Şimdi Ara

Piranha Destek Cevaplıyor (80. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7.123
Cevap
249
Favori
943.949
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7879808182
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ycb92

    Merhaba,

    Konuyu okuduğum esnada bazı arkadaşların da benimle benzer bir sorunu yaşadığını gördüm... Gelelim probleme, yaklaşık 2 sene önce piranha galileo navigasyon cihazı aldım, aldığım dönemde cihazda ömür boyu değil de bir yıl ücretsiz güncelleme vardı fakat sonra piranha'nın (kendi sitesinde yaptığı açıklama doğrultusunda-aynen kopyalıyorum...)
    NAV168
    Piranha marka navigasyon cihazım var. Cihazım “Ömür Boyu Ücretsiz Harita Güncelleme” hakkına sahip mi ? Bu bilgiye nasıl ulaşabilirim ?

    A - Piranha Navigasyon Yazılımı ve Navteq harita yüklü ise,

    Tüm cihazlarımız ömür boyu ücretsiz güncelleme hizmetinden faydalanabilirler.

    B - Piranha Navigasyon cihazlarımızda igo başarsoft haritası yüklü ise,

    Mevcut satılan cihazlarımızın tümü bu kapsamdadır. Eski satılan bazı cihazlar da bu hizmetten faydalanabilirler. İlgili cihazlara ait seri numaraları aşağıdaki şekildedir.

    P2700001 – P2701006 arası, P2970001 – P2972012 arası, P3030001 – P3038042 arası, P3260001 – P3267036 arası, P3340001 – P3349549 arası, P3370001 – P3378042 arası

    bu revizyonu ile bazı cihazların da bu kapsama dahil olduğu görülüyor. Benim cihaz bu seri numarası aralığı içinde kalmasına rağmen ücretsiz harita güncellemelerini naviextras toolbox üzerinden yapamıyorum, hala eski haritayı kullanmak zorunda kalıyorum. Bu açıklamaya ve tanınan bu hakka rağmen neden naviextras bize bu imkanı tanımıyor, bu tutarsızlığın sebebi nedir ?

    Sayın ycb92,

    Konuda haklsınız Piranha olarak bu aksaklığın giderilmesi için gerekli çalışmlarımız vardır. Cihazınızın ıd numarasını https://www.naviextras.com/shop/portal//support/__pm0x3shop0x2SupportPortlet!_view/__ws0x3shop0x2SupportPortlet!_normal/__rp0x3shop0x2SupportPortlet!_struts.portlet.mode/view/__rp0x3shop0x2SupportPortlet!_struts.portlet.action/renderDirect/__rp0x3shop0x2SupportPortlet!_struts.portlet.eventAction/true? adresine bildirmenizi rica ediyorum. Bu şekilde sorun daha kısa bir sürede çözüme kavuşacaktır.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    Sayın ycb92,

    Konuda haklsınız Piranha olarak bu aksaklığın giderilmesi için gerekli çalışmlarımız vardır. Cihazınızın ıd numarasını https://www.naviextras.com/shop/portal//support/__pm0x3shop0x2SupportPortlet!_view/__ws0x3shop0x2SupportPortlet!_normal/__rp0x3shop0x2SupportPortlet!_struts.portlet.mode/view/__rp0x3shop0x2SupportPortlet!_struts.portlet.action/renderDirect/__rp0x3shop0x2SupportPortlet!_struts.portlet.eventAction/true? adresine bildirmenizi rica ediyorum. Bu şekilde sorun daha kısa bir sürede çözüme kavuşacaktır.

    Kolay gelsin.


    Bende de piranha GPS var ve şu ömür boyu güncelleme işinden önce almıştım. Cihazım, bahsedilen seri numaraları içinde de yok. Güncelleme hakkını sattığınız tüm cihazlara neden sağlamadınız. Sattıklarınızı düşünmeye gerek yok amaç yeni para kazanmak mıdır? Bu davranışınız yüzünden artık piranha'nın p'sini bile duymak istemiyorum.

    Aynı şeyi Nokia'da yaptı, onu da ömür boyu güncellemeden önce almıştım ama Nokia satılan satılmayan aynı model tüm cihazları kapsam içine aldı. Buradan Nokia'yı ahlaklı tutumundan dolayı kutluyorum.




  • sayın rıdvan bey pirhanna diablo navigasyonum açılışta donuyor reset ve herşeyi denememe rağmen düzelmedi konu hakkında bilgi verirmisini.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: sky_lark

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: sky_lark

    07 Ocak 2012'de aldığım Piranha İnfirinti 5" Navigasyon cihazında ekranın üst kısmının 1 cm kadar altında boydan boya bir çizgi meydana geldi.
    Güncellemeleri felan yükledim.
    Dışardan bir darbe izi felan yok. Ekrandan kaynaklanan bir sorun var.
    Ne yapmam gerek? Servise göndersem 10 gün içinde elime geçer mi? 20 Haziran 2012 gibi tatile çıkmayı düşünüyorum. O zaman ihtiyacım olacak. Aldığım günden bu yana çok fazla kullanma şansım olmadı. çünkü bilmediğim yerlere fazla seyahat etmedim. Bu sebeple de kullanmama gerek kalmadı. Şimdi işe yarayacağı zaman bozulması çok sıkıcı.

    Servise gitmeden ben çözebilir miyim? Acil yardım!!!


    Tüm Menülerde var bu çizgi. Resimlerden bakınız.



    Sayın sky_lark,

    Cihazın ekranında piksel hatası oluştuğundan ekranın değiştirilmesi gerekmektedir. Cihazı teknik servise göndermeden öncehttp://piranha.com.tr/support_page.php?page_id=74 sitesinden bilgi edininiz. Arızalı ürünlerde cihaz onarım süremiz 3 ila 10 gün arasındadır.

    Kolay gelsin.

    İlginiz için çok çok teşekkür ederim.

    Anladığım kadarıyla ucu ucuna gidip gelecek.Ya da gelemeyacek. Bugün ayın 9'u 10 günde servis süresi dersek 19 Haziranı bulur. Kargo süresini de eklediğimizde 25 Haziranı rahat bulur. Bu da beni sıkıntıya sokar. Servisteki süre 5 günü geçerese yetişmez.

    Ben bunu Eylül'de göndersem ne olur? Arıza büyür mü? Sıkıntı çıkarır mı? Yoksa böyle kalır mı?

    Eylül'de göndersem de rahat rahat gitse gelse ne olur? Hem işime yarayacağı zaman kullanmış olurum. Zaten yaz aylarında kullanmasam ürünü boşa almış olacağım.

    İyi çalışmalar.


    Sayın sky_lark,

    Yanlış anladınız sanırım cihaz teknik servise ulaştıktan sonra aynı gün içerisindede yapılabilir, en geç 10 gün ortalama verdiğim bir süreydi ki büyük ihtimalle 2 ila 6 gün arasında bir sürede onarım işlemeleri tamamlanır.

    Kolay gelsin.

    İlginiz için çok çok teşekkür ederim. Özelden de bilgilendirdiniz. Yeniden çok teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: ycb92

    Merhaba,

    Konuyu okuduğum esnada bazı arkadaşların da benimle benzer bir sorunu yaşadığını gördüm... Gelelim probleme, yaklaşık 2 sene önce piranha galileo navigasyon cihazı aldım, aldığım dönemde cihazda ömür boyu değil de bir yıl ücretsiz güncelleme vardı fakat sonra piranha'nın (kendi sitesinde yaptığı açıklama doğrultusunda-aynen kopyalıyorum...)
    NAV168
    Piranha marka navigasyon cihazım var. Cihazım “Ömür Boyu Ücretsiz Harita Güncelleme” hakkına sahip mi ? Bu bilgiye nasıl ulaşabilirim ?

    A - Piranha Navigasyon Yazılımı ve Navteq harita yüklü ise,

    Tüm cihazlarımız ömür boyu ücretsiz güncelleme hizmetinden faydalanabilirler.

    B - Piranha Navigasyon cihazlarımızda igo başarsoft haritası yüklü ise,

    Mevcut satılan cihazlarımızın tümü bu kapsamdadır. Eski satılan bazı cihazlar da bu hizmetten faydalanabilirler. İlgili cihazlara ait seri numaraları aşağıdaki şekildedir.

    P2700001 – P2701006 arası, P2970001 – P2972012 arası, P3030001 – P3038042 arası, P3260001 – P3267036 arası, P3340001 – P3349549 arası, P3370001 – P3378042 arası

    bu revizyonu ile bazı cihazların da bu kapsama dahil olduğu görülüyor. Benim cihaz bu seri numarası aralığı içinde kalmasına rağmen ücretsiz harita güncellemelerini naviextras toolbox üzerinden yapamıyorum, hala eski haritayı kullanmak zorunda kalıyorum. Bu açıklamaya ve tanınan bu hakka rağmen neden naviextras bize bu imkanı tanımıyor, bu tutarsızlığın sebebi nedir ?

    Sayın ycb92,

    Konuda haklsınız Piranha olarak bu aksaklığın giderilmesi için gerekli çalışmlarımız vardır. Cihazınızın ıd numarasını https://www.naviextras.com/shop/portal//support/__pm0x3shop0x2SupportPortlet!_view/__ws0x3shop0x2SupportPortlet!_normal/__rp0x3shop0x2SupportPortlet!_struts.portlet.mode/view/__rp0x3shop0x2SupportPortlet!_struts.portlet.action/renderDirect/__rp0x3shop0x2SupportPortlet!_struts.portlet.eventAction/true? adresine bildirmenizi rica ediyorum. Bu şekilde sorun daha kısa bir sürede çözüme kavuşacaktır.

    Kolay gelsin.

    Sanırım verdiğiniz link naviextras'ın destek sayfası buradan şikayetimi hangi başlık altında göndermeliyim?
    simdiden teşekkürler...




  • piranha infiniti navigasyonumda global_cfg not found hatası alıyorum yardım edebilcek varmı?
  • Son kez bir şey daha sormak istiyorum. Kusura bakmazsanız...

    UPS kargo şubesi ile telefonda görüştüm.
    "Anlaşmalı sizin fırmanız mı?", diye sordum.
    "Piranha ile çalışıyoruz; ama Piranha karşı ödemeli kabul etmiyor" dedi.

    Karşı ödemeli nasıl göndereceğiz?
    Bir yolunu bilen var mı?
    Sonuçta ürünüm garanti kapsamında.

    Eğer kullanıcı hatası çıkarsa onarım ve kargo masraflarını bana fatura edecekler. Bende ödeyeceğim.
    Eğer kullanıcı hatası çıkmazsa kargo ve onarımı firma karşılıyor. En azından diğer markalarda. Yasal süreçte bu şekilde diye biliyorum.
    Eğer anlaşması varsa 3-5 TL kargo tutarsa sıkıntı olmaz, öderim de. Yok normal tarifeden alırlarsa 15 TL civarı tutar diye tahmin ediyorum.

    Daha önceki destekleriniz için yeniden teşekkür ederim.

    İyi günler.




  • Rıdvan bey,

    Fuga cihaz sahibiyim. Cihaz ile ilgili bir sorunum yok ancak vantuzlu cam tutucusundan yana dertliyim. Cihazı oturttuğumuz tırnaklı aparat (1602 yedek parça numarası olan) parça güneş ışınlarına dayanıksız. Cihaz ile gelen tırnaklı aparatın üst tarafı güneş altında yamuldu, Müşteri Hizmetleri ile görüşerek yenisini satın aldım. Geçen hafta o da yamuldu. Bu hafta yenisini alacağım ancak güneş ışınlarına biraz daha dayanıklı yapılamaz mı diye sormak istedim...


    iyi günler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newer32

    piranha infiniti navigasyonumda global_cfg not found hatası alıyorum yardım edebilcek varmı?

    Sayın newer32,

    Cihazın arka yüzündeki seri numarasını yazarsanız size daha detaylı yardımcı olabilirim.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lb

    Rıdvan bey,

    Fuga cihaz sahibiyim. Cihaz ile ilgili bir sorunum yok ancak vantuzlu cam tutucusundan yana dertliyim. Cihazı oturttuğumuz tırnaklı aparat (1602 yedek parça numarası olan) parça güneş ışınlarına dayanıksız. Cihaz ile gelen tırnaklı aparatın üst tarafı güneş altında yamuldu, Müşteri Hizmetleri ile görüşerek yenisini satın aldım. Geçen hafta o da yamuldu. Bu hafta yenisini alacağım ancak güneş ışınlarına biraz daha dayanıklı yapılamaz mı diye sormak istedim...


    iyi günler

    Sayın lb,

    Şimdiye kadar genel olarak bu konuda şikayet almamıştık, ancak öneriniz dogrultusunda gerekli testler yapılacaktır. Sonuçlar dediğiniz gibi olursa gerekli düzenlemeler ve değişiklikler yapılacaktır. İlginiz için teşekkürler.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sky_lark

    Son kez bir şey daha sormak istiyorum. Kusura bakmazsanız...

    UPS kargo şubesi ile telefonda görüştüm.
    "Anlaşmalı sizin fırmanız mı?", diye sordum.
    "Piranha ile çalışıyoruz; ama Piranha karşı ödemeli kabul etmiyor" dedi.

    Karşı ödemeli nasıl göndereceğiz?
    Bir yolunu bilen var mı?
    Sonuçta ürünüm garanti kapsamında.

    Eğer kullanıcı hatası çıkarsa onarım ve kargo masraflarını bana fatura edecekler. Bende ödeyeceğim.
    Eğer kullanıcı hatası çıkmazsa kargo ve onarımı firma karşılıyor. En azından diğer markalarda. Yasal süreçte bu şekilde diye biliyorum.
    Eğer anlaşması varsa 3-5 TL kargo tutarsa sıkıntı olmaz, öderim de. Yok normal tarifeden alırlarsa 15 TL civarı tutar diye tahmin ediyorum.

    Daha önceki destekleriniz için yeniden teşekkür ederim.

    İyi günler.


    Sayın sky_lark,

    Ups kargo firmasıyla anlaşma maddelerimizde değişikliğe gidilmiştir. 13.06.2012 tarihinden itibaren aras kargo firmasıyla çalışmaya başlayacağız. Bu nedenle cihazı göndermeden önce mutlaka pm den göndereceğinizi bana iletin.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ycb92

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: ycb92

    Merhaba,

    Konuyu okuduğum esnada bazı arkadaşların da benimle benzer bir sorunu yaşadığını gördüm... Gelelim probleme, yaklaşık 2 sene önce piranha galileo navigasyon cihazı aldım, aldığım dönemde cihazda ömür boyu değil de bir yıl ücretsiz güncelleme vardı fakat sonra piranha'nın (kendi sitesinde yaptığı açıklama doğrultusunda-aynen kopyalıyorum...)
    NAV168
    Piranha marka navigasyon cihazım var. Cihazım “Ömür Boyu Ücretsiz Harita Güncelleme” hakkına sahip mi ? Bu bilgiye nasıl ulaşabilirim ?

    A - Piranha Navigasyon Yazılımı ve Navteq harita yüklü ise,

    Tüm cihazlarımız ömür boyu ücretsiz güncelleme hizmetinden faydalanabilirler.

    B - Piranha Navigasyon cihazlarımızda igo başarsoft haritası yüklü ise,

    Mevcut satılan cihazlarımızın tümü bu kapsamdadır. Eski satılan bazı cihazlar da bu hizmetten faydalanabilirler. İlgili cihazlara ait seri numaraları aşağıdaki şekildedir.

    P2700001 – P2701006 arası, P2970001 – P2972012 arası, P3030001 – P3038042 arası, P3260001 – P3267036 arası, P3340001 – P3349549 arası, P3370001 – P3378042 arası

    bu revizyonu ile bazı cihazların da bu kapsama dahil olduğu görülüyor. Benim cihaz bu seri numarası aralığı içinde kalmasına rağmen ücretsiz harita güncellemelerini naviextras toolbox üzerinden yapamıyorum, hala eski haritayı kullanmak zorunda kalıyorum. Bu açıklamaya ve tanınan bu hakka rağmen neden naviextras bize bu imkanı tanımıyor, bu tutarsızlığın sebebi nedir ?

    Sayın ycb92,

    Konuda haklsınız Piranha olarak bu aksaklığın giderilmesi için gerekli çalışmlarımız vardır. Cihazınızın ıd numarasını https://www.naviextras.com/shop/portal//support/__pm0x3shop0x2SupportPortlet!_view/__ws0x3shop0x2SupportPortlet!_normal/__rp0x3shop0x2SupportPortlet!_struts.portlet.mode/view/__rp0x3shop0x2SupportPortlet!_struts.portlet.action/renderDirect/__rp0x3shop0x2SupportPortlet!_struts.portlet.eventAction/true? adresine bildirmenizi rica ediyorum. Bu şekilde sorun daha kısa bir sürede çözüme kavuşacaktır.

    Kolay gelsin.

    Sanırım verdiğiniz link naviextras'ın destek sayfası buradan şikayetimi hangi başlık altında göndermeliyim?
    simdiden teşekkürler...

    Sayın ycb92,

    Naviextras sitesinin ana sayfasında yer alan destek bölümüne girin, oturum açmamışsanız Oturum Açmak İstemiyorum yazılı bölüme tıklayın, üretici firma olarak Piranha yı Tip seçin bölümünde ise cihazınızın modelini seçip Seçme kısmına tıklayın açılan menüden Bize Sorunuzu Gönderinizi tıklayıp sorunu naviextras a iletebilirsiniz.

    KOlay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sky_lark

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: sky_lark

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: sky_lark

    07 Ocak 2012'de aldığım Piranha İnfirinti 5" Navigasyon cihazında ekranın üst kısmının 1 cm kadar altında boydan boya bir çizgi meydana geldi.
    Güncellemeleri felan yükledim.
    Dışardan bir darbe izi felan yok. Ekrandan kaynaklanan bir sorun var.
    Ne yapmam gerek? Servise göndersem 10 gün içinde elime geçer mi? 20 Haziran 2012 gibi tatile çıkmayı düşünüyorum. O zaman ihtiyacım olacak. Aldığım günden bu yana çok fazla kullanma şansım olmadı. çünkü bilmediğim yerlere fazla seyahat etmedim. Bu sebeple de kullanmama gerek kalmadı. Şimdi işe yarayacağı zaman bozulması çok sıkıcı.

    Servise gitmeden ben çözebilir miyim? Acil yardım!!!


    Tüm Menülerde var bu çizgi. Resimlerden bakınız.



    Sayın sky_lark,

    Cihazın ekranında piksel hatası oluştuğundan ekranın değiştirilmesi gerekmektedir. Cihazı teknik servise göndermeden öncehttp://piranha.com.tr/support_page.php?page_id=74 sitesinden bilgi edininiz. Arızalı ürünlerde cihaz onarım süremiz 3 ila 10 gün arasındadır.

    Kolay gelsin.

    İlginiz için çok çok teşekkür ederim.

    Anladığım kadarıyla ucu ucuna gidip gelecek.Ya da gelemeyacek. Bugün ayın 9'u 10 günde servis süresi dersek 19 Haziranı bulur. Kargo süresini de eklediğimizde 25 Haziranı rahat bulur. Bu da beni sıkıntıya sokar. Servisteki süre 5 günü geçerese yetişmez.

    Ben bunu Eylül'de göndersem ne olur? Arıza büyür mü? Sıkıntı çıkarır mı? Yoksa böyle kalır mı?

    Eylül'de göndersem de rahat rahat gitse gelse ne olur? Hem işime yarayacağı zaman kullanmış olurum. Zaten yaz aylarında kullanmasam ürünü boşa almış olacağım.

    İyi çalışmalar.


    Sayın sky_lark,

    Yanlış anladınız sanırım cihaz teknik servise ulaştıktan sonra aynı gün içerisindede yapılabilir, en geç 10 gün ortalama verdiğim bir süreydi ki büyük ihtimalle 2 ila 6 gün arasında bir sürede onarım işlemeleri tamamlanır.

    Kolay gelsin.

    İlginiz için çok çok teşekkür ederim. Özelden de bilgilendirdiniz. Yeniden çok teşekkür ederim.

    Sayın sky_lark,

    Rica ederim.

    Kolay gelsin.




  • merhaba güncellme sorunum için size gönderecegim navigasyon cihazının numarası ( p38105015 ) dir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: ycb92

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: ycb92

    Merhaba,

    Konuyu okuduğum esnada bazı arkadaşların da benimle benzer bir sorunu yaşadığını gördüm... Gelelim probleme, yaklaşık 2 sene önce piranha galileo navigasyon cihazı aldım, aldığım dönemde cihazda ömür boyu değil de bir yıl ücretsiz güncelleme vardı fakat sonra piranha'nın (kendi sitesinde yaptığı açıklama doğrultusunda-aynen kopyalıyorum...)
    NAV168
    Piranha marka navigasyon cihazım var. Cihazım “Ömür Boyu Ücretsiz Harita Güncelleme” hakkına sahip mi ? Bu bilgiye nasıl ulaşabilirim ?

    A - Piranha Navigasyon Yazılımı ve Navteq harita yüklü ise,

    Tüm cihazlarımız ömür boyu ücretsiz güncelleme hizmetinden faydalanabilirler.

    B - Piranha Navigasyon cihazlarımızda igo başarsoft haritası yüklü ise,

    Mevcut satılan cihazlarımızın tümü bu kapsamdadır. Eski satılan bazı cihazlar da bu hizmetten faydalanabilirler. İlgili cihazlara ait seri numaraları aşağıdaki şekildedir.

    P2700001 – P2701006 arası, P2970001 – P2972012 arası, P3030001 – P3038042 arası, P3260001 – P3267036 arası, P3340001 – P3349549 arası, P3370001 – P3378042 arası

    bu revizyonu ile bazı cihazların da bu kapsama dahil olduğu görülüyor. Benim cihaz bu seri numarası aralığı içinde kalmasına rağmen ücretsiz harita güncellemelerini naviextras toolbox üzerinden yapamıyorum, hala eski haritayı kullanmak zorunda kalıyorum. Bu açıklamaya ve tanınan bu hakka rağmen neden naviextras bize bu imkanı tanımıyor, bu tutarsızlığın sebebi nedir ?

    Sayın ycb92,

    Konuda haklsınız Piranha olarak bu aksaklığın giderilmesi için gerekli çalışmlarımız vardır. Cihazınızın ıd numarasını https://www.naviextras.com/shop/portal//support/__pm0x3shop0x2SupportPortlet!_view/__ws0x3shop0x2SupportPortlet!_normal/__rp0x3shop0x2SupportPortlet!_struts.portlet.mode/view/__rp0x3shop0x2SupportPortlet!_struts.portlet.action/renderDirect/__rp0x3shop0x2SupportPortlet!_struts.portlet.eventAction/true? adresine bildirmenizi rica ediyorum. Bu şekilde sorun daha kısa bir sürede çözüme kavuşacaktır.

    Kolay gelsin.

    Sanırım verdiğiniz link naviextras'ın destek sayfası buradan şikayetimi hangi başlık altında göndermeliyim?
    simdiden teşekkürler...

    Sayın ycb92,

    Naviextras sitesinin ana sayfasında yer alan destek bölümüne girin, oturum açmamışsanız Oturum Açmak İstemiyorum yazılı bölüme tıklayın, üretici firma olarak Piranha yı Tip seçin bölümünde ise cihazınızın modelini seçip Seçme kısmına tıklayın açılan menüden Bize Sorunuzu Gönderinizi tıklayıp sorunu naviextras a iletebilirsiniz.

    KOlay gelsin.

    Rıdvan bey,

    Öncelikle ilginiz için teşekkür ederim. Sorunu üye girişi yaparak cumartesi günü yollamıştım henüz yanıt gelmedi, bu sefer sizin söylediğiniz şekilde üye girişi yapmadan cihazı seçip sorunu bildirdim umarım yardımcı olurlar...
    Cihaz ID numarası sistem bilgisi içinde bulunan LH20100318004885 formatında olan numaradır değil mi?

    Ayrıca bir konuda daha size danışmak istiyorum piranha destek sayfasında daha önce bu sorunu paylaşmama rağmen hep aynı cevabı veriyorlar sss bölümünde olan o seri noların falan yazdığı mesajı kopyalayıp bana gönderiyorlar, acaba bu sistemde karşıda görevli biri mi yanıtlıyor yoksa bilgisayar otomatik mi cevap atıyor, isterseniz bir komedi filmi diyaloğu emsali olan yazışmamızı da mesaj atabilirim size...

    Teşekkür eder, iyi günler dilerim...




  • Kargo ödeme işini sordum. Verilen cevap:



    "Değerli Müşterimiz
    Bireysel olarak gönderilerde kargo ödemesi size aittir. Cihazınızın test ve kontrolü yapıldıktan sonra çıkan ücret bilgisi tarafınıza mail olarak bilgisi verilecektir. Ücret çıkmazsa onarımı yapılarak gönderiniz sağlanacaktır.
    Saygılarımızla,"
  • Merhaba

    Piranha couger cihazi aldim gelen k klavuzunda cihaz son surume gunceele.di 1 ay guncellemeyin dniyor ne alaka oldugunu anlamadim birde cihazi yedekleyin diyor ama nereden pc ye baglayacagimi bulamadim usb yeri standart degil aciklarmisiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • http://piranha.com.tr/page.php?page_id=95#page_1 Sitesinde yedek parça fiyatları var.

    İNFINITI ÖN KASA YP00005 20 TL
    INFINITI ARKA KASA YP00006 40 TL
    INFINITI ORTA KASA YP00007 30 TL
    INFINITI VAKUMLU AYAK TUTACAĞI YP00001 20 TL
    INFINITI BATARYA YP00064 40 TL
    NFINITI EKRAN YP00244 120 TL
    INFINITI BOARD YP00253 140 TL
    INFINITI POWER TUŞ YP00309 50 TL
    NAVİGASYON HOPARLÖR YP00580 50 TL
    NAVİGASYON USB PORT YP00582 50 TL
    INFINITI DOKUNMATİK YP00671 120 TL
    ARAÇ USB ÇAKMAK ŞARJ ALETİ YP00067 25 TL

    Bir kaç parçasının toplam fiyatı 685 TL. Daha eksik parçaları da var. Mesela dokunmatik ekran için kalem. Harita yazılımı vs.
    Ürünün fiyatı: 199 TL Aşağıdaki adreste var:
    http://www.hepsiburada.com/liste/piranha-infiniti-50-navigasyon-cihazi-omur-boyu-ucretsiz-guncelleme/productDetails.aspx?productId=otpirinfiniti&categoryId=257643&SKU=OTPIRINFINITI
    Yedek parça fiyatlarının bu kadar uçmuş olmasına devlet niye müdahale etmez ki. Sonuçta ürünün içinde yukarıdaki parçaların hepsi var.Fazlasıyla hem de.
    Bu durum sadece Piranha için geçerli değil. Diğer markalar için de geçerli. Otomobil , bilgisayar, yazıcı da bir kaç parçası kendi fiyatını geçiyor. Hele ki otomotiv de bir de ÖTV var. Sizin aldığınız bir kaç parça Aracaın ham fiyatı ediyor. Bu nasıl bir sistem? Bu fırsat avcılığına dur diyecek kimse yok mu?




  • Pardon yanlış toplamışım 705 TL ediyormuş.

    Tabi yukarıdaki listeye bluetooth ve fm transmiter , işemci, işletim sistemi, palm kalemi, ürün ambalajı, kullanma kılavuzu vs fiyatlarını da eklersek rahatlıkla 1000 TL 'yi geçecektir. Buna işçilik ve kargoyu da eklersek ne olur?
    Ürünün kendisi 200 TL , o da 12 taksit. Bu nasıl bir dünya?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ycb92

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: ycb92

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: ycb92

    Merhaba,

    Konuyu okuduğum esnada bazı arkadaşların da benimle benzer bir sorunu yaşadığını gördüm... Gelelim probleme, yaklaşık 2 sene önce piranha galileo navigasyon cihazı aldım, aldığım dönemde cihazda ömür boyu değil de bir yıl ücretsiz güncelleme vardı fakat sonra piranha'nın (kendi sitesinde yaptığı açıklama doğrultusunda-aynen kopyalıyorum...)
    NAV168
    Piranha marka navigasyon cihazım var. Cihazım “Ömür Boyu Ücretsiz Harita Güncelleme” hakkına sahip mi ? Bu bilgiye nasıl ulaşabilirim ?

    A - Piranha Navigasyon Yazılımı ve Navteq harita yüklü ise,

    Tüm cihazlarımız ömür boyu ücretsiz güncelleme hizmetinden faydalanabilirler.

    B - Piranha Navigasyon cihazlarımızda igo başarsoft haritası yüklü ise,

    Mevcut satılan cihazlarımızın tümü bu kapsamdadır. Eski satılan bazı cihazlar da bu hizmetten faydalanabilirler. İlgili cihazlara ait seri numaraları aşağıdaki şekildedir.

    P2700001 – P2701006 arası, P2970001 – P2972012 arası, P3030001 – P3038042 arası, P3260001 – P3267036 arası, P3340001 – P3349549 arası, P3370001 – P3378042 arası

    bu revizyonu ile bazı cihazların da bu kapsama dahil olduğu görülüyor. Benim cihaz bu seri numarası aralığı içinde kalmasına rağmen ücretsiz harita güncellemelerini naviextras toolbox üzerinden yapamıyorum, hala eski haritayı kullanmak zorunda kalıyorum. Bu açıklamaya ve tanınan bu hakka rağmen neden naviextras bize bu imkanı tanımıyor, bu tutarsızlığın sebebi nedir ?

    Sayın ycb92,

    Konuda haklsınız Piranha olarak bu aksaklığın giderilmesi için gerekli çalışmlarımız vardır. Cihazınızın ıd numarasını https://www.naviextras.com/shop/portal//support/__pm0x3shop0x2SupportPortlet!_view/__ws0x3shop0x2SupportPortlet!_normal/__rp0x3shop0x2SupportPortlet!_struts.portlet.mode/view/__rp0x3shop0x2SupportPortlet!_struts.portlet.action/renderDirect/__rp0x3shop0x2SupportPortlet!_struts.portlet.eventAction/true? adresine bildirmenizi rica ediyorum. Bu şekilde sorun daha kısa bir sürede çözüme kavuşacaktır.

    Kolay gelsin.

    Sanırım verdiğiniz link naviextras'ın destek sayfası buradan şikayetimi hangi başlık altında göndermeliyim?
    simdiden teşekkürler...

    Sayın ycb92,

    Naviextras sitesinin ana sayfasında yer alan destek bölümüne girin, oturum açmamışsanız Oturum Açmak İstemiyorum yazılı bölüme tıklayın, üretici firma olarak Piranha yı Tip seçin bölümünde ise cihazınızın modelini seçip Seçme kısmına tıklayın açılan menüden Bize Sorunuzu Gönderinizi tıklayıp sorunu naviextras a iletebilirsiniz.

    KOlay gelsin.

    Rıdvan bey,

    Öncelikle ilginiz için teşekkür ederim. Sorunu üye girişi yaparak cumartesi günü yollamıştım henüz yanıt gelmedi, bu sefer sizin söylediğiniz şekilde üye girişi yapmadan cihazı seçip sorunu bildirdim umarım yardımcı olurlar...
    Cihaz ID numarası sistem bilgisi içinde bulunan LH20100318004885 formatında olan numaradır değil mi?

    Ayrıca bir konuda daha size danışmak istiyorum piranha destek sayfasında daha önce bu sorunu paylaşmama rağmen hep aynı cevabı veriyorlar sss bölümünde olan o seri noların falan yazdığı mesajı kopyalayıp bana gönderiyorlar, acaba bu sistemde karşıda görevli biri mi yanıtlıyor yoksa bilgisayar otomatik mi cevap atıyor, isterseniz bir komedi filmi diyaloğu emsali olan yazışmamızı da mesaj atabilirim size...

    Teşekkür eder, iyi günler dilerim...

    Sayın ycb92,

    Rica ederim, yazdığınız Id numarası dogrudur. Piranha sayfamızda müşterilerimize hizmet veren temsilcilerimiz bulunmaktadır. Yazışmayı ve isim olarak kim olduğunu Pm den bana iletebilirmisiniz.

    KOlay gelsin.




  • 
Sayfa: önceki 7879808182
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.