Şimdi Ara

13-MACARİSTAN GP (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
356
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by yavuzbah</i>
    <br />Ayrıca sevgili arkadaşlar eğer yarın benim video ulaşırsa sıralama turunu değil belki ancak yarışı kesinlikle kayda alacağım ve vcd yapacağım. Kesin bilgiyi size ulaştıracağım. Eğer bu projemi gerçekleştirirsem Donanım Haber.in güzide üyelerine güzel bir imkan sunmuş olacağımı düşünüyorum. En azından DÜŞÜNCE GÜZEL abi.
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>

    İşte bu habere içilir abi :)
  • Acelem olduğu için sıralama turları sonuçlarını yayınlayamayacağım ancak hatırladığım kadarıyla şöyle idi :

    1- F. ALONSO
    2- R. SCHUMACHER
    3- M. WEBBER
    4- JPM
    5- R. BARICHELLO
    6- J.TRULLI
    7- K.RAIKKONEN
    8- M. SCUMACHER

    Emin olmak için siz yine de bir bakın ve tahmininizi ona göre yapın. İşte benim tahminim :
    1- RS
    2- JPM
    3- KR
    4- FA
    4- JT
    5- RB
    6- MS
    7- MW
    8- OP

    Hepinize iyi seyirler. Video elime ulaşmadığı için büyük bir ihtimalle bu yarışı es geçiyoruz ancak bir sonraki yarışın görüntüleri kesin elimde olacak. Hepinize iyi seyirler. Ben yaylaya çıkıyorum.
  • Deli oldum.Şike mi var nedir yaa..Bu nasıl bir Ferrari performansıdır böyle ?
    Weber'e bin kere helal olsun...
  • çok supriz bir tahminim olacak

    1.RB
    2.RS
    3.MS
    4.JPM
    5.FA
    6.DC
    7.OP
    8.CDa matta
  • P. No Driver Team - Engine Tyres Times Ave/Gaps Laps
    1. 8 ALONSO Renault M 1'21"688 193.203 Km/h 3
    2. 4 R.SCHUMACHER Williams BMW M 1'21"944 + 0'00"256 3
    3. 14 WEBBER Jaguar Cosworth M 1'22"027 + 0'00"339 3
    4. 3 MONTOYA Williams BMW M 1'22"180 + 0'00"492 3
    5. 2 BARRICHELLO Ferrari B 1'22"180 + 0'00"492 3
    6. 7 TRULLI Renault M 1'22"610 + 0'00"922 3
    7. 6 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'22"742 + 0'01"054 3
    8. 1 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'22"755 + 0'01"067 3
    9. 5 COULTHARD McLaren Mercedes M 1'23"060 + 0'01"372 3
    10. 20 PANIS Toyota M 1'23"369 + 0'01"681 3
    11. 9 HEIDFELD Sauber Petronas B 1'23"621 + 0'01"933 3
    12. 15 WILSON Jaguar Cosworth M 1'23"660 + 0'01"972 3
    13. 11 FISICHELLA Jordan Ford B 1'23"726 + 0'02"038 3
    14. 17 BUTTON BAR Honda B 1'23"847 + 0'02"159 3
    15. 21 DA MATTA Toyota M 1'23"982 + 0'02"294 3
    16. 16 VILLENEUVE BAR Honda B 1'24"100 + 0'02"412 3
    17. 10 FRENTZEN Sauber Petronas B 1'24"569 + 0'02"881 3
    18. 19 VERSTAPPEN Minardi Cosworth B 1'26"423 + 0'04"735 3
    19. 36 BAUMGARTNER Jordan Ford B 1'26"678 + 0'04"990 3
    20. 18 KIESA Minardi Cosworth B 1'28"907 + 0'07"219 3
  • 1-J.P.M
    2-R.S
    3-F.A
    4-R.B
    5-K.R
    6-J.T
    7-Webber
    8-Panis
  • umariz ferrarinin bir bildigi wardir yoksa yandik.2 pilotuda ilk 3 sirada degil,sanirim ferrari'nin mclarenin 2000-2003 sezonlari arasindaki gibi cokusunu izliyecegiz.Forza Ferrari Forza M.S
  • 1- JPM
    2- RS
    3- Şumi
    4- Alonso
    5- Kimi
    6- Bari
    7- Webber
    8- Trulli
    İyi attım haa...[^]
  • 1.JPM
    2.KR
    3.RS
    4.RB
    5.MS
    6.DC
    7.JT
    8.MW
    Hadi bakalım sen mi iyi attın yoksa ben mi[?]
  • tüh kaçırdım yazmayı ühühühq
  • Ralf abisini geçti....
    dünyanın sonu yakındır:)
    elektrik kesintileri yüzünden yarışın bayasını kaçırdım ama o anı yakaladım eheh.
  • m.s hayati boyunce belkii ilk defa 1.ciden tur yemistir.Cok garibime gitti cok.Hadi hakkinen in m.s tarafindan turlanmasina alismistik ta bu olmadi.
  • + o lastik nasıl kopar ki? iyi sıkıştıramamış galiba değiştiren elemanlar..
  • Evet gerçekten yanılmadık ve süper bir MACARİSTAN GP.si oldu. Gerçekten ilk virajı iyi düşünmüşler ve geçiş kolaylaşmış. Örnek mi; Ralf Schumacher.in ilk turdaki spininden sonra sonuncu sıradan ilk pitstop yapılana kadar abisinin tamponuna yetişmesini gösterebiliriz. Süper bir performans gösterdi ve bende gözlerime inanamadım ancak abisi geçti hemde güzel bir manevrayla. Az daha da son turlara yakın spin atan JPM.yi geçecekti. JPM.ye ise bu hatalar hiç yakışmıyor.

    Bu arada arkadaşlar şampiyona ne hali aldı çok ilginç değil mi; Bir yazıda halledelim bu skor yazma işini.

    1- MS (FERRARI) 72
    2- JPM (WILLIAMS) 71
    3- KR (MCLAREN) 70
    4- RS (WILLIAMS) 58
    5- FA (RENAULT) 56
    6- RB (FERRARI) 49
    7- DC (MCLAREN) 45
    8- JT (RENAULT) 24

    Takımlarda ise Williams yıllar sonra birincilik kürsüsüne çıkmayı başardı :
    1- WILLIAMS 129
    2- FERRARI 121
    3- MCLAREN 115
    4- RENAULT 80
    5- JAGUAR 15
    6- BAR 14
    7- TOYOTA 13
    8- JORDAN 11
    9- SAUBER 9

    Bu hafta bizde netfaresi tek puan alan arkadaştı. Kimi Raikkonenin ikinciliğini bilerek 8 puan aldı ve toplamda puanını 63.e çıkararak mewlut.u geride bıraktı. İşte bizde son durum :

    1- yavuzbah 91
    2- baldassare 81
    3- woodpecker 74
    4- netfaresi 63
    5- mewluth 56
    6- tmec 43
    7- xeo 40
    8- oturanboa 29
    9- asistan 25
    10- banderas 25
    11- specops 24
    12- jeremy 19
    13- datakent 16
    14- jos 11
    15- vso 10
    16- joeblack 10
    17- wildrain 10
    18- bilalcelik 8
    19- rapator 8
    20- habercii 8
    21- evren 6
    22- fshrewd 6
    23- yumurt 2

    Bir sonraki yarış İTALYA. Uzun düzlüklerin sonunda sert frenajlar. Yüksek pist sıcaklıklarının etkili olduğu dolayısıyla Michelin için avantajlı bir pist yine. Gerçekten F1.den bu kadar zevk aldığımı birde 1999.da hatırlıyorum. Ayrıca bir sonraki yarışı kesinlikle VİDEO.ya kaydedeceğim. Eğer yarış çekişmeli geçerse VCD başına 20 kaat alırım valla :-)

    Gelelim bu yarışla ilgili Ferrari.nin durumuna. Öncelikle Rubens iyi götürdüğü ve muhtemelen 3 ya da 4. olabileceği yarıştan yine bir talihsizlik sonucu ayrılmak zorunda kaldı. MS ile JT.yi birbirine benzettim bu yarışta. Nitekim aynı stratejiyle bir pilot takım arkadaşından 1 tur yiyorsa bunu sorgulamak lazım. MS.nin tur yemesi ise bir başka konu tabiki JT onu felç etti tamponunda o başka bir durum. Pistin geçişe fazla izin vermemesi MS.yi oldukça etkiledi ki en azından tur yemezdi diye düşünüyorum ancak kendisini JT.nin arkasıda bulması da kendi performansının sonucu idi.

    Mark Webber ilk pit stopa kadar Alonso için istemese de harika bir tutuş sergiledi. Arkasındaki Raikkonen ilk pitstoplar sonucu onu geçince bu kez Mark Webber Kimi Raikkonen için çalışmaya başladı. Nitekim yarışın ortasında ilk iki pilot bir aksilik dışında %100 olarak belliydi. Üçüncü ise son pitstoplara kadar belli değildi ancak JPM.nin bu kez Mark Webber.i geçmesi ona üçüncülüğü garantilemiş oldu ancak yaptığı bir hata az daha kendisini dördüncü bulmasına belki de 0 çekmesine neden olacaktı ancak ucuz kurtuldu. David ise bence konumu itibariyle en iyi stratejiyi kullandı ve iki pit stopa karar vererek MS, JT ve Mark Webber.i ve az daha da RS.yi geçebilecekti. İyi bir strateji idi çünkü Mark Webber, DC.nin önündeki JT, RS ve MS.yi arkasında rahatlıkla tutabiliyordu ancak Mark Webber.den kurtulan RS, DC.yi az farkla geride bırakabildi pit stop sonucunda.

    Ferrari motor gücü ve aero dinamik yapısı sayesinde bir nebze lastik farkını kapatabiliyor ancak arkadaşlar dikkat ederseniz Ferrari dışında ilk 10.da başka Bridgestone kullanıcısı yok ve ilk 10.dan sonrasında olan Michelinlerden biri Jaguar.ın Justin Wilson.ı ve diğeri de Toyota.nın Da Matta.sı idi. Bunlar da sürücü performansına ve piste ilk çıkmalarına bağlı olabilir. Bence kesinlikle Ferrari Michelin.e geçmelidir. Bu Ferrari.ye bu yıl pilotlar şampiyonasını kaybettirebilir. Çünkü rakipleri gerçekten çok hızlı; Kimi Raikkonen ve Juan Pablo Montoya. Şampiyonluğa aç iki geleceğin şampiyonu.
  • <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by ReaL</i>
    <br />+ o lastik nasıl kopar ki? iyi sıkıştıramamış galiba değiştiren elemanlar..
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>
    sikistirmasalar lastik rottan cikar,bakinizki arka son dingil komple koptu.Allahtan seyircelere gelmedi o lastik :p
  • <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by yavuzbah</i>
    <br />
    Ferrari Michelin.e geçmelidir. <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>
    M.S herzaman ilik havalari ve tabiki yagmurlu havalari sevmistir.Bridgestone un sevdigi gibi. :)
  • <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by netfaresi</i>
    <br />1.JPM
    2.KR
    3.RS
    4.RB
    5.MS
    6.DC
    7.JT
    8.MW
    Hadi bakalım sen mi iyi attın yoksa ben mi[?]
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>Evet, sen daha iyi atmışsın...[frndsp] [^]
  • Yarışı izleyemeyeceğim için flyvideo 3000 tv kartım ile kayıt yapmıştım. Geldikten sonra seyrettim. Fena yarış olmamış. Görüntü kalitesi çok net değil ama tam ekran yapılmadığı sürece 19" monitör ile seyrettim çok rahatsız olmadan. Sadece ses kalitesi pek hoşuma gitmedi bir yerlerde bir hata olmuş sanırım ( belkide yayındandır) Arka planda rüzgar sesini andıran bir ses geliyor.

    Fazla boş vaktim şu sıralar olmadığı için ben ilgilenemem ama üsküdar veya kadıköy'e bir arkadaş gelirse kendisine bir kopyasını verebilirim. (Tabiki bu arkadaş diğer ilgilenen arkadaşlara da ulatırabilecek birisi olmalı)
  • Heyoooo! Mewluth'ten 4.lüğü geri almayı başardım en sonunda Woodpecker sırada senin 3.lük var ona göre at bundan sonra [:P]
    RB'ye hayret ediyorum adamın üstünde bir karabulut falan var sanki, bizim buralara gelsin de bir kurşun döktürelim şu adama .Allah'tan ne kendisine ne de başka birilerine fiziksel bir zarar teşkil etmedi o lastik.
    RS gerçekten inanılmazdı, kendisini canı gönülden tebrik ediyorum, hele hele abisini geçtiği zaman gözlerime inanamadım.
    yavuzbah'a katılıyorum. Şampiyonluğa oynayan pilotların -JPM'in bu hafta, KR Silverstone'daki hataları yapmaması lazım...
    MS'nin tur bindirmelerle ilgili bir sorunu var herhalde, zira hatırladığım kadarı ile MH ve DC'da MS'i tur bindirmeler sırasında gerde bırakmışlığı var. Şimdi bunlara bir de RS eklendi.
    Şampiyonada ki rekabetin bu denli kızışmış olmasıda çok güzel bir olay umarım ki şampiyonu ancak Suzuka'nın damalı bayrağından sonra öğreneceğiz...
  • Yarış benim için tam bir hayal kırıklığı idi..Ferrari'yi uzun zamandır hiç bu kadar caresiz görmemiştim..Ferrari çaresiz olsa bile ;MS en azından agresifliği ile kapatırdı bu açığı ..Bu yarış da f2033GA buna dahi izin vermedi..
    Önceden bu noksanlığı Bridgestone'a bağlıyordum..Ama başka şeylerde var galiba..Bu kadar güçlü bir otomobil , bu kadar sıradan nasıl olur ?

    RB'den ben umutluydum..Ama netfaresinin dediği gibi adamda bir bahtsızlık var..Puan durumu çok enteresan oldu..Önümüzdeki 3 yarışda da MS'nin çok avantajlı oldgunu düşünüyorum..Çünkü kazanma sırası artık ona geldi
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.