Şimdi Ara

██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ ██ (740. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
9 Misafir - 9 Masaüstü
5 sn
32.938
Cevap
125
Favori
2.789.855
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 738739740741742
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mrb arkadaslar
    bende bir 2008 model 1.5 (110 ps) VGT Getz kullanıcısı olarak aranıza yeni katıldım.
    aracımı alalı yaklasık bir sene oldu ve suan 18 binde. sizlere getz icin cok iyi seyler soyliyemicem.
    malesef aracımda 90 km hızdan sonra yapılan frenajlarda savrulma (ön saga arka sola yanlıyo) olusuyo.hız arttıkca bunu daha iyi anliyabiliyo ve aracı toparlamak icin kesinlikle fren pedalından ayagınızı cekmeniz gerekir.aracı ilk aldıgımdan beri aynı sıkıntı var.yani lastikler,rot,balans, fren merkezleri gibi seylerin tamamı sıfırken dahi bunu yapıyodu.defalarca servise goturdum ve sonunda bana soylenen bu aracta esp yok. :)) komik demi..sorunumu cozmeleri icin servise tekrar gidicem olmadı en son hyundai assan a bavurucam.bakalım onlar napıcak.İCİNİZDE BENLE AYNI SORUNU YASIYAN VARMI bunu ogrenmek istiyorum.

    beni getz i kotuleyen biri olarak algılamanız icin simdi de getz in cok iyi dedigim özelliklerini sıraliyim

    - YOL TUTUŞ = bilen bilir istanbul tem otobanından hadımköy cıkısına 110 km hızla girebildim(bu o viraj icin max hızdır :)) ) babandaki citroen c5 (2006 full) le de 110 km hızla donebildim (max). gerisini siz düşünün. hee bu arada sakın 3. vitesten baska bir vites kullanmayın yoksa öldünüz.

    - PERFORMANS = 1. vites biraz agır kaliyo ama sınıfının tüm araclarına nal toplatır.yolda özellikle yokuşlarda polo,corsa,vb sagına veya soluna makas atmanız gerekebilir zira sellektör yapıcak zamanınız olmaz :))

    - KONFOR = yapım itibari ile titiz biri oldugum icin aracımı almadan önce gerek web den gerek test sürüşleri ile bir cok arabayı tanıdım.getz in süspansiyonlarına sert diyen arkadaslar heralde corsa veya pejo 207 ye hic binmedi.bence gayet başarılı. hatta bindigim araclar icinde sadece colt ile
    kıyaslarım (pola pahalı die test etmedim-clio tipim degil test etmedim). lastikleri gercekten cok dandik degisirseniz cok daha iyisi olucagı kesin ama bu hali ile bile yeterli.

    - ERGONOMİ = aracımda beni rahatsız edicek bir yer yok (cam kumandaları-kapı vb.) sadece teyip icin direksiyondan kumada olmamasına bozuldum.zira getz in olabilicek en full modelini aldım.cok ayıp ettiler.ayrıca sigare icenler aksamları zorlanır.cunku kül tabagının odlugu yerde ışıklandırma yok bu yuzden tepe lambasını acmak zorunda kaliyorum.hatta suan oraya uygun bir ısıklandırma icin ugrasıyorum. ayrıca bize arabayı caliştirmak icin verdikleri o demir parcasını görünce yuhhh ohaaaa dedim. bu devirde bu araba icin böyle bir anahtar. (ama makul bir gerekceleri varmıs : maliyetleri azaltmak icin katlanabilir bir anahtar yapmamıslar).

    - GÜVENLİK =aracımda abs,ebd,4 airbag oldugu icin sınıfı icerisinde gayet güvenli ancak yukarda da dedigim gibi BENİM aracım 90 dan sonraki frenlerde savruluyo (bu arada hemen bana suc bulmayın cunku iyi söför oldugum soylenir zira 25 yasında 10 yıllık biniciyim-205 hm hızla la emniyet seridinde sol aynayı bırakabilicek deliliklerimde yok degil) bunların haricinde kapı sacları yani koparta bence cok dandik euroncap da 4 yıldız aldıgı icin şaselerinin saglam oldugunu düsünüyo ve insallah yeteri kadar saglamdır diyorum .

    biraz uzun bi yazı oldu bu yuzden özür dilerim insallah verdigim bilgiler işinize yarar. HAYIRLI YOLCULUKLAR DİLERİM..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: opxito

    Herkezin ramazan bayramı kutlu olsun.Yolda olacaklara hayırlı yolculuklar...


    2006 Getz 1.5 CRDİ VGT 110 hp açık mavi


    mrb lar arkadasım bende senin aracın 2008 (full + full ) modeli var. senin aracta 90 km hızdan sonraki fren yaptıgında savrulma oluyo mu.
    kazıklama fren dedigimiz kadar fren pedalina sert basmasan dahi bu sorun var benim aracta.servis bu arac bole ESP yok.yani yanlama yapar diyor.
    simdi hyundai assan la gorusucem. bilgilendirsen sevinirim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmet_getz110ps -- 1 Ekim 2008; 19:24:33 >
  • merhaba ahmet.valla ben senin gibi o süratte sonuna kadar hiç basmadım fakat aracı kaydırmadan sert fren yaptığımda hiç öle sağa sola çekme olmadı.benim aklıma bişe geldi.aracının frenlerinde hava falan varsa bi havasını aldır.çünki hava yapmış bi teker tutmaz diğerleri tutar.buda sağa sola kaymasına sebebiyet verebilir.bence bi frencide havalarına baktır aracının.yüksek ihtimal frenlerinde hava olduğunu tahmin ediyorum.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ahmet_getz110ps

    quote:

    Orjinalden alıntı: opxito

    Herkezin ramazan bayramı kutlu olsun.Yolda olacaklara hayırlı yolculuklar...


    2006 Getz 1.5 CRDİ VGT 110 hp açık mavi


    mrb lar arkadasım bende senin aracın 2008 (full + full ) modeli var. senin aracta 90 km hızdan sonraki fren yaptıgında savrulma oluyo mu.
    kazıklama fren dedigimiz kadar fren pedalina sert basmasan dahi bu sorun var benim aracta.servis bu arac bole ESP yok.yani yanlama yapar diyor.
    simdi hyundai assan la gorusucem. bilgilendirsen sevinirim..




  • bu arada tüm forumdaki arkadaşlarımızın bayramını en içten dileklerle kutlarım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ahmet_getz110ps

    mrb arkadaslar
    bende bir 2008 model 1.5 (110 ps) VGT Getz kullanıcısı olarak aranıza yeni katıldım.
    aracımı alalı yaklasık bir sene oldu ve suan 18 binde. sizlere getz icin cok iyi seyler soyliyemicem.
    malesef aracımda 90 km hızdan sonra yapılan frenajlarda savrulma (ön saga arka sola yanlıyo) olusuyo.hız arttıkca bunu daha iyi anliyabiliyo ve aracı toparlamak icin kesinlikle fren pedalından ayagınızı cekmeniz gerekir.aracı ilk aldıgımdan beri aynı sıkıntı var.yani lastikler,rot,balans, fren merkezleri gibi seylerin tamamı sıfırken dahi bunu yapıyodu.defalarca servise goturdum ve sonunda bana soylenen bu aracta esp yok. :)) komik demi..sorunumu cozmeleri icin servise tekrar gidicem olmadı en son hyundai assan a bavurucam.bakalım onlar napıcak.İCİNİZDE BENLE AYNI SORUNU YASIYAN VARMI bunu ogrenmek istiyorum.

    beni getz i kotuleyen biri olarak algılamanız icin simdi de getz in cok iyi dedigim özelliklerini sıraliyim

    - YOL TUTUŞ = bilen bilir istanbul tem otobanından hadımköy cıkısına 110 km hızla girebildim(bu o viraj icin max hızdır :)) ) babandaki citroen c5 (2006 full) le de 110 km hızla donebildim (max). gerisini siz düşünün. hee bu arada sakın 3. vitesten baska bir vites kullanmayın yoksa öldünüz.

    - PERFORMANS = 1. vites biraz agır kaliyo ama sınıfının tüm araclarına nal toplatır.yolda özellikle yokuşlarda polo,corsa,vb sagına veya soluna makas atmanız gerekebilir zira sellektör yapıcak zamanınız olmaz :))

    - KONFOR = yapım itibari ile titiz biri oldugum icin aracımı almadan önce gerek web den gerek test sürüşleri ile bir cok arabayı tanıdım.getz in süspansiyonlarına sert diyen arkadaslar heralde corsa veya pejo 207 ye hic binmedi.bence gayet başarılı. hatta bindigim araclar icinde sadece colt ile
    kıyaslarım (pola pahalı die test etmedim-clio tipim degil test etmedim). lastikleri gercekten cok dandik degisirseniz cok daha iyisi olucagı kesin ama bu hali ile bile yeterli.

    - ERGONOMİ = aracımda beni rahatsız edicek bir yer yok (cam kumandaları-kapı vb.) sadece teyip icin direksiyondan kumada olmamasına bozuldum.zira getz in olabilicek en full modelini aldım.cok ayıp ettiler.ayrıca sigare icenler aksamları zorlanır.cunku kül tabagının odlugu yerde ışıklandırma yok bu yuzden tepe lambasını acmak zorunda kaliyorum.hatta suan oraya uygun bir ısıklandırma icin ugrasıyorum. ayrıca bize arabayı caliştirmak icin verdikleri o demir parcasını görünce yuhhh ohaaaa dedim. bu devirde bu araba icin böyle bir anahtar. (ama makul bir gerekceleri varmıs : maliyetleri azaltmak icin katlanabilir bir anahtar yapmamıslar).

    - GÜVENLİK =aracımda abs,ebd,4 airbag oldugu icin sınıfı icerisinde gayet güvenli ancak yukarda da dedigim gibi BENİM aracım 90 dan sonraki frenlerde savruluyo (bu arada hemen bana suc bulmayın cunku iyi söför oldugum soylenir zira 25 yasında 10 yıllık biniciyim-205 hm hızla la emniyet seridinde sol aynayı bırakabilicek deliliklerimde yok degil) bunların haricinde kapı sacları yani koparta bence cok dandik euroncap da 4 yıldız aldıgı icin şaselerinin saglam oldugunu düsünüyo ve insallah yeteri kadar saglamdır diyorum .

    biraz uzun bi yazı oldu bu yuzden özür dilerim insallah verdigim bilgiler işinize yarar. HAYIRLI YOLCULUKLAR DİLERİM..




    aracın savrulmasının esp ile alkasını anlıyamadım açıkçası

    ne saçma servismiş o

    bence hyundai ile temasa geç onlar seni yönlendirir



    aracın 1.viteste ağır olması dizel olmasından

    dizel araba benzinli gibi kalkamaz hiçbizaman

    ağır kalır

    2-3ten sonra toparlar



    viraj işi sadece arabayla değil lastik ve yaylada alakalı malumun

    al ince yanak lastik jant ve iti bide yay istediğin viraja gir




  • arkadaşlar çoktandır forumu takip edemiyordum ncelikle herkese iyi bayramlar. arabam yaylandığı zaman bi gıcırdama sesi geliyor. bu sesi çok ama çok yavaş bir şekilde tümseklerin üstünden geçerken bariz bir şekilde fark ettim. sanki yağsız kalan bir şeyin yayın falan gıcırdaması gibi. bu ses nereden geliyor olabilir ve ne yapmalıyım? tekrar servisin o ses duymayan duyma özürlü elemanlarıyla muhattab olmak istemiyorum.
  • eğer 90 km'nin üzerinde aniden veya sert fren yaparsan savurma yapar az bişey onu da dediğin gibi ayağını frenden çekiceksin ya da 1-2 direksiyon hareketiyle düzelteceksin.savrulmayı her zaman yapmaz buna da dikkat edelim!!!
    savurmayı azaltmak istiyorsan yay takımı al 3 cm alçat zaten araba yüksek!!!ayrıca lastik ebatlarıyla oynarsan(185/55/15 gibi yaparsan) daha iyi yol tutuş,fren ve savrulmayı önlersin.zaten orjinal jantların balansları çabuk bozuluyor o yüzden de savrulma olur
    ayrıca 1. viteste araba oldukça seridir sen arabayı kullanamıyorsun üstad.1 viteste 45 gibi bi hız yapar ki maksimum bu oldukça hızlanmaya etkilidir.(örnek verecek olursak kalkış yapan arabalar 1. vites oranını kısaltırlar ki daha çabuk hızlansın diye araba!!!çünkü araba 1. vitesi çabuk bitirip 2. viteste uzamaya başlarlar.)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ihsan1987

    Aracımı alalı 1 sene oldu sanki konforu aldıgım gibi değil araba çok zıplıyor.Hiç yaylanmıyor.Lastik havalarını kontrol ettim normal değerlerde.1 ay sonra bakıma götürdüğümde söyleyeceğim bakalım ne yapacaklar.



    kesin ve net bir şekilde söylüyorum: sorun kumho lastiklerinde. kumhoların maksimum ömrü 1 yıldır bence. aynı sorunu ben de yaşadım ve michelin lastik aldım. sanki yeni bir araba almış gibi oldum. araba o kadar sessiz ve konforlaştı ki anlatamam.
  • getz kardeşliğine bende geldim dostlar. 1.5 dizel siyah bir getz kullanıcısıyım. tüm arkadaşların bayramını kutluyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TriStan -- 2 Ekim 2008; 13:58:27 >
  • Merhaba, Ahmet
    Yazını ilgiyle okudum.Fakat senin bahsettigin sorunu inan bugüne kadar hiç yaşamadım.Hatta bu yaz istemeden de olsa abs frenlerinin tam kapasitesini ölçme durumum oldu.Geniş bir bulvarda yerleşim dışında tepeüstünden sonra ışık varmış.Ben de yerleşim içinde sıkışık trafikte bana yol vermeyen birkaç arabayı nihayet sollama fırsatım oldu diye hızımı baya bir yükseltmiş bulunuyordum.Kırmızı ışıga çok yaklaşmış oldugumu son anda farkettim.Yani son gazdan son frene geçtim.Normalde altımda eski arabam olsaydı durmam mümkün olmazdı.Tam ışıkların altında duramama ragmen kavşaktan önce durabildim.Herhangi bir yalpalama yana çekme felan olmadı.Yanımdaki arkadaş ilk önce baya korkmuştu amma sonra'' arabanın frenleri çok iyiymiş''dedi.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ahmet_getz110ps

    quote:

    Orjinalden alıntı: opxito

    Herkezin ramazan bayramı kutlu olsun.Yolda olacaklara hayırlı yolculuklar...


    2006 Getz 1.5 CRDİ VGT 110 hp açık mavi


    mrb lar arkadasım bende senin aracın 2008 (full + full ) modeli var. senin aracta 90 km hızdan sonraki fren yaptıgında savrulma oluyo mu.
    kazıklama fren dedigimiz kadar fren pedalina sert basmasan dahi bu sorun var benim aracta.servis bu arac bole ESP yok.yani yanlama yapar diyor.
    simdi hyundai assan la gorusucem. bilgilendirsen sevinirim..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: commandos82

    GETZ 1.4 dohc sahibiyim , tam olarak hata mı normal halimi böyle bilmiyorum ama , aracın motorundan genelde gazdan çektiğimiz zaman oluyor , çok ilginç (çın çın çın ) bir ses geliyor. servise götürdüm normal sesi egzantik üstünde kapaklardan yağ boşalırken böyle ses çıkıo falan dedi, sizin araçlarınızdada böyle değişik bir ses var mı ???

    böyle bi ses duyan var mıııı??
  • 3 ay önce GETZ 1.3 GLS aldık. 1. ve 2. viteste giderken araçtan acayip sesler geliyor. 60km yi geçince ses kesiliyor. Bide araç rolantide çalışırken harr harr ses geliyor debriyaja basınca ses kesiliyor. Sanırım iki sorunda aynı şeyden kaynaklanıyor gibi. Sizce sorun ne olabilir. Araç 69.000 de motor bakımı yeni yapıldı.
  • harbiden buyuk kaza atlatmısın gecmis olsun.aynı durum benim aracta olsaydı ki hızım 90 ı gecmisse ya yolda dönerdim yada .. yani kesin kaza.
    bakalım ins sadece sorun benim aractadır.hyundai assan da düzeltemesse aracı gerip i30 alirim artık :))


    quote:

    Orjinalden alıntı: opxito

    Merhaba, Ahmet
    Yazını ilgiyle okudum.Fakat senin bahsettigin sorunu inan bugüne kadar hiç yaşamadım.Hatta bu yaz istemeden de olsa abs frenlerinin tam kapasitesini ölçme durumum oldu.Geniş bir bulvarda yerleşim dışında tepeüstünden sonra ışık varmış.Ben de yerleşim içinde sıkışık trafikte bana yol vermeyen birkaç arabayı nihayet sollama fırsatım oldu diye hızımı baya bir yükseltmiş bulunuyordum.Kırmızı ışıga çok yaklaşmış oldugumu son anda farkettim.Yani son gazdan son frene geçtim.Normalde altımda eski arabam olsaydı durmam mümkün olmazdı.Tam ışıkların altında duramama ragmen kavşaktan önce durabildim.Herhangi bir yalpalama yana çekme felan olmadı.Yanımdaki arkadaş ilk önce baya korkmuştu amma sonra'' arabanın frenleri çok iyiymiş''dedi.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ahmet_getz110ps

    quote:

    Orjinalden alıntı: opxito

    Herkezin ramazan bayramı kutlu olsun.Yolda olacaklara hayırlı yolculuklar...


    2006 Getz 1.5 CRDİ VGT 110 hp açık mavi


    mrb lar arkadasım bende senin aracın 2008 (full + full ) modeli var. senin aracta 90 km hızdan sonraki fren yaptıgında savrulma oluyo mu.
    kazıklama fren dedigimiz kadar fren pedalina sert basmasan dahi bu sorun var benim aracta.servis bu arac bole ESP yok.yani yanlama yapar diyor.
    simdi hyundai assan la gorusucem. bilgilendirsen sevinirim..






  • 2005 eski kasa getz sahibiyim bigün kavacıktan kadıköy istikametine gelirken ortalama suratim 130,140 civarı idi sanırım ve çok çok ani bi fren yapmam gerekti inanın ne bi savrulma ne bi yalpalama yaptı araba
  • quote:

    Orjinalden alıntı: derebeyii

    bu arada inadım inat bagajdaki yedek lastiği kullanacam, bunun için bir tane daha almam gerek bizim kumholardan kaç paraya bulabilirim acaba.



    yedek lastiği kullanacaksan havasını indir normale. havasının normalden yüksek olması kuvvetle muhtemel.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: JackDaniels


    quote:

    Orjinalden alıntı: derebeyii

    bu arada inadım inat bagajdaki yedek lastiği kullanacam, bunun için bir tane daha almam gerek bizim kumholardan kaç paraya bulabilirim acaba.




    bence o lastik öyle kalsın

    çünkü sonuçta nerden baksan 3 yıllık lastik

    kauçuğu ölmüştür ve yeni alacağın lastikle uyumsuz olacaktır

    frene basarsın biri tutar biri tutmaz

    viraja girersin biri tutar biri tutmaz

    ne gerek 50-100 lira için bu sıkıntılara


    tamamen katılıyorum. hele uzun yolda viraj dönerken ettiğine edeceğine pişman olursun. benim sağ arka lastiğimi az kullanılmış aldım, 3 lastiğin 3mm olan lastik değiştirme diş derinliği zamanına geldiğinde heralde kabak olur. kabak olan tek bu lastiği değiştirmeye kalksam bu defada bu sıfır diğerleri aşınmış olacak.. benim öbür lastik gibi bu lasteğe de soğan ekecem anlaşılan..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: jacks

    beyler size sorum şu .benim araba eski kasa 3 silindirli 82 dizel getz genelde 6 litreden aşağı yakmıyorum.şehir içinde.sizin arabalar 4 silindirli mi?çünkü ben kasınca şehiriçinde 5 litre civarı yakıyorum.siz nasıl 5 litre civarı yakıyorsunuz?(kendinizi kasarak mı yoksa normal mi? ) ben öğrenciyim ve biraz seri kullandığımı eklemekte fayda var


    benimki 4 silindirli 88 beygir dizel vgt (turbo) motor. kışın şehir içi normal seyirde 5.9-6.5, şehir dışı 5.6-5.9 arası. yazın normal seyirde şehir içi 5.5-5.7, şehir dışı 5.1-5.5. şehir dışı 3.5e kasarak inen ve rekor kıran arkadaşlar var ama boşver sen onu. bas gaza yakıtı hep aynı yerden al su katılmamış olsun ve metanol katılmamış inceltilmemiş olsun, (ince yakıt olmasın-örneğin alpetin yakıtı incedir) (arkadaşlar polemik yapmaya gerek yok hatta cevap vermeniz bile gerekmez, kullanım klavuzunun ilgili sayfasını yapıştırırım panoya cümle alem okuyuverir)... istediğin kadar atman gereken kadar yük at, bi cd tak aç müziği sür gitsin.. kafaya da takmana gerek yok, nasıl olsa benzinin-mazotun ucuzlayacağı da yok, dün aldım zam gelmiş bugün aldım üstüne gene zam gelmiş...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: derebeyii

    bir defa motor arıza ışığı yandı o da kötü yakıttan kaynaklandı. servise gitmen gerek yakıt filtrelerine bakılmalı sanırım.

    quote:

    Orjinalden alıntı: n0sferatu

    Dünden beri resimde de kırmızı yuvarlak içine aldığım check yazan ikaz ışığı sürekli yanıyor. neden olduğunu anlayamadım. radyatörde su var, hararet yapmıyor, daha geçenlerde hava filtresini temizlettim, yağ filtresini değiştirdim, motor yağını değiştirdim. anlamış değilim.

    araç 2004 model 1.3 motor benzinlidir. servisi aradığımda oradan bi yetkili gaz kaçmış olabiliceğini söyledi ki öyle bi ihtimal yok sanırım veya su çok az bişe azaldığında böle bi ikaz verebilir dedi. ikisi ap ayrı şeyler net bir cevap bulamadım bu duruma. bilgisi olan varsa bilgilendirebilir mi acaba beni ?






    arkadaşlar bu arıza, aracın yakıt sisteminde oluşan tıkanma veya mekanik arızanın işaretidir. yakıt sisteminin komple arızası anlamında. yani yakıt pompası, ara borular, yakıt filtresinin tıkanması, yanma odasının kötü yakıttan kurum bağlaması ve ateşleme yapamaması, memelerin tıkanması, araç dizelse mazotu sıkıştırma işleminin yapılamaması ve yakıtın yanmadan çiğ atılması, motor teklemesi, pistonların zarar görmesi, motorda aşırı ısınma, yakıt pompası, bunlara bağlı olarak da klima pompası, fren hidrolik pompası, direksiyon hidrolik pompası arızalarına sebebiyet verebilir ileri aşamada.. ama ilk aşamada motor ile veya yakıtın direk temas ettiği mekanik yüzey ile olan arızalarına sebebiyet verir. inşallah yakıtla ilgili olan boruları çatlatmamıştır...

    bu arızanın çözümü servis... kendiniz yapmaya kalkarsanız daha büyük arızalara veya (aracı stop etseniz bile yakıt sisteminde 30 sn.süresince yüksek basınç olacağından) tehlikeli el kol yüz yaralanmalarına yanıklara sebebiyet verebilir...

    bu arızanın serviste en basit çözümü ise yakıt filtresinin değiştirilmesi (tıkandığından) ve yakıt sisteminin komple havasının alınarak solusyonla temizlenmesi. bu da nerden baksan 150 gayme..




  • arkadaşlar, hatırlarsanız benim zigana dağından indiğimde frenlerin hava yaptığını. hani trabzon hyundai servisinde 20 ytl vererek frenlerin havasını aldıklarını..

    bu defa ziganayı geri çıktığımda-indiğimde frenler gene hava yaptı.. sanayiye gittim usta fren yağına baktı, bu yağ ölmüş dedi. 2,5 senedir kullanalı yağ bozulmuş özelliğini kaybetmiş.. yağ değişti araç normale döndü.. son 3 gündür 4 kere ziganayı geçtim gene gene hava yaptığını hissediyorum sanki, fren aşağıda tutuyor.. yağ seviyeside azalmış biraz.. noluyor anlamadım bir türlü yaa...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: scorpionmusti

    3 ay önce GETZ 1.3 GLS aldık. 1. ve 2. viteste giderken araçtan acayip sesler geliyor. 60km yi geçince ses kesiliyor. Bide araç rolantide çalışırken harr harr ses geliyor debriyaja basınca ses kesiliyor. Sanırım iki sorunda aynı şeyden kaynaklanıyor gibi. Sizce sorun ne olabilir. Araç 69.000 de motor bakımı yeni yapıldı.
  • 
Sayfa: önceki 738739740741742
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.