Şimdi Ara

Volvo V40: Ve O Sensin (145. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8.802
Cevap
115
Favori
648.722
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 143144145146147
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MerTango

    Yeni T5'in 1.6 olduğuna dair bir haber yok

    Volvonun fiyat listesine bakin....

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • MerTango kullanıcısına yanıt
    Volvo fiyat listesinin yalancısıyım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hata yapmislar kesin çünkü S60 T5'e bakın, 245 bg 8 ileri ama 2.0 lt..normali de o yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadslar v40 ile jetta arasında kaldım kullananlar ver aracı bilenlerden karar vermeme yardımcı olacak yorumlarınızı bekliyorum teşekkürler şimdiden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lucien L kullanıcısına yanıt
    karşılaştırılacak araçlar değiller. piyasa malı kolay alıp satılan zarar ettirmeyen bir araç bakıyorsanız jetta alın, geri kalan her şey için bu karşılaştırmada cevap :V40
  • Arkadaslar araba alma arifesindeyim ama karar vermek gercekten zor.Engelli olmamdan dolayi Yeni C4 Picasso dusunuyorum donanim ve buyukluk acisindan ama babamda almisken 5 yil boyunca satamayacagimiz icin sorun cikartmayacak bir arac al diyor.V40 T4 Advance modelini dusunuyoruz.Sormak istedigim iki sey var;

    1- Geri gorus kamerasina baya fark istiyorlar disaridan takma imkani varmi?
    2-Malatya da Volvo bayisi ve yetkili servisi olmadigi icin mecbur Adana'dan alacagim.Servis olmamasi ne gibi olumsuzluklar olusturur.
    3-Standart bir tekerlekli sandalye rahat sigarmi bagaja arac sahibi arkadaslar cevaplarsa sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Savior Fenix -- 27 Haziran 2014; 14:12:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Savior Fenix kullanıcısına yanıt
    C4 bagaj hacmi bakımından size avantaj sağlayacaktır. V40'ın bagajına sandalyenin anca iyice katlanır özellikte olursa sığabileceğini düşünüyorum. Diğer yandan servisle ilgili olarak Malatya'da da mutlaka yetkili bir yer vardır. bunu volvodan telefonla öğrenebilirsiniz. Kamera sorusuna gelecek cevapları ben de merak ediyorum
  • Savior Fenix kullanıcısına yanıt
    Geri görüş kamera takilmasi mümkün, 2 bin tl civari maliyeti oluyor.
    Ancak bagaj acisindan C4 Picasso cok daha avantajlidir. V40'ta arka koltuklari yatirmak zorunda kalabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dgnkr

    Bugüne inat olarak 1.6 T5 245ps r-design V40 satışa çıkmış... 8 ilerinin büyük avantajı olacağını düşünüyorum




    Müthiş haber acayip heyecanlandım :)

    Bunu hemen soracağım, eğer gerçekten 1.6 245ps hem de 8 ileri motor getirildiyse, titanium grey olan R-Design siparişi vermeyi düşünüyorum. İnşallah S60'daki 2.0 olan motoru kastetmiyorlardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaTaDoR -- 28 Haziran 2014; 0:12:45 >
  • MaTaDoR kullanıcısına yanıt
    2 litrelik motor da olsa yine de düşünülebilinir...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • MaTaDoR kullanıcısına yanıt
    Bence tam olarak s60'daki 2.0 motor. Fiyat listesine yanlış yazılmış çünkü 1.6 motorun o fiyata satılmasını gerektirecek bir durum yok.

    Edit: Hata düzeltildi. Tahmin edildiği gibi 2.0 motor. 0-100'ü 6 saniye gibi bir değere sahip olur. O ağırlığa göre bu süre oldukça iyi bence. Ahh şu ülkemizin vergilendirme sistemi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mesbul -- 28 Haziran 2014; 10:18:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayallerim suya düştü desem yeridir.

    2.0 motor ile hiç yoktan devlete de 1 tane V40 almaya hiç mi hiç niyetim yok zaten bu sefer adaptif hız sabitleyici falan da ekleteceğim fiyat iyice uçacak. İleride 1.6'lık güçlü bir motora 8 ileri şanzımanı getirirlerse o zaman ilk alanlardan biri olurum ama şu durumda vereceğim ekstra 40 bin liranın bana getirisi kazık yemekten başka şekilde olmayacak.

    Ama ilk başta aracı sıfır alırken bu kombinasyon olsaydı yine baya aklımızı kurcalardı sanki.
  • MaTaDoR kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz herşeyde haklısınız. Fazla güç istenince mecburen 2.0 motora çıkılıyor. 1.6 motordan 200 üzeri güç beklememek gerekiyor. Daha fazlası motora zararlı. Sadece T4'e 8 ileriyi sunsalar süper olurdu.

    Sırf araba sevdam yüzünden bir gün temelli gidecem buralardan.. 1.6 üzeri araba alamıyoruz arkadaş şaka gibi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bmw 328 ve 428 ile aynı güçte motorlar :) bu seçenekler de hep arabayı aldıktan sonra ortata çıkar zaten Neyse bu aralar zaten alamazdım ama 8 ileri olmasını isterdim t4ün. Birkaç yıl sonrasını hayal ederek kullanmaya devam
  • Arkadaşlar herkese merhabalar, Volvo v40 d2 powershift premium donanımlı aracımı cuma günü teslim alacağım nasipse.:) Cumartesi günü de istanbul-izmir yoluna çıkmayı planlıyorum. Motor yeni olacağı için kaçınmam gereken şeyler nelerdir? Sürekli aynı devirde kullanmamak, yüksek devirlere çıkmamak vs gibi önerileriniz neler olur?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mesbul

    Dediğiniz herşeyde haklısınız. Fazla güç istenince mecburen 2.0 motora çıkılıyor. 1.6 motordan 200 üzeri güç beklememek gerekiyor. Daha fazlası motora zararlı. Sadece T4'e 8 ileriyi sunsalar süper olurdu.

    Sırf araba sevdam yüzünden bir gün temelli gidecem buralardan.. 1.6 üzeri araba alamıyoruz arkadaş şaka gibi..

    Kendi T4 aracım 210HP@300Nm çipli durumda ve performansından çok memnunum. Şanzımanın ağırkanlı yapısından çok memnun değilim o yüzden Aisin 8 ileri şanzımana sahip olmasını çok isterdim. Hem tüketim olarak 1 litre civarı düşerdi, hem de performans anlamında daha keyifli hale gelirdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spitzer

    Arkadaşlar herkese merhabalar, Volvo v40 d2 powershift premium donanımlı aracımı cuma günü teslim alacağım nasipse.:) Cumartesi günü de istanbul-izmir yoluna çıkmayı planlıyorum. Motor yeni olacağı için kaçınmam gereken şeyler nelerdir? Sürekli aynı devirde kullanmamak, yüksek devirlere çıkmamak vs gibi önerileriniz neler olur?

    İlk 1000km boyunca motora çok devir çevirtmeyin. Rodajı büyük ölçüde tamamlanacaktır. Akabinde ise tam tersi devirli kullanın ve motor açılsın nefes alsın. Akıcı kullanmayı seviyorsanız zaten o motorla aracın yürümesi için mecbur gazı kökleyerek kullanacaksınız yani devir çevirtme sorunu olacağını sanmam. Siz ilk 1000km'de motora uzun süreli dip gaz ile yüklenmeyin yeter.
  • MaTaDoR kullanıcısına yanıt
    Yeni şanzumanı nasıl bilmiyorum ama bence volvo komple ona geçmeli. Gerçekten 6 ileri powershiftin ölülüğü bütün inceleme videolarında geçiyor. Çift kavramayı bırakın, yarım kavrama gibi davranıyor diyorlar. Araba herşeyiyle çok güzel. Şanzumanı-kocaman el freni ve bagaj hacmi dışında. Bu arada ses sistemi nasıl acaba? Memnun musunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    quote:

    Orijinalden alıntı: spitzer

    Arkadaşlar herkese merhabalar, Volvo v40 d2 powershift premium donanımlı aracımı cuma günü teslim alacağım nasipse.:) Cumartesi günü de istanbul-izmir yoluna çıkmayı planlıyorum. Motor yeni olacağı için kaçınmam gereken şeyler nelerdir? Sürekli aynı devirde kullanmamak, yüksek devirlere çıkmamak vs gibi önerileriniz neler olur?

    İlk 1000km boyunca motora çok devir çevirtmeyin. Rodajı büyük ölçüde tamamlanacaktır. Akabinde ise tam tersi devirli kullanın ve motor açılsın nefes alsın. Akıcı kullanmayı seviyorsanız zaten o motorla aracın yürümesi için mecbur gazı kökleyerek kullanacaksınız yani devir çevirtme sorunu olacağını sanmam. Siz ilk 1000km'de motora uzun süreli dip gaz ile yüklenmeyin yeter.

    Teşekkür ettim cevap için.
  • 
Sayfa: önceki 143144145146147
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.