Şimdi Ara

██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ ██ (1140. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
32.938
Cevap
125
Favori
2.789.532
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 11381139114011411142
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blueseaman888

    merhabalar..
    aracımda bir sorun var ve bir süredir bir çözüm bulamadık. belki yaşayan birileri vardır diyerek size danışmak istiyorum..


    birileri yardımcı olursa çok sevineceğim..


    1 - marş motorunun kömürlerini kontrol ettirin
    2 - mazot filitresini değiştirin
    3 - mazot pompasına bakım yaptırın
    4 - kompresörleri kontrol ettirin
    5 - Yakıt sistemin de hava olup olmadığına baktırın
    6 - Enjektörlere bakım yaptırıp işemelerini kontrol ettirin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Coşkun Uçar -- 30 Mart 2012; 13:07:34 >
  • b
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brky71

    quote:

    Orijinalden alıntı: neşter61

    quote:

    Orijinalden alıntı: ttfvol

    1,3 getz kullanıcısıyım ışık yandı 150 TL lik benzin aldım 425 km yol yaptım ışık tekrar yandı. aşağı yukarı 150 km si uzun yol geri kalan 275 km ş.içi, ortalama 0,35 kuruş yakmış 450 ye tamamlamaya çalışıcam yakıt pompasını falan yakmam inş. aracı satmayı düşünüyom o yüzdende tüp taktırmak istemiyom ne yapcam kararsızım şu an

    Ben 100tl lik yakıtla şehir içi 220km yapıyorum.Kısa mesafeler ve sicaklık sürekli eksi değerlerde idi.Sizin araç baya az yakıyor.Neden böyle formülleri alalım.

    kuruş hesabı yapamıycam şuan litre fiyatını hatırlamadığım için ama 2011 yılında 550(+ - 30) km giderdim bir depo benzinle şehiriçinde 150tl 425 km bişey diyemiycem fiyat artınca geçen yıldan şimdiye ister istemez alınan litre fiyatınıda etkiliyor. ancak bu devirde lpg şart dizel gereksiz, derseniz ki sıfır araç alacam ozaman iş başka bende lpg taktırmam benzinli alır biner 4-5 yıl sonra aracı kullanmaya devam edeceksem lpg taktırırım..

    Aslında dizel le benzin arasında pek fark kalmadı gibi bişey oldu, arabamı sade h.sonları ailemle gezmek için kullanıyorum yılda 7000 km anca yapıyorum dizel almaya değermi diyede düşünmüyor değilim onun sesiydi bozuldumu masrafıydı falan fıstık bilmiyorum hala kararsızım :s




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokayozyer

    arkadaşlar merhaba.. ben 2005 model dizel getz sahibiyim. (125000km'de) bir şey danışmak istiyorum. aracın yaylarını daha diri durur yol tutuşu daha iyileşir düşüncesi ile değiştirme kararı verdim. fakat değiştirmişken acaba orjinali yerine 3. parti başka marka yay alsam dahamı iyi olur acaba diye düşündüm. sahibinden.com'a bakınırken alman malı olduğu iddia edilen şu model gözüme çarptı.model burada...
    marka çok uyduruk değil sanırım çok çeşit var ama bi çoğu çok ciddi markalar değiller. niyetim aracın yere daha sağlam basması(aslında çok memnunum) dengeli sürüş v.b...
    yükte bu tip amaortisörlerin haret tarzı ne oluyor. mesela uzun yola çıkarken 5 kişi ile durumu ne olur. defaultta 30mm yere yaklaşıyor demişler bu yükte de standart amortisörden daha yere yakın olur anlamına mı geliyor?

    fikirlerinizi duymak isterim teşekkürler.

    Merhaba, bence orjinal yayları değiştirmenin herhangi bir faydası olacağını sanmıyorum. Getz virajda olsun düz yolda olsun güven vermeyen bir araç heran savrulacakmış gibi, bu yüzden getz'e spor yay şart. Biraz sürüş tarzıyla da alakalı tabi. Yanlız yere sağlam bassın istiyosan spor yay almalısın. Arabanın hem duruşu hem yola tutunması çok büyük ölçüde değişiyor.

    30mm 50mm yayın aracı yere yaklaştıracağı mesafe 50mm de, 30 dan daha fazla yere yaklaşır araç, 50mm olursa araba full yüklüyken tekerlekler sürtermi diye endişen olmasın denedim orjinal lastikler ile hiçbir şekilde sürtmüyor. Yanlız dizel getzlerde motor daha ağır olduğundan aracın önü arkasından daha fazla yere yakın oluyor ve tümseklerde aracın artı sürtebiliyor. Bunun önüne ya jant ebatlarını büyürterek yada arka yayları presle alçalttırıp aracın önü ile arkasını bir hizaya getirerek geçebilirsin. Bulunduğun yerdeki yolları bilmiyorum ama korkun olmasın 50mm ile azcık dikkatle sorunsun kullanabilirsin.

    Marka konusunda Ben FK aldım araç çok sert oldu ama 3 şerit birden korkmadan sağa sola yatırabiliyorum aracı:)(Trafiğe kapalı alanlarda) diğer markaları bilemiyorum. Eğer sadece konfor önemli değil dersen sade performansa odaklıysan FK önerebilirim.




  • arkdaşlar bugun getz alacaktım ama sahıbını tekrar aradıgımda bana tavanda boya oldugunu ve bırkaç lokal boya oldugunu soledı oysa dun konuştugumuzda bunları söylememıştı ustelık ılanındada hıç boya falan yoktur.Bu sabah ıse baktırdırdıgında arabada boya çıkmış vs falan dedı bende bılmıyordum aaba bır yakınınım falan deyyıp konusmasıda sarmayınca aracı bakmaya gıtmedım 2005 1.3 gls 15500 dıyordu almayı dusunuyordum ama sımdı ıse herşey altust oldu bayagı bı ozenmıştım o araca..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arothel

    quote:

    Orijinalden alıntı: brky71

    quote:

    Orijinalden alıntı: techstat



    internette dolanan fiyatlar bana göre şişirilmiş fiyatlar insanlar malını tabiki yüksek satmak ister buna bende dahilim ama birde malın ederi vardır. sorunuza benim cevabım getz e 18500 vermek nekadar mantıklıdır olurdu.. sonuçta bende getz kullanıcısıyım arabamdan memnun muyum evet çünkü aldığım fiyata bana en iyi ekonomiyi sağlatan getz di. yoksa 18500 e çıkınca artık ekonomi düşünmem konfor aramaya başlarım dizel diye de çok zorlamam elimde ki parayla en iyi konforu yakalar birzaman idare edip daha sonra da çok yakıyorsa lpg taktırırdım. bence sizde konfor ve donanım istiyorsanız istediğiniz cevabı getz veremeyecektir, ama ekonomi derseniz bunu sağlar 15bin liraya benzinli getz alıp lpg taktırırsınız(2005-2006 model) yazdığınız fiyatta ki araçlar parasının arasında ki farkta sizin 1-1,5 yıllık gaz paranız olur.

    internetteki fiyatların şişirildiğine şüphe yok. ama 18 500 e çıkınca konfor artmıyor ki. max 20 000 tl bütçem var. bununla ya 2010-2011 hyundai alırın ya da corsa nın fiestanın puntonun vs daha donanımsız modellerini alırım.
    bilmiyorum emin değilim arkadaşlar. bi önerisi olan?

    18500 e konfor konfor artmıyor mu? örneğin bu paraya c sınıfı iki yaşında bir araç alınamayacağı kesin ancak 18500 e model takıntısı yoksa 2000 model megane rxt alınabilir ki şahsi görüşüm renault un çıkardığı en verimli motorlardan biridir. abs 4 cam otomatik 4 hava yastığı yol tutuş ivmelenme genişlik herşeyiyle getz e fark atacağı kesin yada 1.6 2001 model honda civic hayatımda bundan daha rahat vites geçişi göremeyeceğimi düşündüğüm otomobildir aynı şekilde megane gibi, saydığınız araçları her anlamda ezecek araçtır söylediğim civic tek dezavantajı modelleri yüksektir. sağlam olan vardır piyasada. diyeceksiniz ki bukadar çok biliyordun neden gidip getz aldın çünkü bunu aldığımda üstüne 1 kuruş koyacak durumum yoktu olsaydı böyle bir durum kesinlikle gider alırdım. sizin saydığınız araçlara gelecek olursak: fiestanın dizelini temiz bulmak çok çok zor benzinlisi olabilir ama lpg takmanız gerekebilir, punto dizel pahalı 21civarı olacaktır tahminim, getz dediğiniz fiyat aralığına çok rahat bulunacaktır. içlerinde en seri getz olucaktır diye düşünüyorum ama konfor olarak punto burun farkıyla önde zannediyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkayacan -- 30 Mart 2012; 21:42:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: offli

    quote:

    Orijinalden alıntı: gokayozyer

    arkadaşlar merhaba.. ben 2005 model dizel getz sahibiyim. (125000km'de) bir şey danışmak istiyorum. aracın yaylarını daha diri durur yol tutuşu daha iyileşir düşüncesi ile değiştirme kararı verdim. fakat değiştirmişken acaba orjinali yerine 3. parti başka marka yay alsam dahamı iyi olur acaba diye düşündüm. sahibinden.com'a bakınırken alman malı olduğu iddia edilen şu model gözüme çarptı.model burada...
    marka çok uyduruk değil sanırım çok çeşit var ama bi çoğu çok ciddi markalar değiller. niyetim aracın yere daha sağlam basması(aslında çok memnunum) dengeli sürüş v.b...
    yükte bu tip amaortisörlerin haret tarzı ne oluyor. mesela uzun yola çıkarken 5 kişi ile durumu ne olur. defaultta 30mm yere yaklaşıyor demişler bu yükte de standart amortisörden daha yere yakın olur anlamına mı geliyor?

    fikirlerinizi duymak isterim teşekkürler.

    Merhaba, bence orjinal yayları değiştirmenin herhangi bir faydası olacağını sanmıyorum. Getz virajda olsun düz yolda olsun güven vermeyen bir araç heran savrulacakmış gibi, bu yüzden getz'e spor yay şart. Biraz sürüş tarzıyla da alakalı tabi. Yanlız yere sağlam bassın istiyosan spor yay almalısın. Arabanın hem duruşu hem yola tutunması çok büyük ölçüde değişiyor.

    30mm 50mm yayın aracı yere yaklaştıracağı mesafe 50mm de, 30 dan daha fazla yere yaklaşır araç, 50mm olursa araba full yüklüyken tekerlekler sürtermi diye endişen olmasın denedim orjinal lastikler ile hiçbir şekilde sürtmüyor. Yanlız dizel getzlerde motor daha ağır olduğundan aracın önü arkasından daha fazla yere yakın oluyor ve tümseklerde aracın artı sürtebiliyor. Bunun önüne ya jant ebatlarını büyürterek yada arka yayları presle alçalttırıp aracın önü ile arkasını bir hizaya getirerek geçebilirsin. Bulunduğun yerdeki yolları bilmiyorum ama korkun olmasın 50mm ile azcık dikkatle sorunsun kullanabilirsin.

    Marka konusunda Ben FK aldım araç çok sert oldu ama 3 şerit birden korkmadan sağa sola yatırabiliyorum aracı:)(Trafiğe kapalı alanlarda) diğer markaları bilemiyorum. Eğer sadece konfor önemli değil dersen sade performansa odaklıysan FK önerebilirim.

    teşekkürler ofli.. aslında pek spor kullanmayı sevmem. şeritler arası zikzak'ta bana göre değil. sadece süratta güven versin birazda sürüş zevki falan yeter bana. belki orjinalini alırım. ne hikmetse orjinalide daha pahallı sanki yayların. sporlar çok uygun fiyata bulunabiliyor..
    yanlış anlamamışım dimi ? 50 mm'lik spor yay alırsam 30 mm alçalır demek istediniz sanırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mnr980

    alıp bınelımmı yoksa 1,4 doch motorlu olnalarımı zorlayalım

    sürat konusunda nasıl limitler
    araç süratlı iken güven verıyormu yoksa şahın-dogan gıbı bellı süratten sonra allaha emanetmi?


    hocam ben 170 le uzun süre güvenle gittimaraçta 300 kg ye yakın yük vardı.kocaeli düzce otobanda.yerli arabanın sıfırından iyidir emin ol




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokayozyer

    quote:

    Orijinalden alıntı: offli

    quote:

    Orijinalden alıntı: gokayozyer

    arkadaşlar merhaba.. ben 2005 model dizel getz sahibiyim. (125000km'de) bir şey danışmak istiyorum. aracın yaylarını daha diri durur yol tutuşu daha iyileşir düşüncesi ile değiştirme kararı verdim. fakat değiştirmişken acaba orjinali yerine 3. parti başka marka yay alsam dahamı iyi olur acaba diye düşündüm. sahibinden.com'a bakınırken alman malı olduğu iddia edilen şu model gözüme çarptı.model burada...
    marka çok uyduruk değil sanırım çok çeşit var ama bi çoğu çok ciddi markalar değiller. niyetim aracın yere daha sağlam basması(aslında çok memnunum) dengeli sürüş v.b...
    yükte bu tip amaortisörlerin haret tarzı ne oluyor. mesela uzun yola çıkarken 5 kişi ile durumu ne olur. defaultta 30mm yere yaklaşıyor demişler bu yükte de standart amortisörden daha yere yakın olur anlamına mı geliyor?

    fikirlerinizi duymak isterim teşekkürler.

    Merhaba, bence orjinal yayları değiştirmenin herhangi bir faydası olacağını sanmıyorum. Getz virajda olsun düz yolda olsun güven vermeyen bir araç heran savrulacakmış gibi, bu yüzden getz'e spor yay şart. Biraz sürüş tarzıyla da alakalı tabi. Yanlız yere sağlam bassın istiyosan spor yay almalısın. Arabanın hem duruşu hem yola tutunması çok büyük ölçüde değişiyor.

    30mm 50mm yayın aracı yere yaklaştıracağı mesafe 50mm de, 30 dan daha fazla yere yaklaşır araç, 50mm olursa araba full yüklüyken tekerlekler sürtermi diye endişen olmasın denedim orjinal lastikler ile hiçbir şekilde sürtmüyor. Yanlız dizel getzlerde motor daha ağır olduğundan aracın önü arkasından daha fazla yere yakın oluyor ve tümseklerde aracın artı sürtebiliyor. Bunun önüne ya jant ebatlarını büyürterek yada arka yayları presle alçalttırıp aracın önü ile arkasını bir hizaya getirerek geçebilirsin. Bulunduğun yerdeki yolları bilmiyorum ama korkun olmasın 50mm ile azcık dikkatle sorunsun kullanabilirsin.

    Marka konusunda Ben FK aldım araç çok sert oldu ama 3 şerit birden korkmadan sağa sola yatırabiliyorum aracı:)(Trafiğe kapalı alanlarda) diğer markaları bilemiyorum. Eğer sadece konfor önemli değil dersen sade performansa odaklıysan FK önerebilirim.

    teşekkürler ofli.. aslında pek spor kullanmayı sevmem. şeritler arası zikzak'ta bana göre değil. sadece süratta güven versin birazda sürüş zevki falan yeter bana. belki orjinalini alırım. ne hikmetse orjinalide daha pahallı sanki yayların. sporlar çok uygun fiyata bulunabiliyor..
    yanlış anlamamışım dimi ? 50 mm'lik spor yay alırsam 30 mm alçalır demek istediniz sanırım.

    Hayır 50mm dediği 5 cm alçaltır, 30mm ise 3 cm alçaltır. Yanlız bu ölçüler tam değil markadan markaya ve size dediğim aracın ağarlığı ile değişiklik gösterebiliyor ama öyle çok büyük farklar yok. Orjinal alacaksan benim araçtan çıkardıklarımı vereyim 2 hafta takılı kalmadı benim araçta 0dan farkı yok :) Ama zten orjinal yay var aracınızda hiçbir farklılık olmayacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: offli

    quote:

    Orijinalden alıntı: gokayozyer

    quote:

    Orijinalden alıntı: offli

    quote:

    Orijinalden alıntı: gokayozyer

    arkadaşlar merhaba.. ben 2005 model dizel getz sahibiyim. (125000km'de) bir şey danışmak istiyorum. aracın yaylarını daha diri durur yol tutuşu daha iyileşir düşüncesi ile değiştirme kararı verdim. fakat değiştirmişken acaba orjinali yerine 3. parti başka marka yay alsam dahamı iyi olur acaba diye düşündüm. sahibinden.com'a bakınırken alman malı olduğu iddia edilen şu model gözüme çarptı.model burada...
    marka çok uyduruk değil sanırım çok çeşit var ama bi çoğu çok ciddi markalar değiller. niyetim aracın yere daha sağlam basması(aslında çok memnunum) dengeli sürüş v.b...
    yükte bu tip amaortisörlerin haret tarzı ne oluyor. mesela uzun yola çıkarken 5 kişi ile durumu ne olur. defaultta 30mm yere yaklaşıyor demişler bu yükte de standart amortisörden daha yere yakın olur anlamına mı geliyor?

    fikirlerinizi duymak isterim teşekkürler.

    Merhaba, bence orjinal yayları değiştirmenin herhangi bir faydası olacağını sanmıyorum. Getz virajda olsun düz yolda olsun güven vermeyen bir araç heran savrulacakmış gibi, bu yüzden getz'e spor yay şart. Biraz sürüş tarzıyla da alakalı tabi. Yanlız yere sağlam bassın istiyosan spor yay almalısın. Arabanın hem duruşu hem yola tutunması çok büyük ölçüde değişiyor.

    30mm 50mm yayın aracı yere yaklaştıracağı mesafe 50mm de, 30 dan daha fazla yere yaklaşır araç, 50mm olursa araba full yüklüyken tekerlekler sürtermi diye endişen olmasın denedim orjinal lastikler ile hiçbir şekilde sürtmüyor. Yanlız dizel getzlerde motor daha ağır olduğundan aracın önü arkasından daha fazla yere yakın oluyor ve tümseklerde aracın artı sürtebiliyor. Bunun önüne ya jant ebatlarını büyürterek yada arka yayları presle alçalttırıp aracın önü ile arkasını bir hizaya getirerek geçebilirsin. Bulunduğun yerdeki yolları bilmiyorum ama korkun olmasın 50mm ile azcık dikkatle sorunsun kullanabilirsin.

    Marka konusunda Ben FK aldım araç çok sert oldu ama 3 şerit birden korkmadan sağa sola yatırabiliyorum aracı:)(Trafiğe kapalı alanlarda) diğer markaları bilemiyorum. Eğer sadece konfor önemli değil dersen sade performansa odaklıysan FK önerebilirim.

    teşekkürler ofli.. aslında pek spor kullanmayı sevmem. şeritler arası zikzak'ta bana göre değil. sadece süratta güven versin birazda sürüş zevki falan yeter bana. belki orjinalini alırım. ne hikmetse orjinalide daha pahallı sanki yayların. sporlar çok uygun fiyata bulunabiliyor..
    yanlış anlamamışım dimi ? 50 mm'lik spor yay alırsam 30 mm alçalır demek istediniz sanırım.

    Hayır 50mm dediği 5 cm alçaltır, 30mm ise 3 cm alçaltır. Yanlız bu ölçüler tam değil markadan markaya ve size dediğim aracın ağarlığı ile değişiklik gösterebiliyor ama öyle çok büyük farklar yok. Orjinal alacaksan benim araçtan çıkardıklarımı vereyim 2 hafta takılı kalmadı benim araçta 0dan farkı yok :) Ama zten orjinal yay var aracınızda hiçbir farklılık olmayacaktır.

    tamam miilimetre komusunu şimdi anladım.. benim aracım 2005 ve 125000'de. amacım yayları değiştirerek aracı biraz daha diri durmasını sağlamak. yakın zamanda amortisörleri değiştirmiştim zaten. sizinki kaç model idi ? makyajli versiyonu ile arasında fark yoktur heralde. ne fiyat isteyeceksiniz bi düşüneyim duruma göre..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokayozyer

    quote:

    Orijinalden alıntı: offli

    quote:

    Orijinalden alıntı: gokayozyer

    quote:

    Orijinalden alıntı: offli

    quote:

    Orijinalden alıntı: gokayozyer

    arkadaşlar merhaba.. ben 2005 model dizel getz sahibiyim. (125000km'de) bir şey danışmak istiyorum. aracın yaylarını daha diri durur yol tutuşu daha iyileşir düşüncesi ile değiştirme kararı verdim. fakat değiştirmişken acaba orjinali yerine 3. parti başka marka yay alsam dahamı iyi olur acaba diye düşündüm. sahibinden.com'a bakınırken alman malı olduğu iddia edilen şu model gözüme çarptı.model burada...
    marka çok uyduruk değil sanırım çok çeşit var ama bi çoğu çok ciddi markalar değiller. niyetim aracın yere daha sağlam basması(aslında çok memnunum) dengeli sürüş v.b...
    yükte bu tip amaortisörlerin haret tarzı ne oluyor. mesela uzun yola çıkarken 5 kişi ile durumu ne olur. defaultta 30mm yere yaklaşıyor demişler bu yükte de standart amortisörden daha yere yakın olur anlamına mı geliyor?

    fikirlerinizi duymak isterim teşekkürler.

    Merhaba, bence orjinal yayları değiştirmenin herhangi bir faydası olacağını sanmıyorum. Getz virajda olsun düz yolda olsun güven vermeyen bir araç heran savrulacakmış gibi, bu yüzden getz'e spor yay şart. Biraz sürüş tarzıyla da alakalı tabi. Yanlız yere sağlam bassın istiyosan spor yay almalısın. Arabanın hem duruşu hem yola tutunması çok büyük ölçüde değişiyor.

    30mm 50mm yayın aracı yere yaklaştıracağı mesafe 50mm de, 30 dan daha fazla yere yaklaşır araç, 50mm olursa araba full yüklüyken tekerlekler sürtermi diye endişen olmasın denedim orjinal lastikler ile hiçbir şekilde sürtmüyor. Yanlız dizel getzlerde motor daha ağır olduğundan aracın önü arkasından daha fazla yere yakın oluyor ve tümseklerde aracın artı sürtebiliyor. Bunun önüne ya jant ebatlarını büyürterek yada arka yayları presle alçalttırıp aracın önü ile arkasını bir hizaya getirerek geçebilirsin. Bulunduğun yerdeki yolları bilmiyorum ama korkun olmasın 50mm ile azcık dikkatle sorunsun kullanabilirsin.

    Marka konusunda Ben FK aldım araç çok sert oldu ama 3 şerit birden korkmadan sağa sola yatırabiliyorum aracı:)(Trafiğe kapalı alanlarda) diğer markaları bilemiyorum. Eğer sadece konfor önemli değil dersen sade performansa odaklıysan FK önerebilirim.

    teşekkürler ofli.. aslında pek spor kullanmayı sevmem. şeritler arası zikzak'ta bana göre değil. sadece süratta güven versin birazda sürüş zevki falan yeter bana. belki orjinalini alırım. ne hikmetse orjinalide daha pahallı sanki yayların. sporlar çok uygun fiyata bulunabiliyor..
    yanlış anlamamışım dimi ? 50 mm'lik spor yay alırsam 30 mm alçalır demek istediniz sanırım.

    Hayır 50mm dediği 5 cm alçaltır, 30mm ise 3 cm alçaltır. Yanlız bu ölçüler tam değil markadan markaya ve size dediğim aracın ağarlığı ile değişiklik gösterebiliyor ama öyle çok büyük farklar yok. Orjinal alacaksan benim araçtan çıkardıklarımı vereyim 2 hafta takılı kalmadı benim araçta 0dan farkı yok :) Ama zten orjinal yay var aracınızda hiçbir farklılık olmayacaktır.

    tamam miilimetre komusunu şimdi anladım.. benim aracım 2005 ve 125000'de. amacım yayları değiştirerek aracı biraz daha diri durmasını sağlamak. yakın zamanda amortisörleri değiştirmiştim zaten. sizinki kaç model idi ? makyajli versiyonu ile arasında fark yoktur heralde. ne fiyat isteyeceksiniz bi düşüneyim duruma göre..

    2011 model fark olduğunu sanmıyorum ama yinede sormakta yarar var, benim kar amacım yok sizin eskilerinizi verirseniz benimkileri bedelsiz değiştirebiliriz.




  • teşekkürler dostum ben alabilirim o zaman onları.. benimkinin üzerinden çıkanları size veririm. sizinkinin modeli yüksekmiş faydası olur gibime geliyor.
    ama önce bir sorayım servise yıl farkı olurmu diye ..
    siz bir numara verin bana sizi ararım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neşter61

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mnr980

    merhaba arkadaşlar übugun bır gets baktımi2006 1.5 gls lpg lı beyaz renk degışenı yok 18750 tl ılanı vardı
    tlf la konuştum adsam gel konuşalım dedı
    benım gönlümden 16bın geçıyordu neyse gıttım aracı gördüm
    araç hor kullanılımış içinin plastıklerıde baya zedelenme oldugunu ve on kaputta oldukça fazla taş izi sağ arka çamurlukta 30 cm kadar çızık(beyaz boya ıle rutuşlu)
    neyse araç orjınall guyaaa degışenı yok
    yemışım degışensız orjınal aracı
    dedım hor kullanılmış aracınız renta-car aracımıydı yoo dedı dayımdan aldım 2. sahıbıyım dedı
    ne olur dedım 18500 son dedı bende
    işin rasgelsın dedım ayrıldım
    dedım satıcılar aracın fıyatını şişirıyorsunuz
    madem temız aracın degerınde yazarsın bın lıra yukarı çıkarsın ılanaa
    18bın verdıler dıyor bende dedım hemen çagır alsın aracı 500tl ben verecem dedım
    mumkunatı yok etmez araç
    1.4doch motor olsa belkı...




    birde kafama takıldı getz dıreksıyon yükseklık aayarı varmı


    VAR 2005 MODELLERDEDE DİRERSİYON AYARI.SEN AĞLAMIŞSIN AMA 1.3 TÜPSÜZ 2005 MODELİNİ 16 YA ALDIM.pİYASADAN GALİBA HABERİNİZ YOK.DEDİĞİNİZ ARACIN KM İYİ İSE 18 YAPAR.ÇOK TUTULDU BU ARAÇLAR.DAHA YENİ SORDUM 2007 1.4 TÜPSÜZ 20 BİNDE EN SON 19 FALAN DEDİ ADAM.pİYASA BU YANİ ANLAYACAĞIN.

    bendede full 1.3 getz 2005 var bu ay aldım.düşeş geldi 15000 e aldım.adam y.dısına cıkıcagı hafta satmaya karar verdi hemen aldım allaha sukur kazası ve boyası bile yok iyide bakmıs sıfır gibi araç.. arabanın bence eksı tarafı bahsedilen gibi yol tutusu derin ve keskin viraja biraz hızlı gir arkası atıyo hemen ve uzun yolda heleki e 5 te kullanıosan yakıtı iyidi rdur kalkta benzini içiyo adeta ve cok cok seridir bastıkca duz yolda motorun seısının ne kadar diri geldiğini anlarsın zaten.. . arabadn memnunum sonucta sakın kullanıyorum.uygun bi arac s.içi için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JETDEVRİYE

    quote:

    Orijinalden alıntı: blueseaman888

    quote:

    Orijinalden alıntı: JETDEVRİYE

    quote:

    Orijinalden alıntı: blueseaman888

    merhabalar..
    aracımda bir sorun var ve bir süredir bir çözüm bulamadık. belki yaşayan birileri vardır diyerek size danışmak istiyorum..

    aracım 2005 model crdi getz 1.5

    araç 3 yaşında iken uzun bir yolculuk esnasında mola verdim ve tekrar calıştırmak istediğimde araç çalıştı fakat rolantide 1000 e yakın bir devirde olması gerekirken 500 devirde çalıştı (her an stop edecek gibi) hır hır hır diye.. gaza bastım fakat tepki vermedi. motoru kapatıp tekrar çalıştırdım aynısı oldu.. dördüncü denemede çalıştı..

    kötü yakıt almışızdır falan dedik öylece unuttuk gitti.
    2008 den 2012 yılına kadar 3 dört defa yine yaşadım aynı sorunu.. bir kez de servise götürdüm anlattım olayı.. kontrol ettiler hiç bir sorun bulamadılar.
    (her yıl bakımlarını serviste yaptırıyorum)
    bir hafta önce aynı sey yine oldu bu sefer 8-9 denemeden sonra çalıştı.. şimdi ise neredeyse her çalıştırmada aynı şey oluyor ve çalıştırmak için deneme sayısı gittikçe artıyor.
    özel bir servise götürdüm yakıt sisteminden olabilir dedi kontrol etti birşey bulamadı.
    elektrik ustası baktı bir aksaklık bulamadı.
    sizce neden olabilir bu.. kafayı yiyeceğim.. tamircide veya serviste hiç olmuyor.. onlara sadece olayı anlatıyorum..

    bu arada kirlenme vardır diye dizel yakıt katkısı da koydum yine aynı.. yakıtı aldığım yeri de bir çok kez değiştirdim olmadı gene..
    bu sorun bazen sabahları bazen mola verince olabiliyor sabah sogugu ile alakalı olduğunu sanmıyorum...
    ayrıca mersinde yaşıyorum donma problemi de yok..
    araç çalıştıktan sonra devir problemi gaz kesme veya stop etme gibi hiç bir problem yok sadece çalıştırırken oluyor..

    birileri yardımcı olursa çok sevineceğim..


    acaba aracınızın beyninde bir problem olabilirmi?aklıma o geliyor.çünki o deviri boşta iken beyin ayarlıyor.fark ettiyseniz hareket halinde ilk durduğunuzda devir 1000 olur ve bir saniye falan içinde devir beyin tarafından düşürülr ve 800 devre falan düşer.sizinde aracınızda acaba ilk çalıştırdığınızda beyin acaba diyorum mazotun gitmesinimi engelliyor.?

    beyin problemi olsa serviste çıkar diye düşünüyorum.. elektrikle ilgili gibi geliyor bana ama bilmiyorum..
    immobilizer sorunu olsa.. marşa hiç basmazmı yoksa basar ama çalışmazmı

    immoda sorun olunca hiç çalışmıyor.marş hiç basmıyor.bende immo anteni bozulmuştu bi kere çünki oradan biliyorum.


    aynı durum arkadaşa oldu onun arabası polo idi.bulamadılar sorunu.ankaraya kadar gitti en sonunda aracın beynini çikma bir beyinle değiştirdi araç düzeldi.ustalar önce elektirik aksamında sorun var demistiler sonra yakıt kelebeği falan filan ama hepsi yanıldı sorun beyinde idi.siz de bir beyine baktırsanız iyi olur.marşa basınca almıyormu alıyorda sonra stop edecek gibimi oluyor.kırmızı ışıkta rolantide bekler araç stop edecek gibi oluyor mu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fadex

    arkdaşlar bugun getz alacaktım ama sahıbını tekrar aradıgımda bana tavanda boya oldugunu ve bırkaç lokal boya oldugunu soledı oysa dun konuştugumuzda bunları söylememıştı ustelık ılanındada hıç boya falan yoktur.Bu sabah ıse baktırdırdıgında arabada boya çıkmış vs falan dedı bende bılmıyordum aaba bır yakınınım falan deyyıp konusmasıda sarmayınca aracı bakmaya gıtmedım 2005 1.3 gls 15500 dıyordu almayı dusunuyordum ama sımdı ıse herşey altust oldu bayagı bı ozenmıştım o araca..

    fiyat normal bence tavandaki boyaya baktırın takla atmamışsa sorun değil.sıfır araç almıyorsunuz bu kadar boya takıntısı olmamalı.Kaportadan daha önemli motor olduğunu unutmayın.motoru her zaman ikinci plana atıyoruz sonra sanayiden çıkamıyoruz malisef.
  • getzlerde virajlarda savrulma hissi veriyor diyor arkadaşlar evet bazen veriyor ama bir sürü kullanıcı biliyorum aracı devireni duymadım.dingiller yakın olduğu için erken toparlanıyo.bir de savrulmanın en önemli nedeni lastik ebatları.bu konuyu dikkate alalım.ebat genişledikçe yakıtta artmakta.
  • Herkese iyi geceler arkadaşlar.
    Bir konuda bilgilerinize ya da görüşlerinize ihtiyacım var.
    Getz almayı düşünüyorum.Araç 2007 1.5 crdi hy klm abs 45.000 de.
    Aracın tek kusuru ufak bir kazadan dolayı ön kaput değişmiş.
    Kazalı fotoları elimde mevcut. Yüzeysel bir ezikten ibaret.
    Düzeltilebilirmiş fakat kullanıcı tercihi serviste değiştirmek olmuş.
    Bunun dışında boya ya da değişen yok. 18.500 nasıl fiyat? Görüşlerinizi paylaşırsanız memnun kalırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omar. -- 31 Mart 2012; 1:28:04 >
  • araç temiz bakılmış km orjinal ise fiyat bedava
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omar.

    Herkese iyi geceler arkadaşlar.
    Bir konuda bilgilerinize ya da görüşlerinize ihtiyacım var.
    Getz almayı düşünüyorum.Araç 2007 1.5 crdi hy klm abs 45.000 de.
    Aracın tek kusuru ufak bir kazadan dolayı ön kaput değişmiş.
    Kazalı fotoları elimde mevcut. Yüzeysel bir ezikten ibaret.
    Düzeltilebilirmiş fakat kullanıcı tercihi serviste değiştirmek olmuş.
    Bunun dışında boya ya da değişen yok. 18.500 nasıl fiyat? Görüşlerinizi paylaşırsanız memnun kalırım.

    Fiyatçok iyi.Olabilir küçük çarpmalardan ön kaput değişimi.çok fazla sorun etmeyin bunu.kaput arabadan bağımsız bir parça.orjinali ile değişmişse sorun olmaz.
  • Arkadaşlar selam;

    2005 1.3 gls otomatik getzim var,benzinli.Yakıttan canım yandı,satıyorum.Ama çok mutsuzum,arabamı seviyorum.Acaba lpg mi taktırsam diye düşünüyorum.Çok kararsızım,bana yardım edin.
  • 
Sayfa: önceki 11381139114011411142
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.