Şimdi Ara

Sompo Japan Sigorta Nasıl? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
116
Cevap
3
Favori
84.851
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • damneed D kullanıcısına yanıt
    Değerli dostum ,

    Yanlışınız var ne yazık ki.Kasko genel şartlarında özel şartlara bağlı olarak , bildirim yükümlülüklerinin değiştirilebileceği( ağır hasar ve hırsızlık hasarları dışında) belirtilmiştir.

    Buna istinaden şirketler özel şartlarında sizin verdiğiniz uzantıda belirtildiği gibi üretilen her poliçe ve açılan her hasar dosyası anlık ve otomatik olarak transfer eder ancak özel şartları gereği ve kanıt esası ile bildirilmesi karşılığında belirlenen plastik aksam hasarları hasar tutarının dışında bırakılabilir.

    0 TL olan hasarlar da sisteme işlemediği için bir hasar dosyası gözükmemektedir.

    Bununla birlikte tahkim komisyonuna üye olmayan şirketler yine özel şartlarında değişikliğe giderek belirli onarımları kasko hasar kapsamı dışında değerlendirme hakkına sigortacılık kanunun on altıncı maddesine göre reasürans şirketlerine bildirmek koşuluyla sahiptir.

    Bu madde de Türkiye'nin en eski sigorta şirketi olan Anadolu sigorta tarafından yıllardır uygulanmaktadır.

    İsterseniz hazineye veya tahkime sorabilirsiniz verecekleri cevap aynı olacaktır.

    Düzenleme ; Belirtmekte yarar var ben bütün hasarların işlenmesi gerektiğini savunurum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spacewolf -- 9 Şubat 2017; 16:18:50 >
  • son yenileme en düşük fiyatı verdiler bende sompo dan yaptırdım,
    umarım ihtiyacım olmaz.
  • sompo iyidir pert dosyam vardı 1 ay geçmeden paramı hesabıma aktardı.
  • Bu güne kadar iyi dediğim fakar sabrımın tükendiği bir firma 06.10.2017de kaza yaptık tutanak tutuldu işlem başladı 10.10.2017de aracı sanayiye bıraktır expert ile araca bakıldı 1hafta araç sanayide kalacak denildi. Araç temin edilecekti sözde o günde. Tarih 14.10.2017oldu araç temin edilmedi. Acil işim vardı işlerim hep aksadı araç olmadı ve rahat seyahat edemediğim için. Bu firma benim gözümde artık 5para etmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jaximus95 J kullanıcısına yanıt
    Merhabalar
    Öncelikle geçmiş olsun bu tarz konuları sizin adınıza acentenizin takip etmesi ve yardımcı olması gerekiyor aslında ikame araç çok basit çözülebilen bir iş 05352888216 telefon numaram dilerseniz ararsanız sizin adınıza ikame aracınızın talebini gerçekleştirebilirim.
    saygılarımla...
  • Arkadaşlar herkese merhaba

    Kasko ve trafik sigortası ile ilgili sorularınız için benim ile iletişime geçebilirsiniz.
    Her konuda yardımcı olamaya hazırım.

    Sigorta içinde fiyat alabilirsiniz. 20 Firma ile anlaşmam mevcut. Hepsinden fiyat araştırması yaparak bilgi veriyorum.
    Bu aralar kasko ve konut sigortasında çok uygun fiyatlar çıkıyor. Konut sigortasını 150 tl ye yapabiliyoruz eviniz ve eşyalarınız güvende oluyor.

    İletişim için,
    Fatih Samur
    Fatihsamurr@gmail.com
    0531 083 90 64
    Fora sigorta
     Sompo Japan Sigorta Nasıl?
  • Anlaşmalı olduğu servise gittim ön camda çatlak vardı.Kaskodan bir değişim hakkım var. 2 ay oldu geciktirdi.Çok laubali biriydi.Müşteriye saygı sıfır. İptal ettim ben de. Şikayet oluşturdum bekliyorum. Ne yapabilirim başka ? Orjinal cam için bu kadar beklenir mi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tsfirtina -- 14 Kasım 2017; 21:6:27 >
  • tsfirtina kullanıcısına yanıt
    policenizde orjinal cam klozu varmiydi acaba bende sompo acentesiyim bu zamana kadar hicbir musterimin cam ile alakali sikayet unsuru olustugunu duymadim bence bunu policenizi duzenleyen acente ile paylasirsaniz yardimci olacaktir diye dusunuyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umaysigorta

    policenizde orjinal cam klozu varmiydi acaba bende sompo acentesiyim bu zamana kadar hicbir musterimin cam ile alakali sikayet unsuru olustugunu duymadim bence bunu policenizi duzenleyen acente ile paylasirsaniz yardimci olacaktir diye dusunuyorum

    Sorun bu anlaşmalı olduğu serviste. Önüne gelenle anlaşma yapılmaz ki. Şu an bekliyorum artık bana güvenilir bir yer söylesinler ya da yetkili servise yönlendirsinler. 60 günü geçti yahu.
  • Son aylarda adını daha da duyuran bir şirket! İlk defa bu yıl onlardan yaptırdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sedatmetu S kullanıcısına yanıt
    araç tam hasar alması(pert yani) veya çalınması durumunda GÜMRÜKSÜZ bedelini ödeyeceğini yazıyor. yani beyefendiler bana %30-%40 (artık neyse gümrük oranı) bu kural hala geçerli mi acaba
  • bununla ilgili somponun sayfasında yazan ifade şöyle:

    Onarım masraflarının sigortalı aracın rizikonun gerçekleştiği tarihteki değerini aşması ve aynı zamanda eksper raporu ile aracın onarım kabul etmez bir hale geldiğinin tespit edilmesi durumunda, araç tam hasara uğramış sayılır. Aracın tam hasara uğraması halinde, aracın hasar anındaki rayiç değeri ödenir. Bu durumda, aracın Karayolları Trafik Yönetmeliğinin ilgili maddesi hükümleri doğrultusunda hurdaya ayrıldığına dair hurda tescil belgesi sigorta şirketine ibraz edilmeden araç sahibine sigorta tazminatı ödenmez. Değeri tamamen ödenen araç ve aksamı, talep ettiği takdirde sigortacının malı olur. Aynı şekilde kısmi onarımlarda parçaların sigorta şirketi tarafından tedarik edilmesi halinde hasarlı parçalar talep ettiği takdirde sigortacının malı olur.
  • arkadaşlar reklamlarda geçen mini kasko fiyatlarını bilen var mıdır? 2006 model 1.5 dci reno megane 2 aracıma düşünüyorum.kasko içeriği de önemli tabi.
  • Bu ayın 21 inde sigortam bitiyor en ıygun sompo 583 diğerleri genel olarak 80 ila 100 lira daha pahalı galiba sompodan kestiricem policeyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SOMPO dan sakın herhangi bir sigorta yaptırmayın.Aracım 14.02.2023 tarihinde trafik kazası-hasar nedeniyle servise girdi.Tüm uğraşlar sonucu 02.06.2023 tarihinde servis tarafından onarılarak kendi garajlarına çekildi.Ancak bugün 13.06.2023 tarihi olmasına karşın ''servis sigorta sirketinin onayı ''olmadığı için aracı hala teslim etmedi.11 gündür aracın tamiri bittiği halde aracımızı servisten alamadık.Her yönü ile dandik,duyarsız,ilgisiz bir şirkettir.Son 4 aydır yaşadıklarımı ayrıntılı yazamıyorum.Yazması bile sinir bozucu.Aklıma geldikçe deliriyorum.

  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.