Şimdi Ara

Vodafone'un Yaptığı Dengesizlikler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
387
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Tam 1 sene önce iphone 3gs aldım kontrat ile ve numaramı turkcell'den vodafone'a taşıdım.Şimdiye kadar çekme problemleri dışında bi sıkıntım olmamıştı.Ama son 3-4 gün içinde sağolsunlar berbat ettiler tüm düşüncelerimi.

    1,5 Yıllık imzaladığım kontratın anlaşması gereğince 1 yıl boyunca anlaşmalı bankaya sonraki 6 ay ise bankadan bağımsız bir şekilde parayı vodafone'a yatırmamız gerekiyormuş.Gayet iyi güzel bunda sorun yoktu, aradan 1 yıl geçti ve cuma günü herhangi bir şekilde haber vermeden hattımı kapattılar.Ne mesaj atabildim ne arayabildim nede internetim vardı.Cuma günü hemen vodafone müşteri hizmetlerini aradım durumu bildirdim bana bu sözleşme gereği artık bankaya ödeme yapılmayacağı, vodafone'a ödeme yapılcağı bildirildi.Bende hemen yatırdım parayı (Cuma günü saat:13.00)

    Cumartesi günü telefon hala kapalı.

    Yine aradım neden böyle bir şey olduğunu sordum.İşte efendim haftasonu bankalar falan filan tam 15 dakika laf döndü ne zaman açılıcak dediğimde ise belli olmaz belki birazdan belki pazartesi dediler.İkinci bi hattım olan Turkcell'i kullandım bu arada sağolsun yolda bırakmadı beni.

    Pazar telefon hala kapalı.

    Vee pazartesi telefon hala kapalı.Online self servis sistemi rezalet ? Giriş yapıyorum doğru şifre doğru numara ? hatalı giriş diyor.

    Müşteri hizmetlerini aradım nasıl güzel bir şanstır ki cumartesi günü konuştuğum Özlem Hanım denk geldi ve ses tonumdan beni tanıyıp hemen açıyorum efendim diyip telefonu kapattı.

    Ve şu an telefon açık ?

    Beni 3-4 gün boyunca iletişimden mahrum bırakan vodafone ile telefonun kontratı biter bitmez noktayı koyuyorum bir daha görüşmemek üzere.Diğer vodafone kullanıcılarına da kolay gelsin.Sabır gerektiren bir iş gerçektende...







  • quote:

    Orijinalden alıntı: pspfreak

    Müşteri hizmetlerini aradım nasıl güzel bir şanstır ki cumartesi günü konuştuğum Özlem Hanım denk geldi


    Vodafone müşteri hizmetlerinde çalışan tüm bayanların ismi Özlem'dir. Turkcell gibi farklı isimlerle karşılaşma ihtimaliniz çok az.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Turkforce -- 23 Ağustos 2011; 16:38:53 >
  • ben asla ve asla kontratlı bişi almam bu saatten sonra...

    Paşa paşa alırım paramı verip... Vodafone 2 tane fatruralı hattım var ikiside otomatik ödemede hiç sorunum yok...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turkforce


    quote:

    Orijinalden alıntı: pspfreak

    Müşteri hizmetlerini aradım nasıl güzel bir şanstır ki cumartesi günü konuştuğum Özlem Hanım denk geldi


    Vodafone müşteri hizmetlerinde çalışan tüm bayanların ismi Özlem'dir. Turkcell gibi farklı isimlerle karşılaşma ihtimaliniz çok az.


    valla benim sesimden tanıyıp hemen şimdi açıyorum demesinden dolayı öyle dedim.Numaram gözüküyor olabilir ama direk öyle söylemesi dikkatimi çekti




  • pazartesi yansımıştır adamların sistemine yaptığın ödeme pazartesi açmışlardır. Hattını sanmıyom seni keyiften oyaladıklarını...
  • Vee pazartesi telefon hala kapalı.Online self servis sistemi rezalet ? Giriş yapıyorum doğru şifre doğru numara ? hatalı giriş diyor.


    bilgilendirme:
    kısıtlı durumda olan hatlar my vodafone'a giriş yapamazlar.
  • Sıradaki sürpriz "hat kapama-açma parası" ödemen olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iyaan

    Sıradaki sürpriz "hat kapama-açma parası" ödemen olacak.

    bak bu guzel oldu ben de az cekmedim vodafndan.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.