Şimdi Ara

Superonline Fiber Müşteri hizmetleri rezaleti haksız yere faturayı döşediler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
23.425
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Superonline Fiber Müşteri hizmetleri rezaleti haksız yere faturayı döşediler heryerde yazacağım herkes neyin ne olduğunu bilsin bunların yaptıklarını yanına bırakmayacağın ki akılları başlarına gelsin


    Adamlara yazdığım yazı ve maduriyet bilgileri aşağıdaki gibidir ben böle itici bir firma görmedim çok yakındır bütün hizmetleri iptal edeceğim bu kendini bilmezlerden , hergün mesaj atıyorlar hala düzeltecekler bunların iş yaptığı yok 15 gündür sallıyorlar genel müdürlüğede yazı yazma zamanı geldi......



    ŞİKAYET :



    ----- Original Message -----
    From: .......................
    To: hizmet@superonline.net
    Sent: Tuesday, January 19, 2010 6:12 PM
    Subject: Şikayet - ÖNEMLİ !!!!!!!!!!!!


    Merhaba

    2036100170 nolu 71 tl lik fatura için itirazda bulunduk 28 dakikada ancak derdimizi anlatabildik müşteri hizmetlerinize, kayıt aldıklarını ve 48 saat

    içinde sonuçlanacağını bildirdiler hala bir gelişme yok ... Gelelim sadede itiraz nedeni : 28 aralıkta superplay lig tv uyeliği yaptık amacımız fiber

    üzerinden lig tv nin izlenebilirliğini test etmek idi vede zate devre arası olduğundan canlı maç yayını yok bildiğiniz gibi , haksız yere kesilen ücret :

    31 aralık tarihine kadar superplay uyeliği yapınca 1 ay suresince bedava izlenebilecekti kampanyanıza göre sitenizde yazan yazıda aşağıdadır.


    "
    Ücretsiz Lig TV aboneliği nedir?
    Superonline Fiber İnternet aboneleri; 31 Aralık 2009 tarihine kadar, Lig TV abonesi oldukları günden itibaren 30 gün boyunca Lig TV servisinden ücretsiz

    olarak yararlanabileceklerdir. Kullanıcıların 30 gün içinde aboneliklerini iptal etmek istemeleri durumunda 444 222 0 Superonline Müşteri Hizmetleri’ni

    aramaları gerekmektedir. Aboneliğin iptal edilmediği durumda, bir sonraki dönemde üyelik devam edecek ve aylık abonelik bedelinden ücretlendirme

    yapılacaktır.
    "

    Sonuç : Öncelikle şunu belirteyim ki sizin gibi bir firmaya bu olay yakışmıyor , vakit ayırıp son kez yazıyorum size OTOMATİK ÖDEME talimatımı iptal ettim

    bu faturayı ödemeyeceğimi bildiririm ( bugune kadar sadece sizin değil tüm faturalarımı gununde odeyen biriyim ) sebep Superplay Hizmetleri : 22,48 tl adı

    altında haksız yere kesilen bedeldir aptal değilim kimsede beni bu duruma düşüremez , acil olarak bu sorunu çözmeyip can sıkıcı durumun devam etmesi halinde

    sizden hizmet aldığım tüm ürünleri iptal edip firmanızla ilişiğimi keseceğimi bildiririm.


    Dip Not : Ayrıca 16 ocak cumartesi günü müşteri hizmetlerinizi aradım 26 dk telefonda boş boş oyaladılar 3 kişi ile görüştüm ayrı ayrı, telefon kayıtlarının

    incelenip gerekli uyarıları yapmanızı rica ediyorum.

    Müşteri No : 510..........





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi frtn -- 1 Şubat 2010; 23:45:08 >







  • İtirazlar ödemeyi durdurmaz, önce ödeyip sonra itiraz etmeniz gerekir hukuken, o yüzden bence faturaları ödememekte inat etmeyin suçlu siz olursunuz.
  • Burada okusun görsün herkez bilgisi olsun eninde sonunda faizleri ile birlikte hepsini geri alacağım , sikayet var a da yazdım..... herkez işini düzgün yapacak ....
  • Superonline Müşteri hizmetleri halen düzelmedi, galiba bunu bilerek yapıyorlar. Şikayetvar.com'a bende şikayette bulunmuştum. Verdikleri hizmet güzel ama bir arıza oldumu müşteri hizmetlerinin eline Allah düşürmesin.
  • faturadan düşürttürdüm , faturayı düzeltilmiş olarak ödedim bilginize ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi frtn -- 3 Şubat 2010; 23:11:39 >
  • Tek kelimeyle rezalet,

    Fiber internete geçtim inanın hızı hiçte öyle abarttıkları gibi değil, bana telefonda ttnetten ayrıldığımda cayma bedelinin faturadan düşüleceğini söylediler, ama daha sonra yanlış kampanyaya üye olduğumu paranın düşmeyeceğini belirttiler.

    Telefon görüşmesi kayıtlarını incelemişler, telefonda yanlış bilgilendiren müşteri hizmetlerindeki kişiye ceza vermişler ama benim maduriyetimi gidermek akıllarına gelmiyor ben böyle gerizekalı bir sistem görmedim.

    Kendilerini KINIYORUM, ve kimseye şiddetle tavsiye etmiyorum, kesinti çok oluyor varsa fiber kullanan arkadaşlarınız sorun mutlaka.
  • sa. beyler ben bir aptallık yaptım superonline seçtim gözünüz sevem siz yanmayın.2 gb kota aştım diye bana düzenlenen fatura 92 tl küsüratıda var sallayın.müşteri hizmetleirni aradım bir sürü hikaye postanedne yatırdınız o kesiliyor.hizmet bedeli şukadar kesiliyor derken benim 29 tl lik internet ücretim 92 tl olarak faturalandırılmış durumda ve düzeltme konusunda hiç bir yetkili yardımcı olmuyor.telefonum çalınca interneti
    m kesiliyor.tam taş devri bir iletişim içeriisndeyim.aman diyorum ha siz siz olun uyduruk bir net bile olsa seçin ama superonline den uzak durun.hayatınızdan vazgeçmediyseniz.ben bir hata yaptım zamanım dolunca direk iptal ettircem .çünki şimdi iptal ettirmeye kalkarsam yararlandığım indirimleri önüme çıkarıp binlerce liramı alırlar.abartıyorum diye düşünbmeyin bunlar artık alır inanıyorum buna.yazıklar olsun SUPERONLİNE ye.




  • 16 nisan itibariyle superonline adsl aboneliğinden fiber aboneliğine gectim,,,mayıs 2010 gelen ilk fatura fiber için 63,80 adsl için 44,90 topla 108.70
    halbuki sözleşmede ilk 2 ay 9,90 sonra 29,90 yazıyordu........2 gündür epey bir görüşme yaptık...hala çözemediler..lig tv sezon sonuna kadar ücretsiz dediler ücret istiyorlar,,adsl li iptal ettik dediler etmeyip kullanılmadığı halde aylık ücret istiyorlar,modem artı kurulum ücreti yok dediler ,almadılar ama hat tesisi ücreti:23,58 ekstra istiyorlar......9,90 na kanmayın,,109,90 çıktı rakam,,hala çözüm bekliyorum.....




  • fiber internete hosgeldiniz demek için yapmış olabilirler o fatura olayını.. komple iptal ettirmeyi ve ya bu yolla şantajı denediniz mi .. bazen cok etkili olabiliyor bu tarz yontemler....
  • kesinlikle katılıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Diablo

    İtirazlar ödemeyi durdurmaz, önce ödeyip sonra itiraz etmeniz gerekir hukuken, o yüzden bence faturaları ödememekte inat etmeyin suçlu siz olursunuz.


    Tam tersi.

    Olayin iki farkli yonu var.

    Firma olarak abone olunduysa, odeme yapmadan faturayi kargo ile geri gondermek gerekli. Bu durumda fatura muhasebelesmis olmuyor.

    Sahis olarak abone olunduysa, yine ayni durum gecerli. Odeme yapilirsa, hizmet kabul edilmis oluyor.

    Sizin belirttiginiz durum Turk Telekom'a has ve bu firmanin ozellestirilmesinden onceki donem icin gecerliydi.


    ISP odeme yapmanizda israr ederse ve odeme yapmayarak hakkinizi ararsaniz ne olur ?

    ISP size icra kagidi gonderir, buna bir hafta icerisinde itiraz etmeniz gerekir. Itiraz ederken, icra on gorulen bedelin ne kadarini kabul ettiginizi belirtirsiniz (bir kismina veya tamamina itiraz edebilirsiniz).

    Mahkeme sonucunda ISP hakli gorulurse, mahkeme masraflari + icra tutarinin %40 fazlasini odersiniz.

    Mahkeme sizi hakli gorurse, icra itiraz icin yatirdiginiz masraflar size geri odenir. Kabul ettiginiz miktari odersiniz.




  • Otomatik ödeme talimatı vermiş olmamıza rağmen, ödenmemiş borcunuz bulunmaktadır şeklinde faturalarda görünüyor. Müşteri hizmetlerini aradığımızda Cumadan bu yana ise cevap veren yok.
  • Otomatik ödeme tamamen bankayla ilgili bir durumdur.Bir defa bnmde olmuştu oto. ödemeyle ilgili bir sorun araştırdım meğerse banka ödemeyi yapmamış tuhaf geldi bana nasıl unutur banka:)Ayrıca arkadaşlar ilk iki ay 9.90 diyor ama limitsiz demiyor bu konuya dikkat edin.size bir hız veriliyor fakat limitsiz internet verilmiyor.siz kotayı aştığınızda ise fiyatta yükseliyor.Bu konuya özen gösterin.Bu arada arkadaşlar Tılgın modemin yeni firmwaresi çıkmış dileyen superonline'yi arayıp güncelleştirebilir.Günde 3-5defa kesilmeler yaşardım güncellemeden sonra hiç kesinti yaşamadım.Ve üzerindeki anteni değiştirdim 24cm uzunluğunda 8dbilık anten taktım çok süper oldu.
  • Uzun süredir fiber abonesiyim, modemler sürekli bozuldu ancak 1 gün içinde servis verdiler ve her seferinde güleryüzle hzimet verdiler. Bağlantı hızları herzaman stabil ve süper, faturamla ilgili en ufak bir sorun yaşamadım. Açıkcası çok memnun olduğum bir firma ancak sizlerin başına gelen durumada üzüldüm, bazı şeyler gerçekten birazda şans demekki:)
  • İnternetten Dowload gerçekten hızlı fakat sadece bu, benim için tercih nedeni değil, aynı şekilde hatta 25 dk m.h. bekleyipte konuşamadığım olmuştur, sözde 15-20 TL lik fatura farkına itiraz için aramıştık sağolsunlar faturayı düzelttiler ama en az o kadar daha borçlandırdıktan sonra... Ayrıca M. H. bilinçsizliği yüzünden statip ip talebim bir haftalık kesinti ve en az (abartmıyorum) 150-180 dk lık toplam görüşme sonrası hallolmayınca vazgeçtim... 2,5 yıl kadar kullandım sorun olmazsa çok iyi ama sorun olduğunda çok can sıkıcı, ayrıca youtube videoları şuan kullandığım uydunet 1 mbitten daha verimli değildi. Torrentte coşuyordu hakkını yemeyelim, eski kullanıcılardan olduğumdan adil kullanım vs. takılmıyordum aksine ay sonlarına doğru 2 katı hız gördüğüm bile olmuştur. Müşteri memnuniyeti için eğer call center hizmetini satın alıyorsa acilen değiştirmeli yok kendi bünyesinde ise mutlaka eğitmeli yada altyapısını değiştirmelidir. En azından bekleyen kaç kişi olduğunu ortalama bekleme süresini söylemelidir.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.