Şimdi Ara

Volvo V40: Ve O Sensin (272. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8.802
Cevap
114
Favori
649.218
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 270271272273274
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aknasmub kullanıcısına yanıt
    hoca kamera markası linki yada alabilirmiyin

    geçmiş olsun bu arada
  • aknasmub kullanıcısına yanıt
    Çok geçmiş olsun hocam, hafif sıyrıklarla atlatılmış olması tek teselli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozerkane


    Çok geçmiş olsun hocam, hafif sıyrıklarla atlatılmış olması tek teselli.

    Teşekkürler. Dediğiniz gibi sıyrıklarla atlattık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 26_____

    hoca kamera markası linki yada alabilirmiyin

    geçmiş olsun bu arada

    Teşekkürler.

    Kamerayı gearbest sitesinden mini 0805 olarak aratabilirsiniz. Memnunum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle yaptığınız kaza için geçmiş olsun dileklerimi iletmek isterim. Araçta bariz bir kızaklama olmuş, videonun olması durumu gösterir nitelikte.

    Herkese iyi dilekleri için de teşekkür ederim. Bu arada aracı çoğunlukla sert kullanıyorum ve kullandığım yol Koç Üniversitesi civarındaki tek şerit gidiş-geliş yollar. Burada bile herhangi yol tutuş kaybı yaşamadım, hatta geçtiğimiz haftaki karda bile aracın üzerinde gelen lastiklerin yol tutuşunu oldukça beğendim. Aracın üzerinde Michelin Energy Saver lastikler takılı.
  • tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim.
    üzerinde gelen primacy 3'ler ile yazın kullanmaya devam edeceğim ve kış içinde bir takım alacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SariMurat -- 4 Ocak 2016; 16:57:30 >
  • Nihayet Karşıyaka Volcar müşteri memnuniyet anketi için aradı ben de müşteri ilişkileri yöneticisine ne düşünüyorsam hiç inceltmeden söyledim. Eh peki bayan olmasını gözeterek söyledim diyelim :).

    Öncelikle doğal olarak Denizlideki malum servis konusu açıldı. Nizami olmayan yağ kullandıklarına ilişkin inandırıcı bulmadığım savı ben de dinledim ve Volvo herhalde yetkilendirme belgesi verdikten sonra da denetim yapıyordur dedim. İlgili bayan, durumu Volvo Türkiye'ye aktardıklarını ve sonucun beklendiğini söyledi.

    Aracımı sabah 09.00 dan önce ilk kullanıcı olarak teslim etmeme karşın yine de 4 saat sonra aldığımı ve bunun basit bir yağ değişimi ve rutin kontroller için uzun bir süre olduğunu söyledim. Üstelik kameradan izlediğim kadarıyla aracın birkaç saat öylece durduğunu da aktardım.

    Son olarak da eğer periyodik bakım hizmeti kapsamında ise, aracımın özellikle içinin, tozu dahi alınmadan pis bir şekilde bana teslim edildiğini aktardım.

    Çeşitli özürlerin ve notumu aldım açıklamasının ardından bir sonraki bakımda beni şehir dışına göndermek istemeyeceklerini doğrudan kendisini arayarak randevu ve fiyat almamı rica ettiğini ve bir dahaki sefere en çabuk benim aracımın teslim edileceğini müjdeledi. Ayrıca aracın bana pis bir halde teslim edilmesi kabul edilemez bir durummuş ve ister Gaziemir ister Karşıyaka'ya giderek aracımı yıkatabilirmişim.

    Piyasaya "rekabet güzeldir" sloganı ile girmiş olanların tekel olunca düştükleri durum da bir başka manidar oluyor...




  • ozerkane O kullanıcısına yanıt
    Bugün beni de bakım geri bildirimi için Volcar Gaziemir aradı.

    Denizli bayisinin verdiği fiyattan ben de bahsettim. Bana da yağ konusunda farklı ürün,volvonun onay vermediği ürün gibi bir açıklama getirdi. Ben de standart yok tamanen saçmalık olduğunu belirttim. Kazıklandığımı hissediyorum dedim kadın sustu.

    Volvoya denizli bayisini bildirdiklerini de söyledi.

    Fiyatın çok pahalı olduğunu da belirttim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • herkese hayırlı akşamlar 6 aylık aracımı bu yağan karda kapalı garajdan hiç çıkartmadım bugün ilk kez çıkardığımda ön farların alt kısımlarının aynı yerleri içten buhar yaptığını gördüm sizlere danışmak istedim bu sıkıntıyı nasıl çözdünüz servise gitmeme gerek var mı sizce
  • Denizli'deki servis, resmi servis ve gerçekten onaylanmayan ürünler kullanıyorsa yetkili servislik durumu gözden geçirilmeli. yok değil orjinal ürünler kullanıyor ve ucuz fiyat veriyorsa İzmir servisleri gözden geçirilmeli. Bu konuda genel merkez sıkı denetlemeli.
  • aknasmub kullanıcısına yanıt
    abi çokk çok geçmiş olsun allah beterinden korusun :(
  • Geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok teşekkürler.
    @fatih.1
    @guraycakmak21

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mrcn[KAL] kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merahaba
    Geçtiğimiz günlerde İzmirde Tekel olmanın avantajlarını sınırsızca kullanan servis hakkında yazdıklarım ardından Volvo TR satış sonrasından bir yetkili ile konuşma imkanım oldu . Konu tekrar açıldığı için sizlerle paylaşmak istedim.


    -Benzer dizel motorlara(PSA )ülkemizde 15.000 km de bakım yapıldığını belirttim, cevap olarak;
    yurt dışında 20.000 olan ülkelerin bile olduğu ancak bizim ülke şartlarında (hava,yol) özellikle turboyu korumak için volvonun böyle önlem aldığını bu sayede diğer markalarda görülen sorunların Volvoda olmadığını belirtti. (-haksız bulmadım, bakımda kullanılmış hava filtrelerinin halini biliyorum)

    -Rekabet ettiği (V40 için audi,bmw, mercedes) markalarda bakım periodu ve fiyatlar karşılaştırıldığında Audi nin belkide iki katından pahalı , mercedes ile aynı , Bmw den ucuz olduğunu söyledim.,cevap olarak;
    Audi grup markası olmanın avantajalarını kullanıyor cevabını verdi, (rekabet için bu derece fark olmamalı dedim.)

    -Madem daha sık periodlar ile bakım yapılıyor o zaman rakamları buna göre ayarlamalısınız dedim. cevap olarak;
    Volvonun diğer markalara göre satış sayıları düşük ürün geliştirme için rakamlar böyle olmalı dendi. (Bu piyasada iseniz bunlarla rekabet etmelisiniz dedim.)

    -Gaziemir Volcarda araç yıkamanın yetersizliğinden bahsettim.Cevap olarak;
    Oto yıkamada 45 dk da verilen hizmeti servisten beklemek doğru değil cevabına karşılık , dışarda 500 tl olan servis için 1000 tl verirsem beklerim dedim.

    -Denizli için uygunsuz malzeme kullanımı mümkün değil , onların rekabet için düşük fiyat verdiklerini konuştuk.

    Sonuçta ,aracımın kalitesinden konforundan performansından memnunum ama rekabetin bu derece zorlu olduğu bir ortamda satış sonrası iyi hizmeti uygun rakama bulmayı beklemek hakkım diye düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senna428

    Merahaba
    Geçtiğimiz günlerde İzmirde Tekel olmanın avantajlarını sınırsızca kullanan servis hakkında yazdıklarım ardından Volvo TR satış sonrasından bir yetkili ile konuşma imkanım oldu . Konu tekrar açıldığı için sizlerle paylaşmak istedim.


    -Benzer dizel motorlara(PSA )ülkemizde 15.000 km de bakım yapıldığını belirttim, cevap olarak;
    yurt dışında 20.000 olan ülkelerin bile olduğu ancak bizim ülke şartlarında (hava,yol) özellikle turboyu korumak için volvonun böyle önlem aldığını bu sayede diğer markalarda görülen sorunların Volvoda olmadığını belirtti. (-haksız bulmadım, bakımda kullanılmış hava filtrelerinin halini biliyorum)

    -Rekabet ettiği (V40 için audi,bmw, mercedes) markalarda bakım periodu ve fiyatlar karşılaştırıldığında Audi nin belkide iki katından pahalı , mercedes ile aynı , Bmw den ucuz olduğunu söyledim.,cevap olarak;
    Audi grup markası olmanın avantajalarını kullanıyor cevabını verdi, (rekabet için bu derece fark olmamalı dedim.)

    -Madem daha sık periodlar ile bakım yapılıyor o zaman rakamları buna göre ayarlamalısınız dedim. cevap olarak;
    Volvonun diğer markalara göre satış sayıları düşük ürün geliştirme için rakamlar böyle olmalı dendi. (Bu piyasada iseniz bunlarla rekabet etmelisiniz dedim.)

    -Gaziemir Volcarda araç yıkamanın yetersizliğinden bahsettim.Cevap olarak;
    Oto yıkamada 45 dk da verilen hizmeti servisten beklemek doğru değil cevabına karşılık , dışarda 500 tl olan servis için 1000 tl verirsem beklerim dedim.

    -Denizli için uygunsuz malzeme kullanımı mümkün değil , onların rekabet için düşük fiyat verdiklerini konuştuk.

    Sonuçta ,aracımın kalitesinden konforundan performansından memnunum ama rekabetin bu derece zorlu olduğu bir ortamda satış sonrası iyi hizmeti uygun rakama bulmayı beklemek hakkım diye düşünüyorum.





    Çok güzel cevaplar vermişsiniz hocam, tebrik ediyorum sizi.

    Verilen küstahça cevaplara çok zekice karşılık vermişsiniz.

    Dediklerinize sonuna kadar katılıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tşk ederim.

    Bu konudaki memnuniyetsizliğimi önümüzdeki günlerde de dile getirmeye devam edeceğim(Volvo global dahil)
    Burada sizlerin paylaştıkları da bence sorunun bireysel olmadığını gösteriyor.

    İyi akşamlar
  • aknasmub kullanıcısına yanıt
    Hocam cok gecmis olsun. Ayni kazayi birebir 2 ay once yasadim. Benim de sizin gibi farin hemen alt ic kose tampon kismi catladi. Servis komple tampon degistirme onericekti, disaridan kaportacida halettim. Totalde 150tl tuttu, zerre belli olmuyor yeri. Bunun icin kasko bozdurmaya gerek yok diye dusundum.
    Lastik konusuna gelirsek referans olsun dusunenlere, ben Nokian D4 aldim kasim basinda taktim. Ic Anadolu bolgesinde yasadigim icin şart bize. Kar yagmasiyla beraber iyice deneme firsatim oldu. Sonuclar bekledigim gibi muazzam. Ozellikle islak zeminde fren mesafesi A olmasi karar verme sebeplerimdendir. Konfor ve ses db acisindan da takdire şayan. Kazayi yaptigim zaman uzerinde primacy3 vardi yalniz, sanirim onumuzdeki sene onlara yol gozuktu.
    Onumuzdeki hafta icinde ben de 10k bakima girecegim. Deneyimlerimi yine buradan paylasirim. Tekrar gecmis olsun hocam :)
  • vusalazeroglu V kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun dileğiniz için çok teşekkürler.

    Lastik konusu hala kafamı karıştırıyor.0

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bugün ara sokakta karlı bir zeminde kaldım çıkmak için biraz zorladım aracı aynaya baktığımda arkada baya bir duman vardı bu aracı zorlamamdan mı kaynaklandı ?
    genel olarak önceki araçlarıma göre fazla beyaz duman çıktığını görüyorum egzostan bu konu hakkında sıkıntı yaşayan oldu mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guraycakmak21 -- 4 Ocak 2016; 22:10:40 >
  • 
Sayfa: önceki 270271272273274
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.