Şimdi Ara

Faturalıdan Faturasıza Geçiş

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
11.938
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Faturalı hattan faturasız'a geçmek için bugün müşteri hizmetlerini aradım ancak ilk faturayı ödemesi 22'sinde kesiliyormuş 23'ünde ararsanız faturasız'a geçebilirsiniz dediler ancak diğer ay'a geçmez mi bu şekilde olursa bana tam bilgi verebilirmisiniz ?



  • quote:

    Orijinalden alıntı: sefa.yilmaz

    Faturalı hattan faturasız'a geçmek için bugün müşteri hizmetlerini aradım ancak ilk faturayı ödemesi 22'sinde kesiliyormuş 23'ünde ararsanız faturasız'a geçebilirsiniz dediler ancak diğer ay'a geçmez mi bu şekilde olursa bana tam bilgi verebilirmisiniz ?


    Yanlış bilgi vermişler hocam bende faturalıdan faturasıza geçiş yapmıştım.Müşteri temsilcisiyle görüştüm fatura kesim tarihinden 2 gün önce geçişi gerçekleştirmek üzere kayıt aldılar.Bir daha arayıp durumu aktarmanı öneririm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jean Reno


    quote:

    Orijinalden alıntı: sefa.yilmaz

    Faturalı hattan faturasız'a geçmek için bugün müşteri hizmetlerini aradım ancak ilk faturayı ödemesi 22'sinde kesiliyormuş 23'ünde ararsanız faturasız'a geçebilirsiniz dediler ancak diğer ay'a geçmez mi bu şekilde olursa bana tam bilgi verebilirmisiniz ?


    Yanlış bilgi vermişler hocam bende faturalıdan faturasıza geçiş yapmıştım.Müşteri temsilcisiyle görüştüm fatura kesim tarihinden 2 gün önce geçişi gerçekleştirmek üzere kayıt aldılar.Bir daha arayıp durumu aktarmanı öneririm.


    Hocam ben 28 temmuzda faturalıya geçtim ancak bu bana çok geldi hocam ödeme olarak faturasız'a geçmek istiyorum dedim bana ilk ödemeyi yapmanız lazım 22'sinde kesiliyormuş oda benim aklıma 2.faturada başlamazmı bu şekilde olursa ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sefa.yilmaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jean Reno


    quote:

    Orijinalden alıntı: sefa.yilmaz

    Faturalı hattan faturasız'a geçmek için bugün müşteri hizmetlerini aradım ancak ilk faturayı ödemesi 22'sinde kesiliyormuş 23'ünde ararsanız faturasız'a geçebilirsiniz dediler ancak diğer ay'a geçmez mi bu şekilde olursa bana tam bilgi verebilirmisiniz ?


    Yanlış bilgi vermişler hocam bende faturalıdan faturasıza geçiş yapmıştım.Müşteri temsilcisiyle görüştüm fatura kesim tarihinden 2 gün önce geçişi gerçekleştirmek üzere kayıt aldılar.Bir daha arayıp durumu aktarmanı öneririm.


    Hocam ben 28 temmuzda faturalıya geçtim ancak bu bana çok geldi hocam ödeme olarak faturasız'a geçmek istiyorum dedim bana ilk ödemeyi yapmanız lazım 22'sinde kesiliyormuş oda benim aklıma 2.faturada başlamazmı bu şekilde olursa ?


    22sinde kesiliyor olabilir.Yalnız siz 23 ünde faturasıza geçmek için başvuru yaparsanız sizin paket yenilendiği için yeni bir fatura daha kesilecektir.Tekrar müşteri temsilcisiyle görüşüp teyit almanı öneririm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jean Reno


    quote:

    Orijinalden alıntı: sefa.yilmaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jean Reno


    quote:

    Orijinalden alıntı: sefa.yilmaz

    Faturalı hattan faturasız'a geçmek için bugün müşteri hizmetlerini aradım ancak ilk faturayı ödemesi 22'sinde kesiliyormuş 23'ünde ararsanız faturasız'a geçebilirsiniz dediler ancak diğer ay'a geçmez mi bu şekilde olursa bana tam bilgi verebilirmisiniz ?


    Yanlış bilgi vermişler hocam bende faturalıdan faturasıza geçiş yapmıştım.Müşteri temsilcisiyle görüştüm fatura kesim tarihinden 2 gün önce geçişi gerçekleştirmek üzere kayıt aldılar.Bir daha arayıp durumu aktarmanı öneririm.


    Hocam ben 28 temmuzda faturalıya geçtim ancak bu bana çok geldi hocam ödeme olarak faturasız'a geçmek istiyorum dedim bana ilk ödemeyi yapmanız lazım 22'sinde kesiliyormuş oda benim aklıma 2.faturada başlamazmı bu şekilde olursa ?


    22sinde kesiliyor olabilir.Yalnız siz 23 ünde faturasıza geçmek için başvuru yaparsanız sizin paket yenilendiği için yeni bir fatura daha kesilecektir.Tekrar müşteri temsilcisiyle görüşüp teyit almanı öneririm.


    Hocam ben söyledim ancak bana 22'sine kadar beklememi istedi müşteri hizmetlerindeki bayan ?




  • Garanti olması için tekrar aramanı öneriyorum bilgisiz bir müşteri temsilcisi olabilir.Arama biterken 2. fatura kesilirse ödemeyeceğini de söyle, en azından faturayı keserlerse elinde bir itiraz nedeni olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jean Reno

    Garanti olması için tekrar aramanı öneriyorum bilgisiz bir müşteri temsilcisi olabilir.Arama biterken 2. fatura kesilirse ödemeyeceğini de söyle, en azından faturayı keserlerse elinde bir itiraz nedeni olabilir.


    Tamam hocam en iyisi ben 10 ağustos gibi arama yapayım şimdi daha yeni geçiş yaptım diye bunlar böyle davranıyorda olabilirler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sefa.yilmaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jean Reno

    Garanti olması için tekrar aramanı öneriyorum bilgisiz bir müşteri temsilcisi olabilir.Arama biterken 2. fatura kesilirse ödemeyeceğini de söyle, en azından faturayı keserlerse elinde bir itiraz nedeni olabilir.


    Tamam hocam en iyisi ben 10 ağustos gibi arama yapayım şimdi daha yeni geçiş yaptım diye bunlar böyle davranıyorda olabilirler


    22 sinde kesiliyorsa 20 sinde arayıp da direk geçişinizi talep edebilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jean Reno


    quote:

    Orijinalden alıntı: sefa.yilmaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jean Reno

    Garanti olması için tekrar aramanı öneriyorum bilgisiz bir müşteri temsilcisi olabilir.Arama biterken 2. fatura kesilirse ödemeyeceğini de söyle, en azından faturayı keserlerse elinde bir itiraz nedeni olabilir.


    Tamam hocam en iyisi ben 10 ağustos gibi arama yapayım şimdi daha yeni geçiş yaptım diye bunlar böyle davranıyorda olabilirler


    22 sinde kesiliyorsa 20 sinde arayıp da direk geçişinizi talep edebilirsiniz.


    Tamam hocam ben o zaman 15-20 ağustos gibi arama yapsam bi problem olmaz dimi yine derlerse bana 22'sinden sonra geçiş yapabilirsiniz diye bende 2.faturayı ödemem yoksa hattımı iptal ederim falan dersem olur mu ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sefa.yilmaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jean Reno


    quote:

    Orijinalden alıntı: sefa.yilmaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jean Reno

    Garanti olması için tekrar aramanı öneriyorum bilgisiz bir müşteri temsilcisi olabilir.Arama biterken 2. fatura kesilirse ödemeyeceğini de söyle, en azından faturayı keserlerse elinde bir itiraz nedeni olabilir.


    Tamam hocam en iyisi ben 10 ağustos gibi arama yapayım şimdi daha yeni geçiş yaptım diye bunlar böyle davranıyorda olabilirler


    22 sinde kesiliyorsa 20 sinde arayıp da direk geçişinizi talep edebilirsiniz.


    Tamam hocam ben o zaman 15-20 ağustos gibi arama yapsam bi problem olmaz dimi yine derlerse bana 22'sinden sonra geçiş yapabilirsiniz diye bende 2.faturayı ödemem yoksa hattımı iptal ederim falan dersem olur mu ?


    Aynen öyle hocam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jean Reno


    quote:

    Orijinalden alıntı: sefa.yilmaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jean Reno


    quote:

    Orijinalden alıntı: sefa.yilmaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jean Reno

    Garanti olması için tekrar aramanı öneriyorum bilgisiz bir müşteri temsilcisi olabilir.Arama biterken 2. fatura kesilirse ödemeyeceğini de söyle, en azından faturayı keserlerse elinde bir itiraz nedeni olabilir.


    Tamam hocam en iyisi ben 10 ağustos gibi arama yapayım şimdi daha yeni geçiş yaptım diye bunlar böyle davranıyorda olabilirler


    22 sinde kesiliyorsa 20 sinde arayıp da direk geçişinizi talep edebilirsiniz.


    Tamam hocam ben o zaman 15-20 ağustos gibi arama yapsam bi problem olmaz dimi yine derlerse bana 22'sinden sonra geçiş yapabilirsiniz diye bende 2.faturayı ödemem yoksa hattımı iptal ederim falan dersem olur mu ?


    Aynen öyle hocam.


    Çok teşekkürler hocam bunlar çok uyanık müşteri kaybetmemek için neler yapıyorlar demek
    şikayetimvar sitesinede yazdımdı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sefa.yilmaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jean Reno


    quote:

    Orijinalden alıntı: sefa.yilmaz

    Faturalı hattan faturasız'a geçmek için bugün müşteri hizmetlerini aradım ancak ilk faturayı ödemesi 22'sinde kesiliyormuş 23'ünde ararsanız faturasız'a geçebilirsiniz dediler ancak diğer ay'a geçmez mi bu şekilde olursa bana tam bilgi verebilirmisiniz ?


    Yanlış bilgi vermişler hocam bende faturalıdan faturasıza geçiş yapmıştım.Müşteri temsilcisiyle görüştüm fatura kesim tarihinden 2 gün önce geçişi gerçekleştirmek üzere kayıt aldılar.Bir daha arayıp durumu aktarmanı öneririm.


    Hocam ben 28 temmuzda faturalıya geçtim ancak bu bana çok geldi hocam ödeme olarak faturasız'a geçmek istiyorum dedim bana ilk ödemeyi yapmanız lazım 22'sinde kesiliyormuş oda benim aklıma 2.faturada başlamazmı bu şekilde olursa ?


    Şu söylediğin bilgi bazı şeyleri değiştiriyor ama aveada nasıl bilmiyorumda faturalıya 28 temmuzda geçtiğini söylemişsin daha 1 fatura dönemi olmadan senin tekrar faturasıza dönmene izin verilmemesi bu yüzden olabilir.1 ay mevzusu oluyor ödeme tipi değişikliklerinde.Görüştüğün kişi bu yüzden ilk faturanızın kesilmesini beklemeniz gerektiğini söylemiş olabilir.Tekrar arayıp detaylı bilgi alın bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CeSiN -- 31 Temmuz 2011; 19:18:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeSiN


    quote:

    Orijinalden alıntı: sefa.yilmaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jean Reno


    quote:

    Orijinalden alıntı: sefa.yilmaz

    Faturalı hattan faturasız'a geçmek için bugün müşteri hizmetlerini aradım ancak ilk faturayı ödemesi 22'sinde kesiliyormuş 23'ünde ararsanız faturasız'a geçebilirsiniz dediler ancak diğer ay'a geçmez mi bu şekilde olursa bana tam bilgi verebilirmisiniz ?


    Yanlış bilgi vermişler hocam bende faturalıdan faturasıza geçiş yapmıştım.Müşteri temsilcisiyle görüştüm fatura kesim tarihinden 2 gün önce geçişi gerçekleştirmek üzere kayıt aldılar.Bir daha arayıp durumu aktarmanı öneririm.


    Hocam ben 28 temmuzda faturalıya geçtim ancak bu bana çok geldi hocam ödeme olarak faturasız'a geçmek istiyorum dedim bana ilk ödemeyi yapmanız lazım 22'sinde kesiliyormuş oda benim aklıma 2.faturada başlamazmı bu şekilde olursa ?


    Şu söylediğin bilgi bazı şeyleri değiştiriyor ama aveada nasıl bilmiyorumda faturalıya 28 temmuzda geçtiğini söylemişsin daha 1 fatura dönemi olmadan senin tekrar faturasıza dönmene izin verilmemesi bu yüzden olabilir.1 ay mevzusu oluyor ödeme tipi değişikliklerinde.Görüştüğün kişi bu yüzden ilk faturanızın kesilmesini beklemeniz gerektiğini söylemiş olabilir.Tekrar arayıp detaylı bilgi alın bence.


    Tamamda hocam ben ağustos 22'sinden sonra faturasız hatta geçiş yaparsam 2.ay faturayı yine kitlicekler bana yanlış mı anladım ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sefa.yilmaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: CeSiN


    quote:

    Orijinalden alıntı: sefa.yilmaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jean Reno


    quote:

    Orijinalden alıntı: sefa.yilmaz

    Faturalı hattan faturasız'a geçmek için bugün müşteri hizmetlerini aradım ancak ilk faturayı ödemesi 22'sinde kesiliyormuş 23'ünde ararsanız faturasız'a geçebilirsiniz dediler ancak diğer ay'a geçmez mi bu şekilde olursa bana tam bilgi verebilirmisiniz ?


    Yanlış bilgi vermişler hocam bende faturalıdan faturasıza geçiş yapmıştım.Müşteri temsilcisiyle görüştüm fatura kesim tarihinden 2 gün önce geçişi gerçekleştirmek üzere kayıt aldılar.Bir daha arayıp durumu aktarmanı öneririm.


    Hocam ben 28 temmuzda faturalıya geçtim ancak bu bana çok geldi hocam ödeme olarak faturasız'a geçmek istiyorum dedim bana ilk ödemeyi yapmanız lazım 22'sinde kesiliyormuş oda benim aklıma 2.faturada başlamazmı bu şekilde olursa ?


    Şu söylediğin bilgi bazı şeyleri değiştiriyor ama aveada nasıl bilmiyorumda faturalıya 28 temmuzda geçtiğini söylemişsin daha 1 fatura dönemi olmadan senin tekrar faturasıza dönmene izin verilmemesi bu yüzden olabilir.1 ay mevzusu oluyor ödeme tipi değişikliklerinde.Görüştüğün kişi bu yüzden ilk faturanızın kesilmesini beklemeniz gerektiğini söylemiş olabilir.Tekrar arayıp detaylı bilgi alın bence.


    Tamamda hocam ben ağustos 22'sinden sonra faturasız hatta geçiş yaparsam 2.ay faturayı yine kitlicekler bana yanlış mı anladım ?

    Evette yapılacak birşey yok eğer mevzu dediğim şeyden kaynaklanıyorsa yani keşke siz daha önceden faturalıya geçmeseydiniz.Bu tip durumlarda 1 dönem dolmadan geri dönüş olmuyor diye biliyorum ben sizin mevzu bundan kaynaklı olabilir dedim sadece.Yani müşteri hizmetleri sizi kandırmamış sadece bu durumdan geçemediğiniz bilgisini paylaşmamış olabilir.Dediğiniz mevzu sizin önceden düşünmeniz gereken bir durumdu.

    Şunu sorun bi tam fatura kesiminin olduğu an faturasıza otomatik geçme imkanı varmı diye sorabilirsiniz 2. fatura gelmeden.O imkanda yoksa 2. dönemin sonuna doğru geçersiniz faturasıza hiç yoktan dakika hakkınız boşa gitmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeSiN


    quote:

    Orijinalden alıntı: sefa.yilmaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: CeSiN


    quote:

    Orijinalden alıntı: sefa.yilmaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jean Reno


    quote:

    Orijinalden alıntı: sefa.yilmaz

    Faturalı hattan faturasız'a geçmek için bugün müşteri hizmetlerini aradım ancak ilk faturayı ödemesi 22'sinde kesiliyormuş 23'ünde ararsanız faturasız'a geçebilirsiniz dediler ancak diğer ay'a geçmez mi bu şekilde olursa bana tam bilgi verebilirmisiniz ?


    Yanlış bilgi vermişler hocam bende faturalıdan faturasıza geçiş yapmıştım.Müşteri temsilcisiyle görüştüm fatura kesim tarihinden 2 gün önce geçişi gerçekleştirmek üzere kayıt aldılar.Bir daha arayıp durumu aktarmanı öneririm.


    Hocam ben 28 temmuzda faturalıya geçtim ancak bu bana çok geldi hocam ödeme olarak faturasız'a geçmek istiyorum dedim bana ilk ödemeyi yapmanız lazım 22'sinde kesiliyormuş oda benim aklıma 2.faturada başlamazmı bu şekilde olursa ?


    Şu söylediğin bilgi bazı şeyleri değiştiriyor ama aveada nasıl bilmiyorumda faturalıya 28 temmuzda geçtiğini söylemişsin daha 1 fatura dönemi olmadan senin tekrar faturasıza dönmene izin verilmemesi bu yüzden olabilir.1 ay mevzusu oluyor ödeme tipi değişikliklerinde.Görüştüğün kişi bu yüzden ilk faturanızın kesilmesini beklemeniz gerektiğini söylemiş olabilir.Tekrar arayıp detaylı bilgi alın bence.


    Tamamda hocam ben ağustos 22'sinden sonra faturasız hatta geçiş yaparsam 2.ay faturayı yine kitlicekler bana yanlış mı anladım ?

    Evette yapılacak birşey yok eğer mevzu dediğim şeyden kaynaklanıyorsa yani keşke siz daha önceden faturalıya geçmeseydiniz.Bu tip durumlarda 1 dönem dolmadan geri dönüş olmuyor diye biliyorum ben sizin mevzu bundan kaynaklı olabilir dedim sadece.Yani müşteri hizmetleri sizi kandırmamış sadece bu durumdan geçemediğiniz bilgisini paylaşmamış olabilir.Dediğiniz mevzu sizin önceden düşünmeniz gereken bir durumdu.

    Şunu sorun bi tam fatura kesiminin olduğu an faturasıza otomatik geçme imkanı varmı diye sorabilirsiniz 2. fatura gelmeden.O imkanda yoksa 2. dönemin sonuna doğru geçersiniz faturasıza hiç yoktan dakika hakkınız boşa gitmez.


    İkinci dediğinizi yapacağım zaten hocam bende 22'sinde kesiliyor 10-15 ağustos gibi arayacağım hem dakikalar boşa gitmesin hemde otomatik olarak faturasız hattına geçmeyi soracağım ( sonuçta 1.ay faturasını ödeyeceğim ) tekrar neden 2.faturayı ödeyeyim ki :S




  • faturalar gün bazlı çıkacak bu 1. güzellik.
    2- gidip Turkcell - Vodafone'a taşıyın, taşındıktan 1 gün sonra yine Avea'ya taşıyın, fatura derdinden kurtulun bu kadar sorun olacaksa.

    1 ay dolmadan faturasıza geçemezsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: basturkemin

    faturalar gün bazlı çıkacak bu 1. güzellik.
    2- gidip Turkcell - Vodafone'a taşıyın, taşındıktan 1 gün sonra yine Avea'ya taşıyın, fatura derdinden kurtulun bu kadar sorun olacaksa.

    1 ay dolmadan faturasıza geçemezsiniz.


    Taşıma işlemi yapmadan direk ben faturasız hatta geçiş yapamıyormuyum sonuçta fatura ödemesini yapacağım 1.ay'ın o şekilde olursa 2.ayıda ödemek zorunda olacağım ama.
  • Ben bu avea faturasını nasıl ödeyeceğim hattımı yarın vodafoneye taşırsam eğer ( daha faturalıya geçeli 3 gün oldu ) bu konudada bilgi verebilirmisiniz ?
  • 22'sinde fatura'nın kesilmesi gerekiyormuş peki 22'sinden sonra faturasız'a geçiş yaparsam fatura borcu ödedikten sonra geçiş ücreti nedir kadar bilgisi olan varmı acaba ?
  • var mı bir gelişme faturasıza geçtiniz mi nasıl bir cretlendirme oluyor ve faturayı nasıl hesaplıyorlar?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.