Şimdi Ara

PASSAT 1.6 FSI BEYGİR ARTTIRMA?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
15.576
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sevgili arkadaşlar ben 1.6 fsı passat alma taraftarıyım.Yalnız tek sorun aracın beygir gücünün az olması ve ivmelenmesinin yavaşlığı.Bu konuda ne yababiliriz?Powerbox-Chip-vs.En az 15hp almak istiyorum.tşk.



  • quote:

    Orijinalden alıntı: jotkar

    Sevgili arkadaşlar ben 1.6 fsı passat alma taraftarıyım.Yalnız tek sorun aracın beygir gücünün az olması ve ivmelenmesinin yavaşlığı.Bu konuda ne yababiliriz?Powerbox-Chip-vs.En az 15hp almak istiyorum.tşk.



    Neden öyle bir zorunluluk hissediyorsunuz ki kendinizde? FSI alıp da chip ya da powerbox'la uğraşacağınıza, direk 122 hp tsi alın, hem daha kısa yağ değişimi aralığı ve duman atma gibi sorunlarla uğraşmazsınız hem de motor daha uzun ömürlü olur. Ayrıca 115 hp FSI'ya ne yaparak yükseltirseniz yükseltin, 130 hp'lik FSI 122 hp'lik TSI'dan daima düşük performanslı kalır. Her şey kağıtta yazıldığı gibi değil. Öyle olsaydı, 125 hp Mondeo, 122 hp TSI Passat karşısında performansta düşük kalmazdı.

    Fiyatdan dolayı ise, 2008 FSI Passat 36-38 aralığında, 2008 TSI ise 39-43 aralığında. 3-4 bin TL daha fazla vermemek için chip yaptırmaya değer mi, uzun vade için bence değmez. Bizzat kullanan olarak söylüyorum.




  • Eğer alacağınız fsi 2005-2006 gibi düşük model ve 30-32 bin Tl gibiyse bu rakamın üstünede çıkamıyorsanız bu rakamlarda tsi alamazsınız.Dediğim rakam ve modelde temiz bir fsi bulursanız alın derim.Ben de 2006 model var K&N hava filtresi+chip tuning+sprint booster ile oldukça makul bir performans ile kullanıyorum.Bununda toplam maliyeti en fazla 1200-1500 TL arası gibi olur aracınızdanda zevk alırsınız.ama bu işlemler yapılmadan fsi ya kesinlikle binilmez derim ben, kullanım olarak arada dağlar kadar fark var inanın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sivil

    Eğer alacağınız fsi 2005-2006 gibi düşük model ve 30-32 bin Tl gibiyse bu rakamın üstünede çıkamıyorsanız bu rakamlarda tsi alamazsınız.Dediğim rakam ve modelde temiz bir fsi bulursanız alın derim.Ben de 2006 model var K&N hava filtresi+chip tuning+sprint booster ile oldukça makul bir performans ile kullanıyorum.Bununda toplam maliyeti en fazla 1200-1500 TL arası gibi olur aracınızdanda zevk alırsınız.ama bu işlemler yapılmadan fsi ya kesinlikle binilmez derim ben, kullanım olarak arada dağlar kadar fark var inanın.


    Neye göre kime göre binilmez, ben biniyorum gayet yeterli performansı. Ha siz ferrariye göre kıyaslıyorsanız doğrudur performansı gayet kötü kalkmıyor, gitmiyor. Ama normal biniciye göre gayet iyi ve tatmin edici. Işıklarda kimse yetişemiyor vallahi :D




  • abicim ben o işle ugraşıyorum sana söyle anlatayım aracın fabrika çıkışanda motora verilen güç atıyorum 1,4 motorun beygir gücünü fabrika ortalama 70 beygir yapıyor motorun aksamlarının daya iyi olması için gucunu düşürüyorlar türkiyedeki sadece bizde olan bu makineyle arabanın beynine girip fabrikanın koyduğu o beygiri kırıp motorun 95-100 beygir olmasını saglıyoruz motorun gücü arttığında ise kasayı daha rahat götürdüğü için yakıtta %25 lik bi düşüş sağlanıyor...araca bindiğinzde 10 metre gitiğinizde farkı hissedeceksiniz yakıtıda belli bir km yaptıktan sonra %25 düştüğünü anlıcaksınız..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rıdvancansu

    abicim ben o işle ugraşıyorum sana söyle anlatayım aracın fabrika çıkışanda motora verilen güç atıyorum 1,4 motorun beygir gücünü fabrika ortalama 70 beygir yapıyor motorun aksamlarının daya iyi olması için gucunu düşürüyorlar türkiyedeki sadece bizde olan bu makineyle arabanın beynine girip fabrikanın koyduğu o beygiri kırıp motorun 95-100 beygir olmasını saglıyoruz motorun gücü arttığında ise kasayı daha rahat götürdüğü için yakıtta %25 lik bi düşüş sağlanıyor...araca bindiğinzde 10 metre gitiğinizde farkı hissedeceksiniz yakıtıda belli bir km yaptıktan sonra %25 düştüğünü anlıcaksınız..



    Siz, yaptığınız işin bu durumda, "iyi" olduğunu ima etmeye çalışıyorsunuz öyle değil mi?




  • tabiki bunu ticari amaçlı söylemedim yanlış anlaşılmasın sadece arkadaşi bilgilendirmek amacıyla söyledim iş konusuna geldiğinde evet yaptığımız iş garantilidir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rıdvancansu

    tabiki bunu ticari amaçlı söylemedim yanlış anlaşılmasın sadece arkadaşi bilgilendirmek amacıyla söyledim iş konusuna geldiğinde evet yaptığımız iş garantilidir..



    quote:

    Orijinalden alıntı: rıdvancansu

    abicim ben o işle ugraşıyorum sana söyle anlatayım aracın fabrika çıkışanda motora verilen güç atıyorum 1,4 motorun beygir gücünü fabrika ortalama 70 beygir yapıyor motorun aksamlarının daya iyi olması için gucunu düşürüyorlar türkiyedeki sadece bizde olan bu makineyle arabanın beynine girip fabrikanın koyduğu o beygiri kırıp motorun 95-100 beygir olmasını saglıyoruz motorun gücü arttığında ise kasayı daha rahat götürdüğü için yakıtta %25 lik bi düşüş sağlanıyor...araca bindiğinzde 10 metre gitiğinizde farkı hissedeceksiniz yakıtıda belli bir km yaptıktan sonra %25 düştüğünü anlıcaksınız..




    Kırmızı ile belirlediğim yerleri dikkate almadınız herhalde. Fabrika, motorun aksamının daha iyi olması için motor gücünü daha küçük düşürüyor. Ama siz artırıyorsunuz ve de garanti veriyorsunuz. Peki bu konuda fabrika ne diyor?

    Motor gücü arttğında da kasa daha iyi gidiyor. Hımmm...

    Konuşmanız ve yaklaşım tarzınız da enteresan.




  • KARDEŞİM biraz mantık ister bu iş.. 1,4 motor bir aracı 70 beygirle idealken 100 beygirle götürmesinde çıkan tek sorun yagının fazla yakmasıdır motor küçük beygiri yuksek olan araçlarda motor yagını çabuk yer bitirir beygirini yukseltecek adam onu bilip yaptıracak zaten...bu arada ben garantiyi arabaya vermiyorum ben bayi değilim ben garantiyi arabanın gücünün arttığına ve yakıtta düşüş saglandığına garnti veriyorum dger arabada olan bişey beni alakadar etmiyor nede olsa araba el yapımıdır gökten vahiyle inmiyor araba benim yaptığım iş beygirini yukseltip yakıtını düşürmek bundan hariç motorun yarattığı tek sorun yağ sorunu diğerine göre fazla yer beygir değişim yagı ile arabanıza koyduğunuzda bu ihtiyaç karşılanır ve yağ dengelemesi düzenlenmeye başlar inş açıklayıcı olmuştur..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rıdvancansu

    KARDEŞİM biraz mantık ister bu iş.. 1,4 motor bir aracı 70 beygirle idealken 100 beygirle götürmesinde çıkan tek sorun yagının fazla yakmasıdır motor küçük beygiri yuksek olan araçlarda motor yagını çabuk yer bitirir beygirini yukseltecek adam onu bilip yaptıracak zaten...bu arada ben garantiyi arabaya vermiyorum ben bayi değilim ben garantiyi arabanın gücünün arttığına ve yakıtta düşüş saglandığına garnti veriyorum dger arabada olan bişey beni alakadar etmiyor nede olsa araba el yapımıdır gökten vahiyle inmiyor araba benim yaptığım iş beygirini yukseltip yakıtını düşürmek bundan hariç motorun yarattığı tek sorun yağ sorunu diğerine göre fazla yer beygir değişim yagı ile arabanıza koyduğunuzda bu ihtiyaç karşılanır ve yağ dengelemesi düzenlenmeye başlar inş açıklayıcı olmuştur..


    Çok açıklayıcı oldu, hepsini anladım. Türkçeniz harika, cümleyi anlayabilmek için tekrar tekrar baştan aldırmanız harika, mantık dökümünüz harika. Biz boş yaşamışız bunca sene, sayenizde onu gördüm. Sağolun, varolun, iyi ki varsınız. Türkiye'de sadece sizde olan o makineyle size, iş hayatınızda başarılar.

    Hey kudreti büyük Mevlam, sen nelere kadirsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lukunku


    quote:

    Orijinalden alıntı: rıdvancansu

    KARDEŞİM biraz mantık ister bu iş.. 1,4 motor bir aracı 70 beygirle idealken 100 beygirle götürmesinde çıkan tek sorun yagının fazla yakmasıdır motor küçük beygiri yuksek olan araçlarda motor yagını çabuk yer bitirir beygirini yukseltecek adam onu bilip yaptıracak zaten...bu arada ben garantiyi arabaya vermiyorum ben bayi değilim ben garantiyi arabanın gücünün arttığına ve yakıtta düşüş saglandığına garnti veriyorum dger arabada olan bişey beni alakadar etmiyor nede olsa araba el yapımıdır gökten vahiyle inmiyor araba benim yaptığım iş beygirini yukseltip yakıtını düşürmek bundan hariç motorun yarattığı tek sorun yağ sorunu diğerine göre fazla yer beygir değişim yagı ile arabanıza koyduğunuzda bu ihtiyaç karşılanır ve yağ dengelemesi düzenlenmeye başlar inş açıklayıcı olmuştur..


    Çok açıklayıcı oldu, hepsini anladım. Türkçeniz harika, cümleyi anlayabilmek için tekrar tekrar baştan aldırmanız harika, mantık dökümünüz harika. Biz boş yaşamışız bunca sene, sayenizde onu gördüm. Sağolun, varolun, iyi ki varsınız. Türkiye'de sadece sizde olan o makineyle size, iş hayatınızda başarılar.

    Hey kudreti büyük Mevlam, sen nelere kadirsin.






  • 70 beygiri 95 -100 beygir yapıp yakıttada yüzde 25 tasarruf öylemi bana pek mantıklı gelmedi acaba 70 bg i motor aksamı değiştirmeden ve yakıt karışımını zenginleştirmeden nasıl 95 bg yapıyorsunuz işin mantığınıda biraz anlatında kafamız basarsa bizde öğrenelim kafamız basmazsa sağlık olsun önemli deil......
  • aşağıda cevap vereceğim yerde alıntı yaptım pardon



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anadolulu1 -- 5 Aralık 2011; 16:44:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lukunku


    quote:

    Orijinalden alıntı: rıdvancansu

    KARDEŞİM biraz mantık ister bu iş.. 1,4 motor bir aracı 70 beygirle idealken 100 beygirle götürmesinde çıkan tek sorun yagının fazla yakmasıdır motor küçük beygiri yuksek olan araçlarda motor yagını çabuk yer bitirir beygirini yukseltecek adam onu bilip yaptıracak zaten...bu arada ben garantiyi arabaya vermiyorum ben bayi değilim ben garantiyi arabanın gücünün arttığına ve yakıtta düşüş saglandığına garnti veriyorum dger arabada olan bişey beni alakadar etmiyor nede olsa araba el yapımıdır gökten vahiyle inmiyor araba benim yaptığım iş beygirini yukseltip yakıtını düşürmek bundan hariç motorun yarattığı tek sorun yağ sorunu diğerine göre fazla yer beygir değişim yagı ile arabanıza koyduğunuzda bu ihtiyaç karşılanır ve yağ dengelemesi düzenlenmeye başlar inş açıklayıcı olmuştur..


    Çok açıklayıcı oldu, hepsini anladım. Türkçeniz harika, cümleyi anlayabilmek için tekrar tekrar baştan aldırmanız harika, mantık dökümünüz harika. Biz boş yaşamışız bunca sene, sayenizde onu gördüm. Sağolun, varolun, iyi ki varsınız. Türkiye'de sadece sizde olan o makineyle size, iş hayatınızda başarılar.

    Hey kudreti büyük Mevlam, sen nelere kadirsin.

    bu işi yıllardır üreticiler yaptı model deyip beygir deyip kakaladılar hatta hacı murat ı serçe diye kakaladılar yuttunuzda arkadaşın yaptığı 70 beygiri 90 beygir yapıncamı zorunuza gidiyor beyler
    ha arkadaşın yaptığına tamamen katılıyorum ziraaa ben dizel kamyonlarda as 900 e 2mm lik pompada cıvata bükmeyle 155 beygirlik kamyonu 165 beygir haline getirip as 950 leri bile solluyordum aynı tonajla vede fabrikalar zaten aynı politika ile yok 1114 fort yok 21120 fort yok 8000 yok 900 yok süper 9000 yok as 950 yok süper 950 bakın hepsinin de motoru aynı yaptıkları pompaya 2 diş sağa kıvır kakala bu millete yalan mı
    ha şimdi benim türkçeye de kızacaksın napalım biz anadolu çocuğuyuz
    gelişmeye ihtiyaç var dimiii ya




  • gücü arttıran arkadaş in adresi Nerede ben bu işlemden istiyorum. ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.