Şimdi Ara

Türkiye SAAB'a talip...!!!!! (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
251
Cevap
1
Favori
10.923
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • eger gercek ise son zamanlarda duydugum en iyi haber ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    zaten hayranı olduğum bir araçtı ancak yedek parça, servis sıkıntısı, vergisi algısı yüzünden fiyatı çok fazla bu yüzden tercih edilmiyor. dediğiniz gibi bu güzelim araçlar Türkiye'de üretilse hakikatten mis gibi olur

    Türkiyede üretildiği an hem servis sıkıntısı hemde yedek parça ve fiyatları çok daha uygun olacaktır umarım anlaşma sağlanır
  • Bir kere İsveç'le Türkiye'deki maliyet yarı yarıya azalır. Yerli olacağından vergisi az olur, nakliye masrafları az olur, birkaç şeyden de çalarlarsa 20 bin TL'ye bile satarlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahrikk

    Bir kere İsveç'le Türkiye'deki maliyet yarı yarıya azalır. Yerli olacağından vergisi az olur, nakliye masrafları az olur, birkaç şeyden de çalarlarsa 20 bin TL'ye bile satarlar.

    Bu kesin zaten bakalım anlaşma sağlanabilecekmi General Motors bu duruma ne diyecek merak ediyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahrikk

    Bir kere İsveç'le Türkiye'deki maliyet yarı yarıya azalır. Yerli olacağından vergisi az olur, nakliye masrafları az olur, birkaç şeyden de çalarlarsa 20 bin TL'ye bile satarlar.

    gercekci olursak 50000 civarina rahat satilir...
  • İflas haberleri üzerine sitesinde durum nedir diye bakarken kombinasyonumu tamamladım bile.
    not:resimler saab ikinci el bölümünden alıntıdır
    Güzel araçlar yalnız doğruluğuna inanması zor.
    Ülkemizdeki otomotiv satış politikası ve yöneticilerin zul getiren anlayışıyla tüketicilere turkish opsiyonlar sunacağından eminim.


     Türkiye SAAB'a talip...!!!!!


     Türkiye SAAB'a talip...!!!!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeKSandDoRT

    quote:

    Orijinalden alıntı: tahrikk

    Bir kere İsveç'le Türkiye'deki maliyet yarı yarıya azalır. Yerli olacağından vergisi az olur, nakliye masrafları az olur, birkaç şeyden de çalarlarsa 20 bin TL'ye bile satarlar.

    gercekci olursak 50000 civarina rahat satilir...

    Bu kalitedeki araç bu fiyatta satılırsa insanımız bu aracı tutar
  • vw kalitesinde yerli aracımız

    passat'ın 5 aşağısına kuyruk olur

    ortadoğuyada 12 silindirli taksiler üretiriz.

    evet hayali güzelmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pershing105


    İflas haberleri üzerine sitesinde durum nedir diye bakarken kombinasyonumu tamamladım bile.
    not:resimler saab ikinci el bölümünden alıntıdır
    Güzel araçlar yalnız doğruluğuna inanması zor.
    Ülkemizdeki otomotiv satış politikası ve yöneticilerin zul getiren anlayışıyla tüketicilere turkish opsiyonlar sunacağından eminim.

    Düşük donanım opsiyonu ülkemizde olmak zorunda BMW ve Mercedes bile jantlarda kapaklı versiyonları satıyorlar..
  • Yani tabiiki imkansiz degil ama ben GM`in kurtaramadigi SAAB`i bizim kurtarabilecegimize cok dusuk olasilik veriyorum. GM zaten kendi kullandigi platformlari kullandi, 9-3 u yillarca ayni kasaya makyaj yaparak satti(aslinda b bir hataydi tabi). Yani cok fazla bir yatirim yapmadi gene de zarar etti gene de batti ve imaji su anda 10 sene oncekinden daha kotu durumda. Bizim elimizde GM deki kadar teknoloji ve bilgi de yok ki bu markayi dondurelim. Imkansiz degil belki ama maliyetli ve zor bir is oldugu kesin.
  • Dileğim doğru çıkması haberin
  • Ben daha öncede yazmıştım, bana pek realize edilecekmiş gibi gelmedi maalesef, Muhteşem yüzyıl ilk çıktığında işyerinde herkes tarihçi olmuştu, şimdi de herkes saabcı olmuş aracı öve öve bitiremiyorlar, Aşırı çabuk tüketiyoruz bu aracı da sindiremeden hemen tüketiriz gibime geliyor. Ben şahsen devletin direkt bu işe bulaşmasını istemem tabi özel firma alabilir isterse alsın jilet fabrikasına çevirsin,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tween25 -- 20 Aralık 2011; 17:52:57 >
  • umarım alırız. saabdan öğrenilenler gelecekteki mühendislerimiz için de çok yararlı olacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berk984

    Yani tabiiki imkansiz degil ama ben GM`in kurtaramadigi SAAB`i bizim kurtarabilecegimize cok dusuk olasilik veriyorum. GM zaten kendi kullandigi platformlari kullandi, 9-3 u yillarca ayni kasaya makyaj yaparak satti(aslinda b bir hataydi tabi). Yani cok fazla bir yatirim yapmadi gene de zarar etti gene de batti ve imaji su anda 10 sene oncekinden daha kotu durumda. Bizim elimizde GM deki kadar teknoloji ve bilgi de yok ki bu markayi dondurelim. Imkansiz degil belki ama maliyetli ve zor bir is oldugu kesin.



    GM adam edemedi doğru ama GM zaten kendini bile adam edemedi ki Saab'ı adam etsin, bildiğiniz gibi Amerikan hükümetinin 40 milyar dolarlık yardımı sayesinde bugün GM ayakta ve 2010'dan beri işler iyiye doğru gidiyor bence iyi bir strateji ve reklam sayesinde Saab dünyada iyi bir konuma getirilebilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berk984

    Yani tabiiki imkansiz degil ama ben GM`in kurtaramadigi SAAB`i bizim kurtarabilecegimize cok dusuk olasilik veriyorum. GM zaten kendi kullandigi platformlari kullandi, 9-3 u yillarca ayni kasaya makyaj yaparak satti(aslinda b bir hataydi tabi). Yani cok fazla bir yatirim yapmadi gene de zarar etti gene de batti ve imaji su anda 10 sene oncekinden daha kotu durumda. Bizim elimizde GM deki kadar teknoloji ve bilgi de yok ki bu markayi dondurelim. Imkansiz degil belki ama maliyetli ve zor bir is oldugu kesin.



    Katılıyorum.
  • Oğlum olmuş kadar sevindim
    Şaka bir yana alınırsa süper ötesi olur
  • Haber doğruysa çok güzel bir gelişme.

    Ancak farkında olmamız gereken birkaç nokta var;

    Bir kere bir Türk firması SAAB'ı satın alırsa bu SAAB Türk oldu demek olmayacak.Türk sermayeli olacak ama Türk malı diyemeyiz.Üretim İsveç'te kalacak.Türk sermayeli İsveçli otomobil üreticisi olmaya devam edecek.

    İkinci olarakta bu firmayı satın almanın yanında çok ciddi bir yatırım gerekir.Yani bu rakam 3-5 senelik aşağı yukarı 2-3 milyar eurodan aşağı olmamalı ki yeni ürünler mevcut pazarda rekabetçi olsun.Bunun yanı sıra SAAB'ın bu kadar az satılmasına nden olarak pazarlama faaliyetlerinin ve satış sonrası servislerinin global olarak müşteriler için yetersiz gelmesini söyleyebiliriz ki bunlar neredeyse çok ciddi maliyetlere neden olacak hususlar.

    Bunları sağlayabilecek bir babyiğit varsa SAAB için bir şansımız olur.Ben inanıyorum ki bu millet yedek parçassında-servisinde sorun çıkmyacak olsa Türk sermayeli olmasınında verdiği coşkuyla SAAB'ı ihya eder.

    Bağımsız kalmış ve para yönünden sıkıntı çekmeyen bir SAAB kendi fikirlerini ve bilgi birikimlerini üretime yansıtabilirse bence ülkemiz adınada çok olumlu olur.SAAB'ın alt markası gibi birşey Türk markası olarak yaratılır ve teknoloji transferi sağlanırsa yerli otomobil konusundada kısa zamanda büyük ilerlemeler sağlanabilir.
  • Valla doğru konuşmak gerekirse saab türkmali olursa binmem.çünkü bizimkiler maldan kaçırarak onu aynı şahin e murat a çevirir ler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HasanFFF -- 20 Aralık 2011; 18:11:05 >
  • Bende yalan haber.

    Birileri dh otomobili okuyup gaza geliyor sanırım
  • ucak teknolojisinden hafif koklatsalarda cok iyi olur yerli ucak uretimi ve benzeri teknolojilerin millilestirilmesi icin cok calisma yapiliyor kaynak aktariliyor... markayi satin almak buyuk olay degil asil olay birkac sene dayanabilmektir.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.