Şimdi Ara

OTOMATİK VİTES ARIZALARI VE ÇÖZÜMLERİ (13. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.597
Cevap
244
Favori
1.189.894
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yeni corsa 1.4 enjoy 2009 model aldım. Vites geçirirken p den d ye r ye yada d den r ye , r den p ye falan vitesteki tetik butonuna basarak mı geçiriyoruz ? Tetiğe basıp basmamayı anlamadım.

    Bir de corsa 1.4 e LPG öneriniz ne olbilir Kamil Ustam ?
    Saygılarımla.. Ankara.
  • Merhaba Kamil Ustam;

    Paylaşımlarınız için çok teşekkür ediyoruz.Gerçekten çok faydalı bildirileriniz var.Antalyadan Yasin Ben,2007 micra otomatik sahibiyim,son bir kaç gündür bir sorun yaşıyorum.1-2-3.viteslere normal geçiş yapılıyor fakat 4.vitese geçmiyor,nedeni ne olabilir.Değerli vaktiniz için teşekkürler.
  • Kamil usta bahsettiğim ses videonun 16.saniyesinde başlıyor.

  • Ustalarım hayırlı akşamlar .İki ay önce 2000 model 1,6 hb clio aldım araç yolda giderken eğer ayağımı sabit tutarsam otomatik vites uyarı lambası yakıp sert bir vites geçişi yapıyor ve sanki vitesler daha zor geçiyor zamanında vites değiştiremiyor gibi oluyor .kenara çekip kontağı kapatıp açınca sorun düzeliyor .Önceki sahibini aradım bir ara pozisyon şalterinde bir problem çıkmıştı yaptırdım dedi büyük bir problem yok dedi ,ayağımı sürekli bir seviyede tutmayıp arada bas çek yaparsam problem çıkmıyor .sizce nedir bu arabanın derdi ? acaba kazık mı yedim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrleoo

    Kamil usta bahsettiğim ses videonun 16.saniyesinde başlıyor.



    Hızlanınca bir şeyler sürtüyor gibi geldi bana.
  • Meteg ustamıza saygılarımı sunuyorum. Sayesinde bir çok şeyi öğrenmiş oldum. Bir önceki aynı başlıktaki yıldırma olayından dolayı üzüldüm. Belirtmek istedim. Selamlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çözüm kamil usta

    Otomatik şanzıman, manuel meslektaşı üzerinden veri iletimi en çok tercih edilen şeklidir. Bunun nedeni, bir otomatik şanzıman ile donatılmış bir araç değil çok çaba gereklidir . Otomatik şanzımanlar normal bir otomatik şanzıman, arızalı olabilir, bazen çok sorun neden değil? Bir gerçek rahatsız bir otomatik şanzıman sistemi karmaşık tasarım ve çalışma anlayışının ötesinde bir ev mekanik ve aynı zamanda garaj vites gereklidir, çünkü bu sorunları gidermek için düzenli olarak araç kiti mevcut değildir. Otomatik şanzıman, herhangi bir sorun neden olup olmadığını, genellikle bir uzman teknisyen alınacak tavsiye, ama aynı zamanda bu sorunun tam olarak ne olduğunu kontrol etmek daha iyidir? Bu tartışırken, size yardımcı olacağını araba sorunları mekanik ve mekanik size teslim etmeye devam ettiğini uzun tasarının ayrıntıları hesaplamak . Bazı otomatik şanzıman sorun giderme yaparken bulunan çok ortak sorunları ile ilgilenen bir makalede, burada iki şey size yardım için. Otomatik Şanzıman Sorunlarını Giderme bir otomatik şanzıman sorun giderme en sık karşılaşılan sorunlar aşağıda ele alınmıştır . Akışkan Sızıntı: En büyük otomatik şanzıman endişe sıvı kaçağı olmasıdır. Akışkan genellikle dolgu tüp ya gevşek ya pan conta bir arıza olduğu zaman sızıntı başlar. Ancak, bir ön tedbir olarak, sızıntı alanının çevresindeki tüm cıvataları sıkma ve aynı zamanda tüp somun sıkma bu sorunu çözebilirsiniz. Sorunlar hala devam ediyorsa, conta, hemen değiştirmek için gerekir. Dişli Problemleri : vites vites değiştirmek veya kayma şeklinde Dişli sorunları tekrar otomatik bir şanzıman ile araç sahipleri için ortak bir sorun alanıdır. Dişli değiştirme sorunları vakum veya bağ kontrolleri geliştirilen herhangi bir arıza olduğunda ya oluşursa veya sıvı seviyesi aşağı gittiğinde. Bazen iç debriyaj veya grubum başarısızlığı da vites değiştirme sorunları için sorumludur. Bu sorunun basit çare, sıvı seviyesi düzenli kontrol gerçekleştirmek ve buna göre düzeltmek için . Akışkan dökülmesi: Bu da bazen, her zaman yüksek seviyede sıvıların düşük sıvı seviyeleri otomatik şanzıman için bir sorun teşkil edemez . zahmetli kanıtlamak. Yağ doldurma tüp sıvı dökülmesi, yüksek su seviyesi nedeniyle kaynaklanan bir sorun . Ancak, iç sıvı kaçağı, yağ filtresi veya havalandırma menfezi tıkanma da bazen sıvı dökülmesinden sorumludur. Bu sorunun olası çözüm filtre değiştirme ve gerekiyorsa değiştiriniz sıvı Düzensiz Dişli kaydırılması Bazen vites değiştirme bir gecikme olabilir. Bu, bazı iç arızalı bir sonucu otomobil parçaları, sıvı veya vakum hatları kırma düşük seviyelerde . Ancak bu sorun, ya da vakum hatları değiştirerek veya tamir ederek sabit veya sıvı düzenli check-up yardımı ile önlenebilir. İletimi Aşırı ısınma : düzenli aralıklarla iletim aşırı derecede ısınması, arızalı yol açar. Aşırı ısınma ağırlıklı olarak sıvı soğutucu hatları tıkanma nedeniyle oluşur . Herhangi bir tip yağ pompası veya sıvı veya sıvı seviyeleri azalma kusur, aynı zamanda iletim aşırı ısınmasına neden olmaktadır. Bu sorun, soğutucu hatları değiştirerek ve sıvı seviyeleri güncelleyerek çözülebilir. millet Yani, bu otomatik şanzıman sorun giderme ile ilgili bir makale oldu. Bunlar bazı ortak sorunları ve diğer pek çok sorunları vardır aracınızın otomatik şanzıman neden olabilir unutmayın. Olsa bu makaleyi okuduktan sonra artık sorun algılayabilir ve bir teknisyen ile tartışmak. Otomatik şanzıman onarım mekanik kendisi tarafından ele olduğunu dikkat edin. Ancak, sizin için araç güvenliği , ben daha az pahalı bir araba check-up gibi tüm araç düzenli check-up yapmak için tavsiye ederiz araba tamir !


    Bunların hepsi google translate'den çevrilme gibi. Çok kalitesiz çeviriler. Okuyup anlaşılmıyor bile?

    Ve fakat 5. sayfanın sonuna kadar okuduktan sonra ustama paylaşımları için de teşekkürü borç bilirim. Çok yararlı bir forum konusu olmuş. Müteşekkirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KMC -- 4 Haziran 2012; 23:12:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zzaf

    Herkese slm, meteg hocam yazdıklarını yaklaşlaşık 5-6 aydır takip ediyorum (6 aydır otomatik arabam olduğu için konuya dahil oldum :D ) insanlara yardımcı olmaya çalışmanızdan dolayı teşekkür ediyorum.
    Arkadaşlar benim sıkıntıma gelecek olursak;6 ay önce 2000 model opel OMEGA 2.5 benzinli araba aldım. Arabanın motor bakımlarını yaptırdıktan sonra arabayı denerken ani fren yapmak zorunda kaldım (frenleme 50km le giderken abs devreye girecek kadar sert yaptım) ve araba D modundan kenliğinden N' ye attı. Anlıyacağınız kendi kendine vites boşa geçti (vites kolu kendiliğinden N ye kaydı). Bu olayı 3.vitese çekip yaptığımda herhangi bir anormallik olmadı yani D'ye veya N'ye geçmedi. Bu olay üzerine şanzıman ustasına gittim ayaküstü bir denemenin ardından: nedeninin motor kulağı yada şanzıman kulağının kopmasından dolayı kaynaklanabilir dedi. Başka bir ihtimalde arka takozlardan olabilir dedi (ne alaka anlamadım, bilmediğimden). Başka birisi ise tam bilmemekle birlikte bu arabada ani frenlemede kendini korumak için kendiliğinden N' ye atabileceğini,geçebileceğini söledi.
    Bu konuda bilgisi veya başına böyle bişey geçen varsa yardımcı olursa çok sevinirim, başıma daha büyük masraf açmadan.


    selam işlerimin yoğunluğundan dolayı anında cevap veremiyorum fakat tüm sorulara cevap vermeye çalışacağım kusura bakmayın şanzuman veya motor kulağının kopmasından olabilir ama yine bakmak lazım vites kolunun ayarlarındanda yapabiliriyi günler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serghat

    quote:

    Orijinalden alıntı: çözüm kamil usta

    quote:

    Orijinalden alıntı: serghat
    okuşun
    Selamlar,

    İlk defa otomatik araç kullanıyorum ve kafama takılanlar var. Araç Hyundai Accent Era 2009 ve vitesler P-R-N-D-2-L. Yolda giderken uzun bir yokuş ineceksem motor freninden yaralanmak için ne yapmalıyım. Araç giderken D'den 2ye almaya korkuyorum şanzımana zarar veririm diye ve vitesin yanındaki OD düğmesine basıyorum, son viteste isem bir düşüğüne alıyor ve yavaşlama oluyor ama çoğu zaman bu yetmiyor ve frene yüklenmek zorunda kalıyorum.

    selam dik yokuş çıkarken fazla yüklenmemek için birinci vitesi seçebilirsiniz özellikle araç yüklüyse birinci vitesi tercih etmelisiniz inişlerde motor frenini sağlamak için yine birle inerek kopresyon yapabilirsiniz uygun şartlarda hızınıza göre ikiyi kullabilirsiniz iyi günler

    Teşekkürler Kamil Usta

    Araba yokuş inerken çok hızlanıyor ve sürekli freni kullanmak istemiyorum mecburen yandaki OD düğmesine basıyorum biraz fren yapıyor. Yeterince yavaşlayınca araba bayır aşağı giderken D'den 2'ye inmemin sakıncası yok yani.

    iyi günler sakıncası yoktur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hassannb

    merhabalar kamil ve mete usta inanın verdiğiniz bilgilerden sizlere ne kadar teşekkür etsek azdır,benimde bi sorum olacak 99 model golf aracım bulunmakta 4 ileri otomatik şanzıman R ye aldığımda doldurmayı hemen yapıyor D ye aldığımda geç doldurma yapıyor, 1 den 2 ye geçişlerde önce boşa çıkıyomuş gibi olup devir yükseliyo sonra vuruntu yaparak 2 ye geçiş yapıyor bu düz yolda ve ağır kullanırken yapmıyor yokuşta ve seri kullanımda yapıyor,bugünlerde kalkışlarda titreme sorunu yaşamaya başladım sebepleri ve yapmam gereken nedir ustam yardımcı olursanız sevinirim...

    iyi günler telefonla görüşmüştük umarım sorununuz çözülmüştür
  • Herkese selam.

    Her şeyden önce araç özelliklerini vereyim ki ona göre yorum yapabilesiniz değerli arkadaşlar:

    Araç özellikleri:
    1997 Hyundai Elantra 1.8 GLS 128 BG Benzin ve LPG (Atiker sıralı sistem)
    189000 KM de
    Triger seti biz almadan önce değişmiş 180000 km de (faturası var)
    Biz ise lastikleriydi, ön takımdaki eksikleriydi vs idi ne varsa aklımıza gelen değiştirdik.
    Otomatik vites yağı değiştirilmiş mi bilmiyoruz. Lakin yağına baktığımda kıvamı kırmızıya yakın duruyor pek eski gibi durmuyor. Yine de gelecek ay şanzıman yağını değiştirmeyi düşünüyoruz.

    Otomatik Vites bir aracı 10 gün kadar önde aldık. Elbette ki almadan önce servisine ve güvendiğimiz ustaya gösterdik. Araç 15 senelik olunca ufak tefek eksiklikleri de oluyordu. Lakin hemen hemen hepsini 1000 TL gibi bir maaliyetle yaptırdık ki piyasasına göre 2500 TL ucuza aldığımızı düşünürsek bu durum bizim işimize geldi. Aracı aldığımız kişi öyle yamuk yapacak birisi değildi. Kendisinde ve eşinde birer araba olup babasında da bir araba varken babası yaşlandıkça araba süremez olmuş ve eşi de doğum yapıp da izne ayrılınca 3 araba fazla geldiği için satmaya karar vermişler. Ben, eşimi de düşünerek otomatik vites olsun diyerek bu aracı aldım. Aslında hiçbir sıkıntısını görmedim. Lakin otomatik vitesler hakkında öncesinden bilgim olmadığı için son 10 gündür delidanalar gibi internette araştırma yapıp a dan z ye her otomatik vites konusunu okuyorum. En kaliteli olarak da bu konuyu buldum. Daha önceki meteg ustanın 50 sayfalık konusunu da okudum. Lafı fazla uzatmadan öncelikle meteg ustamıza ve çözüm kamil ustamıza teşekkürlerimi ve saygılarımı sunarım.

    Gelelim sıkıntımıza: Aracın P, N, R, L ve 2 konumlarında en ufak dahi bir sıkıntısı, sesi soluğu, vuruntusu yok. D konumunda da genellikle bir sıkıntısı yok. Lakin bazen oluyor ki 2 den 3 e geçerken sanki araç boşa düşmüş gibi 1 saniye kadar gaz yiyor ve devir yükseliyor sonra vitese geçiyor. Daha önce okuduğum mesajlardan buna benzer sıkıntı yaşayanlar olmuş ki söylenen yorum ve çözümleri aşağıya tekrar yazacağım.
    Bunu sadece 1 kez yaptı lakin okuduklarım tehlike çanlarının çaldığını söylüyor. Şöyle ki: 2 den 3 e geçiyor sonra vites resmen takılı kalıyor. Ne 4 e geçiyor ne de yavaşlayınca ya da durunca vites küçülüyor. Sanki araba 3 te kalkıyormuş izlenimi veriyor.

    Bu sorunlarımın nedenini ve çözümünü en önemlisi de bana yaklaşık maaliyetini bilen varsa ve paylaşırsa çok sevinirim.

    Bizim sorunlara benzer sdorunları yaşayan arkadaşlara verilen cevaplar:

    3 ten 4 e doldurma yapmadığı için vites geçişiini sağlıyamıyor.şanzuman yağında yanma olup olmadığı kont. edilmeli
    büyük olasılıkla şanzuman revizyonu gerekecek. yak. maliyet 1200,- olmalı ( komp. revizyon)

    aracınızın yağı dextron 2 fakat şanzuman belli bir km. katettiği için (şanzumanda aşıntılar) dextron 3 kullanmanız daha doğru olur.

    aracınızın arızası peugeot araçlarında sıkça rastlanılan selenoid arızasıdır.Basınç selonoidlerinin değişmesi gerekir.( bu arıza teşhisi,sizin vermiş olduğunuz bilgiler esas alınarak konulan teşhistir.)Selonoid değişiminde dikkat edilmesi gereken husus yan sanayi olan ürünleri kullanmamak aksi halde arıza sadece 1-2 ay içerisinde tekrar aks edecektir.
    Not: tahmini onarım tutarı orj. par.+işç. 450.- TL

    Şimdiden herkese teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Omomatik Fites -- 7 Haziran 2012; 11:24:39 >




  • Merhaba ustalarım burda bizi bilgilendirip yardımcı oldugunuz için teşekkür ederim benim aracım 1998 w210 kasa 111 motor otomatik vites mercedes avangarde sorunu vites 4 den 3 e düşerken hafif bir vuruntu var yağ ve filitresi değişti durum aynı sorunun kaynağı ve çözümü hakkında yardımınızı bekliyorum. İyi çalışmalar dilerim
  • Arkadaslar acil Kamil ustanın numarasına ihtiyacım var bilen yazabilirmi acil lütfen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 0555 501 75 94

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çözüm kamil usta

    quote:

    Orijinalden alıntı: cinarxx

    kamil ustam 96 model 5.20i otomatik vites bmw bir arac aldım bu aracların otomatik sanzımanları kapalı sistemmiş galiba onceki aracım peuget 306 da otomatik sanzıman yagını kolayca değiştirebiliyorduk.bmw 5.20i araclarda otomatik sanzıman yağı ozel bir aracla falan mı değiştirilebiliyor.su an için sanzumanımda problem yok ama en son ne zaman değiştiğini bilmediğimden yag ve filtrelerini değiştirmek istiyorum.lifte kaldırıp baktığımda altta sanzımanın altında tek bir vida var yağ cubugu falan yok.bilgilendirmeleriniz için simdiden teskkurler.

    selam cinarxx servise gidersen yardımcı olurlar belki parada almayabilirler yeni aldıysanız benim önerim yağını değiştrip sorunsuz bir şekilde binin çünkü evveliyatını bilmiyorsunuz aklınızda soru işareti kalmasın şimdi ben anlatsam size karışık gelebilir iyi günler

    kamil ustam cocugumun tedavisi için bu ay sonu ankaraya geliyorum.aracımın otomatik sanzıman yagını ve filtresini değiştirmek istiyorum.tahmini ne kadar maliyeti olur yağı ve filtreyi getirmem gerekir mi.yoksa elinizde mevcutmudur.birde tahmini ne kadar zamanımızı alır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: boreas06

    Arkadaşlar yeni corsa 1.4 enjoy 2009 model aldım. Vites geçirirken p den d ye r ye yada d den r ye , r den p ye falan vitesteki tetik butonuna basarak mı geçiriyoruz ? Tetiğe basıp basmamayı anlamadım.

    Bir de corsa 1.4 e LPG öneriniz ne olbilir Kamil Ustam ?
    Saygılarımla.. Ankara.

    selam vites değiştirme düğmesinden bahsediyorsunuz ona basmadan vites geçişi olmaz zaten olursa ayarsızlık vardır tüp modeli sormuşsunuz en iyisi prins fakat pahalı işini görmek istersen atiker şu anda iyi taktırabilirsiniz bu benim düşüncem iyi günler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Omomatik Fites

    Herkese selam.

    Her şeyden önce araç özelliklerini vereyim ki ona göre yorum yapabilesiniz değerli arkadaşlar:

    Araç özellikleri:
    1997 Hyundai Elantra 1.8 GLS 128 BG Benzin ve LPG (Atiker sıralı sistem)
    189000 KM de
    Triger seti biz almadan önce değişmiş 180000 km de (faturası var)
    Biz ise lastikleriydi, ön takımdaki eksikleriydi vs idi ne varsa aklımıza gelen değiştirdik.
    Otomatik vites yağı değiştirilmiş mi bilmiyoruz. Lakin yağına baktığımda kıvamı kırmızıya yakın duruyor pek eski gibi durmuyor. Yine de gelecek ay şanzıman yağını değiştirmeyi düşünüyoruz.

    Otomatik Vites bir aracı 10 gün kadar önde aldık. Elbette ki almadan önce servisine ve güvendiğimiz ustaya gösterdik. Araç 15 senelik olunca ufak tefek eksiklikleri de oluyordu. Lakin hemen hemen hepsini 1000 TL gibi bir maaliyetle yaptırdık ki piyasasına göre 2500 TL ucuza aldığımızı düşünürsek bu durum bizim işimize geldi. Aracı aldığımız kişi öyle yamuk yapacak birisi değildi. Kendisinde ve eşinde birer araba olup babasında da bir araba varken babası yaşlandıkça araba süremez olmuş ve eşi de doğum yapıp da izne ayrılınca 3 araba fazla geldiği için satmaya karar vermişler. Ben, eşimi de düşünerek otomatik vites olsun diyerek bu aracı aldım. Aslında hiçbir sıkıntısını görmedim. Lakin otomatik vitesler hakkında öncesinden bilgim olmadığı için son 10 gündür delidanalar gibi internette araştırma yapıp a dan z ye her otomatik vites konusunu okuyorum. En kaliteli olarak da bu konuyu buldum. Daha önceki meteg ustanın 50 sayfalık konusunu da okudum. Lafı fazla uzatmadan öncelikle meteg ustamıza ve çözüm kamil ustamıza teşekkürlerimi ve saygılarımı sunarım.

    Gelelim sıkıntımıza: Aracın P, N, R, L ve 2 konumlarında en ufak dahi bir sıkıntısı, sesi soluğu, vuruntusu yok. D konumunda da genellikle bir sıkıntısı yok. Lakin bazen oluyor ki 2 den 3 e geçerken sanki araç boşa düşmüş gibi 1 saniye kadar gaz yiyor ve devir yükseliyor sonra vitese geçiyor. Daha önce okuduğum mesajlardan buna benzer sıkıntı yaşayanlar olmuş ki söylenen yorum ve çözümleri aşağıya tekrar yazacağım.
    Bunu sadece 1 kez yaptı lakin okuduklarım tehlike çanlarının çaldığını söylüyor. Şöyle ki: 2 den 3 e geçiyor sonra vites resmen takılı kalıyor. Ne 4 e geçiyor ne de yavaşlayınca ya da durunca vites küçülüyor. Sanki araba 3 te kalkıyormuş izlenimi veriyor.

    Bu sorunlarımın nedenini ve çözümünü en önemlisi de bana yaklaşık maaliyetini bilen varsa ve paylaşırsa çok sevinirim.

    Bizim sorunlara benzer sdorunları yaşayan arkadaşlara verilen cevaplar:

    3 ten 4 e doldurma yapmadığı için vites geçişiini sağlıyamıyor.şanzuman yağında yanma olup olmadığı kont. edilmeli
    büyük olasılıkla şanzuman revizyonu gerekecek. yak. maliyet 1200,- olmalı ( komp. revizyon)

    aracınızın yağı dextron 2 fakat şanzuman belli bir km. katettiği için (şanzumanda aşıntılar) dextron 3 kullanmanız daha doğru olur.

    aracınızın arızası peugeot araçlarında sıkça rastlanılan selenoid arızasıdır.Basınç selonoidlerinin değişmesi gerekir.( bu arıza teşhisi,sizin vermiş olduğunuz bilgiler esas alınarak konulan teşhistir.)Selonoid değişiminde dikkat edilmesi gereken husus yan sanayi olan ürünleri kullanmamak aksi halde arıza sadece 1-2 ay içerisinde tekrar aks edecektir.
    Not: tahmini onarım tutarı orj. par.+işç. 450.- TL

    Şimdiden herkese teşekkürler...

    selam otomatik şanzuman konusunda bayağı araştırma yapıp bilgilenmişsiniz bu çok güzel ve yararlı sizin anlatımınıza göre hidrolik beyinde arıza gösteriyor bunların selenoidleri takım şeklinde değişiyor sizin anlayacağınız beyne ve selenoidlere bakmak lazım ona göre bir işlem yapılması gerekir iyi günler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YASIN GENC

    Merhaba Kamil Ustam;

    Paylaşımlarınız için çok teşekkür ediyoruz.Gerçekten çok faydalı bildirileriniz var.Antalyadan Yasin Ben,2007 micra otomatik sahibiyim,son bir kaç gündür bir sorun yaşıyorum.1-2-3.viteslere normal geçiş yapılıyor fakat 4.vitese geçmiyor,nedeni ne olabilir.Değerli vaktiniz için teşekkürler.

    selam sizin araç şanzumanı cvt kayışlı şanzumandır muhtemelen cihaza bağlayıp daha fazla bilgi olursa soruna çabuk ulaşırız aracın ekranında her hangi bir uyarı veriyormu şanzuman yağına bakmak lazım her hangi bir kararma veya eksik varmı bu şanzuman zincirli olduğundan dolayı yağları değişiktir filitre değişimi yapın iyi günler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrleoo

    Kamil usta bahsettiğim ses videonun 16.saniyesinde başlıyor.



    selam sizle telefonda konuşmuşduk iyi günlerr
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KMC

    quote:

    Orijinalden alıntı: çözüm kamil usta

    Otomatik şanzıman, manuel meslektaşı üzerinden veri iletimi en çok tercih edilen şeklidir. Bunun nedeni, bir otomatik şanzıman ile donatılmış bir araç değil çok çaba gereklidir . Otomatik şanzımanlar normal bir otomatik şanzıman, arızalı olabilir, bazen çok sorun neden değil? Bir gerçek rahatsız bir otomatik şanzıman sistemi karmaşık tasarım ve çalışma anlayışının ötesinde bir ev mekanik ve aynı zamanda garaj vites gereklidir, çünkü bu sorunları gidermek için düzenli olarak araç kiti mevcut değildir. Otomatik şanzıman, herhangi bir sorun neden olup olmadığını, genellikle bir uzman teknisyen alınacak tavsiye, ama aynı zamanda bu sorunun tam olarak ne olduğunu kontrol etmek daha iyidir? Bu tartışırken, size yardımcı olacağını araba sorunları mekanik ve mekanik size teslim etmeye devam ettiğini uzun tasarının ayrıntıları hesaplamak . Bazı otomatik şanzıman sorun giderme yaparken bulunan çok ortak sorunları ile ilgilenen bir makalede, burada iki şey size yardım için. Otomatik Şanzıman Sorunlarını Giderme bir otomatik şanzıman sorun giderme en sık karşılaşılan sorunlar aşağıda ele alınmıştır . Akışkan Sızıntı: En büyük otomatik şanzıman endişe sıvı kaçağı olmasıdır. Akışkan genellikle dolgu tüp ya gevşek ya pan conta bir arıza olduğu zaman sızıntı başlar. Ancak, bir ön tedbir olarak, sızıntı alanının çevresindeki tüm cıvataları sıkma ve aynı zamanda tüp somun sıkma bu sorunu çözebilirsiniz. Sorunlar hala devam ediyorsa, conta, hemen değiştirmek için gerekir. Dişli Problemleri : vites vites değiştirmek veya kayma şeklinde Dişli sorunları tekrar otomatik bir şanzıman ile araç sahipleri için ortak bir sorun alanıdır. Dişli değiştirme sorunları vakum veya bağ kontrolleri geliştirilen herhangi bir arıza olduğunda ya oluşursa veya sıvı seviyesi aşağı gittiğinde. Bazen iç debriyaj veya grubum başarısızlığı da vites değiştirme sorunları için sorumludur. Bu sorunun basit çare, sıvı seviyesi düzenli kontrol gerçekleştirmek ve buna göre düzeltmek için . Akışkan dökülmesi: Bu da bazen, her zaman yüksek seviyede sıvıların düşük sıvı seviyeleri otomatik şanzıman için bir sorun teşkil edemez . zahmetli kanıtlamak. Yağ doldurma tüp sıvı dökülmesi, yüksek su seviyesi nedeniyle kaynaklanan bir sorun . Ancak, iç sıvı kaçağı, yağ filtresi veya havalandırma menfezi tıkanma da bazen sıvı dökülmesinden sorumludur. Bu sorunun olası çözüm filtre değiştirme ve gerekiyorsa değiştiriniz sıvı Düzensiz Dişli kaydırılması Bazen vites değiştirme bir gecikme olabilir. Bu, bazı iç arızalı bir sonucu otomobil parçaları, sıvı veya vakum hatları kırma düşük seviyelerde . Ancak bu sorun, ya da vakum hatları değiştirerek veya tamir ederek sabit veya sıvı düzenli check-up yardımı ile önlenebilir. İletimi Aşırı ısınma : düzenli aralıklarla iletim aşırı derecede ısınması, arızalı yol açar. Aşırı ısınma ağırlıklı olarak sıvı soğutucu hatları tıkanma nedeniyle oluşur . Herhangi bir tip yağ pompası veya sıvı veya sıvı seviyeleri azalma kusur, aynı zamanda iletim aşırı ısınmasına neden olmaktadır. Bu sorun, soğutucu hatları değiştirerek ve sıvı seviyeleri güncelleyerek çözülebilir. millet Yani, bu otomatik şanzıman sorun giderme ile ilgili bir makale oldu. Bunlar bazı ortak sorunları ve diğer pek çok sorunları vardır aracınızın otomatik şanzıman neden olabilir unutmayın. Olsa bu makaleyi okuduktan sonra artık sorun algılayabilir ve bir teknisyen ile tartışmak. Otomatik şanzıman onarım mekanik kendisi tarafından ele olduğunu dikkat edin. Ancak, sizin için araç güvenliği , ben daha az pahalı bir araba check-up gibi tüm araç düzenli check-up yapmak için tavsiye ederiz araba tamir !


    Bunların hepsi google translate'den çevrilme gibi. Çok kalitesiz çeviriler. Okuyup anlaşılmıyor bile?

    Ve fakat 5. sayfanın sonuna kadar okuduktan sonra ustama paylaşımları için de teşekkürü borç bilirim. Çok yararlı bir forum konusu olmuş. Müteşekkirim.

    selam ben size teşekkür ederim elimden geldiği kadar sizlere yardımcı olmaya çalışıyorum ben bunları okuyunca hızlı bir şekilde anlayıp sizinde bilgilenmeniz açısından paylaşmaya çalışıyorum telafuzda karışıklık olabilir ilk okul mezunu bir insanım hatam varsa affola iyi günler




  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.