Şimdi Ara

Citroen DS4 (alındı test edildi) 4 aylık araştırma sonucu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
77
Cevap
3
Favori
86.124
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar arkadaşlar 4 aydır araç alımı için hem araştırma hemde test sürüşleri yaptım Fiat Punto bana yeter diye başlayıp bütün B ve C sınıfı araçları test edip araştırdıktan sonra son hafta 10000km de Sedefli Beyaz DS4 aldım . Sıfır citroen yeni kasa C4 almayı düşünürken şimdi ki aracımı çok daha avantajlı geldiğini düşünüp, sıfır ve de aynı donanımdaki bayi fiyatı 67.000tl olan Dsport modelini sahibinin acil paraya olan ihtiyacından dolayı ve de sıkı bir pazarlıkla 56.000tl aldım. Araç 2011 in 9 ncu ayında trafiğe çıkmış. Almadan önce kafamdaki en büyük soru işareti şansızmandaki 1 ve 2 nci viteslerdeki yığılma konusu çok düşündürmüştü beni ama aracı test ettikten sonra kafamda soru işareti kalmadı. Ben araç konusunda çok tecrübeli biri değilim Bu konuda yapacağım yorumlar pekte sağlıklı gelmeyebilir o yüzden kendi izlenimlerimin dışında Babamın ve de daha tecrübeli arkadaşlarımın görüşlerinden bahsetmek istiyorum. Peder bey 30 senelik şöförlüğün de bu güne kadar bir çok farklı marka ve de ebatlarda araçlar kullandı. %80 nide dizel motordu Son 12 yılda Mercedes e200d ve de e250d kullandı bir senedir de Jetta 1.9 tdi kullanıyor.

    Aracı test için çıktığımız 200km lik yolculukta Otobana çıkmadan önce kasislerden biraz sert geçiş yapan babam bu aracın süspansiyonları ve amortisörleri kullandığım Jetta dan daha iyi hatta mercedes ayarında iş yapmışlar dedi.

    Motor ve Sürüş : Yarı otomatik şanzımanlı 1600cc 112hp lik e-Hdi motor 270 tork gibi bir değerle istenildiği zaman gücü ayağınızın altına seriyor, tabi ilk gaza bastığınız yarım saniyelik geçikmeden sonra. Genel olarak eco modda gitme gibi bir karaktere sahip araç ekonomi yapmak için düşük devirlerde vites geçişi yapıyor buda haliyle yakıt tasarufu düşünülerek yapılmış bir durum Peder bey araca ilk oturduğunda Bu araç devirsiz gidiyor dedi sonra 1 ve 2 nci vitesteki gaz pedal ayarını ayarlayınca (yani araca az bişe alışınca bu sorunu çözüyorsunuz) Bu anlatığım durum Auto modda giderken ki durum aracı Manuel viteste yani direksiyondan vitesli kullandığınızda tam bir canavara dönüşüyor :) Hele de kickdown yapıp (gazı köklediğinizde) pedalın sonuna doğru bir anahtar düğmesine basmışınız gibi klik yapıyor işte o zaman overboost devreye giriyor araç 285 tork çıkıyor sizi koltuğu biraz daha fazla gömüyor 0-100km hızlanma süresi 11 saniye Artı olarak bence çok güzel düşünülmüş Auto modda giderkende direksiyondan vites küçültüp aracı atağa kaldırabiliyorsunuz Bunu yaptığınız zaman eğer gaz pedalına biraz yüklenirseniz DS4 ayağınızı gaz pedalından çekene kadar aracınızı hep yüksek devirde ve de performanslı şekilde vites değişimine zorluyor ayağınızı gazdan çektiğiniz takdirde hemen vites büyültüp ekonomi yapıyor. Peder Beyin ilk dikkatini çeken olaylardan biriside aracın gerçekten çok sessiz çalışmasıydı. İlk geldiği trafik ışığında 8km altına düşen araç hemen motoru kapatıp ekonomi yapmaya başlayınca Peder bey istop ettirdiğini düşünüp eli anahtara gitti :D dedim start-stop devrede ayağını fren pedalından çek, çeker çekmez motor çalışınca peder beyin tepkisi hmmmm oldu bunu teori de çok kez okumuştum. Pratikte bu kadar sağlıklı ve de düzgün çalışması beni gerçekten şaşırttı bazı okuduğum yorumlarda start stopun kararsızlık ve de stabil olmamasından şikayet edenlere bu sistemi birde citroen de denemelerini tavsiye ederim. Citroen bu işte oldukça başarılı bir iş çıkarmış. Yalıtım ve araç içine motor sesini alma konusunda kesinlikle çok başarılı, şöyle ki kırmızı ışıkta durduğunuzda aracın durup çalıştığını ayağınızın altındaki fren pedalının çalışırken titreşimden anlıyorsunuz. Yalıtım konusunda kuzenimin 2008 model 5.20d BMW siyle karşılaştırdığında en az benim araç kadar sessiz demesi DS4 ün Bu konuda çıtayı oldukça yukarı çaktığını söyleyebiliriz. Benim en hoşuma giden özelliklerinden birisi aracın asfalt üzerinde yağ gibi akması sessiz ve de çok iyi ayarlanmış süspansiyonlara uzun yolculuklarda masaj yapan koltuk ve de cruze control konforuda eklenince arkadaşımın yorumu şu oldu. Allahım fıtığım düzeldi Arabayı ben mi kullanıyorum yolcu muyum anlamadım dedi 1300kg ağırlığındaki DS4 için bence bu motor oldukça başarılı. Direksiyon sertliği bana biraz fazla geldi bunun nedenide 18" jantlardan diye tahmin ediyorum . Çoğu arkadaşımın bu araç ve de C4 için en büyük sıkıntının şansızman olduğunu söylüyorlar kısmen de haklılar eğer bu aracı test sürüşü yapıp kullandılarsa kesinlikle bu durumun farkına varırlar ama bunu araca alıştıktan sonra geçecek bir problemmiş gibi düşünmezler. Ayrıca şuan servislerinde bu sorunu büyük ölçüde gideren bir yazılım güncelleme durumu mevcutmuş bende yaptırmayı düşünüyorum ama biraz daha bu şekilde kullanıp iyice olayı kavradıktan sonra yaptıracam ki farkını çok daha iyi algılayabileyim. Genel olarak motor ve de sürüş puanım 8/10 bir puanı şanzımanın durumu için diğer 1 puanıda objektif olabilmek adına kırıyorum aracı son test eden arkadaşımın (kendisi İlker Başbuğ dan tutun bir çok paşanın söförlüğünü yaptı çok sayıda makam aracı kullandı ) Benim bu araca puanım 10 üzerinden 11 dedi.

    Yakıt Durumu : DS4 60 litrelik yakıt deposu var gözüküyor ama şöylede garip bir durumla karşılaştım aracı aldığımda yol bilgisayarı yakıt az 60km gider diyordu bende Mazotun zamlandığı gece Shell e uğradım ve de fulle dedim araç bu durumda 59.5litre mazot daha aldı yani burdan ben şunu çıkardım 0.5lt mazotla 60km gidiyormuş ya da bahsedildiği gibi 60lt değil daha fazla (belki 61 lt alıyordur) kapasiteye sahip bir depo olması gerekir. Aracın fabrika yakıt tüketim değerleri Şehir içi 4.8 Şehir dışı 4.1 ortalama 4.4 nerdeyse bir B sınıfı araç kadarda ekonomik, depoyu fullediğim de açıkcası biraz hayal kırıklığına uğradım nedeni bir kaç tane resimde görmüştüm yeni meganelarda depoyu fullediğinde yol bilgisayarı 1300km gider gibi bir değer gösteriyordu DS4 ise full depoda 800km gider diye gözüktü sayacı sıfırladım. 30km yol aldıktan sonra ki %70 inde performanslı ve de kickdown denemeleri yaptım yol bilgisayarı 780km gösterdi ertesi gün peder bey ufak bir uzun yol testi yapalım dedi otobana çıktığımızda 760km gider gösteren yol bilgisayarı 15 dakikalık sabit ve 110km civarında gidişte 860km gider gösterdi ve yüzüm gülmeye başladı yol bilgisayarlarının anlık tüketim değerlerini hesaplayarak kalan mazotla ne kadar yol yapacağını göstermesi durumundan kaynaklı olduğunu görmüş oldum toplamda şuan 200km yol yaptım ve araba ortalama 7.2lt harcamış ki uzun yolda 180km gördük ve 130km altına da düşmedik diyebilirim. Gün sonunda hala 780km gider diyordu bu kullanım koşullarında 900-950km gider diye düşünüyorum. Uzun yolda hırs yapıp cruze ve de sabit 90-110km arası hızda 1300km yapabileceğini düşünüyorum. Yakıt tüketim değeri puanım spor sürüş tarzına rağmen oldukça ekonomik geldi bana bu yüzden 8/10 veriyorum.


    Tasarım ve Donanım : Belkide bu araç için en çok konuşulması gereken konuda donanım zenginliği ve dikkatleri üzerine çeken mükemmel tasarımı (şahsi görüşüm tabiki tasarım olayı çok göreceli birşey dünyanın en iyi tasarımına da sahip olsa beğenmeyen beğenmez saygı duymak gerekir). Çok farklı zevklere sahip kişilerinde özellikle eniştem tam bir sedan hastası ve her hatchback araca da burun kıvırmasına rağmen DS4 için çok güzel yapmışlar Jip diyecem değil normal hatchback diyecem değil ama her neyse gözüme güzel gözüküyor dedi. Okuduğum bir makale de Üst Düzey bir citroen yetkilisi 2011 yılında DS4 lerden 450 adet satmayı hedefliyorlarmış. Yani tahminime göre bu araçtan şuan türkiye trafiğinde 600 adet civarında olmalı ki bunlardan bir taneside bende türkiyedeki ferrari porcshe sayısından daha az ve de elit :D Bu durumun şöyle hoş sonuçları oluyor Geçtiğimiz gece istanbul boğazına karşı bir şeyler yiyip içelim dedik gittiğimiz mekanın önündeki araçlar herhalde en ucuzu 60bin dolar civarıdır. (ferrariler s2000 vb.) geçerken adamların kafalarını çevirip DS4 süzmeleri acayip hoş bir duygu Kesinlikle fiyatının çok daha üzerindeymiş imajı var. Bu arada benim mesleğimin tasarım üzerine o yüzden bu aracı gördüğüm ilk dakika da bir aşk başladı lakin fiyat olarak kesin 70.000tl den başlıyordur diye düşündüm. Dış hatlarda bolca kullanılan krom malzeme yan yüzeydeki çizgisel katlar araca hem zenginlik hemde sportif bir görsel sunmuş. DS4 ün ön kısmı yeni C4 ten çok iz taşıyor gerçi bu benim için bir artı çünkü C4 ün ön tasarımı hoşuma gidiyordu ama arka kısmını o kadar başarılı bulmuyordum. DS4 ün ön kısmında bulunun gündüz led aydınlatması çok hoş bir hava katmış araca, önden baktığımızda dikkati çeken bir diğer hususta üst birleşim yeri daha geride olan zenith camın başınızın üstünde bitmesi, aracın içindeyken hareket kabiliyeti olan güneşliklerle isterseniz güneşliği geri çekip görüş alanınızı artırıyorsunuz aracınızın içindeki hava değişiyor daha büyük bir araç kullanıyormuş hissi uyandırıyor güneşliği öne doğru çektiğinizde ise içerden daha sportif bir görünüş alıyor yola olan dikkatinizin artıyor tıpkı avına kitlenmiş bir kurt gibi kaşları çatılıyor aracın Benim aldığım DS4 dsport Sedefli Beyaz + design paket, design paketle gelen yan krom aynalar aracın diğer krom kısımlarıyla uyum içinde ayrıca geçişlerdeki ufak ayna sürtmelerinde çizilme derdi normal boyaya göre yok. bu aracı almayı düşünen arkadaşlara +1400tl farklı satılan sedefli beyazı rengini öneririm gerçekten inci gibi duruyor ve de baktığınız açıya göre parlıyor DS4 ün yerden yüksek oluşu aracın altının sürtme gibi bir durumunu nerdeyse ortadan kaldırıyor ayrıca bu yüksekliği ona Suv bir araç görünümü kazandırıyor. Yan görünüşte ilk dikkati çeken design paketle 18" olarak gelen çelik jantlar DS4 e inanılmaz yakışmış dstyle modelinde jantlar 17" olarak geliyor. Yan görünüşten baktığınızda arka kapının olmadığını düşünüyorsunuz Seat leon ve giulietta gibi gizlenmiş kapı kolları mevcut bu da Suv görünümlü aracınıza birde coupe havası katıyor :) DS4 te arka kapı bonus olarak düşünülmüş bu yüzden arka kapıya tasarımdan dolayı yeteri kadar yer kalmamış arkaya binerken biraz dar geliyor ama bindiğinizde içerisi normal coupe araçlara göre daha geniş diz mesafesi sıkıntı yaratacak darlıkta değil Ama çok uzun boylu arkadaşlar için arka alanın tavan yüksekliği sıkıntı olabilir bu durum aynı zamanda arka cam alanını da otomatikman etkiliyor tasarımdan dolayı ufak düşünülmüş gerçi yan aynaların konumu ve gösterdiği açılar Peder beye de bana da çok iyi geldi. Gelelim DS4 ün arka kısmına kromaj kaplı arka difizör beni resmen büyüledi.İçerisine led güzlenmiş stop lambaları çok güzel duruyor. design paketle arka spoiler siyah mat renkli olarak geliyor. Ayna altı eşik aydınlatmaları mevcut. O kadar çok detay var ki mutlaka atladığım kısımlar kalıyordur. mesela yan marşpiyeller plastik gibi duruyor bende aracı yakından görünce fark ettim Onunda üstünde mat kromaj mevcut. Gece aracınıza açmak için anahtara tıkladığınızda otomatik katlanan aynalar açılırken DS4 sizi mest edecek güzellikte bütün ışıklarını yakıyor ve birden çevredeki dikkatli gözler ne oluyor diye ister istemez dönüp bakıyorlar Bagaj hacmi 360 litre hatchback bir araç için oldukça yeterli ekstradan uzun ve bagaja sığmayacak kayak takımı ve vb. uzun eşyalar için bagaj ile arka koltuk ortasında istenildiğinde açılabilen bir kapak mevcut böylelikle bu tarz uzun eşyalarınızda sorunsuz şekilde araçınızda taşıyabiliyorsunuz. Bagajın sol tarafında sağ simetrisindeki gibi bir aydınlatma ışığı mevcut ama bu sol taraftaki ışığın farklı bir özelliği var Aslında sol taraftaki bu ışık şarjlı bir el freni ufak bir detay ama araçla kombine olması güzel düşünülmüş bir olay. Aracın iç tasarımı yeni C4 ile aynı sayılır ufak tefek farklar dışında DS4 u seçmeden önce citroen C4 un iç tasarımını malzeme kalitesini gördüğümde işte bu dedim yarı otomatik şanzımanlısındaki vites kısmının düz oluşu yüksek oluşu benim çok aradığım bir özellikti. Çok uzatmaya gerek yok DS4 ün içini görmeden önce en çok beğendiğim araç içi astra idi lakin DS4 astrayı bu konuda bana göre ikinciliğe itti o kadar çok özellik var ki hangisini anlatayım bilemiyorum


    Koltukların %80 ni deri kaplama sadece oturduğunuz kısımda kumaş kullanılmış başlık tasarımlarıda sportif ve de çok yakışıklı oturduğunuzda yanlarda sizi kavrayan sportif bu koltuklar ısıtmalı aynı zamanda masaj özelliği bulunuyor
    Aracın göstergeleri Hem analog hemde digital olarak tasarlanmış farklı renklerde kullanma opsiyonunuz mevcut
    Otomatik yanan farlar
    Yağmur sensörü
    ABS, ESP (elektronik stabilite programı), ASR (Antipatinaj sistemi), EBA (Acil Fren Destek Sistemi), EBD (Elektronik Fren Güç Dağılımı)
    Hill Holder (yokuş kalkış desteği)
    Viraj yönüne göre dönen far aydınlatma sistemi
    Led Gündüz ışıkları
    Ön sis farları
    Karartılmış arka camlar
    Hava yastıkları
    Ani frenlerde otomatik yanan flaşörler
    Immobilizer
    Start-Stop
    Kemer ikaz uyarı sistemi
    Kör Nokta uyarı sistemi
    Direksiyondan kumandalı vites değişimi (F1 vites)
    Yükseklik ve de derinlik ayarlı hidrolik direksiyon
    Uzaktan kumandalı merkezi kilit
    Elektrikli ısıtmalı eşik aydınlatmalı katlanabilir yan aynalar
    Ambiyans Aydınlatma
    Arka bölümde led okuma lambaları
    Zemin aydınlatma
    Kendiliğinden kararan iç dikiz aynası
    Programlanabilir hız sabitleyici ve hız sınırlayıcı
    6 hoparlör + subwoofer
    Yüksekliği ayarlı ön koltuklar
    iki gün sonra fark ettiğim ön koltuklar altında çekmeceler Ayrıca ön koltuklarda elektrikli bel desteği mevcut
    Park sırasında gecikmeli sönen farlar
    Alüminyum Spor pedallar kapı eşiği DS4 logolu krom kaplama
    Elektrik park freni
    Ön arka park sensörleri
    Araç hareket halindeyken size çok yaklaşanları yol bilgisayarından görebilme
    Şerit kontrol sistemi
    Bluetooth
    230v ev elektriği
    3 kademe yüksekliği olan kaymalı kolçak
    Buzdolabı (Çamaşır makinesi bir sonraki versiyonda olacak sanırım) buzdolabı haznesi oldukça büyük tutulmuş çok kullanışlı geldi bana
    Çift bölmeli digital klima
    Gece sürüş modu
    Denon müzik sistemi bagajda fabrikadan çıkışlı devasa subwoofer mevcut

    inanın söylemeyi unuttuğum şeyler vardır. DS4 Citroen markasının bence bu güne kadar yaptığı en güzel iş ( DS5 hariç tutuyorum )

    DS4 için yazılacak daha çok şey var aslında, bu güzeliği bu donanımı 56.000tl gibi bir fiyata aldığım için mutluyum (4 aylık nokta hatasız 10000km ekstralarıyla bence çok iyi bir fiyat. sahibindende kazasız benimki gibi donanımlı araçlar 60.000tl den fiyatlanmış ) Aracımı seviyorum yüzümde

    içinde ve dışındayken hep bir gülümseme bırakıyor. Eğer araç hakkında merak ettiğiniz birşey varsa bildiğim kadarıyla cevap vermeye çalışırım. Amma yazmışım yaw

    Sevgiler Saygılar....

    CİTROEN Creative Technology

     Citroen DS4 (alındı test edildi) 4 aylık araştırma sonucu


     Citroen DS4 (alındı test edildi) 4 aylık araştırma sonucu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MrRendersson -- 29 Şubat 2012; 6:10:50 >



  • Hayırlı uğurlu olsun. Ama aracı alır almaz motora yüklenmeyin bence. Ciddi problemler doğabilir daha sonra.

    Edit: İlk bölümü okumamıştım. Sıfır sandım aracı sonra fiyatını görünce anladımki 2. el. Yüklenme konusunda problem yok ama yine de dizel yüksek devri pek sevmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hipofiz -- 29 Şubat 2012; 8:23:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hipofiz

    Hayırlı uğurlu olsun. Ama aracı alır almaz motora yüklenmeyin bence. Ciddi problemler doğabilir daha sonra.

    Edit: İlk bölümü okumamıştım. Sıfır sandım aracı sonra fiyatını görünce anladımki 2. el. Yüklenme konusunda problem yok ama yine de dizel yüksek devri pek sevmez.
    CİTROEN=DO-NA-NIM.

    hayırlısı olsun. 1.4 confort 2010 c3 te bile aynı sınıfındaki araçlardan fazla donanım var .daha üstlerdek c4 ve sizinki gibilerinde acayip donanım var . golfu boş olarak 45 e alırdınız onla bunu karşılaştırırsak. hahaha donanımsız araca 45 donanımlı araca 56. ve tasarım olarak



    yanlız buzdolabi olayı iyimiş sogutmalı torpido vardıda dediginiz yyer 0 dereceye kadar sogutuosa ne ala: D çamaşır makinasi isteginizi mesaj atın ilgilenir citroen. yemek felan yapmasınıda isteyin.citroen yapar

    hadi yavaş kullan haciabi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ColDasHeLL -- 29 Şubat 2012; 8:51:11 >
  • Hayirli olsun her ne kadar fransiz araclara hep on yargiyla bakiyor olsamda ds4 gerek dis gerek ic tasarimiyla ben burdayim diyor,ayrica bu donanimdaki hemde dizel bi araca 56bin gibi bir fiyata sahip oldugunuz icinde bence cok sanslisiniz,Allah kaza bela vermesin gule gule kullanin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hipofiz

    Hayırlı uğurlu olsun. Ama aracı alır almaz motora yüklenmeyin bence. Ciddi problemler doğabilir daha sonra.

    Edit: İlk bölümü okumamıştım. Sıfır sandım aracı sonra fiyatını görünce anladımki 2. el. Yüklenme konusunda problem yok ama yine de dizel yüksek devri pek sevmez.

    Teşekkür ederim iyi dilekleriniz için aracın neler yapıp neler yapamayacağını görmek için bastım yoksa öyle hız sürat hastası değilim. Benim bildiğimde dizel araçları biraz devirli kullanmak gerekir diye biliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrRendersson

    quote:

    Orijinalden alıntı: hipofiz

    Hayırlı uğurlu olsun. Ama aracı alır almaz motora yüklenmeyin bence. Ciddi problemler doğabilir daha sonra.

    Edit: İlk bölümü okumamıştım. Sıfır sandım aracı sonra fiyatını görünce anladımki 2. el. Yüklenme konusunda problem yok ama yine de dizel yüksek devri pek sevmez.

    Teşekkür ederim iyi dilekleriniz için aracın neler yapıp neler yapamayacağını görmek için bastım yoksa öyle hız sürat hastası değilim. Benim bildiğimde dizel araçları biraz devirli kullanmak gerekir diye biliyorum.

    Alıntıları Göster
    çok teşekkürler arkadaşlar umarım ilerleyen dönemlerde de DS4 beni üzmezse uzunca bir dönem binebilirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrRendersson

    çok teşekkürler arkadaşlar umarım ilerleyen dönemlerde de DS4 beni üzmezse uzunca bir dönem binebilirim

    Aracınız hayırlı olsun.kazasız belasız kullanın.malzeme kalitesi nasıl peki?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-2EF209ABE

    quote:

    Orijinalden alıntı: MrRendersson

    çok teşekkürler arkadaşlar umarım ilerleyen dönemlerde de DS4 beni üzmezse uzunca bir dönem binebilirim

    Aracınız hayırlı olsun.kazasız belasız kullanın.malzeme kalitesi nasıl peki?

    Alıntıları Göster
    araç çok güzel bi ara baya bi incelemiştim hatta test sürüşüne bile gitmiştim ve hatta kaporasını bile vermiştikki son anda bi aksilik çıkmıştı :(
    neyse benim görüşüm aracın çok iyi olduğu özellikle şanzımanı yığılma yapmıyor bi eksi yönü var oda arka camların açılmayışı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-2EF209ABE

    quote:

    Orijinalden alıntı: MrRendersson

    çok teşekkürler arkadaşlar umarım ilerleyen dönemlerde de DS4 beni üzmezse uzunca bir dönem binebilirim

    Aracınız hayırlı olsun.kazasız belasız kullanın.malzeme kalitesi nasıl peki?

    Alıntıları Göster
    DS5 e hayranım. DS4 e ise gitgide kanım kaynamaya başladı. Donanım olarak çok başarılı buluyorum keza tasarım olarak da öyle. İnşallah araçla ilgili uzun süre kullanımda sorun çıkmaz. Hayırlı uğurlu olsun.

    Benim sorularım şöyle:
    - Aracın açılmayan arka camına serviste özel istekle açılabilir hale getirilebiliyor muyuz?
    - Kullanılan süspansiyonlar C4 le aynı yumuşaklıkta mı? Yol tutuş iyileştirmesi var mı?
    - Yalıtım C4 le aynı seviyede mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: clb12


    quote:

    Orijinalden alıntı: MrRendersson

    çok teşekkürler arkadaşlar umarım ilerleyen dönemlerde de DS4 beni üzmezse uzunca bir dönem binebilirim

    Aracınız hayırlı olsun.kazasız belasız kullanın.malzeme kalitesi nasıl peki?

    Sınıfındaki en kaliteli malzemeli bir kaç araçtan biri açıkcası bu sınıfta golfun iç kalitesinden bahsedilir. Citroen de kesinlikle aynı kumaş hatta bazı yerlerde bence çok daha kaliteli malzeme kullanılmış ama tabi bu malzemelerin kalitesi kadarda dayanıklılığıda önemli bu konuda citroeni zamanla test edeceğiz şuan herşey çok güzel duruyor. Şöylede bir durum var yakın çevremdeki dostlarım arkadaşlarım hiç biri citroen alma diye kafamın etini yediler hatta biraz iş inatlaşmaya dönüştü gibi oldu. Şimdi hemen hemen hepsi kalitesinden ve aracın gerçekten çok iyi olduğundan bahsediyorlar :)
  • Hayırlı olsun gerçekten parasını hak eden bir araç almışsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: antuaRri

    Hayırlı olsun gerçekten parasını hak eden bir araç almışsınız.
    Hayırlı olsun.Güzel bir inceleme yazısı olmuş. Kazasız belasız.

    Arka cam olayını merak ediyorum yalnız..
  • Güle güle kullanın. Bu tarz stil sahibi otomobiller trafikte artmalı bence. Sıkıldık aynı tip otomobillerden ve ikinci el kaygısından.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muzaffersan

    araç çok güzel bi ara baya bi incelemiştim hatta test sürüşüne bile gitmiştim ve hatta kaporasını bile vermiştikki son anda bi aksilik çıkmıştı :(
    neyse benim görüşüm aracın çok iyi olduğu özellikle şanzımanı yığılma yapmıyor bi eksi yönü var oda arka camların açılmayışı

    Bu arka pencere konusu çoğu aileler için sıkıntı olabilir ama benim için pek mahsuru yok hatta sevindim diyebilirim camı ne kadar çok açarlarsa o kadar çok toz girer içeri biraz titizim bu konuda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ireyal

    Güle güle kullanın. Bu tarz stil sahibi otomobiller trafikte artmalı bence. Sıkıldık aynı tip otomobillerden ve ikinci el kaygısından.
    hayırlı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    DS5 e hayranım. DS4 e ise gitgide kanım kaynamaya başladı. Donanım olarak çok başarılı buluyorum keza tasarım olarak da öyle. İnşallah araçla ilgili uzun süre kullanımda sorun çıkmaz. Hayırlı uğurlu olsun.

    Benim sorularım şöyle:
    - Aracın açılmayan arka camına serviste özel istekle açılabilir hale getirilebiliyor muyuz?
    - Kullanılan süspansiyonlar C4 le aynı yumuşaklıkta mı? Yol tutuş iyileştirmesi var mı?
    - Yalıtım C4 le aynı seviyede mi?


    Yok servise sormadım ama Arkada camın açılacağını pek sanmıyorum genede aklımda olsun 4500km sonra servise gidince sorarım.

    C4 e göre süspansiyonlar biraz daha sert daha spor dolayısıyla daha iyi bir yol tutuşuna sahip ilk önce yüksek oluşundan dolayı daha kötü bir yol tutuşu bekliyordum ama bu konuda DS4 çok dengeli olmuş Diğer arkadaşlarımın söyledikleride kesinlikle giderken güven veriyor dediler.

    Yalıtım C4 ten sanki bir kademe daha iyi geldi bana ya da artık aracın sahibi olduğum için bana öyle geliyor Kesinlikle en iyi olduğu konulardan birisi yalıtım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    DS5 e hayranım. DS4 e ise gitgide kanım kaynamaya başladı. Donanım olarak çok başarılı buluyorum keza tasarım olarak da öyle. İnşallah araçla ilgili uzun süre kullanımda sorun çıkmaz. Hayırlı uğurlu olsun.

    Benim sorularım şöyle:
    - Aracın açılmayan arka camına serviste özel istekle açılabilir hale getirilebiliyor muyuz?
    - Kullanılan süspansiyonlar C4 le aynı yumuşaklıkta mı? Yol tutuş iyileştirmesi var mı?
    - Yalıtım C4 le aynı seviyede mi?


    aracın arka camının açılması pek mümkün değil çünkü kapının yapısı camın açılmasına müsayit değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muzaffersan

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    DS5 e hayranım. DS4 e ise gitgide kanım kaynamaya başladı. Donanım olarak çok başarılı buluyorum keza tasarım olarak da öyle. İnşallah araçla ilgili uzun süre kullanımda sorun çıkmaz. Hayırlı uğurlu olsun.

    Benim sorularım şöyle:
    - Aracın açılmayan arka camına serviste özel istekle açılabilir hale getirilebiliyor muyuz?
    - Kullanılan süspansiyonlar C4 le aynı yumuşaklıkta mı? Yol tutuş iyileştirmesi var mı?
    - Yalıtım C4 le aynı seviyede mi?


    aracın arka camının açılması pek mümkün değil çünkü kapının yapısı camın açılmasına müsayit değil.

    Alıntıları Göster
    Guzel araba, ancak laf aramizda DS4 2011 yilinin G*Y arabasi secildi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AgeraR

    Guzel araba, ancak laf aramizda DS4 2011 yilinin G*Y arabasi secildi

    Alıntıları Göster
    Arka camın açılmaması şaka gibi.

    Yine de DS4 R modeli gel beni al diyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AgeraR

    Guzel araba, ancak laf aramizda DS4 2011 yilinin G*Y arabasi secildi

    Bahsettiğiniz kişiler kendi aralarında yılın arabası olarak seçmiş olabilirler benim merak ettiğim sizin bundan nasıl haberiniz oldu çok mu içli dışlısınız
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.