Şimdi Ara

2003 ford mondeo ghia yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
1
Favori
27.344
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2003 mondeo ghia almak istiyorum. artıları eksileri nedir acaba.(yedek parça, yatkı vs.) kronik sorunu varmıdır. bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.



  • Kimse yazmamış, ben yazayım bari.

    Arabanın kronik bir sorunu yok. İyi yol tutan, kullanımı keyifli bir arabadır Mondeo. İç hacmi de geniş baya. Yedek parçaları diğer D-segmenti arabalar gibi biraz pahalı, ama zaten bu segmentte yedek parçası ucuz araba yok zaten. Yalnız bütçeniz el veriyorsa 2004 modeli tercih edin bence çünkü 2004'te Mondeo makyajlandı.

    Benzinliyi bilmiyorum ama dizeli şehir içi 7.5-8, şehir dışı da 5-5.5 litre civarı yakıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisozyurt

    Kimse yazmamış, ben yazayım bari.

    Arabanın kronik bir sorunu yok. İyi yol tutan, kullanımı keyifli bir arabadır Mondeo. İç hacmi de geniş baya. Yedek parçaları diğer D-segmenti arabalar gibi biraz pahalı, ama zaten bu segmentte yedek parçası ucuz araba yok zaten. Yalnız bütçeniz el veriyorsa 2004 modeli tercih edin bence çünkü 2004'te Mondeo makyajlandı.

    Benzinliyi bilmiyorum ama dizeli şehir içi 7.5-8, şehir dışı da 5-5.5 litre civarı yakıyor.


    doğru kimse yazmamış. demekki bilgi sahibi olan pek yok. Yorumunuz için Teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sotsuga


    quote:

    Orijinalden alıntı: barisozyurt

    Kimse yazmamış, ben yazayım bari.

    Arabanın kronik bir sorunu yok. İyi yol tutan, kullanımı keyifli bir arabadır Mondeo. İç hacmi de geniş baya. Yedek parçaları diğer D-segmenti arabalar gibi biraz pahalı, ama zaten bu segmentte yedek parçası ucuz araba yok zaten. Yalnız bütçeniz el veriyorsa 2004 modeli tercih edin bence çünkü 2004'te Mondeo makyajlandı.

    Benzinliyi bilmiyorum ama dizeli şehir içi 7.5-8, şehir dışı da 5-5.5 litre civarı yakıyor.


    doğru kimse yazmamış. demekki bilgi sahibi olan pek yok. Yorumunuz için Teşekkür ederim.


    Bende yazayım bari.
    2 ay önce imzamdaki aracı aldım.

    Kışın 1. vites ilk kalkışta zor geçiyor. (Bir kaç kişide daha aynı problem var)
    Kışın park sensörü 0'ın altına inince donuyor...
    Şu ana kadar gördüğüm sıkıntılar....

    Bunlarında dışında manual benzinli kullanıyorum..
    10 lt olan ortalama yakıt 9.5lt (en son km de 0,35kr) ye düştü şu anda....
    Havalar ısındıkça ve yaza doğru 9lt ye düşer diye bekliyorum...
    Yalnızca şehiriçi kullanıyorum.. Yol bilgisayarı ortalama 37km/hız gösteriyor.
    corsa 1.2 den sonra bunu aldım....
    Yıllık vergiside 160-TL idi.
    Corsa da ayda 1000 km civarı yaparak 250-TL benzin harcıyordum.
    İnan harcadığım benzin parasına yanıyordum.

    Bu arabanın yıllık vergisi 800-TL ayda da 350-TL benzine veriyorum.
    Kendime şaşıyorum.. İnan bu konfor ve güvenlik için değer diyorum..
    Ama yinede de LPG düşünmüyor değilim.

    Benim aracım ghia-x sadece esp+asr yok onun dışında
    deri koltuk sunroof gibi tüm ekstralar var.....
    Bence uygun ve temiz bulursan kaçırma......
    Bu konfora değer.. Aynı aracı passat olarak almak istesem 30.000-TL vermem gerekecekti.
    Ben inanılmaz uygun bir fiyata 21.000-TL ye aldım.. (tabi arkadaşımdan olduğunu söylemem gerek)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cezayirli -- 26 Şubat 2010; 10:38:08 >
  • Bu aracın 2003-2004-2005 modellerinin fiyatları hangi aralıkta ayrıca dizel ve benzinli olarak ta değerlendirirseniz sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli

    Bu aracın 2003-2004-2005 modellerinin fiyatları hangi aralıkta ayrıca dizel ve benzinli olarak ta değerlendirirseniz sevinirim.
    2006 trend benzinli oto kullanıyorum. Park sensörünü sonradan taktırdım sorunsuz kullanıyorum. Araçta şu ana dek hiç bir problem de yaşamadım. Benim tüketimim otomatik şanzımana rağmen 8.5-9 lt/100 km ama yolumun büyük bölümü TEM ve E5de, üstelik trafiğin az olduğu saatlerde. Ayrıca tüketim açısından çok da dikkatli kullanıyorum. Normalde ancak düz şanzımanla bu rakamlar yakalanabilir. Otomatikler genellikle 10 ltnin altına düşmez. Forumlara bakarsanız bu kasanın oldukça sağlam olduğunu görürsünüz. Benim bildiğim benzinlilerin kronik sorunu da yok. Dizellerde turbo biraz nazik olup hor kullanıma gelmez. Dizel otomatiklerin tiptronik şanzımanı da düzlere göre daha kısa ömürlüdür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teodor

    2006 trend benzinli oto kullanıyorum. Park sensörünü sonradan taktırdım sorunsuz kullanıyorum. Araçta şu ana dek hiç bir problem de yaşamadım. Benim tüketimim otomatik şanzımana rağmen 8.5-9 lt/100 km ama yolumun büyük bölümü TEM ve E5de, üstelik trafiğin az olduğu saatlerde. Ayrıca tüketim açısından çok da dikkatli kullanıyorum. Normalde ancak düz şanzımanla bu rakamlar yakalanabilir. Otomatikler genellikle 10 ltnin altına düşmez. Forumlara bakarsanız bu kasanın oldukça sağlam olduğunu görürsünüz. Benim bildiğim benzinlilerin kronik sorunu da yok. Dizellerde turbo biraz nazik olup hor kullanıma gelmez. Dizel otomatiklerin tiptronik şanzımanı da düzlere göre daha kısa ömürlüdür.

    Alıntıları Göster
    bende 2005 ghia otomatik var. genel olarak memnunum. bu fiyata iyi bir araba. konforlu ve güvenli. yakıt 1,6 motora göre elbet yuksek bunu göze alıyorsanız bu sınıf bir araba için 2nci elleri gayet uygun. size ne fiyat verdiler?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thythy

    bende 2005 ghia otomatik var. genel olarak memnunum. bu fiyata iyi bir araba. konforlu ve güvenli. yakıt 1,6 motora göre elbet yuksek bunu göze alıyorsanız bu sınıf bir araba için 2nci elleri gayet uygun. size ne fiyat verdiler?

    Alıntıları Göster
    yedek parça fiyatları da bu sınıf arabalarla vosvos ile falan aynı. bende sensor problemi yada başka bir problem yok. sadece arabayı alırken fordda ekspere sokmuştum, bana bildirmediler ama cruise controlüm çalışmıyor ki ben de kullanmıyorum zaten. 2 kere uzun yola çıktım hiç ihtiyaç duymadım pek gerekli gelmiyor bana.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thythy

    yedek parça fiyatları da bu sınıf arabalarla vosvos ile falan aynı. bende sensor problemi yada başka bir problem yok. sadece arabayı alırken fordda ekspere sokmuştum, bana bildirmediler ama cruise controlüm çalışmıyor ki ben de kullanmıyorum zaten. 2 kere uzun yola çıktım hiç ihtiyaç duymadım pek gerekli gelmiyor bana.

    Alıntıları Göster
    Hazır konu açılmışken bende sorayım...

    2001 model MONDEO 2.0 GHİA (yeni kasa olanlar) nasıldır? 17.000 - 18.000 civarına bulunabiliyor. belirli bir sorunu var mıdır? otomatik vitesli olanların bir problemi varmıdır?

    Yukarıda 2003 üzeri modeller için konuşmuşsunuz. olur ya 2001 de ilk çıktığında bazı sorunları olmuş olabilir sonraki modellerde düzeltilmiş olabilir. onun için 2001 modellerini özellikle soruyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IGBT

    Hazır konu açılmışken bende sorayım...

    2001 model MONDEO 2.0 GHİA (yeni kasa olanlar) nasıldır? 17.000 - 18.000 civarına bulunabiliyor. belirli bir sorunu var mıdır? otomatik vitesli olanların bir problemi varmıdır?

    Yukarıda 2003 üzeri modeller için konuşmuşsunuz. olur ya 2001 de ilk çıktığında bazı sorunları olmuş olabilir sonraki modellerde düzeltilmiş olabilir. onun için 2001 modellerini özellikle soruyorum.

    Alıntıları Göster
    2001 için 17-18 biraz fazla görünüyor. benim bildiğim bu araçların kronik bir problemi yok. otomatikler fazla yakar. ama her arabanın otomatiği fazla yakar. sorun konusunda ise 4 ileri şanzımanların ömrü araç ömrüne eşit diye biliyorum. aslında hertürlü şanzımanda böyledir ama tr de kullanım ve servis, bakım çok kötü. o yüzden millet 100 binde şanzımanı kucağa alıyor. bunu anlamak için yollarda milletin üfürük arabalarla nasıl slalom yaptığına bakın. aracı alacaksanız birden fazla yere götürün. ekspere sokun. ama sakın fordda ekspere sokmayın. ben soktum çok pişman oldum. dod biraz daha iyi bildiğim kadarıyla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak876

    Hazır konu açılmışken bende sorayım...

    2001 model MONDEO 2.0 GHİA (yeni kasa olanlar) nasıldır? 17.000 - 18.000 civarına bulunabiliyor. belirli bir sorunu var mıdır? otomatik vitesli olanların bir problemi varmıdır?

    Yukarıda 2003 üzeri modeller için konuşmuşsunuz. olur ya 2001 de ilk çıktığında bazı sorunları olmuş olabilir sonraki modellerde düzeltilmiş olabilir. onun için 2001 modellerini özellikle soruyorum.



    bende tam sorduğun araç var .. 10 yıldır biniyorum .. kronik sorunları arka süspansiyon arada ses yapar, 6 lı cd changer makara atar ( ki ben değiştirdim onu ) bide 100000 e doğru gaz kelebekleri ses yapar yani motorun sesi azcık daha fazla çıkar ama maliyetli değil ... 100 liraya yaptırdım hepsini
    bunların haricinde kronik sorun yok ... 10 yaşında bi araçta olabilicek yıpranmalar mutlaka olucaktır

    temiz bulursanız sorunsuz uzun yıllar binersiniz .. benzin fiyatları böyle devam ederse bi 5 yıl daha binerim gibime geliyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak876

    Hazır konu açılmışken bende sorayım...

    2001 model MONDEO 2.0 GHİA (yeni kasa olanlar) nasıldır? 17.000 - 18.000 civarına bulunabiliyor. belirli bir sorunu var mıdır? otomatik vitesli olanların bir problemi varmıdır?

    Yukarıda 2003 üzeri modeller için konuşmuşsunuz. olur ya 2001 de ilk çıktığında bazı sorunları olmuş olabilir sonraki modellerde düzeltilmiş olabilir. onun için 2001 modellerini özellikle soruyorum.


    Mondeolar'da özellikle MK3 olarak tabir edilen 2001-2007 model arası sorunsuz denilebilir. Özellikle motor ile ilgili hiçbir değişikliğe uğramamıştır piyasada kaldığı sürece. Üstelik aynı motor mazda 6'da kullanılmış ve şikayete konu olabilecek ciddi sıkıntıları görülmemiştir.

    Ancak özellikle LPG'nin yaygınlaşması sonucu rolanti sorunları yaşayan araçlar maalesef mevcut. Bir kısım priblemini ayarlar ile çözebiliyorken, hala aynı problemlerle aracı kullanmaya devam edenler var.

    2001-2004 arası mondeolar makyajsızdır. 2004-2006 arası büyük makyaj, 2006'dan sonra ise ufak makyaj vardır. 2004'den sonra trend ve ghia modellerinde donanım gözle görülür şekilde yükselmiştir. Ayrıca 2004'de GhiaX olarak en lüks donanım paketi aileye dahil olmuş ve donanımı şu an bile muadil araçlarla yarışabilecek düzeydedir.

    Benzinlilerin otomatiği, 4 vites klasik, manueli 5 vitestir. Dizeller ise triptronik 6 vites şanzuman kullanırken, yine düz olanları 6 vitestir.

    Benzinli otomatik kullanıcısı olarak şehir içi ortalamam genelde 11-12lt arası. 90km hız sabitleyici ile şehirlerarası yol bilgisayarı 7.4 ortalama gösteriyor. 120km'de ise 9,2lt. Bu değerlerden anlaşılacağı gibi 1.6 aracla başabaş tüketim alırsınız. Düz vitesli oranları %10 daha az tüketime sahip olabilirler kullanıma bağlı olarak.

    Aracın en kronik sorunu alternatör arızasıdır. Bu arıza rolantide iken aydınlatmaların azalıp çoğalması şeklinde kendini belli eder. Önce iç aydınlatmalara dikkat edilerek görülürken sorun ilerleyince farlarda göz kırpmaya başlar ve tamir ya da değişim yoluna gidilir. Ghia modellerde kullanılan zenon merceğinin ufak olması nedeni ile en ufak kirlenmede aydınlatma veriminin azalması da şikayetler arasındadır. Bu problem de zenon merceklerinin temizlenmesi ile giderilmekte ancak farların açılmasını gerektiren bir işlem olduğu için pratik değildir. Elektrikli kotuğa sahip modellerde dişli sıyırması nedeni ile genelde yükseklik ayarlama fonksiyonu çalışmaz. Koltuk sökülerek dişli değiştirilir. Piyasada yan sanayi ve daha sağlam dişliler artık mevcut olduğundan problem olmaktan çıkmıştır.

    Otomatik şanzumanların arızaları ise genelde kullanımla alakalıdır. Ancak şanzuman revizyonunu arıza olarak görmemek lazım. Sonuçta baskı balata değiştiren düz vitesliler gibi bu araçlarda düzgün kullanılsa bile belli bir km'de şanzuman revizyonuna ihtiyaç duyarlar. Kötü kullanımla, iyi kullanım arasındaki fark revizyon zamanını geciktirmek ve değişen parça sayısını azaltarak maliyeti düşürmektir. Dizel araçların robotize triptronik şanzumanları motorun yüksek torku yüzünden arızaya daha yatkın olmalarına rağmen, Mondeolar'ın dizel araçlarındaki şanzumanları muadil araçlara göre daha uzun ömürlüdür.

    Kabin içi gürültüleri eski Mondeolara göre önemli ölçüde azaltılmıştır. Büyük ölçüleri, tok kapanan kapıları ile üst sınıf araç hissini kullanıcısına sonuna kadar hissettiren bir araçtır. Fordlar'ın en önemli özelliği olan başarılı yol tutuş özelliği Mondeolar'da bir adım daha öne çıkmış ve aracı elektronik sistem kullanmadan izinde kalmasını sağlayan 4 noktalı bağımsız süspansiyonlar kullanılmıştır. Focusta başarı ile uygulanan bu sistem Mondeo'da da sürücüye güven vermektedir. 2 kademede açılan 8 hava yastığı, katlanabilen pedal ve direksiyon gibi Volvo ile ortaklaşa kullanılan IPS sistemi 2001 yılından beri tüm mondeolar'da standarttır. Güç ile konforun uygun fiyatla alınabileceği, bakımlı ve temizse uzun yıllar kullanılabilecek çok kaliteli bir araçtır.

    Eksileri;

    - Benzinlilerde kullanılan otomatik şanzumanın eski teknoloji olması,
    - Detaysız yol bilgisayarı,
    - Asr ve Esp'nin özellikle 2006 yılıdan önce çok nadir bulunuyor olması,
    - Yetersiz 12v elektrik çıkışları.
    - 2004 yılından önceki modellerde yetersiz ses-müzik sitemi,
    - Kapı içi aydınlatma bulunmaması,
    - Görsel açıdan zayıf, fiesta ve focusI'lerde kullanılan far ve silecek kolları. (Focus II'lerin son derece başarılıdır)
    - 2006 yılından sonra iptal edilen içeriden bagaj açma düğmesi,
    - Hız sabitleyici modellerde hız sınırlayıcı olmaması,
    - Lastik sensörü, araç bilgi ekranının hiç bir modelde yer almaması, elektrikli katlanabilir aynanın ise opsiyonel olarak 2004 ghiaX ve ghiaların bazı modellerinde yer alması.

    Saygılarımla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eiskent

    quote:

    Orijinalden alıntı: burak876

    Hazır konu açılmışken bende sorayım...

    2001 model MONDEO 2.0 GHİA (yeni kasa olanlar) nasıldır? 17.000 - 18.000 civarına bulunabiliyor. belirli bir sorunu var mıdır? otomatik vitesli olanların bir problemi varmıdır?

    Yukarıda 2003 üzeri modeller için konuşmuşsunuz. olur ya 2001 de ilk çıktığında bazı sorunları olmuş olabilir sonraki modellerde düzeltilmiş olabilir. onun için 2001 modellerini özellikle soruyorum.


    Mondeolar'da özellikle MK3 olarak tabir edilen 2001-2007 model arası sorunsuz denilebilir. Özellikle motor ile ilgili hiçbir değişikliğe uğramamıştır piyasada kaldığı sürece. Üstelik aynı motor mazda 6'da kullanılmış ve şikayete konu olabilecek ciddi sıkıntıları görülmemiştir.

    Ancak özellikle LPG'nin yaygınlaşması sonucu rolanti sorunları yaşayan araçlar maalesef mevcut. Bir kısım priblemini ayarlar ile çözebiliyorken, hala aynı problemlerle aracı kullanmaya devam edenler var.

    2001-2004 arası mondeolar makyajsızdır. 2004-2006 arası büyük makyaj, 2006'dan sonra ise ufak makyaj vardır. 2004'den sonra trend ve ghia modellerinde donanım gözle görülür şekilde yükselmiştir. Ayrıca 2004'de GhiaX olarak en lüks donanım paketi aileye dahil olmuş ve donanımı şu an bile muadil araçlarla yarışabilecek düzeydedir.

    Benzinlilerin otomatiği, 4 vites klasik, manueli 5 vitestir. Dizeller ise triptronik 6 vites şanzuman kullanırken, yine düz olanları 6 vitestir.

    Benzinli otomatik kullanıcısı olarak şehir içi ortalamam genelde 11-12lt arası. 90km hız sabitleyici ile şehirlerarası yol bilgisayarı 7.4 ortalama gösteriyor. 120km'de ise 9,2lt. Bu değerlerden anlaşılacağı gibi 1.6 aracla başabaş tüketim alırsınız. Düz vitesli oranları %10 daha az tüketime sahip olabilirler kullanıma bağlı olarak.

    Aracın en kronik sorunu alternatör arızasıdır. Bu arıza rolantide iken aydınlatmaların azalıp çoğalması şeklinde kendini belli eder. Önce iç aydınlatmalara dikkat edilerek görülürken sorun ilerleyince farlarda göz kırpmaya başlar ve tamir ya da değişim yoluna gidilir. Ghia modellerde kullanılan zenon merceğinin ufak olması nedeni ile en ufak kirlenmede aydınlatma veriminin azalması da şikayetler arasındadır. Bu problem de zenon merceklerinin temizlenmesi ile giderilmekte ancak farların açılmasını gerektiren bir işlem olduğu için pratik değildir. Elektrikli kotuğa sahip modellerde dişli sıyırması nedeni ile genelde yükseklik ayarlama fonksiyonu çalışmaz. Koltuk sökülerek dişli değiştirilir. Piyasada yan sanayi ve daha sağlam dişliler artık mevcut olduğundan problem olmaktan çıkmıştır.

    Otomatik şanzumanların arızaları ise genelde kullanımla alakalıdır. Ancak şanzuman revizyonunu arıza olarak görmemek lazım. Sonuçta baskı balata değiştiren düz vitesliler gibi bu araçlarda düzgün kullanılsa bile belli bir km'de şanzuman revizyonuna ihtiyaç duyarlar. Kötü kullanımla, iyi kullanım arasındaki fark revizyon zamanını geciktirmek ve değişen parça sayısını azaltarak maliyeti düşürmektir. Dizel araçların robotize triptronik şanzumanları motorun yüksek torku yüzünden arızaya daha yatkın olmalarına rağmen, Mondeolar'ın dizel araçlarındaki şanzumanları muadil araçlara göre daha uzun ömürlüdür.

    Kabin içi gürültüleri eski Mondeolara göre önemli ölçüde azaltılmıştır. Büyük ölçüleri, tok kapanan kapıları ile üst sınıf araç hissini kullanıcısına sonuna kadar hissettiren bir araçtır. Fordlar'ın en önemli özelliği olan başarılı yol tutuş özelliği Mondeolar'da bir adım daha öne çıkmış ve aracı elektronik sistem kullanmadan izinde kalmasını sağlayan 4 noktalı bağımsız süspansiyonlar kullanılmıştır. Focusta başarı ile uygulanan bu sistem Mondeo'da da sürücüye güven vermektedir. 2 kademede açılan 8 hava yastığı, katlanabilen pedal ve direksiyon gibi Volvo ile ortaklaşa kullanılan IPS sistemi 2001 yılından beri tüm mondeolar'da standarttır. Güç ile konforun uygun fiyatla alınabileceği, bakımlı ve temizse uzun yıllar kullanılabilecek çok kaliteli bir araçtır.

    Eksileri;

    - Benzinlilerde kullanılan otomatik şanzumanın eski teknoloji olması,
    - Detaysız yol bilgisayarı,
    - Asr ve Esp'nin özellikle 2006 yılıdan önce çok nadir bulunuyor olması,
    - Yetersiz 12v elektrik çıkışları.
    - 2004 yılından önceki modellerde yetersiz ses-müzik sitemi,
    - Kapı içi aydınlatma bulunmaması,
    - Görsel açıdan zayıf, fiesta ve focusI'lerde kullanılan far ve silecek kolları. (Focus II'lerin son derece başarılıdır)
    - 2006 yılından sonra iptal edilen içeriden bagaj açma düğmesi,
    - Hız sabitleyici modellerde hız sınırlayıcı olmaması,
    - Lastik sensörü, araç bilgi ekranının hiç bir modelde yer almaması, elektrikli katlanabilir aynanın ise opsiyonel olarak 2004 ghiaX ve ghiaların bazı modellerinde yer alması.

    Saygılarımla.

    Alıntıları Göster
    Aynı model düz vites aracı kullanan biri olarak eiskentin bütün söylediklerine katılıyorum..Mondeo satın almayı düşünenler için eksiksiz ve gayet faydalı bilgiler bunlar..Yalnız lpg li arabalardaki sorunların montaj hatasından kaynaklandığını düşünüyorum..Lpg taktırmadan önce epey araştırdım..İyi bir montaj ile yerli yabancı her türlü sistem bu motora uyum sağlıyor..

    Bir de benim arabanın içerdeki bagaj açma düğmesi çalışmıyor..Bir çaresini bulamadım..Kronik mi bilemiyorum zira üst model mondeolarda bu düğme kaldırılmış..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x15

    Aynı model düz vites aracı kullanan biri olarak eiskentin bütün söylediklerine katılıyorum..Mondeo satın almayı düşünenler için eksiksiz ve gayet faydalı bilgiler bunlar..Yalnız lpg li arabalardaki sorunların montaj hatasından kaynaklandığını düşünüyorum..Lpg taktırmadan önce epey araştırdım..İyi bir montaj ile yerli yabancı her türlü sistem bu motora uyum sağlıyor..

    Bir de benim arabanın içerdeki bagaj açma düğmesi çalışmıyor..Bir çaresini bulamadım..Kronik mi bilemiyorum zira üst model mondeolarda bu düğme kaldırılmış..

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar gayet detaylı bilgiler vermişsiniz çok yararlı oluyor

    yardımcı olan herkese teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IGBT

    Arkadaşlar gayet detaylı bilgiler vermişsiniz çok yararlı oluyor

    yardımcı olan herkese teşekkürler...

    Alıntıları Göster
    Eiskent benim araçtada alternatör arızası baş göstermeye başladı. araç rolantide iç ışıklarda hafif titreme var ama farlarda henüz titreme yok . alternatör arızası sizin aracınızdada oldumu . eğer olduysa parçayı değiştirdiniz mi yoksa tamir mi ettirdiniz . ayrıca tamir kesin çözüm oluyor mu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALOK

    Eiskent benim araçtada alternatör arızası baş göstermeye başladı. araç rolantide iç ışıklarda hafif titreme var ama farlarda henüz titreme yok . alternatör arızası sizin aracınızdada oldumu . eğer olduysa parçayı değiştirdiniz mi yoksa tamir mi ettirdiniz . ayrıca tamir kesin çözüm oluyor mu ?


    Benim alternatör tamir edildi. Sanırım 150 TL tutmuştu. Farlarda da içi aydınlatmada da titreme vardı. Sorun tümüyle düzeldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teodor

    quote:

    Orijinalden alıntı: ALOK

    Eiskent benim araçtada alternatör arızası baş göstermeye başladı. araç rolantide iç ışıklarda hafif titreme var ama farlarda henüz titreme yok . alternatör arızası sizin aracınızdada oldumu . eğer olduysa parçayı değiştirdiniz mi yoksa tamir mi ettirdiniz . ayrıca tamir kesin çözüm oluyor mu ?


    Benim alternatör tamir edildi. Sanırım 150 TL tutmuştu. Farlarda da içi aydınlatmada da titreme vardı. Sorun tümüyle düzeldi.

    Alıntıları Göster
    alternatörümün arızalı olduğunu farketmiş durumdayım, yukarıda yazılanlardan sonra hafif bir titreme olduğunu farkettim, 135bin bakımım da geldi, istanbul anadolu yakasında iyi bir özel ford servisi bilen var mı?
    ayrıca makina mühendisiyim, konum olmamasına rağmen merak ettiğimden lpg sertifikasyonu aldım. eğer merak ettiğiniz şeyler varsa sorabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thythy

    alternatörümün arızalı olduğunu farketmiş durumdayım, yukarıda yazılanlardan sonra hafif bir titreme olduğunu farkettim, 135bin bakımım da geldi, istanbul anadolu yakasında iyi bir özel ford servisi bilen var mı?
    ayrıca makina mühendisiyim, konum olmamasına rağmen merak ettiğimden lpg sertifikasyonu aldım. eğer merak ettiğiniz şeyler varsa sorabilirsiniz.


    Herford'dan memnun kaldım. İnternetten adres ve telefonunu bulabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teodor

    quote:

    Orijinalden alıntı: thythy

    alternatörümün arızalı olduğunu farketmiş durumdayım, yukarıda yazılanlardan sonra hafif bir titreme olduğunu farkettim, 135bin bakımım da geldi, istanbul anadolu yakasında iyi bir özel ford servisi bilen var mı?
    ayrıca makina mühendisiyim, konum olmamasına rağmen merak ettiğimden lpg sertifikasyonu aldım. eğer merak ettiğiniz şeyler varsa sorabilirsiniz.


    Herford'dan memnun kaldım. İnternetten adres ve telefonunu bulabilirsiniz.

    Alıntıları Göster
    herford'a bugün bakıma götürdüm. bakımı yaptırdım.ilgi alaka var, ancak çok kritik 2 hata yaptılar; radyator suyunu çeşme suyuyla tamamladılar, napıyorsun dememe kalmadan. radyator suyu saf su olmak zorunda zira radyatoru patlatırsınız bir süre sonra. antifrizin çeşme suyunu saflaştırmak için konduğunu da ustadan öğrenmiş olduk. radyatorleri hep çeşmeden doldururlarmış, aferin onlara . aracı dışarı çıkarırken de yerdeki civataların uzerinden geçirdiler aracı. iyi lastiğe girmedi. aslında nereye gitsem böyle şeyler olabilir. yıllardır 1000 in üzerinde usta, tekniker, formen, muhendis çalıştırdım. bu tayfanın %90nın tekniğe vs ye olan yabanlığına bir teşhis koyamadım. neyse..

    bakım fiyatı 170 tl;
    - 4 lt yağ 75 tl (opet marka, umarım en azından tam sentetiktir. aslında 4.1 lt konması gerekiyordu)
    - hava filtresi 25 tl
    - polen filt 15 tl
    - yağ filt 15 tl
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thythy

    herford'a bugün bakıma götürdüm. bakımı yaptırdım.ilgi alaka var, ancak çok kritik 2 hata yaptılar; radyator suyunu çeşme suyuyla tamamladılar, napıyorsun dememe kalmadan. radyator suyu saf su olmak zorunda zira radyatoru patlatırsınız bir süre sonra. antifrizin çeşme suyunu saflaştırmak için konduğunu da ustadan öğrenmiş olduk. radyatorleri hep çeşmeden doldururlarmış, aferin onlara . aracı dışarı çıkarırken de yerdeki civataların uzerinden geçirdiler aracı. iyi lastiğe girmedi. aslında nereye gitsem böyle şeyler olabilir. yıllardır 1000 in üzerinde usta, tekniker, formen, muhendis çalıştırdım. bu tayfanın %90nın tekniğe vs ye olan yabanlığına bir teşhis koyamadım. neyse..

    bakım fiyatı 170 tl;
    - 4 lt yağ 75 tl (opet marka, umarım en azından tam sentetiktir. aslında 4.1 lt konması gerekiyordu)
    - hava filtresi 25 tl
    - polen filt 15 tl
    - yağ filt 15 tl

    Alıntıları Göster
    yukarıdaki mesajda 40 tl mekanik işçilik kalemi eksik kalmış.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.