Şimdi Ara

Volvo V40: Ve O Sensin (35. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.802
Cevap
114
Favori
649.231
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ygulbahar


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vatov

    quote:

    Orijinalden alıntı: burakNSX

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vatov

    quote:

    Orijinalden alıntı: burakNSX

    İngilere başlangış fiyatı 56 bin tl Türkiye de ise 70bin tl

    Volvo Türkiye bu mantıkla giderse bir adım ilerleyemez

    Bu mesajı yeni şimdi tesadüfen gördüm.Bence o fiyat farkı normal hatta az bile. Malum vergi rekortmeni bir ülkeyiz.


    Yüksek haciöli motorlar için haklısınız, ama 1,600 cc altı motor hemen hemen avrupa ile aynı fiyata satılır. V40 fiyat olarak Mercedes A serisi ve 1,16 dan ucuz olmasına ragmen Volvo türkiye aracı onlardan daha pahalıya satmaya çalısıyor

    Bana o kadar çok gelmedi ama dediğinizde haklısınız 1,600 cc altında vergiler daha az. Ama şimdi İngiltere'deki vergisiz fiyatı ile Türkiye'de ki vergisiz fiyatını kıyaslamak lazım. Araba Türkiye standartları için pahalı V40'a donanım ekleyip alasıya kadar biraz daha az donanımla 1 ve A serisi alınabiliyor bu bir gerçek. Ama mesela iç tasarım olarak 1 serisinden daha çok beğendim,ama A ile farklı gibiler A Serisi spor , V40 ise daha klasik-spor arası ama şık bir iç dizayna sahip. Gerçi fiyat olarak bakıldığında Giulietta 1.4 170 HP TCT(otomatik vites) 68 bin TL görmüştüm mesela. Alfa o fiyatı çekince'de V40'ın fiyatı o kadar çok gelmiyor. Ama Volvo ve Alfa'nın daha düşük bir fiyattan sürmesi gereken gerçeğini değiştirmez. İkisininde kafakafaya rakibi 1 ve A.

    A serisi ne 1 serisine ne v40 a ne de giu ya rakip olamaz. Giu dediginiz arac ciddi anlamda kaliteli ve odullu motorlu bi aractir. V40 in malzeme kalitesi iclerinde en iyisi, a serisi en kotu malzeme kalitesine sahip, izledigim bikac videodan a serisinin mercedes e yakismiyacak bi iscilik ve malzeme kalitesine sahip oldugunu gordum. Surus zevki bakimindan 1 serisi ve giu kapisir. V40 ve mercedes onlara yakin olur diye dusunuyorum. Ama daha geride olacaklardir diye tahmin ediyorum.guvenlikte v40 ilk sirada 2. Giu dur. Fiyat olarak giu yla arada 15-20 bin lira fark var (yakin donanimlarda olurlarsa) bence bu fark haddinden fazla bi fark. Ama iste insan gidip giu almiyor bmw olsun volvo olsun diyor :) benim gibi :)

    Giu motor konusunda bir şey diyemem ama içine oturduğumda araç bana çok basit sade geldi. Mesela Volvo'daki şık stil sahibi bir his vermedi bana. Ki içine oturduğumda 1 serisi ile Giu'yu pek beğnmedim. A ise yine Mercedes yapısında bir tasarıma sahipti. Ama fuarda işçilik kalitesini incelicek vaktim olmadı. Ha zamanı geldiğinde ve o zamanki şartlara göre arabalara gidip test sürüşüne çıkıcam. Ama Mesela Volvo'daki en hissiyati oturunca hiç biri veremedi. A serisi ise Amg halindeki tipini beğeniyorum açıkçası. Şık buldum :) Ama Volvo'da ise dışı o kadar değilde içini beğendim :) Tek sıkıntı yanı arkadaki diz mesafesinin biraz kısa olması. Bmw güzel ama bir türlü 1 serisini sevemedim açıkçası aa dizeli alınabilir yakmıyor verilere göre :) ama onda da otomatik ve m seçeneği yok :( neyse şu ehliyeti alıp zamanı geldiğinde ve o anki durumlara göre bir karar verilecek artık :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    1600 cc'ye kadar olan motorlarda türkiyedeki vergi yükü %65, almanya, ingiltere vs ülkelerde bu rakam %19-20.

    Buna rağmen Türkiye ile İngiltere-Almanya fiyatları 1600 cc'ye kadar dizel motorlarda biraz daha yüksek, benzinli motorlarda biraz daha düşük olmakla beraber hemen hemen aynı kalıyor.

    Demek ki üreticiler bugün kar etmemeyi veya az kar etmeyi çok büyük büyüme potansiyeli olan pazarda yer almanın uzun vadeli getirisi için kabulleniyorlar.

    Tabii ki tüketici olarak bunlar bizi ilgilendirmez. Eğer Volvo'nun rakibi olan üretici İngiltere ile Türkiye'de aynı fiyata satıyor da Volvo satmıyorsa ortada Volvo adına bir sorun var demektir.

    Ben bu yurtdışı fiyat-yurtiçi fiyat mukayeselerine çok zaman ayırmış biri olarak Volvo'nun şu ana kadar diğer premium üreticilerden bu konuda daha fedekar olduğunu gördüm.

    V40'ın donanım listesi yayınlanmadığı için şu anda yapılacak her türlü mukayese anlamsız olacaktır. Yayınlandığı zaman gerekli mukayese ve gerekiyorsa eleştiri yapılır.

    Ama genel olarak V40 fiyatlarında diğer markalar, yurtdışı fiyatları vs konudan bağımsız olarak çok bariz bir orantısızlık olduğunu söylemeden de geçemem.

    T4 powershift 73 bin iken t3'ün 70 olmasının açıklanabilir yanı olmadığı gibi ürüne doğrudan "kazık" damgasının vurulmasına dolayısı ile de Volvoya zarar veriyor.

    Ya ürün gamından kaldırılmalı, ya fiyatı olması gereken 63-64 seviyesine inmeli bence.

    Aaçıklandığı ilk gün bakmıştım fiyatlara. Aklımda tek kalan fiyat 1.6 motorlu, düz vitesli, en düşük donanım paketli yani giriş seviyesi olan fiyat aklımda kalmış. 70 bin tl. Onu gördükten sonra beynim silmiş demek ki diğerlerini. :)

    Golfte de aynı durum oldu. 42 bin tl giriş fiyatı var aklımda. Ve nedense golf ucuz geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE


    Aaçıklandığı ilk gün bakmıştım fiyatlara. Aklımda tek kalan fiyat 1.6 motorlu, düz vitesli, en düşük donanım paketli yani giriş seviyesi olan fiyat aklımda kalmış. 70 bin tl. Onu gördükten sonra beynim silmiş demek ki diğerlerini. :)



    İşte demek istediğim tam da buydu.

    Örneğin 70 binlik T3 manuelin muadili BMW 116 manuel 63 bin TL, Mercedes a180 66 bin

    73 Binlik T4 powershiftin muadili BMW 118 otomatik 78 bin tl, mercedes A200 dct 81 bin.

    Birine bakarsak gerçekten pahalı diğerine bakarsak son derece makul...
  • T3 motorlu secenegi almazsiniz, dogrudan T4 alirsiniz olur biter :). Hep elestiri hep elestiri? nereye kadar ? :)

    sevgiler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ygulbahar


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vatov

    quote:

    Orijinalden alıntı: burakNSX

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vatov

    quote:

    Orijinalden alıntı: burakNSX

    İngilere başlangış fiyatı 56 bin tl Türkiye de ise 70bin tl

    Volvo Türkiye bu mantıkla giderse bir adım ilerleyemez

    Bu mesajı yeni şimdi tesadüfen gördüm.Bence o fiyat farkı normal hatta az bile. Malum vergi rekortmeni bir ülkeyiz.


    Yüksek haciöli motorlar için haklısınız, ama 1,600 cc altı motor hemen hemen avrupa ile aynı fiyata satılır. V40 fiyat olarak Mercedes A serisi ve 1,16 dan ucuz olmasına ragmen Volvo türkiye aracı onlardan daha pahalıya satmaya çalısıyor

    Bana o kadar çok gelmedi ama dediğinizde haklısınız 1,600 cc altında vergiler daha az. Ama şimdi İngiltere'deki vergisiz fiyatı ile Türkiye'de ki vergisiz fiyatını kıyaslamak lazım. Araba Türkiye standartları için pahalı V40'a donanım ekleyip alasıya kadar biraz daha az donanımla 1 ve A serisi alınabiliyor bu bir gerçek. Ama mesela iç tasarım olarak 1 serisinden daha çok beğendim,ama A ile farklı gibiler A Serisi spor , V40 ise daha klasik-spor arası ama şık bir iç dizayna sahip. Gerçi fiyat olarak bakıldığında Giulietta 1.4 170 HP TCT(otomatik vites) 68 bin TL görmüştüm mesela. Alfa o fiyatı çekince'de V40'ın fiyatı o kadar çok gelmiyor. Ama Volvo ve Alfa'nın daha düşük bir fiyattan sürmesi gereken gerçeğini değiştirmez. İkisininde kafakafaya rakibi 1 ve A.

    A serisi ne 1 serisine ne v40 a ne de giu ya rakip olamaz. Giu dediginiz arac ciddi anlamda kaliteli ve odullu motorlu bi aractir. V40 in malzeme kalitesi iclerinde en iyisi, a serisi en kotu malzeme kalitesine sahip, izledigim bikac videodan a serisinin mercedes e yakismiyacak bi iscilik ve malzeme kalitesine sahip oldugunu gordum. Surus zevki bakimindan 1 serisi ve giu kapisir. V40 ve mercedes onlara yakin olur diye dusunuyorum. Ama daha geride olacaklardir diye tahmin ediyorum.guvenlikte v40 ilk sirada 2. Giu dur. Fiyat olarak giu yla arada 15-20 bin lira fark var (yakin donanimlarda olurlarsa) bence bu fark haddinden fazla bi fark. Ama iste insan gidip giu almiyor bmw olsun volvo olsun diyor :) benim gibi :)

    açıkçası çıkarımlarınız hiçbirine katılamıyorum. motor olarak bilemeyeceğim ama fuarda bütün o bahsettiğiniz araçları detaylı bir şekilde hem iç hem dış olmak üzere incelemiş bir insan olarak. bence a180in malzeme kalitesi ve işçiliği gayet başarılı(ben a250 amgye bakmıştım belki a180 ile aralarında kalite farkı olabilir ama iç mekan aynı diye biliyorum.) giulettanın iç mekanında birşeyler eksik kalmış gerek kalite olarak gereksede dolgunluk olarak beni tatmin etmedi. bmw1 serisinin iç mekanıda bir a3 kadar rezaletti bence. o yüzden ben fuarda bu baktığım araçlar arasında birbirine rakip olabilecek sadece v40 ve a180 diyorum.




  • T4 V40'ı kıyaslamak için 118 doğru seçim olmaz çünkü 116 bile T4'den daha seri ve daha az yakıt tüketiyor.
    Hem A180 hem de A200 T4'den daha az yakıt tüketirken A200 daha seri.
    Motor gücü tek başına fiyat belirlemeye yetmez. O güçten nasıl faydalandığınız çok daha önemli.
  • Görülebileceği gibi manuel vitesli versiyonlarda t4 v40 ile 118 arasında 0-200 olarak 0.4 saniyelik bir fark var, otomatik versiyonlarda bmw'nin avantajı olacağı aşikar fakat çok da kayda değer farklar yine de oluşacağını sanmıyorum.

     Volvo V40: Ve O Sensin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    T3 motorlu secenegi almazsiniz, dogrudan T4 alirsiniz olur biter :). Hep elestiri hep elestiri? nereye kadar ? :)

    sevgiler

    Olay T3 ya da T4'den hangisi alınmalıdan ziyade T3'ün yani giriş fiyatının yüksekliği V40'ın gereğinden pahalıymış algısı yaratmasıdır.
  • Bu fiyat tartışmalarından sonra Volvo-TR'ye tavsiyem şu olacak: bir tane boş araç getirin, şöyle cant kapaklı filan. Koltuk başlıkları bile olmasın, arka camlar elektirikli olmasın, göstergelerin biri varsa diğeri olmasa da olur. Tavan ve bagaj döşemesi de olmayabilir. Çalabilidğiniz kadar araçtan çalın. Liste fiyatı da rakiplerinden epey düşük olsun, böylelikle Volvo en uygun fiyatla piyasaya girmiş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    Bu fiyat tartışmalarından sonra Volvo-TR'ye tavsiyem şu olacak: bir tane boş araç getirin, şöyle cant kapaklı filan. Koltuk başlıkları bile olmasın, arka camlar elektirikli olmasın, göstergelerin biri varsa diğeri olmasa da olur. Tavan ve bagaj döşemesi de olmayabilir. Çalabilidğiniz kadar araçtan çalın. Liste fiyatı da rakiplerinden epey düşük olsun, böylelikle Volvo en uygun fiyatla piyasaya girmiş olsun.

    Sevgili hesheit,

    Bende standart olarak sunacağını tahmin ettiğim donanımları çarpanlara eklediğimde liste fiyatı normal gibi gözüküyor.(Piyasa koşulları ve rakip fiyatlara göre).Ancak bence fiyatlarda insanları rahatsız eden durum Volvo'nun fiyatlardaki dengesizliği.Örnek vermem gerekirse; paketlerle 80 bin TL'ye gelecek V40 için potansiyel müşteri ,araç piyasaya çıktıktan 1-2 ay sonra 70'e 65'e alırım diye düşünüyor.Bu güven ortamını sağlamaktan aciz bir satış ekibi varken 70 bin TL liste fiyatı herkesin gözüne fazla geliyor.Yani Volvo açık açık ben sizi istediğim an kazıklarım imajını yarattığı için bu duruma şahit olmuş potansiyel müşteri bu fiyatları V40'a yakıştırıramıyor.Bende V40 alacak olsam,açıkcası daha önce S60'ın öldürülme operasyonu gibi bir operasyonu V40'tada bekler öyle araç alırdım.

    Volvo TR'nin satış ekibi maalesef yetersiz.KRAL TV'de şarkısının klipi dönen satış müdürü müzik hayatına profesyonel hayatından daha fazla odaklanmış belli.Araba satmak için liste fiyatından astronomik indirimler yapmaktan başka 2. bir strateji yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    Hem bilmiyor hem de yanlış yazdığımı söylüyorsunuz. Evet haklısınız 120 Poundluk hata yapmışım. KDV'ye ek olarak Road Tax ödüyorlar o da V40'ın emisyonuna göre max. 120 pound olabilir.

    Ben size TR'deki vergisiz fiyatlara Ingiltere'deki vergileri uyguladığınızda aracı Türkiyeden daha ucuza mal edebileceğinizi yazdım. Başka marka nasıl fiyatlandırıyor bilemem ama Volvo'da durum bu. Bu arada donanım farklılıklarını gözardı etmeyin.



    Merhaba,
    Bazı markalar araçlarına sübvansiyon uygularken bazıları fiyatları artırıyor. Mesela BMW, VW kendi ülkelerine göre pahalı satarken, Renault FR fiyat ile neredeyse bire bir aynı satıyor. Bu tamamen markanın pazarı ne kadar penetre etme istediğiyle alakalı aldığı bir karar. Tabi ki Fransa'da da vergi Türkiye'den düşük ama demek ki bir şekilde aynı perakende fiyatına satılabiliyormuş. Volvo neden yapmasın sorusu geliyor akla.




  • Normalde yeni bir araç piyasaya düşük fiyattan girer ve ilgi topladıkça fiyatı yükselir. Volvo ise yüksekten giriyor ve sonra fiyat düşüyor. Bu durum S60'da oldu ve birçok kişiyi rahatsız etti. İçimden bir ses bunun sebebinin Volvo-TR'nin üretimin üzerinden bir yıl bile geçmiş olsa bir türlü piyasadaki talebi karşılayacak sayıda aracı Türkiye'ye getirtememesi olduğunu söylüyor. Araç olmayınca fiyat da yükseklerde geziniyor. Ne zaman ki Avrupa ve Amerika piyasasındaki yüksek ilk talep gideriliyor sonra T'ye de araç bol gelmeye başlıyor, bu sefer de indirime gidiliyor.
  • Bencede Türkiyede insanların büyük şehirler hariç çok çok büyük bir kısmının Volvo araçlara çeşitli nedenlerle uzak durmalarına, algıda seçicilik noktasında problemler yaşadığına ve kırılamaz düzeyde (şimdilik) olumsuz bir ön yargının yerleşmesine neden olduğu aşikar, benim aracım 2004 yılında 60 bin Euroya alınmış bir araç ve şimdiki değeri ortada.

    dolayısıyla Türkiyede bence Volvo gibi araçlarda algıda seçicilik olgusundan hareketle arz noktasında gerek Türkiyenin dolayısıylada üretici firmanın bizlere göndereceği araçtaki kısıtlamaya gitmesi bence son derece doğru, ya arz fazlalığından yada bir şekilde çok az hatalı olanları Türkiyeye gönderme cihetine gidiliyorki, buda dediğiniz gibi Volvo Tr'nin payı çok yüksek. sevgili üstat heshetin yorumuna sonuna kadar katılıyorum. Volvo Tr'nin çok katetmesi gereken yol var bence.

    Ayrıca Türk insanının kafasındaki önyargıları (servis sonrası hizmetler ve memnuniyet karinesi, fiyatların yüksekliği) kırılması ve volvonun diğer markalardan bir farkının olmadığının (Audi, Vw gibi) mantıklara yerleştirilmesi lazım.

    potansiyel v40 müşterisi olarak şahsen bana (beklentilerimin altında) şimdilik hitap etmiyor. Benim kafamdaki teknolojik alt yapıdan yoksun ve mevcut motor seçenekleri ile yola çıkmış bir v40 şu an için bende olumlu iz bırakmıyor. Lansman fiyatlarınında yüksekliği bu işin tuzu biberi oluyor. sonrası zaten malum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: carretera

    quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    Hem bilmiyor hem de yanlış yazdığımı söylüyorsunuz. Evet haklısınız 120 Poundluk hata yapmışım. KDV'ye ek olarak Road Tax ödüyorlar o da V40'ın emisyonuna göre max. 120 pound olabilir.

    Ben size TR'deki vergisiz fiyatlara Ingiltere'deki vergileri uyguladığınızda aracı Türkiyeden daha ucuza mal edebileceğinizi yazdım. Başka marka nasıl fiyatlandırıyor bilemem ama Volvo'da durum bu. Bu arada donanım farklılıklarını gözardı etmeyin.



    Merhaba,
    Bazı markalar araçlarına sübvansiyon uygularken bazıları fiyatları artırıyor. Mesela BMW, VW kendi ülkelerine göre pahalı satarken, Renault FR fiyat ile neredeyse bire bir aynı satıyor. Bu tamamen markanın pazarı ne kadar penetre etme istediğiyle alakalı aldığı bir karar. Tabi ki Fransa'da da vergi Türkiye'den düşük ama demek ki bir şekilde aynı perakende fiyatına satılabiliyormuş. Volvo neden yapmasın sorusu geliyor akla.

    TR'deki vergi öncesi fiyatlar Avrupadaki birçok ülkeden düşük olduğuna göre, sizin yazdığınızdan anladığım, Volvo'nun TR'de ucuza satıldığı ve fiyatının arttırılması gerektiği'dir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ylv77

    Bencede Türkiyede insanların büyük şehirler hariç çok çok büyük bir kısmının Volvo araçlara çeşitli nedenlerle uzak durmalarına, algıda seçicilik noktasında problemler yaşadığına ve kırılamaz düzeyde (şimdilik) olumsuz bir ön yargının yerleşmesine neden olduğu aşikar, benim aracım 2004 yılında 60 bin Euroya alınmış bir araç ve şimdiki değeri ortada.

    dolayısıyla Türkiyede bence Volvo gibi araçlarda algıda seçicilik olgusundan hareketle arz noktasında gerek Türkiyenin dolayısıylada üretici firmanın bizlere göndereceği araçtaki kısıtlamaya gitmesi bence son derece doğru, ya arz fazlalığından yada bir şekilde çok az hatalı olanları Türkiyeye gönderme cihetine gidiliyorki, buda dediğiniz gibi Volvo Tr'nin payı çok yüksek. sevgili üstat heshetin yorumuna sonuna kadar katılıyorum. Volvo Tr'nin çok katetmesi gereken yol var bence.

    Ayrıca Türk insanının kafasındaki önyargıları (servis sonrası hizmetler ve memnuniyet karinesi, fiyatların yüksekliği) kırılması ve volvonun diğer markalardan bir farkının olmadığının (Audi, Vw gibi) mantıklara yerleştirilmesi lazım.

    potansiyel v40 müşterisi olarak şahsen bana (beklentilerimin altında) şimdilik hitap etmiyor. Benim kafamdaki teknolojik alt yapıdan yoksun ve mevcut motor seçenekleri ile yola çıkmış bir v40 şu an için bende olumlu iz bırakmıyor. Lansman fiyatlarınında yüksekliği bu işin tuzu biberi oluyor. sonrası zaten malum.




    Sn. Ylv77,

    fiyat , satışsonrası hizmetler vs. konusundaki yorumlarınza katılmasam bile anlam verebilirim ancak V40'ın teknoljik altyapısı beklentileriniz karşılamamasına şalırdım. C segmentinde hangi araçta V40'ın sunduğu teknoljik altyapıya yaklaşabiliyor bilmem? Sizin beklentileriniz karşılayab C segmentindeki aracı merak ediyorum doğrusu.

    Sevgiler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    TR'deki vergi öncesi fiyatlar Avrupadaki birçok ülkeden düşük olduğuna göre, sizin yazdığınızdan anladığım, Volvo'nun TR'de ucuza satıldığı ve fiyatının arttırılması gerektiği'dir.

    Merhaba,
    Aksine, Volvo gibi Türkiye için marka imajı rakipleri kadar kuvvetli olmayan bir firma vergi sonrası fiyatını rakiplerinden avantajlı konuma getirmelidir.
    Volvo markası Türkiye içinde araçların yüksek marjlarla satılmasına müsade etmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: carretera

    quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    TR'deki vergi öncesi fiyatlar Avrupadaki birçok ülkeden düşük olduğuna göre, sizin yazdığınızdan anladığım, Volvo'nun TR'de ucuza satıldığı ve fiyatının arttırılması gerektiği'dir.

    Merhaba,
    Aksine, Volvo gibi Türkiye için marka imajı rakipleri kadar kuvvetli olmayan bir firma vergi sonrası fiyatını rakiplerinden avantajlı konuma getirmelidir.
    Volvo markası Türkiye içinde araçların yüksek marjlarla satılmasına müsade etmiyor.

    buna en güzel örnek Türkiye için sanırım;

    Geely ve Dacia Duster çok harika örnekler bence. Satışları (kalite olmamasına rağmen) ortada. İzlenen pazarlama stratejisi ve potansiyel müşteriye hitap, bakış, anlama, değerlendirme ve marjinal faydayı sağlama kriterlerini en ince detaylarına kadar uygulandığına (işletme muhasebe finansman mezunu olarak) inanıyorum. Daha değişik markalarda olabilir ama ilk aklıma bunlar geldi şimdilik.

    Sevgili ssözen1;

    1- v40'da Fiber Optik Kablo teknololojisi kullanıldı mı?
    2-Araçta kullanılan sensörler mevcut piyasa tipi mi? yoksa volvoya özel imal edilmiş bir sensör mü? mevcut diğer rakiplerinden üstünlüğü nedir?
    3-rakiplerin ve dünya otomotiv sektörünün ör/Toyota vs motor teknolojilerini bir adım öteye taşırken, V40 aracında kullanılan motor hususunda ne gibi bir yenilikle karşımızda? anladığım kadarıyla psa grubu motorlarla devam ediliyor.
    4- Karaserü ve güvenlik kafes uygulamalarının bir önceki versiyonlarından bir farkı var mı? (her ne kadar 5 yıldız alsada)

    kafamda yeni v40 deyince ben bayağı bir beklenti içerisine girdim. Mevcut yapının üzerinede "işte budur" dedirtecek bir algının bende oluşamamasından dolayı şimdilik bekliyorum.

    Aracı piyasada bir görelim, teknolojik altyapısını bir anlayalım ve test edelim. Sonrası gelir zaten benim açımdan.

    Şimdiki aracıma bakıyorum da işte budur kelimesini yıllara göre diyebiliyorum.

    Bunu v40 da gördüğüm ve yaşadığım zaman zaten bu aracı almam için kimse beni durduramaz.

    Ama inancım odur ki; değiştirecek olsam alacağım tek araç 2009-2010 s60 sport modeli olurdu. v40'a haksızlıkta etmeden bu kadar bekledik biraz daha bekleyelim ve görelim aracı. Diğerleri ise bana hitap etmiyor.

    hayaller sanki başka bahara diyen bir çok insanı duyuyor gibiyim sanki.

    2013 yılı V40 açısından Türkiyede var olma savaşı verecektir. Aracın albenisi ile fiyatı arasındaki dengenin algılarda oluşturacağı yapı bu modeli ya var edecektir yada yok.

    saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ylv77 -- 18 Kasım 2012; 8:43:23 >




  • Yapmayın Toyota'nın son yıllarda hangi motoru piyasada rağbet gördü.
    D segmentinde benzinli 2oooc cc motorlarda almanlar fransızlar 230 kusur hpleri çok rahat görürken Toyota zar zor 152hp alabiliyor beğenmediğimiz PSA 16oo Ccde 156 bg stok alabiliyor.
    Bu yanında çıkardığı otomatik (hoş otomatik filanda değilde)şanzuman rezalet.
    Hala onroad araçlarında kullandığı aşırı beslemeli turbo bir motoru yok.
    Buna hondada dahil.
    Bu konuda Japonlar çok çok geride kaldı.
    Kaldı ki eski teknoloji dediğiniz PSA motorları bol ses ve problemli olmalarına rağmen fransızları markalarını taşıyor ve BMW ile ortak motor geliştiriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imagoodman -- 18 Kasım 2012; 18:00:09 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    Yapmayın Toyota'nın son yıllarda hangi motoru piyasada rağbet gördü.
    D segmentinde benzinli 2oooc cc motorlarda almanlar fransızlar 230 kusur hpleri çok rahat görürken Toyota zar zor 152hp alabiliyor beğenmediğimiz PSA 16oo Ccde 156 bg stok alabiliyor.
    Bu yanında çıkardığı otomatik (hoş otomatik filanda değilde)şanzuman rezalet.
    Hala road on araçlarında kullandığı aşırı beslemeli turbo bir motoru yok.
    Buna hondada dahil.
    Bu konuda Japonlar çok çok geride kaldı.
    Kaldı ki eski teknoloji dediğiniz PSA motorları bol ses ve problemli olmalarına rağmen fransızları markalarını taşıyor ve BMW ile ortak motor geliştiriyor.

    kastettiğim hibrid teknolojisi veya elektrikli otomobiller olabilirdi, fordun kullandığı ecoboost teknolojisi, yine aklımda tam kalmamış ama zannedersem pejoda (şimdi hatırladım 301 benzinli idi zannedersem) olacak 3 zamanlı motorlar vs.

    ben volvonun v40 la yeni nesil diye adlandırılabilecek otomotiv dünyasına mevcut psa grubu motorlarıyla geçmesini bir eksiklik olarak görüyorum. Şanzumanı ise ifade etmek bile istemiyorum. bence yeni gelişen motor teknolojisini bu araçta kullanmalıydı diye düşünüyorum.

    şöyle düşünelim, c segmentindeki ve rakiplerine göre GÜVENLİK olarak 5 yıldızla rakiplerini resmen silip süpürmüş bir v40 aracın motor, elektronik aksam (kablo demeti örneğin fiber optik olsa, volvoya özel son derece kaliteli ve çağın gereklerini yerine getiren sensör yapısı ile desteklense) ve tam olarak adlandıramıyorum şu an ama hatırlarmısınız audi bundan 2-3 sene kadar önceydi zannedersem karaserü ile ilgili bir yeniliğe adım atmıştı, daha hafif ama son derece dayanıklı vs. bir sistemle donatılsaydı.!

    işte ben böyle bir v40 hayal etmiştim, bunlar olur diye düşünmüştüm, yeni neslin bütün izlerini taşıyan ve öncülük eden bir yapısı vardır ümidiyle bekledim, ama bir kısmını göremediğim için v40 ın görüntü ve güvenlik harici kısımlarının biraz sanki nasıl diyeyim geride kaldığını düşünüyorum.

    Belkide ben tanıtım aşamasında v40 aracın özelliklerini, yarattığı sinerjiyi ve piyasalara sunacağı marjinal katmadeğeri biraz beklenti olarak yüksek tuttuğumdan herhalde hayal kırıklığı yaşıyorum. benim acizane görüşlerim böyle.




  • Ne şekilde bir otomobil üretilirse üretilsin herkesin beğenmesi imkasız. Herkes kendi düşüncelerini yazdıkça da bakış açısı zenginliği oluşuyor. Daha araba piyasaya sürülmeden hakkında baya bir düşünce oluştu.

    Ben her yönüyle dört dörtlük buldum onu da söyleyeyim.

    Yakıt performansı D2 lerde gerçekten belirtildiği gibi olup olmayacağını merak ediyorum.
  • 
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.