Şimdi Ara

LATİTUDE'mu 508'mi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
255
Cevap
0
Favori
32.613
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bence görünüm açısından 508 birkaç adım önce. Fuarda ikisinide görme ve inceleme fırsatım oldu. Latitude gerçekten uzakdoğulu bir araba havası vermişti. Genelde firmalar fuara en iyi donanımlı araçlarını getirirler, buna rağmen Latitude iyi görünmüyordu. Bunun yanında 508 çok ihtişamlı ve kaliteli duruyordu.

    Ayrıca Peugeot 407 fena bir araç değildi ve bayağıda sattılar Türkiyede. Kuzenimde de vardı ve fazlada problemde çıkartmadı öyle.. Eminim 407'den daha iyi bir araç yapmaya çalışmışlardır. Ayrıca 1.5 dci ve 1.6hdi motor arasında 30Nm tork farkı varki hiç küçümsenmeyecek bir fark. Birde aracın D sınıfı ağır bir araç olduğunu düşünürseniz bu 30Nm'nin çok önemli olacağını düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: troy

    bende chevrolet epica diyorum hade burdan yakın

    dostum epica satışlarından sana bi yüzde mi veriyor gm anlayamadım ki her mesajında epica öneriyorsun biz de chevrolet kullanıyoruz varsa öyle birşey söyle biz de yapalım
  • İkisi de yeni çıkmış Fransız.. Al birini vur ötekine.....

    çok basit bir örnek vereyim, C sınıfı Alman otomobillerinin herhangi birine bak , Gaz pedalı ne konumda duruyor, sonra git Latitude 'nin gaz pedalına bak aradaki farkı çok iyi anlayacaksın. D sınıfı aracın gaz pedalı yukardan aşağı asılı şekilde duruyor, yani herhangi bir panelvandaki gibi, Iveco şehiriçi minibüslerindeki gibi.....

    En basitinden bir Seat Leon'da bile gaz pedalı yere yapışık şekilde yapılmışken, Renault'un D sınıfı aracında gaz pedalı nasıl böyle olur anlamak imkansız. Eski Broadwaylerde de böyleydi mesela , aradan 15 sene geçmiş hala ilerleme yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz
    İkisi de yeni çıkmış Fransız.. Al birini vur ötekine.....

    çok basit bir örnek vereyim, C sınıfı Alman otomobillerinin herhangi birine bak , Gaz pedalı ne konumda duruyor, sonra git Latitude 'nin gaz pedalına bak aradaki farkı çok iyi anlayacaksın. D sınıfı aracın gaz pedalı yukardan aşağı asılı şekilde duruyor, yani herhangi bir panelvandaki gibi, Iveco şehiriçi minibüslerindeki gibi.....

    En basitinden bir Seat Leon'da bile gaz pedalı yere yapışık şekilde yapılmışken, Renault'un D sınıfı aracında gaz pedalı nasıl böyle olur anlamak imkansız. Eski Broadwaylerde de böyleydi mesela , aradan 15 sene geçmiş hala ilerleme yok.

    Ove ove bitiremedikleri latitudun kapi kollari yukari asagi nasil oynuyor bir baksinlar biraz zorla elinde kalir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cobra41

    quote:

    Orijinalden alıntı: troy

    bende chevrolet epica diyorum hade burdan yakın

    dostum epica satışlarından sana bi yüzde mi veriyor gm anlayamadım ki her mesajında epica öneriyorsun biz de chevrolet kullanıyoruz varsa öyle birşey söyle biz de yapalım

    yok kardesim sadece aracin taninmasini istiyorum zaten yakit fiyatlari can yakiyor o yuzden kendince reklam yapiyorum birileri almis almamis cok umurumda degil ama sadece o fiyata oyle araba yok onu anlatmak istiyorum donanim olarakta yuksek :)




  •  LATİTUDE'mu 508'mi

  • macera aramayınız diyorum ve size renault laguna öneriyorum . peugeot 508 klasik peugeot tarzından uzaklaşmış tipi bana pek çekici gelmedi . laguna keyifli bir araçtır bi test sürüşüne çıkın sonra karar verin . latitude 2.0 dci modelinin 1700 kg ağırlığında olduğunu duyunca kendisinden nefret ettim .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    İkisi de yeni çıkmış Fransız.. Al birini vur ötekine.....

    çok basit bir örnek vereyim, C sınıfı Alman otomobillerinin herhangi birine bak , Gaz pedalı ne konumda duruyor, sonra git Latitude 'nin gaz pedalına bak aradaki farkı çok iyi anlayacaksın. D sınıfı aracın gaz pedalı yukardan aşağı asılı şekilde duruyor, yani herhangi bir panelvandaki gibi, Iveco şehiriçi minibüslerindeki gibi.....

    En basitinden bir Seat Leon'da bile gaz pedalı yere yapışık şekilde yapılmışken, Renault'un D sınıfı aracında gaz pedalı nasıl böyle olur anlamak imkansız. Eski Broadwaylerde de böyleydi mesela , aradan 15 sene geçmiş hala ilerleme yok.


    Latitudenin gaz pedalını beğenmeyebilirsiniz ama klasik "Alman otobilleri" ve "Fransız otomobilleri" önyargısı devam ediyor.

    Latitude gibi (54.100 TL) 1.5 dCi motorlu ve donanımlı aynı fiyata sahip başka araç var mı acaba.

    vw jettayı incelediğimizde 1.2 moturlu 42.000 TL fiyat. Eski kalite kesinlikle yok. Zaten 2010 yılı kar şampiyonu vw, sattığı araçlara göre en fazla karı yapması düşündürücü değil mi? Yine 1.2 motorlu jetta 46.000 TL ve 5 vites.
    Arkaya üç kişinin oturması çok zor çünkü arka klima havalandırması, neredeyse arka koltukla birleşik. Ayrıca kapıların kapanma sesi tok bir ses değil.

    Yine bayide incelediğim golf 1.6 dizel 46.000 TL. Golfün kalitesine bir sözüm yok.

    Passatın benzinli ve yaklaşık 55.000 TL olan başlangıç fiyatına bakalım. Anahtarsız giriş yok, yağmur ve far sensörü yok. Hatta 55.000 TL veriyorsun ön sis farı yok vb.

    Beğeniler ve beklentileri hangi marka ve model bütçeye göre karşılıyorsa, o aracı almak en doğrusu.


    Söylemek istediğim bu yargılar da artık geçmişte kaldı.




  • Peugeot ile maceraya girmezdim ben olsam.

    Latitude
  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz
    İkisi de yeni çıkmış Fransız.. Al birini vur ötekine.....

    çok basit bir örnek vereyim, C sınıfı Alman otomobillerinin herhangi birine bak , Gaz pedalı ne konumda duruyor, sonra git Latitude 'nin gaz pedalına bak aradaki farkı çok iyi anlayacaksın. D sınıfı aracın gaz pedalı yukardan aşağı asılı şekilde duruyor, yani herhangi bir panelvandaki gibi, Iveco şehiriçi minibüslerindeki gibi.....

    En basitinden bir Seat Leon'da bile gaz pedalı yere yapışık şekilde yapılmışken, Renault'un D sınıfı aracında gaz pedalı nasıl böyle olur anlamak imkansız. Eski Broadwaylerde de böyleydi mesela , aradan 15 sene geçmiş hala ilerleme yok.

    Ove ove bitiremedikleri latitudun kapi kollari yukari asagi nasil oynuyor bir baksinlar biraz zorla elinde kalir


    Aynı durum 2010 A6'dada var desem.Hem çıtırdıyor hemde oynuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sezginaydogan


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    İkisi de yeni çıkmış Fransız.. Al birini vur ötekine.....

    çok basit bir örnek vereyim, C sınıfı Alman otomobillerinin herhangi birine bak , Gaz pedalı ne konumda duruyor, sonra git Latitude 'nin gaz pedalına bak aradaki farkı çok iyi anlayacaksın. D sınıfı aracın gaz pedalı yukardan aşağı asılı şekilde duruyor, yani herhangi bir panelvandaki gibi, Iveco şehiriçi minibüslerindeki gibi.....

    En basitinden bir Seat Leon'da bile gaz pedalı yere yapışık şekilde yapılmışken, Renault'un D sınıfı aracında gaz pedalı nasıl böyle olur anlamak imkansız. Eski Broadwaylerde de böyleydi mesela , aradan 15 sene geçmiş hala ilerleme yok.


    Latitudenin gaz pedalını beğenmeyebilirsiniz ama klasik "Alman otobilleri" ve "Fransız otomobilleri" önyargısı devam ediyor.

    Latitude gibi (54.100 TL) 1.5 dCi motorlu ve donanımlı aynı fiyata sahip başka araç var mı acaba.

    vw jettayı incelediğimizde 1.2 moturlu 42.000 TL fiyat. Eski kalite kesinlikle yok. Zaten 2010 yılı kar şampiyonu vw, sattığı araçlara göre en fazla karı yapması düşündürücü değil mi? Yine 1.2 motorlu jetta 46.000 TL ve 5 vites.
    Arkaya üç kişinin oturması çok zor çünkü arka klima havalandırması, neredeyse arka koltukla birleşik. Ayrıca kapıların kapanma sesi tok bir ses değil.

    Yine bayide incelediğim golf 1.6 dizel 46.000 TL. Golfün kalitesine bir sözüm yok.

    Passatın benzinli ve yaklaşık 55.000 TL olan başlangıç fiyatına bakalım. Anahtarsız giriş yok, yağmur ve far sensörü yok. Hatta 55.000 TL veriyorsun ön sis farı yok vb.

    Beğeniler ve beklentileri hangi marka ve model bütçeye göre karşılıyorsa, o aracı almak en doğrusu.


    Söylemek istediğim bu yargılar da artık geçmişte kaldı.

    Bu aralar ben de araç bakınıyorum kendime hatta bunun için üye oldum.Çok doğru tespitlerde bulunmuşsunuz.Önyargılara göre araç almak doğru değil artık bütün markalar donanım ve teknoloji olarak bir yerlere geldiler zaten de pek çok marka aynı teknolojileri ve ortak platformları kullanıyor.

    Bu iki araç arasında kalanlar bence biraz daha beklemeliler çünkü burada araçları alıp kullananların fikrinden ziyade marka ile ilgili önyargılara göre tavsiyeler ediliyor.
    Bu durumda her iki araçta yakından görüp test edilmeli diye düşünüyorum.




  • Shark45, DH forma hoş geldiniz.

    Aşağıdaki belirttiğiniz düşüncelere katılmamak mümkün değil.

    "Bu aralar ben de araç bakınıyorum kendime hatta bunun için üye oldum.Çok doğru tespitlerde bulunmuşsunuz.Önyargılara göre araç almak doğru değil artık bütün markalar donanım ve teknoloji olarak bir yerlere geldiler zaten de pek çok marka aynı teknolojileri ve ortak platformları kullanıyor.

    Bu iki araç arasında kalanlar bence biraz daha beklemeliler çünkü burada araçları alıp kullananların fikrinden ziyade marka ile ilgili önyargılara göre tavsiyeler ediliyor.
    Bu durumda her iki araçta yakından görüp test edilmeli diye düşünüyorum."
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz
    İkisi de yeni çıkmış Fransız.. Al birini vur ötekine.....

    çok basit bir örnek vereyim, C sınıfı Alman otomobillerinin herhangi birine bak , Gaz pedalı ne konumda duruyor, sonra git Latitude 'nin gaz pedalına bak aradaki farkı çok iyi anlayacaksın. D sınıfı aracın gaz pedalı yukardan aşağı asılı şekilde duruyor, yani herhangi bir panelvandaki gibi, Iveco şehiriçi minibüslerindeki gibi.....

    En basitinden bir Seat Leon'da bile gaz pedalı yere yapışık şekilde yapılmışken, Renault'un D sınıfı aracında gaz pedalı nasıl böyle olur anlamak imkansız. Eski Broadwaylerde de böyleydi mesela , aradan 15 sene geçmiş hala ilerleme yok.

    Ove ove bitiremedikleri latitudun kapi kollari yukari asagi nasil oynuyor bir baksinlar biraz zorla elinde kalir


    Aynı durum 2010 A6'dada var desem.Hem çıtırdıyor hemde oynuyor.


    2010 A6'ya, 2011 520d ve 2008 passat devamlı bindiğimiz araçlar (3 araba da aynı arkadaşıma ait) ve sen öyle san diyebiliyorum sadece bu kadar reno fanatikliği de olmaz ki





  • Tasarımından dolayı Peugeot 508
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sezginaydogan

    Shark45, DH forma hoş geldiniz.

    Aşağıdaki belirttiğiniz düşüncelere katılmamak mümkün değil.

    "Bu aralar ben de araç bakınıyorum kendime hatta bunun için üye oldum.Çok doğru tespitlerde bulunmuşsunuz.Önyargılara göre araç almak doğru değil artık bütün markalar donanım ve teknoloji olarak bir yerlere geldiler zaten de pek çok marka aynı teknolojileri ve ortak platformları kullanıyor.

    Bu iki araç arasında kalanlar bence biraz daha beklemeliler çünkü burada araçları alıp kullananların fikrinden ziyade marka ile ilgili önyargılara göre tavsiyeler ediliyor.
    Bu durumda her iki araçta yakından görüp test edilmeli diye düşünüyorum."


    Teşekkür ediyorum ben de Lattitude'yi ciddi olarak düşünüyorum fakat bu pazar gidemedim artık önümüzdeki pazara kaldı.52 bin lik iddialı bir fiyatı var.




  • latitude ye renault olduğu için ön yargılı bakılıyor.Anlamadığım 508 e peugeot olduğu için ön yargılı bakılmıyor.(Uzun zamandır bu iki aracı forumdan ve yorumlardan takip ediyorum)

    Buradan peugeot un renauttan daha prestijli, güvenilir ve sağlam bir araç olduğu izlenimi çıkardım yanlışmıyım
  • Ben de tam tersini düşünüyorum bugüne kadar kaç kişi Peugeot'un kalitesiyle ön plana çıktığını gördü merak ediyorum.
    Sırf dış görünüşle oynayarak satışlarını patlatıyor Peugeot, sonuçta kalite göstergelerinde Renault her zaman önündedir Peugeot'un.
    Yukarıda da belirtmiştim 3 aylık lüks sınıf bir Peugeot'u iten insanları gördükten sonra bu markaya bakış açım tamamen değişti.
    quote:

    Orijinalden alıntı: rosea

    latitude ye renault olduğu için ön yargılı bakılıyor.Anlamadığım 508 e peugeot olduğu için ön yargılı bakılmıyor.(Uzun zamandır bu iki aracı forumdan ve yorumlardan takip ediyorum)

    Buradan peugeot un renauttan daha prestijli, güvenilir ve sağlam bir araç olduğu izlenimi çıkardım yanlışmıyım




  • 2side guzel.fiyatlarıda asagı yukarı aynı.reno yu inceledim ver begendim.pejo yu gorrecegiz daha benim secimin test surusu yaptıktsan sonra belli olurdu.dıs gorunus olarak 508 derim ancak.
  • Peugeot amblemi altında hatchback olmayan araba görmek farklı geliyor ya yakışmıyor
  • 508
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.