Şimdi Ara

██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ ██ (1099. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
32.938
Cevap
125
Favori
2.788.267
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10971098109911001101
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lowengos

    Selam arkadaşlar.Aracım 2006 model Crdi 110 beygir ve 110.000'de.Bakımdan 1 ay önce çıktı yağ,filtre,ön takım vs.Şikayetim arabım çok yakıyor oluşuyla ilgili 80 tl lik mazotla taş çatlasın 270 km yol gidebiliyorum..Foruma bakıyorum da bu kadarlık mazotla ortalama 350 m giden arkadaşlar var..Aracımın çok yakmasının nedeni ne olabilir?-Bakımdan yeni çıktı-Kullanımdan bu kadar km fark edebilir mi?

    Tüketim Ortalaman 8.2 Lt civarında oluyor ki , Getz Crdi için bu oran gerçekten yüksek bir rakam... !!!
    Hani sürüş stilini bilmiyoruz , ama aracını çook çook aşırı sıkıştırmadıktan sonra bu rakamlarda tüketimin varsa gerçekten aracında bir sorun var demektir. D sınıfı dizel araçlar senin yaktığın tüketim ortalamasını tutturuyor ki Getz in max 6-7 Litre yakması gerekiyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: lowengos

    Selam arkadaşlar.Aracım 2006 model Crdi 110 beygir ve 110.000'de.Bakımdan 1 ay önce çıktı yağ,filtre,ön takım vs.Şikayetim arabım çok yakıyor oluşuyla ilgili 80 tl lik mazotla taş çatlasın 270 km yol gidebiliyorum..Foruma bakıyorum da bu kadarlık mazotla ortalama 350 m giden arkadaşlar var..Aracımın çok yakmasının nedeni ne olabilir?-Bakımdan yeni çıktı-Kullanımdan bu kadar km fark edebilir mi?

    Tüketim Ortalaman 8.2 Lt civarında oluyor ki , Getz Crdi için bu oran gerçekten yüksek bir rakam... !!!
    Hani sürüş stilini bilmiyoruz , ama aracını çook çook aşırı sıkıştırmadıktan sonra bu rakamlarda tüketimin varsa gerçekten aracında bir sorun var demektir. D sınıfı dizel araçlar senin yaktığın tüketim ortalamasını tutturuyor ki Getz in max 6-7 Litre yakması gerekiyor...

    Aracımı özellikle 2000 devir de kullanmaya çalıştım,çok fazla gaza yüklenmedim,hatta dokunmadım desem yeridir ama ne yapsam çok yakıyor anlayabilmiş değilim.110 beygir olması ile-diğer 88 beygirlere göre-fazla yakmasını anlarım ama nerdeyse km 30 kr a gelen bir yakış,dizel araç için çok fazla.Hala da çözebilmiş değilim.25 kr a inse başka da birşey istemeyeceğim:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lowengos

    quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: lowengos

    Selam arkadaşlar.Aracım 2006 model Crdi 110 beygir ve 110.000'de.Bakımdan 1 ay önce çıktı yağ,filtre,ön takım vs.Şikayetim arabım çok yakıyor oluşuyla ilgili 80 tl lik mazotla taş çatlasın 270 km yol gidebiliyorum..Foruma bakıyorum da bu kadarlık mazotla ortalama 350 m giden arkadaşlar var..Aracımın çok yakmasının nedeni ne olabilir?-Bakımdan yeni çıktı-Kullanımdan bu kadar km fark edebilir mi?

    Tüketim Ortalaman 8.2 Lt civarında oluyor ki , Getz Crdi için bu oran gerçekten yüksek bir rakam... !!!
    Hani sürüş stilini bilmiyoruz , ama aracını çook çook aşırı sıkıştırmadıktan sonra bu rakamlarda tüketimin varsa gerçekten aracında bir sorun var demektir. D sınıfı dizel araçlar senin yaktığın tüketim ortalamasını tutturuyor ki Getz in max 6-7 Litre yakması gerekiyor...

    Aracımı özellikle 2000 devir de kullanmaya çalıştım,çok fazla gaza yüklenmedim,hatta dokunmadım desem yeridir ama ne yapsam çok yakıyor anlayabilmiş değilim.110 beygir olması ile-diğer 88 beygirlere göre-fazla yakmasını anlarım ama nerdeyse km 30 kr a gelen bir yakış,dizel araç için çok fazla.Hala da çözebilmiş değilim.25 kr a inse başka da birşey istemeyeceğim:)

    Bence aracını servise götür bir Pc ye bağlasınlar... Yok bi şey diyip sallıyorlarsa Bu sefer de Bosch Car Service e götür.. Onlarda bi kontrol etsinler Pc üzerinden.. Mutlaka bi şey çıkacaktır.. Normal bi şey değil o aracın o kadar yakması...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: lowengos

    quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: lowengos

    Selam arkadaşlar.Aracım 2006 model Crdi 110 beygir ve 110.000'de.Bakımdan 1 ay önce çıktı yağ,filtre,ön takım vs.Şikayetim arabım çok yakıyor oluşuyla ilgili 80 tl lik mazotla taş çatlasın 270 km yol gidebiliyorum..Foruma bakıyorum da bu kadarlık mazotla ortalama 350 m giden arkadaşlar var..Aracımın çok yakmasının nedeni ne olabilir?-Bakımdan yeni çıktı-Kullanımdan bu kadar km fark edebilir mi?

    Tüketim Ortalaman 8.2 Lt civarında oluyor ki , Getz Crdi için bu oran gerçekten yüksek bir rakam... !!!
    Hani sürüş stilini bilmiyoruz , ama aracını çook çook aşırı sıkıştırmadıktan sonra bu rakamlarda tüketimin varsa gerçekten aracında bir sorun var demektir. D sınıfı dizel araçlar senin yaktığın tüketim ortalamasını tutturuyor ki Getz in max 6-7 Litre yakması gerekiyor...

    Aracımı özellikle 2000 devir de kullanmaya çalıştım,çok fazla gaza yüklenmedim,hatta dokunmadım desem yeridir ama ne yapsam çok yakıyor anlayabilmiş değilim.110 beygir olması ile-diğer 88 beygirlere göre-fazla yakmasını anlarım ama nerdeyse km 30 kr a gelen bir yakış,dizel araç için çok fazla.Hala da çözebilmiş değilim.25 kr a inse başka da birşey istemeyeceğim:)

    Bence aracını servise götür bir Pc ye bağlasınlar... Yok bi şey diyip sallıyorlarsa Bu sefer de Bosch Car Service e götür.. Onlarda bi kontrol etsinler Pc üzerinden.. Mutlaka bi şey çıkacaktır.. Normal bi şey değil o aracın o kadar yakması...

    Kesinlikle haklısın,teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lowengos

    quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: lowengos

    quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: lowengos

    Selam arkadaşlar.Aracım 2006 model Crdi 110 beygir ve 110.000'de.Bakımdan 1 ay önce çıktı yağ,filtre,ön takım vs.Şikayetim arabım çok yakıyor oluşuyla ilgili 80 tl lik mazotla taş çatlasın 270 km yol gidebiliyorum..Foruma bakıyorum da bu kadarlık mazotla ortalama 350 m giden arkadaşlar var..Aracımın çok yakmasının nedeni ne olabilir?-Bakımdan yeni çıktı-Kullanımdan bu kadar km fark edebilir mi?

    Tüketim Ortalaman 8.2 Lt civarında oluyor ki , Getz Crdi için bu oran gerçekten yüksek bir rakam... !!!
    Hani sürüş stilini bilmiyoruz , ama aracını çook çook aşırı sıkıştırmadıktan sonra bu rakamlarda tüketimin varsa gerçekten aracında bir sorun var demektir. D sınıfı dizel araçlar senin yaktığın tüketim ortalamasını tutturuyor ki Getz in max 6-7 Litre yakması gerekiyor...

    Aracımı özellikle 2000 devir de kullanmaya çalıştım,çok fazla gaza yüklenmedim,hatta dokunmadım desem yeridir ama ne yapsam çok yakıyor anlayabilmiş değilim.110 beygir olması ile-diğer 88 beygirlere göre-fazla yakmasını anlarım ama nerdeyse km 30 kr a gelen bir yakış,dizel araç için çok fazla.Hala da çözebilmiş değilim.25 kr a inse başka da birşey istemeyeceğim:)

    Bence aracını servise götür bir Pc ye bağlasınlar... Yok bi şey diyip sallıyorlarsa Bu sefer de Bosch Car Service e götür.. Onlarda bi kontrol etsinler Pc üzerinden.. Mutlaka bi şey çıkacaktır.. Normal bi şey değil o aracın o kadar yakması...

    Kesinlikle haklısın,teşekkür ederim.

    Benim 1.4 DOHC aracım var , o bile şehir içinde 8 Lt yakıyorken , senin aracın bu tüketimi akıl işi değil...

    Özellikle Bosch Car Service ler dizel ler üzerine biraz daha uzmanlar , gerekli ekipmanları da var , onlar derdine çare olabilir.

    Geçmiş olsun şimdiden...
  • benim aracımda 110luk getz köpek gibi sürsen 7.5 i geçmez.yazın klıma full açık ve devirli sürdüğün zaman 8 olur başka var bişey göster bakalım nedir sıkıntısı
  • yağ olarak valvoline 5w-40 nasıldır acaba.full sentetik bir yağ imiş.şimdiye kadar castrol magnatec 10w40 kullandım.kış geldiği için 5w-40 düşünüyorum.ayrıca sentetik olduğu için.ama marka kafamda soru işareti bırakıyor.ne önerirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JETDEVRİYE

    yağ olarak valvoline 5w-40 nasıldır acaba.full sentetik bir yağ imiş.şimdiye kadar castrol magnatec 10w40 kullandım.kış geldiği için 5w-40 düşünüyorum.ayrıca sentetik olduğu için.ama marka kafamda soru işareti bırakıyor.ne önerirsiniz.

    Aracın kmsi aşırı yüksek değilse kesinlikle 5w 40 a geçin derim.

    Özellikle kışın aracın çalışmasında ki farklılığı hemen hissedeceksiniz.

    Bende yıllarca 10w40 castrol kullandıktan sonra, uzun araştırmalar sonucu mobil 5w 40 yağa geçtim. Çok da mutluyum. Şimdi 5w 30 a geçmeyi düşünüyorum ya hadi hayırlısı.

    Valvoline markasını ilk defa duyuyorum. Niçin valvoline?

    Mobil s 3000 5w 40 aracımızın teknik özelliklerine uyuyor o sebeple maceraya gerek yok diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: biuu

    quote:

    Orijinalden alıntı: JETDEVRİYE

    yağ olarak valvoline 5w-40 nasıldır acaba.full sentetik bir yağ imiş.şimdiye kadar castrol magnatec 10w40 kullandım.kış geldiği için 5w-40 düşünüyorum.ayrıca sentetik olduğu için.ama marka kafamda soru işareti bırakıyor.ne önerirsiniz.

    Aracın kmsi aşırı yüksek değilse kesinlikle 5w 40 a geçin derim.

    Özellikle kışın aracın çalışmasında ki farklılığı hemen hissedeceksiniz.

    Bende yıllarca 10w40 castrol kullandıktan sonra, uzun araştırmalar sonucu mobil 5w 40 yağa geçtim. Çok da mutluyum. Şimdi 5w 30 a geçmeyi düşünüyorum ya hadi hayırlısı.

    Valvoline markasını ilk defa duyuyorum. Niçin valvoline?

    Mobil s 3000 5w 40 aracımızın teknik özelliklerine uyuyor o sebeple maceraya gerek yok diye düşünüyorum.

    siz neden 30 za geçmeyi düşünüyorsunuz.40 kalınlık yaz için daha iyi değilmi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JETDEVRİYE

    quote:

    Orijinalden alıntı: biuu

    quote:

    Orijinalden alıntı: JETDEVRİYE

    yağ olarak valvoline 5w-40 nasıldır acaba.full sentetik bir yağ imiş.şimdiye kadar castrol magnatec 10w40 kullandım.kış geldiği için 5w-40 düşünüyorum.ayrıca sentetik olduğu için.ama marka kafamda soru işareti bırakıyor.ne önerirsiniz.

    Aracın kmsi aşırı yüksek değilse kesinlikle 5w 40 a geçin derim.

    Özellikle kışın aracın çalışmasında ki farklılığı hemen hissedeceksiniz.

    Bende yıllarca 10w40 castrol kullandıktan sonra, uzun araştırmalar sonucu mobil 5w 40 yağa geçtim. Çok da mutluyum. Şimdi 5w 30 a geçmeyi düşünüyorum ya hadi hayırlısı.

    Valvoline markasını ilk defa duyuyorum. Niçin valvoline?

    Mobil s 3000 5w 40 aracımızın teknik özelliklerine uyuyor o sebeple maceraya gerek yok diye düşünüyorum.

    siz neden 30 za geçmeyi düşünüyorsunuz.40 kalınlık yaz için daha iyi değilmi.

    Yok yaza kadar ben bir yağ değişimi daha yaparım. Yazın yine 5w 40a geçerim.

    Ama 5w 30u deneyeceğim öncelikle. Acaba eksiltecek mi, eksiltmeyecek mi?



    Siz aracı hangi ilde kullanacaksınız kmsi kaç? LPG var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi biuu -- 13 Ekim 2011; 18:39:27 >
  • benim aracım dizel ve 78,500 km'rede.ankarada kullanacağım.yani kışın soğuk iklimde sayılır.
  • Hımm 0w40 seçeneğini düşünbilirsiniz kış için. Ama yine bir uzmana danışmak lazım.

    Aşağıdaki linkten @vezir'e bir sorun istrseniz.

    Hem valvoline hakkında teknik bültenleride inceleyip size bilgi verir.

    http://forum.donanimhaber.com/m_6792166/mpage_57//tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi biuu -- 13 Ekim 2011; 19:53:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lowengos

    Selam arkadaşlar.Aracım 2006 model Crdi 110 beygir ve 110.000'de.Bakımdan 1 ay önce çıktı yağ,filtre,ön takım vs.Şikayetim arabım çok yakıyor oluşuyla ilgili 80 tl lik mazotla taş çatlasın 270 km yol gidebiliyorum..Foruma bakıyorum da bu kadarlık mazotla ortalama 350 m giden arkadaşlar var..Aracımın çok yakmasının nedeni ne olabilir?-Bakımdan yeni çıktı-Kullanımdan bu kadar km fark edebilir mi?

    yakıt aldığınız yerleri değiştirseniz de aynı sonuç mu çıkıyor ?

    aracın uygun devir aralığı 1900- 2400 arası 2000 devir civarı kullanım kılavuzuna da uygun.

    sorunun çözümünü bulduğunuzda mutlaka bildiriniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: derebeyii

    quote:

    Orijinalden alıntı: lowengos

    Selam arkadaşlar.Aracım 2006 model Crdi 110 beygir ve 110.000'de.Bakımdan 1 ay önce çıktı yağ,filtre,ön takım vs.Şikayetim arabım çok yakıyor oluşuyla ilgili 80 tl lik mazotla taş çatlasın 270 km yol gidebiliyorum..Foruma bakıyorum da bu kadarlık mazotla ortalama 350 m giden arkadaşlar var..Aracımın çok yakmasının nedeni ne olabilir?-Bakımdan yeni çıktı-Kullanımdan bu kadar km fark edebilir mi?

    yakıt aldığınız yerleri değiştirseniz de aynı sonuç mu çıkıyor ?

    aracın uygun devir aralığı 1900- 2400 arası 2000 devir civarı kullanım kılavuzuna da uygun.

    sorunun çözümünü bulduğunuzda mutlaka bildiriniz.

    Kesinlikle sonuç değişmiyor.Yarın bi göstericem bakalım artık.
  • 2009 Eylül trafiğe çıkışlı benzinli aracımı satmayı düşünüyorum. Aracım 4 hava yastıklı ve sunroof lu model. 23,000 kilometrede. Arka bagaj kapağı ve sol ön kapı tamir gördü ama değişeni yok.

    1) Sizce kaç lira istemeliyim?

    2) 2005 model 124,000 kilometrede dizel ford c-max için 23,000 tl fiyat verdiler. Arabanın motorundan hasar yok ama kapısı ve ön çamurluğu değişmiş. Ford bayiisinden satıyorlar. Fiyatı sizce uygun mu? bu kilometrede dizel mi yoksa LPG li araç mı daha mantıklı olur?

    Bebeğimiz olduğu için Getz'in bagajı çok küçük kaldı. Yoksa satmayı düşünmezdik ama kısmet işte...

    Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fortuneteller657
    2005 model 124,000 kilometrede dizel ford c-max için 23,000 tl fiyat verdiler. Arabanın motorundan hasar yok ama kapısı ve ön çamurluğu değişmiş. Ford bayiisinden satıyorlar. Fiyatı sizce uygun mu? bu kilometrede dizel mi yoksa LPG li araç mı daha mantıklı olur?

    Türkiye şartlarında + 100.000 Km de bir dizel araç almak her zaman risk tir... Mazot kalitesinin belirsiz olduğu bir standardın oturmadığı bir piyasada , 125.000 Km ye dayanmış bir aracın , Enjektörlerinin , bobinlerinin durumu , Turbonun daha ne kadar sağlıklı çalışabileceği her zaman soru işaretidir.

    Özellikle Ford dizellerde Enjektör sorunları epeyce fazla ve giderilmesi yüksek masraflara neden oluyor.. Şahsen ben Bu kadar yüksek Km de ki bir dizel arabayı almayı düşünmezdim....

    Ya da kesin kararlıysanız , çok çok kapsamlı ekspertiz yaptırın diyecem , ama Turbonun miyadının dolup dolmadığı da pek anlaşılacak gibi değil ekspertizde...
  • 2005 MODEL HUNDAİ GETS DİZEL SAHİBİYİM. ARACIMI GENELLİKLE ŞEHİR İÇİNDE KULLANIYORUM VE EN FAZLA 3. VİTESE KADAR ÇIKIYORUM. NADİREN 4. VİTESDE KULLANIYORUM ANCAK 1 HAFTA ÖNCE ARACIM 4. VE 5. VİTESLERDE UĞULTU YAPTIĞINI HİSSETTİM TECRÜBELİ ARKADAŞLARIN CEVAPLARINI BEKLİYORUM... SİZCE NEDEN OLABİLİR?

    TRİGER Mİ?
    BASKI BALATA MI?...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MEHMET5525 -- 20 Ekim 2011; 21:02:52 >
  • arkadaşlar otomobil genelde anket var,markamıza sahip çıkalım oyumuzu kullanalım.Link aşağıda

    http://forum.donanimhaber.com/m_53664703/tm.htm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -ottoman-

    arkadaşlar otomobil genelde anket var,markamıza sahip çıkalım oyumuzu kullanalım.Link aşağıda

    http://forum.donanimhaber.com/m_53664703/tm.htm



    Rekor bizde ha.

    Birde Hyundai'yi en alta yazmışlar :D
  • bende oyumu kullandım rahatça arkama yaslandım :) vw fena değilmiş
  • 
Sayfa: önceki 10971098109911001101
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.