Bildirim
Renault 19 Europa
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
R19 bizde 1999'dan beri var. Ama bu R19'lar çok fazla donanım / versiyon seçeneği ile satılıyor. Alacaksan mutlaka enjeksiyonlu ve mümkünse 1.6 litre (90 BG, 140 Nm tork) olanını al. 945 kg'lık araç için gayet yeterli bir performans ve tüketim değeri elde edilebiliyor bu motorla. Bizim araç 108,000 km'de olmasına rağmen kışın ve tam dolu (5 büyük kişi + bagaj ağzına kadar dolu) tüketimi 7 litre civarında (ortalama 100-110 km/h) oluyor.
(LPG takılacaksa bilemem tabii ama enjeksiyonlu tip motora yazık olur , hem performans hem dayanıklılık açısından..Hem de tüketime bağlı olarak yatırım amortismanı uzun sürebilir.
Donanım olarak airbag & klima bulabilirsin. (Alize'lerin çoğunda ve RTE'lerde)
Onun haricinde 6 yılı geçen sürede en ufak bir problem dahi yaşatmadı bize , sadece kışın soğuk havada (o da ilk kalkışta) vites geçişleri can sıkabiliyor.Tabii bu durum bir iki km. sonra normale dönüyor.
Fren mesafesi vb. konularda ise gerçekçi davranıp yeni teknoloji fren sistemine sahip araçlarla kıyaslamadan bu sınıfta & yaştaki araçlarla beraber düşünmeni tavsiye ederim.
Yedek parçası çok ucuz sayılmaz , çünkü üretimden kalkan araçların yedek parçaları zamanla hem kolay bulunmamaya başlıyor hem de çok pahalı olabiliyor. Mesela orta havalandırma ızgarasını değiştirmek istediğmizde (o küçük plastik havayı sağa sola üfeleyen zımbırtı) bizden 76 YTL istedi servis!! Bilmem anlatabiliyo muyum?
Ama uzun lafın kısası temiz bulursan (diğer seçeneklerin neler bilmiyorum ama) iyi bir tercih olur.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi exposure -- 18 Ocak 2006 8:54:19 > -
sizinkinde lpg var mı ? veya lpg lileri hakkında bilgin var mı?quote:
Orijinalden alıntı: exposure
R19 bizde 1999'dan beri var. Ama bu R19'lar çok fazla donanım / versiyon seçeneği ile satılıyor. Alacaksan mutlaka enjeksiyonlu ve mümkünse 1.6 litre (90 BG, 140 Nm tork) olanını al. 945 kg'lık araç için gayet yeterli bir performans ve tüketim değeri elde edilebiliyor bu motorla. Bizim araç 108,000 km'de olmasına rağmen kışın ve tam dolu (5 büyük kişi + bagaj ağzına kadar dolu) tüketimi 7 litre civarında (ortalama 100-110 km/h) oluyor.
(LPG takılacaksa bilemem tabii ama enjeksiyonlu tip motora yazık olur , hem performans hem dayanıklılık açısından..Hem de tüketime bağlı olarak yatırım amortismanı uzun sürebilir.
Donanım olarak airbag & klima bulabilirsin. (Alize'lerin çoğunda ve RTE'lerde)
Onun haricinde 6 yılı geçen sürede en ufak bir problem dahi yaşatmadı bize , sadece kışın soğuk havada (o da ilk kalkışta) vites geçişleri can sıkabiliyor.Tabii bu durum bir iki km. sonra normale dönüyor.
Fren mesafesi vb. konularda ise gerçekçi davranıp yeni teknoloji fren sistemine sahip araçlarla kıyaslamadan bu sınıfta & yaştaki araçlarla beraber düşünmeni tavsiye ederim.
Yedek parçası çok ucuz sayılmaz , çünkü üretimden kalkan araçların yedek parçaları zamanla hem kolay bulunmamaya başlıyor hem de çok pahalı olabiliyor. Mesela orta havalandırma ızgarasını değiştirmek istediğmizde (o küçük plastik havayı sağa sola üfeleyen zımbırtı) bizden 76 YTL istedi servis!! Bilmem anlatabiliyo muyum?
Ama uzun lafın kısası temiz bulursan (diğer seçeneklerin neler bilmiyorum ama) iyi bir tercih olur. -
hayır LPG yok , gerek de yok zaten. (Tabii bu durum kullanım alışkanlığına , araçtan ne beklediğine ve yılda yaptığın kilometreye göre değişir.) Biz 6 yıldan fazla oldu alalı. 100,000 km cıvarı yol yaptık.quote:
Orijinalden alıntı: Bekir__
sizinkinde lpg var mı ? veya lpg lileri hakkında bilgin var mı?
Alıntıları Göster
Bir gün de oturup "..LPG taktırsak iyi olurdu." demedik. :)) -
7 litre çok iyi bi değer ama şehir içi bu değer artacağı için lpg gerekir bize. Şehir içi kullanıyoruz genelde.quote:
Orijinalden alıntı: exposure
hayır LPG yok , gerek de yok zaten. (Tabii bu durum kullanım alışkanlığına , araçtan ne beklediğine ve yılda yaptığın kilometreye göre değişir.) Biz 6 yıldan fazla oldu alalı. 100,000 km cıvarı yol yaptık.
Bir gün de oturup "..LPG taktırsak iyi olurdu." demedik. :))
Alıntıları Göster -
O zaman karbüratörlü (1.6 veya 1.4) almanda sakınca yok. Ama o zaman performans namına pek birşey beklememeni şimdiden söyleyebilirim. Tabii araç karbüratörlü olduğu için o modellerin donanımında airbag olmayacak , klima ise bazen bulunabiliyor. LPG'li , 1.4 litrelik karbüratörlü bir motoru klima açıkken düşünemiyorum bile..quote:
Orijinalden alıntı: Bekir__
7 litre çok iyi bi değer ama şehir içi bu değer artacağı için lpg gerekir bize. Şehir içi kullanıyoruz genelde.
Alıntıları Göster
(Şehir içi değer de ortalama 8.5 - 9 litre arasında oluyor bizim otomobil için bu arada..) -
enjeksiyonlu da olabilir LPG için. Sonradan taktırmayız da takılı bulursak olur.quote:
Orijinalden alıntı: exposure
O zaman karbüratörlü (1.6 veya 1.4) almanda sakınca yok. Ama o zaman performans namına pek birşey beklememeni şimdiden söyleyebilirim. Tabii araç karbüratörlü olduğu için o modellerin donanımında airbag olmayacak , klima ise bazen bulunabiliyor. LPG'li , 1.4 litrelik karbüratörlü bir motoru klima açıkken düşünemiyorum bile..
(Şehir içi değer de ortalama 8.5 - 9 litre arasında oluyor bizim otomobil için bu arada..)
Alıntıları Göster
Bi de bunun Alize si var . bu en üst donanım seçeneği mi oluyor? enjeksiyonlu galiba -
Hani her arabanın genelde bi kronik rahatsızlığı olur yaa. Bu arabanın ki nedir?quote:
Orijinalden alıntı: Bekir__
enjeksiyonlu da olabilir LPG için. Sonradan taktırmayız da takılı bulursak olur.
Bi de bunun Alize si var . bu en üst donanım seçeneği mi oluyor? enjeksiyonlu galiba
Alıntıları Göster -
Alize'lerin bazılarında airbag olmayabiliyor bizimkinde var mesela , ama hepsi mutlaka enjeksiyonlu ve 1.6 litre hacimde motora sahiptir. Number 1 FM , Beymen Club gibi donanım seçenekleri de çıkmıştı zamanında..Number 1 FM'de CD çalar bile vardı , tabii o zaman için müthiş bir donanım seçeneğiydi..quote:
Orijinalden alıntı: Bekir__
Hani her arabanın genelde bi kronik rahatsızlığı olur yaa. Bu arabanın ki nedir?
Alıntıları Göster
Bu araç için kronik bir arıza duymuş değilim , ki bir akrabamız Renault servisinde çalışıyor..Hiç bahsetmedi / uyarmadı biz kronik bir arıza hakkında..Hatta Reanult'nun ürettiği en problemsiz araçlar olduğunu söylemişti. (Örneğin bir ara ikinci el Megané almayı düşünmüştük de onu tavsiye etmemişti bunu söylerken. Her ne kadar aynı sınıfa dahil olmasalar da , problemsizlik açısından Megané (güncel kasa değil tabii ki ), R19'un gerisinde kalıyor çünkü.)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi exposure -- 18 Ocak 2006 11:08:47 > -
Saol arkadaşım. Bu arabadan bir tek sizde var galiba. başka kimse cevap yazmadı.Bugün bi fiyat araştırması yapacam galerilerde. İnşallah güzel arabalar vardır.quote:
Orijinalden alıntı: exposure
Alize'lerin bazılarında airbag olmayabiliyor bizimkinde var mesela , ama hepsi mutlaka enjeksiyonlu ve 1.6 litre hacimde motora sahiptir. Number 1 FM , Beymen Club gibi donanım seçenekleri de çıkmıştı zamanında..Number 1 FM'de CD çalar bile vardı , tabii o zaman için müthiş bir donanım seçeneğiydi..
Bu araç için kronik bir arıza duymuş değilim , ki bir akrabamız Renault servisinde çalışıyor..Hiç bahsetmedi / uyarmadı biz kronik bir arıza hakkında..Hatta Reanult'nun ürettiği en problemsiz araçlar olduğunu söylemişti. (Örneğin bir ara ikinci el Megané almayı düşünmüştük de onu tavsiye etmemişti bunu söylerken. Her ne kadar aynı sınıfa dahil olmasalar da , problemsizlik açısından Megané (güncel kasa değil tabii ki ), R19'un gerisinde kalıyor çünkü.)
Alıntıları Göster
Yardımın için teşekkür ediyorum ELine sağlık... -
Önemli değil.R19 hakkında aklına başka bir konu takılırsa çekinmeden PM atabilirsin..quote:
Orijinalden alıntı: Bekir__
Saol arkadaşım. Bu arabadan bir tek sizde var galiba. başka kimse cevap yazmadı.Bugün bi fiyat araştırması yapacam galerilerde. İnşallah güzel arabalar vardır.
Yardımın için teşekkür ediyorum ELine sağlık...
Alıntıları Göster -
ben daha yerni sattım yazılanlara katılıyrum ancak 1,4 alma demesini anlamadım 1,4 lpgsiz 160 kuruş yakıyor gerçekten çok eco bi araç ama karbüratörlüde enjesiyonlular çok sorunlu ben alma derim şahsenquote:
Orijinalden alıntı: exposure
Önemli değil.R19 hakkında aklına başka bir konu takılırsa çekinmeden PM atabilirsin..
Alıntıları Göster -
Renault 19 araçların kronik hastalıklarıquote:
Orijinalden alıntı: PNR05
ben daha yerni sattım yazılanlara katılıyrum ancak 1,4 alma demesini anlamadım 1,4 lpgsiz 160 kuruş yakıyor gerçekten çok eco bi araç ama karbüratörlüde enjesiyonlular çok sorunlu ben alma derim şahsen
Alıntıları Göster
1-karbüratörlü olan motorların( 1.4 ve 1.6 olanlar) ilk çalışam esnasında jikle kullanmadan çalışmaması.
2-Motorun ısınasıya kadar teklemesi ( karbüratörlü modeller)
3-İçeriye motor sesi almasıdır.
NOt: Renault 19 kullanıcısı -
quote:
Orijinalden alıntı: seyitahmet32
Renault 19 araçların kronik hastalıkları
1-karbüratörlü olan motorların( 1.4 ve 1.6 olanlar) ilk çalışam esnasında jikle kullanmadan çalışmaması.
2-Motorun ısınasıya kadar teklemesi ( karbüratörlü modeller)
3-İçeriye motor sesi almasıdır.
NOt: Renault 19 kullanıcısı
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: seyitahmet32
Renault 19 araçların kronik hastalıkları
1-karbüratörlü olan motorların( 1.4 ve 1.6 olanlar) ilk çalışam esnasında jikle kullanmadan çalışmaması.
2-Motorun ısınasıya kadar teklemesi ( karbüratörlü modeller)
3-İçeriye motor sesi almasıdır.
NOt: Renault 19 kullanıcısı
aynen başka bi sorunumuz yoktu -
arkadaşım 0 olarak aldığımız 1997 model 1.4 i Beymen HB arabamı geçen ay içim kan ağlayarak değiştirdim. sattığımda 130 bin km de idi ve bana elle tutulur tek bir problem çıkarmadı. ha niye sattın dersen kliması yoktu ve insan bir süre sonra yeni arabalara hevesleniyor. şehir içi yakışı oldukça iyiydi şehir dışıda eğer zorlamazsan iyi fakat şunu söylemeliyim özelleikle 1.4 lerde araba rampada bayılıyor sollamalarda falan da devamlı yüksek devir istiyor ve bu da yakışı bayağı artırıyor. şimdiki arabam civic r19da 3 te kullandıım yerde civic 5 te çekiyor. ama sana kesin şunu söyleyebilirim renaultların en sorunsuz modeli alabilirsen Beymen clup al iç döşemesi koltukları falan çok rahattır. başka sormak istediğin bir şey olursa yardımcı olabilirim..quote:
Orijinalden alıntı: PNR05quote:
Orjinalden alıntı: seyitahmet32
Renault 19 araçların kronik hastalıkları
1-karbüratörlü olan motorların( 1.4 ve 1.6 olanlar) ilk çalışam esnasında jikle kullanmadan çalışmaması.
2-Motorun ısınasıya kadar teklemesi ( karbüratörlü modeller)
3-İçeriye motor sesi almasıdır.
NOt: Renault 19 kullanıcısı
aynen başka bi sorunumuz yoktu
Alıntıları Göster -
quote:
Orijinalden alıntı: alonso s
arkadaşım 0 olarak aldığımız 1997 model 1.4 i Beymen HB arabamı geçen ay içim kan ağlayarak değiştirdim. sattığımda 130 bin km de idi ve bana elle tutulur tek bir problem çıkarmadı. ha niye sattın dersen kliması yoktu ve insan bir süre sonra yeni arabalara hevesleniyor. şehir içi yakışı oldukça iyiydi şehir dışıda eğer zorlamazsan iyi fakat şunu söylemeliyim özelleikle 1.4 lerde araba rampada bayılıyor sollamalarda falan da devamlı yüksek devir istiyor ve bu da yakışı bayağı artırıyor. şimdiki arabam civic r19da 3 te kullandıım yerde civic 5 te çekiyor. ama sana kesin şunu söyleyebilirim renaultların en sorunsuz modeli alabilirsen Beymen clup al iç döşemesi koltukları falan çok rahattır. başka sormak istediğin bir şey olursa yardımcı olabilirim..
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: alonso s
arkadaşım 0 olarak aldığımız 1997 model 1.4 i Beymen HB arabamı geçen ay içim kan ağlayarak değiştirdim. sattığımda 130 bin km de idi ve bana elle tutulur tek bir problem çıkarmadı. ha niye sattın dersen kliması yoktu ve insan bir süre sonra yeni arabalara hevesleniyor. şehir içi yakışı oldukça iyiydi şehir dışıda eğer zorlamazsan iyi fakat şunu söylemeliyim özelleikle 1.4 lerde araba rampada bayılıyor sollamalarda falan da devamlı yüksek devir istiyor ve bu da yakışı bayağı artırıyor. şimdiki arabam civic r19da 3 te kullandıım yerde civic 5 te çekiyor. ama sana kesin şunu söyleyebilirim renaultların en sorunsuz modeli alabilirsen Beymen clup al iç döşemesi koltukları falan çok rahattır. başka sormak istediğin bir şey olursa yardımcı olabilirim..
Arkadaşım verdiğin bilgiler için teşekkür ederim de, bu Beymen Clup ı anlamadım. RT RTE Alize gibi bi sınıfımı bu da aracın, yoksa başka bişiy mi? ne farkları var ? -
bence europa ya vericeğen paraya biraz daha ekle eski kasa megane bak.quote:
Orijinalden alıntı: Bekir__quote:
Orjinalden alıntı: alonso s
arkadaşım 0 olarak aldığımız 1997 model 1.4 i Beymen HB arabamı geçen ay içim kan ağlayarak değiştirdim. sattığımda 130 bin km de idi ve bana elle tutulur tek bir problem çıkarmadı. ha niye sattın dersen kliması yoktu ve insan bir süre sonra yeni arabalara hevesleniyor. şehir içi yakışı oldukça iyiydi şehir dışıda eğer zorlamazsan iyi fakat şunu söylemeliyim özelleikle 1.4 lerde araba rampada bayılıyor sollamalarda falan da devamlı yüksek devir istiyor ve bu da yakışı bayağı artırıyor. şimdiki arabam civic r19da 3 te kullandıım yerde civic 5 te çekiyor. ama sana kesin şunu söyleyebilirim renaultların en sorunsuz modeli alabilirsen Beymen clup al iç döşemesi koltukları falan çok rahattır. başka sormak istediğin bir şey olursa yardımcı olabilirim..
Arkadaşım verdiğin bilgiler için teşekkür ederim de, bu Beymen Clup ı anlamadım. RT RTE Alize gibi bi sınıfımı bu da aracın, yoksa başka bişiy mi? ne farkları var ?
Alıntıları Göster -
Bugün bi tane sordum. 97 model 1.4 enjeksiyonlu hidrolik direksiyon, radyo teyp direksiyondan kumandalı, HB idi araba. 10.500 YTL dedi adam. ama sadece sordum. Pazarlık falan yapmadım. 10000 belki biraz daha da aşağı alınırdı araba tahminen. Bakalım hayırlısı artık...quote:
Orijinalden alıntı: fthavc
bence europa ya vericeğen paraya biraz daha ekle eski kasa megane bak.
Alıntıları Göster -
R19 bir ara beymen clup diye, bir takım donanımlar eklenerek çıkmıştı, o dönemki 19 lara göre üstünlüğü direksiyondan kumandalı radyo teyp 4 kollu direksiyon simidi airbag ve daha önce söylediğim gibi daha yumuşak ve şık döşemelerdi. daha sonra R19lar bir ara number 1 ve alize olarakta çıktı bir pazarlama stratejisi olarak.quote:
Orijinalden alıntı: Bekir__
Bugün bi tane sordum. 97 model 1.4 enjeksiyonlu hidrolik direksiyon, radyo teyp direksiyondan kumandalı, HB idi araba. 10.500 YTL dedi adam. ama sadece sordum. Pazarlık falan yapmadım. 10000 belki biraz daha da aşağı alınırdı araba tahminen. Bakalım hayırlısı artık...
Alıntıları Göster -
bu arada ben arabamı 8.500 honda bayine bıraktım çünkü 15 gün uğraştım satamadım, bu arada bu fiyatı vermelerinin nedeni aracın orijinal ve hasarsız olması idi. ilgili arkadaşlar için fikir olur belki.quote:
Orijinalden alıntı: alonso s
R19 bir ara beymen clup diye, bir takım donanımlar eklenerek çıkmıştı, o dönemki 19 lara göre üstünlüğü direksiyondan kumandalı radyo teyp 4 kollu direksiyon simidi airbag ve daha önce söylediğim gibi daha yumuşak ve şık döşemelerdi. daha sonra R19lar bir ara number 1 ve alize olarakta çıktı bir pazarlama stratejisi olarak.
Alıntıları Göster
Benzer içerikler
- atmosferik mi turbo mu
- arka koltuğu en geniş araba
- nissan pulsar neden tutulmadı
- passat 1.4 tsi mi 1.6 tdi mi
- tucson mu 3008 mi
- uçan araba fiyatları
- renault arkana fiyat
- toyota yaris cross yorumlar
- tesla iç dizayn
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X