Şimdi Ara

BMW E46 / 3 SERİSİ TÜM PAYLAŞIMLAR (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.437
Cevap
73
Favori
582.296
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • evet güzel çözümmüş. çok teşekkürler. fiyatına 300 diyorlar. o fiyata satılan ürün var mı?
  • Ben benim aparatı satıyorum AudioSystem marka.. 3 ay kullandım.. Board monitör aldığım için boşa çıktı..

    http://urun.gittigidiyor.com/elektronik/audio-system-bmw-orjinal-teybine-usb-aparati-52855124

    Ürünün aynısı.. E46 Business Teypler için..
  • İkinci eli 80 100 tl max .. Sıfırı 140 tl idi yanlış hatırlamıyorsam cihazın ..

    Farklı markalar var , cadance , audiosystem vs vs .. Hepsi aynı ürün ..

    İkinci elde tercih edebilirsiniz uygun fiyat olursa , sıfıra gerek yok bence ..

    7 8 ay kadar kullanmistim , sesler cd kalitesinde geliyor , memnun kalacaksınız emin olun .
  • bu cihazı kullanırken direksiyon üzerindeki tuşlar faal oluyor mu? (mesela şarkı atlatmak istediğimizde)
  • Bu yaziyi butun e46 kasa kullananlar icin yaziyorum ve benim cektigim ayni dertleri cektiyseniz yardimci olacagini dusunuyorum.
    Yaklasik 8 senedir BMW 318ci kullaniyorum ve cok memnunum aracimdan. 143 hp lik versiyonu olmasindan dolayi bir performans problemim olmadi ancak aracin yag yakma ve performans dusuklugu problemi yillar icinde cok artti ve aracim daha 65000 km de. Artik arabam 6 ayda bir servislerden cikmiyordu ve atasehirden , bostanci oto sanayi ve maslak oto sanayi deki bir suru tamirci motor acilip rektifiye yapilacak ve sekman atilmasi gerek diyerekten 2500 TL masrafin zorunlu oldugunu soyledi. Bir arkadasim bana liqui moly motor yag ve motor temizlik ve bakim urunlerinin sonax araciligi ile turkiye de calismaya basladigini soyledi ve bende bir care diye servislere dusmeden liqui moly dudullu uygulama yerine gittim. Almanyada Castrol'u acik ara gecen ve cok basarili bu markanin sadece 3 urunu kullanarak arabam bir nefes aldi ve ayni gun performansi % 30 artti. Yapilan islemler motor temizligi kimyasal madde ile , yag deposu temizligi ve yeni liqui moly yag konmasi ve yag koruyucu maddenin ilavesi. Daha once servislere 1000 TL nin altinda ucret odemeden ayrilamadigim ve cok ekonomik birkac urunle arabamin probleminin cozulmesi gercekten buyuk bir basari.Sizde aracinizda bu tarz problemler yasiyorsaniz veya performansinin artmasini istiyorsaniz hicbir parca degismeden modifiyesiz liqui moly urunleriyle bunu basarabilirsiniz.Aracimin son hali 1000 km de 3 Lt. yagi bitiriyordu. Forumda yazan bazi arkadaslarda okudum ki BMW 1500-2000 km 'de 1 LT yag eksiltir normal diye bunun yanlis oldugunu belirtmek istiyorum. BMW verilerine gore 1000 km 'de arac 150 ml yag eksiltir.




  • Bu yaziyi butun e46 kasa kullananlar icin yaziyorum ve benim cektigim ayni dertleri cektiyseniz yardimci olacagini dusunuyorum.
    Yaklasik 8 senedir BMW 318ci kullaniyorum ve cok memnunum aracimdan. 143 hp lik versiyonu olmasindan dolayi bir performans problemim olmadi ancak aracin yag yakma ve performans dusuklugu problemi yillar icinde cok artti ve aracim daha 65000 km de. Artik arabam 6 ayda bir servislerden cikmiyordu ve atasehirden , bostanci oto sanayi ve maslak oto sanayi deki bir suru tamirci motor acilip rektifiye yapilacak ve sekman atilmasi gerek diyerekten 2500 TL masrafin zorunlu oldugunu soyledi. Bir arkadasim bana liqui moly motor yag ve motor temizlik ve bakim urunlerinin sonax araciligi ile turkiye de calismaya basladigini soyledi ve bende bir care diye servislere dusmeden liqui moly dudullu uygulama yerine gittim. Almanyada Castrol'u acik ara gecen ve cok basarili bu markanin sadece 3 urunu kullanarak arabam bir nefes aldi ve ayni gun performansi % 30 artti. Yapilan islemler motor temizligi kimyasal madde ile , yag deposu temizligi ve yeni liqui moly yag konmasi ve yag koruyucu maddenin ilavesi. Daha once servislere 1000 TL nin altinda ucret odemeden ayrilamadigim ve cok ekonomik birkac urunle arabamin probleminin cozulmesi gercekten buyuk bir basari.Sizde aracinizda bu tarz problemler yasiyorsaniz veya performansinin artmasini istiyorsaniz hicbir parca degismeden modifiyesiz liqui moly urunleriyle bunu basarabilirsiniz.Aracimin son hali 1000 km de 3 Lt. yagi bitiriyordu. Forumda yazan bazi arkadaslarda okudum ki BMW 1500-2000 km 'de 1 LT yag eksiltir normal diye bunun yanlis oldugunu belirtmek istiyorum. BMW verilerine gore 1000 km 'de arac 150 ml yag eksiltir.




  • arkadaşlar 2004 3.18i de hangi yağ kulanılıyor. 10-40, 0-40, 5-40 diyenler var. hangisi en uygun acaba. bir de kullanım kılavuzuna nasıl ulaşabilirim.
  • arkadaşlar merhaba.bu tarz dostluk içinde paylaşılmış forumları çok taktir ediyorum çünki faydalı.benim 2003 medel bmw e 46 m clup 3,30 ci im var.daha önce şöyle bir sorunla karşılaşan oldumu? oem(teyp) de aracım çalıştıktan 10 sn sonra donma yapıyor butun tuslar işlevini yitiriyor.park sensoru sag ayna göstergedeki iç aydınlatmalar farlar kapalı dahı olsa yanık kalıyor.surus esnasında sınyal verdıgımde gec algılıyor kapatıncada devam edıyor.ankarada ikamet etmekteyım naci usta ersin elektironik vs bır suru ustaya gosterdım sorunu bulamadılar.sadece bagajda bulunan ana teyp unıtesı sokuldugu zaman sorun duzelıyor ama yerıne yenısı takılıncada devam edıyor.rica ediyorum daha once basına gelen yada arızayı anlayan varsa yazmasıı rica ediyorum şimdiden teşekkürler...
  • merhaba arkadaşlar , önümüzdeki 1-2 ay içerisinde 3.30ci almayı düşünüyorum , izmirde oturuyorum yakınlarda ege - marmara tarafında tanıdığınız kendinizin veya bir tanıdıgınızın m paket , recaro koltuklu , sunrooflu , büyük ekranlı temiz kazasız hor kullanılmamış araç varsa burdan yazarsanız cok sevinirim ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: carbon 3.30

    arkadaşlar merhaba.bu tarz dostluk içinde paylaşılmış forumları çok taktir ediyorum çünki faydalı.benim 2003 medel bmw e 46 m clup 3,30 ci im var.daha önce şöyle bir sorunla karşılaşan oldumu? oem(teyp) de aracım çalıştıktan 10 sn sonra donma yapıyor butun tuslar işlevini yitiriyor.park sensoru sag ayna göstergedeki iç aydınlatmalar farlar kapalı dahı olsa yanık kalıyor.surus esnasında sınyal verdıgımde gec algılıyor kapatıncada devam edıyor.ankarada ikamet etmekteyım naci usta ersin elektironik vs bır suru ustaya gosterdım sorunu bulamadılar.sadece bagajda bulunan ana teyp unıtesı sokuldugu zaman sorun duzelıyor ama yerıne yenısı takılıncada devam edıyor.rica ediyorum daha once basına gelen yada arızayı anlayan varsa yazmasıı rica ediyorum şimdiden teşekkürler...

    bagajdaki teyp ünitesinde elektrik kaçağı / kısa devre olduğunu düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dogus17

    arkadaşlar 2004 3.18i de hangi yağ kulanılıyor. 10-40, 0-40, 5-40 diyenler var. hangisi en uygun acaba. bir de kullanım kılavuzuna nasıl ulaşabilirim.

    1998 model E36 3.18is coupe aracım vardı,gayet de agresif kullanıyordum.subaru servisi arkadaşımın tavsiyesiyle mobil motorsport 10w/60 kullandım üretimden kalkınca da castrol edge 10w/60 kullandım çok memnun kaldım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: helpgod

    quote:

    Orijinalden alıntı: carbon 3.30



    bagajdaki teyp ünitesinde elektrik kaçağı / kısa devre olduğunu düşünüyorum.

    sayın arkadaşım bagajdaki teyip ünitesini söktüm sorun çözüldü gibiydi ama tekraradan aynı hataları yapmaya başladı.bmw lerde ken bus delilen zımbırtıyı etkiliyo ve arabanın tüm donanımını tuhaf çalışmaya sevk ediyor.bulunamayan çok ilginç bir arıza.
  • 330ci 2002 model 231hp otomatik aldim bende arkadaslar 1 ay kadar oluyor. ingilterede yasiyorum. £2900 aldim. bu da yaklasik 8.000 tl yapiyor. arac 118000 milde. benzin sarfiyati bekledigimden gayet iyi. normal kullanimda;
    sehir ici: 9.7 - 10 lt/100km
    sehirlerarasi : 7 - 7.2 lt/100km

    aracta tek sikintim arabayi calistirdiktan 15-20 saniye sonra sari motor yagi isigi yaniyor ve 6-7 saniye sonra sonuyor. saniyorum yag sensorunden kaynakli bir sorun.













  • selam bmw e 46 1999 model aracım var disa sorunu var bu disa tamir edilirimi edilirse yardımcı olabilirmisiniz?
  • selam bmw e46 1999 model aracım var disa arızası var tamir edilebilirmi edilirse nerde yapılır ankarada ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tarahumara

    330ci 2002 model 231hp otomatik aldim bende arkadaslar 1 ay kadar oluyor. ingilterede yasiyorum. £2900 aldim. bu da yaklasik 8.000 tl yapiyor. arac 118000 milde. benzin sarfiyati bekledigimden gayet iyi. normal kullanimda;
    sehir ici: 9.7 - 10 lt/100km
    sehirlerarasi : 7 - 7.2 lt/100km

    aracta tek sikintim arabayi calistirdiktan 15-20 saniye sonra sari motor yagi isigi yaniyor ve 6-7 saniye sonra sonuyor. saniyorum yag sensorunden kaynakli bir sorun.











    araciniz hayirli olsun bende 330ci kullanicisiyim. yakit tuketminiz inanilmaz derecede dusuk bunu nasil basardiniz tebrik ederim.benim aracim manuel olmasina ragmen s. ici bu kadar dusuk tuketim yakalayamadim. dediginiz sari yag lambasi arasira bendede yaniyor ama benimki araci stop edince yaniyor buda yag seviyesinin dusuk oldugunu gosteriyor ama bazen arabayi egimli sekilde birakirsanizda yanabiliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ferrariman

    quote:

    Orijinalden alıntı: tarahumara

    330ci 2002 model 231hp otomatik aldim bende arkadaslar 1 ay kadar oluyor. ingilterede yasiyorum. £2900 aldim. bu da yaklasik 8.000 tl yapiyor. arac 118000 milde. benzin sarfiyati bekledigimden gayet iyi. normal kullanimda;
    sehir ici: 9.7 - 10 lt/100km
    sehirlerarasi : 7 - 7.2 lt/100km

    aracta tek sikintim arabayi calistirdiktan 15-20 saniye sonra sari motor yagi isigi yaniyor ve 6-7 saniye sonra sonuyor. saniyorum yag sensorunden kaynakli bir sorun.


    araciniz hayirli olsun bende 330ci kullanicisiyim. yakit tuketminiz inanilmaz derecede dusuk bunu nasil basardiniz tebrik ederim.benim aracim manuel olmasina ragmen s. ici bu kadar dusuk tuketim yakalayamadim. dediginiz sari yag lambasi arasira bendede yaniyor ama benimki araci stop edince yaniyor buda yag seviyesinin dusuk oldugunu gosteriyor ama bazen arabayi egimli sekilde birakirsanizda yanabiliyor.

    tesekkurler, oncelikle sunu belirtmek isterim londra trafigi istanbul trafigi gibi degil. herkes hiz kurallarina uydugu icin dusuk ve sabit bir hizda gidebiliyorsunuz.ornegin sehir ici 30ml(50km) hizda sabit bir sekilde gidiyorum. gerekmedikce frene gaza basmiyorum. trafik isiklari olmasa belki daha bile az olur bu tuketim. sehir icinde bile surekli cruise control kullaniyorum. birde 97 oktan benzin kullaniyorum. sari yag lambasi bende her arabayi calistirdiktan sonra yaniyor ve tekrar sonuyor. yagini kontrol ediyorum bir eksilktme falan yok. forumlardan okudugum kadariyla, kartelin altinda bir yag sensoru var. o sensorde sorun oldugundan yapiyormus oyle diyorlar. bir dahaki yag degisiminde onuda degistirmeyi dusunuyorum.




  • sızın arac 320 mı? bıde aracın otomatık olup olmadıgıda etkılıyo yakıtı. 318 cı 143 luk manueller ortalama sehır ıcı 9_10 lt, sehırdısı 8 cıvarı
  • sızın arac 320 mı? bıde aracın otomatık olup olmadıgıda etkılıyo yakıtı. 318 cı 143 luk manueller ortalama sehır ıcı 9_10 lt, sehırdısı 8 cıvarı
  • merhaba arkadaslar yenı uye oldum forma.. 318 cı almak uzereyım 2004 143 luk, tavsıyelerınız nelerdır paylasırsanız memnun olurum. arac 105bın de komple m fıyat dusuncenızıde yazarsanız sevınırım. bıde aracın vıtes topuzu etrafındakı kaplamalar da cızıkler olusmus onların sıfırlanma ımkanı varmı? tesekkurler
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.