Şimdi Ara

YURTİÇİ KARGO AMAN SAKIN!!!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
915
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yuha 8 mılyon falan tutuyor aras ıle kasa
  • umarım herkez bu yazıları okur tepkisini gösterir de kendilerine çeki düzen verirler hoş yurtiçiyle çalışmayarak bi derece strese girmemiş kazığı yememiş oluyoruz yaa ehüeüe
  • yurt ıcıye maıl atıp bu lınkı gostermek gerek sanırım senın dedıgın olcaksa
  • iyi olur walla herkesin sesini duysunlar..herkez bişiler yazsında atalım maili şöyle bi kalabalık olsun yani
  • DHL
  • adamların öneri istek hattı da çalışmıyor [akum] iç sunucu hatası veriyor...

    http://www.yurticikargo.com.tr/03.ulasim/oneri.asp
  • allah kahretsin onları
  • yurtiçi kargoya söz söyletmem yaklaşık 1000 (bin) kargo aldım gönderdim bir tane sorun yaşamadım laf yok[ban]
  • <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by HeavyWeight</i>
    <br />yurtiçi kargoya söz söyletmem yaklaşık 1000 (bin) kargo aldım gönderdim bir tane sorun yaşamadım laf yok[ban]
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>

    Avukatmısın Sen?

    Bu kadar insan şikayetlerini dile getirmiş,yaşadıklarından bahsetmiş onlarmı yalancı oluyor şimdi?

    Neden savunma gereği duydun durduk yere Ahbap çavuş ilişkisimi var aranızda?
    Ayrıca 1000 tane kargo ne taşındı geldi gitti,civata mı,demirmi ne taşıttın 1000 kerede sorun çıkmadı hiç?
  • buradaki sorun teslimat değil, sonuçta ben başka bir şirketle de sorun yaşamadım. sorun para, diğerleri nasıldır bilmem ama y.içi kargo bana pahalı geliyor.

    Yani; bence verdikleri hizmetle aldıkları para orantılı değil...
  • SOrun yurtiçi kargonun anlayışı, olaylara ve müşterilerine bakış açısı,
    müşterilerine kesinlikle güvenmeyişi

    Fabrikaya gelen müşteri temsilcisi hasar oranlarının çok düşük olduğundan sözetti, hiç bir hasarı kabul etmezlerse sıfır da çıkabilir bu değer.


    geçen hafta horoz kargo da bir motorumuzu kırdı, tamir faturası horoz kargo tarafından ödeniyor
    Yurtiçi kargo ise "bana ne" mantığını sürdürüyor.
  • +1
  • <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by HeavyWeight</i>
    <br />yurtiçi kargoya söz söyletmem yaklaşık 1000 (bin) kargo aldım gönderdim bir tane sorun yaşamadım laf yok[ban]
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>

    Arkadaşım , memnun kaldığın şube veya şubelere bir zahmet rica ette bana gelen kargolarıda atıversinler gittiği yere , ha yine bir zahmet bana gelen kargolarıda getiriversinler. Bu Adana'dakilerden gına geldi de ... [rntg]


    Pardon? Onlar sadece belli bir İl veya İlçeyemi bakıyorlar , hımmm gerçekten ilginç(!) , çok çok ilginç(!) ...

    Senin çalıştığın şubelerden bana ne arkadaşım, ben dahil herkes kendi çalıştığı şube veya çalışanlarla ilgili şikayetlerini dile getirmiş . Ne o öyle laf ettirmem filan ... Forumda o kadar mantıksız laf ve davranışını gördüm , sabır ettim , muhattap almadım ama yeter be!

    Geçen gün yine şubelerinin önünden geçtim , yükleme ve boşatlma yaparken hayvan gibi atıyorlar kutuları . Sigorta konusunda ise her geçen gün yeni problemler duyuyorum. Birinde bölge müdürlükleriyle muhattap olmak zorunda kalmıştım . Olay aynen şu : Telefonda ilgili gibi gözüken ama arka planda hiçbir şey yapmayan , müşteriyi sallamayan , problemini çözmek için kılını dahi kımıldatmayan bir hizmet anlayışı. Her yanı <b> SÖMÜRÜ </b> kokan reklamları da cabası (ki en nefret ettiğim şey duygu sömürüsüne dayalı reklamlardır) .




  • @ozzy

    sana hak veriyorum, ben yurt ve aras kargo ile calistim, bartin subesinde ki elemanlari musterileri ile gayet iyi davraniyorlar, hosgorulu diyebiliriz. En azindan hosgeldin diyorlar:) benim pek sorun yasadigim soylenemez ama bunu genellemek dogru olmaz. elemanlarinin bilgi eksikliklerinin olusu bi takim eksiklikler de bu tur problemler yasanmis olabilir. Yalniz bunun dogru oldugunu soylemiyorum, cunki sorumluluk tasiyorlar. en iyi sekilde yerine getirmek zorundalar. ben bartinda sorun yasamadim ama baska il/ilçe'lerde kim bilir burada anlatilanlar da oldugu gibi ne tur sorunlar yasanmis/yasaniyor olabilir. Bu da hicte hos birsey degil.
  • Gerçekten çok pahalı sonuçta hiçbir kargo firmasında (hemen hemen)emanet ettiğiniz ürün sağ salim karşı tarafa ulaşıyor.Zaten önemli olan da bu.Ama Yurtiçi Kargo bu işi 0 memnuniyet ve 1milyon kere kazıkla yerine geitiriyor.Benim favorim MNG Kargo.
  • abi yurtiçi iyidir yaa
  • yurtiçi bir sorun yaşayana kadar iyidir
    ama sakın sorun yaşama, yurtiçi konusundaki fikirlerin değişebilir.
    :-)
  • "Yurtiçi kargo iyidir"
    "Yurtiçi Kargo kötüdür"

    diye birşey yokkkk! "Kimi yerde iyi , kimi yerde kötüdür" var! Her şirket , her kuruluş hata yapar ama yapılan bu hatalar "çüş be , bu kadarda olmaz" dedirtiyorsa orda durmak lazım ki Yurtiçi ve Aras la bunları yaşadım . <b> "Şahsım adına" <b> Yurtiçinden % 80 memnun olduğumu ancak gerek yaşadığım birkaç sorun gerekse duyduğum ve şahit olduğum olaylardan dolayı güvenilir bir firma olarak görmediğimi yukarıda da belirttim.Yine şahsım adına şunu önemle belirteyim , sorun yaşayana kadar iyiydi , sorun yaşadım fikirlerim değişti diye bir olay yok , olmazda!

    Hayatta "bana dokunmayan yılan bin yaşasın" diyen duyarsız kesimden olmadım , o yüzden her ne kadar benim başıma gelmese de faturalı , garantisi devam eden bir bilgisayar parçası kargoda zarar gören bir arkadaşım , GÜYA </b> sigortalı taşınan ve HATTA SİGORTA için EKSTRA PARA ALINAN (faturada belirtiliyor) bu taşıma işi sonucu zararını tazmin etmek için karşısında doğru dürüst bir yetkili bulamadı. Onca uğraşa , telefonla ve dahi yüzyüze yapılan görüşmelere rağmen resmen aldatıldı , horlandı , ordan oraya şutlandı , iş mahkeme aşamasına geldiğinde ise zararının çok küçük bir bölümünü vermeye razı oldular. Onu da zar zor verdiler . Ayrıca duyduğum ve internette çeşitli mekanlarda güvenilir ağızlardan duyduğum olaylar var. Kimse kusura bakmasın , bu adamların ne mal olduğunu anlamak için başıma böyle bir olay gelmesini bekleyecek değilim , sonuçta bazı olaylardan ders almak,başına gelecekleri önceden görebilmek diye birşey var. Bu adamlara karşı memnuniyetsizliğimi dile getirmek için başıma daha kötü olayların gelmesini de bekleyecek hiç değilim. Bilmemne ilinde çok iyi çalıyormuş , .... şahsı hizmetlerinden çok memnunmuş , .... beye göre türkiyenin en iyi kargo şirketiymiş gibi laflar da beni ilgilendirmiyor çünkü o güzel hizmetten yararlanan ben değilim , o şahane hizmet benim bulunduğum ilde verilmiyor. Birkaç şubesinde kutuların üst üste yığıldığını , yükleme veya boşaltma sırasında ise resmen hayvan gibi attıklarını gördüm. Hele o pakette bilgisayar parçası olduğunu gördüğümde içim cız etti ,bana gelen ve benim yolladığım paketlere neler yapmışlardır diye hayıflandım birden(birinde devasa bir SONY televizyonu taşıyamadıkları için 30-40 santimden yere bıraktıklarını dahi gördüm). E şimdi bunların hayvanlıklarını dile getirmek için illa gönderdiğim kargoların tümünün zarar görmesini bekleyecek değilim,ister zarar görsün , ister görmesin bırakın elektronik cihazları , insanların güvenip emanet ettikleri hiçbir kargoyu böyle sağa sola atmaya , hassasmı değilmi , zarar görürmü görmezmi diye bakmaksızın üst üste yığmaya hele hiç hakları yok.Nasıl güvenli şekilde kargo taşınacağını ise onlara ben öğretecek değilim.Bütün bunlar yetmezmiş gibi SİGORTA dedikleri olayı kaç defa sordum , doğru dürüst bir açıklama yok . ALLAH AŞKINA ne zaman "sigorta nasıl işliyor" diye sorsam , iyice paketledinizmi ? iyice paketledinizmi sorun olmaz diye cevap veriyorlar. Diretiyorum "bakın , ne kadar paketlesemde , neticede çelik pakete saracak halim yok , hem şiddetli şekilde atılması , savrulması dahi yeterli bu cihazın bozulması için" dediğimde , bu sefer "bozulursa sorumluluk Yurtiçine ait değildir , bana aittir gibi" bir kağıt imzalatmaya çalışıyorlar . E yuh yani , böyle sorumluluk , böyle mesuliyet , böyle hizmet olurmu ? Anlayana yukarıda yazılanlar çoktan yeter zaten .

    Sonuç olarak : Eğer varsa , Yurtiçini vs kötülediğimi düşünen arkadaşlara sesleniyorum : YURTİÇİ MÜKEMMEL dir , siz haklısınız , gözü kapalı çalışmaya devam edin. Bunları size yazmadım zaten : bunları "Bugüne kadar bir sorun yaşamadım ama işimde ihtiyat isterim , onca para verip üstüne bir de kargonun taşıma sırasında zarar görmesi durumunda ortada kalmak istemem , iyisiyle kötüsüyle deneyimlerini paylaşan insanların fikirlerinde istifade etmek , ileride onların durumuna düşersem ne olacağını neyle karşılaşacağımı önceden bilmek , ne yapacağım hakkında fikir edinmek isterim
    diyenler" için yazdım ÇÜNKÜ BENİM veya BAŞKALARININ BAŞINA GELEN SİZİN BAŞINIZA GELSİN İSTEMİYORUM.

    NOT : bal974 </b> nick li arkadaşın yazdıklarında hissettiğim imaya istinaden birkaç şeyi açıklama ihtiyacı duydum , diğer arkadaşlar üzerlerine alınmasın , belli sınırlar içerisinde olan her fikre , her düşünceye , her yazılana saygı duyarım .

    - bal974 : Toplumda genel anlamda bir vurdumduymazlık , yozlaşmaya doğru kayma var. Böyle bir ortamda (kendi adıma) biraz idealist davranmaya çalışarak azda olsa kendi payıma düşeni yapmaya çalışıyorum. . Bütün derdim , bu tür firmalara ilişkin şikayetçi olduğumuz noktaları bu tür platformlarda dile getirip , başkalarıyla paylaşarak , onları bu aksaklıkları düzeltmeye zorlamak , insanları bilinçlendirmek . Sürçü lisan ettiysek affola [frndsp]




  • <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by dogal</i>
    <br />senelerdir kargo yollarım kargo gelir yurtiçi kadar vicdansızlarını görmedim. 200 km lik mesefeya 2 desilik bilardo çuhası 6.5 milyona geldi ohha dedim..gittim horoza bunu yollıcam kaç para dedim 3 milyon dedi ?? ohha ki ne ohhaa..bu kadar olur yaa ona göre kazıklanmayın dikkat edin..horoz kargo gayet ucuz ve bilgisayarla ulaşıp ulaşmadığını kontrol edebiliyorlar..

    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>

    bi de MNg karghoyu deneyin bana baya ucuz gibi geldi
  • Ben de zaten yurtiçi kargoyu kendi yaşadıklarıma göre değerlendirdim. Ben birsürü sorun yaşadım, bana maliyeti 5-6 milyarı bulan sorunlardı bunlar. Ve kendi içlerinde benim motoru kıran yetkiliyi bulamadıkları için birşey yapamayacaklarını söylediler. Benim kızdığım nokta da bu. Sigortadan ödenmesi gereken bir hatada, her ne hikmetse, sigortacıyı koruyorlar. Ve beni karşılarına alıyorlar.

    Malzemeleri kamyondan indirirken tangır tungur yere bırakan bir işlemde malzemenin zarar görmesi zor, üzerine "kırılacak" etiketi yapıştırmanız bazı çalışanlar için bir şey ifade etmiyor olabilir.

    Benim zararımı yaratan bir kaç tane şube, ve eminim şubeden şubeye davranışlar değişiyordur.

    Başka bi şube çalışanından bir örnek vereyim, Akşamüstü bir tanıdığım evinin balkonunda oturuyormuş. Yurtiçinin aracı apartmanın önüne gelmiş. İçinden bir görevli elinde küçük bir paketle inmiş. Köşeye kadar yürümüş, sağa sola bakınmış, apartmanlara falan bakmış, sonra elindeki paketin etiketini yırtmış ve paketi çöpe atmış. Araca binmiş ve gitmiş, Bizim tanıdık da hemen aşağı inmiş ve çöpten paketi almış. Gönderene bir mail atmış, büyük bir kozmetik firması, ertesi gün hemen aramışlar. Teşekkür etmişler. Yurtiçi kargo da ertesi gün aramış ve olayla ilgilenmişler. Bu bir bayinin bir çalışanının yaptığı münferit bir olay. Ama kaybolan kargolar konusunda pek bir şey yapılmıyor demek ki görevli bu kadar rahat çöpe atabiliyor.

    Dediğin gibi şubeden şubeye herşey değişiyor. Daha dogrusu subeler bayi konumunda oldukları için her birini ayrı değerlendirmek gerekebilir. Yurtiçi kargo şube hatalarında hiçbir sorumluluk almıyor ve bütün cezayı bayiye kesiyor. Bayi düzgün çalışmıyor ise sorununuza çözüm bulamayabilirsiniz.

    Biz kendi sorunumuzu bölge müdürü ile çözemediğimiz için yurtiçi genel müdürlüğüne bildirdik ve oradan gelecek cevabı bekliyoruz. Gelecek cevaba göre davranacağız.<blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by ozzzy</i>
    <br />"Yurtiçi kargo iyidir"
    "Yurtiçi Kargo kötüdür"

    diye birşey yokkkk! "Kimi yerde iyi , kimi yerde kötüdür" var! Her şirket , her kuruluş hata yapar ama yapılan bu hatalar "çüş be , bu kadarda olmaz" dedirtiyorsa orda durmak lazım ki Yurtiçi ve Aras la bunları yaşadım . <b> "Şahsım adına" <b> Yurtiçinden % 80 memnun olduğumu ancak gerek yaşadığım birkaç sorun gerekse duyduğum ve şahit olduğum olaylardan dolayı güvenilir bir firma olarak görmediğimi yukarıda da belirttim.Yine şahsım adına şunu önemle belirteyim , sorun yaşayana kadar iyiydi , sorun yaşadım fikirlerim değişti diye bir olay yok , olmazda!

    Hayatta "bana dokunmayan yılan bin yaşasın" diyen duyarsız kesimden olmadım , o yüzden her ne kadar benim başıma gelmese de faturalı , garantisi devam eden bir bilgisayar parçası kargoda zarar gören bir arkadaşım , GÜYA </b> sigortalı taşınan ve HATTA SİGORTA için EKSTRA PARA ALINAN (faturada belirtiliyor) bu taşıma işi sonucu zararını tazmin etmek için karşısında doğru dürüst bir yetkili bulamadı. Onca uğraşa , telefonla ve dahi yüzyüze yapılan görüşmelere rağmen resmen aldatıldı , horlandı , ordan oraya şutlandı , iş mahkeme aşamasına geldiğinde ise zararının çok küçük bir bölümünü vermeye razı oldular. Onu da zar zor verdiler . Ayrıca duyduğum ve internette çeşitli mekanlarda güvenilir ağızlardan duyduğum olaylar var. Kimse kusura bakmasın , bu adamların ne mal olduğunu anlamak için başıma böyle bir olay gelmesini bekleyecek değilim , sonuçta bazı olaylardan ders almak,başına gelecekleri önceden görebilmek diye birşey var. Bu adamlara karşı memnuniyetsizliğimi dile getirmek için başıma daha kötü olayların gelmesini de bekleyecek hiç değilim. Bilmemne ilinde çok iyi çalıyormuş , .... şahsı hizmetlerinden çok memnunmuş , .... beye göre türkiyenin en iyi kargo şirketiymiş gibi laflar da beni ilgilendirmiyor çünkü o güzel hizmetten yararlanan ben değilim , o şahane hizmet benim bulunduğum ilde verilmiyor. Birkaç şubesinde kutuların üst üste yığıldığını , yükleme veya boşaltma sırasında ise resmen hayvan gibi attıklarını gördüm. Hele o pakette bilgisayar parçası olduğunu gördüğümde içim cız etti ,bana gelen ve benim yolladığım paketlere neler yapmışlardır diye hayıflandım birden(birinde devasa bir SONY televizyonu taşıyamadıkları için 30-40 santimden yere bıraktıklarını dahi gördüm). E şimdi bunların hayvanlıklarını dile getirmek için illa gönderdiğim kargoların tümünün zarar görmesini bekleyecek değilim,ister zarar görsün , ister görmesin bırakın elektronik cihazları , insanların güvenip emanet ettikleri hiçbir kargoyu böyle sağa sola atmaya , hassasmı değilmi , zarar görürmü görmezmi diye bakmaksızın üst üste yığmaya hele hiç hakları yok.Nasıl güvenli şekilde kargo taşınacağını ise onlara ben öğretecek değilim.Bütün bunlar yetmezmiş gibi SİGORTA dedikleri olayı kaç defa sordum , doğru dürüst bir açıklama yok . ALLAH AŞKINA ne zaman "sigorta nasıl işliyor" diye sorsam , iyice paketledinizmi ? iyice paketledinizmi sorun olmaz diye cevap veriyorlar. Diretiyorum "bakın , ne kadar paketlesemde , neticede çelik pakete saracak halim yok , hem şiddetli şekilde atılması , savrulması dahi yeterli bu cihazın bozulması için" dediğimde , bu sefer "bozulursa sorumluluk Yurtiçine ait değildir , bana aittir gibi" bir kağıt imzalatmaya çalışıyorlar . E yuh yani , böyle sorumluluk , böyle mesuliyet , böyle hizmet olurmu ? Anlayana yukarıda yazılanlar çoktan yeter zaten .

    Sonuç olarak : Eğer varsa , Yurtiçini vs kötülediğimi düşünen arkadaşlara sesleniyorum : YURTİÇİ MÜKEMMEL dir , siz haklısınız , gözü kapalı çalışmaya devam edin. Bunları size yazmadım zaten : bunları "Bugüne kadar bir sorun yaşamadım ama işimde ihtiyat isterim , onca para verip üstüne bir de kargonun taşıma sırasında zarar görmesi durumunda ortada kalmak istemem , iyisiyle kötüsüyle deneyimlerini paylaşan insanların fikirlerinde istifade etmek , ileride onların durumuna düşersem ne olacağını neyle karşılaşacağımı önceden bilmek , ne yapacağım hakkında fikir edinmek isterim
    diyenler" için yazdım ÇÜNKÜ BENİM veya BAŞKALARININ BAŞINA GELEN SİZİN BAŞINIZA GELSİN İSTEMİYORUM.

    NOT : bal974 </b> nick li arkadaşın yazdıklarında hissettiğim imaya istinaden birkaç şeyi açıklama ihtiyacı duydum , diğer arkadaşlar üzerlerine alınmasın , belli sınırlar içerisinde olan her fikre , her düşünceye , her yazılana saygı duyarım .

    - bal974 : Toplumda genel anlamda bir vurdumduymazlık , yozlaşmaya doğru kayma var. Böyle bir ortamda (kendi adıma) biraz idealist davranmaya çalışarak azda olsa kendi payıma düşeni yapmaya çalışıyorum. . Bütün derdim , bu tür firmalara ilişkin şikayetçi olduğumuz noktaları bu tür platformlarda dile getirip , başkalarıyla paylaşarak , onları bu aksaklıkları düzeltmeye zorlamak , insanları bilinçlendirmek . Sürçü lisan ettiysek affola [frndsp]
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.