Şimdi Ara

Teledünya Hizmet Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
9.498
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sizlere teledünya başvuru aşamasında teledünyanın ne kadar rezil bir firma olduğunu anlama hikayemi anlatayım.2 ekimde başvuru yaptığım halde 1 hafta kafar beklediğim halde ne arayan oldu ne soran kurulum için!la havle diyerek ben 4440126 yı arayarak durumu belirttim,bana Ankarada kurulum için aramam gereken bir numara verdiler. bu numaraya ulaşmak ne mümkün!telefon ya meşgul ,ya açılıyor teledünyaya hoşgeldiniz sizi santrale bağlıyorum falan diyip bekletiyor ve sonra kendiliğnden kapanıyor.saatlerce uğraşıp kimseye ulaşamadım!!! daha sonra 1 gün sonra ulaşabildim bana taa bugüne kurulum randevusu verdiler. ve bugün,GELMEDİLER! şaka gibi,GELMEDİLER! saatlerce yine o ankara numaralarına ulaşmayı çalıştıktan sonra başardım ve bana listede olduğumu,bugün mutlaka gelineceğini söylediler.bu saate kadar gelmeyincede müşteri hizmetlerini arayıp durumu şikayet ettim,bana bu saatten sonra gelmezler,şikayeti aldık,sizde sabah şu numarayı arayıp konuşun dediler.dedim ki o numarayı ben bir daha aramam,ulaşmak mümkün değil.neyse,yarın arayıp başvurumu iptal edeceğim.digiturke de çok kızdığım olmuştur ama teledünyanın ki kadar rezil bir hizmet anlayışı hayatımda görmedim!adamı zorla yoldan çıkarıyorlar,en sonunda gidip dream alıcam o olcak.böyle firmalar olmaz olsun!



  • Bende Ankara'dayım bak bana ne yaptılar...

    10 gün önce teledünya'dan aradılar yok şöyle kampanya var , yok böyle yenilik var ayda 9,5TL HD set box yarı fiyatına 24ay taksitle aman kaçırmayın felan neyse...babam kabul etti 13.10.2010 tarihine randevu verdiler (bugün) sabah 8.30'da uyandım , dedim şimdi 1-2 saate gelirler saat 11.00 oldu 13.00 oldu 4440126'yı aradım bana 4413248 ara dediler 15-20dk sonra telefonu açtılar ve 4418272'yı ara dediler burası hiç açmadı bile 4440126'yı yeniden aradım 2202514'ü ara dediler orası 30dk sonra (3-4 kanal denedim işte yok şikayet-öneri,teledünya,arıza vs) biri açtı 4418293'yı ara dedi çıldırdım saat 15.30 oldu bu numarada hiç açmadı sürekli beklemede kaldım 126'ya döndüm 3474444'ü ara dedi burasıda ilk seferde açtı sizi bağlıyorum dedi 3 kere çaldı çat kapandı sinirden dişlerimi sıktım 126'yı tekrar aradım iptal etmek için şimdi orasıda 5-10dk beklettiler kapattım...o adamlar yarın kutuyla bi gelsinler bıçakla kovalıycam bi insan 6-7 saat konuşacak birini bulamaz mı yarın bi gün bozulsa kimse ilgilenmiyecek..
  • geçmiş olsun arkadaşlar.ben belki şanslıyım bu konuda bunları okuduktan sonra kendimi şanslı hissettim veya..pazar sabahı 444 lü numaradan yaptım başvurumu pazartesi aradılar çarşamba uygunmusunuz diye.tabi dedim çalışıyorum ama gelmeden önce ararlarsa bende eve geçerim dedim.dün saat 3.30 gibi aradılar geldik diye.gittim yaklaşık 45 dakikada kurulum yapıp gittiler.ha sıkıntı yokmu tabii var..bana abone olduğum hd sinema kanallarının 1-2 saate kadar açılacağı söylendi ama şu saat oldu sabah çıkarken baktım hala yayın yok yazıyordu..
  • Türkiyede müşteri hizmetleri yeterli olan bir firma varmı acaba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coupe96

    Sizlere teledünya başvuru aşamasında teledünyanın ne kadar rezil bir firma olduğunu anlama hikayemi anlatayım.2 ekimde başvuru yaptığım halde 1 hafta kafar beklediğim halde ne arayan oldu ne soran kurulum için!la havle diyerek ben 4440126 yı arayarak durumu belirttim,bana Ankarada kurulum için aramam gereken bir numara verdiler. bu numaraya ulaşmak ne mümkün!telefon ya meşgul ,ya açılıyor teledünyaya hoşgeldiniz sizi santrale bağlıyorum falan diyip bekletiyor ve sonra kendiliğnden kapanıyor.saatlerce uğraşıp kimseye ulaşamadım!!! daha sonra 1 gün sonra ulaşabildim bana taa bugüne kurulum randevusu verdiler. ve bugün,GELMEDİLER! şaka gibi,GELMEDİLER! saatlerce yine o ankara numaralarına ulaşmayı çalıştıktan sonra başardım ve bana listede olduğumu,bugün mutlaka gelineceğini söylediler.bu saate kadar gelmeyincede müşteri hizmetlerini arayıp durumu şikayet ettim,bana bu saatten sonra gelmezler,şikayeti aldık,sizde sabah şu numarayı arayıp konuşun dediler.dedim ki o numarayı ben bir daha aramam,ulaşmak mümkün değil.neyse,yarın arayıp başvurumu iptal edeceğim.digiturke de çok kızdığım olmuştur ama teledünyanın ki kadar rezil bir hizmet anlayışı hayatımda görmedim!adamı zorla yoldan çıkarıyorlar,en sonunda gidip dream alıcam o olcak.böyle firmalar olmaz olsun!

    Bana da benzerini yaptılar, kurulum için gelen arkadaş "bir sorun var" dedi, e sorun varsa halledin o zaman dedim, "ben halledemem arızayı arayacaksınız" buyurdu (kurulumcu eleman halledemiyor, düşünün) yani bozuk bir şekilde kurulum yapıp arızayı arayın diyip gitmek ne oluyor ki? Arızayı aradım, 5 saat içinde müdahale edilecek dendi, tabii diyiş o diyiş... 7 saat sonra geri aradım, kimse gelmedi, işimden gücümden oldum, haber de verilmedi, bu ne böyle dedim; ben acil olarak tekrar kayıt açıyorum dedi, kapadık telefonu. 15 dk. sonra baktım damladılar (demek ki isteyince hemen gelebiliyorlar) sorun da hdmi kablosundanmış, kablo arızalı, yedek kablom olmadığından anlayamadım, gerçi bilgisayardan aynı kabloyla görüntü almaya çalıştığımda da vermemişti görüntüyü orda uyandım da, yedek kablom olmadığından mecbur servis gelecekti.
    Netice itibarıyla, insanları işinden-gücünden edip saat vermemek, geleceğiz diyip bekletip gelmemek, daha kurulumu dahi düzgün yapmadan arızayı arayın diyip gitmek, bunlar gerçekten çok vahim, görüntü kalitesi kötü de olsa, 10 kat pahalı da olsa, insanlar diğer platformları tercih eder böyle yapılırsa, herkesin iş-gücü var, kimse bunlarla uğraşamaz.
  • 3 hafta önce pazartesi abone olmuştuk. 4 gün sürekli aradıkta anca geldiler. son 3 gündür bazı kanallar arızalıydı güncelleme yapı dediler yeni güncelleme yokmuş. kanallar hala bozuk aradık 212 li bir numara verdiler orayı aradık tekrar denizli deki bir servis numarası verdiler. onları aradık nihayet eve geldilerde düzelttiler. bunların peşinden koşmadıkça hizmet falan alınmaz. eve gelecekleri bile tahmin etmiyordum bu kadar uğraştırıldıktan sonra ama şükür geldiler
  • arkadaslar ,geçmiş olsun. ama bu rezillikleri cekmeye ne gerek var ? iptal edin. alın en dandik uydu alıcısını, türksattan yayınları izleyin. hem para ödeyip, hem rezil olmaya ne gerek var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funnygirl

    arkadaslar ,geçmiş olsun. ama bu rezillikleri cekmeye ne gerek var ? iptal edin. alın en dandik uydu alıcısını, türksattan yayınları izleyin. hem para ödeyip, hem rezil olmaya ne gerek var

    aynen öyle ama bir çözüm olsa daha güzel olcak adamlar tonla para kaldırıyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funnygirl
    arkadaslar ,geçmiş olsun. ama bu rezillikleri cekmeye ne gerek var ? iptal edin. alın en dandik uydu alıcısını, türksattan yayınları izleyin. hem para ödeyip, hem rezil olmaya ne gerek var

    Bizim binaya canak koyamiyorsun istedigin gibi,o yuzden mecbur kaliyorsun boyle cozumlere.
  • slm arkadaslar ben conax modulle kullanıyorum teledunyayı yannız yenıkanal araması yaptım butun kanallar sılındı sadece kablolu yayınları buluyor nasıl halledecem bıyardım ltf...
  • bizim site kablo tvye abone, ve aidatlardan ödeniyor kablo tv ücreti.

    dvb-c destekleyen bir tv aldım, teledünyayı aradım, terfi etmek istiyorum diye, edemezsiniz dediler, farkı neyse ödeyeyim dedim, yok site aboneliğinden çıkacaksınız, şu kadar para verip tekrar sıfırdan bireysel abone olacaksınız dediler, kafayı yemiş bunlar...
  • Biz normal kablo tv kullanıcısı idik, interneti de ttnet kullanıyorduk, bunların defalarca arayıp kafamızı şişirmeleri neticesinde yarım düzine fırsat kampanyasını kabul ettik.Uydunet ve teledünyaya üye olduk. Bağlama maceralarını anlatmıyacağım, o da uzun mesele ama şimdi sorun başka.Ben kablo tvmiz de zaten iyi göstermiyor, teledünya çalışır mı diye sorduğumda yayınların dijital olduğunu ve daha iyi görüntü alacağımızı söylediler, biz de kabul ettik, neyse geldiler, bağladılar, mutfaktaki talavizyonum HD LCD olduğundan receiveri oraya taktırdım.Normal olarak gösteriyordu fakat bir süre sonra sinyal yok yazısı çıktı görüntü gitti, arzayı aradım, geldiler, sizin ev içindeki kablolarınız yetersiz dediler, ama ne yaptılar bilmiyorum, bir şekilde sinyal yükseltmesi mi ne yaptılarsa düzelttiler.Aradan bir kaç ay geçti, geçen hafta yine aynı şey oldu, yine arızaya haber verdim, geldiler ama bu sorun sizinle ilgili, yapacak bir şeyimiz yok, ev içi kablolarınızda sorun var dediler.Yanlarında tekrar arızayı aradım, oradaki görevli de yapacak bir şey yok demez mi? Yani sen bana yalvara yalvara bu hizmete üye ediyorsun, bağlarken neden ölçümlerini yapmıyorsun, siz bu hizmeti alacak teknik alt yapıya sahip değilsin demiyorsun, başta bağlıyorsun, çalışıyor, ben sözleşmeyi imzalıyorum, şimdi de sorun sizin kablolarda diyorsun, ilk sefer bağlarken benim kablolarımın ölçümünü neden yapmadın, geldin, şrak diye bağladın, biz de gösteriyor diye sözleşmeyi imzaladık.Şimdi ben bu hizmeti kullanamıyorum, normal eskisi gibi 44 kanal kablo tv izliyorum ama Teledünya parası ödüyorum, ben şimdi tüketici olarak ne yapacağım, hakkımı nerede arayacağım?Zaten internet için verdikleri alet de çok berbat, evimiz dubleks, üst katta wireless çekmiyordu, neyse onu eski airties modemle bağlantı yaparak bir derece düzelttik ama ondan da memnun değiliz, sinyal gücü çok zayıf.Kısaca paramızla rezil olmak tam da budur yani.Ne yapacağımı bilen varsa bir cevap lütfen...
  • Aman diyeyim bu rezalet firmadan uzak durun. Ben de elimi bir kere kaptırdım şimdi kolumu kurtarmaya uğraşıyorum. Kalite ve müşteri memnuniyeti anlayışı sıfır bunlarda. Şikayetvar.com bunların şikayetleriyle dolu.
  • selamlar
    ben de hikayemi özet geçeyim

    4 Yıldır turksat teledunya abonesiyim ve 2 yıl önce ev naklimi yaptım. uydu alıcısı arızası için aradığımda bana 2 yıl önceki nakil sırasındaki borcu söylediler. Otomatik ödeme talimatı ile ödediğimden bu nakil sırasındaki borcun şu ana kadarki hiç bir faturada görünmemesi ve bu zaman kadar faiz işletmeleri tahammül edilecek birşey değil. Yayınların bozulması kalitenin düşmesi vb sebepleri daha saymıyorum bile
  • bende kendime şansız derdim şükür böyle şeyler yaşamadım vallahi. Ama hakketen müşteri hizmetleri konusunda çok ama çok yetersiz kalıyor teledünya.

    Ben telefonla tahüüt vermiştim ertesi gün gelmişlerdi bağlamaya Eskişehir'de. Görüntü kalitesi falan çok memnunum hd kanallar iyi ama nebiliyim okadar çokta dandik ve saçma tematik kanal varki hadi onları izleyenler de vardır belki ama biraz daha kaliteli kanallar eklense çok daha iyi olacak. 19 + 2 TL HD kutu ile 21 TL ödüyorum her ay bana fazla geliyor bu kanallara 19 TL vermek. Ederi 15 lira üst paketin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GhostSniper

    selamlar
    ben de hikayemi özet geçeyim

    4 Yıldır turksat teledunya abonesiyim ve 2 yıl önce ev naklimi yaptım. uydu alıcısı arızası için aradığımda bana 2 yıl önceki nakil sırasındaki borcu söylediler. Otomatik ödeme talimatı ile ödediğimden bu nakil sırasındaki borcun şu ana kadarki hiç bir faturada görünmemesi ve bu zaman kadar faiz işletmeleri tahammül edilecek birşey değil. Yayınların bozulması kalitenin düşmesi vb sebepleri daha saymıyorum bile

    nakil işlemi sonrasında hizmet numarasının değişmesi bu tip soruna neden oluyormus benimde 50 Kurus bir borcum kalmış genel olarak teledünya yeterli asıl onemli olan uydunet oldugu için sabahtan sabaha bir tek haber izliyorum. Ses ve görüntü oldukca sağlıklı fiyat olarak adreste zaman gecirmeyi saviyorsanız bence sinema ve üst paket almaya deger.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.