Şimdi Ara

fiat birmot aman dikkat

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
2.761
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • FİAT BİRMOT’A ARABA GÖTÜRECEKLER BUNU OKUSUN

    23 Ağustos günü arabamın (2001 model otomatik vites fiat bravo sx) 120.000 km. bakımını ve otomatik vites yağını değiştirme işlemini daha öncede her bakımını yaptırdığım (80.000-100.000) İzmir birmot’ta yaptırmak üzere arabamı bıraktım. Arabamın kornasıda sürekli çalıyordu ve uzunlar sürekli yanıyordu. Onlarında yapılmasını istedim. Bana hepsinin beraber öbür güne yetişeceğini söylediler. Öbür gün gittiğimde bakımının yeni bittiğini söylediler. Korna sesi ve uzunların sürekli yandığını ve onunda yapılmasını istediğimi ilettiğimde direksiyonu çıkarıp bakıp , o gün yetiştiremeyeceklerini söylediler. Onlara bana bugün olur demiştiniz dedim ama nafile. Öbür gün İstanbul’a gideceğim için arabayı korna tellerini söktürüp aldım.Bana 120.000 km bakımının (900 tl) yapılıp otomatik şanzıman yağının değiştiğini ve arabanın sapasağlam olduğunu söylediler. Ertesi sabah İstanbul’a gitmek üzere yola çıktığımda kornanın içinden duman çıktığını gördüm ve derhal birmot’a gittim. Oradaki elektrikçi arkadaş direksiyonu açtı ve sağolsun o duman sorununu (muhtemelen airbag) halletti ve İstanbul’a gittim. İstanbul’a gelir gelmez arabanın göstergelerinin orada pedal işareti çıktı ve yanıp sönmeye başladı. Araba’da gazı almıyordu. Kırmızı ışık’ta durunca araba 20 saniyede kalkıyordu. Kalktıktan sonra sorun yoktu. Ayrıca da yokuşları çıkamıyordu. Hemen Zincirlikuyu birmot’a gittim. Orada arabaya bilgisayar bağladılar ve sorunun km dişlisi olduğunu söylediler. Km dişlisi taktırdım. (22 eylül 2010 -- 123tl) daha sonra arabayı aldım birmot’tan çıkarken tekrar ışık yanıp sönmeye başladı. Birmot’a geri gittim ve tekrar bilgisayar bağladılar. Sorunun km sensörü olduğunu söylediler. Sipariş verirsek 10 günde gelir dediler fakat benim izmir’e dönmem gerekiyordu. Onlara bu şekilde izmir’e gitmemde sorun olup olmayacağını sordum. Onlarda hiçbir şey olmaz dedi ve izmir’e km sensörünü sipariş edip yola çıktım. Yolda yokuşlarda çok zorlanmama rağmen sağ salim ulaşıp İzmir birmot’a gittim. Orada km sensörü taktırdım. (29 eylül 2010 -- 55 tl) Oradan çıkarken tekrar bu ışık yanıp sönmeye başladı. Bana sorunun ne olduğunu anlamaları için arabamı bırakmam gerektiğini söylediler. Arabamı bıraktım ertesi gün beni çağırdılar. Gittiğimde servis müdürü çetin Selçuk bey beni odasına çağırdı ve arabanın otomatik şanzımanında sorun olduğunu söyledi. Ben ona arabamın 120.000 bakımından sonra bozulduğunu ve bunda kendilerinin suçu olduğunu söyledim. Bana o bakımın bu konuyla alakası olmadığını söyledi ve anlattı. Bu otomatik şanzımana revizyon adı verilen bakım ya da yeni şanzıman alabileceğimi söyledi. Fiyatlarını sorduğumda yeni şanzımanın 6000 tl ve garantili olduğunu fakat revizyon yaptırırsam 1000tl ile 6000tl arasında bir rakam olacağını ve bu rakamın önceden yani şanzımanı açmadan yapılamayacağını ve garantisi olmadığını söyledi. İstersemde dışarıda bir ustaya yaptırabileceğimi söyledi. Ben Fiat servis genel müdürünün bana dışarıyı tavsiye etmesine anlam veremedim ve ona burada yaptıracağımı söyledim ve revizyon ya da yeni parça arasında karar vermek için süre istedim. Ertesi gün servisten cihangir beyi arayıp revizyon istediğimi söyledim. Bana emin misiniz fiyatı belli değil ve açılması 500tl artı hasar dedi. Ben eminim dedim ve okeyi verdim. Bir gün sonra sabah cihangir beyi aradım ve açılıp açılmadığını sordum. Bana henüz açılmadığını söyledi. Yarım saat sonra cihangir bey beni arayıp açamayacaklarını , müdürün onay vermediğini söyledi. Nasıl olur dedim ve oraya gelmemi bunu konuşmamızı istedi. Gelmeyeceğimi ve şanzımanın açılmasını istedim. Beş dakika sonra servis müdürü Çetin bey beni aradı ve revizyon işlemi yapmadıklarını söyledi. Kendisine beni odasına çağırdığı gün bunu konuştuğumuzu ve kendisinin bana iki seçenek sunduğunu ve bunlardan birinin revizyon olduğunu söyledim. Şiddetle inkar etti. Bende kendisini o gün çok net anladığımı ve ona düşünek için (iki seçenek arasında) süre istediğimi söyledim. Birmot servislerine artık bir güvenim kalmadı.







  • FIAT Müşteri Hizmetleri ile görüşün.
    İlgileneceklerinden eminim.

    1999 yılında Şanzumanı düzeltilemeyen aracım için aracım Fabrikaya gitti ve orada değiştirildi.
    Aracın fabrikada kaldığı süre içinde ücretsiz olarak başka bir araç tahsis edildi.
  • öncelikle buna benzer bir sorun şirketimizin Doblo marka aracındada oldu aracımızın sorunu turboyu açmaması 1,9jtd arabanın 1,3 bir araçtan daha kötü durumdaydı bizde tüm bakımlarını birmotta yaptırdığımız için aracı oraya veridik 3 defa aracın hazır oldugunu söyleyip teslim etmelerine rağmen aracımızın arızasının giderilmemiş olduğunu gördük ve bu işlemler tam tamına 3 AY sürdü bizde bu mağduriyetimizi başda KOÇ HOLDİNG olmak üzere tüm birimlerine mail fax ve telefon yoluyla ilettik ve aracımızın yapılmadan teslim edilmesini gerekli tutanaklarını tutturup MAHKEME yoluyla aracın iadesini talep edeceğimizi bildirik. Düşünsenize tamirini yapamadığınız aracı neden satıyorsunuz? ve aracı aldık arızalı haliyle koyduk fabrikanın bir koşesine daha sonra koç müşteri hizmetleri bizim kullanmamız üzere bir araç temin ettiklerini ve aracı almya geldikleri söylediler 1 gun sonra aracımızı alıp kullanmamız için bize başka bir araba bırakıp gittiler ve 3 gun sonra aracımız tüm sorunları halledilmiş şekilde ve ÜCRETSİZ (GARANTİ KAPSAMINDA)ki garantisi bitti değişdiğini bildirilip teslim edildi. o gün bugundur sorunsuz bir şekilde aracımız calisiyor ve ozaman için hatırladığım motorunun zannediyorum büyük bir cogunlu arızayı bulamadıklarından değişmiş sıfırlanmıştı :) size tavsiyem bastırın koçun tüm birimlerini arayın söyleyin tamir edemediğiniz arabayı neden satıyorsunuz diye emin olun rezil olmamak için sizinle irtibata gecip biran önce sorununuzu çözeceklerdir.!!!




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.