Şimdi Ara

BMW 3 SERİSİ E90 (579. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15.713
Cevap
105
Favori
1.275.951
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 577578579580581
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • darkbluehome D kullanıcısına yanıt
    E46 dan beri bu sorunu yaşayan birçok kullanıcı var.
    Fren disklerine bir baktırın, değişmesi gerekiyorsa mutlaka orjinal disklerle değiştirin.
  • cgnday kullanıcısına yanıt
    hosbulduk orjinal egzosu değiştiren varmı veya sen değiştirdinmi. çok kararsız kaldım orjinal halinide seviyorum ama birazda ses olsun istiyorum
  • cursed_devil kullanıcısına yanıt
    ben o tarz modifiye işlerinden pek hoşlanmıyorum. sadece görüntü için bmw logolu orjinal tek çıkış krom egzoz ucu taktırdım.
  • cgnday kullanıcısına yanıt
    bende orjinaliğini bozma taraftarı değilim. aklıma takıldı sadece yapılmış olsa nasıl olurdu diye sesi.
    küçük ayrıntılar güzel oluyo yukarda fotoğraflarını paylaştım orda mesela içindeki lambaları led olarak değiştiriyim dedim. bunun gibi şeyler
  • Arkadaşlar e90 lci aracım var. Uzun zamandır yazmak istiyorum ancak fırsat bulamıyorum. Geçen gün yol bilgisayarı far arızası hatası vermeye başladı. Yalnız farlarda herhangi bir sorun yok. Düzgün yanıyorlar. Aracı çalıştırdığımda aynı sorun devam ediyor. Sorun ne olabilir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Merhaba,

    2009 3.18d e90 sahibiyim.
    Bagaj örtüsü altında bluethooth hazırlığı mı demek lazım yada beyin de diyebiliriz sanırım, cihaz var.
    Söküp baktık hatta çalıştığını da gördük.
    Lakin radyo'da seçeneklerde bluethooth çıkmıyor.
    Telefonda dolayısı ile bağlanamıyor.

    Bu sorun ile kesin karşılaşmışsınızdır, bu hazırlığın üzerine bir kit gibi birşey mi taktırmam gerekiyor acaba?

    Borusan dışında Ankara'da bu işi sorunsuz halledecek bir yer önerebilir misiniz?

    Teşekkür ederim.
  • Arkadaşlar merhabalar ehliyeti neredeyse yeni aldım 2 ay oldu ve eş dost akraba direksiyon dersi,sınavı derken iyi kotu bi altyapım var konuya gelecek olursak ailecek haftasonu arada bir gezecek bir araba almayı planlıyoruz ve arabayı az yani keyif için kullanacağımız için fazla para bağlamak istemiyoruz 40,45 bin tl bütçe var ve ikince el öncelikli tercihimiz ve benim öncelikli tercihim ise iyi kotu bir bmw :) baya araştırdım bu bütçeye gore e46 320i ve e90 316i alınabiliyor ama malum 316i performansıyla baya eleştiriliyor (e90 kasa) ama açıkçası şuanda performans arayacak kadar iyi bir şoför değilim diye kafamı kurcalıyor e90. Tek amaç haftasonu boş zamanlarda bir bmw üzerinde gitmek. sizden tavsiye bekliyorum her yorum benim için çok değerli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4007

    Arkadaşlar e90 lci aracım var. Uzun zamandır yazmak istiyorum ancak fırsat bulamıyorum. Geçen gün yol bilgisayarı far arızası hatası vermeye başladı. Yalnız farlarda herhangi bir sorun yok. Düzgün yanıyorlar. Aracı çalıştırdığımda aynı sorun devam ediyor. Sorun ne olabilir?

    Parklar, sisler ve sinyaller dahil bütün lambaları kontrol ettiniz mi ?
  • erciftci E kullanıcısına yanıt
    Evet ayrıca bugün de akü hatası vermeye başladı. Herhangi bir sıkıntı da yok. Servis aküyü ölçü ve herhangi birşey olmadığını söyledi. Durduk yere teyp akü hatası verdiği için kendiliğinden kapanıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtkarakaya

    Arkadaşlar Merhaba,

    2009 3.18d e90 sahibiyim.
    Bagaj örtüsü altında bluethooth hazırlığı mı demek lazım yada beyin de diyebiliriz sanırım, cihaz var.
    Söküp baktık hatta çalıştığını da gördük.
    Lakin radyo'da seçeneklerde bluethooth çıkmıyor.
    Telefonda dolayısı ile bağlanamıyor.

    Bu sorun ile kesin karşılaşmışsınızdır, bu hazırlığın üzerine bir kit gibi birşey mi taktırmam gerekiyor acaba?

    Borusan dışında Ankara'da bu işi sorunsuz halledecek bir yer önerebilir misiniz?

    Teşekkür ederim.


    merhaba
    aracınızda bluetooth hazırlığı mevcut. o parçanın adı combox
    combox varsa bluetooth 250-300euro
    combox yoksa bluetooth 700euro civarı tutuyor.

    mert oto elektronik ile görüşün güncel fiyatı onlar söyler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: secospacos

    quote:

    Orijinalden alıntı: mtkarakaya

    Arkadaşlar Merhaba,

    2009 3.18d e90 sahibiyim.
    Bagaj örtüsü altında bluethooth hazırlığı mı demek lazım yada beyin de diyebiliriz sanırım, cihaz var.
    Söküp baktık hatta çalıştığını da gördük.
    Lakin radyo'da seçeneklerde bluethooth çıkmıyor.
    Telefonda dolayısı ile bağlanamıyor.

    Bu sorun ile kesin karşılaşmışsınızdır, bu hazırlığın üzerine bir kit gibi birşey mi taktırmam gerekiyor acaba?

    Borusan dışında Ankara'da bu işi sorunsuz halledecek bir yer önerebilir misiniz?

    Teşekkür ederim.


    merhaba
    aracınızda bluetooth hazırlığı mevcut. o parçanın adı combox
    combox varsa bluetooth 250-300euro
    combox yoksa bluetooth 700euro civarı tutuyor.

    mert oto elektronik ile görüşün güncel fiyatı onlar söyler



    Merhaba secospacos.

    Cevap için teşekkür ederim. Mert Oto Sanırım istanbul'da.
    Ankarada iyi bir elektronikçiyi Şimşek BMW Servisi önermişti hatta biraz tuzlular ama iyi iş çıkarıyorlar demişti.
    Oraya verdiğin bilgiler ile gidip bir sorayım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mtkarakaya -- 26 Şubat 2015; 17:18:10 >




  • 2012 BMW 320d xdrive 100.000km deki aracımda çekişte biraz düşme vardı. Önce würth yetkilisini aradım hiç bir problem olmaz beyefendi dedi telefonda. Bide İzmirde oto reisi aradım usta würth dizel yakıt katkısı atayım mı depoya dedim. Ustanın cevabı: Kardeş aynı araçtan bende de vardı. BMW yakıt ve katkı konusunda hassas araba.. temizlensin diye bu katkıyı atmıştım bir süre sonra 4 yeni enjektör almak zorunda kaldım memeleri aşındırıyor ve enjektör artık püskürtme değilde işeme yapıyor buda motoru yani pistonların üstünü bir süre sonra eritiyor motor gidiyor dedi. Ne yapmam lazım dedim. Cevap iyi bir dizel pompacı bul Ankarada enjekyörleri söktörüp tamir takımı (memelerini) yenisi ile değiştir ve ayarlattır dedi. Aynen dediğini yaptım. Ankara şaşmaz sanayide Uzman Dizel- Pompa yı buldum (Nuh usta, Ümit Usta) mükemmel bir iş çıkardılar. ( 4- 5 saat sürüyor ama sabır) Gerçekten uzmanmış ustalar şu an aracım gaza basınca yerinde duramıyor dört çeker araba patinajla kalkıyor.

    Dizel aracın uzun ömürlü olması için; Her 10.000 km de yağ(tam sentetik yağ kullanın örneğin benim araç için Mobil1 ESP formula 5W30), yağ filtresi , yakıt filtesini mutlaka değiştirin. Yakıt ve yağ filtresini yan sanayi kullanmayın. (Yağı ve yağ filtresini şaşmaz ŞAH makinadan , yedek parçaları Ankara Şaşmaz sanayi Ertürk BMW den alıyorum fiyatar uygun) Turbo ömrü ve yakıt tasarrufu için her 5.000km bir hava filtresini değiştirin. Tıkanmış kirlenmiş filtre, turbo hava emmek (tıpkı elektrik süpürgesi gibi) ister ama hava geçiremediği için turboyu zorlar. Otomatik şanzumansa ( Otomatik şanzumancıda Ankara Şaşmaz sanayi Aydoğmuş şanzuman bu işte iyiler, işi bilenler burada) ilk yağı 100.000km ve her 50.000km bir orijinal yağı ile değiştirin. Dururken uzun süre D de durmayın N ye alın bekleyin. D ye aldıktan hemen sonra gaza basmayın 1 sn minimum bekleyin ki şanzuman yağı sistemi doldursun. Ani gaza basmalar şanzumanı yıpratır. Otomatik şanzuman 1. ve 2. viteste iken 20km/h ve 40 km/h hızlardan sonra yani 3. viteste gaza basıp hızlanmanız daha doğrudur. Ağır bir kütleyi aniden hızlandırmak şanzumanı zorlar. Egzostun çıkış ucuna bakın içi siyah değil temiz ve kurumsuz olmalıdır. ( karbonlaşma zararlı) Kurum varsa bile 1-2 hafta içinde temizlenir bunlara dikkat edilirse. Dizel Partikül Filtesi olan araçlarda 10.000 km bir vitesi manuele alıp sabit 3000 d/dk devirde hiç devir düşmeden 20-25 km yol yapın DPF içindeki karbonlar yanacaktır. DPF ömrü uzayacaktır. Sabahları yaz- kış 1dakka motor ısınması ve akşamları yaz-kış 1dk bekledikten sonra motoru durdurun. Ben bildiklerimi ve uyguladıklarımı paylaştım umarım işinize yarar ve ülke ekonomisine katkı sağlar.

    Sonuç : bilip bilmeden her marka arabaya her katkıyı atmayın pompa ve enjektörler pahalı malzemeler (hele bizim arabalarda) :)

    Not: Yukarıda yazdığım firmalarla , şahıslarla ve kurumlarla tanışlığım yoktur. Borusana gitmemek için araştırarak bulduğum işlerinde gerçekten başarılı yerlerdir. Boşuna arayıp uğraşmayın dedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vedatkerem -- 1 Mart 2015; 1:17:57 >




  • ARKADAŞLAR E92DE KLİMA BÖLÜMÜNDE BULUNAN REST DÜОMESİ NE İŞE YARAR VE NASIL ÇALIŞIR BİLGİLENDİRİRMİSİNİZ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vedatkerem

    2012 BMW 320d xdrive 100.000km deki aracımda çekişte biraz düşme vardı. Önce würth yetkilisini aradım hiç bir problem olmaz beyefendi dedi telefonda. Bide İzmirde oto reisi aradım usta würth dizel yakıt katkısı atayım mı depoya dedim. Ustanın cevabı: Kardeş aynı araçtan bende de vardı. BMW yakıt ve katkı konusunda hassas araba.. temizlensin diye bu katkıyı atmıştım bir süre sonra 4 yeni enjektör almak zorunda kaldım memeleri aşındırıyor ve enjektör artık püskürtme değilde işeme yapıyor buda motoru yani pistonların üstünü bir süre sonra eritiyor motor gidiyor dedi. Ne yapmam lazım dedim. Cevap iyi bir dizel pompacı bul Ankarada enjekyörleri söktörüp tamir takımı (memelerini) yenisi ile değiştir ve ayarlattır dedi. Aynen dediğini yaptım. Ankara şaşmaz sanayide Uzman Dizel- Pompa yı buldum (Nuh usta, Ümit Usta) mükemmel bir iş çıkardılar. ( 4- 5 saat sürüyor ama sabır) Gerçekten uzmanmış ustalar şu an aracım gaza basınca yerinde duramıyor dört çeker araba patinajla kalkıyor.

    Dizel aracın uzun ömürlü olması için; Her 10.000 km de yağ(tam sentetik yağ kullanın örneğin benim araç için Mobil1 ESP formula 5W30), yağ filtresi , yakıt filtesini mutlaka değiştirin. Yakıt ve yağ filtresini yan sanayi kullanmayın. (Yağı ve yağ filtresini şaşmaz ŞAH makinadan , yedek parçaları Ankara Şaşmaz sanayi Ertürk BMW den alıyorum fiyatar uygun) Turbo ömrü ve yakıt tasarrufu için her 5.000km bir hava filtresini değiştirin. Tıkanmış kirlenmiş filtre, turbo hava emmek (tıpkı elektrik süpürgesi gibi) ister ama hava geçiremediği için turboyu zorlar. Otomatik şanzumansa ( Otomatik şanzumancıda Ankara Şaşmaz sanayi Aydoğmuş şanzuman bu işte iyiler, işi bilenler burada) ilk yağı 100.000km ve her 50.000km bir orijinal yağı ile değiştirin. Dururken uzun süre D de durmayın N ye alın bekleyin. D ye aldıktan hemen sonra gaza basmayın 1 sn minimum bekleyin ki şanzuman yağı sistemi doldursun. Ani gaza basmalar şanzumanı yıpratır. Otomatik şanzuman 1. ve 2. viteste iken 20km/h ve 40 km/h hızlardan sonra yani 3. viteste gaza basıp hızlanmanız daha doğrudur. Ağır bir kütleyi aniden hızlandırmak şanzumanı zorlar. Egzostun çıkış ucuna bakın içi siyah değil temiz ve kurumsuz olmalıdır. ( karbonlaşma zararlı) Kurum varsa bile 1-2 hafta içinde temizlenir bunlara dikkat edilirse. Dizel Partikül Filtesi olan araçlarda 10.000 km bir vitesi manuele alıp sabit 3000 d/dk devirde hiç devir düşmeden 20-25 km yol yapın DPF içindeki karbonlar yanacaktır. DPF ömrü uzayacaktır. Sabahları yaz- kış 1dakka motor ısınması ve akşamları yaz-kış 1dk bekledikten sonra motoru durdurun. Ben bildiklerimi ve uyguladıklarımı paylaştım umarım işinize yarar ve ülke ekonomisine katkı sağlar.

    Sonuç : bilip bilmeden her marka arabaya her katkıyı atmayın pompa ve enjektörler pahalı malzemeler (hele bizim arabalarda) :)

    Not: Yukarıda yazdığım firmalarla , şahıslarla ve kurumlarla tanışlığım yoktur. Borusana gitmemek için araştırarak bulduğum işlerinde gerçekten başarılı yerlerdir. Boşuna arayıp uğraşmayın dedim.

    elinize sağlık faydalı bilgiler vermişsiniz

    yalnız bir şey sormak istiyorum,
    -benim aracımda 104bin km'de ,2010 3.20d 177 hp liklerden.

    ben bakımlara borusana götürüyorum,bakım aralığı 30bin km, ama ben 20bin km civarında götürüyorum hep, benim motorda ne çekişten düşme nede benzeri bir sorun oldu şimdiye kadar, siz hava filtresini her 5binkm'de bir, yağınıda her 10binde bir değiştirmenize rağmen neden bu sorunlar oluştu sizce? tesadüfmü yoksa bakımları yetkili servise değilde sanayide yaptırmanızdan dolayı olabilir mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Magnat_HiFi

    quote:

    Orijinalden alıntı: vedatkerem

    2012 BMW 320d xdrive 100.000km deki aracımda çekişte biraz düşme vardı. Önce würth yetkilisini aradım hiç bir problem olmaz beyefendi dedi telefonda. Bide İzmirde oto reisi aradım usta würth dizel yakıt katkısı atayım mı depoya dedim. Ustanın cevabı: Kardeş aynı araçtan bende de vardı. BMW yakıt ve katkı konusunda hassas araba.. temizlensin diye bu katkıyı atmıştım bir süre sonra 4 yeni enjektör almak zorunda kaldım memeleri aşındırıyor ve enjektör artık püskürtme değilde işeme yapıyor buda motoru yani pistonların üstünü bir süre sonra eritiyor motor gidiyor dedi. Ne yapmam lazım dedim. Cevap iyi bir dizel pompacı bul Ankarada enjekyörleri söktörüp tamir takımı (memelerini) yenisi ile değiştir ve ayarlattır dedi. Aynen dediğini yaptım. Ankara şaşmaz sanayide Uzman Dizel- Pompa yı buldum (Nuh usta, Ümit Usta) mükemmel bir iş çıkardılar. ( 4- 5 saat sürüyor ama sabır) Gerçekten uzmanmış ustalar şu an aracım gaza basınca yerinde duramıyor dört çeker araba patinajla kalkıyor.

    Dizel aracın uzun ömürlü olması için; Her 10.000 km de yağ(tam sentetik yağ kullanın örneğin benim araç için Mobil1 ESP formula 5W30), yağ filtresi , yakıt filtesini mutlaka değiştirin. Yakıt ve yağ filtresini yan sanayi kullanmayın. (Yağı ve yağ filtresini şaşmaz ŞAH makinadan , yedek parçaları Ankara Şaşmaz sanayi Ertürk BMW den alıyorum fiyatar uygun) Turbo ömrü ve yakıt tasarrufu için her 5.000km bir hava filtresini değiştirin. Tıkanmış kirlenmiş filtre, turbo hava emmek (tıpkı elektrik süpürgesi gibi) ister ama hava geçiremediği için turboyu zorlar. Otomatik şanzumansa ( Otomatik şanzumancıda Ankara Şaşmaz sanayi Aydoğmuş şanzuman bu işte iyiler, işi bilenler burada) ilk yağı 100.000km ve her 50.000km bir orijinal yağı ile değiştirin. Dururken uzun süre D de durmayın N ye alın bekleyin. D ye aldıktan hemen sonra gaza basmayın 1 sn minimum bekleyin ki şanzuman yağı sistemi doldursun. Ani gaza basmalar şanzumanı yıpratır. Otomatik şanzuman 1. ve 2. viteste iken 20km/h ve 40 km/h hızlardan sonra yani 3. viteste gaza basıp hızlanmanız daha doğrudur. Ağır bir kütleyi aniden hızlandırmak şanzumanı zorlar. Egzostun çıkış ucuna bakın içi siyah değil temiz ve kurumsuz olmalıdır. ( karbonlaşma zararlı) Kurum varsa bile 1-2 hafta içinde temizlenir bunlara dikkat edilirse. Dizel Partikül Filtesi olan araçlarda 10.000 km bir vitesi manuele alıp sabit 3000 d/dk devirde hiç devir düşmeden 20-25 km yol yapın DPF içindeki karbonlar yanacaktır. DPF ömrü uzayacaktır. Sabahları yaz- kış 1dakka motor ısınması ve akşamları yaz-kış 1dk bekledikten sonra motoru durdurun. Ben bildiklerimi ve uyguladıklarımı paylaştım umarım işinize yarar ve ülke ekonomisine katkı sağlar.

    Sonuç : bilip bilmeden her marka arabaya her katkıyı atmayın pompa ve enjektörler pahalı malzemeler (hele bizim arabalarda) :)

    Not: Yukarıda yazdığım firmalarla , şahıslarla ve kurumlarla tanışlığım yoktur. Borusana gitmemek için araştırarak bulduğum işlerinde gerçekten başarılı yerlerdir. Boşuna arayıp uğraşmayın dedim.

    elinize sağlık faydalı bilgiler vermişsiniz

    yalnız bir şey sormak istiyorum,
    -benim aracımda 104bin km'de ,2010 3.20d 177 hp liklerden.

    ben bakımlara borusana götürüyorum,bakım aralığı 30bin km, ama ben 20bin km civarında götürüyorum hep, benim motorda ne çekişten düşme nede benzeri bir sorun oldu şimdiye kadar, siz hava filtresini her 5binkm'de bir, yağınıda her 10binde bir değiştirmenize rağmen neden bu sorunlar oluştu sizce? tesadüfmü yoksa bakımları yetkili servise değilde sanayide yaptırmanızdan dolayı olabilir mi?

    Memleketime (izmit) gittim yazın ordaki aldığım yakıttan sonra oldu. 1 depo yakıtla İzmit- İstanbul- Tekirdağ- Çorlu- Tekirdağ - Çanakkale- Bursa- İzmit yaptım (968km). Marmara bölgesi etrafında 1 tur attım. Borusan dışında bakım yapma ile alakası yok uzaktan yakından. Orijinal aynı malzemeleri kullandım hep daha uygun fiyatla tabi. Bir bakım 350€+kdv olacağına 350-400TL tutuyor dışarıda. Bir depo kötü yakıt enjektörlerin bozulması yada sorun oluşması için yeterliymiş Uzman dizel pompa da çalışan ümit ustanın sözleri bunlar. Birde siz aracınıza alıştığınız için çekişte düşme varsa bile hissedemeyebilirsiniz. O gaza sert basınca birden fırlama olayı (toparlamasını geç yapıyordu) azalmıştı birde ortalama yakıt tüketimi artmıştı. Yoksa uzun yolda 200-220 km leri görüyordum rahatlıkla. Şimdi elektrikli güçlü bi araba alıcam inşallah ondan satıyorum beyaz güvercinimi

    Yukarıda yazdığım işlemlerden sonra daha yapılacak bişeyi varmı diye bir uzmana danışmak için; Borusan esenboğada çalışan (ordan ayrılmak üzere) bi arkadaşıma aracı incelettim. Bilgisayara felan bağladı, aracı sürdü, kaputu açıp baktı abi çok iyi bakmışsın yağ terlemesi bile yok, aracı sürerken çekiş on numara, içeride yıpranma felanda yok. Sen yapılcak her şeyi yapmışsın abi dedi. Allah kaza bela vermesin diyerek ayrıldık yanından.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vedatkerem -- 1 Mart 2015; 18:47:57 >




  • Türkiyede dizel yakıt alırken böyle bi cihaz almak gerekecek

    http://www.biolab.com.tr/TR,1751/irox-diesel---dizel-yakit-analizoru.html#icerik
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlkanExclusive

    quote:

    Orijinalden alıntı: vedatkerem

    2012 BMW 320d E90 X-drive LCi M paket aracımı satıyorum. Hata boya yok. Araç Ankarada isteyen görebilir. Şehir içi bu havalarda 7-8 lt arası yakıyor. Fiyat yüksek gelebilir ama iyi mal iyi para..

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-2012-mpaket-xdrive-320d-lci-184-hp-sunroof-i-drive-hatasiz-200669127/detay/

    Borusan Premium Selection'da 2 yıl garanti verdikleri 2012 model Sport Plus metalik renk kazasız, sorunsuz 57.000KM'deki aracı 100.013TL'ye sattı geçen ay. Tek eksisi xDrive değildi. Bu arada güncel F30 kasanın sıfırlarında 20d ve 20d xDrive arasında 10.000TL fark var.

    Bence tekrar hesap yapın..

    Tamamen haklısın.
    Xdrive ikinci elde aradaki farkı koruyor.
    Ama bu aracın bu paralar etmesi maalesef imkansız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eczman2000


    quote:

    Orijinalden alıntı: AlkanExclusive

    quote:

    Orijinalden alıntı: vedatkerem

    2012 BMW 320d E90 X-drive LCi M paket aracımı satıyorum. Hata boya yok. Araç Ankarada isteyen görebilir. Şehir içi bu havalarda 7-8 lt arası yakıyor. Fiyat yüksek gelebilir ama iyi mal iyi para..

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-2012-mpaket-xdrive-320d-lci-184-hp-sunroof-i-drive-hatasiz-200669127/detay/

    Borusan Premium Selection'da 2 yıl garanti verdikleri 2012 model Sport Plus metalik renk kazasız, sorunsuz 57.000KM'deki aracı 100.013TL'ye sattı geçen ay. Tek eksisi xDrive değildi. Bu arada güncel F30 kasanın sıfırlarında 20d ve 20d xDrive arasında 10.000TL fark var.

    Bence tekrar hesap yapın..

    Tamamen haklısın.
    Xdrive ikinci elde aradaki farkı koruyor.
    Ama bu aracın bu paralar etmesi maalesef imkansız.

    PM




  • mtkarakaya M kullanıcısına yanıt
    selamlar aynı parça bende de var ve bluetooth kullanamıyorum. beni de bilgilendirir misiniz bu konuda araştırdıktan sonra. şimdiden teşekkürler
  • cursed_devil kullanıcısına yanıt
    REST (residual heat - artık ısı) düğmesi, aracı belli bir süre kullanıp motoru ısıttıktan sonra, araç durduğunda motordaki sıcak havanın kabine verilmeye devam edilmesi için kullanılır.

    Örneğin aracınızı yarım saat kullandınız ve 10 dakikalık bir iş için park ettiniz. Park esnasında motoru kapattıktan sonra REST düğmesine basarsanız, klima içeriye motordan alacağı sıcak havayı vermeye devam eder. Böylece geri döndüğünüzde araç içini halen sıcak halde bulursunuz. Veya araçta sizi bekleyenler üşümezler

    REST in bir başka faydası da, klima açık şekilde kullanılmış aracın, motoru kapatıldıktan sonra hava kanallarını kurutmak, dolayısıyla da oluşacak kötü klima kokularını önlemek olarak ifade edilebilir.

    REST aşağıdaki koşullar sağlanırsa, düğmeye basıldıktan 10-15 dakika sonrasına kadar çalışır:

    - motor kapalı olduğunda
    - dış sıcaklık 25 derecenin altındaysa
    - motor ideal çalışma sıcaklığına ulaşmışsa
    - yeterli akü gücü bulunuyorsa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cgnday -- 3 Mart 2015; 15:04:01 >




  • 
Sayfa: önceki 577578579580581
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.