Şimdi Ara

Ön Düzen // Bağımsız Süspansiyon Tipleri // Yalpa Ekseni // Denge Çubukları // Teknik Bilgiler (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
298
Cevap
51
Favori
67.687
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratsarı


    LionTech16 arkadaşım ellerine sağlık seni go kart yapalımdada takip ediyorum tebrik ederim


    Teşekkür ederim.

    quote:

    Orijinalden alıntı: 07 note

    2012 Honda Civicte aks birleşim noktalarını hidrolik bir sistem yapmışlar , tam olarak nedir acaba?
    Yeni astrada kullanılan arka süspansiyon nasıl bir sistem?Çok konforlu bir sistem olmuş.
    Emeğinize sağlık çok güzel konu


    Aks birleşim noktaları derken neyi kastediyorsunuz? Yeni Astra'da kullanılan sistemde farklı tip denge çubuğu kullanılıyor. Vidyoda ayrıntılı görebilirsiniz.






  • quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    quote:

    Orijinalden alıntı: Efe

    Şimdi izliyorum çok faydalı oldu gerçekten

    Pek çok markanın pek çok modelinde kullanılıyor. Kategorize etmek yanlış olur. Üst düzey bir teknoloji değil. Bir marka bütün araçlarında aynı tipi kullanmıyor sonuçta. Eğer bir marka bir aracında bağımsız süspansiyon kullanacaksa, ikisi arasından tercih yapıyor. Dezavantajlarını da sistemi bir miktar değiştirerek tasarlayarak en aza indirgemeyi amaçlıyor. Binek araçlarda en çok kullanılan Mc Pherson olmasına rağmen, yer sıkıntısı nispeten daha az olan SUV tarzı araçlarda Double Wishbone da kullanılabiliyor.

    Alıntıları Göster
    çok güzel bilgiler var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Miroglu_

    çok güzel bilgiler var.

    Alıntıları Göster
    Yeni Civic Hb te sizin de söylediğiniz gibi, tam bağımsız arka süspansiyon kullanılmıyor.
    Bu yüzden şikayet unsuru olan konforu artırmak için hidrolik yataklı arka aks kullanmışlar.Bu nasıl bir sistem ve başka araçlarda da kullanılıyormu merak ettiklerim.

    Linkte vidioda ''FLUID FILLED , COMPLIANCE BUSHING'' diye geçiyor.Teşekkürler

    http://www.youtube.com/watch?v=3lLAwfA4RZI&feature=related



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kizashi -- 6 Aralık 2011; 0:47:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 07 note

    Yeni Civic Hb te söylediğiniz gibi tam bağımsız arka süspansiyon kullanılmıyor.
    Bu yüzden şikayet unsuru olan konforu artırmak için hidrolik yataklı arka aks kullanmışlar.Bu nasıl bir sistem ve başka araçlarda da kullanılıyormu merak ettiklerim.

    Linkte vidioda ''FLUID FILLED , COMPLIANCE BUSHING'' diye geçiyor.Teşekkürler

    http://www.youtube.com/watch?v=3lLAwfA4RZI&feature=related


    Aslında diğer markalar da benzer sistemleri kullanıyor, çok yeni bir sistem değil. Benim bildiğim kadarıyla bağlantı noktalarında darbe sönümleyici özellikli malzemeler kullanılmış. Bu da konforda ufak bir artış sağlamış. Vaktim olursa katı aks tiplerini de anlatacağım.

    Son bir haftam, herşeye zaman bulamıyorum maalesef




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LionTech16 -- 6 Aralık 2011; 0:54:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    quote:

    Orijinalden alıntı: 07 note

    Yeni Civic Hb te söylediğiniz gibi tam bağımsız arka süspansiyon kullanılmıyor.
    Bu yüzden şikayet unsuru olan konforu artırmak için hidrolik yataklı arka aks kullanmışlar.Bu nasıl bir sistem ve başka araçlarda da kullanılıyormu merak ettiklerim.

    Linkte vidioda ''FLUID FILLED , COMPLIANCE BUSHING'' diye geçiyor.Teşekkürler

    http://www.youtube.com/watch?v=3lLAwfA4RZI&feature=related


    Aslında diğer markalar da benzer sistemleri kullanıyor, çok yeni bir sistem değil. Benim bildiğim kadarıyla bağlantı noktalarında darbe sönümleyici özellikli malzemeler kullanılmış. Bu da konforda ufak bir artış sağlamış. Vaktim olursa katı aks tiplerini de anlatacağım.

    Son bir haftam, herşeye zaman bulamıyorum maalesef



    Alıntıları Göster
    Mesajımı tekrar okuyun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 07 note

    Mesajımı tekrar okuyun

    Yatma vakti gelmiş Kusura bakmayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    quote:

    Orijinalden alıntı: 07 note

    Mesajımı tekrar okuyun

    Yatma vakti gelmiş Kusura bakmayın.

    Alıntıları Göster
    Türkçe bu olsa gerek.Bende hemen düzeltiyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    quote:

    Orijinalden alıntı: Efe

    Şimdi izliyorum çok faydalı oldu gerçekten

    Pek çok markanın pek çok modelinde kullanılıyor. Kategorize etmek yanlış olur. Üst düzey bir teknoloji değil. Bir marka bütün araçlarında aynı tipi kullanmıyor sonuçta. Eğer bir marka bir aracında bağımsız süspansiyon kullanacaksa, ikisi arasından tercih yapıyor. Dezavantajlarını da sistemi bir miktar değiştirerek tasarlayarak en aza indirgemeyi amaçlıyor. Binek araçlarda en çok kullanılan Mc Pherson olmasına rağmen, yer sıkıntısı nispeten daha az olan SUV tarzı araçlarda Double Wishbone da kullanılabiliyor.

    Alıntıları Göster
    Mesajım bulunsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fleetwood

    Mesajım bulunsun.

    Alıntıları Göster
    ön takım , denge çubukları , vb birçok parçada farklı üst sınıf malzemeler kullnarak yol tutuşu arttıran bir firma var JEGS , incelenmesini tavsiye ederim

    http://www.jegs.com/c/Chassis-Steering-Suspension_Ball-Joints-Suspension-Body-Bushings/10059/10002/-1

    http://www.jegs.com/CatalogRequest




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    quote:

    Orijinalden alıntı: Efe

    Şimdi izliyorum çok faydalı oldu gerçekten

    Pek çok markanın pek çok modelinde kullanılıyor. Kategorize etmek yanlış olur. Üst düzey bir teknoloji değil. Bir marka bütün araçlarında aynı tipi kullanmıyor sonuçta. Eğer bir marka bir aracında bağımsız süspansiyon kullanacaksa, ikisi arasından tercih yapıyor. Dezavantajlarını da sistemi bir miktar değiştirerek tasarlayarak en aza indirgemeyi amaçlıyor. Binek araçlarda en çok kullanılan Mc Pherson olmasına rağmen, yer sıkıntısı nispeten daha az olan SUV tarzı araçlarda Double Wishbone da kullanılabiliyor.

    Alıntıları Göster
    Vatani görevim nedeniyle teknik konu paylaşımlarıma 6 ay sonra kaldığım yerden devam edeceğim. Herkese iyi forumlar.



     Ön Düzen // Bağımsız Süspansiyon Tipleri // Yalpa Ekseni // Denge Çubukları // Teknik Bilgiler




  • Hayırlı tezkereler kardeşim. Allah seni ve diğer askerlerimizi sağ salim sevdiklerine kavuşturmayı nasip etsin. Askerlik çok güzel birşey inan. Ah ah ne günlerdi be.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serkan Sarı

    Hayırlı tezkereler kardeşim. Allah seni ve diğer askerlerimizi sağ salim sevdiklerine kavuşturmayı nasip etsin. Askerlik çok güzel birşey inan. Ah ah ne günlerdi be.

    Hocam teşekkür ederim, seve seve gidiyorum. Herkese de hayırlısı nasip olsun. Şu anda asker olan herkese hayırlı teskereler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    quote:

    Orijinalden alıntı: Serkan Sarı

    Hayırlı tezkereler kardeşim. Allah seni ve diğer askerlerimizi sağ salim sevdiklerine kavuşturmayı nasip etsin. Askerlik çok güzel birşey inan. Ah ah ne günlerdi be.

    Hocam teşekkür ederim, seve seve gidiyorum. Herkese de hayırlısı nasip olsun. Şu anda asker olan herkese hayırlı teskereler...

    Alıntıları Göster
    Bende 319. dönem olarak hayırlı tezkereler diliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 07 note

    Bende 319. dönem olarak hayırlı tezkereler diliyorum.

    Teşekkür ederim, sağolun...
  • güzel konu
  • hadi bekliyoruz burda kendine dikkat et :D benim gitmeme biraz daha var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altnkrtl

    hadi bekliyoruz burda kendine dikkat et :D benim gitmeme biraz daha var.

    Eyvallah sağolasın, siz de kendinize iyi bakın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    quote:

    Orijinalden alıntı: Efe

    Şimdi izliyorum çok faydalı oldu gerçekten

    Pek çok markanın pek çok modelinde kullanılıyor. Kategorize etmek yanlış olur. Üst düzey bir teknoloji değil. Bir marka bütün araçlarında aynı tipi kullanmıyor sonuçta. Eğer bir marka bir aracında bağımsız süspansiyon kullanacaksa, ikisi arasından tercih yapıyor. Dezavantajlarını da sistemi bir miktar değiştirerek tasarlayarak en aza indirgemeyi amaçlıyor. Binek araçlarda en çok kullanılan Mc Pherson olmasına rağmen, yer sıkıntısı nispeten daha az olan SUV tarzı araçlarda Double Wishbone da kullanılabiliyor.

    Alıntıları Göster
    Benim bi sorum olacaktı.Cevaplayabilirseniz memnun olurum

    İçerik aşağıdaki resimde

    http://img507.imageshack.us/img507/4503/64446086.jpg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustat16 -- 14 Aralık 2011; 14:12:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustat16

    Benim bi sorum olacaktı.Cevaplayabilirseniz memnun olurum

    İçerik aşağıdaki resimde

    http://img507.imageshack.us/img507/4503/64446086.jpg

    Cevap A şıkkı olacak. Resmin bir benzeri konu içerisinde mevcut.



    Not :
    Şu an vatan borcumu ödediğim için cevap biraz gecikti kusura bakmayın. Askerdeyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LionTech16 -- 22 Mayıs 2014; 22:15:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    quote:

    Orijinalden alıntı: mustat16

    Benim bi sorum olacaktı.Cevaplayabilirseniz memnun olurum

    İçerik aşağıdaki resimde

    http://img507.imageshack.us/img507/4503/64446086.jpg

    Cevap A şıkkı olacak. Resmin bir benzeri konu içerisinde mevcut.



    Not :
    Şu an vatan borcumu ödediğim için cevap biraz gecikti kusura bakmayın. Askerdeyim.

    Alıntıları Göster
    Cok faydali paylasim olmus bu sayfayi arsive aldim ;) Bu arada hayirli teskereler bende jandarma idim zamaninda ;) (335KD)




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.