Şimdi Ara

██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ ██ (741. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
32.938
Cevap
125
Favori
2.788.244
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 739740741742743
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutbaran

    arkadaşlar benim direksiyonda sertleşme başladı.20 km yle giderken bile direksiyon sert.ustayla bir tur attık sorun var dedi.bizi uğraştıracak dedi.sizin başınıza geldi mi böyle bir problem.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: umutbaran

    arkadaşlar benim direksiyonda sertleşme başladı.20 km yle giderken bile direksiyon sert.ustayla bir tur attık sorun var dedi.bizi uğraştıracak dedi.sizin başınıza geldi mi böyle bir problem.


    kardeş ben 6 kere aynı problemden servise gittim, her defasında söktü taktılar vidaları sıktılar genişlettiler parça değiştirdiler bu arada 25bin km yol yaptım.. hiç bir nane de olmadı... ama şuanda memnunum 2bin km.dir. çünkü ilk aldığım gibi.. sebebi aracı 16 km. toprak köy yolunda 1.viteste sürmek zorunda kaldım, yani o kadar bozuktu yol.. düzeldi aracın bütün hidrolik direksiyon pompa ayarları.. tesadüf..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ffmsahin

    arkadaşlar, hatırlarsanız benim zigana dağından indiğimde frenlerin hava yaptığını. hani trabzon hyundai servisinde 20 ytl vererek frenlerin havasını aldıklarını..

    bu defa ziganayı geri çıktığımda-indiğimde frenler gene hava yaptı.. sanayiye gittim usta fren yağına baktı, bu yağ ölmüş dedi. 2,5 senedir kullanalı yağ bozulmuş özelliğini kaybetmiş.. yağ değişti araç normale döndü.. son 3 gündür 4 kere ziganayı geçtim gene gene hava yaptığını hissediyorum sanki, fren aşağıda tutuyor.. yağ seviyeside azalmış biraz.. noluyor anlamadım bir türlü yaa...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ffmsahin

    arkadaşlar, hatırlarsanız benim zigana dağından indiğimde frenlerin hava yaptığını. hani trabzon hyundai servisinde 20 ytl vererek frenlerin havasını aldıklarını..

    bu defa ziganayı geri çıktığımda-indiğimde frenler gene hava yaptı.. sanayiye gittim usta fren yağına baktı, bu yağ ölmüş dedi. 2,5 senedir kullanalı yağ bozulmuş özelliğini kaybetmiş.. yağ değişti araç normale döndü.. son 3 gündür 4 kere ziganayı geçtim gene gene hava yaptığını hissediyorum sanki, fren aşağıda tutuyor.. yağ seviyeside azalmış biraz.. noluyor anlamadım bir türlü yaa...



    yaw usta senle kafa buluyo olmasın

    çünkü bu dediğin bende frenler ısındığı için tutmuyor hissi uyandırıyor

    çünkü balatalar ısındığında fren aşağıda ve çok az tutar

    sonuçta sadece inerken tutmadığını söylüyorsun ve buda balataların ve diskin ısındığı anlamına geliyor bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: martygetzfly

    Slm direksiyonla ilgili olarak benim de 2008 getzim var 12 binde.benzinli.Direksiyon sanki ilk aldığıma göre biraz sert.Yalnız aldığım günden beri direksiyon ayarını hiç deiştirmemiştim ilk defa 1 ay önce deiştirdim biraz yükseklik ayarını oynadım aşağı indirdim sanki o günden bu yana sertleşti acaba diyorum bi daha eski yerine getirsem deişir yumuşar mı yarın bi denicem ama inşallah böyle bi nedendir ama böyle bişey olması da ilginç olur gibi geldi bana.Buna ne dersiniz?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: martygetzfly

    Slm direksiyonla ilgili olarak benim de 2008 getzim var 12 binde.benzinli.Direksiyon sanki ilk aldığıma göre biraz sert.Yalnız aldığım günden beri direksiyon ayarını hiç deiştirmemiştim ilk defa 1 ay önce deiştirdim biraz yükseklik ayarını oynadım aşağı indirdim sanki o günden bu yana sertleşti acaba diyorum bi daha eski yerine getirsem deişir yumuşar mı yarın bi denicem ama inşallah böyle bi nedendir ama böyle bişey olması da ilginç olur gibi geldi bana.Buna ne dersiniz?


    direksiyon sertliğinin direksiyon ayarıyla hiçbir alakası yok. direksiyon sertliği elektro servo hidrolik direksiyon olduğu için türkiye yollarında uyum sorunu var, çukurlara hızlı girince ayar mayar kalmıyor sonra direksiyon pompa ayarı kaçtığı için fazla yağ alıp direksiyonu sıkıştırıyor, durum kısaca bundan ibaret.. servise gitmen bişey değiştirmez, yapamıyorlar çünkü ben ne çileler çektim.. şuanda sorunum yok 2bin kmdir, aracı sıfır almıştım 127 kmde içen ön sol farımı çarptım ogün bugündür çok sertti, şimdi 37binde aracım ve ilk aldığım gibi tüy gibi hafif.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ffmsahin

    quote:

    Orjinalden alıntı: umutbaran

    arkadaşlar benim direksiyonda sertleşme başladı.20 km yle giderken bile direksiyon sert.ustayla bir tur attık sorun var dedi.bizi uğraştıracak dedi.sizin başınıza geldi mi böyle bir problem.


    kardeş ben 6 kere aynı problemden servise gittim, her defasında söktü taktılar vidaları sıktılar genişlettiler parça değiştirdiler bu arada 25bin km yol yaptım.. hiç bir nane de olmadı... ama şuanda memnunum 2bin km.dir. çünkü ilk aldığım gibi.. sebebi aracı 16 km. toprak köy yolunda 1.viteste sürmek zorunda kaldım, yani o kadar bozuktu yol.. düzeldi aracın bütün hidrolik direksiyon pompa ayarları.. tesadüf..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ffmsahin


    quote:

    Orjinalden alıntı: umutbaran

    arkadaşlar benim direksiyonda sertleşme başladı.20 km yle giderken bile direksiyon sert.ustayla bir tur attık sorun var dedi.bizi uğraştıracak dedi.sizin başınıza geldi mi böyle bir problem.


    kardeş ben 6 kere aynı problemden servise gittim, her defasında söktü taktılar vidaları sıktılar genişlettiler parça değiştirdiler bu arada 25bin km yol yaptım.. hiç bir nane de olmadı... ama şuanda memnunum 2bin km.dir. çünkü ilk aldığım gibi.. sebebi aracı 16 km. toprak köy yolunda 1.viteste sürmek zorunda kaldım, yani o kadar bozuktu yol.. düzeldi aracın bütün hidrolik direksiyon pompa ayarları.. tesadüf..



    valal eğer eps varsa direksiyonunda sert olmaması sorundu zaten

    epsli direksiyonlar kamyon direksiyonu gibi sert çünkü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-8765E6CFE

    selam arkadaşlar, elimde 2 sezon idare edebilecek lassa snowways 2 kar lastikleri var, 4 adet, çok uyguna bırakacam haberiniz olsun...
    kolay gelsin, isteyen olursa mesaj atsın lütfen...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: erginbay

    selam arkadaşlar, elimde 2 sezon idare edebilecek lassa snowways 2 kar lastikleri var, 4 adet, çok uyguna bırakacam haberiniz olsun...
    kolay gelsin, isteyen olursa mesaj atsın lütfen...


    kaça verirsin çiftini, benim de 2 ön var 2 de arkaya lazım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tweety arda

    SEVGİLİ GETZ DOSTLARI HERKESE İYİ BAYRAMLAR....ÖNCELİKLE ARACINDA MOTOR ARIZA LAMBASI YANAN ARKADAŞIMIN SORUNUNA YARDIMCI OLUR DÜŞÜNCESİ İLE BENİM DE BAŞIMA GELEN OLAYI AYDINLATAYIM.BENİM ARACIM DİZEL AYNI SORUNU YAKLAŞIK 1 YIL YAŞADIM .EN SONUNDA 3.SEVİSTE OLAY ÇÖZÜLDÜ.OKSİJEN SENSÖRÜ ARIZASI......İŞÇİLİK DAHİL YETKİLİ SERVİS FİYATI 500 YTL.CİVARINDA AMA BEN TANIDIK VASITASIYLA BU İŞİ YARI FİYATINDAN AŞAĞI YAPTIRDIM TABİİ Kİ ÖZELDE.YİNE AYDINLATMA KONUSUNDA DAHA ÖNCE OSRAM SİLVERSTAR OLARAK DEĞİŞTİRDİĞİM FAR AMPULLERİMİ EN SON ÇIKAN OSRAM NİGHT BREAKER İLE DEĞİŞTİRDİM.GERÇEKTEN AYDINLATMA SÜPER.MAĞAZA 24 OTOPOL İNT.SİTESİNDEN ÇİFTİNİ 32 YTL.YE ALDIM.AYDINLATMA GERÇEKTEN ÇOK İYİ.FARKI FARKEDİYORSUNUZ..COOL BLUE TARZI AMPULLERİ PEK TAVSİYE ETMİYORUM ÇÜNKÜ ÖNÜMÜZ KIŞ YAĞMUR ÇAMUR HİÇ GÖSTERMİYOR..
    quote:

    Orjinalden alıntı: tweety arda

    SEVGİLİ GETZ DOSTLARI HERKESE İYİ BAYRAMLAR....ÖNCELİKLE ARACINDA MOTOR ARIZA LAMBASI YANAN ARKADAŞIMIN SORUNUNA YARDIMCI OLUR DÜŞÜNCESİ İLE BENİM DE BAŞIMA GELEN OLAYI AYDINLATAYIM.BENİM ARACIM DİZEL AYNI SORUNU YAKLAŞIK 1 YIL YAŞADIM .EN SONUNDA 3.SEVİSTE OLAY ÇÖZÜLDÜ.OKSİJEN SENSÖRÜ ARIZASI......İŞÇİLİK DAHİL YETKİLİ SERVİS FİYATI 500 YTL.CİVARINDA AMA BEN TANIDIK VASITASIYLA BU İŞİ YARI FİYATINDAN AŞAĞI YAPTIRDIM TABİİ Kİ ÖZELDE.YİNE AYDINLATMA KONUSUNDA DAHA ÖNCE OSRAM SİLVERSTAR OLARAK DEĞİŞTİRDİĞİM FAR AMPULLERİMİ EN SON ÇIKAN OSRAM NİGHT BREAKER İLE DEĞİŞTİRDİM.GERÇEKTEN AYDINLATMA SÜPER.MAĞAZA 24 OTOPOL İNT.SİTESİNDEN ÇİFTİNİ 32 YTL.YE ALDIM.AYDINLATMA GERÇEKTEN ÇOK İYİ.FARKI FARKEDİYORSUNUZ..COOL BLUE TARZI AMPULLERİ PEK TAVSİYE ETMİYORUM ÇÜNKÜ ÖNÜMÜZ KIŞ YAĞMUR ÇAMUR HİÇ GÖSTERMİYOR..


    peki bunları kendin takabiliyormusun? nasıl takılacağından bahsediyormu? bizim getzlerin far lambaları her naneye uymuyor bazen, sigorta attırabiliyor zırt pırt, tereddüt mevcut bende taksammı takmasammı diye?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JimBeam

    2004 modeller garanti kapsamından çıktı sanırım..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: JimBeam

    2004 modeller garanti kapsamından çıktı sanırım..

    2005 modeller de öyle,,onların garantisi 2 yıldı,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jacks

    quote:

    Orjinalden alıntı: tweety arda

    SEVGİLİ GETZ DOSTLARI HERKESE İYİ BAYRAMLAR....ÖNCELİKLE ARACINDA MOTOR ARIZA LAMBASI YANAN ARKADAŞIMIN SORUNUNA YARDIMCI OLUR DÜŞÜNCESİ İLE BENİM DE BAŞIMA GELEN OLAYI AYDINLATAYIM.BENİM ARACIM DİZEL AYNI SORUNU YAKLAŞIK 1 YIL YAŞADIM .EN SONUNDA 3.SEVİSTE OLAY ÇÖZÜLDÜ.OKSİJEN SENSÖRÜ ARIZASI......İŞÇİLİK DAHİL YETKİLİ SERVİS FİYATI 500 YTL.CİVARINDA AMA BEN TANIDIK VASITASIYLA BU İŞİ YARI FİYATINDAN AŞAĞI YAPTIRDIM TABİİ Kİ ÖZELDE.YİNE AYDINLATMA KONUSUNDA DAHA ÖNCE OSRAM SİLVERSTAR OLARAK DEĞİŞTİRDİĞİM FAR AMPULLERİMİ EN SON ÇIKAN OSRAM NİGHT BREAKER İLE DEĞİŞTİRDİM.GERÇEKTEN AYDINLATMA SÜPER.MAĞAZA 24 OTOPOL İNT.SİTESİNDEN ÇİFTİNİ 32 YTL.YE ALDIM.AYDINLATMA GERÇEKTEN ÇOK İYİ.FARKI FARKEDİYORSUNUZ..COOL BLUE TARZI AMPULLERİ PEK TAVSİYE ETMİYORUM ÇÜNKÜ ÖNÜMÜZ KIŞ YAĞMUR ÇAMUR HİÇ GÖSTERMİYOR..


    orjinal farlarda bi b.ka benzemiyor zaten.cool blue farlar vardı elimde takmama hiç gerek yok o zaman.far kendini zaten zor koşulda belli etmeli.tavsiyen için teşekkürler.

    bu arada arabam satılık sahibinden.com'da aklınızda olsun alacak olan varsa
    İlan No :#10642280

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: jacks


    quote:

    Orjinalden alıntı: tweety arda

    SEVGİLİ GETZ DOSTLARI HERKESE İYİ BAYRAMLAR....ÖNCELİKLE ARACINDA MOTOR ARIZA LAMBASI YANAN ARKADAŞIMIN SORUNUNA YARDIMCI OLUR DÜŞÜNCESİ İLE BENİM DE BAŞIMA GELEN OLAYI AYDINLATAYIM.BENİM ARACIM DİZEL AYNI SORUNU YAKLAŞIK 1 YIL YAŞADIM .EN SONUNDA 3.SEVİSTE OLAY ÇÖZÜLDÜ.OKSİJEN SENSÖRÜ ARIZASI......İŞÇİLİK DAHİL YETKİLİ SERVİS FİYATI 500 YTL.CİVARINDA AMA BEN TANIDIK VASITASIYLA BU İŞİ YARI FİYATINDAN AŞAĞI YAPTIRDIM TABİİ Kİ ÖZELDE.YİNE AYDINLATMA KONUSUNDA DAHA ÖNCE OSRAM SİLVERSTAR OLARAK DEĞİŞTİRDİĞİM FAR AMPULLERİMİ EN SON ÇIKAN OSRAM NİGHT BREAKER İLE DEĞİŞTİRDİM.GERÇEKTEN AYDINLATMA SÜPER.MAĞAZA 24 OTOPOL İNT.SİTESİNDEN ÇİFTİNİ 32 YTL.YE ALDIM.AYDINLATMA GERÇEKTEN ÇOK İYİ.FARKI FARKEDİYORSUNUZ..COOL BLUE TARZI AMPULLERİ PEK TAVSİYE ETMİYORUM ÇÜNKÜ ÖNÜMÜZ KIŞ YAĞMUR ÇAMUR HİÇ GÖSTERMİYOR..


    orjinal farlarda bi b.ka benzemiyor zaten.cool blue farlar vardı elimde takmama hiç gerek yok o zaman.far kendini zaten zor koşulda belli etmeli.tavsiyen için teşekkürler.

    bu arada arabam satılık sahibinden.com'da aklınızda olsun alacak olan varsa
    İlan No :#10642280



    allah hayırlı etsin,
    arabanın jantlarının çubuk kısımlarının yapısı dizaynı güzel.. frenlerden hava tahliyesini hızlandırır ve frenlerin ısınmasını geciktirir.. güzel düşünmüşsün..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ffmsahin

    quote:

    Orjinalden alıntı: JimBeam

    2004 modeller garanti kapsamından çıktı sanırım..

    2005 modeller de öyle,,onların garantisi 2 yıldı,

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ffmsahin


    quote:

    Orjinalden alıntı: JimBeam

    2004 modeller garanti kapsamından çıktı sanırım..

    2005 modeller de öyle,,onların garantisi 2 yıldı,



    3 yıldı

    ayrıca 2004 ekim veya kasımdan sonraki araçlar 5 yıl garantili
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jacks

    quote:

    Orjinalden alıntı: JackDaniels

    hyundai felaket araba sattığı için servislerin minneti yok

    hava yapıyolar

    geçen bu ön soldan tekrar ve takrar gelen ses yüzünden hunkoya gittim

    yok yemek paydosuna 5 dakika var öğleden sonra gelin vs

    yaw dedim alt tarafı sesi dinleyeceksiniz ben sonra gelicem sadece sesi dinleyin teşhisi koyun ona göre randevu verin dedim ama bankodaki kadın yok şöyleydi böyledi

    düşündüm tabii hava atarsınız 5 sene garanti yüzünden mahkum ettiniz kendinize içerisi tıklım tıklım

    2-3 sene önce uğradığımda sinek avlıyodu içerisi havada kapıyodunuz bizi


    bunların bi tarafının kalktığı kesin.sonuçta orta sınıf bi araç alınıyor ama bakımlar üst sınıf mübarek.sanayinin gözünü seveyim.ustanın yanında duruyorsun nasıl yapıyor balabiliyorsun.dilediğin gibi soru sorup cevap alabiliyorsun.sonuçta müşteri hizmeti denen bi şey var buna önem verilmeli yoksa herkes sanayinin yolunu tutacak

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: jacks


    quote:

    Orjinalden alıntı: JackDaniels

    hyundai felaket araba sattığı için servislerin minneti yok

    hava yapıyolar

    geçen bu ön soldan tekrar ve takrar gelen ses yüzünden hunkoya gittim

    yok yemek paydosuna 5 dakika var öğleden sonra gelin vs

    yaw dedim alt tarafı sesi dinleyeceksiniz ben sonra gelicem sadece sesi dinleyin teşhisi koyun ona göre randevu verin dedim ama bankodaki kadın yok şöyleydi böyledi

    düşündüm tabii hava atarsınız 5 sene garanti yüzünden mahkum ettiniz kendinize içerisi tıklım tıklım

    2-3 sene önce uğradığımda sinek avlıyodu içerisi havada kapıyodunuz bizi


    bunların bi tarafının kalktığı kesin.sonuçta orta sınıf bi araç alınıyor ama bakımlar üst sınıf mübarek.sanayinin gözünü seveyim.ustanın yanında duruyorsun nasıl yapıyor balabiliyorsun.dilediğin gibi soru sorup cevap alabiliyorsun.sonuçta müşteri hizmeti denen bi şey var buna önem verilmeli yoksa herkes sanayinin yolunu tutacak



    arkadaşlar tek tesellim bundan sonraki aracımın hyundai olmayacağı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ffmsahin

    quote:

    Orjinalden alıntı: jacks


    quote:

    Orjinalden alıntı: tweety arda

    SEVGİLİ GETZ DOSTLARI HERKESE İYİ BAYRAMLAR....ÖNCELİKLE ARACINDA MOTOR ARIZA LAMBASI YANAN ARKADAŞIMIN SORUNUNA YARDIMCI OLUR DÜŞÜNCESİ İLE BENİM DE BAŞIMA GELEN OLAYI AYDINLATAYIM.BENİM ARACIM DİZEL AYNI SORUNU YAKLAŞIK 1 YIL YAŞADIM .EN SONUNDA 3.SEVİSTE OLAY ÇÖZÜLDÜ.OKSİJEN SENSÖRÜ ARIZASI......İŞÇİLİK DAHİL YETKİLİ SERVİS FİYATI 500 YTL.CİVARINDA AMA BEN TANIDIK VASITASIYLA BU İŞİ YARI FİYATINDAN AŞAĞI YAPTIRDIM TABİİ Kİ ÖZELDE.YİNE AYDINLATMA KONUSUNDA DAHA ÖNCE OSRAM SİLVERSTAR OLARAK DEĞİŞTİRDİĞİM FAR AMPULLERİMİ EN SON ÇIKAN OSRAM NİGHT BREAKER İLE DEĞİŞTİRDİM.GERÇEKTEN AYDINLATMA SÜPER.MAĞAZA 24 OTOPOL İNT.SİTESİNDEN ÇİFTİNİ 32 YTL.YE ALDIM.AYDINLATMA GERÇEKTEN ÇOK İYİ.FARKI FARKEDİYORSUNUZ..COOL BLUE TARZI AMPULLERİ PEK TAVSİYE ETMİYORUM ÇÜNKÜ ÖNÜMÜZ KIŞ YAĞMUR ÇAMUR HİÇ GÖSTERMİYOR..


    orjinal farlarda bi b.ka benzemiyor zaten.cool blue farlar vardı elimde takmama hiç gerek yok o zaman.far kendini zaten zor koşulda belli etmeli.tavsiyen için teşekkürler.

    bu arada arabam satılık sahibinden.com'da aklınızda olsun alacak olan varsa
    İlan No :#10642280



    allah hayırlı etsin,
    arabanın jantlarının çubuk kısımlarının yapısı dizaynı güzel.. frenlerden hava tahliyesini hızlandırır ve frenlerin ısınmasını geciktirir.. güzel düşünmüşsün..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ffmsahin


    quote:

    Orjinalden alıntı: jacks


    quote:

    Orjinalden alıntı: tweety arda

    SEVGİLİ GETZ DOSTLARI HERKESE İYİ BAYRAMLAR....ÖNCELİKLE ARACINDA MOTOR ARIZA LAMBASI YANAN ARKADAŞIMIN SORUNUNA YARDIMCI OLUR DÜŞÜNCESİ İLE BENİM DE BAŞIMA GELEN OLAYI AYDINLATAYIM.BENİM ARACIM DİZEL AYNI SORUNU YAKLAŞIK 1 YIL YAŞADIM .EN SONUNDA 3.SEVİSTE OLAY ÇÖZÜLDÜ.OKSİJEN SENSÖRÜ ARIZASI......İŞÇİLİK DAHİL YETKİLİ SERVİS FİYATI 500 YTL.CİVARINDA AMA BEN TANIDIK VASITASIYLA BU İŞİ YARI FİYATINDAN AŞAĞI YAPTIRDIM TABİİ Kİ ÖZELDE.YİNE AYDINLATMA KONUSUNDA DAHA ÖNCE OSRAM SİLVERSTAR OLARAK DEĞİŞTİRDİĞİM FAR AMPULLERİMİ EN SON ÇIKAN OSRAM NİGHT BREAKER İLE DEĞİŞTİRDİM.GERÇEKTEN AYDINLATMA SÜPER.MAĞAZA 24 OTOPOL İNT.SİTESİNDEN ÇİFTİNİ 32 YTL.YE ALDIM.AYDINLATMA GERÇEKTEN ÇOK İYİ.FARKI FARKEDİYORSUNUZ..COOL BLUE TARZI AMPULLERİ PEK TAVSİYE ETMİYORUM ÇÜNKÜ ÖNÜMÜZ KIŞ YAĞMUR ÇAMUR HİÇ GÖSTERMİYOR..


    orjinal farlarda bi b.ka benzemiyor zaten.cool blue farlar vardı elimde takmama hiç gerek yok o zaman.far kendini zaten zor koşulda belli etmeli.tavsiyen için teşekkürler.

    bu arada arabam satılık sahibinden.com'da aklınızda olsun alacak olan varsa
    İlan No :#10642280



    allah hayırlı etsin,
    arabanın jantlarının çubuk kısımlarının yapısı dizaynı güzel.. frenlerden hava tahliyesini hızlandırır ve frenlerin ısınmasını geciktirir.. güzel düşünmüşsün..



    eyvallah üstat.büyük konuşmamayayım ama bi daha bende hyundai'den uzak durmayı düşünüyorum.arabadan öte servisten dolayıı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jacks

    quote:

    Orjinalden alıntı: JackDaniels

    aslında servisler alışmış bu duruma

    herkes aynı geçirmasyonu yapıyor

    arkadaşın volvo s40 dizelin 10bin bakımları 450ytl

    e şimdi bu adam ne değişiyor diyebilirsin

    alt tarafı 1.6 dizel bi araba belki aynı motor kiada hyundaidede var

    o 280 istiyoda sen niye 450 istiyosun

    yani firmalar artık arabadan değil parçadan para kazanmayı öğrendi

    arabadan para kazanmasalarda olur




    volvonun kullandığı motor fordun 1.6 dizel motorudur.bunu ford,peugeot,citroen ve volvo kullanıyor.çok kalite bi motor.aslında focus dizel 15 bakıma giriyor.volvo ilginçlik yapmış 10000 bakımıyla ama şunu gözardı etmemek gerekir ki en azından bunlar müşteri ilişkilei hyundai'den iyi.aslında bizimki kadar çok şikayeti olmayan araçlar hem de bunlar kalite arabalar.bunlar servisten çıktıktan sonra sorunları olmuyor!!!
    jack üstadım haklısın ama yapacak bişey yok.serviste iyi kazanıyorlar.
    bizim 2006 mercedes c180 kompressör 20000 de bi bakıma giriyor.ilk kez 20000 bakımında 600 ytl alacaklar bende yuh dedim ama yapacak bişey yok.hepsinde yağ su değişiyor ama en azından yolda bırakmıyor.hele müşteri ilişkileri mükemmel.paran olacak araba denen arabaya bineceksin kardeşim

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: jacks


    quote:

    Orjinalden alıntı: JackDaniels

    aslında servisler alışmış bu duruma

    herkes aynı geçirmasyonu yapıyor

    arkadaşın volvo s40 dizelin 10bin bakımları 450ytl

    e şimdi bu adam ne değişiyor diyebilirsin

    alt tarafı 1.6 dizel bi araba belki aynı motor kiada hyundaidede var

    o 280 istiyoda sen niye 450 istiyosun

    yani firmalar artık arabadan değil parçadan para kazanmayı öğrendi

    arabadan para kazanmasalarda olur




    volvonun kullandığı motor fordun 1.6 dizel motorudur.bunu ford,peugeot,citroen ve volvo kullanıyor.çok kalite bi motor.aslında focus dizel 15 bakıma giriyor.volvo ilginçlik yapmış 10000 bakımıyla ama şunu gözardı etmemek gerekir ki en azından bunlar müşteri ilişkilei hyundai'den iyi.aslında bizimki kadar çok şikayeti olmayan araçlar hem de bunlar kalite arabalar.bunlar servisten çıktıktan sonra sorunları olmuyor!!!
    jack üstadım haklısın ama yapacak bişey yok.serviste iyi kazanıyorlar.
    bizim 2006 mercedes c180 kompressör 20000 de bi bakıma giriyor.ilk kez 20000 bakımında 600 ytl alacaklar bende yuh dedim ama yapacak bişey yok.hepsinde yağ su değişiyor ama en azından yolda bırakmıyor.hele müşteri ilişkileri mükemmel.paran olacak araba denen arabaya bineceksin kardeşim



    focus dizel 15binde, mercedes 20binde bakıma giriyor, volvo 10binde.. burada volvonun ford motoru takmasına rağmen volvo 10bin bakımı periyodik bakım olarak belirleyerek kendini sağlama alıyor aslında aman bi arıza çıkmasın diye, ne de olsa yağ değişcek yeni rodajdan çıktı filtreler desen öyle takım taklavak mekanik sistem müşteri memnuniyeti olsunda ne olursa olsun, nasıl olsa 10binde de aynı para 15bin de de aynı para en fazla 5 yılda 2-3 bakım fazla para eder.. ama parçalar sağlam olur, yürür sistem akar sistem durur sistem ve en önemlisi sinir sistem yerinde olur..

    hyundai hyundai dedik araba araba ama türkiye yolları arabanın parçalarını zorluyor.. 1-türkiye yollarına benzinli 1.6 motor dizel 1.5 motor lazım.. 2-amörtisörleri sağlam araba lazım 3-parçası kalın araba lazım 4-parçası tek parça olan sade parçalı araçlar lazım, öyle 5taraftan vidalanan değil de 2-3 taraftan vidalanan diğer yerler yekpare gacur gucur etmeyen çabuk kopmayan sarsılmayan sağlam duran parça lazım.. 5-aşırı yüklemek türk insanına ihtiyaç olduğundan aracın vites tahvil oranı, direksiyon teşkilatı ve amörtisör ayarları ve yüksek aks başları dolayısıyla jantı büyük ama lastik et kalınlığı küçük yanak kalınlığı büyük 195-50-15 205-45-15 gibi ve yumuşak lastik seçeneği sunmak lazım...

    yoksa honda veya toyota almak zorunda kalacağım bu gidişle..hemde hiç istemediğim halde..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yuci

    zesin1'in resimlerini düzenledim

     ██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ  ██

     ██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ  ██

     ██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ  ██


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: yuci

    zesin1'in resimlerini düzenledim

     ██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ  ██

     ██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ  ██

     ██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ  ██






    bu aracın direksiyon demiri ile arka taraftaki parçalar niye paslanmış? kaç model kaç kmde ve hangi ilde bu araba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandos82

    GETZ 1.4 dohc sahibiyim , tam olarak hata mı normal halimi böyle bilmiyorum ama , aracın motorundan genelde gazdan çektiğimiz zaman oluyor , çok ilginç (çın çın çın ) bir ses geliyor. servise götürdüm normal sesi egzantik üstünde kapaklardan yağ boşalırken böyle ses çıkıo falan dedi, sizin araçlarınızdada böyle değişik bir ses var mı ???

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: commandos82

    GETZ 1.4 dohc sahibiyim , tam olarak hata mı normal halimi böyle bilmiyorum ama , aracın motorundan genelde gazdan çektiğimiz zaman oluyor , çok ilginç (çın çın çın ) bir ses geliyor. servise götürdüm normal sesi egzantik üstünde kapaklardan yağ boşalırken böyle ses çıkıo falan dedi, sizin araçlarınızdada böyle değişik bir ses var mı ???

    normal normal bu ses, genelde aracı ilk çalıştırdığında ve kış aylarında soğukta yapar. motor ısındıkça duymazsın bu sesi.. motorun içinde (bizimkilerde var seninkinde varmı bilmiyorum) eksandrik dişlisi mi volan dişlisi mi öyle bi dişlide kayış yerine zincir kullanılıyor, özellikle soğukken tam yağlanamadığı ve geç yağlandığı için hafif ses çıkarıyor ama hiçbir zararı yok..içiniz rahat olsun.. çın çın diye duyduğunuz ses kaput kapalıyken ve hiçbir soğuk ortam yokken ve rahatsız edecek derecede yüksekse hatta araç seyir halindeyken araç içindende duyabiliyorsanız camlar kapalıyken, o zaman aracın klima gazını kontrol ettirin veya klima motorunu..ya gazı azalmıştır yada klima gazı pompası sıyırma yapırdur..

    forumda arkadaşların başına geldi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Creative52

    Aracımı alalı 1 sene oldu sanki konforu aldıgım gibi değil araba çok zıplıyor.Hiç yaylanmıyor.Lastik havalarını kontrol ettim normal değerlerde.1 ay sonra bakıma götürdüğümde söyleyeceğim bakalım ne yapacaklar.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ihsan1987

    Aracımı alalı 1 sene oldu sanki konforu aldıgım gibi değil araba çok zıplıyor.Hiç yaylanmıyor.Lastik havalarını kontrol ettim normal değerlerde.1 ay sonra bakıma götürdüğümde söyleyeceğim bakalım ne yapacaklar.


    dostum, araç km yaptıkça bizim zaten sert yapıda olan kumho lastikler dahada sertleşiyor ve esnemiyor.. üzgünüm ben de aynı dertten muzdaripim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet_getz110ps

    mrb arkadaslar
    bende bir 2008 model 1.5 (110 ps) VGT Getz kullanıcısı olarak aranıza yeni katıldım.
    aracımı alalı yaklasık bir sene oldu ve suan 18 binde. sizlere getz icin cok iyi seyler soyliyemicem.
    malesef aracımda 90 km hızdan sonra yapılan frenajlarda savrulma (ön saga arka sola yanlıyo) olusuyo.hız arttıkca bunu daha iyi anliyabiliyo ve aracı toparlamak icin kesinlikle fren pedalından ayagınızı cekmeniz gerekir.aracı ilk aldıgımdan beri aynı sıkıntı var.yani lastikler,rot,balans, fren merkezleri gibi seylerin tamamı sıfırken dahi bunu yapıyodu.defalarca servise goturdum ve sonunda bana soylenen bu aracta esp yok. :)) komik demi..sorunumu cozmeleri icin servise tekrar gidicem olmadı en son hyundai assan a bavurucam.bakalım onlar napıcak.İCİNİZDE BENLE AYNI SORUNU YASIYAN VARMI bunu ogrenmek istiyorum.

    beni getz i kotuleyen biri olarak algılamanız icin simdi de getz in cok iyi dedigim özelliklerini sıraliyim

    - YOL TUTUŞ = bilen bilir istanbul tem otobanından hadımköy cıkısına 110 km hızla girebildim(bu o viraj icin max hızdır :)) ) babandaki citroen c5 (2006 full) le de 110 km hızla donebildim (max). gerisini siz düşünün. hee bu arada sakın 3. vitesten baska bir vites kullanmayın yoksa öldünüz.

    - PERFORMANS = 1. vites biraz agır kaliyo ama sınıfının tüm araclarına nal toplatır.yolda özellikle yokuşlarda polo,corsa,vb sagına veya soluna makas atmanız gerekebilir zira sellektör yapıcak zamanınız olmaz :))

    - KONFOR = yapım itibari ile titiz biri oldugum icin aracımı almadan önce gerek web den gerek test sürüşleri ile bir cok arabayı tanıdım.getz in süspansiyonlarına sert diyen arkadaslar heralde corsa veya pejo 207 ye hic binmedi.bence gayet başarılı. hatta bindigim araclar icinde sadece colt ile
    kıyaslarım (pola pahalı die test etmedim-clio tipim degil test etmedim). lastikleri gercekten cok dandik degisirseniz cok daha iyisi olucagı kesin ama bu hali ile bile yeterli.

    - ERGONOMİ = aracımda beni rahatsız edicek bir yer yok (cam kumandaları-kapı vb.) sadece teyip icin direksiyondan kumada olmamasına bozuldum.zira getz in olabilicek en full modelini aldım.cok ayıp ettiler.ayrıca sigare icenler aksamları zorlanır.cunku kül tabagının odlugu yerde ışıklandırma yok bu yuzden tepe lambasını acmak zorunda kaliyorum.hatta suan oraya uygun bir ısıklandırma icin ugrasıyorum. ayrıca bize arabayı caliştirmak icin verdikleri o demir parcasını görünce yuhhh ohaaaa dedim. bu devirde bu araba icin böyle bir anahtar. (ama makul bir gerekceleri varmıs : maliyetleri azaltmak icin katlanabilir bir anahtar yapmamıslar).

    - GÜVENLİK =aracımda abs,ebd,4 airbag oldugu icin sınıfı icerisinde gayet güvenli ancak yukarda da dedigim gibi BENİM aracım 90 dan sonraki frenlerde savruluyo (bu arada hemen bana suc bulmayın cunku iyi söför oldugum soylenir zira 25 yasında 10 yıllık biniciyim-205 hm hızla la emniyet seridinde sol aynayı bırakabilicek deliliklerimde yok degil) bunların haricinde kapı sacları yani koparta bence cok dandik euroncap da 4 yıldız aldıgı icin şaselerinin saglam oldugunu düsünüyo ve insallah yeteri kadar saglamdır diyorum .

    biraz uzun bi yazı oldu bu yuzden özür dilerim insallah verdigim bilgiler işinize yarar. HAYIRLI YOLCULUKLAR DİLERİM..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ahmet_getz110ps

    mrb arkadaslar
    bende bir 2008 model 1.5 (110 ps) VGT Getz kullanıcısı olarak aranıza yeni katıldım.
    aracımı alalı yaklasık bir sene oldu ve suan 18 binde. sizlere getz icin cok iyi seyler soyliyemicem.
    malesef aracımda 90 km hızdan sonra yapılan frenajlarda savrulma (ön saga arka sola yanlıyo) olusuyo.hız arttıkca bunu daha iyi anliyabiliyo ve aracı toparlamak icin kesinlikle fren pedalından ayagınızı cekmeniz gerekir.aracı ilk aldıgımdan beri aynı sıkıntı var.yani lastikler,rot,balans, fren merkezleri gibi seylerin tamamı sıfırken dahi bunu yapıyodu.defalarca servise goturdum ve sonunda bana soylenen bu aracta esp yok. :)) komik demi..sorunumu cozmeleri icin servise tekrar gidicem olmadı en son hyundai assan a bavurucam.bakalım onlar napıcak.İCİNİZDE BENLE AYNI SORUNU YASIYAN VARMI bunu ogrenmek istiyorum.

    beni getz i kotuleyen biri olarak algılamanız icin simdi de getz in cok iyi dedigim özelliklerini sıraliyim

    - YOL TUTUŞ = bilen bilir istanbul tem otobanından hadımköy cıkısına 110 km hızla girebildim(bu o viraj icin max hızdır :)) ) babandaki citroen c5 (2006 full) le de 110 km hızla donebildim (max). gerisini siz düşünün. hee bu arada sakın 3. vitesten baska bir vites kullanmayın yoksa öldünüz.

    - PERFORMANS = 1. vites biraz agır kaliyo ama sınıfının tüm araclarına nal toplatır.yolda özellikle yokuşlarda polo,corsa,vb sagına veya soluna makas atmanız gerekebilir zira sellektör yapıcak zamanınız olmaz :))

    - KONFOR = yapım itibari ile titiz biri oldugum icin aracımı almadan önce gerek web den gerek test sürüşleri ile bir cok arabayı tanıdım.getz in süspansiyonlarına sert diyen arkadaslar heralde corsa veya pejo 207 ye hic binmedi.bence gayet başarılı. hatta bindigim araclar icinde sadece colt ile
    kıyaslarım (pola pahalı die test etmedim-clio tipim degil test etmedim). lastikleri gercekten cok dandik degisirseniz cok daha iyisi olucagı kesin ama bu hali ile bile yeterli.

    - ERGONOMİ = aracımda beni rahatsız edicek bir yer yok (cam kumandaları-kapı vb.) sadece teyip icin direksiyondan kumada olmamasına bozuldum.zira getz in olabilicek en full modelini aldım.cok ayıp ettiler.ayrıca sigare icenler aksamları zorlanır.cunku kül tabagının odlugu yerde ışıklandırma yok bu yuzden tepe lambasını acmak zorunda kaliyorum.hatta suan oraya uygun bir ısıklandırma icin ugrasıyorum. ayrıca bize arabayı caliştirmak icin verdikleri o demir parcasını görünce yuhhh ohaaaa dedim. bu devirde bu araba icin böyle bir anahtar. (ama makul bir gerekceleri varmıs : maliyetleri azaltmak icin katlanabilir bir anahtar yapmamıslar).

    - GÜVENLİK =aracımda abs,ebd,4 airbag oldugu icin sınıfı icerisinde gayet güvenli ancak yukarda da dedigim gibi BENİM aracım 90 dan sonraki frenlerde savruluyo (bu arada hemen bana suc bulmayın cunku iyi söför oldugum soylenir zira 25 yasında 10 yıllık biniciyim-205 hm hızla la emniyet seridinde sol aynayı bırakabilicek deliliklerimde yok degil) bunların haricinde kapı sacları yani koparta bence cok dandik euroncap da 4 yıldız aldıgı icin şaselerinin saglam oldugunu düsünüyo ve insallah yeteri kadar saglamdır diyorum .

    biraz uzun bi yazı oldu bu yuzden özür dilerim insallah verdigim bilgiler işinize yarar. HAYIRLI YOLCULUKLAR DİLERİM..



    var dostum, bende aracı ilk aldığımda bendede aşırı savrulma oluyordu ama 15bin kmden sonra savrulma yok denecek kadar az hissediyorum. belki alışkanlıktan diyebilirsin ama daha bugün trabzon bayburt arası 100-140 km hızla virajları 120-130la dönerek denedim geldim.. savrulma yok.. bendede abs ve esp yok. (eps=elektronik hidrolik direksiyon demek yanlış yazmışsın sanırım.) SAVRULMA OLMAMASI İÇİN ARACIN YÜKLÜ OLMASI LAZIM VE ARACIN AĞIRLIK MERKEZİNİN ARACIN TAM ORTASINDA YANİ ARKA KOLTUĞUN ORTASININ ÖNÜNDE (TÜMSEK ŞASENİN OLDUĞU YER YANİ) OLACAK ŞEKİLDE YÜKLENMELİ. AYRICA ARACIN BOŞ HALDEYKEN AĞIRLIK MERKEZİNİN ÖN SOL (DİREKSİYON KISMINA İSABET EDİYOR) (motor ağırlığı ve şoför ağırlığı olduğu nedeniyle) KISMI OLDUĞU UNUTULMAMAMALI.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ffmsahin

    quote:

    Orjinalden alıntı: commandos82

    GETZ 1.4 dohc sahibiyim , tam olarak hata mı normal halimi böyle bilmiyorum ama , aracın motorundan genelde gazdan çektiğimiz zaman oluyor , çok ilginç (çın çın çın ) bir ses geliyor. servise götürdüm normal sesi egzantik üstünde kapaklardan yağ boşalırken böyle ses çıkıo falan dedi, sizin araçlarınızdada böyle değişik bir ses var mı ???

    normal normal bu ses, genelde aracı ilk çalıştırdığında ve kış aylarında soğukta yapar. motor ısındıkça duymazsın bu sesi.. motorun içinde (bizimkilerde var seninkinde varmı bilmiyorum) eksandrik dişlisi mi volan dişlisi mi öyle bi dişlide kayış yerine zincir kullanılıyor, özellikle soğukken tam yağlanamadığı ve geç yağlandığı için hafif ses çıkarıyor ama hiçbir zararı yok..içiniz rahat olsun.. çın çın diye duyduğunuz ses kaput kapalıyken ve hiçbir soğuk ortam yokken ve rahatsız edecek derecede yüksekse hatta araç seyir halindeyken araç içindende duyabiliyorsanız camlar kapalıyken, o zaman aracın klima gazını kontrol ettirin veya klima motorunu..ya gazı azalmıştır yada klima gazı pompası sıyırma yapırdur..

    forumda arkadaşların başına geldi..

    Alıntıları Göster
    sayın ffmsahin, aracım 2004 model ve 34000 km de, aslında paslanma olayı benimde dikkatimi çekti, yaz başında aynı yerlerde paslanma yoktu, ancak aracım tüm yaz boyunca fethiye de deniz kenarında olduğundan paslanma olabileceğini düşündüm, araç şu anda balıkesirde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet_getz110ps

    mrb arkadaslar
    bende bir 2008 model 1.5 (110 ps) VGT Getz kullanıcısı olarak aranıza yeni katıldım.
    aracımı alalı yaklasık bir sene oldu ve suan 18 binde. sizlere getz icin cok iyi seyler soyliyemicem.
    malesef aracımda 90 km hızdan sonra yapılan frenajlarda savrulma (ön saga arka sola yanlıyo) olusuyo.hız arttıkca bunu daha iyi anliyabiliyo ve aracı toparlamak icin kesinlikle fren pedalından ayagınızı cekmeniz gerekir.aracı ilk aldıgımdan beri aynı sıkıntı var.yani lastikler,rot,balans, fren merkezleri gibi seylerin tamamı sıfırken dahi bunu yapıyodu.defalarca servise goturdum ve sonunda bana soylenen bu aracta esp yok. :)) komik demi..sorunumu cozmeleri icin servise tekrar gidicem olmadı en son hyundai assan a bavurucam.bakalım onlar napıcak.İCİNİZDE BENLE AYNI SORUNU YASIYAN VARMI bunu ogrenmek istiyorum.

    beni getz i kotuleyen biri olarak algılamanız icin simdi de getz in cok iyi dedigim özelliklerini sıraliyim

    - YOL TUTUŞ = bilen bilir istanbul tem otobanından hadımköy cıkısına 110 km hızla girebildim(bu o viraj icin max hızdır :)) ) babandaki citroen c5 (2006 full) le de 110 km hızla donebildim (max). gerisini siz düşünün. hee bu arada sakın 3. vitesten baska bir vites kullanmayın yoksa öldünüz.

    - PERFORMANS = 1. vites biraz agır kaliyo ama sınıfının tüm araclarına nal toplatır.yolda özellikle yokuşlarda polo,corsa,vb sagına veya soluna makas atmanız gerekebilir zira sellektör yapıcak zamanınız olmaz :))

    - KONFOR = yapım itibari ile titiz biri oldugum icin aracımı almadan önce gerek web den gerek test sürüşleri ile bir cok arabayı tanıdım.getz in süspansiyonlarına sert diyen arkadaslar heralde corsa veya pejo 207 ye hic binmedi.bence gayet başarılı. hatta bindigim araclar icinde sadece colt ile
    kıyaslarım (pola pahalı die test etmedim-clio tipim degil test etmedim). lastikleri gercekten cok dandik degisirseniz cok daha iyisi olucagı kesin ama bu hali ile bile yeterli.

    - ERGONOMİ = aracımda beni rahatsız edicek bir yer yok (cam kumandaları-kapı vb.) sadece teyip icin direksiyondan kumada olmamasına bozuldum.zira getz in olabilicek en full modelini aldım.cok ayıp ettiler.ayrıca sigare icenler aksamları zorlanır.cunku kül tabagının odlugu yerde ışıklandırma yok bu yuzden tepe lambasını acmak zorunda kaliyorum.hatta suan oraya uygun bir ısıklandırma icin ugrasıyorum. ayrıca bize arabayı caliştirmak icin verdikleri o demir parcasını görünce yuhhh ohaaaa dedim. bu devirde bu araba icin böyle bir anahtar. (ama makul bir gerekceleri varmıs : maliyetleri azaltmak icin katlanabilir bir anahtar yapmamıslar).

    - GÜVENLİK =aracımda abs,ebd,4 airbag oldugu icin sınıfı icerisinde gayet güvenli ancak yukarda da dedigim gibi BENİM aracım 90 dan sonraki frenlerde savruluyo (bu arada hemen bana suc bulmayın cunku iyi söför oldugum soylenir zira 25 yasında 10 yıllık biniciyim-205 hm hızla la emniyet seridinde sol aynayı bırakabilicek deliliklerimde yok degil) bunların haricinde kapı sacları yani koparta bence cok dandik euroncap da 4 yıldız aldıgı icin şaselerinin saglam oldugunu düsünüyo ve insallah yeteri kadar saglamdır diyorum .

    biraz uzun bi yazı oldu bu yuzden özür dilerim insallah verdigim bilgiler işinize yarar. HAYIRLI YOLCULUKLAR DİLERİM..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ahmet_getz110ps

    mrb arkadaslar
    bende bir 2008 model 1.5 (110 ps) VGT Getz kullanıcısı olarak aranıza yeni katıldım.
    aracımı alalı yaklasık bir sene oldu ve suan 18 binde. sizlere getz icin cok iyi seyler soyliyemicem.
    malesef aracımda 90 km hızdan sonra yapılan frenajlarda savrulma (ön saga arka sola yanlıyo) olusuyo.hız arttıkca bunu daha iyi anliyabiliyo ve aracı toparlamak icin kesinlikle fren pedalından ayagınızı cekmeniz gerekir.aracı ilk aldıgımdan beri aynı sıkıntı var.yani lastikler,rot,balans, fren merkezleri gibi seylerin tamamı sıfırken dahi bunu yapıyodu.defalarca servise goturdum ve sonunda bana soylenen bu aracta esp yok. :)) komik demi..sorunumu cozmeleri icin servise tekrar gidicem olmadı en son hyundai assan a bavurucam.bakalım onlar napıcak.İCİNİZDE BENLE AYNI SORUNU YASIYAN VARMI bunu ogrenmek istiyorum.

    beni getz i kotuleyen biri olarak algılamanız icin simdi de getz in cok iyi dedigim özelliklerini sıraliyim

    - YOL TUTUŞ = bilen bilir istanbul tem otobanından hadımköy cıkısına 110 km hızla girebildim(bu o viraj icin max hızdır :)) ) babandaki citroen c5 (2006 full) le de 110 km hızla donebildim (max). gerisini siz düşünün. hee bu arada sakın 3. vitesten baska bir vites kullanmayın yoksa öldünüz.

    - PERFORMANS = 1. vites biraz agır kaliyo ama sınıfının tüm araclarına nal toplatır.yolda özellikle yokuşlarda polo,corsa,vb sagına veya soluna makas atmanız gerekebilir zira sellektör yapıcak zamanınız olmaz :))

    - KONFOR = yapım itibari ile titiz biri oldugum icin aracımı almadan önce gerek web den gerek test sürüşleri ile bir cok arabayı tanıdım.getz in süspansiyonlarına sert diyen arkadaslar heralde corsa veya pejo 207 ye hic binmedi.bence gayet başarılı. hatta bindigim araclar icinde sadece colt ile
    kıyaslarım (pola pahalı die test etmedim-clio tipim degil test etmedim). lastikleri gercekten cok dandik degisirseniz cok daha iyisi olucagı kesin ama bu hali ile bile yeterli.

    - ERGONOMİ = aracımda beni rahatsız edicek bir yer yok (cam kumandaları-kapı vb.) sadece teyip icin direksiyondan kumada olmamasına bozuldum.zira getz in olabilicek en full modelini aldım.cok ayıp ettiler.ayrıca sigare icenler aksamları zorlanır.cunku kül tabagının odlugu yerde ışıklandırma yok bu yuzden tepe lambasını acmak zorunda kaliyorum.hatta suan oraya uygun bir ısıklandırma icin ugrasıyorum. ayrıca bize arabayı caliştirmak icin verdikleri o demir parcasını görünce yuhhh ohaaaa dedim. bu devirde bu araba icin böyle bir anahtar. (ama makul bir gerekceleri varmıs : maliyetleri azaltmak icin katlanabilir bir anahtar yapmamıslar).

    - GÜVENLİK =aracımda abs,ebd,4 airbag oldugu icin sınıfı icerisinde gayet güvenli ancak yukarda da dedigim gibi BENİM aracım 90 dan sonraki frenlerde savruluyo (bu arada hemen bana suc bulmayın cunku iyi söför oldugum soylenir zira 25 yasında 10 yıllık biniciyim-205 hm hızla la emniyet seridinde sol aynayı bırakabilicek deliliklerimde yok degil) bunların haricinde kapı sacları yani koparta bence cok dandik euroncap da 4 yıldız aldıgı icin şaselerinin saglam oldugunu düsünüyo ve insallah yeteri kadar saglamdır diyorum .

    biraz uzun bi yazı oldu bu yuzden özür dilerim insallah verdigim bilgiler işinize yarar. HAYIRLI YOLCULUKLAR DİLERİM..



    DOSTUM SANA DİYECEK SÖZ BULAMIYORUM.. BENCE GETZ SENİN İÇİN DAHA HAYIRLI OLMUŞ.. böylece virajlarda aşırı hızdan uçma veya emniyet şeridinde kamyona çakılma derdin olmayacak ve böylece hayatta kalacaksın, 40 yaşından sonra da yaşadığın için dua edeceksin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: handsomeprince

    arkadaşlar çoktandır forumu takip edemiyordum ncelikle herkese iyi bayramlar. arabam yaylandığı zaman bi gıcırdama sesi geliyor. bu sesi çok ama çok yavaş bir şekilde tümseklerin üstünden geçerken bariz bir şekilde fark ettim. sanki yağsız kalan bir şeyin yayın falan gıcırdaması gibi. bu ses nereden geliyor olabilir ve ne yapmalıyım? tekrar servisin o ses duymayan duyma özürlü elemanlarıyla muhattab olmak istemiyorum.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: handsomeprince

    arkadaşlar çoktandır forumu takip edemiyordum ncelikle herkese iyi bayramlar. arabam yaylandığı zaman bi gıcırdama sesi geliyor. bu sesi çok ama çok yavaş bir şekilde tümseklerin üstünden geçerken bariz bir şekilde fark ettim. sanki yağsız kalan bir şeyin yayın falan gıcırdaması gibi. bu ses nereden geliyor olabilir ve ne yapmalıyım? tekrar servisin o ses duymayan duyma özürlü elemanlarıyla muhattab olmak istemiyorum.


    amörtisörünle amörtisör etrafındaki yayı (helezonik yay) kontrol et, arasına küçük taş kaçmış olabilir veya varsa topak çamurlarını dök sonra dene..
    eğer yine de yaparsa amörtisör vidalarını kontrol et gevşemiş olabilir.. eğer gene olmazsa, amörtisörün tam üstünde (tekerin üstünde çamurluk içinde bak görürsün) amörtisör kulesinin araçla bağlandığı yerde huni şeklinde helezonik yayın geçtiği bir bağlantı bölümü var.. helezonik yayın o bölümle bağlandığı yer tam oturmadığından yapabilir, oraya gres yağı sürmen mümkünse sürüp dene.. gene olmazsa servisteki sağır elemanın kafasını tekere daya, çık kaputun üstüne zıpla..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mozdurak

    3 ay önce GETZ 1.3 GLS aldık. 1. ve 2. viteste giderken araçtan acayip sesler geliyor. 60km yi geçince ses kesiliyor. Bide araç rolantide çalışırken harr harr ses geliyor debriyaja basınca ses kesiliyor. Sanırım iki sorunda aynı şeyden kaynaklanıyor gibi. Sizce sorun ne olabilir. Araç 69.000 de motor bakımı yeni yapıldı.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: scorpionmusti

    3 ay önce GETZ 1.3 GLS aldık. 1. ve 2. viteste giderken araçtan acayip sesler geliyor. 60km yi geçince ses kesiliyor. Bide araç rolantide çalışırken harr harr ses geliyor debriyaja basınca ses kesiliyor. Sanırım iki sorunda aynı şeyden kaynaklanıyor gibi. Sizce sorun ne olabilir. Araç 69.000 de motor bakımı yeni yapıldı.


    har har har diye duyulan ses (kamyonlarda daha rahat duyarsınız ve gene kamyonlarda gaz verince kesilir bu ses) motorun yaptığı titreşimden kaynaklanıyor. bu sesin olması normal ama sizin duymanız anormal. demek istediğim motorun araçla bağlandığı büyük kalın vidalar var kaputu açtığınızda görürsünüz biri motorun sağında biri solunda yanlarda orta alt kısımda şase ile bağlanan vidalar.. bu vidaların altında da siyah lastik takozlar var kalın.. sorun bu vidadan ve lastik takozların sertleşmesinden yapıyor olabilir.. kontrol ederseniz anlamanız mümkün olabilir..

    eğer bu değilse aracın yakıt püskürtme pompa ayarı bozulmuştur ayarlattırmanız lazım. araçta kötü yakıt kullanıldığında uzun süre veya uzun süre araç devirsiz kullanılırsa 6 ay veya daha fazla aracın elektronik beyninde bilgiler var her yakıt yanma odasına (yakıtın ateşlenip yandığı yer) ne kadar yakıt ne kadar hava gönderdiğini ve yakıtın yandıktan sonra diğer yanma odasının ateşleme zamanını ayarladığı değerler var.. aracın dijital olan bu değerlerini artması aracın vuruntulu çalışmasına sebebiyet verebilir. birde aracın rölantisi çok düşmüş veya çok çıkmış olabilir.. benim aracın rölantisi 1000devir. aracım yakıtın kalitesine göre 800-1000 devir arası gidip gelir. yakıt kalitesizse 800 devire kadar düşüyor rölanti.. değerlendirin..
  • 
Sayfa: önceki 739740741742743
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.