Şimdi Ara

bi araç neden üst kapak yakar ??

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.955
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlr bi araç neden üst kapak yakar ??



  • Üst kapak yanar mı bilmemde üst kapak contası yanar. Oda hararetin artması sonucu ECU su doğru çalışmayan ya da olmayan araçların stop etmemesi sonucu yanar. Termostat kitlenir, durursa radyatör devirdaimi durursa olur genelde buda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi L.J -- 15 Kasım 2009; 19:26:15 >
  • 1991 model Şahin'de eksoz manifold contasını 2 defa yakmıştım, değiştirilmesi biraz zahmetli.

    Üst kapağın yanması değil de çatlaması olabilir veya üst kapakta bulunan valfler yataklarına kaynadığından veya yatakları aşındığından motor arıza yapar. Çatladığında genelde soğukken yağ ve su sızar ama ısındığında genleşmeden mütevellit sızıntı azalır. Üst kapak genelde daha hafif bir maden alaşımından yapılmıştır. Blok dökme demirden yapılırken (BMW'de magnezyum alaşımı) üst kapak ısı farklarını daha iyi özümseyebildiği için çoğu zaman alüminyum alaşımdır.

    Tabir olarak da bence bir hata var. "Üst kapak yanması" değil de çatlaması ya da silindir kapağı contasının yanması daha olası gibi geliyor bana. Daha fazla ve ayrıntılı bilgi verebilirseniz gerekli araştırma ile dönermey çalışırız

     bi araç neden üst kapak yakar ??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Taner Göde -- 15 Kasım 2009; 22:03:32 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.