Şimdi Ara

██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ ██ (1534. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
32.938
Cevap
125
Favori
2.789.859
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 15321533153415351536
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sorun00 S kullanıcısına yanıt
    10binde bir yağ ve filtreleri değiştirin, aracın bakım zamanı gelmiş. Polen filtresi 20binde bir.

    Çok zor bir iş değil her usta anlar.

    5w 40 yağ alın 4lt. Tercihen mobil, castrol, Shell.

    Hava filtresi ve yağ filtresi 20tl tutar. Yetkili servis bu fiyata satıyor sanayide parça arama.

    30bide,bir bujileri değiştirin. 4 buji 20-30 tl. Ya da araç lpgli 2 bakımda bir..

    Soğutma suyu kontrol edilmeli. Gerkiyorsa değiştirin.

    Lpg filtreleri değişmeli 10binde. 50tl tutar.

    Titreme sebebi lastik balanslarından 30 ile 50 tl arası tutar. Gitmişken rot ayarıda yaptırın.

    Hatta önce rotçuya gidin, ön muayene yapsın, gerekenleri yağ değişimi yapan usta değiştirsin sonra ayar yaptırın.

    18 kuruş uzun yol verisidir. Gayet iyi yakmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi biuu -- 16 Eylül 2015; 14:28:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam arkadaşlar 1 haftadır uğraştığım marş almama sorununu an itibari ile çözümüş bulunmaktayım Sorun ne lpg donanımıyla ne de yazılımıyla ilgili değil.Resmini eklediğim benzin basınç regülatörü ile alakalıymış.Benzin pompasına monte edilen küçük bir valf.Benzer sorun yaşayan arkadaşların yararlanmaları açısından resmini de ekledim montajı ise çok kolay kendiniz takabilirsiniz.Yardımcı olmaya çalışan fikir ve tavsiyelerini esirgemeyen tüm arkadaşlara teşekkür ederim, iyi akşamlar
     ██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ  ██



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vav1en -- 16 Eylül 2015; 19:34:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vav1en

    Selam arkadaşlar 1 haftadır uğraştığım marş almama sorununu an itibari ile çözümüş bulunmaktayım Sorun ne lpg donanımıyla ne de yazılımıyla ilgili değil.Resmini eklediğim benzin basınç regülatörü ile alakalıymış.Benzin pompasına monte edilen küçük bir valf.Benzer sorun yaşayan arkadaşların yararlanmaları açısından resmini de ekledim montajı ise çok kolay kendiniz takabilirsiniz.Yardımcı olmaya çalışan fikir ve tavsiyelerini esirgemeyen tüm arkadaşlara teşekkür ederim, iyi akşamlar
     ██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ  ██

    Haydi çok sevindim, iyi günlerde kullanın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • biuu kullanıcısına yanıt
    Eyvallah hocam, o kadar basit bi parçaki bu kadar kolay montaj olacağını hiç düşünmemiştim.Bizim getzlerin arka koltuğu tek hamleyle öne komple katlanıyo halıflexi bi kaldırdık direk pompayı gördük.Vidaları açtık soket ve boru bağlantısı var onları da çıkartınca pompa komple çıkıyor.Arasıra açıp benzin deposu temizliği yapmayı düşünüyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kalemist3

    Getz almaya karar verdim ve araştırmaya başladım. ilk aracım olacak. 25 30 bin tl aralığında ve 30 40 bin km en iyi getz alınır diye düşünüyorum. Araştırmalarım sonucu 1.5 dizel olan modeli almayı düşünüyorum. Sizin önerileriniz neler nelere dikkat edeyim alırken?

    Dusuk km kaza gecirmemis. Bakimina onem verilmis arac bakin kaput ta boya olmamasina

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Küçük kaza geçirmesi sorun olur mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vav1en V kullanıcısına yanıt
    geçmiş olsun. aracınızı kazasız belasız kullanmanız dileğiyle
  • kalemist3 kullanıcısına yanıt
    Kaç binden sonra araba sorun çıkartmaya başlar? Öğrenci olduğum için işe başlayana kadar tekrar araba alma şansım olmayacak. En az 10 sene binmem lazım. Mesela 150 bin km altında bir getz bana on senede ne sorunlar çıkartır?
    150 bin km altında dizel getz alırsan; 200bin civarında triger zinciri ve baskı balata değişirsin benim gibi. yaklaşık 1500 tl toplam masrafı olur. başka masraf çıkarmaz. fren balataları, yağ, filtre, lastik dışında.
  • http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-hyundai-dusuk-kilometrede-temiz-dizel-memurdan-231210056/detay/


    arkadaşlar arabamı satıyorum. ilan yukarıda. ciddi düşünenler arasınlar.



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
  • MRB getz lpg kulubü sayfasını okudum yeni 1.3 gls 2004 model aracım oldu 1 haftalık.benzinde yakıt biraz fazla geldi gibi 45 kuruş civarı 1500 civarı sorun yaşamayacağım lpg dönüşüm sistemi önerebilir misiniz?bir de kalkılarda stop etme durumu sanki biraz fazla bir araç gibi bu noktada da tavsiyelerinizi bekliyorum cevaplar için şimdiden teşekkürler



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eem_78

    MRB getz lpg kulubü sayfasını okudum yeni 1.3 gls 2004 model aracım oldu 1 haftalık.benzinde yakıt biraz fazla geldi gibi 45 kuruş civarı 1500 civarı sorun yaşamayacağım lpg dönüşüm sistemi önerebilir misiniz?bir de kalkılarda stop etme durumu sanki biraz fazla bir araç gibi bu noktada da tavsiyelerinizi bekliyorum cevaplar için şimdiden teşekkürler

    Brc tavsiye ederim. 1800 lira civari muhtemelen. Suan ben atiker kullaniyorum. Memnunum. 17 kurus yakmakta.



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
  • ruhsata işleme vs içinde mi yoksa sadece dönüşüm mü 1800 lira?atiker kullanıyorsunuz sıkıntı yoksa onu kaça yaptırabiliriz?bir de kalkış olayında deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim teşekkürler



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eem_78

    ruhsata işleme vs içinde mi yoksa sadece dönüşüm mü 1800 lira?atiker kullanıyorsunuz sıkıntı yoksa onu kaça yaptırabiliriz?bir de kalkış olayında deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim teşekkürler

    Yok hocam sadece lpg kiti 1800 civari. Ben atikeri 1000 tlye taktirdim.(1000-1200 arasi bie fiyat alirsiniz muhtemelen) Gecen sene aralik ayinda. O zamanlar yeni muayene yaptirdigim icin ruhsata isletmedim. Cunku tekrar muayeneye girmek gerekiyor. Gelecek yaz haziran ayinda isletecegim.
    Kalkıştan kastiniz nedir anlayamadim. Arabayi kaldirmakmi



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
  • evet hocam yani araba debriyajını net anlayamadım çok yukarda kavrıyor.sain bi kalkış için stop ettirmeden önerilerinizi bekliyorum



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eem_78

    evet hocam yani araba debriyajını net anlayamadım çok yukarda kavrıyor.sain bi kalkış için stop ettirmeden önerilerinizi bekliyorum

    Hocam zamanla alisirsiniz. Suan nasil tarif edebilirim bilmiyorum.
    2000 devirde birakmaya baslayin. Kavrama noktasina gelmeye gakin biraz daha gaza basabilirsiniz.



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
  • teşekkürler hocam siz de haklısınız tarifi zor tecrübelenmek lazım teşekkürler



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eem_78

    teşekkürler hocam siz de haklısınız tarifi zor tecrübelenmek lazım teşekkürler

    Ayaginizi gazda tutun 2500 devirde . Ayaginizi debriyajdan yawas yawas kaldirin hareket ettigi zaman . kavrama noktasini bulursunuz. Ve ona gore kalkis yaparsiniz.



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
  • arabayı aldığım zamanlar eksozundan kamyon gibi simsiyah dumanlar çıkardı gaz verdikçe. bende milletten utanırdım havayı kirletiyorum diye. ustaya gösterdim. ara sıra 4000 devirlerde kullan dedi. o şekilde kullandım ve katalitik konvertör temizlendiği için siyah duman kesildi. bu katalitik konvertör 2 adet var arabada, biri ekzost manifoltuna bitişik diğeri arka susturucuya yakın. rölantide eksoz tıkalı gibi titreşimli çalışıyor. dörbin devirlerde bir süre gittiğinde biraz açılır gibi oluyor. daha sonra öğrendiğime göre katalitik konvertörün ömrü 80 bin km imiş. yani her 80 bin km de 2 katalitik konvertörüde değişmek gerekiyormuş. ikisi herhalde 3bin tl civarındadır. çünkü katalitik konvertördeki porselen 1 mm. delikleri olan eleman üzerindeki kimyasal reaksiyon oluşturan özel kaplamalar özelliğini kaybediyormuş. yani bizim arabalardaki katalitik konvertörler meğerse 80 bini geçtiği için görev yapmıyormuş. geçen gün arka taraftaki katalitik konvertörü temizletmek için söktürdüm. temizlenene kadar ara boru taktırdım. üzerinde oksijen sensörü yoktu ve arıza lambası yanmadı. bir süre öyle kulandım. motor çok rahatladığını farkettim. çekişide belirgin arttı ve sarfiyatıda biraz düştü.



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >







  • < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
  • merhaba arkadaslar bende yakın zaman getz almayı düşünüyorum fakat araba fiyatları fırlamıs durumda ben bir tane getz buldum falan boyasında sıkıntı var ve kliması faal değil ama aracın avantazı fiyatının uygun olması km si düşük lpg işli ve abs hariç full donanımlı ben karar aşamasındayım ve sizlerden fikir almak istiyorum bakarsanız sevinirim teşekkürler herkese iyi günler
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-hyundai-tr-de-tek-bu-fiyata-bu-km-de-2007-model-lpg-li-1.4-doch-225452623/detay




  • 
Sayfa: önceki 15321533153415351536
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.