Şimdi Ara

kazalı araba mı,sel hasarlı arabamı almak daha mantıklı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
35.806
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar kazalı aracı mı yoksa sel hasarlı aracı mı alıp adam etmek daha kolay.sel hasarlı araçlar için çok olumlu şeyler duymuyorum.iflah olması çok zor deniliyorr,sizin yorumlarınız ne yönde acaba?



  • Valla benim yorumum sağlam bir araç almanız.
  • hiç biri bence
  • motora su kaçmamışsa ve elektronik aksamlarda herhangi bir sorun yoksa veya sorunlu parçalar tespit edilip yenisiyle değiştirilirse neden olmasın kı. sonuçta şaside eğiklik yok, motorda ve elektronik aksamda birşey yoksa sorun olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alikum

    motora su kaçmamışsa ve elektronik aksamlarda herhangi bir sorun yoksa veya sorunlu parçalar tespit edilip yenisiyle değiştirilirse neden olmasın kı. sonuçta şaside eğiklik yok, motorda ve elektronik aksamda birşey yoksa sorun olmaz.

    bazen astrı yüzünden pahalıya gelir ama
  • darbeli ve iyi toplanmış bir aracı tercih ederim. Sel hasarı olan aracın her yerine su kaçmıştır. Normalde su girmeyen yere bile girmiştir. Bunlara oturacağınız koltuklarda dahil. Anlayamadığım aynı model aynı fiyata hem kazalı hem sel hasarlı ayrı araçlar mı buldunuz ?
  • Ben de selde hasar gören bir corsa bulmuştum uygun fiyata, sonra araştırdıktan sonra vazgeçtim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: honda04


    quote:

    Orijinalden alıntı: alikum

    motora su kaçmamışsa ve elektronik aksamlarda herhangi bir sorun yoksa veya sorunlu parçalar tespit edilip yenisiyle değiştirilirse neden olmasın kı. sonuçta şaside eğiklik yok, motorda ve elektronik aksamda birşey yoksa sorun olmaz.

    bazen astrı yüzünden pahalıya gelir ama


    bak burada güzel bir şekilde inceleyip almak çok önemli..yoksa dediğin gibi öyle bir hışımla alınırsa çok baş ağrıtır..mesela karadenizdeki sel felaketinde sel sularına kapılan civiclerden biri hocamındı ve tesadüfen serviste karşılaştık. motora su girkmemiş, arabada çizik bile yok, sadece elektronik beyinlerden biri arızalanmış su yediği için birde iç döşeme olduğuna çamura bulanmış..arabanın iç döşemelerini tamamen sökmüşlerdi ve motorunu çalıştırmışlardı..servista yarıms saatten falza çalıştı ve en ufak bir sorun çıkarmadı, sonra kontrol etmek amacıyla motorun yağını değiştirdiler damla su yoktu..

    şimdi bu aracın ne olup olmadığı ortada. iç döşemeler, göstergeler ve arızalı beyin değiştikten sonra araç sorunsuz bir durumda




  • Ben de bunu yazacaktım ama parmaklarım ve klavye bana ihanet edip yukarıdaki liste ortaya çıktı.

    quote:

    Orijinalden alıntı: honda04

    hiç biri bence


    Sel hasarı aracın parası sigortadan karşılanır, EĞER KASKOLUYSA. Hasarlı ve pert aracın da parası sigortadan karşılanır, EĞER KASKOLUYSA. Bu nedenle bu tür zarar görmüş emteaların iktisadi döngüden alınıp tekrar ekonomik dolaşıma verilmemesi gerekir... Bunları satanlar her zaman olacaktır, boş CD kutusunu satanlar olduğu gibi, ama almayanlar olduğu ve bunları tercih etmeyenler de arttığı sürece, kışın ortaya çıkan ama yazın kendiliğinden kaybolan küf gibi, sel ve kaza hasarına uğrayan araçlar Erdemir/İsdemir hammaddesine dönüşecektir, olması gerektiği gibi.




  • Haklısınız. Temsili bir liste ve sadece "otomobil" sıfır olmalı da demek istemedim. Bazen ibre kırmızı bölgeye geçiyor. Zaten listedeki aşağı yukarı herşeyin 2. eli de var.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mervegül
    Katılmak isterdim ama çok yanlış bir genelleme olmuş. Evlenecegimiz bayanın bu maddesel listelemeye girmesinde ayrı düşündürücü durum. Piyasası olan herşeyin 2.eli olur. Ayrıca bu kadar kesin konuşmamak lazım. Hayatın neleri getirecegi belli olmaz.
  • ben agır kazalı araca ısınamam (isterse bütün motor şanzuman vs... degişsin sevemem) hemen satmak isterim terçih meselesi bu
  • Otomobil işte aşağıdaki gibi olmalı. Ambalajında... (eskilerin tabiri ile "Jelatini Üzerinde")

     kazalı araba mı,sel hasarlı arabamı almak daha mantıklı?


    Ama temiz ve az kullanılmışı da iş görmez mi? Görür tabi, hele bir A8 ise daha iyi iş görür.
  • isterse bir adam oxfordda okusun bu coğrafyanın havasını soludu ise bazı şeylere tahammul edemez

    demedi demee ibraam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Otomobil işte aşağıdaki gibi olmalı. Ambalajında... (eskilerin tabiri ile "Jelatini Üzerinde")

     kazalı araba mı,sel hasarlı arabamı almak daha mantıklı?


    Ama temiz ve az kullanılmışı da iş görmez mi? Görür tabi, hele bir A8 ise daha iyi iş görür.

    offf şu resmi gördükçe insanın gidip sıfır bi araç alası geliyor




  • +++
    quote:

    Orijinalden alıntı: honda04

    hiç biri bence
  • İnsanı gam,arabayı nem öldürürmüş yada öyle biirşeydi Şaka bir tarafa sel maduru araçları bırakın nemli yerlerin araçları bile diğerlerine oranla çok daha hızlı bir şekilde çürümekte.Birde suyu iliklerine kadar yemiş bir araç düşünün??Birde araçtan yaz gelince burnunuza esecek olan ince kokuyu düşnün.Süt dökülen arabadan bile hayır gelmiyo birdaha arabaya binmekten nefret ediyodunuz.Ya onca pisliği,zehirli atık maddeyi,bakteriyi içine alan koltuklar döşemeler birdaha adam olurmu sizce(çamaşır suyuna bastırıp beklemek istemezseniz tabi).Hatalı olmayan yerleri bile zamanla korozyona ve pasa maruz kalıp sorun oluşturacak.Mesela benim tvnin içine kapalıyken su döküldü kullanmadığım bir tv idi ve 6ay hiç açmadım kendi kendine kurudu hiç hata vermedi sonra servisi çağırdım hatasız bir şekilde tv çalışmaya başladı ve devam etsek aylarcada çalışırdı bize göre.Ama servis içindeki korozyona uğramış yerleri gösterdi ve sildi genede hata vermye yeni yeni başladı tv.Korozyonun zamanla hangi iç parçalara ulaşıp ne zarar vereceğini malesef bilmiyoruz.Bende sel mağduru araçlara bunu için yaklaşmamalı.Vuruk araçları ise sınıflandırmak gerekir 1.si Şasesinde sorun oluşmuşsa uzak durmak lazım 2.si tavanı boyalıysa uzak durmak lazım 3.sü komle boyalıysa uzak durmak lazım 4.sü vs.vs.
    Ama 1,2,3 parça yüzeysel boya olması hele hele boyalı plastik tamponların boyalı olması pekte önemli değil şu devirde.Kaza yapmış araç alıcaksanız yada araça boyalıysa satan kişiden kazalı yada boyanmadan önceki halinin plakası görünecek şekilde resmi varsa isteyin faydalı olacaktır...saygılarımla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enteresavar

    Süt dökülen arabadan bile hayır gelmiyo birdaha arabaya binmekten nefret ediyodunuz.


    şirket araçlarından birinin içerisine dökülmüştü..abartısız söylüyorum belki 15 belki 20 kere döşemeler köpüklü süngerlerle silindi, güneşli havalarda arabanın döşemeler yıkanıp dışarıda camlar açık bir şekilde bekletildi..ama nafile..çıkmadı lanet koku..ne zaman binsem kusmamak için zor tutuyorum kendimi..fare ölse bu kadar pis kokmazdı heralde
  • herşeyin sıfırı ala tabiki ama binmek isteyip de binmeye imkan bulamadığımız araçların hiç olmazsa ikinci eline o da olmadı kazalı olanına binebilme imkanı oluyo.
    mesela bir honda crv yeni kasası çok hoşuma gidiyo ama ikinci eli bile 55 milyarlarda.imkan yetirmek zor.geçen sel hasarlı bi tanesine denk geldim,35 milyar.ama tabi yorumlardan sonra sel hasarlı bana cazip gelmemeye başladı.bu noktada kazalı araç araştırmaya devam edecem.
    peki bi sorum olcaktı,araç kazalı ama tavan da ve kapılarda sorun yok.sadece radyatör değişimi yapılcak ve tamponları değişecek bir aracın risk faktörü nedir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onur_er

    herşeyin sıfırı ala tabiki ama binmek isteyip de binmeye imkan bulamadığımız araçların hiç olmazsa ikinci eline o da olmadı kazalı olanına binebilme imkanı oluyo.
    mesela bir honda crv yeni kasası çok hoşuma gidiyo ama ikinci eli bile 55 milyarlarda.imkan yetirmek zor.geçen sel hasarlı bi tanesine denk geldim,35 milyar.ama tabi yorumlardan sonra sel hasarlı bana cazip gelmemeye başladı.bu noktada kazalı araç araştırmaya devam edecem.
    peki bi sorum olcaktı,araç kazalı ama tavan da ve kapılarda sorun yok.sadece radyatör değişimi yapılcak ve tamponları değişecek bir aracın risk faktörü nedir

    Tamponları derken çoğul eki kullanmışsınız yoksa sorunuzu cevaplamak kolayda önce çoğul ekinin nedenini öğrenebilirmiyiz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enteresavar


    quote:

    Orijinalden alıntı: onur_er

    herşeyin sıfırı ala tabiki ama binmek isteyip de binmeye imkan bulamadığımız araçların hiç olmazsa ikinci eline o da olmadı kazalı olanına binebilme imkanı oluyo.
    mesela bir honda crv yeni kasası çok hoşuma gidiyo ama ikinci eli bile 55 milyarlarda.imkan yetirmek zor.geçen sel hasarlı bi tanesine denk geldim,35 milyar.ama tabi yorumlardan sonra sel hasarlı bana cazip gelmemeye başladı.bu noktada kazalı araç araştırmaya devam edecem.
    peki bi sorum olcaktı,araç kazalı ama tavan da ve kapılarda sorun yok.sadece radyatör değişimi yapılcak ve tamponları değişecek bir aracın risk faktörü nedir

    Tamponları derken çoğul eki kullanmışsınız yoksa sorunuzu cevaplamak kolayda önce çoğul ekinin nedenini öğrenebilirmiyiz?

    arka ve ön tamponları kastetmiştim




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.