Şimdi Ara

MEGANE 3 1.5 DCI 105hp YAKIT DEGERLERI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
0
Favori
40.304
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar hb. 105 hp. lik araçlarınızla şehir içi şehir dışı ve karışık yakıt değerlerinizi Lt. cinsinden paylaşırmızınız.

    Şehir içi : 6.5 -7 .2lt.
    karışık : 6.0 - 6.5 lt.
    şehir dışı : 4.8 - 5.0 lt. (5. vites 90km. - 6. vites 110km. sabit )



  • 5.8-6.2 = ş.içi
    4.5-5.6 = dışı
    6 = karışık

    ~5000 km sport tourer
  • Yokmu ardaşlar yakıt değerlerini ölçen
  • Ş içi 5.7-6.3 Arası
    Şehir dışını daha olçmedeim kısmetse bu hafta sonu ölçerim
  • Yok mu başka değer girecek,almayı düşünen arkadaşlara yol göstersin
  • araç 700 km.de, hepsi şehir içi....5.7 lt.
  • Süpermiş vallahi


    quote:

    Orijinalden alıntı: kk35

    araç 700 km.de, hepsi şehir içi....5.7 lt.
  • slm
    yakıt değerlerimi yazan arkadaşlar
    ortalama hızını da yazabılır mı .
    çünkü 5,7 şehir içi ,hele de İstanbul gibi bir trafıkteyse
    hiç de gerçekçi gelmıyor .
    bende (başka bir marka 1,6 turbodizel )
    6,5-7.2 lt fln şehir içi ortalama hız 29 kmH
    şehir dışı ise 4,4-5,1 ,
    hız 160-180 ile gidersem 6,5-6,8 olduğu da var ,
    arac 6 vites .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pixelbs

    slm
    yakıt değerlerimi yazan arkadaşlar
    ortalama hızını da yazabılır mı .
    çünkü 5,7 şehir içi ,hele de İstanbul gibi bir trafıkteyse
    hiç de gerçekçi gelmıyor .
    bende (başka bir marka 1,6 turbodizel )
    6,5-7.2 lt fln şehir içi ortalama hız 29 kmH
    şehir dışı ise 4,4-5,1 ,
    hız 160-180 ile gidersem 6,5-6,8 olduğu da var ,
    arac 6 vites .

    aracımı ankara trafiğinde kullanıyorum, ortalama hız değeri 29,7 km/sa.görünmekte, yol bilgisayarımın yalancısıyım, aracı daima 2000 devirde kalacak şekilde kullanır, 2500-2600 devirde vites değiştirir, trafikte sadece arabanın önüne değil, 50-100m, görebildiğim kadar önüne bakar, mümkün olduğu kadar ani gaz ve frenden kaçınırım, 6 yıldır dizel aracları hep böyle kullandım.....




  • Araç 3300 km.de ortalama halen 6,8 lt.
  • araba 1000km de iken yaklaşık ortalama deper 7.2 gibiydi. Dün antalyaya gittim yaklaşık 500 km yol yaptım. normal yollarda 90, bölünmüş yollarda 110 hız ile gidip geldim. Hem rodaj süresi hemde yoldaki radar noktaarını bilmediğimden pek zorlamadım ama eve geri geldiğimde ortalama 5.9'a düşmüştü. şehir içinde ama bu ortalama şehrin yapısı ile çok alakalı. fethiyede heryer kasis 3. vitese geçemiorsun 20mde bir kasis var sahil bandında. sanırım ortalama bu yüzdende çok yüksek oluyor şehir içinde.
    neyse 1500 km rodaj süresi geçti en kısa sürede bi izmir yapıp aydın tobanında max deneyeceğim aracı, sabırsızlanıyorum
  • Araç 4300 km de ortalama hız 30.3
    Yakıt tüketimi ortalama 5.8 lt
  • Aracım şu anda 6400 Km'de ortalama ilk 1000 km 5.2, 4000 km'de 5.0, şuan 6400 km'de ortalama 4.8'de. Genel anlamda yakıttan memnunum. Bunların %80'i şehir dışı, %20'si şehir içi yapılmış ortalama. Aracım 85 bg ve genelde 88km sabit hız veya 110 km hız sabitleme ile alınmış değerler.
  • Arkadaşlar 2 el megan 3 hb almayı düşünüyorum.Fakat fransadan gelenler ile yerli üretim arasında farkları tam anlayamadım.Bildigim kadarıyla mart 2010'a kadar fransadan gelenler satılıyordu.Kısacası Mart ayından önceki megan hb ile mart ayından sonra üretilen arasında donanım farkı varmı?(Kıyaslamayı dinamik ve privilege olarak dikkat edersek)Mais ve Renault servisleri çok küçük farklar oldugunu yerli üretimlerin daha iyi ve parça sıkıntısı yaşamayacagımızı söylüyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinan34

    Arkadaşlar 2 el megan 3 hb almayı düşünüyorum.Fakat fransadan gelenler ile yerli üretim arasında farkları tam anlayamadım.Bildigim kadarıyla mart 2010'a kadar fransadan gelenler satılıyordu.Kısacası Mart ayından önceki megan hb ile mart ayından sonra üretilen arasında donanım farkı varmı?(Kıyaslamayı dinamik ve privilege olarak dikkat edersek)Mais ve Renault servisleri çok küçük farklar oldugunu yerli üretimlerin daha iyi ve parça sıkıntısı yaşamayacagımızı söylüyorlar.


    arada çok küçük farklar yok.. büyük farklar var..

    ithaller 2 cm daha alçak (yol tutuşu daha iyi), dijital hız kadranı, 4 cam tek dokunuşla açılıyor, gündüz farı var, lastik tamir kiti, stepne bagajda (yerlide saçma şekilde arabanın altında), karoser lazer kaynakla birleştirilmiş, lastikler 55 yanak (yerlide 60), camlar açıkken aracı kilitlediğinizde camlar kapanıyor, döşemeleri ve konsolu daha kaliteli..

    + Yalıtımı daha iyi ithallerin,yol sesi daha az alıyor ve depoda ses engelleyici yalıtım malzemesi var mazot sağa sola giderken ses yapmasın diye. Yerlilerde duyuyosunuz sesi

    ithallerde 0-100 = 10.9 sn, max hız = 190 km/h
    yerli üretimlerde 0-100= 11.4 sn max.hız = 186 km/h




  • ithal megane porsche gibiymiş :) yalnız dijital kadran yerine anolog tercih edilebilir bunu menfi bir özellik olarak görmem. hatta tercih bile ederim. onun dışında gündüz farı olayı doğru eksiklik. camlar aynı şekilde eksiklik.stepne de doğru içerde olabilirmiş.lastik olayına gelince 205 60 16 lar 407 ,corolla verso gibi araçlarda da kullanılıyor yükseklik bundan artıyor , buda tercih sebebi ülkemiz insanı için bence uygun olabilir. depodan gelen ses denmiş yalıtım neymiş depoya uygulanan onu merak ettim ithal meganede. bir fotoğrafını alsak deponun görsek bir yalıtımı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aa.aslan -- 14 Aralık 2010; 13:52:06 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vsoner


    quote:

    Orijinalden alıntı: sinan34

    Arkadaşlar 2 el megan 3 hb almayı düşünüyorum.Fakat fransadan gelenler ile yerli üretim arasında farkları tam anlayamadım.Bildigim kadarıyla mart 2010'a kadar fransadan gelenler satılıyordu.Kısacası Mart ayından önceki megan hb ile mart ayından sonra üretilen arasında donanım farkı varmı?(Kıyaslamayı dinamik ve privilege olarak dikkat edersek)Mais ve Renault servisleri çok küçük farklar oldugunu yerli üretimlerin daha iyi ve parça sıkıntısı yaşamayacagımızı söylüyorlar.


    arada çok küçük farklar yok.. büyük farklar var..

    ithaller 2 cm daha alçak (yol tutuşu daha iyi), dijital hız kadranı, 4 cam tek dokunuşla açılıyor, gündüz farı var, lastik tamir kiti, stepne bagajda (yerlide saçma şekilde arabanın altında), karoser lazer kaynakla birleştirilmiş, lastikler 55 yanak (yerlide 60), camlar açıkken aracı kilitlediğinizde camlar kapanıyor, döşemeleri ve konsolu daha kaliteli..

    + Yalıtımı daha iyi ithallerin,yol sesi daha az alıyor ve depoda ses engelleyici yalıtım malzemesi var mazot sağa sola giderken ses yapmasın diye. Yerlilerde duyuyosunuz sesi

    ithallerde 0-100 = 10.9 sn, max hız = 190 km/h
    yerli üretimlerde 0-100= 11.4 sn max.hız = 186 km/h


    Teşekürler.Kısacası donanım farkı yok diyorsunuz.

    Bu günlerde bol bol galericileri arıyorum..Bu günkü galerici dinamik ile privilege arasında hiçbir fark olmadıgını söyledi.(Sattıgı arabanın ruhsatında dinamik yazdıgını en son ögrendim. Renaultun sitesinden 1.5 dci megan hb dinamik ve privilegeyi karşılaştırdıgımda fiyat farkı olmadıgını sadece jant farkı oldugu görünce adama hak vermek zorunda kaldım.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sinan34 -- 14 Aralık 2010; 18:33:20 >




  • Şehir içi seri kullanım.. 5.8-6.3

    Şehir dışı 6. vites sabit 110.. 4.8-5.2

    Şehir dışı karışık süratlerde (200 e kadar yolu var ) 7 lt yi geçiyor.
  • 5.8
  • bu başlığın açıldığı iyi olmuş zira bende merak ediyordum,

    anlamadığım konu şu, iki hafta önce Qashqai +2 aldım, megane 3 ile aynı 1,5 dci motor var, 105 bg 240 kN tork, QQ 1650 kilo, sanırım Megane 3 de 1250 kilo, benim aracın ortalama yakıt değeri istanbul da 5,8 şuanda. aldığım yakıtı gittiğim km'ye bölünce de buna yakın bir değer çıkıyor.

    iki araç aynı motora ve güce sahip olmasına rağmen, nasıl oluyor da 400 kg daha ağır olanı çok yakmıyor çözemedim bir türlü. şanzıman da aynı sanırım, 6 ileri.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.