Şimdi Ara

Peugeot 5008 (79. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37.524
Cevap
145
Favori
1.643.219
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7778798081
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sayın odethefam

    premium ve premium pack ile ilgili bilgi için teşekkürler.
    ben bunu öğrenmek istemiştim zaten.
    aracınıza güle güle kazasız binmeniz dileğiyle.
    aslında şaka falan değil gerçekten 5008 arıyorum. sahibinden de takip ediyorum. bakalım hor kullanılmamış bulabilirsem.
    iyi günler dileklerimle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vankomicin

    Dikkat, 5008 bağımlılık yapabilir:))

    Maaşallah arabayı aldığımdan beri sürekli geziyoruz, bu gidişle evin yolunu unutacağız, biri bizi durdursun:)))
    2 haftalık süre içinde arabanın gerçekten hakkını verdiğini düşünüyorum, vites geçişleri beni yormuyor, kumandalara alışmak zor değil, direksiyon tepkileri ve yol tutuşu bence tatminkar.
    Arabayı aldıktan 1 hafta sonra motor çalışırken dizel motor sesinin yanında hafif vızıltı gibi bir ses duymuştum ( belki aldığımdan beri vardı, ama heyecandan dikkat etmemişimdir), serviste dinledik ve bunun 112 lik motorlarda normal olduğunu, 110 luk motorlardan farklı olduğunu söylediler. Bende gezmeye devam ediyorum.

    Değerli 5008 sahipleri, şimdiden cevaplar için teşekkür ederek, ufak 1-2 sorum olacak:
    1. Aracı anahtarla kilitlerken camlar ve aynalar kapanırken sanırım cam tavan perdesini kapatamıyoruz, ben mi yapamıyorum yoksa?
    2. OGS yi nereye yapıştırdınız?
    3. Kullanım kılavuzunda yazmayan ve sizin keşfettiğiniz ayarlar varmıdır?

    Hepimize sağlıklı, kazasız, belasız, arızasız, bol keyifli günler dileğiyle...

    Guncel:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vankomicin


    quote:

    Orijinalden alıntı: vankomicin

    Dikkat, 5008 bağımlılık yapabilir:))

    Maaşallah arabayı aldığımdan beri sürekli geziyoruz, bu gidişle evin yolunu unutacağız, biri bizi durdursun:)))
    2 haftalık süre içinde arabanın gerçekten hakkını verdiğini düşünüyorum, vites geçişleri beni yormuyor, kumandalara alışmak zor değil, direksiyon tepkileri ve yol tutuşu bence tatminkar.
    Arabayı aldıktan 1 hafta sonra motor çalışırken dizel motor sesinin yanında hafif vızıltı gibi bir ses duymuştum ( belki aldığımdan beri vardı, ama heyecandan dikkat etmemişimdir), serviste dinledik ve bunun 112 lik motorlarda normal olduğunu, 110 luk motorlardan farklı olduğunu söylediler. Bende gezmeye devam ediyorum.

    Değerli 5008 sahipleri, şimdiden cevaplar için teşekkür ederek, ufak 1-2 sorum olacak:
    1. Aracı anahtarla kilitlerken camlar ve aynalar kapanırken sanırım cam tavan perdesini kapatamıyoruz, ben mi yapamıyorum yoksa?
    2. OGS yi nereye yapıştırdınız?
    3. Kullanım kılavuzunda yazmayan ve sizin keşfettiğiniz ayarlar varmıdır?

    Hepimize sağlıklı, kazasız, belasız, arızasız, bol keyifli günler dileğiyle...

    Guncel:)


    benim bildiğim ve test ettiğim kadarı ile cam tavan perdesi kapanmıyor (en azından kapama tuşu uzun basışı ile)
    ogs yi vites kolunun yanından bile çekiyor. bazende çekmiyor ama :) muhtemel siyah noktalı bölüm olacaktır.
    gezmekten keşfe vakit olmadı pek :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yakupbalaban

    PEUGEOT 5008 İN BLUETOOTH KULAKLIK, VİDEO KONSOL .....-VİDEO KONSOL RADYO EŞLEŞTİRMESİ...
    gerekli olanlar en azından benim kullandıklarım Pendik media mark ta WD nin ucuzu yok ben bir kere gold dan WD media player almıştım ama HDD mi açmadı hemen geri verdim bir dahada almadım.

     Peugeot 5008


    on off a kısa basın açın
     Peugeot 5008


    önce kulaklığı açma kapama düğmesine biraz uzun basıp açın sonra video
    konsolundaki on off a tekrar basın, ama bu sefer uzun basın, mavi kulaklıklar yanıp sönmeye başlar o sırada
    kulaklıktaki mavi led de yanıp sönüyor olmalı, 10 15 sn sonra eşleşme tamamlanır ve ikisi de sürekli yanar.
     Peugeot 5008

    her mesaja 3 resim ekleyebiliyorum o yüzden ardarda mesajlar atarak devam edeğim..
     Peugeot 5008


     Peugeot 5008


     Peugeot 5008



    İkici el 5008 aldım ve Bluetooth kulaklıkları yok. Servis de orjinalleri çok pahalı. Video sistemi başka Bluetooth kulaklıklarla çalışırmı acaba. ?
  • bu arada arkadaşlar shell in en sonunda sülfür (kükürt) değerlerine ulaştım. vpower ve vpower gtl+ 0 ila 15 ppm arasında değere sahip. shell tarafında 501 ila 1000 ppm arası kırsal motorin tanımına giriyor. yani açıkçası şu an opet in sattığı mazot (her ne kadar adı ultraforce bla bla olsada) kırsal motorin ayarında bir şey. bildiğim kadarı ile po ürünü olan vmax max 10 ppm, totalde 50 ppm civarında bu değerler. bilgiyi paylaşmak benden yorum ve değerlendirmeler sizden.

    Bu arada TP Petrol ürünündeki dizel yakıtta maksimum 10 ppm (mg/kg). ve açıkçası fiyat olarakta uygun. 3,73.

    not: TP petrolün de bilgisini ekleyeyim dedim. milli bir yakıt olması açısından...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi odethefam -- 7 Ağustos 2011; 12:57:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    Sevgili drsnrky peki sence direksiyonun bu hale gelmesinde ki etken nedir? Ne yapmasaydın bu hale gelmezdi?


    Herhalde arabayı kullanmasaydım bu hale gelmezdi Benimle ilgili bir faktör olsa direksiyonu iki elimle tuttuğum için simetrik taraf da soyulurdu. Hadise direk olarak malzemenin adi oluşu ve bana tesadüf etmesidir. Ömrümüzde ilk kez direksiyon tutmuyoruz ki sayın hewes


    quote:

    Orijinalden alıntı: odethefam

    focustan bir önceki aracım olan hondanın da deri direksiyonunda bu tarz soyulmalar olmuştu ama 2 seneden sonra :) avuç içleriniz fazla terliyorsa bu bir etken olabilir, bazen yıkamaya verdiğiniz yerdeki kişiler kimyasal bulaşmış bezlerle direksiyonu siliyorlar öyle bir kimyasal bulaşması da olmuş olabilir yada standart malzeme kalitesi bunda etkendir. malzeme kalitesi düşüklüğünü dış etkenler daha da hızlandırıp 30 bin km gibi bir yerde bu soyulmalara neden olmuş. daha kaliteli malzeme kullansalar 50 bin yada belki 100 bin de oluşacaktı. hondayı (2005 yılı 2006 tescil) 4 yıl 90 bin km kullanımda bu seviyeden daha fazlası oluşmuştu. 18 ay 40 bin km kullandığım focus ta böyle bir şey oluşmadı. peugeot u da göreceğiz :) bakalım nasıl olacak...


    sayın odethefam benim de önceki aracım focusII idi ve 5 yaşında sattığımda en ufak bir soyulma yoktu, zaten direksiyon görüntü olarak deriye daha fazla benziyordu. Şu an kullandığım ikinci aracım olan Fiesta da deri kaplı ve en ufak dejenerasyon yok. Burada Peugeot un direksiyon simidindeki deri benzeri kaplamanın adiliği söz konusu, dikkat ederek kullanmanızı öneririm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drsnrky -- 7 Ağustos 2011; 13:29:01 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AZİZCENGAVER

    selam arkadaşlar..
    bugün eşimle birlikte 5008 deneme sürüşüne gittim.araba gerçekten çok güzel ve konforlu ilk defa bu kadar geniş ve büyük bir araba kullandım.fakat 3.sıra koltuklar benim tamamen hayal kırıklığına uğrattı bu kadar küçük olabileceğini düşünmemiştim.bana sorarsanız 3.sıra koltuklara en fazla 4-5 yaş çocukları bile zor oturur.Üstelik satış temsilcisi şu anda ellerinde araba olmadığını en erken kasım ayında araç geleceğini söyledi.
    yarın da kısmet olursa citroen c4 g.picasso deneme sürüşüne çıkıcam.


    3. sıra koltuklar kapalı iken 2. sıra koltuklar genellikle en arkaya çekilmiş oluyor. 3. sırayı açınca bu 2. sırayı 5-10 cm öne çekmeniz gerekiyor ki bu haliyle bile mesafe normal hb araçlar kadar oluyor. Açılan 3. koltukların da sırt kısmı alçak gibi ama kafalıklar açılınca oldukça yüksek açılıyor. ben bu şekilde yetişkin insanları oturtuyorum sorun olmuyor. Bahsettiğim şekilde ayarlayarak denerseniz bence farkı göreceksiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky


    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    Sevgili drsnrky peki sence direksiyonun bu hale gelmesinde ki etken nedir? Ne yapmasaydın bu hale gelmezdi?


    Herhalde arabayı kullanmasaydım bu hale gelmezdi Benimle ilgili bir faktör olsa direksiyonu iki elimle tuttuğum için simetrik taraf da soyulurdu. Hadise direk olarak malzemenin adi oluşu ve bana tesadüf etmesidir. Ömrümüzde ilk kez direksiyon tutmuyoruz ki sayın hewes


    quote:

    Orijinalden alıntı: odethefam

    focustan bir önceki aracım olan hondanın da deri direksiyonunda bu tarz soyulmalar olmuştu ama 2 seneden sonra :) avuç içleriniz fazla terliyorsa bu bir etken olabilir, bazen yıkamaya verdiğiniz yerdeki kişiler kimyasal bulaşmış bezlerle direksiyonu siliyorlar öyle bir kimyasal bulaşması da olmuş olabilir yada standart malzeme kalitesi bunda etkendir. malzeme kalitesi düşüklüğünü dış etkenler daha da hızlandırıp 30 bin km gibi bir yerde bu soyulmalara neden olmuş. daha kaliteli malzeme kullansalar 50 bin yada belki 100 bin de oluşacaktı. hondayı (2005 yılı 2006 tescil) 4 yıl 90 bin km kullanımda bu seviyeden daha fazlası oluşmuştu. 18 ay 40 bin km kullandığım focus ta böyle bir şey oluşmadı. peugeot u da göreceğiz :) bakalım nasıl olacak...


    sayın odethefam benim de önceki aracım focusII idi ve 5 yaşında sattığımda en ufak bir soyulma yoktu, zaten direksiyon görüntü olarak deriye daha fazla benziyordu. Şu an kullandığım ikinci aracım olan Fiesta da deri kaplı ve en ufak dejenerasyon yok. Burada Peugeot un direksiyon simidindeki deri benzeri kaplamanın adiliği söz konusu, dikkat ederek kullanmanızı öneririm.




    :) açıkçası direksiyona dikkat etmedim ama sanki sizin fotoğrafını koyduğunuzdan farklı gibi :) birazdan bakıp aynı değil mi bu mesajı editleyerek belirtirim
  • sn. odethefam sanırım beni yanlış anladınız, ben direksiyon farklı demiyorum:) sadece kalitesizmiş demek istiyorum. dikkat edin derken kastettiğim bu.
  • :) fotoğraftaki direksiyon bana farklıymış gibi geldi :) hiç dikkat etmediğim için :)))) kalitesizliği konusunda hem fikiriz... 25 binde öyle olmaması gerekli zaten. hoş garantiden değişiyor sorun yok.

    bu arada artı garanti ile ilgili bilgi aldım. aracın standart garantisi uzuyor ancak km sınırı geliyor. çok km yapmayacak olanlar için ideal olabilir. hoş yılda 25 - 30 bin km yaptığım düşünülürse benim içinde ideal :) aşağıda aldığım liste fiyatlarını yazıyorum. aracı 4 yıllık kredi ile aldığımdan bu süreç içerisinde çıkabilecek maliyetleri sigorta kapsamına almış oluyoruz.

    2+1 yıl 100 bin km: 585+kdv
    2+2 yıl 150 bin km: 1,356+kdv
  • bu arada kış lastiği düşünen var mı? bu konuda hiç araştırma yapanınız oldu mu? güvenlik açısından risk almama adına kışlık lastik alacağım ama 17" ebadı biraz sıkıntılı :) araştırma yapan arkadaşlar yada alıp kullanmış arkadaşlar varsa düşüncelerini paylaşabilirler mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky


    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    Sevgili drsnrky peki sence direksiyonun bu hale gelmesinde ki etken nedir? Ne yapmasaydın bu hale gelmezdi?


    Herhalde arabayı kullanmasaydım bu hale gelmezdi Benimle ilgili bir faktör olsa direksiyonu iki elimle tuttuğum için simetrik taraf da soyulurdu. Hadise direk olarak malzemenin adi oluşu ve bana tesadüf etmesidir. Ömrümüzde ilk kez direksiyon tutmuyoruz ki sayın hewes


    quote:

    Orijinalden alıntı: odethefam

    focustan bir önceki aracım olan hondanın da deri direksiyonunda bu tarz soyulmalar olmuştu ama 2 seneden sonra :) avuç içleriniz fazla terliyorsa bu bir etken olabilir, bazen yıkamaya verdiğiniz yerdeki kişiler kimyasal bulaşmış bezlerle direksiyonu siliyorlar öyle bir kimyasal bulaşması da olmuş olabilir yada standart malzeme kalitesi bunda etkendir. malzeme kalitesi düşüklüğünü dış etkenler daha da hızlandırıp 30 bin km gibi bir yerde bu soyulmalara neden olmuş. daha kaliteli malzeme kullansalar 50 bin yada belki 100 bin de oluşacaktı. hondayı (2005 yılı 2006 tescil) 4 yıl 90 bin km kullanımda bu seviyeden daha fazlası oluşmuştu. 18 ay 40 bin km kullandığım focus ta böyle bir şey oluşmadı. peugeot u da göreceğiz :) bakalım nasıl olacak...


    sayın odethefam benim de önceki aracım focusII idi ve 5 yaşında sattığımda en ufak bir soyulma yoktu, zaten direksiyon görüntü olarak deriye daha fazla benziyordu. Şu an kullandığım ikinci aracım olan Fiesta da deri kaplı ve en ufak dejenerasyon yok. Burada Peugeot un direksiyon simidindeki deri benzeri kaplamanın adiliği söz konusu, dikkat ederek kullanmanızı öneririm.




    drsnrky biraz ters gününde sanırım biraz canı sıkılmış olsa gerek direksiyondan dolayı Ben bi öneri sunayım şu direksiyonun üzerine geçen koruyucular var onlardan alıp takabiliriz. Böyle birşeyle karşılaşılması üzücü ve direksiyon tutmayı bilmeyen biriiside olsa böyle ollmaması gerekir herhalde sayın drsnrky.
    odethefam ın dediği gibi kimyasallarda olabilir belki deterjanlı bezle silindiyse ama ben ençok şuna bağlıyorum güneş ışınlarına çok mağruz kaldı ve en çok kullanılan yerdende soyulmaya başladı zaten o soyulan kısım diğer kısımlardan farklı direksiyona bakarsanız. Ben hemen gidip bi direksiyona takılan güzel bi kılıf alayım. Böyle bi sorundan haberdar ettiğin için gerçekten sağol dostum ;) Arabayı atamayacağımıza göre önlemini almakta yarar var.
  • Selam 5008 dostları paylaşımlar çok güzel devam ediyor,bilgisini paylaşan her dosta öncelikle teşekkür ederim.

    Titreşim,fren diskleri, salıncaklar, direksiyon simidi ve ön panjurda oluşan su lekeri nedniyle hepsi garantiden değişen 27.000 km de olan 2010 model bir 5008 kullanıcısıyım. daha önceki yorumlarımı da okumuşsunuzdur.

    Bugün şöför kapısındaki lastik fitillerde de aşınmalarla birlikte 5cm lik bir yırtık gördüm. yarın serviste durmu değerlendirirler.
    Fitil yırtılma sorunu başına gelen başka arkadaşımız oldu mu acaba? veya bu neden olur hakkında görüş verebilecek kimse var mı ?

    Sevgi ve selamlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hewes


    quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky


    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    Sevgili drsnrky peki sence direksiyonun bu hale gelmesinde ki etken nedir? Ne yapmasaydın bu hale gelmezdi?


    Herhalde arabayı kullanmasaydım bu hale gelmezdi Benimle ilgili bir faktör olsa direksiyonu iki elimle tuttuğum için simetrik taraf da soyulurdu. Hadise direk olarak malzemenin adi oluşu ve bana tesadüf etmesidir. Ömrümüzde ilk kez direksiyon tutmuyoruz ki sayın hewes


    quote:

    Orijinalden alıntı: odethefam

    focustan bir önceki aracım olan hondanın da deri direksiyonunda bu tarz soyulmalar olmuştu ama 2 seneden sonra :) avuç içleriniz fazla terliyorsa bu bir etken olabilir, bazen yıkamaya verdiğiniz yerdeki kişiler kimyasal bulaşmış bezlerle direksiyonu siliyorlar öyle bir kimyasal bulaşması da olmuş olabilir yada standart malzeme kalitesi bunda etkendir. malzeme kalitesi düşüklüğünü dış etkenler daha da hızlandırıp 30 bin km gibi bir yerde bu soyulmalara neden olmuş. daha kaliteli malzeme kullansalar 50 bin yada belki 100 bin de oluşacaktı. hondayı (2005 yılı 2006 tescil) 4 yıl 90 bin km kullanımda bu seviyeden daha fazlası oluşmuştu. 18 ay 40 bin km kullandığım focus ta böyle bir şey oluşmadı. peugeot u da göreceğiz :) bakalım nasıl olacak...


    sayın odethefam benim de önceki aracım focusII idi ve 5 yaşında sattığımda en ufak bir soyulma yoktu, zaten direksiyon görüntü olarak deriye daha fazla benziyordu. Şu an kullandığım ikinci aracım olan Fiesta da deri kaplı ve en ufak dejenerasyon yok. Burada Peugeot un direksiyon simidindeki deri benzeri kaplamanın adiliği söz konusu, dikkat ederek kullanmanızı öneririm.




    drsnrky biraz ters gününde sanırım biraz canı sıkılmış olsa gerek direksiyondan dolayı Ben bi öneri sunayım şu direksiyonun üzerine geçen koruyucular var onlardan alıp takabiliriz. Böyle birşeyle karşılaşılması üzücü ve direksiyon tutmayı bilmeyen biriiside olsa böyle ollmaması gerekir herhalde sayın drsnrky.
    odethefam ın dediği gibi kimyasallarda olabilir belki deterjanlı bezle silindiyse ama ben ençok şuna bağlıyorum güneş ışınlarına çok mağruz kaldı ve en çok kullanılan yerdende soyulmaya başladı zaten o soyulan kısım diğer kısımlardan farklı direksiyona bakarsanız. Ben hemen gidip bi direksiyona takılan güzel bi kılıf alayım. Böyle bi sorundan haberdar ettiğin için gerçekten sağol dostum ;) Arabayı atamayacağımıza göre önlemini almakta yarar var.

    Arkadaşım gerçekten terslemek pgibi bir niyetim yoktu, ve neden olsun ki. Espri yapmıştım ama forum ortamının sakıncaları işte.
  • haklısın ama benim kastettiğim darlık taban ile koltuk arası mesafe yani yükseklik yaklaşık 15-20 cm bile değildir...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky


    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes


    quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky


    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    Sevgili drsnrky peki sence direksiyonun bu hale gelmesinde ki etken nedir? Ne yapmasaydın bu hale gelmezdi?


    Herhalde arabayı kullanmasaydım bu hale gelmezdi Benimle ilgili bir faktör olsa direksiyonu iki elimle tuttuğum için simetrik taraf da soyulurdu. Hadise direk olarak malzemenin adi oluşu ve bana tesadüf etmesidir. Ömrümüzde ilk kez direksiyon tutmuyoruz ki sayın hewes


    quote:

    Orijinalden alıntı: odethefam

    focustan bir önceki aracım olan hondanın da deri direksiyonunda bu tarz soyulmalar olmuştu ama 2 seneden sonra :) avuç içleriniz fazla terliyorsa bu bir etken olabilir, bazen yıkamaya verdiğiniz yerdeki kişiler kimyasal bulaşmış bezlerle direksiyonu siliyorlar öyle bir kimyasal bulaşması da olmuş olabilir yada standart malzeme kalitesi bunda etkendir. malzeme kalitesi düşüklüğünü dış etkenler daha da hızlandırıp 30 bin km gibi bir yerde bu soyulmalara neden olmuş. daha kaliteli malzeme kullansalar 50 bin yada belki 100 bin de oluşacaktı. hondayı (2005 yılı 2006 tescil) 4 yıl 90 bin km kullanımda bu seviyeden daha fazlası oluşmuştu. 18 ay 40 bin km kullandığım focus ta böyle bir şey oluşmadı. peugeot u da göreceğiz :) bakalım nasıl olacak...


    sayın odethefam benim de önceki aracım focusII idi ve 5 yaşında sattığımda en ufak bir soyulma yoktu, zaten direksiyon görüntü olarak deriye daha fazla benziyordu. Şu an kullandığım ikinci aracım olan Fiesta da deri kaplı ve en ufak dejenerasyon yok. Burada Peugeot un direksiyon simidindeki deri benzeri kaplamanın adiliği söz konusu, dikkat ederek kullanmanızı öneririm.




    drsnrky biraz ters gününde sanırım biraz canı sıkılmış olsa gerek direksiyondan dolayı Ben bi öneri sunayım şu direksiyonun üzerine geçen koruyucular var onlardan alıp takabiliriz. Böyle birşeyle karşılaşılması üzücü ve direksiyon tutmayı bilmeyen biriiside olsa böyle ollmaması gerekir herhalde sayın drsnrky.
    odethefam ın dediği gibi kimyasallarda olabilir belki deterjanlı bezle silindiyse ama ben ençok şuna bağlıyorum güneş ışınlarına çok mağruz kaldı ve en çok kullanılan yerdende soyulmaya başladı zaten o soyulan kısım diğer kısımlardan farklı direksiyona bakarsanız. Ben hemen gidip bi direksiyona takılan güzel bi kılıf alayım. Böyle bi sorundan haberdar ettiğin için gerçekten sağol dostum ;) Arabayı atamayacağımıza göre önlemini almakta yarar var.

    Arkadaşım gerçekten terslemek pgibi bir niyetim yoktu, ve neden olsun ki. Espri yapmıştım ama forum ortamının sakıncaları işte.


    :)) yanlış anlamam olmadı arkadaşlar... fotoğraftaki görüntü yakından çekildiği için gözenekli ve sanki zar gibi bir deri kaplı gözüküyor. o kadar yakından ve dikkatli bakmadığım için sanki farklı gibi gözüktü gözüme :) ama hewes in dediği gibi güneş ışığı etkisi de olabilir. açıkçası üşengeçlik edip 3 liralık bir kartonu yada yansıtıcıyı henüz alıpta aracın ön paneli ve direksiyonu örtecek şekilde koymadım. muhtemel kimyasallar, avuç teri yoğun güneş ışığı altında zaten zayıf olan malzemeyi dağıtmış :) açıkçası aracın direksiyonuna o tarz bir kılıf almayı istemem :) fark alınıp deri direksiyon diye satıyorlar :) yani hoş değil bu...

    bugün ankara ya gidip geldim... focus vardı şirket arabalarından özellikle onu aldım tekrar bir kıyaslama yapabilme adına :) açıkçası yakıt tüketimi açısından hiç bir şey demiyorum artık 5008 lere :=) şehir içi 150 km (ankara da) ve istanbula geliş olmak üzere full depodan çeyrek kaldı. yolun 250 km lik kısmında 130 km sabit hızda geldim. araçta 3 kişiydik... 5008 ile izmir den istanbul a gelişte tek kişi ama bagaj full eşya olmak üzere bu kadar yakmamıştım :) fabrika verilerine kilitlenmemek gerekli :) orada kullandıkları şoför bile 70 kg :) benimle arasında 30 kg fark var :) yani daha hafif :)))) e hal böyle olunca fabrika verilerine göre yukarıda olması anormal değil. düz yolda yapılan bir test. biz yokuş dağ tepe o bu kullanıyoruz... bence oldukça başarılı...

    focus güzel araba ama 5008 den sonra ankara ya gidip gelirken kendimi kafeste hissettim.... artık tüm sedanlar dar ve kasvetli geliyor bana :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AZİZCENGAVER

    haklısın ama benim kastettiğim darlık taban ile koltuk arası mesafe yani yükseklik yaklaşık 15-20 cm bile değildir...


    yerden yüksekliği konusunda haklısın. bağdaş kurarak oturuyor gibi oluyor. Ama enlemesine ortamı iki kişi paylaştıkları için tolere edilebilir belki, ne dersiniz? Araçta seçenek çok yani:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: odethefam


    quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky


    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes


    quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky


    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    Sevgili drsnrky peki sence direksiyonun bu hale gelmesinde ki etken nedir? Ne yapmasaydın bu hale gelmezdi?


    Herhalde arabayı kullanmasaydım bu hale gelmezdi Benimle ilgili bir faktör olsa direksiyonu iki elimle tuttuğum için simetrik taraf da soyulurdu. Hadise direk olarak malzemenin adi oluşu ve bana tesadüf etmesidir. Ömrümüzde ilk kez direksiyon tutmuyoruz ki sayın hewes


    quote:

    Orijinalden alıntı: odethefam

    focustan bir önceki aracım olan hondanın da deri direksiyonunda bu tarz soyulmalar olmuştu ama 2 seneden sonra :) avuç içleriniz fazla terliyorsa bu bir etken olabilir, bazen yıkamaya verdiğiniz yerdeki kişiler kimyasal bulaşmış bezlerle direksiyonu siliyorlar öyle bir kimyasal bulaşması da olmuş olabilir yada standart malzeme kalitesi bunda etkendir. malzeme kalitesi düşüklüğünü dış etkenler daha da hızlandırıp 30 bin km gibi bir yerde bu soyulmalara neden olmuş. daha kaliteli malzeme kullansalar 50 bin yada belki 100 bin de oluşacaktı. hondayı (2005 yılı 2006 tescil) 4 yıl 90 bin km kullanımda bu seviyeden daha fazlası oluşmuştu. 18 ay 40 bin km kullandığım focus ta böyle bir şey oluşmadı. peugeot u da göreceğiz :) bakalım nasıl olacak...


    sayın odethefam benim de önceki aracım focusII idi ve 5 yaşında sattığımda en ufak bir soyulma yoktu, zaten direksiyon görüntü olarak deriye daha fazla benziyordu. Şu an kullandığım ikinci aracım olan Fiesta da deri kaplı ve en ufak dejenerasyon yok. Burada Peugeot un direksiyon simidindeki deri benzeri kaplamanın adiliği söz konusu, dikkat ederek kullanmanızı öneririm.




    drsnrky biraz ters gününde sanırım biraz canı sıkılmış olsa gerek direksiyondan dolayı Ben bi öneri sunayım şu direksiyonun üzerine geçen koruyucular var onlardan alıp takabiliriz. Böyle birşeyle karşılaşılması üzücü ve direksiyon tutmayı bilmeyen biriiside olsa böyle ollmaması gerekir herhalde sayın drsnrky.
    odethefam ın dediği gibi kimyasallarda olabilir belki deterjanlı bezle silindiyse ama ben ençok şuna bağlıyorum güneş ışınlarına çok mağruz kaldı ve en çok kullanılan yerdende soyulmaya başladı zaten o soyulan kısım diğer kısımlardan farklı direksiyona bakarsanız. Ben hemen gidip bi direksiyona takılan güzel bi kılıf alayım. Böyle bi sorundan haberdar ettiğin için gerçekten sağol dostum ;) Arabayı atamayacağımıza göre önlemini almakta yarar var.

    Arkadaşım gerçekten terslemek pgibi bir niyetim yoktu, ve neden olsun ki. Espri yapmıştım ama forum ortamının sakıncaları işte.


    :)) yanlış anlamam olmadı arkadaşlar... fotoğraftaki görüntü yakından çekildiği için gözenekli ve sanki zar gibi bir deri kaplı gözüküyor. o kadar yakından ve dikkatli bakmadığım için sanki farklı gibi gözüktü gözüme :) ama hewes in dediği gibi güneş ışığı etkisi de olabilir. açıkçası üşengeçlik edip 3 liralık bir kartonu yada yansıtıcıyı henüz alıpta aracın ön paneli ve direksiyonu örtecek şekilde koymadım. muhtemel kimyasallar, avuç teri yoğun güneş ışığı altında zaten zayıf olan malzemeyi dağıtmış :) açıkçası aracın direksiyonuna o tarz bir kılıf almayı istemem :) fark alınıp deri direksiyon diye satıyorlar :) yani hoş değil bu...

    bugün ankara ya gidip geldim... focus vardı şirket arabalarından özellikle onu aldım tekrar bir kıyaslama yapabilme adına :) açıkçası yakıt tüketimi açısından hiç bir şey demiyorum artık 5008 lere :=) şehir içi 150 km (ankara da) ve istanbula geliş olmak üzere full depodan çeyrek kaldı. yolun 250 km lik kısmında 130 km sabit hızda geldim. araçta 3 kişiydik... 5008 ile izmir den istanbul a gelişte tek kişi ama bagaj full eşya olmak üzere bu kadar yakmamıştım :) fabrika verilerine kilitlenmemek gerekli :) orada kullandıkları şoför bile 70 kg :) benimle arasında 30 kg fark var :) yani daha hafif :)))) e hal böyle olunca fabrika verilerine göre yukarıda olması anormal değil. düz yolda yapılan bir test. biz yokuş dağ tepe o bu kullanıyoruz... bence oldukça başarılı...

    focus güzel araba ama 5008 den sonra ankara ya gidip gelirken kendimi kafeste hissettim.... artık tüm sedanlar dar ve kasvetli geliyor bana :)

    Bugun izmirden dikiliye 7kisi geldik ve sunu farkettim arkadaki 2 koltugun alti dunyanin esyasini aliyor 1tane kucuk boy tekerlekli valiz, 3tane fermuarli buyuk boy canta valiz, yemeklik esyalar ve dahasi 3.sira koltuklarin altina ve arkasina sigdi. Tekerlerin basinci 36psi di, 40psi yapinca arabanin hem yakit tuketimi azaldi, hemde direksiyon rahatladi. Ve yakit tuketimine şok olduk. Arka koltuklardada rahat oturabilmek icin on siralardaki koltuklari ileri almak sart ve birazda kayik oturmak lazim. Ozellikle arkada oturdum ve bana rahat geldi. 1.83cm boyunfayim;)
  • 3. sıra koltukların altı hiç aklıma gelmemişti, tebrik ediyorum. koltuğun arkasındaki boşluktan tekerlekli valiz nasıl sığdı? koltuğu kaldırmanın bir yolu mu var yoksa?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky

    3. sıra koltukların altı hiç aklıma gelmemişti, tebrik ediyorum. koltuğun arkasındaki boşluktan tekerlekli valiz nasıl sığdı? koltuğu kaldırmanın bir yolu mu var yoksa?


    Şöyle belirteyim. Küçük boy tekerlekli valizi ve diğer valizleri koltuk ile bagaj kapağı arasına koyup kapattım. Ancak 3. sıra koltuklar açıkken taban ile alt kısmın arasında oluşan boşluğa meyve suları tarzındaki eşyaları koydum ve gerçekten çok fazla eşya aldı. İçerideki yolcular eşyaları ayaklarının altına almaktan kurtuldular. =)
  • 
Sayfa: önceki 7778798081
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.