Şimdi Ara

FORD B-max (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
0
Favori
19.939
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir ara anlatırsan sevinirim Cihan,muhtemelen alt sınıf bir araca geçmenin sıkıntılarıdır..
    Tıkırtı vs.
  • S maxin kısaltılmışı :)))) ama araç çok hoş. arkası fiesta gibi biraz daha basık olsaydı dahada hoş görünürdü tahminimce
  • Çok iyi yapmışlar aracı, 1.6 Dizeli olursa on numara beş yıldız olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pckopat_6

    Ön kapı kolu ?

    hocam onu geçte arka kapı kolu nerde ?
  • yav ford şu kokpiti bütün modellerde kullanmak zorunda mı ?hiç sevmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra

    Bir ara anlatırsan sevinirim Cihan,muhtemelen alt sınıf bir araca geçmenin sıkıntılarıdır..
    Tıkırtı vs.

    Abi qashqai de tıkırtı bakımından çok sorunsuz bir araba değildi ama bunda daha fazla sert plastik var haliyle çıtırtılar oluyor.

    Genel olarak motor gayet yeterli arabanın kullanımı çok rahat manevra kabiliyeti yüksek.

    Ama B sınıf olduğundan mıdır i20'ye özgü müdür bilmiyorum konfor "0".

    Süspansiyon sönümleme yapmıyor gibi birşey yol tutuşu için yapılmış sanırım ama bu kadarı da fazla gibi.

    Lastikler çok mu ince (175) ondan mıdır bilmiyorum ama örneğin normalden çok az daha keskin bir virajı 60 ile alıyorsun arka tekerlek bi yükseltiye geldiği zaman arka kendini 20 30 cm bırakıyor sonra tekrar yola tutunuyor. Başta garip gelmişti ama alıştım.

    Otobanda kamyonun veya otobüsün yanından 120 civarı bir hızla geçtiğim zaman Qashqai'de hissetmezdim bunda resmen çekme yapıyor.

    Bunların dışında genel olarak memnunum parasının hakkını veriyor. Bugün arabayı aldığım bayinin yönlendirmesiyle kartal oto sanayide mucip otoyla konuştum 1500 liraya el sıkıştım perşembe gününe randevu aldım. Landirenzo sistem takıp 2 yıl 100.000 km motor garantisi, 2 yıl da ayrıca sistem garantisi veriyorlar daha iyisi şamda kayısı gibi duruyor. Aynı yer Brc de takıyor ama ona motor garantisi vermiyoruz dediler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chncnyhn -- 24 Ekim 2011; 16:59:21 >




  • Dış tasarım çok hoş olmuş.. Ama Ford'da şu ara çok sık nükseden içini şık yapayım derken rüküşe kaçma bu araçta da var.. Sade, ergonomik, fonksiyonel bir iç tasarım çok zor olmamalı..
  • Acaba Ford bu aracına Navigasyon koyacak mı?
    Ford'un araçlarındaki en büyük eksikliği; 1.6 dizellerde otomatik vites yok, neredeyse tüm modellerinde navigasyon yok...
  • hadi B sütununu aldınız ordan da ön kapı kolu nerde ? merak ettim bu aracı. lansmanı ne zaman ve yaklaşık fiyatı? bilen varmı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr_ex

    hadi B sütununu aldınız ordan da ön kapı kolu nerde ? merak ettim bu aracı. lansmanı ne zaman ve yaklaşık fiyatı? bilen varmı..

    Bu siteyi bi inceleyin;

    http://vital-knowledge.eu/tr

    Sanırım İngilteredeki fiyatı fiestanın başlangıç fiyatından 900£ daha ucuz.
    Türkiye fiyat thaminleri ise 43.000 ile 57.000 aralığında olacağı.
    Bu yılın son çeyreğinde bayilerdeki yerini alacak. Bekleyip göreceğiz...
  • Bunlar İngiltere fiyatları ve opsiyon fiyatları:

    http://www.ford.co.uk/Cars/B-MAX/BrochureAndPriceLists
  • 1.5 tdci 75 ps 16,5 saniyede 100'e çıkıyor. 1.0 100 ps ecoboost ise 13,2. o kadar ağır bir araç gibi durmuyor. değerler çok yüksek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr_ex

    hadi B sütununu aldınız ordan da ön kapı kolu nerde ? merak ettim bu aracı. lansmanı ne zaman ve yaklaşık fiyatı? bilen varmı..

    Concept araç olduğu için kapı kolları yok. Yılın son çeyreği showroom larda yerini alacak.
    İki sitedeki detayları incelerseniz bütün teknik verilerine, donanımlarına ve renklerine dahi ulaşabilirsiniz.

    1.5 tdci 75 ps 16,5 saniyede 100'e çıkıyor. 1.0 100 ps ecoboost ise 13,2. o kadar ağır bir araç gibi durmuyor. değerler çok yüksek.
    suffer-me; bunlar bana da garip geldi. Hacim ve beygir gücü artmasına karşılık 100 km/s hıza çıkış süresi yaklaşık 1 sn daha kötü.
  • aslinda bu tarz araclar hem genislik, hem bagaj hacmi olarak ailelerin ihtiyaclarini cok rahat karsilayabilecek sekilde ama nedense turk insani su kullanissiz sedan bagajlarina takmis durumda:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tehos74

    quote:

    Orijinalden alıntı: dr_ex

    hadi B sütununu aldınız ordan da ön kapı kolu nerde ? merak ettim bu aracı. lansmanı ne zaman ve yaklaşık fiyatı? bilen varmı..

    Concept araç olduğu için kapı kolları yok. Yılın son çeyreği showroom larda yerini alacak.
    İki sitedeki detayları incelerseniz bütün teknik verilerine, donanımlarına ve renklerine dahi ulaşabilirsiniz.

    1.5 tdci 75 ps 16,5 saniyede 100'e çıkıyor. 1.0 100 ps ecoboost ise 13,2. o kadar ağır bir araç gibi durmuyor. değerler çok yüksek.
    suffer-me; bunlar bana da garip geldi. Hacim ve beygir gücü artmasına karşılık 100 km/s hıza çıkış süresi yaklaşık 1 sn daha kötü.

    bu 1.0 ecoboost motorun b-max'teki değeri bu ise focus'ta nasıl olur acaba. rakip olduğu tsi'nin aynı sınıftaki değerleri çok iyi. bu şekilde yeterli performans vermezse yazık olur.






  • Aracın kapı sistemi şasinin burulduğu yerlerde ses yaparmı merak ediyorum.Yakıt doldururken kapı sistemi açılmayan bir düzenekte yapmışlardır.Peugeot 1008 de olduğu gibi.
    Tasarım olarak biraz tuhaf bir yapısı var.
  • Focus taki 1.0l. 125 ps



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sscasta -- 14 Mayıs 2012; 21:37:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beamer

    aslinda bu tarz araclar hem genislik, hem bagaj hacmi olarak ailelerin ihtiyaclarini cok rahat karsilayabilecek sekilde ama nedense turk insani su kullanissiz sedan bagajlarina takmis durumda:)

    aynen mini mpv bagaj olarak sedan gibi iken kullanım yüksekliği olarak da jipe yakın bir hava veriyor. ancak bunların hepsi hak etmediği kadar pahalı.

    ix20, venga ve meriva gibi.

    ben de bu modeli bekliyordum. ancak motor ve şanzuman gamı tam bir facia. renault 130 beygirleri getirirken. bu adam 75 beygir dizel satacağım diyor hem de 55 bin liraya. gene hayallerim suya düştü galiba. karadeniz gezisinde çıkıp arka koltukları düzleştirip istediğim yerde uyuyamayacağız galiba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suffer_me

    quote:

    Orijinalden alıntı: tehos74

    quote:

    Orijinalden alıntı: dr_ex

    hadi B sütununu aldınız ordan da ön kapı kolu nerde ? merak ettim bu aracı. lansmanı ne zaman ve yaklaşık fiyatı? bilen varmı..

    Concept araç olduğu için kapı kolları yok. Yılın son çeyreği showroom larda yerini alacak.
    İki sitedeki detayları incelerseniz bütün teknik verilerine, donanımlarına ve renklerine dahi ulaşabilirsiniz.

    1.5 tdci 75 ps 16,5 saniyede 100'e çıkıyor. 1.0 100 ps ecoboost ise 13,2. o kadar ağır bir araç gibi durmuyor. değerler çok yüksek.
    suffer-me; bunlar bana da garip geldi. Hacim ve beygir gücü artmasına karşılık 100 km/s hıza çıkış süresi yaklaşık 1 sn daha kötü.

    bu 1.0 ecoboost motorun b-max'teki değeri bu ise focus'ta nasıl olur acaba. rakip olduğu tsi'nin aynı sınıftaki değerleri çok iyi. bu şekilde yeterli performans vermezse yazık olur.

    focustaki 125 ps ve 10.9 saniyede tamamlıyordu galiba.

    performans derdimiz de yok ama 75 beygir dizel nedir yaaa. yeni mi şimdi bu.




  • araç ne zaman gelecek merakla bekliyorum ?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.