Şimdi Ara

██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ ██ (1423. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
32.938
Cevap
125
Favori
2.788.282
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 14211422142314241425
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceycey84x

    Arkadaşlar iyi akşamlar getz dizel düşünüyorum önerirmisiniz bide peg 307 1.4 hdi gelelim konuya getz nasıl bir araçtır kullanmadım iç tıkırtı oranı nedir gögüslük camlardan tıkırtı gelirmi bide abs li olan modeli vgt dışında hangisidir ben bayramdan sonra fiyatlar düşünce alıcam ortalama fiat kaç iyidir? Yeni evliyim ilk etap için düşündük telekkürler arkadaşlar şimdiden cvplar için

    307 ekonomiktir ama pek perf yoktur zayıf bi motor

    birde pejonun kıl tüy arızalırı sayarsak candan bezdirir

    40binde biten baskı balatalara veya disklere normal diyen bir firmadır pejo

    ama ekonomik bir araçtır yakıt olarak

    iç hacim vs keza öyle

    getz ise daha sağlam ve kuvvetli

    pejo 1.4 70bg getz 1.5 88 bg

    öyle tıkırtı pıkırtı duymadım ben hiç

    abs start donanımda opsiyonel gerisinde standart bildiğim kadarıyla
  • DeArAnGeL kullanıcısına yanıt
    İnternette windows için arayüz yoksa yüklemeyi ya gps veya benzer bir teknoloji ile yapıyordur (sim kartla bile olabilir) ya da güncellme yoktur.

    Windows arayüzü derken bilgisayar için arayüzden bahsediyorum. Bir programı olmalı. Siz de laptopunuzla ara bağlantıyı kurup güncellemyi yapabilesiniz diye.

    Sanmam ama telefon arayüzleri de olabilir. Iphone adroid gibi. Bluetoothla bile güncelleme alabilir. Bu tiplerden herhangi birine kullanım kitapçığında veya internette rastlamıyorsanız güncellme yok demektir, Belki resetleme olabilir (Reset: tekrar düzenle).

    Güncellemnin olduğuna dair kaynağınıza (doğal olarak) sormanızı öneririm. Getz kullanıcıları sorunun süreci ile ilgilenirler ki aynı durumda ne yapacağımızı bilelim.
  • Özgür Geo kullanıcısına yanıt

    Genel olarak şöyle bir bilgi vereyim (araştırmalarım sonucu) ;

    Araçlarda kullanılan (bazı navigasyon cihazları da dahil) dvdplayer , bluetooh vs özelliklere sahip multimedia cihazların genel olarak altyapısını windows' un geliştirdiği wince (compact windows) adlı işletim sistemi oluşturmakta. Bu işletim sistemi o kadar az hard disk ve ram kullanıyor ki çok basit bir sistemi donanımı bile yeterli geliyor çalıştırmaya. Ama kimse bilmiyor ,çünkü boot ile açılışta windows görünmeden interface açılıyor. Örneğin hyundai i30 marka bir aracınızın teybni biraz fazla para verip 7" ekrana çevirdiniz. Onun da içinde windows kurulu. Ama boot sayesinde açılış ekranında windows yazısı yerine hyundai logosu çıkıyor. Sonrasında da araca göre hazırlanmış skin karşınıza çıkıyor.

    İşte sorun bundan sonra başlıyor. Eğer benim aracımdaki gibi çin malı bir multimedya sistemininz var ise arayüz tasarımı milattan önce kalmış gibi görünüp canınızı sıkıyor. Üst sınıf bir araca opsiyon ile alınmış bir multimedya ile aynı işi yaparken o geçişlerde görsel efektlerin fazlalığından göz boyarken sizinki nokia 5110 gibi duruyor.

    Bende bunun üstesinden gelmek için windows'a dokunmadan sadece bu arayüz görünümünü değiştirmek istiyorum.
    Eğer markalı bir teybim olsaydı sadece üretici firmanın insafına kalmıştım. Ama ben herhangi bir arayüzü yüklemek istiyorum ve bu da mümkün. Özellikle rus forumlarında (dillerinden anlasaydım çoktan yapmıştım)
    neler neler yapıyorlar hayret edersiniz. Hatta idda ediyorum kimse o kadar para verip de özellikleri eksik markalara para yatırmaz. Çin malını alır istediği gibi şekillendirir.

    Şimdi ihtiycım olan ne mi?
    Sadece arayüzden windows görünümüne geçiş yaptırabilecek bir bilir kişi bulmak. Çeşitli marka ve modellerin videolarını izledim ama benim teybe uyarlanmıyor.

    Örnek video : Burada 40. saniyede windows'a geçiş yaptı. Ve bundan sonra istediği herşeyi yükleyebilir. Hatta usb'den gps alıcı ekleyip driver'ını kurup teybini navigasyonlu hale bile getirebilir.

    https://www.youtube.com/watch?v=XJZw3Fixgcg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DeArAnGeL -- 6 Eylül 2014; 19:28:01 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeArAnGeL


    Genel olarak şöyle bir bilgi vereyim (araştırmalarım sonucu) ;

    Araçlarda kullanılan (bazı navigasyon cihazları da dahil) dvdplayer , bluetooh vs özelliklere sahip multimedia cihazların genel olarak altyapısını windows' un geliştirdiği wince (compact windows) adlı işletim sistemi oluşturmakta. Bu işletim sistemi o kadar az hard disk ve ram kullanıyor ki çok basit bir sistemi donanımı bile yeterli geliyor çalıştırmaya. Ama kimse bilmiyor ,çünkü boot ile açılışta windows görünmeden interface açılıyor. Örneğin hyundai i30 marka bir aracınızın teybni biraz fazla para verip 7" ekrana çevirdiniz. Onun da içinde windows kurulu. Ama boot sayesinde açılış ekranında windows yazısı yerine hyundai logosu çıkıyor. Sonrasında da araca göre hazırlanmış skin karşınıza çıkıyor.

    İşte sorun bundan sonra başlıyor. Eğer benim aracımdaki gibi çin malı bir multimedya sistemininz var ise arayüz tasarımı milattan önce kalmış gibi görünüp canınızı sıkıyor. Üst sınıf bir araca opsiyon ile alınmış bir multimedya ile aynı işi yaparken o geçişlerde görsel efektlerin fazlalığından göz boyarken sizinki nokia 5110 gibi duruyor.

    Bende bunun üstesinden gelmek için windows'a dokunmadan sadece bu arayüz görünümünü değiştirmek istiyorum.
    Eğer markalı bir teybim olsaydı sadece üretici firmanın insafına kalmıştım. Ama ben herhangi bir arayüzü yüklemek istiyorum ve bu da mümkün. Özellikle rus forumlarında (dillerinden anlasaydım çoktan yapmıştım)
    neler neler yapıyorlar hayret edersiniz. Hatta idda ediyorum kimse o kadar para verip de özellikleri eksik markalara para yatırmaz. Çin malını alır istediği gibi şekillendirir.

    Şimdi ihtiycım olan ne mi?
    Sadece arayüzden windows görünümüne geçiş yaptırabilecek bir bilir kişi bulmak. Çeşitli marka ve modellerin videolarını izledim ama benim teybe uyarlanmıyor.

    Örnek video : Burada 40. saniyede windows'a geçiş yaptı. Ve bundan sonra istediği herşeyi yükleyebilir. Hatta usb'den gps alıcı ekleyip driver'ını kurup teybini navigasyonlu hale bile getirebilir.

    https://www.youtube.com/watch?v=XJZw3Fixgcg
    Sizinkininde Win CE olduğundan eminseniz genellikle "servis girişleri" aynıdır.

    Videoda adam 3kere birine 3 kere birine en son ikisine birden (bu arada saymadım sırayla basıyordu, örnek olarak söylüyorum) basınca servis girişinden girmiş oldu.

    Sizde de böyle birdurum olabilir.

    Android tabanlı ise buna göre bakmak gerekebilir ki bir Masaüstüne ulaşmak mümkünde olmayabilir. Windows CE yi telefon uygulamalarında kullanmıştı daha evvel (akıllı telefon öncesi) cep bilgisayarı şeklinde. Bu sebeple arayüz ihtiyacı vardı. Adroid ise sadece içinde bulunduğu cihazın arayüzü ile çalışıyor olabilir sizin durumunuzda.

    Bir başka durum ise Linux(maemo-mobilinux vb) üzerinden yapılmış olmasıdır ki bu olasıkları çok artırır. Çin firması (markayı bilmediğimden) microsofta para ödeyeceğine linux ile işlerini çözmüş olabilir.

    ama en kötüsü kendi yazdıkları sabit tasarımlı bir işletim sistemi olmasıdır, diye düşünüyorum. Vestel işin içinden çıkamayınca silikon vadisinden yardım almıştı hatırlayacağınız üzere. Çinliler bu konuda yetenekli olsalar da maliyet ve rekabet açısından beklenti düşüyor.

    Son bir örnek. Kullandığım telefon Samsung Preston s5603.Eski bir telefon. Değiştirmeye gerek de duymuyorum. Akıllı telefon uygulamarında ilklerden, widget meselesiyle öne çıkanlardan ancak işletim sistemi tam bir muamma! Samsung bile ilk ürünlerini bu şekilde çıkarmışken çinlilerin Blaupunkt gibi yapmasını beklemem, bu bakımdan söylüyorum. bu arada telefonu değiştirirsem sırf android işletim sistemi yüzünden değiştireceğim. Bu sebeple de o para verilmez diyorum kendi kendime hele benim gibi telefon sevmeyen biri için.

    ÖZET: Servis Girişleri* araştırılabilir.
    *Bu terimin ingilizcesini hatırlamıyorum. Kimi zaman backdoor olarak geçse de code olarak da geçebilir. Blaupunkt da nasıl geçtiğini öğrenirseniz bu da bir adım olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Özgür Geo -- 7 Eylül 2014; 0:28:30 >
  • Özgür Geo kullanıcısına yanıt
    Denemeye devam o halde.
    Ankara'da bu işten anlayan birini de bulamadım için kötüsü. Videodaki adam dediğin gibi servis girişini bulmuş. Ama bir de sd kart'a ufak bir komut dosyası atıp da geçiş var o da benimkinde işe yaramadı. Daha doğrusu bende becerememiş olabilirim ama neyse eğer halledersem burada ayrıntılı olarak yazıcam da ilerde kaynak oluştursun.
  • Bizim araclarda telefon tutucu kullanan var mı?
    S4 e gecis yapınca telefon tutucu sart oldu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiSKE

    Bizim araclarda telefon tutucu kullanan var mı?
    S4 e gecis yapınca telefon tutucu sart oldu


    Bende var vantuzlu. Tavsiye ederim.
  • Bir kaç örnek resim var mı?
    Govdeye mi, cama mı taktın?
    Sol mu sağ el mi kullanıyorsun?

    Navi açtığında bakıs nasıl?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiSKE

    Bir kaç örnek resim var mı?
    Govdeye mi, cama mı taktın?
    Sol mu sağ el mi kullanıyorsun?

    Navi açtığında bakıs nasıl?

    Bütün sorularının cevabını gün içerisinde vereceğim :)
    Önce biraz fotoğraf çekmem lazım..

    Ben tam teybin üstüne takıyorum. Daha doğrusu camın ortasına ve aşağıya doğru takıyorum. Teybin üstünde gibi duruyor. Kapı camlarına mümkün olduğunda yakın tutmamaya özen gösteriyorum çünkü malum kap kaç vs.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kykerim

    Meraba arkadaşlar. Getz almayı düşünüyorumda. Aşağıdaki araç için yorum yazabilirmisiniz. Sİzce fiyatı normal mi?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-hyundai-memur-dan-dolu-ve-temiz-getz-175565792/detay


    bence çok fazla, 2007 1.5vgt'yi 19.500e aldım ben.hoş 6 ay önce daha ucuzdu arabalar ama yine de çok pahalı
  • Şubat'ın son günü aldığım 2006 vgt mi hafta sonu bakıma soktum. Bosch servisine gittim, Bosch'un Getz için hazırladığı setlerden kullandılar. Bosch marka Mazot, yağ, hava ve polen filtresi artı içinden Shell Helix 10w30 tam sentetik yağ çıktı. Ben Castrol veya Mobil kullanmayı istiyordum ama bakım bedava olunca mecbur Helix kullandık :) 1 litre daha yağ ilave etti usta toplam 5 lt yağ kondu araca. Mazot filtresini söküp tekrar takana kadar ustanın canı çıktı :) Bakımdan sonra çok yakmaya başladı canım sıkıldı sanırım bakımdan sonra normalmiş. Ortalama 5 lt olan tüketim 7 lt ye çıktı :) Bugün 90 ı geçmeyerek 6 lt ye kadar indirdim. Ama hedef 5lt :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iso0661 -- 7 Eylül 2014; 21:43:50 >
  • iso0661 İ kullanıcısına yanıt
    ben de öyle biliyorum. Yani değerler kısa zamanda normale gelecektir.
  • Merhaba arkadaşlar.
    Motor konusunda sizlere bir sorun olacaktı.Eşime 2010 model otomatik Getz aldım ve araç 27 bin km'eyken Kasım 2013'te Atiker sıralı sistem taktırdım.25 bin kmde aracın genel bakımı yapılmış bujilerine kadar değiştirilmiş.Araç şu an 36 bin km'de.Yağını ve filtresini de yeni değiştirdim.

    Son 3 hafta içerisinde arada bir olmak suretiyle sabahları ilk çalışmada marştan hemen sonra devir düşük bir şekilde 5 sn kadar motor patır patır çalışıyor,araç ya stop ediyor ya da bir anda kendini toparlayıp normal çalışmasına devam ediyor.Gün içerisinde diğer marşlarda bunu yapmıyor.

    LPG servisine götürdüm.Aracı akşam benzindeyken stop et bırak, dedi.Yine yaparsa lpg'yle ilgili değildir,dedi.Sabah baktım yine yaptı.Yani benzindeyken bir sorun var galiba.
    Yetkili servisten ayrılmış bir ustanın açtığı özel servise gittim.Bilgisayarla kontrol etti herhangi bir sıkıntı görmedi ve şuna karar verdi.Araç içerisindeki benzin uzun süre kaldığı zaman özelliğini yitirirmiş,aracı benzinde kullan ve içerisindeki benzini bitir gel dedi,şamandırayı söküp boşaltalım ve yeni taze benzin koyalım,dedi.Ben de ışık yanıncaya kadar benzinde kullandım sonra gidip benzin aldım ve borulardaki eski benzinde bitsin diye 10 km kadar yine benzinde gittim ama sabah yine yaptı.Sizce sorun nedir ya da bu sorunla karşılaşan oldu mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    quote:

    Orijinalden alıntı: CyRaWarrior

    hocam araç ankarada şehir içi kullanılmış, ilk alan kişi 9 binde satışa çıkarmış. İkinci alan kişi bir bayan o da 1 sene kullanmış. Aracı alırken yetkili servis inceledi ve araç için olumlu rapor verdi, motorda şanzımanda herhangi bir sorun olmadığını belirttiler. Sadece ön kaput boyalı dedi sahibi boyalı olmadığı konusunda iddialıydı, ben kendim başka bir kaportacıya rötuş yaptırırken sordum boyalı değil dedi. Gerçi yetkili servisin aracı incelemesini pek yeterli bulmadım, sürüş testi yapmadılar motoru zorlamadan gözle muayene ettiler diyebilirim. Bu arada LPG yok, takmamı önerir misiniz? Senede 3 bin km'yi geçmeyeceğiz.

    2011 lere lpg takılamıyor zaten bildiğim kadarıyla

    muayeneden geçmiyor ağırlık sebebiyle

    Sızdırmazlık raporu almaya gittiğim zaman mühendis arkadaş durumu anlattı,sizin dediğiniz gibi ağırlık max. geçiyordu.Lpg servisine gittim onlarda 28 litrelik simit tank sipariş ettiler.Tam tamına kurtardı ve lpgyi işlettim.Takılıyor yani.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M-A-S

    Merhaba arkadaşlar.
    Motor konusunda sizlere bir sorun olacaktı.Eşime 2010 model otomatik Getz aldım ve araç 27 bin km'eyken Kasım 2013'te Atiker sıralı sistem taktırdım.25 bin kmde aracın genel bakımı yapılmış bujilerine kadar değiştirilmiş.Araç şu an 36 bin km'de.Yağını ve filtresini de yeni değiştirdim.

    Son 3 hafta içerisinde arada bir olmak suretiyle sabahları ilk çalışmada marştan hemen sonra devir düşük bir şekilde 5 sn kadar motor patır patır çalışıyor,araç ya stop ediyor ya da bir anda kendini toparlayıp normal çalışmasına devam ediyor.Gün içerisinde diğer marşlarda bunu yapmıyor.

    LPG servisine götürdüm.Aracı akşam benzindeyken stop et bırak, dedi.Yine yaparsa lpg'yle ilgili değildir,dedi.Sabah baktım yine yaptı.Yani benzindeyken bir sorun var galiba.
    Yetkili servisten ayrılmış bir ustanın açtığı özel servise gittim.Bilgisayarla kontrol etti herhangi bir sıkıntı görmedi ve şuna karar verdi.Araç içerisindeki benzin uzun süre kaldığı zaman özelliğini yitirirmiş,aracı benzinde kullan ve içerisindeki benzini bitir gel dedi,şamandırayı söküp boşaltalım ve yeni taze benzin koyalım,dedi.Ben de ışık yanıncaya kadar benzinde kullandım sonra gidip benzin aldım ve borulardaki eski benzinde bitsin diye 10 km kadar yine benzinde gittim ama sabah yine yaptı.Sizce sorun nedir ya da bu sorunla karşılaşan oldu mu?

    Hocam aynısı bende de oldu.yuzde yuz gazdan kaynaklı.bak arabayı çalıştırırken sabahları ilk defa ayağınla gaza iyi bas istersen olmadı bi iki kere pompala ondan sonra çalışmamazlık etmez.
    Benim araçta atiker lpgli. Böyle bir sorun hiç yoktu geçenlerde goturdum lpg filtresi değiştirdim.ve birde ayar yapın az yaksın diye ondan sonra arabanın içine ettiler.ilk götürdüğüm usta arabanın ısısını 25e felan dusurdu araba güneşin altında yatsa bile motoru ısındığı için direk gazla çalışmaya çalışıyor ben genelde ayağımı gaza basmadan marşa basarım araba aptallaşıyor ne yapacağını bilemiyor gibi gaz pedalına basınca tekleme stop arasında gelip gidip çalışıyor.aynı sizin dediğiniz gibi sabahları oluyor ondan sonra duzeliyor.benim için sorun değil.
    Dolayısıyla iyi bi otogazcıya gidin orasıyla burasıyla oynatmayın getzin.ha gazlık problem yok ondan sonra başka çözüm bakarsınız ama önce iyi bi gazcıya gidin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadir1983


    quote:

    Orijinalden alıntı: M-A-S

    Merhaba arkadaşlar.
    Motor konusunda sizlere bir sorun olacaktı.Eşime 2010 model otomatik Getz aldım ve araç 27 bin km'eyken Kasım 2013'te Atiker sıralı sistem taktırdım.25 bin kmde aracın genel bakımı yapılmış bujilerine kadar değiştirilmiş.Araç şu an 36 bin km'de.Yağını ve filtresini de yeni değiştirdim.

    Son 3 hafta içerisinde arada bir olmak suretiyle sabahları ilk çalışmada marştan hemen sonra devir düşük bir şekilde 5 sn kadar motor patır patır çalışıyor,araç ya stop ediyor ya da bir anda kendini toparlayıp normal çalışmasına devam ediyor.Gün içerisinde diğer marşlarda bunu yapmıyor.

    LPG servisine götürdüm.Aracı akşam benzindeyken stop et bırak, dedi.Yine yaparsa lpg'yle ilgili değildir,dedi.Sabah baktım yine yaptı.Yani benzindeyken bir sorun var galiba.
    Yetkili servisten ayrılmış bir ustanın açtığı özel servise gittim.Bilgisayarla kontrol etti herhangi bir sıkıntı görmedi ve şuna karar verdi.Araç içerisindeki benzin uzun süre kaldığı zaman özelliğini yitirirmiş,aracı benzinde kullan ve içerisindeki benzini bitir gel dedi,şamandırayı söküp boşaltalım ve yeni taze benzin koyalım,dedi.Ben de ışık yanıncaya kadar benzinde kullandım sonra gidip benzin aldım ve borulardaki eski benzinde bitsin diye 10 km kadar yine benzinde gittim ama sabah yine yaptı.Sizce sorun nedir ya da bu sorunla karşılaşan oldu mu?

    Hocam aynısı bende de oldu.yuzde yuz gazdan kaynaklı.bak arabayı çalıştırırken sabahları ilk defa ayağınla gaza iyi bas istersen olmadı bi iki kere pompala ondan sonra çalışmamazlık etmez.
    Benim araçta atiker lpgli. Böyle bir sorun hiç yoktu geçenlerde goturdum lpg filtresi değiştirdim.ve birde ayar yapın az yaksın diye ondan sonra arabanın içine ettiler.ilk götürdüğüm usta arabanın ısısını 25e felan dusurdu araba güneşin altında yatsa bile motoru ısındığı için direk gazla çalışmaya çalışıyor ben genelde ayağımı gaza basmadan marşa basarım araba aptallaşıyor ne yapacağını bilemiyor gibi gaz pedalına basınca tekleme stop arasında gelip gidip çalışıyor.aynı sizin dediğiniz gibi sabahları oluyor ondan sonra duzeliyor.benim için sorun değil.
    Dolayısıyla iyi bi otogazcıya gidin orasıyla burasıyla oynatmayın getzin.ha gazlık problem yok ondan sonra başka çözüm bakarsınız ama önce iyi bi gazcıya gidin.

    Merhaba,cevap için teşekkür ederim.
    Bugün sabah nedendir ilk marştan sonra yapmadı ,araç çalıştı fakat 5 sn sonra gaza geçince birden devir düştü ama tekrar toparladı.
    Gaza basma olayını yarın sabah bir deneyeyim öyle çalıştırayım ama enjeksiyonlu araçlarda bu pompalama olmaz diye biliyorum,bakalım artık.

    Benim gaza geçme ayarı da ısı olarak 25 derece,süre olarak ise 5 sn'dir.Fakat araç ilk marşta zaten benzinde çalışmıyor mu?Gazla alakası yok,diye biliyorum.Hava sıcaklığı da 25 ve üzeri ise 5sn sonra direkt gaza geçiyor ama 5 sn içerisinde benzinde marş alıyor ve çalışmaya devam ediyor.

    Lpg servisine götürmüştüm onlar yukarıda da yazdığım gibi aracı akşam stop ederken benzinde edin,sabah yaparsa lpg'den değildir dediler.Dediklerini yaptım ama sabahına yine yapınca lpg'den değildir demiştim.
    Şimdilik ben de sorun etmiyorum ama sorun ilerlerse bakacağız artık icabına.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M-A-S

    Merhaba arkadaşlar.
    Motor konusunda sizlere bir sorun olacaktı.Eşime 2010 model otomatik Getz aldım ve araç 27 bin km'eyken Kasım 2013'te Atiker sıralı sistem taktırdım.25 bin kmde aracın genel bakımı yapılmış bujilerine kadar değiştirilmiş.Araç şu an 36 bin km'de.Yağını ve filtresini de yeni değiştirdim.

    Son 3 hafta içerisinde arada bir olmak suretiyle sabahları ilk çalışmada marştan hemen sonra devir düşük bir şekilde 5 sn kadar motor patır patır çalışıyor,araç ya stop ediyor ya da bir anda kendini toparlayıp normal çalışmasına devam ediyor.Gün içerisinde diğer marşlarda bunu yapmıyor.

    LPG servisine götürdüm.Aracı akşam benzindeyken stop et bırak, dedi.Yine yaparsa lpg'yle ilgili değildir,dedi.Sabah baktım yine yaptı.Yani benzindeyken bir sorun var galiba.
    Yetkili servisten ayrılmış bir ustanın açtığı özel servise gittim.Bilgisayarla kontrol etti herhangi bir sıkıntı görmedi ve şuna karar verdi.Araç içerisindeki benzin uzun süre kaldığı zaman özelliğini yitirirmiş,aracı benzinde kullan ve içerisindeki benzini bitir gel dedi,şamandırayı söküp boşaltalım ve yeni taze benzin koyalım,dedi.Ben de ışık yanıncaya kadar benzinde kullandım sonra gidip benzin aldım ve borulardaki eski benzinde bitsin diye 10 km kadar yine benzinde gittim ama sabah yine yaptı.Sizce sorun nedir ya da bu sorunla karşılaşan oldu mu?

    gazcıların suçu arabaya atması normaldir ama hep suç gazdadır

    fazla kurcalatmamak lazım öyle sağı solu söktürme şamadıra vs sonra bozarlar daha büyük dert olur

    bendekide atiker hiçbi sorunum yok

    sadece sabahları çalıştığında hemen hareket edemiyorum hemen stop ediyor biraz çalışmasını bekliyorum belki otomatik olduğundandır ama eskiden lpg yokken olmuyordu

    birde şöyle bir moda var tüpten sonra benim araçta

    çalıştırıyorum sırasıyla 1500-1000-2000-1000-1500 devire çıkıyor ve sonra 1000 devire düşüyor ondan sonra hareket ediyorum bu sıra hiç şaşmıyor

    ama pek kurcalatmıyorum kurcaladıkça bozuyorlar çünkü

    bendeki benzinde 7 8 aylık vardır ama öyle bi sorun yaşamadım sanmıyorum çünkü sonuçta benzini yeni koyduğum zamanda yapıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    quote:

    Orijinalden alıntı: M-A-S

    Merhaba arkadaşlar.
    Motor konusunda sizlere bir sorun olacaktı.Eşime 2010 model otomatik Getz aldım ve araç 27 bin km'eyken Kasım 2013'te Atiker sıralı sistem taktırdım.25 bin kmde aracın genel bakımı yapılmış bujilerine kadar değiştirilmiş.Araç şu an 36 bin km'de.Yağını ve filtresini de yeni değiştirdim.

    Son 3 hafta içerisinde arada bir olmak suretiyle sabahları ilk çalışmada marştan hemen sonra devir düşük bir şekilde 5 sn kadar motor patır patır çalışıyor,araç ya stop ediyor ya da bir anda kendini toparlayıp normal çalışmasına devam ediyor.Gün içerisinde diğer marşlarda bunu yapmıyor.

    LPG servisine götürdüm.Aracı akşam benzindeyken stop et bırak, dedi.Yine yaparsa lpg'yle ilgili değildir,dedi.Sabah baktım yine yaptı.Yani benzindeyken bir sorun var galiba.
    Yetkili servisten ayrılmış bir ustanın açtığı özel servise gittim.Bilgisayarla kontrol etti herhangi bir sıkıntı görmedi ve şuna karar verdi.Araç içerisindeki benzin uzun süre kaldığı zaman özelliğini yitirirmiş,aracı benzinde kullan ve içerisindeki benzini bitir gel dedi,şamandırayı söküp boşaltalım ve yeni taze benzin koyalım,dedi.Ben de ışık yanıncaya kadar benzinde kullandım sonra gidip benzin aldım ve borulardaki eski benzinde bitsin diye 10 km kadar yine benzinde gittim ama sabah yine yaptı.Sizce sorun nedir ya da bu sorunla karşılaşan oldu mu?

    gazcıların suçu arabaya atması normaldir ama hep suç gazdadır

    fazla kurcalatmamak lazım öyle sağı solu söktürme şamadıra vs sonra bozarlar daha büyük dert olur

    bendekide atiker hiçbi sorunum yok

    sadece sabahları çalıştığında hemen hareket edemiyorum hemen stop ediyor biraz çalışmasını bekliyorum belki otomatik olduğundandır ama eskiden lpg yokken olmuyordu

    birde şöyle bir moda var tüpten sonra benim araçta

    çalıştırıyorum sırasıyla 1500-1000-2000-1000-1500 devire çıkıyor ve sonra 1000 devire düşüyor ondan sonra hareket ediyorum bu sıra hiç şaşmıyor

    ama pek kurcalatmıyorum kurcaladıkça bozuyorlar çünkü

    bendeki benzinde 7 8 aylık vardır ama öyle bi sorun yaşamadım sanmıyorum çünkü sonuçta benzini yeni koyduğum zamanda yapıyor

    Belki de hava sıcaklığındandır diye düşünüyorum bu aralar,Biraz daha böyle devam edeceğim düzelmezse önce tekrar lpgciye sonra da yetikli servise götürürüm artık.

    Şu devir olayı bende ilk marşta düzgün çalışırsa 2000 devirlere sonra 1500 ve ardına da 1000 devire düşüyor,normal gibi.
    Benim araç da otomatik ama hareket ederken bugüne kadar hiç stop etmedi,sorunum dediğim gibi ilk marştan sonraki devir düşüklüğü.
  • M-A-S M kullanıcısına yanıt
    bende devir düşmüyor gaz veriyormuş gibi yukardaki sırada arıp azalıyor ama hiç pedala dokunmuyorum

    hiçbi arabada bugüne kadar karşılaştığım bişey değil
  • Az önce tekrar yetkili lpg servisinden farklı bir ustayla görüştüm.Bana şunu söyledi.Simit tankın üzerindeki valf anahtarının(rölenin) kablolarını çekmemi,aracı çalıştırıp ve borulardaki gazın da bitip aracın benzine geçmesini beklememi ve son olarak da gaz düğmesine basıp aracı o şekilde stop etmemi söyledi.Sabah durumdan beni haberdar et görüşürüz dedi.Bakalım sabah durum ne olacak.
  • 
Sayfa: önceki 14211422142314241425
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.