Şimdi Ara

Volant arızası nasıl anlaşılır?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
169.882
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 407 1.6HDI aracımda aracı stop ederken motordan "cik cik" gibi ses geliyor; bu her stop edişte olan bir durum ve bu durumla ilgili araştırma yaptığımda "volant arızası" olabileceği ihtimali aklıma geldi. Fakat emin olmak açısından burada da sormak istedim: Volant arızası tam olarak nasıl anlaşılır, arıza olup olmadığını anlamak için ne yapabilirim?



  • volant dişlisi sıyırmış ise marşa bastığında araba gıvvvv der çalışmaz. tabi bunu her zaman yapmaz, dişlinin sıyırmış bölgesi denk gelirse yapar

    arabanın marşı-dinamosu iyiyse ve bunu yapıyosa bu volantın kabahatidir. ters çevirirler öyle kullanırsın

    (tabi biz bunu transitte ters çevirip kullanabiliyoduk, 407nin ki nasıldır bilmiyorum)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tandem_78

    volant dişlisi sıyırmış ise marşa bastığında araba gıvvvv der çalışmaz. tabi bunu her zaman yapmaz, dişlinin sıyırmış bölgesi denk gelirse yapar

    arabanın marşı-dinamosu iyiyse ve bunu yapıyosa bu volantın kabahatidir. ters çevirirler öyle kullanırsın

    (tabi biz bunu transitte ters çevirip kullanabiliyoduk, 407nin ki nasıldır bilmiyorum)
    selam

    malesef volantınız dağılmış diyecem ve bu sorun sizin gibi bu marka aracı kullanan herkezin derdi yenisini taktırsanda cok cabuk aynı hale gelecektir bu yüzden pejo türkiyede cok kan kaybetti sorunu şöyle teknik olarak anlatıyım size debriyaj dah kulanışlı olsun daha yumuşak olsun diye volantın ic kısmı tammen bahımsız hareket eder içiyle dışı arasında amortisör görevi gören parcalar var bunlar zamanla dagılıyor ve marşa bastığınızda yada stop ederken söylediğiniz sesi yapıyor önerim bu sese alışmanız cünkü cözemeye bilirsiiz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: salim soyluk

    selam

    malesef volantınız dağılmış diyecem ve bu sorun sizin gibi bu marka aracı kullanan herkezin derdi yenisini taktırsanda cok cabuk aynı hale gelecektir bu yüzden pejo türkiyede cok kan kaybetti sorunu şöyle teknik olarak anlatıyım size debriyaj dah kulanışlı olsun daha yumuşak olsun diye volantın ic kısmı tammen bahımsız hareket eder içiyle dışı arasında amortisör görevi gören parcalar var bunlar zamanla dagılıyor ve marşa bastığınızda yada stop ederken söylediğiniz sesi yapıyor önerim bu sese alışmanız cünkü cözemeye bilirsiiz

    Sese alışmak sıkıntı değil, zaten sadece stop ederken yapıyor; benim derdim bu şekilde kullanmak araca kısa ya da uzun vadede daha büyük sıkıntı-hasar-masrafa yol açar mı? Eğer böyle kullanmak da sıkıntı yoksa ben binerim bu haliyle dediğim gibi mühim olan bu durumda illa hemen değiştirmek mi gerekiyor yoksa kullanabilir miyim aracı bu şekilde?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoktakenokta

    quote:

    Orijinalden alıntı: salim soyluk

    selam

    malesef volantınız dağılmış diyecem ve bu sorun sizin gibi bu marka aracı kullanan herkezin derdi yenisini taktırsanda cok cabuk aynı hale gelecektir bu yüzden pejo türkiyede cok kan kaybetti sorunu şöyle teknik olarak anlatıyım size debriyaj dah kulanışlı olsun daha yumuşak olsun diye volantın ic kısmı tammen bahımsız hareket eder içiyle dışı arasında amortisör görevi gören parcalar var bunlar zamanla dagılıyor ve marşa bastığınızda yada stop ederken söylediğiniz sesi yapıyor önerim bu sese alışmanız cünkü cözemeye bilirsiiz

    Sese alışmak sıkıntı değil, zaten sadece stop ederken yapıyor; benim derdim bu şekilde kullanmak araca kısa ya da uzun vadede daha büyük sıkıntı-hasar-masrafa yol açar mı? Eğer böyle kullanmak da sıkıntı yoksa ben binerim bu haliyle dediğim gibi mühim olan bu durumda illa hemen değiştirmek mi gerekiyor yoksa kullanabilir miyim aracı bu şekilde?

    Alıntıları Göster
    Bugün 2si özel 1i yetkili Peugeot servisi olmak üzere 3 farklı servise gittim ve aracı gösterdim. Teşhis 3 yerde de aynı; fakat işin enteresan yanı özel servisin biri şimdilik bir sıkıntı yaratmaz ileride ses artarsa tekrar gelin dedi, diğer özel servis şimdi değiştirseniz bile 10.000km sonra aynı sesi yine yapacak, bunlarda böyle, 100.000-110.000km'ye kadar bir sorun olmaz, o zaman tekrar bakarız dedi. Bu haliyle kullanmam sorun çıkarır mı diye ısrarlı sorularıma "hayır" yanıtını verdi, hatta usta 5-10dk tur attı ben servisin sahibiyle muhabbet ederken balatalar falan iyi durumda dedi, yani sıkıntı çıkarmaz dedi. Fakaaaaaatttttt; yetkili servis başka bir alemdi; direkt volant dedi, değişmesi lazım dedi, ne kadar süre idare eder bu şekild dedim, garanti veremeyiz, içinde dağılıp şanzımana zarar verebilir vs. dedi. imdi ben kime inanayım, ne yapayım arkadaşlar?????




  • quote:

    Orijinalden alıntı: salim soyluk

    selam

    malesef volantınız dağılmış diyecem ve bu sorun sizin gibi bu marka aracı kullanan herkezin derdi yenisini taktırsanda cok cabuk aynı hale gelecektir bu yüzden pejo türkiyede cok kan kaybetti sorunu şöyle teknik olarak anlatıyım size debriyaj dah kulanışlı olsun daha yumuşak olsun diye volantın ic kısmı tammen bahımsız hareket eder içiyle dışı arasında amortisör görevi gören parcalar var bunlar zamanla dagılıyor ve marşa bastığınızda yada stop ederken söylediğiniz sesi yapıyor önerim bu sese alışmanız cünkü cözemeye bilirsiiz

    merakımı mazur görün.o araçları hiç bilmiyorum.olurya almaya kalksak bilgimiz olsun diye birkaç şey sormak istiyorum.
    volantın tamir takımı oluyormu(değişim haricinde dağılan veya bozulan parçalar)
    anladığım kadar titreşim damperi gibi birşey.ifadenizden canlandırdığım o.yanılıyorsam lütfen düzeltin.
    iç ve dış parçayı bir şekilde birleştirmek çözüm olurmu.biliyorsunuz bizim tamircilerimiz o tür konularda epeyce mahirdirler.(bende eskiden son çare uydurma şeylere çok başvurmuşumdur)
    birde gerçekten merak ettim.(çünkü yumuşatma işini pilaka yapıyor zaten ikincibir yumuşamaya neden gerek duyuldu)
    varsa elinizde resimleri koyarsanız sevinirim(dağılmış bozuk yenisi fark etmez)
    kolay gelsin.sağlıkla kalın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hezerfen


    quote:

    Orijinalden alıntı: salim soyluk

    selam

    malesef volantınız dağılmış diyecem ve bu sorun sizin gibi bu marka aracı kullanan herkezin derdi yenisini taktırsanda cok cabuk aynı hale gelecektir bu yüzden pejo türkiyede cok kan kaybetti sorunu şöyle teknik olarak anlatıyım size debriyaj dah kulanışlı olsun daha yumuşak olsun diye volantın ic kısmı tammen bahımsız hareket eder içiyle dışı arasında amortisör görevi gören parcalar var bunlar zamanla dagılıyor ve marşa bastığınızda yada stop ederken söylediğiniz sesi yapıyor önerim bu sese alışmanız cünkü cözemeye bilirsiiz

    merakımı mazur görün.o araçları hiç bilmiyorum.olurya almaya kalksak bilgimiz olsun diye birkaç şey sormak istiyorum.
    volantın tamir takımı oluyormu(değişim haricinde dağılan veya bozulan parçalar)
    anladığım kadar titreşim damperi gibi birşey.ifadenizden canlandırdığım o.yanılıyorsam lütfen düzeltin.
    iç ve dış parçayı bir şekilde birleştirmek çözüm olurmu.biliyorsunuz bizim tamircilerimiz o tür konularda epeyce mahirdirler.(bende eskiden son çare uydurma şeylere çok başvurmuşumdur)
    birde gerçekten merak ettim.(çünkü yumuşatma işini pilaka yapıyor zaten ikincibir yumuşamaya neden gerek duyuldu)
    varsa elinizde resimleri koyarsanız sevinirim(dağılmış bozuk yenisi fark etmez)
    kolay gelsin.sağlıkla kalın.

    Ben de çok bilgili değilim açıkçası; anladığım kadarıyla izah etmeye çalışasım. Bizim 407lerde hareketli volant diye bir sistem varmış ve içinde yaylar; bendeki ses o yaylardan geliyrmuş, genel olarak var olan bir durummuş 407lerde. Gittiğim servislerin tümü volant ve balata takımı vs hepsini bir anda komle değiştirme şeklinde tavsiyede bulundu ki bu da yaklaşık 1.500TL falan tutuyor. Yani sizin dediğiniz gibi tamircilerin parçayı dağıt, bozuğu çıkar, sağlamı tak, tekrar topla mantığı burada işlemiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoktakenokta

    quote:

    Orijinalden alıntı: hezerfen


    quote:

    Orijinalden alıntı: salim soyluk

    selam

    malesef volantınız dağılmış diyecem ve bu sorun sizin gibi bu marka aracı kullanan herkezin derdi yenisini taktırsanda cok cabuk aynı hale gelecektir bu yüzden pejo türkiyede cok kan kaybetti sorunu şöyle teknik olarak anlatıyım size debriyaj dah kulanışlı olsun daha yumuşak olsun diye volantın ic kısmı tammen bahımsız hareket eder içiyle dışı arasında amortisör görevi gören parcalar var bunlar zamanla dagılıyor ve marşa bastığınızda yada stop ederken söylediğiniz sesi yapıyor önerim bu sese alışmanız cünkü cözemeye bilirsiiz

    merakımı mazur görün.o araçları hiç bilmiyorum.olurya almaya kalksak bilgimiz olsun diye birkaç şey sormak istiyorum.
    volantın tamir takımı oluyormu(değişim haricinde dağılan veya bozulan parçalar)
    anladığım kadar titreşim damperi gibi birşey.ifadenizden canlandırdığım o.yanılıyorsam lütfen düzeltin.
    iç ve dış parçayı bir şekilde birleştirmek çözüm olurmu.biliyorsunuz bizim tamircilerimiz o tür konularda epeyce mahirdirler.(bende eskiden son çare uydurma şeylere çok başvurmuşumdur)
    birde gerçekten merak ettim.(çünkü yumuşatma işini pilaka yapıyor zaten ikincibir yumuşamaya neden gerek duyuldu)
    varsa elinizde resimleri koyarsanız sevinirim(dağılmış bozuk yenisi fark etmez)
    kolay gelsin.sağlıkla kalın.

    Ben de çok bilgili değilim açıkçası; anladığım kadarıyla izah etmeye çalışasım. Bizim 407lerde hareketli volant diye bir sistem varmış ve içinde yaylar; bendeki ses o yaylardan geliyrmuş, genel olarak var olan bir durummuş 407lerde. Gittiğim servislerin tümü volant ve balata takımı vs hepsini bir anda komle değiştirme şeklinde tavsiyede bulundu ki bu da yaklaşık 1.500TL falan tutuyor. Yani sizin dediğiniz gibi tamircilerin parçayı dağıt, bozuğu çıkar, sağlamı tak, tekrar topla mantığı burada işlemiyor.

    Alıntıları Göster
    valenciaendoor....
    ---------------------
    teşekkür ederim.benim için yeterli açıklama oldu.amma değiştikten sonra(ki değişirseniz),bizim ustalara genede göstermenizi salık veririm.çünkü 1500 tl az para deyil.
    geçmiş olsun.kazasız belasız sürüşler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hezerfen

    valenciaendoor....
    ---------------------
    teşekkür ederim.benim için yeterli açıklama oldu.amma değiştikten sonra(ki değişirseniz),bizim ustalara genede göstermenizi salık veririm.çünkü 1500 tl az para deyil.
    geçmiş olsun.kazasız belasız sürüşler.

    Alıntıları Göster
    ARKADAŞ SELAM

    kusura bakmayın ancak yaza bildim volantın kesinlikle tamiri yok malesef yenisini almanız gerekecek ve bu haliyle hic bir sorun yaşamassınız sadece ses yapar okadar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: salim soyluk

    ARKADAŞ SELAM

    kusura bakmayın ancak yaza bildim volantın kesinlikle tamiri yok malesef yenisini almanız gerekecek ve bu haliyle hic bir sorun yaşamassınız sadece ses yapar okadar

    Teşekkürler hocam ilginiz için; ben de artık götürdüğü yere kadar bu şekilde kullanmaya verdim; zaten kesinlikle değişmesi gerektiği zaman iyice kendini belli eden bir durummuş; şimdilik devam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoktakenokta

    quote:

    Orijinalden alıntı: salim soyluk

    ARKADAŞ SELAM

    kusura bakmayın ancak yaza bildim volantın kesinlikle tamiri yok malesef yenisini almanız gerekecek ve bu haliyle hic bir sorun yaşamassınız sadece ses yapar okadar

    Teşekkürler hocam ilginiz için; ben de artık götürdüğü yere kadar bu şekilde kullanmaya verdim; zaten kesinlikle değişmesi gerektiği zaman iyice kendini belli eden bir durummuş; şimdilik devam.

    Alıntıları Göster
    pardon arkadaşlar diyecektim eksik yazmışım




  • ARKADAŞALAR BENDE 2006 MODEL OPELASTRA 1,3 CDTI VAR.ARABAM 79 BİN KM DE.ARABANIN DEPRAJINA HAFİD DOKUNDUĞUMDA BİR VURMA SESEİ GELİYOR. NEYSE SERVİSE GÖTÜRDÜM KESİMLİKLE VOLANTI BOZULMUŞ DİYORLAR. BİR USTAYA DAHA GÖSTERDİM ODA VOLANTI BOZUK OLMAYA BİLİR DİYOR.BASKI BALATASI BOZULMUŞTUR DEDİ.SERVİSE TEKRAR SORDUM BASKI BALATA BOZUK OLDUĞUNDA BU SES GELMEZ ÖRNEĞİN ARABA VİTESLERE GEÇEMEZ DEDİLER.BU NEDENLE SERVİSEMİ USTAYAMI YAPTIRMA KONUSUNDA KARARSIZ KALDIM .BU KONUDA YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM TEŞEKKÜRLER
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozisay

    ARKADAŞALAR BENDE 2006 MODEL OPELASTRA 1,3 CDTI VAR.ARABAM 79 BİN KM DE.ARABANIN DEPRAJINA HAFİD DOKUNDUĞUMDA BİR VURMA SESEİ GELİYOR. NEYSE SERVİSE GÖTÜRDÜM KESİMLİKLE VOLANTI BOZULMUŞ DİYORLAR. BİR USTAYA DAHA GÖSTERDİM ODA VOLANTI BOZUK OLMAYA BİLİR DİYOR.BASKI BALATASI BOZULMUŞTUR DEDİ.SERVİSE TEKRAR SORDUM BASKI BALATA BOZUK OLDUĞUNDA BU SES GELMEZ ÖRNEĞİN ARABA VİTESLERE GEÇEMEZ DEDİLER.BU NEDENLE SERVİSEMİ USTAYAMI YAPTIRMA KONUSUNDA KARARSIZ KALDIM .BU KONUDA YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM TEŞEKKÜRLER
    BU HALİYLE BİR SORUN YAPMAZ DİYORSUNUZ DEĞİLMİ ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozisay

    ARKADAŞALAR BENDE 2006 MODEL OPELASTRA 1,3 CDTI VAR.ARABAM 79 BİN KM DE.ARABANIN DEPRAJINA HAFİD DOKUNDUĞUMDA BİR VURMA SESEİ GELİYOR. NEYSE SERVİSE GÖTÜRDÜM KESİMLİKLE VOLANTI BOZULMUŞ DİYORLAR. BİR USTAYA DAHA GÖSTERDİM ODA VOLANTI BOZUK OLMAYA BİLİR DİYOR.BASKI BALATASI BOZULMUŞTUR DEDİ.SERVİSE TEKRAR SORDUM BASKI BALATA BOZUK OLDUĞUNDA BU SES GELMEZ ÖRNEĞİN ARABA VİTESLERE GEÇEMEZ DEDİLER.BU NEDENLE SERVİSEMİ USTAYAMI YAPTIRMA KONUSUNDA KARARSIZ KALDIM .BU KONUDA YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM TEŞEKKÜRLER

    Vallahi ben yetkili servise götürdüm, volant ve baskı balata değişecek dediler, hatta yarın değiştirelim isterseniz dediler; ben para yok şimdilik falan dedim; sonra 5 farklı özel servise götürdüm, volanttan kaynaklı bir ses olduğunu, fakat aracı bu şekilde kullanmamın bir sıkıntı yaratmayacağını söylediler, bir tanesi seste artış olursa tekrar bakalım dedi. Yani elbette karar sizin; fakat yetkili servisler bi farklı oluyor, anlayın artık.
    Profilinize baktım; Ankara'da olsanız size iyi bir özel servis önerebilirdim Opel için, önceden Corsa vardı bende; fakat Hataydaymışsınız.
    Dediğim gibi karar sizin, bence birkaç yere daha gösterip son kararı verin; ben öyle yaptım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoktakenokta

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozisay

    ARKADAŞALAR BENDE 2006 MODEL OPELASTRA 1,3 CDTI VAR.ARABAM 79 BİN KM DE.ARABANIN DEPRAJINA HAFİD DOKUNDUĞUMDA BİR VURMA SESEİ GELİYOR. NEYSE SERVİSE GÖTÜRDÜM KESİMLİKLE VOLANTI BOZULMUŞ DİYORLAR. BİR USTAYA DAHA GÖSTERDİM ODA VOLANTI BOZUK OLMAYA BİLİR DİYOR.BASKI BALATASI BOZULMUŞTUR DEDİ.SERVİSE TEKRAR SORDUM BASKI BALATA BOZUK OLDUĞUNDA BU SES GELMEZ ÖRNEĞİN ARABA VİTESLERE GEÇEMEZ DEDİLER.BU NEDENLE SERVİSEMİ USTAYAMI YAPTIRMA KONUSUNDA KARARSIZ KALDIM .BU KONUDA YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM TEŞEKKÜRLER

    Vallahi ben yetkili servise götürdüm, volant ve baskı balata değişecek dediler, hatta yarın değiştirelim isterseniz dediler; ben para yok şimdilik falan dedim; sonra 5 farklı özel servise götürdüm, volanttan kaynaklı bir ses olduğunu, fakat aracı bu şekilde kullanmamın bir sıkıntı yaratmayacağını söylediler, bir tanesi seste artış olursa tekrar bakalım dedi. Yani elbette karar sizin; fakat yetkili servisler bi farklı oluyor, anlayın artık.
    Profilinize baktım; Ankara'da olsanız size iyi bir özel servis önerebilirdim Opel için, önceden Corsa vardı bende; fakat Hataydaymışsınız.
    Dediğim gibi karar sizin, bence birkaç yere daha gösterip son kararı verin; ben öyle yaptım.

    Alıntıları Göster
    ilginiz için çok teşekkürler.bana sanayide iyi bir usta önerdiler opel için.fakat kararsız kaldım.güven anlamında.sizce servistemi yaptırmalıyım.sanırım siz servisde yaptırmamı öneriyorsunuz değilmi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozisay

    ilginiz için çok teşekkürler.bana sanayide iyi bir usta önerdiler opel için.fakat kararsız kaldım.güven anlamında.sizce servistemi yaptırmalıyım.sanırım siz servisde yaptırmamı öneriyorsunuz değilmi ?

    Alıntıları Göster
    ARKADAŞLAR BİR DE ABS SEYLE İLGİLİ BİR ŞEY SORACAM.ARACIM 2006 MODEL CDTI ASTRA HB. NEYSE ARABAMDA KONTAK AÇILDIKTAN SONRA YADA MOTOR ÇALIŞTIKTAN SONRA (AMA BAZEN )ABS IŞIĞI SÖNMÜYOR FAKAT BELLİ BİR SÜRE SONRA TEKRAR SÖNEREK DÜZELİYOR.ŞU ARALAR ABS HİÇ YANMADI.SİZCE ABS ARIZALIMIDIR.BU KONUDA BİLGİSİ OLAN ARKADAŞALRA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozisay

    ilginiz için çok teşekkürler.bana sanayide iyi bir usta önerdiler opel için.fakat kararsız kaldım.güven anlamında.sizce servistemi yaptırmalıyım.sanırım siz servisde yaptırmamı öneriyorsunuz değilmi ?

    Ben servis farklıdır, anlayın derken; "yetkili servisler genelde insanı yolar fırsat verirseniz" demek istemiştim; yani mümkün mertebe yetkili servisten uzak durmaya çalışıyorum ben kendi adıma. Aynı işi aynı kalitede ve aynı orijinal parçada arada dehşet fiyat farkı koyarak beni yolmaya çalışıyorsa haliyle uzak duruyorum; ben kendi peugeot aracım için 1-2 özel servis buldum işini iyi yapan, dürüst olduğunu düşündüğüm, orijinal parça kullanıyorlar zaten; özel servise gidiyorum işim olunca; Opel varken de özele gidiyordum zaten.
    Tercih sizin tabii; ustanın iyi olması da önemli, fazla bilmediğiniz herhangi bir usta yerine yetkili servise gitmeniz daha iyi olabilir; zira sanayideki bazı ustalar da insanlıktan nasibini almamıl olabiliyor.
    ABS arızası konusunda ise; öncelikle aracınızı özel ya da yetkili-neyi tercih ederseniz- servise götürün ve aracınızı bilgisayara bağlasınlar; hata kodundan ve arıza geçmişinden sıkıntının ne olduğu ortaya çıkar, siz uğraşmayın boşuna.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoktakenokta

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozisay

    ilginiz için çok teşekkürler.bana sanayide iyi bir usta önerdiler opel için.fakat kararsız kaldım.güven anlamında.sizce servistemi yaptırmalıyım.sanırım siz servisde yaptırmamı öneriyorsunuz değilmi ?

    Ben servis farklıdır, anlayın derken; "yetkili servisler genelde insanı yolar fırsat verirseniz" demek istemiştim; yani mümkün mertebe yetkili servisten uzak durmaya çalışıyorum ben kendi adıma. Aynı işi aynı kalitede ve aynı orijinal parçada arada dehşet fiyat farkı koyarak beni yolmaya çalışıyorsa haliyle uzak duruyorum; ben kendi peugeot aracım için 1-2 özel servis buldum işini iyi yapan, dürüst olduğunu düşündüğüm, orijinal parça kullanıyorlar zaten; özel servise gidiyorum işim olunca; Opel varken de özele gidiyordum zaten.
    Tercih sizin tabii; ustanın iyi olması da önemli, fazla bilmediğiniz herhangi bir usta yerine yetkili servise gitmeniz daha iyi olabilir; zira sanayideki bazı ustalar da insanlıktan nasibini almamıl olabiliyor.
    ABS arızası konusunda ise; öncelikle aracınızı özel ya da yetkili-neyi tercih ederseniz- servise götürün ve aracınızı bilgisayara bağlasınlar; hata kodundan ve arıza geçmişinden sıkıntının ne olduğu ortaya çıkar, siz uğraşmayın boşuna.

    Alıntıları Göster
    açıklamalarınız için teşekkürler.bende iyi bir usta bulursam özelde yaptıracağım.opel astra 1.3 cdtı için ne düşünüyorsunuz.sizce pejomu opel mi yada ford mu .tabi dizelleri için soruyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozisay

    açıklamalarınız için teşekkürler.bende iyi bir usta bulursam özelde yaptıracağım.opel astra 1.3 cdtı için ne düşünüyorsunuz.sizce pejomu opel mi yada ford mu .tabi dizelleri için soruyorum

    Alıntıları Göster
    birde özel servis derken sanayide opel üzerine uzmanlaşmış yada opelleri tamir eden ustalarımı kastettiniz. teşekkürler tekrar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozisay

    açıklamalarınız için teşekkürler.bende iyi bir usta bulursam özelde yaptıracağım.opel astra 1.3 cdtı için ne düşünüyorsunuz.sizce pejomu opel mi yada ford mu .tabi dizelleri için soruyorum

    Marka kıyaslamasından ziyade model kıyaslamak daha doğru olur sanırım. Ben 407 aldım ve aldığım paraya bana en iyisini sunan araç oydu. D sınıfı bir araç neredeyse C sınıfı bir araç fiyatına geldi. Aklımda Astra ve Focus da vardı; fakat Focus'un içinde kısa bir seyehat Focus'u elememe neden olmuştu; ses yalıtımı kötüydü, malzeme kalitesini de pek beğenmemiştim. Astranın da iç tasarımını pek beğenmemiştim. Kullanmadığım için performans konusunda yorum yapamam, ama kağıt üstünde Focus'un verileri hem yakıt hem de performans olarak oldukça iyiydi. Astra dizel kullanan bir arkadaşım var; ona da o aracısormuştum, aracından oldukça memnundu, yani bunlar tamamen kişisel tercih.
    Dediğin gibi, kastetiğim Opel özel servisleri, iyi bir Opel özel servisi bulabilirsen tüm işlemlerini orada yaptırabilirsin; ben öyle yapıyordum Cors avarken ve bir kere bile sıkıntı yaşamadım; hatta çoğu zaman çok karlı çıktım; iyi de diyalog kurulursa ufak tefek şeyler para vermeden halledeilebiliyor.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.