Şimdi Ara

EN İYİ KALKIŞI NASIL YAPABİLİRİM...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
717
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • pati koyarak kalkış yaptığımda motor çok zorlanıyo...normal kalkış yaptığımda bi işe yaramıyo...en ii kalkış için dewri 3500 te tutmam gerektiğini sölediler...en ii kalkış için ne yapmam gerekio???



  • el frenıyle kalk o zaman.
  • aracını bilmeigim için genel konusuorm..max torku verdigi dd yi bul aracının ve o dd den 500-1000dd yukarda kalk..atıorm 4000dd de max tork veriosa 4500-5000dd gibi kalk..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: eleny

    el frenıyle kalk o zaman.

    ben öle kalkıyorum
  • 2500-3500

    4500-5000de patiye kalır daha sonra eline alırsın...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: infinite

    2500-3500

    4500-5000de patiye kalır daha sonra eline alırsın...

    ayarı ii yaparsa sardırmadan en ii dereceyle kalkar..ben bu yöntemi kendim uydurmadım 3 drag şampiyonlugu adamdan örendim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: CNR_87


    quote:

    Orjinalden alıntı: eleny

    el frenıyle kalk o zaman.

    ben öle kalkıyorum

    gülünecek ne var anlamadım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: GÖRKEMKAZAN


    quote:

    Orjinalden alıntı: infinite

    2500-3500

    4500-5000de patiye kalır daha sonra eline alırsın...

    ayarı ii yaparsa sardırmadan en ii dereceyle kalkar..ben bu yöntemi kendim uydurmadım 3 drag şampiyonlugu adamdan örendim

    baba iide senin dediin sistem DSA DSC olmayan arabalar için geçerli benm serefsiz alet kalkmiyo a.q bunu devreden cikarmanin yolu yokmu
  • içimden geldi güldüm,
    quote:

    Orjinalden alıntı: eleny


    quote:

    Orjinalden alıntı: CNR_87


    quote:

    Orjinalden alıntı: eleny

    el frenıyle kalk o zaman.

    ben öle kalkıyorum

    gülünecek ne var anlamadım.
  • görkem arkadaşın dediği dogru ama ayarını bulmak oldukca zor...
    bende suanda bi 99corolla var ben onda kavramada tutarken debriyajı gazı 5000de veriyorum braktıgımda ister istemez pati veriyo ama cok seri 7200ddyi buluyo yarım debriyz koyup 2ye alıyorum zaten baya uzamıs oluyorum
  • Pati hernekadar havalı dursada acemi işidir yani bir arabanın pati ile kalkması

    Aracın sürücüsünün kavrama sorunlarındanyada arabasını tanımamasındandır

    En ii kalkışı sen birde bir kronometre birde buddy ile bulunur

    DENEME YANILMA İLE yani
  • Hocam en yuksek tork falan hikaye aslinda. Cunku genelde tekerlerdeki cekis limitliyor arabayi. Deneyeceksin, patinaja sebep olmayan en yuksek devir en iyidir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: xdanger

    pati koyarak kalkış yaptığımda



    arkadaşım geberdim yine yaw pati koyarak kalkış ha

    sana bi tavsiyem var bir iki kere yarım debriyaj yaparak kalk devride en sona dayandır o zaman kavramanın verdiği tepkiye alışırsın ve normalde nasıl kalkacağına karar verirsin...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: eleny

    el frenıyle kalk o zaman.

    +1
    el frenini yolda çeke çeke gevşetmediysen el freni ilede kalkabilirsin.yani ver gazi hafif sal debriyaji,araba gitmek isteyecek,el frenini çek ama dümesini basili tut.sonra istediğin zaman sal el frenini araba fırlasin

    tabi en iyisi el frenini zorlamadan gaz,debriyaj ayariyla kalkmak
  • quote:

    Orjinalden alıntı: GÖRKEMKAZAN


    quote:

    Orjinalden alıntı: infinite

    2500-3500

    4500-5000de patiye kalır daha sonra eline alırsın...

    ayarı ii yaparsa sardırmadan en ii dereceyle kalkar..ben bu yöntemi kendim uydurmadım 3 drag şampiyonlugu adamdan örendim


    +5500 görkemkazan a katılıyorum max tork hangi devirdeyse o devirden 500 ile 1000 devir fazlasından kaldırmaya çalış, max tork u kalkışta elde etmek için debriyajla kaybettiğin devirleri önceden vermiş olursun...
  • +lastiklere hidrolik dök
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mboyaci


    quote:

    Orjinalden alıntı: eleny

    el frenıyle kalk o zaman.

    +1
    el frenini yolda çeke çeke gevşetmediysen el freni ilede kalkabilirsin.yani ver gazi hafif sal debriyaji,araba gitmek isteyecek,el frenini çek ama dümesini basili tut.sonra istediğin zaman sal el frenini araba fırlasin

    tabi en iyisi el frenini zorlamadan gaz,debriyaj ayariyla kalkmak


    el freniyle iyi bir devir - debriyaj ayarıyla zıpkın gibi kalkarsında eğer deneyimli biri değilse yan şeritteki birinin üzerine çıkar ondan aman trafikte pek yapmayın böyle şeyler...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: xceza94

    +lastiklere hidrolik dök


    3 senelik konu hortlatmissin..

    o cocuk buyumustur artik oyle seyler yapmiyordur bile
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber


    quote:

    Orjinalden alıntı: xceza94

    +lastiklere hidrolik dök


    3 senelik konu hortlatmissin..

    o cocuk buyumustur artik oyle seyler yapmiyordur bile

    iyi fikir niye aklıma gelmediki daha önce bu yag dökme

    bu arada patinin zararı sadece lastiklerin aşınması mı yoksa başka problemde çıkarabiliyo mu?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: GKHN_93


    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber


    quote:

    Orjinalden alıntı: xceza94

    +lastiklere hidrolik dök


    3 senelik konu hortlatmissin..

    o cocuk buyumustur artik oyle seyler yapmiyordur bile

    iyi fikir niye aklıma gelmediki daha önce bu yag dökme

    bu arada patinin zararı sadece lastiklerin aşınması mı yoksa başka problemde çıkarabiliyo mu?


    tabiyki baski balatanin ömrü kisaliyor
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.