Şimdi Ara

4 Teker Bağımsız Süspansiyon Kullanan Güncel Otomobiller? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
217
Cevap
10
Favori
102.265
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Google a suspansion system yazin bakalim karsiniza kac cesit suspansiyon gelecek.

    Bi ogrenmissiniz bagimli bagimsiz, bagimsizsa iyidir oh tamam...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kimsenin araç alırken bu olaya baktığını sanmıyorum ancak bakılması gerekir ve bağımsız süspansiyon tercih edilmeli ön ve arka.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RoLaN

    quote:

    Orijinalden alıntı: mur@t_333

    http://www.youtube.com/watch?v=vhHL5XzHUtE

    Bu işe yarar. Ford Focus ilk kasadan beri kullanır.

    Yol tutuşa ve konfora büyük katkı sağlar. Esas olarak amacı yol tutuşunu arttırmaktır. Focus bu sebeple C sınıfında yol tutuşta referans olarak gösterilir.

    focusun yol tutuşunu etkilemiş mi bilemem ama konforunu etkilemedini biliyorum

    Üstüne bi de bağımsız süspansiyon olmadığını düşün o zaman




  • Bi carisma'dan aldığım keyfi ne focus'tan ne de astra'dan aldım. İkisi de kazık gibi arabalar carisma'nın yanında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    Ben sana C sınıfında kullanmayanları sayayım, çünkü B sınıfında kullanan yok zaten.

    Fluence

    Astra (bence en büyük handikapı)

    Yanılmıyorsam bir de yeni gelecek olan Civic HB

    Başka bildiğiniz varsa ekleyebilirsiniz.

    Peugeot 308 ve Citroen C4 te de yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    quote:

    Orijinalden alıntı: loopus_

    bağımsız süspansiyonun avantajı nedir?

    En büyük avantajı yol tutuşuna direkt etki etmesi, virajlar keyif haline dönüşüyor.

    İkincisi kasislerde bir taraf çukura düşünce diğer taraf askıda kalmıyor, böylelikle araçta salıncak etkisi olmuyor.

    Üçüncüsü pahalı bir süspansiyon olduğundan maliyeti arttırıyor.

    Bu sınıfta hatta bir üst sınıfın bir çok modeli dahil, ilk kullanılan araç Focus 1 oldu. sene 1998.

    Düşünün artık yıl 2012 olmuş Opel hala en çok satan aracına viraj denge çubuğu koyuyor. Buna rağmen yol tutuşu harika .

    Ancak çukurlara düştüğünde bozuk yollarda vs. direk anlıyorsunuz arkada dingil olduğunu, araç yaylanıp duruyor.

    Focus I'den önce mondeoda kullanıldı. Ondan sonra focusta kullanıldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi idemo -- 8 Ocak 2012; 1:42:08 >




  • Lancer da da bagimsiz (multilink) suspansiyon var..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konforu etkiliyor demişsinizde Focusta var Corollada yok ama Corolla konforda Focusu fena tokatlar enteresan bi durum bence yanlış bildiğiniz bir şeyler var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TSForever

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    Ben sana C sınıfında kullanmayanları sayayım, çünkü B sınıfında kullanan yok zaten.

    Fluence

    Astra (bence en büyük handikapı)

    Yanılmıyorsam bir de yeni gelecek olan Civic HB

    Başka bildiğiniz varsa ekleyebilirsiniz.

    Peugeot 308 ve Citroen C4 te de yok.

    Bir önceki c4 te bırakın bağımsızı araba makaslı sanki
  • C180K'da bağımsız süspansiyon var mı?

    Arkadaşım bağımsız olmadığını düşünüyor, tümseklerden geçerken ön taraflar ile arka tarafların farklı tepkiler verdiğini söylüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    quote:

    Orijinalden alıntı: loopus_

    bağımsız süspansiyonun avantajı nedir?

    En büyük avantajı yol tutuşuna direkt etki etmesi, virajlar keyif haline dönüşüyor.

    İkincisi kasislerde bir taraf çukura düşünce diğer taraf askıda kalmıyor, böylelikle araçta salıncak etkisi olmuyor.

    Üçüncüsü pahalı bir süspansiyon olduğundan maliyeti arttırıyor.

    Bu sınıfta hatta bir üst sınıfın bir çok modeli dahil, ilk kullanılan araç Focus 1 oldu. sene 1998.

    Düşünün artık yıl 2012 olmuş Opel hala en çok satan aracına viraj denge çubuğu koyuyor. Buna rağmen yol tutuşu harika .

    Ancak çukurlara düştüğünde bozuk yollarda vs. direk anlıyorsunuz arkada dingil olduğunu, araç yaylanıp duruyor.

    focus daha ordada yok iken tipo, tempra ,marea, brava da bağımsız süspansiyon vardı




  • hyundai i30 dada bağımısz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz

    Jetta Guncel kasa kullanmıyor. Eskilerden tempra, tipo bağımsız sayılabilecek suspansiyon var.

    Jetta'nın güncel versiyonlarında, Amerikan versiyonlarda yok, Avrupa pazarı için üretilen (Euro-Spec) versiyonlarında var.. kaynak malesef ki veremiyorum - fakat şöyle;www.worldcarfans.com dan jetta diye aratırsanız belki bulabilirsiniz

    C-segmentinde, Civic-Auris-Corolla-Astra olmayanlar diye biliyorum.... koreliler bile geçti valla 2006'da (i30 ve cee'd)




  • Bağımsız süspansiyon hakkında bişeyler bilmeden gönderilen yorumlar komik oluyor.
  • Duster 4wd nin süspansiyonları da bağımsız.
  • dusteri neden yazdın denebilir arazide avantajlı denilince aklıma duster geldi birden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    Ben sana C sınıfında kullanmayanları sayayım, çünkü B sınıfında kullanan yok zaten.

    Fluence

    Astra (bence en büyük handikapı)

    Yanılmıyorsam bir de yeni gelecek olan Civic HB

    Başka bildiğiniz varsa ekleyebilirsiniz.

    Ben bunları bilmiyordum..
  • Lancia deltada vardir heralde bilmiyorum ama
  • Bağımsız süspansiyon: tek tekerin diğer paralel tekerin açısına müdahale etmeden yaylanma sistemidir
    En önemli özelliği konfor sunması sonrasında daha iyi viraj kabiliyeti ve yol tutuşu
    Maliyeti torsiyonlu sisteme göre 3 kat pahalıdır
    Bu yüzden firmalar torsiyon sistemini daha çok tercih ederler

    Yeni jetta'da yoktur fakat bir önceki jenerasyon jettada vardır
    Alfa jülyet-Lancia Delta ve Fiat bravo da yoktur
    Hyundai sadece i30 versiyonunda bulunmaktadır
    Reno megane II serisinde vardır Megane III ve fluence (samsung devşirmesi olduğu için) yoktur
    Pejo ve citroen sormayın zaten
    Focus zaten konfor fakiri olduğundan yol tutuşu hariç bi faydasını görülmemektedir
    Opel yeni Astrada yoktur
    Civic sedan yeni kasada vardır HB versiyonunda yoktur


    Edit: Haluk23 arkadaşın uyarısı nedeni ile



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OverClocKing -- 8 Ocak 2012; 9:54:38 >




  • Civic sedanda bağımsız süspansiyon var, hb kasada yok.

    Megane 3 hb kasada da bağımsız süspansiyon yok bu arada.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.