Şimdi Ara

Yeni Astra 1.6 180 bg Active Select?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
0
Favori
11.710
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Selamlar,

    Yeni Astra nın 140 bg olan motorunda otomatik vites olmadığı için,
    1.6 turbo 180 bg lik Active select Motoru almayı düşünüyoruz. Bu makinanın İnsigniada olanında 180 bg den dolayı debriyaj balatası ve aksamlarda aşınma olduğunu bi yazıda okumuştum. benzin sarfiyatının uzun yolda 7, şehir içinde 9 gibi olacağını göze alıyorum.

    acaba 180 bg otomatik makina için ne düşünüyorsunuz? karşılaştığınız herhangi bir sorun oldumu acaba?

    Paylaşırsanız sevinirim , İyi Günler.



  • şiçi 9 lt

    11lt yi gözden çıkarın eğer istbuldaysanız..9lt hayal

    tasarım olarak çok beğeniyorum astrayı..sınıfının en iyi araçlarından biri golfle birlikte
  • active select alacağım diyorsunuz,
    baskı balatayla alakanız yok; active select otomatik şanzuman tork kovertörlü klasik sistem.

    Insignia için aynı şeyi birebir servis yetkililerinden ben de duydum; acemiler için özellikle güçlü motor çok çabuk baskı balata yemelerine sebep oluyormuş. Ancak acemi ayaklarda baskı balata zaten her zaman sorundur.

    neyse dediğim gibi sizin alacağınız araçta baskı balata olmayacak zaten.

    Araç hakkında söyleyebileceklerim kısaca "0" fiyatınının biraz yüksek olduğu ancak çok kaliteli bir araç ve güçlü motorun tatmin edeceğinden şüpheniz olmasın. Insignia' da bile çok zevkli bir performans sergiliyor bu ünite; Astra' da çekişinin mest edeceğine eminim.
    Yakıt konusunda otomatik şanzuman ile yüksek değerler görmeye de şaşırmayın öte yandan.




  • otomatik 180 ilginc bir tercih,

    fiyatlar dusmusken tercih edebilirsiniz, guzel arac ama bana da 9 lt iyimser geldi.
  • istanbulda kullanılmayacak allaha şükür 180 lik astra
    bende golf 4 102 bg vardı istanbulda şehir içi çok rahat 8-9 yakıyordu yani heheheh o motor da devamlı bobin yakıyor. taş gibi diyemem yani.

    golfü doğuş otonun servisi ve satışı vs pahalı, sıkıntılı, kasıntı olmasından dolayı düşünmüyoruz. ama çok optimum araç tabiki . Opel , Doğuş gibi herhangi bir arızada , 'araba bizim olsun bırakın gidin' demez sanırım.

    aslında vw biliyorum ama Tsı DSG leri bilmiyorum. opelin 180 bg lik active select i , dsg den mı iyi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: can bora

    active select alacağım diyorsunuz,
    baskı balatayla alakanız yok; active select otomatik şanzuman tork kovertörlü klasik sistem.

    Insignia için aynı şeyi birebir servis yetkililerinden ben de duydum; acemiler için özellikle güçlü motor çok çabuk baskı balata yemelerine sebep oluyormuş. Ancak acemi ayaklarda baskı balata zaten her zaman sorundur.




    manuel insignia için duymuştum baskı olayını, kullanım fark ettirir tabi . haklısınız .

    Otomatik olması ailledeki bayanların kullanması için öyle istiyorlar

    ben tereddütlüyüm bu makine konusunda , önemli bişey varmıdır bilmiyorum.




  • Active Select şanzuman DSG' den daha iyi değil.
    DSG teknik olarak bir üst basamak oluyor Ancak sizin karar vermeniz gereken şey ne istediğiniz.

    1.6 180 beygir - Active Select - Astra da, TSI ve DSG kombinasyonuyla Golf de çok güzel seçenekler.
  • Bende 140 hp tsi dsg golf var 2007 model , aradaki 40 beygire rağmen yani 5 10 değil 40 beygir , benim aracımdan daa seri ve performanslı bi arac değil bu bir fikir verir sanırım özellikle şanzımanlar hakkında ...........



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serty23 -- 25 Mayıs 2010; 18:26:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wreith


    Arkadaşlar Selamlar,

    Yeni Astra nın 140 bg olan motorunda otomatik vites olmadığı için,
    1.6 turbo 180 bg lik Active select Motoru almayı düşünüyoruz. Bu makinanın İnsigniada olanında 180 bg den dolayı debriyaj balatası ve aksamlarda aşınma olduğunu bi yazıda okumuştum. benzin sarfiyatının uzun yolda 7, şehir içinde 9 gibi olacağını göze alıyorum.

    acaba 180 bg otomatik makina için ne düşünüyorsunuz? karşılaştığınız herhangi bir sorun oldumu acaba?

    Paylaşırsanız sevinirim , İyi Günler.


    Yaşicağınız en büyük sorun benzin tüketimi olur çünkü hem 180 beygir hemde otomatik bir aracın istanbul gibi trafiğe sahip bir şehirde 11-12lt'den aşağı yakması gerçekten zor fazlası var azı yok diyebilirim.

    Bunu göze alıyorsanız güzel bir otomobil tabikide.




  • Sizin aracın0-100 km hızlanması 8,8 sn astra j 180 hp active selecet 0-100 km hızlanma 9sn.Ama unuttuğunuz birşey var sizin araç 1284 kg astra 1.450kg.Eşit kriterlere göre değerlendirme yapın.
    quote:

    Orijinalden alıntı: serty23

    Bende 140 hp tsi dsg golf var 2007 model , aradaki 40 beygire rağmen yani 5 10 değil 40 beygir , benim aracımdan daa seri ve performanslı bi arac değil bu bir fikir verir sanırım özellikle şanzımanlar hakkında ...........
  • Eşit kriterlere göre değerlendirme yapmak için ya benim 180 beygir ve 1450 kilo olmam gerekirdi yada astranın 140 bg 1284 kilo olması gerekirdiki bu zaten mümkün değil, arada 170 kilo fark var ama aynı zamandada 40 beygir farkda var yani eğer astrada çift kavramalı bi şanzıman olsa idi ağırlık farkına rağmen benden daa performanslı olucaktı anlatmak istediğim mevzuuu bu , yani şanzımanlar arasındakii farkkkkkkkk......
  • bence bu araç manuel tercih edilmeli tadını tam olarak alabilmek için.
  • 0,2 saniye. allahım ne büyük kayıp. opel kesinlikle alınmamalı herkes tsı+dsg golf almalı.

    f1 aracımı arkadaşlar bunlar??? şehir hayatında kullanılacak araçlar için 0,2 saniye kötü yada iyi diye tartışmanın mantığı varmı acaba??
  • Çift kavramalı olmadıgından kağıt üzerinde bile performansı pek parlak durmuyor. Astra bu sanziman ve motorla çok agir oluyor 10-12den az yakmasını beklemeyin... Bu tip kombinasyonlarda golf tsi highline'nin üzerine yok. Golf pahalı ama en iyisi...
  • Tork konvertörlü şanzımanların zamanı yavaş yavaş geçiyor sanırım.
    Gerçi sağlamlık açısından güvenilirler ama 1-2 lt fazla tüketim ve performanstan çalması gözden düşmelerine sebep oluyor.
  • Abartmayın 10-12 LT yakmaz kullanıma da bağlı tabi geçende biri de çıkmış Insignia 17 lt yakıyor diyo yuh.Opel de çift kavramalı otomatik şanzıman olmaması bir eksik olabilir.Ama turbo motor çok performanslı aradaki farkı rahat kapatır.Bu tsi ve dsg o kadar abartıldı ki 1,4 122 hp tsi passat 1,4 140 hp astradan daha seri gösterildi akıl var mantık var.Siz 180 hp lik 1,6 yı bir test edin anlarsınız ne demek istediğimi.
    quote:

    Orijinalden alıntı: zdd

    Çift kavramalı olmadıgından kağıt üzerinde bile performansı pek parlak durmuyor. Astra bu sanziman ve motorla çok agir oluyor 10-12den az yakmasını beklemeyin... Bu tip kombinasyonlarda golf tsi highline'nin üzerine yok. Golf pahalı ama en iyisi...
  • quote:

    Bu tsi ve dsg o kadar abartıldı ki 1,4 122 hp tsi passat 1,4 140 hp astradan daha seri gösterildi akıl var mantık var.


    1.4 TSI (122hp) - DSG Golf, 1.4 T (140hp) Active Select Astra' dan gerçekten daha seri, akıl ve mantık gerçeklere karşı çıkmaz.

    Motorlar arasında 18 beygirlik güç farkı olmasına rağmen bunun muhtemel sebepleri

    1) DSG şanzuman ile Active Select şanzuman arasındaki teknik farklar. Active Select muhtemelen daha fazla güç kaybına sebep oluyor ve vites geçişleri daha yavaş.
    2) Astra yaklaşık 150 kg. daha ağır.
    3) 1.4 TSI motor gücünü daha geniş bir devir bandına yayıyor olabilir ve vites oranları daha iyi ayarlanmış olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taner11
    Abartmayın 10-12 LT yakmaz kullanıma da bağlı tabi geçende biri de çıkmış Insignia 17 lt yakıyor diyo yuh.Opel de çift kavramalı otomatik şanzıman olmaması bir eksik olabilir.Ama turbo motor çok performanslı aradaki farkı rahat kapatır.Bu tsi ve dsg o kadar abartıldı ki 1,4 122 hp tsi passat 1,4 140 hp astradan daha seri gösterildi akıl var mantık var.Siz 180 hp lik 1,6 yı bir test edin anlarsınız ne demek istediğimi.
    quote:

    Orijinalden alıntı: zdd

    Çift kavramalı olmadıgından kağıt üzerinde bile performansı pek parlak durmuyor. Astra bu sanziman ve motorla çok agir oluyor 10-12den az yakmasını beklemeyin... Bu tip kombinasyonlarda golf tsi highline'nin üzerine yok. Golf pahalı ama en iyisi...


    klasik bir turbo beslemeli motordan bahsediyoruz buna bir de klasik bir sanziman eslik ediyor ve araç nerdeyse 1.5 ton tüketim olarak 10-12 gayet doğal. insignialar 10-12 civarında dolaşıyor. Otomatik astra ortalamada asla daha az yakmaz... Motoru test ettim biliyorum, klasik bir turbo motor normal kullanımda 180 hp gibi hissettirmiyor, biraz yuklenince keyifli olduğu da gercek.. Ancak size temin ederim ki normal bir 140'lik tsi çok daha canlı hissettiriyor , 160 lik tsı ise çok daha keyifli bu motordan. Hizlanmasi olsun esnekliği olsun sesi olsun sanzimani olsun tuketimi olsun su an sınıfında Golf tsi dsg'ye yaklasabilen yok.. Astradan kullanıma göre 1-3 lt daha az yakacagindan şüpheniz olmasın. Ancak golfün tasarımı çok sıradan, iç mekanı güzel olsa da astranin ici çok daha güzel bence... Yol tutus olarak yakın araçlar.. Golf'un direksiyonu biraz daha başarılı ve astraya göre daha sessiz . Golfün güç dağılımı çok daha basarili kullanımda en buyuk fark bu..




  • Geçenlerde bir dergide okudum.Passat 1,4 tsi 122 hp motor bu ağırlıktaki aracı oldukça rahat kaldırıyor diyo buna karşın 1,4 140 hp yeni astra daki motor bu ağırlığın altında ezilmiş ve bu aracı kaldıramıyor diye bir yazı vardı.Bu kadar fanatiklik olmaz.Bu kıyaslamada otomatik vites yoktu.Dsg ve Tsi iyi olabilir ama o kadar da değil.Tsi motor 1500-4000 rpm buna karşın 1,6 Ecotec turbo motor 2200 -5400 rpm 1,4 turbo Ecotec 140 hp 1850-4900 rpm de sabit tork veriyor.Tsi motor çift turbolu olduğu için daha düşük devirde bu değerlere ulaşır.
    1,4 tsi 160 hp düz vites golf 0-100 km ye 8 sn de 1270 kg ağırlıkta astra 1,6 turbo 180 hp 0-100 km ye 8,5 sn de çıkıyor 1450 kg ağırlıkta.Arada denilen kadar fark yok.
    1,6 turbo 180 hp otomatik vites astra 1503 kg 0-100 km 9 sn Golf 1,4 tsi 160 hp Dsg ise 1286 kg 0-100km 8 sn.Arada 217 kg ve 20 hp fark var.Buna karşın hızlanmada sadece 1 sn fark.
    quote:

    Orijinalden alıntı: can bora

    1.4 TSI (122hp) - DSG Golf, 1.4 T (140hp) Active Select Astra' dan gerçekten daha seri, akıl ve mantık gerçeklere karşı çıkmaz.

    Motorlar arasında 18 beygirlik güç farkı olmasına rağmen bunun muhtemel sebepleri

    1) DSG şanzuman ile Active Select şanzuman arasındaki teknik farklar. Active Select muhtemelen daha fazla güç kaybına sebep oluyor ve vites geçişleri daha yavaş.
    2) Astra yaklaşık 150 kg. daha ağır.
    3) 1.4 TSI motor gücünü daha geniş bir devir bandına yayıyor olabilir ve vites oranları daha iyi ayarlanmış olabilir.




  • Active select şanziman yarı otomatik gibiymiş bu ayki auto motor Sport'ta karşılaştırmada öyle yazıyordu.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.