Şimdi Ara

██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ ██ (1141. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
32.938
Cevap
125
Favori
2.789.581
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 11391140114111421143
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yesilden

    Arkadaşlar selam;

    2005 1.3 gls otomatik getzim var,benzinli.Yakıttan canım yandı,satıyorum.Ama çok mutsuzum,arabamı seviyorum.Acaba lpg mi taktırsam diye düşünüyorum.Çok kararsızım,bana yardım edin.

    Çok ararsın sonra demedi deme, gidenin yeri hiç bi şekil de dolmuyor malesef, bende 2009'u vardı çok pişman oldum sattığıma...tak LPG'yi bin derim yanlız dikkat et adam gibi bişi takılsın gerekirse yardımcı olurum...
  • slm;

    Çok tşkler.Gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum.Araba için arayanlara sinir olmaya başladım.Tertemiz arabama komik fiyatlar öneriyorlar.Satıpta acaba dizel otomatik era mı alırım diye düşündüm.Ama onların fiyatlarıda bana çok.Senede 12.000km civarı yol yapıyorum.(arabam az yaksa 15.000 olur tabii).Lpg içinde diyorlarki sen bayansın,lpg yi durmadan ayar yaptıramazsın,uğraşamazsın sen.Doğru eğer öyle uğraşmalı birşeyse uğraşamam.Ama masraflarımı kısmak zorundayım.Satarsam ararmıyım sizce gerçektende arabamı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yesilden

    slm;

    Çok tşkler.Gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum.Araba için arayanlara sinir olmaya başladım.Tertemiz arabama komik fiyatlar öneriyorlar.Satıpta acaba dizel otomatik era mı alırım diye düşündüm.Ama onların fiyatlarıda bana çok.Senede 12.000km civarı yol yapıyorum.(arabam az yaksa 15.000 olur tabii).Lpg içinde diyorlarki sen bayansın,lpg yi durmadan ayar yaptıramazsın,uğraşamazsın sen.Doğru eğer öyle uğraşmalı birşeyse uğraşamam.Ama masraflarımı kısmak zorundayım.Satarsam ararmıyım sizce gerçektende arabamı.

    Bakın öncelikle aracınızdan memnun olmanız çok önemli, bu şartlar da araç değiştirmek yeni alacağınız araç konusun da riske girmeniz demek, siz kendi aracınızı tanıyorsunuz yeni alacağınız araç sıfırsa tamam ancak alacağınız her türlü 2. el araç sizin için kapalı kutu altından ne çıkacağı belli değil, bu durum da elinizdeki aracı değerlendirmek en mantıklısı olacak, yakıt konusuna gelince yıllık 12.000 km yol için en ideal yakıt benzindir, bunun dışında'ki her türlü yakıt sizin için uygun değil, diyelim'ki dizel tercih ettiniz, km yapmış dizel motorun bakım masrafları ağırdır ve kullanımı dikkat ister benzinli araç gibi her seferinde bas marşa git olmaz, hele kışın neredeyse tam bir sorundur ve özellikle şehir için de kısa mesafelerde kullanıma uygun değildir hem aşırı yakıt tüketir hem de motoru hırpalar, LPG derseniz yakıt tüketiminde tasarruf sağlarsınız ancak montajı düzgün yapılmamış LPG sık sık size sorun yaratacaktır, aracınız satıp üzerine koymayı düşündüğünüz rakam nedir...




  • Haklısınız.Eğer arabamı satarsam bir müddet arabasız kalacağım.Beni düşündüren bu arabasız geçen süre beni tahminimden daha çok üzermi,yoksa rahatlatırmı? Daha sonra araba almaya kalksam,ikinci el dizel otomatik era düşünüyorum.2010 model dizel otomatik bir era araştırmalarıma göre 25-27000 tl civarı.Bu durumda neredeyse 8-10 bin tlye ihtiyacım oluyor.Birde dediğiniz gibi dizel arabalar çok km yapmış oluyor,arabaya nasıl güveneceğim.Çok km yapmış bir araba almam kesinlikle.Diğer taraftan benim arabamında modeli eskiyor.Hem ben bu 8-10 bin lirayı arabasız ancak 2 yılda biriktirebilirim.2 yıl arabasız ne yaparım.Offffffff karar veremiyorum.Benim tek şikayetim benzin.İyi bir montajla lpg taktırsam,ayda 100 tl kar etsem,1 senede çıkarırım diyorum.Ama memnun kalırmıyım,yoksa dertsiz başıma dertmi alırım bilemiyorum.
  • Bu arada arabamdan çok memnunum,en küçük bir sorunu yok.Bakımlı,temiz,muayenesi yeni yapıldı.Tipini rengini,içini dışını herşeyini seviyorum arabamın.Sadece çok yakıyor,tek sorunum bu.Aslında arabanın suçu yok,bizim ülkemizde benzin pahalı.Altın gibi benzinimiz var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yesilden

    Haklısınız.Eğer arabamı satarsam bir müddet arabasız kalacağım.Beni düşündüren bu arabasız geçen süre beni tahminimden daha çok üzermi,yoksa rahatlatırmı? Daha sonra araba almaya kalksam,ikinci el dizel otomatik era düşünüyorum.2010 model dizel otomatik bir era araştırmalarıma göre 25-27000 tl civarı.Bu durumda neredeyse 8-10 bin tlye ihtiyacım oluyor.Birde dediğiniz gibi dizel arabalar çok km yapmış oluyor,arabaya nasıl güveneceğim.Çok km yapmış bir araba almam kesinlikle.Diğer taraftan benim arabamında modeli eskiyor.Hem ben bu 8-10 bin lirayı arabasız ancak 2 yılda biriktirebilirim.2 yıl arabasız ne yaparım.Offffffff karar veremiyorum.Benim tek şikayetim benzin.İyi bir montajla lpg taktırsam,ayda 100 tl kar etsem,1 senede çıkarırım diyorum.Ama memnun kalırmıyım,yoksa dertsiz başıma dertmi alırım bilemiyorum.

    Yeni bir araç için burada tek sebep aracınızın modelinin gittikçe düşüyor olması, yenilemek de tabi'ki fayda var ancak eğer aracınız gerçekte temizse size tavsiyem aracınıza LPG taktırıp yakıt sorunundan kurtulmak edeceğiniz tasarrufu biriktirip ilerde daha yüksek model bir araç almak, LPG'li kullanım konusunu kafanıza takmayın onu hallederiz, çok yakın bi arkadaşım LPG Türkiye de ilk çıktığından beri bu işi yapıyor, İtalya da bu konu da eğitimini bile aldı, hatta eşinin Getz'ine de taktı ve uzun zamandır sorunsuz kullanıyor, isterseniz yardımcı olurum...Bu durum da en mantıklı aracınıza LPG takıp binmek gibi gözüküyor...




  • Teşekkür ederim,çok yardımcı oldunuz.Sağolun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yesilden

    Teşekkür ederim,çok yardımcı oldunuz.Sağolun...

    Rica ederim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neşter61

    quote:

    Orijinalden alıntı: JETDEVRİYE

    quote:

    Orijinalden alıntı: blueseaman888

    quote:

    Orijinalden alıntı: JETDEVRİYE

    quote:

    Orijinalden alıntı: blueseaman888

    merhabalar..
    aracımda bir sorun var ve bir süredir bir çözüm bulamadık. belki yaşayan birileri vardır diyerek size danışmak istiyorum..

    aracım 2005 model crdi getz 1.5

    araç 3 yaşında iken uzun bir yolculuk esnasında mola verdim ve tekrar calıştırmak istediğimde araç çalıştı fakat rolantide 1000 e yakın bir devirde olması gerekirken 500 devirde çalıştı (her an stop edecek gibi) hır hır hır diye.. gaza bastım fakat tepki vermedi. motoru kapatıp tekrar çalıştırdım aynısı oldu.. dördüncü denemede çalıştı..

    kötü yakıt almışızdır falan dedik öylece unuttuk gitti.
    2008 den 2012 yılına kadar 3 dört defa yine yaşadım aynı sorunu.. bir kez de servise götürdüm anlattım olayı.. kontrol ettiler hiç bir sorun bulamadılar.
    (her yıl bakımlarını serviste yaptırıyorum)
    bir hafta önce aynı sey yine oldu bu sefer 8-9 denemeden sonra çalıştı.. şimdi ise neredeyse her çalıştırmada aynı şey oluyor ve çalıştırmak için deneme sayısı gittikçe artıyor.
    özel bir servise götürdüm yakıt sisteminden olabilir dedi kontrol etti birşey bulamadı.
    elektrik ustası baktı bir aksaklık bulamadı.
    sizce neden olabilir bu.. kafayı yiyeceğim.. tamircide veya serviste hiç olmuyor.. onlara sadece olayı anlatıyorum..

    bu arada kirlenme vardır diye dizel yakıt katkısı da koydum yine aynı.. yakıtı aldığım yeri de bir çok kez değiştirdim olmadı gene..
    bu sorun bazen sabahları bazen mola verince olabiliyor sabah sogugu ile alakalı olduğunu sanmıyorum...
    ayrıca mersinde yaşıyorum donma problemi de yok..
    araç çalıştıktan sonra devir problemi gaz kesme veya stop etme gibi hiç bir problem yok sadece çalıştırırken oluyor..

    birileri yardımcı olursa çok sevineceğim..


    acaba aracınızın beyninde bir problem olabilirmi?aklıma o geliyor.çünki o deviri boşta iken beyin ayarlıyor.fark ettiyseniz hareket halinde ilk durduğunuzda devir 1000 olur ve bir saniye falan içinde devir beyin tarafından düşürülr ve 800 devre falan düşer.sizinde aracınızda acaba ilk çalıştırdığınızda beyin acaba diyorum mazotun gitmesinimi engelliyor.?

    beyin problemi olsa serviste çıkar diye düşünüyorum.. elektrikle ilgili gibi geliyor bana ama bilmiyorum..
    immobilizer sorunu olsa.. marşa hiç basmazmı yoksa basar ama çalışmazmı

    immoda sorun olunca hiç çalışmıyor.marş hiç basmıyor.bende immo anteni bozulmuştu bi kere çünki oradan biliyorum.


    aynı durum arkadaşa oldu onun arabası polo idi.bulamadılar sorunu.ankaraya kadar gitti en sonunda aracın beynini çikma bir beyinle değiştirdi araç düzeldi.ustalar önce elektirik aksamında sorun var demistiler sonra yakıt kelebeği falan filan ama hepsi yanıldı sorun beyinde idi.siz de bir beyine baktırsanız iyi olur.marşa basınca almıyormu alıyorda sonra stop edecek gibimi oluyor.kırmızı ışıkta rolantide bekler araç stop edecek gibi oluyor mu.

    sadece ilk çalıştırmada.. o da herzaman değil rastgele oluyor. motor sıcakkende oldu soğukken de..çalıştırdıktan sonra hiç bir problem olmuyor.(stop etme devirden düşme gibi)

    marş basıyor motor çalışıyor.. ama düşük devirde kalıyor.. gaz tepki vermiyor.. stop da etmiyor öyle tekleyerek çalışmaya devam ediyor. sanki motorun yarısı çalışıyor yarısı çalışmıyor gibi..kapatıp tekrar açıyorum üç dört kez aynı oluyor.. birinde tesadüf çalışıyor.. ama deneme sayısı gittikçe artmaya başladı.. iki gündür evin önünde . ikigün bir iki kez denedim olmadı.. bıraktım.. dün denedim yine olmadı bıraktım.. bugun sabah denedim bir seferde çalıştı..

    şu an servis olmayan bir ilçedeyim merkeze gelince tekrar baktıracağım ama umudum kalmadı artık.. birde servisine hiç güvenmiyorum.. servise gittiğimde olayı anlattım ilk kez duyuyorlar gibi tepki verdiler. rastgele parça değiştirecekler diye korkuyorum..
    sadece ilk çalışmada olduğu için elektrik ile ilgili bazen temas eden bazen etmeyen bir yer var gibi geliyor bana.. ve bu temazsızlık sadece ilk çalıştırmadan sorumlu olan bir devre elemamında olması lazım çünkü çalıştıktan sonra bir problem yok..

    yakıt sistemindeli bir arıza olsa idi çalışırkende bir tekleme bir stop etme olmaz mı..

    beyin kotrolü serviste yapıldı ama o zaman çalışıyordu zaten..

    ben akü değişimi yaptım bir kez.. düşük amperli akü taktıysam bu sorun oluşabilirmi.. ama 3 yaşındayken başıma geldiğinde orjinal aküsü vardı.. oladabilir çünkü akü motor çalıştıktan sonra etkisi kalmıyor diye biliyorum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yesilden

    Arkadaşlar selam;

    2005 1.3 gls otomatik getzim var,benzinli.Yakıttan canım yandı,satıyorum.Ama çok mutsuzum,arabamı seviyorum.Acaba lpg mi taktırsam diye düşünüyorum.Çok kararsızım,bana yardım edin.

    2005 model 1.3 gls düz vites aracım, benzin artık abartılı geldiği için geçen yaz lpg taktırdım (atiker) ve şuan çok memnunum yakıtından eskiden gözümü benzin ibresinden alamazken artık umrumda olmuyor.. 65 liralık gaz almıştım ayın 17sinde şuan 387km yapmışım hala gaz var içinde ve muhtemelen 30km daha gideceğim bununla. demek istediğim aracınızın sorunu yoksa sizde memnunsanız satmanın hiç mantığı yok ikinci el herzaman risk taş atıyorsunuz tutarsa tutuyor.. atiker lpg kiti getz de sorunsuz çalışıyor brc de aynı şekilde hangi şehirde olduğunuzu yazarsanız forumda sizin şehrinizden arkadaşlar iyi bir ustada söyleyecektir size.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blueseaman888

    quote:

    Orijinalden alıntı: neşter61

    quote:

    Orijinalden alıntı: JETDEVRİYE

    quote:

    Orijinalden alıntı: blueseaman888

    quote:

    Orijinalden alıntı: JETDEVRİYE

    quote:

    Orijinalden alıntı: blueseaman888

    merhabalar..
    aracımda bir sorun var ve bir süredir bir çözüm bulamadık. belki yaşayan birileri vardır diyerek size danışmak istiyorum..

    aracım 2005 model crdi getz 1.5

    araç 3 yaşında iken uzun bir yolculuk esnasında mola verdim ve tekrar calıştırmak istediğimde araç çalıştı fakat rolantide 1000 e yakın bir devirde olması gerekirken 500 devirde çalıştı (her an stop edecek gibi) hır hır hır diye.. gaza bastım fakat tepki vermedi. motoru kapatıp tekrar çalıştırdım aynısı oldu.. dördüncü denemede çalıştı..

    kötü yakıt almışızdır falan dedik öylece unuttuk gitti.
    2008 den 2012 yılına kadar 3 dört defa yine yaşadım aynı sorunu.. bir kez de servise götürdüm anlattım olayı.. kontrol ettiler hiç bir sorun bulamadılar.
    (her yıl bakımlarını serviste yaptırıyorum)
    bir hafta önce aynı sey yine oldu bu sefer 8-9 denemeden sonra çalıştı.. şimdi ise neredeyse her çalıştırmada aynı şey oluyor ve çalıştırmak için deneme sayısı gittikçe artıyor.
    özel bir servise götürdüm yakıt sisteminden olabilir dedi kontrol etti birşey bulamadı.
    elektrik ustası baktı bir aksaklık bulamadı.
    sizce neden olabilir bu.. kafayı yiyeceğim.. tamircide veya serviste hiç olmuyor.. onlara sadece olayı anlatıyorum..

    bu arada kirlenme vardır diye dizel yakıt katkısı da koydum yine aynı.. yakıtı aldığım yeri de bir çok kez değiştirdim olmadı gene..
    bu sorun bazen sabahları bazen mola verince olabiliyor sabah sogugu ile alakalı olduğunu sanmıyorum...
    ayrıca mersinde yaşıyorum donma problemi de yok..
    araç çalıştıktan sonra devir problemi gaz kesme veya stop etme gibi hiç bir problem yok sadece çalıştırırken oluyor..

    birileri yardımcı olursa çok sevineceğim..


    acaba aracınızın beyninde bir problem olabilirmi?aklıma o geliyor.çünki o deviri boşta iken beyin ayarlıyor.fark ettiyseniz hareket halinde ilk durduğunuzda devir 1000 olur ve bir saniye falan içinde devir beyin tarafından düşürülr ve 800 devre falan düşer.sizinde aracınızda acaba ilk çalıştırdığınızda beyin acaba diyorum mazotun gitmesinimi engelliyor.?

    beyin problemi olsa serviste çıkar diye düşünüyorum.. elektrikle ilgili gibi geliyor bana ama bilmiyorum..
    immobilizer sorunu olsa.. marşa hiç basmazmı yoksa basar ama çalışmazmı

    immoda sorun olunca hiç çalışmıyor.marş hiç basmıyor.bende immo anteni bozulmuştu bi kere çünki oradan biliyorum.


    aynı durum arkadaşa oldu onun arabası polo idi.bulamadılar sorunu.ankaraya kadar gitti en sonunda aracın beynini çikma bir beyinle değiştirdi araç düzeldi.ustalar önce elektirik aksamında sorun var demistiler sonra yakıt kelebeği falan filan ama hepsi yanıldı sorun beyinde idi.siz de bir beyine baktırsanız iyi olur.marşa basınca almıyormu alıyorda sonra stop edecek gibimi oluyor.kırmızı ışıkta rolantide bekler araç stop edecek gibi oluyor mu.

    sadece ilk çalıştırmada.. o da herzaman değil rastgele oluyor. motor sıcakkende oldu soğukken de..çalıştırdıktan sonra hiç bir problem olmuyor.(stop etme devirden düşme gibi)

    marş basıyor motor çalışıyor.. ama düşük devirde kalıyor.. gaz tepki vermiyor.. stop da etmiyor öyle tekleyerek çalışmaya devam ediyor. sanki motorun yarısı çalışıyor yarısı çalışmıyor gibi..kapatıp tekrar açıyorum üç dört kez aynı oluyor.. birinde tesadüf çalışıyor.. ama deneme sayısı gittikçe artmaya başladı.. iki gündür evin önünde . ikigün bir iki kez denedim olmadı.. bıraktım.. dün denedim yine olmadı bıraktım.. bugun sabah denedim bir seferde çalıştı..

    şu an servis olmayan bir ilçedeyim merkeze gelince tekrar baktıracağım ama umudum kalmadı artık.. birde servisine hiç güvenmiyorum.. servise gittiğimde olayı anlattım ilk kez duyuyorlar gibi tepki verdiler. rastgele parça değiştirecekler diye korkuyorum..
    sadece ilk çalışmada olduğu için elektrik ile ilgili bazen temas eden bazen etmeyen bir yer var gibi geliyor bana.. ve bu temazsızlık sadece ilk çalıştırmadan sorumlu olan bir devre elemamında olması lazım çünkü çalıştıktan sonra bir problem yok..

    yakıt sistemindeli bir arıza olsa idi çalışırkende bir tekleme bir stop etme olmaz mı..

    beyin kotrolü serviste yapıldı ama o zaman çalışıyordu zaten..

    ben akü değişimi yaptım bir kez.. düşük amperli akü taktıysam bu sorun oluşabilirmi.. ama 3 yaşındayken başıma geldiğinde orjinal aküsü vardı.. oladabilir çünkü akü motor çalıştıktan sonra etkisi kalmıyor diye biliyorum..

    bence siz aracınızı servise bir kaç günlüğüne bırakın ve orada kendi gözleri ile görsünler çalışıp çalışmadığını.ona göre size bi reçete çıkarırlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blueseaman888

    quote:

    Orijinalden alıntı: neşter61

    quote:

    Orijinalden alıntı: JETDEVRİYE

    quote:

    Orijinalden alıntı: blueseaman888

    quote:

    Orijinalden alıntı: JETDEVRİYE

    quote:

    Orijinalden alıntı: blueseaman888

    merhabalar..
    aracımda bir sorun var ve bir süredir bir çözüm bulamadık. belki yaşayan birileri vardır diyerek size danışmak istiyorum..

    aracım 2005 model crdi getz 1.5

    araç 3 yaşında iken uzun bir yolculuk esnasında mola verdim ve tekrar calıştırmak istediğimde araç çalıştı fakat rolantide 1000 e yakın bir devirde olması gerekirken 500 devirde çalıştı (her an stop edecek gibi) hır hır hır diye.. gaza bastım fakat tepki vermedi. motoru kapatıp tekrar çalıştırdım aynısı oldu.. dördüncü denemede çalıştı..

    kötü yakıt almışızdır falan dedik öylece unuttuk gitti.
    2008 den 2012 yılına kadar 3 dört defa yine yaşadım aynı sorunu.. bir kez de servise götürdüm anlattım olayı.. kontrol ettiler hiç bir sorun bulamadılar.
    (her yıl bakımlarını serviste yaptırıyorum)
    bir hafta önce aynı sey yine oldu bu sefer 8-9 denemeden sonra çalıştı.. şimdi ise neredeyse her çalıştırmada aynı şey oluyor ve çalıştırmak için deneme sayısı gittikçe artıyor.
    özel bir servise götürdüm yakıt sisteminden olabilir dedi kontrol etti birşey bulamadı.
    elektrik ustası baktı bir aksaklık bulamadı.
    sizce neden olabilir bu.. kafayı yiyeceğim.. tamircide veya serviste hiç olmuyor.. onlara sadece olayı anlatıyorum..

    bu arada kirlenme vardır diye dizel yakıt katkısı da koydum yine aynı.. yakıtı aldığım yeri de bir çok kez değiştirdim olmadı gene..
    bu sorun bazen sabahları bazen mola verince olabiliyor sabah sogugu ile alakalı olduğunu sanmıyorum...
    ayrıca mersinde yaşıyorum donma problemi de yok..
    araç çalıştıktan sonra devir problemi gaz kesme veya stop etme gibi hiç bir problem yok sadece çalıştırırken oluyor..

    birileri yardımcı olursa çok sevineceğim..


    acaba aracınızın beyninde bir problem olabilirmi?aklıma o geliyor.çünki o deviri boşta iken beyin ayarlıyor.fark ettiyseniz hareket halinde ilk durduğunuzda devir 1000 olur ve bir saniye falan içinde devir beyin tarafından düşürülr ve 800 devre falan düşer.sizinde aracınızda acaba ilk çalıştırdığınızda beyin acaba diyorum mazotun gitmesinimi engelliyor.?

    beyin problemi olsa serviste çıkar diye düşünüyorum.. elektrikle ilgili gibi geliyor bana ama bilmiyorum..
    immobilizer sorunu olsa.. marşa hiç basmazmı yoksa basar ama çalışmazmı

    immoda sorun olunca hiç çalışmıyor.marş hiç basmıyor.bende immo anteni bozulmuştu bi kere çünki oradan biliyorum.


    aynı durum arkadaşa oldu onun arabası polo idi.bulamadılar sorunu.ankaraya kadar gitti en sonunda aracın beynini çikma bir beyinle değiştirdi araç düzeldi.ustalar önce elektirik aksamında sorun var demistiler sonra yakıt kelebeği falan filan ama hepsi yanıldı sorun beyinde idi.siz de bir beyine baktırsanız iyi olur.marşa basınca almıyormu alıyorda sonra stop edecek gibimi oluyor.kırmızı ışıkta rolantide bekler araç stop edecek gibi oluyor mu.

    sadece ilk çalıştırmada.. o da herzaman değil rastgele oluyor. motor sıcakkende oldu soğukken de..çalıştırdıktan sonra hiç bir problem olmuyor.(stop etme devirden düşme gibi)

    marş basıyor motor çalışıyor.. ama düşük devirde kalıyor.. gaz tepki vermiyor.. stop da etmiyor öyle tekleyerek çalışmaya devam ediyor. sanki motorun yarısı çalışıyor yarısı çalışmıyor gibi..kapatıp tekrar açıyorum üç dört kez aynı oluyor.. birinde tesadüf çalışıyor.. ama deneme sayısı gittikçe artmaya başladı.. iki gündür evin önünde . ikigün bir iki kez denedim olmadı.. bıraktım.. dün denedim yine olmadı bıraktım.. bugun sabah denedim bir seferde çalıştı..

    şu an servis olmayan bir ilçedeyim merkeze gelince tekrar baktıracağım ama umudum kalmadı artık.. birde servisine hiç güvenmiyorum.. servise gittiğimde olayı anlattım ilk kez duyuyorlar gibi tepki verdiler. rastgele parça değiştirecekler diye korkuyorum..
    sadece ilk çalışmada olduğu için elektrik ile ilgili bazen temas eden bazen etmeyen bir yer var gibi geliyor bana.. ve bu temazsızlık sadece ilk çalıştırmadan sorumlu olan bir devre elemamında olması lazım çünkü çalıştıktan sonra bir problem yok..

    yakıt sistemindeli bir arıza olsa idi çalışırkende bir tekleme bir stop etme olmaz mı..

    beyin kotrolü serviste yapıldı ama o zaman çalışıyordu zaten..

    ben akü değişimi yaptım bir kez.. düşük amperli akü taktıysam bu sorun oluşabilirmi.. ama 3 yaşındayken başıma geldiğinde orjinal aküsü vardı.. oladabilir çünkü akü motor çalıştıktan sonra etkisi kalmıyor diye biliyorum..

    aracınız tüplü galiba.tüplü araçlarda türlü türlü sorunlar çıkıyor işte.gaz kelebeğine baktır sorun devam ederse beyinden bence.marşa basmada sıkıntı varsa bujileri kontrol ettir.60 amper ideal getzler için.bence sorun beyinde gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: neşter61

    quote:

    Orijinalden alıntı: blueseaman888

    quote:

    Orijinalden alıntı: neşter61

    quote:

    Orijinalden alıntı: JETDEVRİYE

    quote:

    Orijinalden alıntı: blueseaman888

    quote:

    Orijinalden alıntı: JETDEVRİYE

    quote:

    Orijinalden alıntı: blueseaman888

    merhabalar..
    aracımda bir sorun var ve bir süredir bir çözüm bulamadık. belki yaşayan birileri vardır diyerek size danışmak istiyorum..

    aracım 2005 model crdi getz 1.5

    araç 3 yaşında iken uzun bir yolculuk esnasında mola verdim ve tekrar calıştırmak istediğimde araç çalıştı fakat rolantide 1000 e yakın bir devirde olması gerekirken 500 devirde çalıştı (her an stop edecek gibi) hır hır hır diye.. gaza bastım fakat tepki vermedi. motoru kapatıp tekrar çalıştırdım aynısı oldu.. dördüncü denemede çalıştı..

    kötü yakıt almışızdır falan dedik öylece unuttuk gitti.
    2008 den 2012 yılına kadar 3 dört defa yine yaşadım aynı sorunu.. bir kez de servise götürdüm anlattım olayı.. kontrol ettiler hiç bir sorun bulamadılar.
    (her yıl bakımlarını serviste yaptırıyorum)
    bir hafta önce aynı sey yine oldu bu sefer 8-9 denemeden sonra çalıştı.. şimdi ise neredeyse her çalıştırmada aynı şey oluyor ve çalıştırmak için deneme sayısı gittikçe artıyor.
    özel bir servise götürdüm yakıt sisteminden olabilir dedi kontrol etti birşey bulamadı.
    elektrik ustası baktı bir aksaklık bulamadı.
    sizce neden olabilir bu.. kafayı yiyeceğim.. tamircide veya serviste hiç olmuyor.. onlara sadece olayı anlatıyorum..

    bu arada kirlenme vardır diye dizel yakıt katkısı da koydum yine aynı.. yakıtı aldığım yeri de bir çok kez değiştirdim olmadı gene..
    bu sorun bazen sabahları bazen mola verince olabiliyor sabah sogugu ile alakalı olduğunu sanmıyorum...
    ayrıca mersinde yaşıyorum donma problemi de yok..
    araç çalıştıktan sonra devir problemi gaz kesme veya stop etme gibi hiç bir problem yok sadece çalıştırırken oluyor..

    birileri yardımcı olursa çok sevineceğim..


    acaba aracınızın beyninde bir problem olabilirmi?aklıma o geliyor.çünki o deviri boşta iken beyin ayarlıyor.fark ettiyseniz hareket halinde ilk durduğunuzda devir 1000 olur ve bir saniye falan içinde devir beyin tarafından düşürülr ve 800 devre falan düşer.sizinde aracınızda acaba ilk çalıştırdığınızda beyin acaba diyorum mazotun gitmesinimi engelliyor.?

    beyin problemi olsa serviste çıkar diye düşünüyorum.. elektrikle ilgili gibi geliyor bana ama bilmiyorum..
    immobilizer sorunu olsa.. marşa hiç basmazmı yoksa basar ama çalışmazmı

    immoda sorun olunca hiç çalışmıyor.marş hiç basmıyor.bende immo anteni bozulmuştu bi kere çünki oradan biliyorum.


    aynı durum arkadaşa oldu onun arabası polo idi.bulamadılar sorunu.ankaraya kadar gitti en sonunda aracın beynini çikma bir beyinle değiştirdi araç düzeldi.ustalar önce elektirik aksamında sorun var demistiler sonra yakıt kelebeği falan filan ama hepsi yanıldı sorun beyinde idi.siz de bir beyine baktırsanız iyi olur.marşa basınca almıyormu alıyorda sonra stop edecek gibimi oluyor.kırmızı ışıkta rolantide bekler araç stop edecek gibi oluyor mu.

    sadece ilk çalıştırmada.. o da herzaman değil rastgele oluyor. motor sıcakkende oldu soğukken de..çalıştırdıktan sonra hiç bir problem olmuyor.(stop etme devirden düşme gibi)

    marş basıyor motor çalışıyor.. ama düşük devirde kalıyor.. gaz tepki vermiyor.. stop da etmiyor öyle tekleyerek çalışmaya devam ediyor. sanki motorun yarısı çalışıyor yarısı çalışmıyor gibi..kapatıp tekrar açıyorum üç dört kez aynı oluyor.. birinde tesadüf çalışıyor.. ama deneme sayısı gittikçe artmaya başladı.. iki gündür evin önünde . ikigün bir iki kez denedim olmadı.. bıraktım.. dün denedim yine olmadı bıraktım.. bugun sabah denedim bir seferde çalıştı..

    şu an servis olmayan bir ilçedeyim merkeze gelince tekrar baktıracağım ama umudum kalmadı artık.. birde servisine hiç güvenmiyorum.. servise gittiğimde olayı anlattım ilk kez duyuyorlar gibi tepki verdiler. rastgele parça değiştirecekler diye korkuyorum..
    sadece ilk çalışmada olduğu için elektrik ile ilgili bazen temas eden bazen etmeyen bir yer var gibi geliyor bana.. ve bu temazsızlık sadece ilk çalıştırmadan sorumlu olan bir devre elemamında olması lazım çünkü çalıştıktan sonra bir problem yok..

    yakıt sistemindeli bir arıza olsa idi çalışırkende bir tekleme bir stop etme olmaz mı..

    beyin kotrolü serviste yapıldı ama o zaman çalışıyordu zaten..

    ben akü değişimi yaptım bir kez.. düşük amperli akü taktıysam bu sorun oluşabilirmi.. ama 3 yaşındayken başıma geldiğinde orjinal aküsü vardı.. oladabilir çünkü akü motor çalıştıktan sonra etkisi kalmıyor diye biliyorum..

    aracınız tüplü galiba.tüplü araçlarda türlü türlü sorunlar çıkıyor işte.gaz kelebeğine baktır sorun devam ederse beyinden bence.marşa basmada sıkıntı varsa bujileri kontrol ettir.60 amper ideal getzler için.bence sorun beyinde gibi.

    tüplü mü? hayır değil :)
    her neyse teşekkür ederim..




  • Teşekkürler görüşleriniz için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neşter61

    quote:

    Orijinalden alıntı: omar.

    Herkese iyi geceler arkadaşlar.
    Bir konuda bilgilerinize ya da görüşlerinize ihtiyacım var.
    Getz almayı düşünüyorum.Araç 2007 1.5 crdi hy klm abs 45.000 de.
    Aracın tek kusuru ufak bir kazadan dolayı ön kaput değişmiş.
    Kazalı fotoları elimde mevcut. Yüzeysel bir ezikten ibaret.
    Düzeltilebilirmiş fakat kullanıcı tercihi serviste değiştirmek olmuş.
    Bunun dışında boya ya da değişen yok. 18.500 nasıl fiyat? Görüşlerinizi paylaşırsanız memnun kalırım.

    Fiyatçok iyi.Olabilir küçük çarpmalardan ön kaput değişimi.çok fazla sorun etmeyin bunu.kaput arabadan bağımsız bir parça.orjinali ile değişmişse sorun olmaz.

    Teşekkürler görüşleriniz için.




  • Arkadaşlar merhaba


    Aracım artık 6 yaşında.Motor sesi bayaca arttı.Yine de emin degilim motor mu egzostun ön tarafı mı acaba diye?Bu kadar zamanda egzost delinmiş-çürümüş olabilir mi-normalmidir sizce?Arabanın altına gircek bir yer de bulamadım.Kendim baksaydım belki görebilirsim.Daha olmazsa ilk once bir egzost tamircisine baktırayım,problem orada degilse mecbur senelik bakımda serviste motora bakılmasını isteyecegim.Gerçi 5 yıllık garanti de bitti. fakat servis dışında iyi bir usta da tanımıyorum hyundaici-İstanbul avrupa yakası tavsiyeniz var mıdır?
    Hayırlı günler
  • egsoz olma ihtimali olabilir tabiki benim aracımda da aynı sorun var buharlaşmadan dolayı. cızırtı gibi bir ses geliyor içteyken fark edilmiyor ama bagaj tarafına geçtiğinizde bariz hissediyorsunuz egsozdan geldiğini bide eskiden sanki daha sessiz çalışıyordu diyorum bende kendi kendime bu ara sanki motordan ekstra homurtu geliyor
  • Ayin 17sinde bursa full yakit istasyonundan %12indirimle 70tl 30lt gaz aldim az once yolda giderken duduk ottu hemen km.ye baktim 414,8 olmus hepsi sehirici. cok abartili trafik yoktu sabit gidebildigim anlarda oldu dur kalk yaptigimda, yani normal bir trafikte yapilan bir surustu, ayrica bu zamana kadar ki sehirici yakaladigim en iyi yakit degeri. Benzin olarak gostergeye baktigim da maksimum 15tl lik benzin kullanmisimdir sabahlari beklerim genelde bir sure.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Değer gerçekten iyi aracınız 1.4 mü 1.3 mü?

    Ve lpg niz hangi marka?

    teşekkürler...
  • ortalama yakıt tüketimim 7.2 lt oluyor yazın. 1.3 gls 2005 model. yakıt tüketimi iyi ama benzıne her gün zam her gün zam bıktım artık.lpg taktırmayı düşünüyorumda. motora çok zararı var diyenler var, güç farkı çok olur diyenler var karar veremiyorum o yüzden.Manuel getzine lpg taktıranlar memnunmu bilgi verebilirmi.Birde fiyatlar ne alemde 1000-1250 tl civari iyi bir simit lpg yaptırılabilirmi
  • 
Sayfa: önceki 11391140114111421143
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.