Şimdi Ara

██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ ██ (1466. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32.938
Cevap
125
Favori
2.789.761
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 14641465146614671468
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadir1983

    quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    2 gün önce shellden vpover benzin aldım ve sabahları olan tekleme yığılma ortadan kalktı

    çalıştırıp çıkıp gidiyorum hiçbişey olmadan

    demekki benzin baytatı ondanmış bendeki sorun

    az daha bakım lpg yi göstermek için fink atacaktım sokaklarda

    hocam bende ışık yandındak sonra 50 km yol yaptım daha gidermiydi bilmiyorum gittim sizin gibi shellden vpower benzin aldım 30 liralik 2-3 gündür deniyorum tekleme olayı bitti normal çalıştırıp devam ediyorum yığılma yapmıyor artık. biuu hocanın dediği gibi bizim benzinler bayatlamış Allaha şükür başka bişey değil.
    teşekkürler arkadaşlar.


    Çok sevindim aracınızın düzelmesine.

    Bundan sonra çeyrek deponun altına düşürmemeye bakmak lazım ki benzin pompası zarar görmesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: biuu


    quote:

    Orijinalden alıntı: matematiqci

    2005 GETZ'imi 17.000e alıp 2 ay sonra 23.000e sattım. Şimdide 25.000e 2011 model i20 alarak aranızdan ayrılıyorum. Yardımını esirgemeyen herkeze çok teşekkürler..

    İ20 bulmanıza sevindim. Kazasız cezasız kullanmanız dileğiyle.

    Adamsın başkan !!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: matematiqci

    2005 GETZ'imi 17.000e alıp 2 ay sonra 23.000e sattım. Şimdide 25.000e 2011 model i20 alarak aranızdan ayrılıyorum. Yardımını esirgemeyen herkeze çok teşekkürler..

    hayırlı olsun inşallah iyi kar etmişsiniz bendede aynı araba var acaba 23000 e satılırmıki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadir1983

    quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    2 gün önce shellden vpover benzin aldım ve sabahları olan tekleme yığılma ortadan kalktı

    çalıştırıp çıkıp gidiyorum hiçbişey olmadan

    demekki benzin baytatı ondanmış bendeki sorun

    az daha bakım lpg yi göstermek için fink atacaktım sokaklarda

    hocam bende ışık yandındak sonra 50 km yol yaptım daha gidermiydi bilmiyorum gittim sizin gibi shellden vpower benzin aldım 30 liralik 2-3 gündür deniyorum tekleme olayı bitti normal çalıştırıp devam ediyorum yığılma yapmıyor artık. biuu hocanın dediği gibi bizim benzinler bayatlamış Allaha şükür başka bişey değil.
    teşekkürler arkadaşlar.


    valla 2 gündür bende gaz yememe yine başladı

    yığılıyor araba motor soğukken

    bugün bende aracı bakıma soktum

    servisten yağ ve hava filtresi aldım 19 tl

    yağcıdan eneos 4 litre 5-30 90 tl ve 5 litre eneos otomatik şanzıman yağı aldım 125 tl

    50 tlde ustaya verdim

    egsozdaki telli bi parça var o delinmiş tır tır ses yapıyodu 70 de ona verdim

    354 tlye çıktık bakalım



    eğer yine teklerse gazcıyıda bi ziyaret edecem

    senin verdiğin linkteki gaz enjektör sorunu olabilir bakalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JackDaniels -- 2 Ocak 2015; 13:57:11 >




  • 2006 Getz dizel aracım satılıktır.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-hyundai-sahibinden-1.5crdi-dizel-temiz-195037146/detay

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • i20'nin getze gore gordugunuz artilari nedir? mesela tavan yuksekligi mesela amortisorler mesela bagaj genisligi mesela motor performansi?
  • Merhaba arkadaşlar herkese hayırlı günler

    2005 model getz gls 80.000 km ön kaput boyalı sol ön çamurluk değişmiş 20.000 TL verilir mi sizce?
    Bu araba 12 valf 3 silindir olanlardan mı? Absli mi?
    Araba galeride ilk sahibinden diyor. Baktım araç temiz gözüküyor.
  • messi100 M kullanıcısına yanıt
    Bence verilmez hocam. 18.500 falan olsa pazarlik 18.000 alinir.
    Evet o arac 12 valf. Ancak dizelse 3 silindir. Benzinli ise 4 silindir. Abs gls donanim paketinde standart. Arabanin kontagini cevirince abs isigi yaniyorsa abs vardir.
    Dipnot: Ben galericilere asla guvenmiyorum. Temizlik gozunuzu aldatabilir. Mumkunse sahibinden alin. Ayrica o kaza dedigi gibimi?
    Ayrintilica arastirilmali, ustaya gosterilmeli, ve check-up yaptirilmali.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: matematiqci

    2005 GETZ'imi 17.000e alıp 2 ay sonra 23.000e sattım. Şimdide 25.000e 2011 model i20 alarak aranızdan ayrılıyorum. Yardımını esirgemeyen herkeze çok teşekkürler..

    hayırlı olsın hocam bi ara bende iyi niyetlendim i20 ye para olmadığı için değiştiremedim
    çok iyi satış yapmışsınız.verelimde bizim araçlarıda okutun :)
    hocam i20 nasıl getze göre artıları eksileri anlatırmısınız.birde i20 nin hangi paketi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    quote:

    Orijinalden alıntı: kadir1983

    quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    2 gün önce shellden vpover benzin aldım ve sabahları olan tekleme yığılma ortadan kalktı

    çalıştırıp çıkıp gidiyorum hiçbişey olmadan

    demekki benzin baytatı ondanmış bendeki sorun

    az daha bakım lpg yi göstermek için fink atacaktım sokaklarda

    hocam bende ışık yandındak sonra 50 km yol yaptım daha gidermiydi bilmiyorum gittim sizin gibi shellden vpower benzin aldım 30 liralik 2-3 gündür deniyorum tekleme olayı bitti normal çalıştırıp devam ediyorum yığılma yapmıyor artık. biuu hocanın dediği gibi bizim benzinler bayatlamış Allaha şükür başka bişey değil.
    teşekkürler arkadaşlar.


    valla 2 gündür bende gaz yememe yine başladı

    yığılıyor araba motor soğukken

    bugün bende aracı bakıma soktum

    servisten yağ ve hava filtresi aldım 19 tl

    yağcıdan eneos 4 litre 5-30 90 tl ve 5 litre eneos otomatik şanzıman yağı aldım 125 tl

    50 tlde ustaya verdim

    egsozdaki telli bi parça var o delinmiş tır tır ses yapıyodu 70 de ona verdim

    354 tlye çıktık bakalım



    eğer yine teklerse gazcıyıda bi ziyaret edecem

    senin verdiğin linkteki gaz enjektör sorunu olabilir bakalım

    inşallah tekleme yapmaz diyelim
    hocam eneos nasıl bir yağ ilk defa duydum ve gördüm google de arattım fiyatıda az değil 90 lira civarı özelliği ne niye castrol yada mobil varken onu tercih ettiniz.kıyak bişeye benziyor 1000 km sonra bende değiştirecem ama ben mobil super 3000 5-30 tercihimdir.biraz daha fazla versem mobil 1 alırım ama mobil super yeter.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    quote:

    Orijinalden alıntı: kadir1983

    quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    2 gün önce shellden vpover benzin aldım ve sabahları olan tekleme yığılma ortadan kalktı

    çalıştırıp çıkıp gidiyorum hiçbişey olmadan

    demekki benzin baytatı ondanmış bendeki sorun

    az daha bakım lpg yi göstermek için fink atacaktım sokaklarda

    hocam bende ışık yandındak sonra 50 km yol yaptım daha gidermiydi bilmiyorum gittim sizin gibi shellden vpower benzin aldım 30 liralik 2-3 gündür deniyorum tekleme olayı bitti normal çalıştırıp devam ediyorum yığılma yapmıyor artık. biuu hocanın dediği gibi bizim benzinler bayatlamış Allaha şükür başka bişey değil.
    teşekkürler arkadaşlar.


    valla 2 gündür bende gaz yememe yine başladı

    yığılıyor araba motor soğukken

    bugün bende aracı bakıma soktum

    servisten yağ ve hava filtresi aldım 19 tl

    yağcıdan eneos 4 litre 5-30 90 tl ve 5 litre eneos otomatik şanzıman yağı aldım 125 tl

    50 tlde ustaya verdim

    egsozdaki telli bi parça var o delinmiş tır tır ses yapıyodu 70 de ona verdim

    354 tlye çıktık bakalım



    eğer yine teklerse gazcıyıda bi ziyaret edecem

    senin verdiğin linkteki gaz enjektör sorunu olabilir bakalım

    inşallah tekleme yapmaz diyelim
    hocam eneos nasıl bir yağ ilk defa duydum ve gördüm google de arattım fiyatıda az değil 90 lira civarı özelliği ne niye castrol yada mobil varken onu tercih ettiniz.kıyak bişeye benziyor 1000 km sonra bende değiştirecem ama ben mobil super 3000 5-30 tercihimdir.biraz daha fazla versem mobil 1 alırım ama mobil super yeter.




  • hocam yorumun için teşekkürler. Araç dizel bu arada yazmayı unutmuşum. Dizel için tekrar fiyat ederi nedir internetten araştırdım normal gözüküyor. 2005 model 80.000 km olunca hoşume gitti, bu devirde ikinci el temiz araba bulmak zor gerçekten. foruma bakıp bilgi edineyim demiştim sizin ve diğer arkadaşların yorumlarını okudum 3 silindir 12 valf olabileceğini öğrendim bilmiyordum. 3 silindir olmasının ne gibi eksileri var?
  • messi100 M kullanıcısına yanıt
    O konuda haklisiniz, temiz araba bulmak cok zor. Eger temiz olsun 1-2 bin fazla olsun derseniz o sizin karariniz.
    3 silindirli olmasinin dezavantajlari gurultulu calismasi, daha cabuk yipranmasi vb.
    Ayni motorlu accentle akrabamiz yolda kaldi. Yatak sarmis araba. Ayrica kime sorarsaniz sorun 2006 oncesi getzlerin dizelini tavsiye etmezler.
    Bana kalirsa 2006 ve sonrasi 1.4 dohc motorlu benzinli getz almaniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Edit:2. ayni mesaj



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DntRx -- 2 Ocak 2015; 21:04:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anladım 3 silindirden soğudum şimdi accent arkadaşta vardı çok gürültülüydü hatırladım. 2006 üstü benzinli alsam ekonomi için tüp taktırmam lazım tüpte yokuş performans nasıl olur memleketimin yolları bol yokuşlu o yüzden 2006 üstü dizel düşünüyorum. 100.000 km den aşağı dizel araç yok internette yüksek km. dizellerde sorun çıkartır mı peki?
  • messi100 M kullanıcısına yanıt
    Hocam dizelin benzinliden daha performansli oldugu asikar. Ozellikle bol yokuslu yerlerde dizel epey avantajli. Ancak lpg kitleri artik son teknolojide. Eskiler gibi performans kaybina neden olmuyorlar. Ben kendi aracima 1 ay once taktirdim ki en ucuz kit olan atikeri. Performansdan zerre kayip yasamadim. Benim arac 1.3 82 bg 2003 model getz. 2006 1.4 dohc var biraderde. Brc kitli. 2009 dan beri biniyor herhangi bir problem yasamadi. Cekisindede azalma falan yok.
    Dizel konusuna gelince. Ben subatta aldim aracimi. O ara sadece getz bakiyorduk. Hem hyundai ustamiza, hemde komsumuz olan ustamiza sorduk. Kesinlikle benzinli-lpg almamizi tavsiye ettiler. Bircok nedeni var. Bakimi pahali, parcasi pahali vs.
    Ornek vereyim. Subatta 2007 107binde getz bulduk. Turbosu otuyordu. En asagi 1.5 bin lira masraf edecegimiz soylendi. Bizde dizel almaktan vazgectik.
    Eger yilda en asagi 30 bin km yapilmiyorsa dizelin bi esprisi kalmiyormus.
    Hersey bi kenara 2006 oncesi dizel almayin. Basiniz agrimasin.
    Edit: ayrica 100bini gecen dizellerde artik turbo arizasi, triger degisimi gibi masraflar cikar. İyice incelemekte fayda var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DntRx -- 2 Ocak 2015; 21:40:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Değerli yorumların için teşekkürler üstad.
  • messi100 M kullanıcısına yanıt
    Rica ederim. İnsallah gonlunuze gore bi arac bulursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • messi100 M kullanıcısına yanıt
    Arkadaş güzel yazmış, ben de 2 satır eklemek istedim.
    2006 sonrası motorların asıl avantajı turbolarının değişken geometrili olması (VGT) ve bu sayede motorun daha geniş bir devir bandında canlılığını korumasıdır. Özellikle de turbonun daha düşük devirlerde devreye giriyor olması 3 silindirli motorlara göre avantaj doğurmaktadır.

    Arkadaşın bahsettiği 3 silindirli motorların soğukken daha sesli çalışmaları durumu da dezavantaj sayılabilir.


    Fakat ülkemizde ilginç şekilde 15 yıldır VW Polo'nun dizelinde "3 silindirli, yaramaz" ifadesi kullanılmazken ve hala satılırken, bir çok marka farklı modellerinde 3 silindir motorlar (2 silindir bile var) kullanırken Getz dizellerde böyle bir efsane yürümüştür.
    3 Silindirli Getz motorunu bir çok firmaya motor temin eden İtalyan VM Motori fabrikası tasarlamış ve üretmiştir. Öyle dizel motoru yeni keşfeden koreliler vs.. değil yani. Jeep'e, Range Rover'a motor yapan bir firma üretmiştir.


    Bu motorun şanssızlığı, 4 silindir versiyonu ile değiştirilmesi ve galericilerin ilanlarında elindekini kolay satmak için "bu araba yeni kasa 4 silindir versiyonudur, 3 silindirle karşılaştırmayın." klişesidir. Aynı klişeler hep yaşanmıştır, yaşanacaktır.
    Aynı şahıslar Polo satarken 3'üne 4'üne girmezler. Satılan araç dizel polodur. 1.2,1.4,1.6 3 silindir 4 silindir bilinmez..

    Bakalım 2 seneye 2 silindir dizeller piyasaya çıkınca neler olacak :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aktuz

    Arkadaş güzel yazmış, ben de 2 satır eklemek istedim.
    2006 sonrası motorların asıl avantajı turbolarının değişken geometrili olması (VGT) ve bu sayede motorun daha geniş bir devir bandında canlılığını korumasıdır. Özellikle de turbonun daha düşük devirlerde devreye giriyor olması 3 silindirli motorlara göre avantaj doğurmaktadır.

    Arkadaşın bahsettiği 3 silindirli motorların soğukken daha sesli çalışmaları durumu da dezavantaj sayılabilir.


    Fakat ülkemizde ilginç şekilde 15 yıldır VW Polo'nun dizelinde "3 silindirli, yaramaz" ifadesi kullanılmazken ve hala satılırken, bir çok marka farklı modellerinde 3 silindir motorlar (2 silindir bile var) kullanırken Getz dizellerde böyle bir efsane yürümüştür.
    3 Silindirli Getz motorunu bir çok firmaya motor temin eden İtalyan VM Motori fabrikası tasarlamış ve üretmiştir. Öyle dizel motoru yeni keşfeden koreliler vs.. değil yani. Jeep'e, Range Rover'a motor yapan bir firma üretmiştir.


    Bu motorun şanssızlığı, 4 silindir versiyonu ile değiştirilmesi ve galericilerin ilanlarında elindekini kolay satmak için "bu araba yeni kasa 4 silindir versiyonudur, 3 silindirle karşılaştırmayın." klişesidir. Aynı klişeler hep yaşanmıştır, yaşanacaktır.
    Aynı şahıslar Polo satarken 3'üne 4'üne girmezler. Satılan araç dizel polodur. 1.2,1.4,1.6 3 silindir 4 silindir bilinmez..

    Bakalım 2 seneye 2 silindir dizeller piyasaya çıkınca neler olacak :)


    Çok özel bir noktaya parmak bastınız. Çok teşekkürler. Galericiler maalesef bunu bize hep yaptılar.Satarken 2 parça boya önemli değil, kendileri alırken araban boyalı.2004-2010 yılları arası 1999 Toyotaya binmiştim. Hani şu işe yaramaz kurbağa göz olanlardan. İnanın 6 sene bindiğimde hele ki 2 sene alt yapı çalışması dolayısı ile yollar haraptı.Arabayı sıfır alt takım hatasıyla yakın dostum babasına aldı.Halen biniyorlar vede çok memnunlar. Kaldı ki çok tutulan gli, xei ile motorları aynı hatta yazılım farkı ile 5 beygir fazla.Liftte her 2 aracada alttan bakma şansım oldu.Noktası, virgülü aynı.

    Bu galeri dayatmalarını aşmalıyız. Hyundai özel servis ustam 'abi temiz kullanılırsa zamanında bakımları yapılırsa sorun yok' diye defalarca söylemiştir.Bir arabayı yıpratan hor kullanım ve bakımsız binmektir.

    Benden bu kadar.....

    Saygılar...




  • 
Sayfa: önceki 14641465146614671468
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.