Şimdi Ara

slm ark transporter 1.9 105 bg 2.5tdı 130 luk tan daha cok yakıyor diyorlar dogrumu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
39
Cevap
1
Favori
115.001
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar transporter 2004 2005 2006 alacam ama kafam karıştı bazıları 105 lik 130 luktan daha cok yakıyor diyor bazısı 130 luk 105 lilten daha fazla yakıyor 130luk ve 105lik arıza durumu nedir yakıt durumları nedir



  • quote:

    Orijinalden alıntı: ademkaya33

    arkadaşlar transporter 2004 2005 2006 alacam ama kafam karıştı bazıları 105 lik 130 luktan daha cok yakıyor diyor bazısı 130 luk 105 lilten daha fazla yakıyor 130luk ve 105lik arıza durumu nedir yakıt durumları nedir


    Hocam normal kullanımda 105 lik daha az yakıyor.Şehir dışı 90 sabit gidersen 6 litre ve altına kadar iniyor.Şehir içi gene normal kullanımda 8-9 litre yakıyor.130 lukları şehir içi 10-11 litrenin altına inmez.Gene 90 sabit gidersen 105 likten fazla yakıyor.Ancak araç yüklü iken(1 ton ve üstü) agresif kullanılırsa o zaman yakıtları biraz daha birbirine yaklaşır.Özetle 105 lik çoğu disiplinde 130 lukdan ekonomik.

    Şehir içi / dışı karışık kullanıcaksanız ve aşırı hız beklentiniz yoksa 105 lik tavsiye ederim.Fakat sıklıkla şehir dışına çıkıyorsanız 105 lik kesmiyebilir.Tamamen göreceli kavram aslında.Eğer şehir içi ağırlıklı kullanıcaksanız kesinlikle 105 lik alın derim.

    Arıza durumlarına gelirsek kesinlikle 130 luklar daha problemli.Biraz araştırma yaparsanız dediklerimin ne kadar doğru olduğunu göreceksiniz.Genelde yaşanan problemler turbo ile alakalı.Fakat bn bu sorunun birazda kullanıcı kitlesi ile alakalı olduğunu düşünüyorum.Çünkü 130 luk kullanıp hiç sorun yaşamıyanlarda yok değil.Genelde seri bir motor olduğu için agresif kullanılıyor buda doğal olarak turbonun ömründen çalıyor.Eğer derseniz ben üstüne titriyerek , özenli bir şekilde kullanıcam; o zaman temizini bulduğunuz taktirde alabilirsiniz.

    Ortak sorunları ise debriyajı.Fazla zorlamaya gelmiyor.Yük altındayken rampada fazla yarım debriyaj yapıldığı taktirde baskı/balatayı elinizi alabiliyorsunuz.Bilinçli - titiz kullanıldığı taktirde debriyaj konusunda da sizi üzeceğini zannetmiyorum.Şahsen ben babamla birlikte kullanıyorum(105 hp).2 mizde tabiri caizse üstüne titriyerek kullanıyoruz ve şu ana kadar herhangi bir sorunla karşılaşmadık.

    Dezavantajlarının ardından aracın + larını sayacak olursam;

    *Mükemmel yol tutuşu
    *Eğlenceli ve sürücüyü yormayan sürüşü
    *Ekonomikliği
    *Kalite
    *Performans
    *Güvenlik

    Şu an için aklıma gelenler bunlar.Eğer aklınızda soru işaretleri varsa, yardımcı olmaya çalışırım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cdmpf -- 24 Ocak 2011; 20:12:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cdmpf

    quote:

    Orijinalden alıntı: ademkaya33

    arkadaşlar transporter 2004 2005 2006 alacam ama kafam karıştı bazıları 105 lik 130 luktan daha cok yakıyor diyor bazısı 130 luk 105 lilten daha fazla yakıyor 130luk ve 105lik arıza durumu nedir yakıt durumları nedir


    Hocam normal kullanımda 105 lik daha az yakıyor.Şehir dışı 90 sabit gidersen 6 litre ve altına kadar iniyor.Şehir içi gene normal kullanımda 8-9 litre yakıyor.130 lukları şehir içi 10-11 litrenin altına inmez.Gene 90 sabit gidersen 105 likten fazla yakıyor.Ancak araç yüklü iken(1 ton ve üstü) agresif kullanılırsa o zaman yakıtları biraz daha birbirine yaklaşır.Özetle 105 lik çoğu disiplinde 130 lukdan ekonomik.

    Şehir içi / dışı karışık kullanıcaksanız ve aşırı hız beklentiniz yoksa 105 lik tavsiye ederim.Fakat sıklıkla şehir dışına çıkıyorsanız 105 lik kesmiyebilir.Tamamen göreceli kavram aslında.Eğer şehir içi ağırlıklı kullanıcaksanız kesinlikle 105 lik alın derim.

    Arıza durumlarına gelirsek kesinlikle 130 luklar daha problemli.Biraz araştırma yaparsanız dediklerimin ne kadar doğru olduğunu göreceksiniz.Genelde yaşanan problemler turbo ile alakalı.Fakat bn bu sorunun birazda kullanıcı kitlesi ile alakalı olduğunu düşünüyorum.Çünkü 130 luk kullanıp hiç sorun yaşamıyanlarda yok değil.Genelde seri bir motor olduğu için agresif kullanılıyor buda doğal olarak turbonun ömründen çalıyor.Eğer derseniz ben üstüne titriyerek , özenli bir şekilde kullanıcam; o zaman temizini bulduğunuz taktirde alabilirsiniz.

    Ortak sorunları ise debriyajı.Fazla zorlamaya gelmiyor.Yük altındayken rampada fazla yarım debriyaj yapıldığı taktirde baskı/balatayı elinizi alabiliyorsunuz.Bilinçli - titiz kullanıldığı taktirde debriyaj konusunda da sizi üzeceğini zannetmiyorum.Şahsen ben babamla birlikte kullanıyorum(105 hp).2 mizde tabiri caizse üstüne titriyerek kullanıyoruz ve şu ana kadar herhangi bir sorunla karşılaşmadık.

    Dezavantajlarının ardından aracın + larını sayacak olursam;

    *Mükemmel yol tutuşu
    *Eğlenceli ve sürücüyü yormayan sürüşü
    *Ekonomikliği
    *Kalite
    *Performans
    *Güvenlik

    Şu an için aklıma gelenler bunlar.Eğer aklınızda soru işaretleri varsa, yardımcı olmaya çalışırım.

    Külliyen yalan.

    Bastın mı yakar. Basmadınmı yakmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boodvenst

    Külliyen yalan.

    Bastın mı yakar. Basmadınmı yakmaz.


  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cdmpf


    quote:

    Orijinalden alıntı: boodvenst

    Külliyen yalan.

    Bastın mı yakar. Basmadınmı yakmaz.








    130 luklara nazaran az yakar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wetoone

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cdmpf


    quote:

    Orijinalden alıntı: boodvenst

    Külliyen yalan.

    Bastın mı yakar. Basmadınmı yakmaz.








    130 luklara nazaran az yakar.

    Alıntıları Göster
    araçlar hakkında HİÇBİR bilgim yok fakat bence 130 luk sakin kullanımda daha az yakar. çünkü diğer araba 90 la gıderken 3000 devirde olcaksa,130luk 90 la giderken 2000 devirde olacak,daha az çevir devirecek.. ben böyle düşünüyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: raikkonen999

    araçlar hakkında HİÇBİR bilgim yok fakat bence 130 luk sakin kullanımda daha az yakar. çünkü diğer araba 90 la gıderken 3000 devirde olcaksa,130luk 90 la giderken 2000 devirde olacak,daha az çevir devirecek.. ben böyle düşünüyorum

    Alıntıları Göster
    Tabiki kullanımla alakalı hangi dünyanın en az yakan arabası bile olsa biraz yüklenmede ferrariyle kapışabişir yakıt konusunda Transportere geldiğimizde ise o kasayı çok iyi bir şekilde taşıyamadığı için 1.9 105 bg çok yakıyor 2.5 130bg'liği motor olarak büyük ve biraz daha performanslı olduğundan biraz daha az yakıyo fakat tabiki 1.9 motorun yaktığının altına inmeyi kastetmiyorum fakat nerdeseyse başabaş gelir kesinlikle 1.9 motor o araca yetmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    Tabiki kullanımla alakalı hangi dünyanın en az yakan arabası bile olsa biraz yüklenmede ferrariyle kapışabişir yakıt konusunda Transportere geldiğimizde ise o kasayı çok iyi bir şekilde taşıyamadığı için 1.9 105 bg çok yakıyor 2.5 130bg'liği motor olarak büyük ve biraz daha performanslı olduğundan biraz daha az yakıyo fakat tabiki 1.9 motorun yaktığının altına inmeyi kastetmiyorum fakat nerdeseyse başabaş gelir kesinlikle 1.9 motor o araca yetmiyor.


    Hergün kullandığım aracı bırakında bileyim 90 la giderken 1900 devir çeviriyor.En ekonomik gittiği bant.Sakin kullanımda arada en az 2 litre fark olur.(tam yüklü değilken)

    Size verilerle cevap yazıyorum.Lütfen kullananların yorumlarını googledan araştırıp yazın.zaten incelediğinizde benle aynı kafada olucaksınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cdmpf


    quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    Tabiki kullanımla alakalı hangi dünyanın en az yakan arabası bile olsa biraz yüklenmede ferrariyle kapışabişir yakıt konusunda Transportere geldiğimizde ise o kasayı çok iyi bir şekilde taşıyamadığı için 1.9 105 bg çok yakıyor 2.5 130bg'liği motor olarak büyük ve biraz daha performanslı olduğundan biraz daha az yakıyo fakat tabiki 1.9 motorun yaktığının altına inmeyi kastetmiyorum fakat nerdeseyse başabaş gelir kesinlikle 1.9 motor o araca yetmiyor.


    Hergün kullandığım aracı bırakında bileyim 90 la giderken 1900 devir çeviriyor.En ekonomik gittiği bant.Sakin kullanımda arada en az 2 litre fark olur.(tam yüklü değilken)

    Size verilerle cevap yazıyorum.Lütfen kullananların yorumlarını googledan araştırıp yazın.zaten incelediğinizde benle aynı kafada olucaksınız.




    +10000
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cdmpf

    quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    Tabiki kullanımla alakalı hangi dünyanın en az yakan arabası bile olsa biraz yüklenmede ferrariyle kapışabişir yakıt konusunda Transportere geldiğimizde ise o kasayı çok iyi bir şekilde taşıyamadığı için 1.9 105 bg çok yakıyor 2.5 130bg'liği motor olarak büyük ve biraz daha performanslı olduğundan biraz daha az yakıyo fakat tabiki 1.9 motorun yaktığının altına inmeyi kastetmiyorum fakat nerdeseyse başabaş gelir kesinlikle 1.9 motor o araca yetmiyor.


    Hergün kullandığım aracı bırakında bileyim 90 la giderken 1900 devir çeviriyor.En ekonomik gittiği bant.Sakin kullanımda arada en az 2 litre fark olur.(tam yüklü değilken)

    Size verilerle cevap yazıyorum.Lütfen kullananların yorumlarını googledan araştırıp yazın.zaten incelediğinizde benle aynı kafada olucaksınız.


    Alıntıları Göster
    arkadaşlar valla ne yapacağımı bilemiyorum kimi 130 luk diyor kimi 105lik benim düşüncem bir araça 29 30 milyar verip o araç gitmicek araba cekmicek aynı paraya 130 luk alıncada cok masraf cıkar cak yani bende biraz hız yapmayı seviyorum ama 130 lukla 105 lik arasaında kaçrş far var kimi diyor 130 luk 350 krş geçmiyor kimi diyor 130 luk 850 krş yakıyor bastınmı 1tl yakıyor diyor lar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ademkaya33

    arkadaşlar transporter 2004 2005 2006 alacam ama kafam karıştı bazıları 105 lik 130 luktan daha cok yakıyor diyor bazısı 130 luk 105 lilten daha fazla yakıyor 130luk ve 105lik arıza durumu nedir yakıt durumları nedir


    normal olanıda o zaten motor hacim farkı dışında
    ikiside aynı kilo tabiki 130 luk 105 likten daha rahat hareket edecektir ve sabit kullanımda daha az yakacaktır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ademkaya33

    arkadaşlar transporter 2004 2005 2006 alacam ama kafam karıştı bazıları 105 lik 130 luktan daha cok yakıyor diyor bazısı 130 luk 105 lilten daha fazla yakıyor 130luk ve 105lik arıza durumu nedir yakıt durumları nedir


    normal olanıda o zaten motor hacim farkı dışında
    ikiside aynı kilo tabiki 130 luk 105 likten daha rahat hareket edecektir ve sabit kullanımda daha az yakacaktır
    130 luk 105 likten daha az yakamaz. İnanmayan vw nin türk forumalrındaki yazıları okusun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ademkaya33

    arkadaşlar valla ne yapacağımı bilemiyorum kimi 130 luk diyor kimi 105lik benim düşüncem bir araça 29 30 milyar verip o araç gitmicek araba cekmicek aynı paraya 130 luk alıncada cok masraf cıkar cak yani bende biraz hız yapmayı seviyorum ama 130 lukla 105 lik arasaında kaçrş far var kimi diyor 130 luk 350 krş geçmiyor kimi diyor 130 luk 850 krş yakıyor bastınmı 1tl yakıyor diyor lar


    Hocam titiz kullandın mı büyük bir problem çıkaracağını zannetmiyorum.Hızlı kullanmak başka her vitesde kesiciye girmek başka.Benim dediğim olay o.Seri kullanmak ile arabayı hırpalamak aynı şey değil.3.500 deviri geçirmedende seri kullanılabilir.Bu şartlar altında aracın motoru yıpranmaz.350 kuruştu 850 kurşttu diyenler bi tarafa bn litre bazından size söylüyorum.130 luk düşünüosanz şehir içini 10-11 litreden 105 lik düşünüosanız 8-9 litreden hesabınızı yapın.

    105 lik kesinlikle kasayı çekiyor.Bende meraklı olduğum için bu konulara kendi deneyimlerimi paylaşıyorum.Kesinlikle kasayı çekmeye yeterli.Bayram vb tatillerde sürekli uzun yola gidiyorum.Araçda 6 kişi + bagaj dolu iken dahi 110 km nin altına inmedi.yaklaşık 600 - 700 km lik bir yoldu en son gittiğim.Yeterince dik yokuşlar mevcuttu malüm Türkiye şartları...Yüklü iken dik rampa geldimi 5 den 4 e alırsınız gene 100 - 110 ile çıkarsınız.Almanlar bu motor ve şanzımanı tam yük altındayken bile;hem az yakıp hemde 90 km den aşşa düşmiyecek şekilde tasarlamış.Fakat tarafsız yorum yapıyorum; eğer araç uçsun kaçsın hiç vites küçültmiyeyim diyorsanız tabii ki 130 luğun tadı başka.

    105 lik kesinlikle hantal değildir.Fazla heycanlandırıcı olmasada kasayı yukarda belirttiğim şartlar altında ekonomik bir şekilde çekmeye yetiyor.Fakat binek arabaları kovalıyayım yok efendim rampada tokatlıyayım gibi fantezileriniz varsa 130 luk alın.

    2 modelden hangisini alırsanız alın, aracın kitapçığında ki motor bölümünü okumanızı tavsiye ederim.

    @Warrior Sako

    Bu dediğiniz gerçekten mümkün değil ve mantığa aykırı.Biraz araştırma yaptığınızda zaten benim dediklerimin gerçek veriler olduğunu idrak edeceksiniz.Ya kullanmasam kasayı çekmiyor dediğinize inanıcam...Araç alıcak kişileri yanlış yönlendirmiyelim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cdmpf -- 24 Ocak 2011; 23:11:11 >
  • arkadaşlar bende 1998 transporter 2.5 tdı 102 bg vardı araçımı sattım ama içimden keşke satmaz olaydım diyorum çünkü arabada hiçbir sorun yoktu araç bende 5 yıl kaldı 155 binde aldım 5 yıl sonra aldığım paraya sattım arabamı sattım şimdi araba bulamıyorum kendi sattığım arabamın baskı balatası bitmek üzereydi yaklaşık 2500 tl masraf yaptınmı kendine gelirdi araça nette 15000 yazdım adam pazarlık yapmadan arabayı evden aldı gitti ama hayırlısı şimdi ben 2005 2006 105 bg transporter alsam benim sattığım araça göre performansı ne olur cekiş gücü vesaire ben sattığım araça 200 vurdum 105 likler 160 miş yapmıyor diyolar dogrumu !!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ademkaya33

    arkadaşlar bende 1998 transporter 2.5 tdı 102 bg vardı araçımı sattım ama içimden keşke satmaz olaydım diyorum çünkü arabada hiçbir sorun yoktu araç bende 5 yıl kaldı 155 binde aldım 5 yıl sonra aldığım paraya sattım arabamı sattım şimdi araba bulamıyorum kendi sattığım arabamın baskı balatası bitmek üzereydi yaklaşık 2500 tl masraf yaptınmı kendine gelirdi araça nette 15000 yazdım adam pazarlık yapmadan arabayı evden aldı gitti ama hayırlısı şimdi ben 2005 2006 105 bg transporter alsam benim sattığım araça göre performansı ne olur cekiş gücü vesaire ben sattığım araça 200 vurdum 105 likler 160 miş yapmıyor diyolar dogrumu !!!
    2007 model 1.9 105 lik t5 var. dayımda o kadar cok yakmıyor ama kasayıda fazla cekmiyor. normal kullanımlarda yeterli geliyor ama biraz seri olsun rampada ceksin falan diyosanız 130 luk idealdir. komşumda 200o model 2.5 tdi vardı. sattı 2010 sıfır 105 lik caravelle aldı gercekten cok pişman oldu hiç çekmiyor diyo. birde masrafları gercek anlamda cok triger seti falan sorun. birde duydugum kadarıyla 130 luklarda turbo sorunu varmıs. bana sorarsanız hyundai h1 e bakı. 2.5 crdi vgt turbo 170 beygir. yakıt olarak cok güsel zaten cekişi mükemmel. triger derdinizde olmaz. birde fabrianın verdigi 7 yıl garanti var daha ne olsun. 2008 de avustralyada yılın ticari aracı ödülünü almıs
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ademkaya33

    arkadaşlar bende 1998 transporter 2.5 tdı 102 bg vardı araçımı sattım ama içimden keşke satmaz olaydım diyorum çünkü arabada hiçbir sorun yoktu araç bende 5 yıl kaldı 155 binde aldım 5 yıl sonra aldığım paraya sattım arabamı sattım şimdi araba bulamıyorum kendi sattığım arabamın baskı balatası bitmek üzereydi yaklaşık 2500 tl masraf yaptınmı kendine gelirdi araça nette 15000 yazdım adam pazarlık yapmadan arabayı evden aldı gitti ama hayırlısı şimdi ben 2005 2006 105 bg transporter alsam benim sattığım araça göre performansı ne olur cekiş gücü vesaire ben sattığım araça 200 vurdum 105 likler 160 miş yapmıyor diyolar dogrumu !!!



    Hocam siz aracı ne için istiyorsunuz? Binek mi ticari mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boodvenst


    quote:

    Orijinalden alıntı: ademkaya33

    arkadaşlar bende 1998 transporter 2.5 tdı 102 bg vardı araçımı sattım ama içimden keşke satmaz olaydım diyorum çünkü arabada hiçbir sorun yoktu araç bende 5 yıl kaldı 155 binde aldım 5 yıl sonra aldığım paraya sattım arabamı sattım şimdi araba bulamıyorum kendi sattığım arabamın baskı balatası bitmek üzereydi yaklaşık 2500 tl masraf yaptınmı kendine gelirdi araça nette 15000 yazdım adam pazarlık yapmadan arabayı evden aldı gitti ama hayırlısı şimdi ben 2005 2006 105 bg transporter alsam benim sattığım araça göre performansı ne olur cekiş gücü vesaire ben sattığım araça 200 vurdum 105 likler 160 miş yapmıyor diyolar dogrumu !!!



    Hocam siz aracı ne için istiyorsunuz? Binek mi ticari mi?



    binek citivan 5+1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ademkaya33

    quote:

    Orijinalden alıntı: boodvenst


    quote:

    Orijinalden alıntı: ademkaya33

    arkadaşlar bende 1998 transporter 2.5 tdı 102 bg vardı araçımı sattım ama içimden keşke satmaz olaydım diyorum çünkü arabada hiçbir sorun yoktu araç bende 5 yıl kaldı 155 binde aldım 5 yıl sonra aldığım paraya sattım arabamı sattım şimdi araba bulamıyorum kendi sattığım arabamın baskı balatası bitmek üzereydi yaklaşık 2500 tl masraf yaptınmı kendine gelirdi araça nette 15000 yazdım adam pazarlık yapmadan arabayı evden aldı gitti ama hayırlısı şimdi ben 2005 2006 105 bg transporter alsam benim sattığım araça göre performansı ne olur cekiş gücü vesaire ben sattığım araça 200 vurdum 105 likler 160 miş yapmıyor diyolar dogrumu !!!



    Hocam siz aracı ne için istiyorsunuz? Binek mi ticari mi?



    binek citivan 5+1

    Alıntıları Göster
    130 luğa yanaşma.130 lukların torkları yüksek olduğu için aks problemleri çıkarmaya başladılar.Özellikle piyasadaki araçlar eskidikçe bu sorun daha da sık görülmeye başladı.Bazı arkadaşların bahsettiği gibi turbo problemi de var.105 lik alın ama temiz olmasına dikkat edin ve fazla zorlamadan kullanın yoksa hem çok yakmaya başlarsınız hemde abuk subuk vw sorunlarıyla boğuşmazsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ademkaya33

    quote:

    Orijinalden alıntı: boodvenst


    quote:

    Orijinalden alıntı: ademkaya33

    arkadaşlar bende 1998 transporter 2.5 tdı 102 bg vardı araçımı sattım ama içimden keşke satmaz olaydım diyorum çünkü arabada hiçbir sorun yoktu araç bende 5 yıl kaldı 155 binde aldım 5 yıl sonra aldığım paraya sattım arabamı sattım şimdi araba bulamıyorum kendi sattığım arabamın baskı balatası bitmek üzereydi yaklaşık 2500 tl masraf yaptınmı kendine gelirdi araça nette 15000 yazdım adam pazarlık yapmadan arabayı evden aldı gitti ama hayırlısı şimdi ben 2005 2006 105 bg transporter alsam benim sattığım araça göre performansı ne olur cekiş gücü vesaire ben sattığım araça 200 vurdum 105 likler 160 miş yapmıyor diyolar dogrumu !!!



    Hocam siz aracı ne için istiyorsunuz? Binek mi ticari mi?



    binek citivan 5+1

    Alıntıları Göster
    Hyundai H-1 bakın bence. T5 lerin motoru ve yakıtı yol tutuşu falan güzeldir ama iş içine gelince o zaman anlıyorsunuz ne kadar değeri olduğunu. Vw forumlarına bakarsanız yan camları silikonlayıp yada koli bandıyla bantlayıp içeri su girmesin diye öyle kullanan ve bunun bir çok benzeri ile karşılaşacaksınız.

    Bu yüzden 2.el 5-6 yaşındaki böyle bir arabaya 30-35.000 vereceğinize 40.45.000 tl verip 0km araba almanızı öneririm.

    Birde zaten piyasada adam akıllı seçenek yok.

    Mercedes vitoyu saymıyorum zaten. Transporter, Renault Trafic, Ford Transit birde Hyundai H-1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wetoone -- 25 Ocak 2011; 14:27:17 >
  • katılıyorum arkadasa size yemin ederim 2007 yılında sıfır 105 lik aldık. city van araca gözümüz gibi bakarız kesinlikle yük koymayız arac daha 40 binde arka torsiyonları dagıldı 800 tl paramız gitti. 20 binde direksiyon dönerken ses yapıodu garantiden amortisör başlarını degiştirmişler. 130 luklarda dedigim gibi cogu arkdastan duydum turbo sorunu varmıs zaten 2. ellerinde turbosu degişti yazıyo suan. 2010 model daha sıfır caravelle alan arkadasım kalkısta akslardan ses yapmaya başladı ne olmustur diye sordu. dayım ise 174 lük caravelle aldı yakıtı cok fazla. suan bende 2007 modeal 140 hp crdi starex var 89 binde allahıma sükür tık yok ve benim gibi aracına yüklenen yoktur her yerde tam gaz. bes kurus bile bana masraf acmadı. size bir arkadas tavsiyeyi yapıyım gidin h1 yada transit alın kafanız rahat olsun. 7 yıl mekanik garantiside var başınız agrımaz zaten aracın gidişi cekişi mükemmel. transporter isterseniz 2007 full orjinal siyah city van 50 binde satarız
    quote:

    Orijinalden alıntı: boodvenst

    Hyundai H-1 bakın bence. T5 lerin motoru ve yakıtı yol tutuşu falan güzeldir ama iş içine gelince o zaman anlıyorsunuz ne kadar değeri olduğunu. Vw forumlarına bakarsanız yan camları silikonlayıp yada koli bandıyla bantlayıp içeri su girmesin diye öyle kullanan ve bunun bir çok benzeri ile karşılaşacaksınız.

    Bu yüzden 2.el 5-6 yaşındaki böyle bir arabaya 30-35.000 vereceğinize 40.45.000 tl verip 0km araba almanızı öneririm.

    Birde zaten piyasada adam akıllı seçenek yok.

    Mercedes vitoyu saymıyorum zaten. Transporter, Renault Trafic, Ford Transit birde Hyundai H-1
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.