|
Bildirim
|
Evet derdinizi o kadar güzel yazmışsınız ki, benden başka herkes anlamış ve cevap yazmış size.
Şu kelimeler topluluğunun (buna cümle demeye dilim varmıyor) Türkçe olduğunu bir kişi gelip ispatlasın ben bu forumu bırakırım. tr de alısveriş yapan kişiler üçretleri toplanım havale ile yollayan şirketler var ben bu sitede öle çalışıyormu die sormustum kendın biliyoms gibi yapma kndını Böyle bir cümle mi var ya? üçretleri toplanım havale ile yollayan şirketler ne demek? Bu şirketlerle bu sitenin ne gibi bir bağı olabilir? İşim gücüm yok oturup acaba şunu mu kastetti yoksa bunu mu diye sizin bilmecelerinizi mi çözmeye uğraşacağım? Burada yardıma ihtiyacı olan sizsiniz ama sanki ihtiyacı olan benmişim de siz bana yardımcı oluyorsunuz gibi davranıyorsunuz. Ya bırakın şu ergen kaprislerini de dönüp aynaya bir bakın. Hiçbirşey düşünemiyorsanız, acaba niye kimse cevap yazmadı diye bir düşünün. Ondan sonra gelip burada tafra yapın. Aklınızdan geçenleri yansıtabildiğiniz ölçüde burada kelimelere döktüğünüz soruların cevaplarını yazdım. Aklınızdan geçenler bunlar değilse, TÜRKÇE ve anlaşılır bir şekilde yazmanız halinde ve eğer biliyorsam onları da cevaplarım. Bunun haricinde artık polemiğe girmiyeceğim. |
Bazı şeyleri sadece kendi tarafımıza doğru yontarak düşünüyoruz. Burada Aliexpress ne yapmalı sizce?
Şimdi kendinizi satıcının yerine koyun ve bana bir ürün gönderdiğinizi düşünün. Ben de ürün bozuk paramı iade edin dedim. Ne yaparsınız? Lütfen bunu açıkyüreklilikle cevaplar mısınız? Siz şimdi alenen satıcıya dolandırıcı muamelesi yapmayı kendinize reva görebiliyorken o da size yapamaz mı yani? Yada üzerinize fazla alınmayın diye kendimi yazayım. Yurtdışından devamlı ürünler alıp insanlıktan yoksun birisi olarak ürünü bedavaya getirmek için mahsus bu ürün bozuk diyerek paramı geri istiyor olamaz mıyım? Aliexpress bunu nasıl anlayabilecek? Aliexpress'in milyonlarca müşterisi vardır. Hangi biriyle nasıl uğraşabilir? Bizim ülkemizde kargo ücretleri pahalıysa bu onları niçin ilgilendirsin? Sakın yanlış anlama olmasın burada ben satıcı asla dolandırıcı değildir diye savunma yapmıyorum. Hatta %90'ının böyle olduğunu savunan biriyim. Aliexpress bunun önlemini almış. Nasıl almış? Demişki, alışveriş sonrası alıcılar satıcılar hakkında puan verip yorum yapabilsinler. Böylece düzgün satıcılar, iyi satıcılar yüksek puanlarla ön plana çıkarıp onları destekleyelim. Alıcılar da bu puanlara ve yorumlara bakarak ona göre alışveriş yapsınlar, dolandırıcılardan alışveriş yapmasınlar diye bir sistem oluşturmuşlar. Şimdi siz de yorumunuzda gelen sey neyse bozuk geldiğini yazın. Ben de yarın bu ürünü almak istediğimde o yorumlarda birkaç kişiden, gelen ürünlerin bozuk geldiğini okursam durup bir düşüneyim. "Haa bu adam hep bozuk ürünleri yolluyor, galiba dolandırıcı. En iyisi ben başka bir yer bulayım" diyeyim. Bile bile de aldıysam oturup derdime yanayım. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|