Şimdi Ara

Neler oluyor hayatta VEYA fx'lerin kotu HL2 perf. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
710
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Quake2'de karanlık büyüleyici bir ortam vardı, ben de hala her hafta mutlaka birkaç kez oynarım. Q2'deki müthiş atfosfere karşı Q3'deki unrealvari mekan tasarımı oyunun konusuyla uyuşmadı. Quake o tarz cıvıl cıvıl bir oyun haline gelmemeliydi. Bu arada _ShineOn_, HL2'yi benim için de oyna lütfen... Saygılar...
  • quake2 dehşetti ya.
  • <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by i3attery</i>
    <br /><blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by nerser</i>
    <br />unreal 1 in motoru yuvarlak bile çizemezdi !!!
    29 eylülde ancak hl2 nin bench ini görürsünüz :)
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>
    Artık hiç bir şey demiyorum sana . Sen resmen fanatikliğide geçmişsin .
    Nedir bu anlamıyorum . Bazı insanlar zamanında Tilt oyunları yapan bir firmanın gelipte zamanın kralı Id software koltuğundan söküp ordanda 2003 yılına kadar kımıldamamasını yediremiyor. Sanki ID Software babanızın şirketi sizin de hisseniz var para kazanıyorsunuz .
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>
    ben mi fanatiğim yoksa sen mi çok hassassın?
  • Ben gereken yerde gereken cevabı veririm o kadar .
    Bak ne demişim : <b>Bu cevabım geneldir.</b>
    -
    Ayrıca tabii ki karanlık bir ortam gerekiyor yalnız grafikte gerekiyor . Sonuçta karanlık bir ortamda çizceğiniz animasyonlar ve modeller çok daha basit olacaktır . Ne yapay zeka ( Ki Quake oyunlarında pek rastlamam ) ne güneş yansımaları , ne yüksek poligonlu çevre grafikleri ne de çevreyle etkileşim vardır . Quake'de de zaten bunların hiç biri yoktu . Düşük poligonlu yaratıklar , uğraşılmamış sinekler ( Aklımda çıkmıyor o kareler , ilk gördüğümde süper çok iyi demiştim , Unreal oynadıktan sonra aradaki farkı anladım ) , ama soundtrackler hatırladığım kadarıyla güzeldi . Ama hiç birisi Duke Nukem gibi olamaz ne de olsa Megadeth yapmış
  • John Carmack da der ki, NV kartların shaderları precision düşük özel kodlar kullanılmadıkça çok yavaş :

    http://english.bonusweb.cz/interviews/carmackgfx.html


    Özel kod yazılacaksa da nerede kaldı DirectX'in standartlığı??? Olay Glide'a döndü iyice.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.