Şimdi Ara

AT&T Iphone Unlock Platformu / online chat eklendi [Konu Anlatımılı] (100. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.143
Cevap
28
Favori
240.635
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9899100101102
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Maalesef beklemekten başka çare yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: matrack

    quote:

    Orijinalden alıntı: tuner106

    hepinize merhaba.
    case aldiktan 15 gun sonra, chat den durumumu sordum, case nin kapandigini, restore edip unlock yapabilecegimi soylediler (kontrol icin baska bi kisiye de sordum). backup ardindan da restore ettim ama telefon hala unlock olmadi. acaip morelim bozuk, sizce ne yapmaliyim, üstatlardan acil cevap bekliyorum.

    hocam aynı durum benim de başıma geldi.att den telefonun unlock edildiğine dair mail geldi.telefonu restore ettim ama hala kilitliydi.sonra tekrar sordum neden unlock edemiyorum diye bana cevap olarak 3 mayıstan sonra unlock edebileceğimi gelen mailinde yanlışlıkla gönderilmiş olabiliceğini söylediler.bende 3 mayısı bekliyorum bakalım ne olucak.

    Aynı durum benim de başıma geldi. Case numarası aldım 1 hafta sonra durum nedir diye chate bağladım, bana case in kapandığını ve telefonun unlock edildiğini söylediler. Bir heves telefonu güncelledim ve tabi olan oldu baseband yükseldi ama telefon açılmadı. Sonra da özür dileriz hata olmuş yeniden bir case numarası veriyoruz size Mayıs'ın ilk haftası dönceğiz dediler. Ama şimdi de at&t müşterisi değilseniz açmıyoruz gibi şeyler söylüyorlar. Bilmiyorum bizim gibi hala unlock bekleyenler ne yapacak? İş sarpa sarmaya başladı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Okan30

    Ayın 21 inde imei numaramı verip unlock işlemi için mail attım ayın 25 inde case id verdiler ve 8 işgünü içerisinde -ki bu da mayısın 4 üne tekabül ediyor-unlock işleminin gerçekleşeceğini yazmışlar. Burda bazı arkadaşlar bundan sonra att nin unlock işlemi yapmayacağını belirten mailler yazmışlar ee biz ne olacaz? Arada mı kaldık beklemedeyiz kaç gündür açılacak diye açılmazsa yazık olacak valla.

    merak etme hocam ayın 5 inde açılmış olur senin ki öyle tahmin ediyorum unlock durdurmadılar böyle bi imkanlarıda yokmuş şuan at&t KONTRATSIZ tüm iphone'ları açmak zorunda bundan sonra amerikada sim kilitli cihaz satılmayacakmış. kontratlıları bilmem tabbi orada yaşayan bir tanıdığım bana telefon getirmişti bende ayın 27sinde bi kayıt oluşturdum. 7 mayıs günü kesinlikle açılacağını söylediler güvenmeyip birde telefonu getiren arkadaşa söyledim apple store'da at&t ile sözleşmelerinin bittiğini ve kontrat süresi dolan her telefonun veya kontratsız alınan her telefonun simkilidinin açılması gerekiyormuş yaşanan zaman kayıplarının sorumusu olarak at&t göstermişler. morellerinizi bozmayın bence arkadaşlar bu arada ben chat yolu ile kayıt oluşturamamıştım sinirlenip aradım skype üzerinden ingilizce konuşmaya çalıştım ama ne kadar başarılı oldum şüpheli operatördeki bayan hiç uff püf demeden 3 kere case kodunu tekrarlattım 15 dakikalık iş yaklaşık 45 dk sürdü gerisini siz düşünün chat ve mail ile uğraşacağınıza direk arayın türkiye saati ile 17:00 den 08.00 kadar hizmet veriyorlar




  • Bana eninde sonunda açacaklar gibi geliyor. Şu an anladığım kadarıyla aşırı yoğunlar ve öncelikle doğal olarak kendi vatandaşlarına yardım etmek istiyorlar, böyle bir prosedür koydular. Biraz daha zaman geçtikten sonra herkesin telefonunu unlock yapmaya yeniden başlayacaklar diye düşünüyorum. Bilmiyorum belki de çok iyi niyetliyim.
  • arkadaşlar sanrım telefonları unlock etmeniz zorlaştı ALLAH yardımcınız olsun
  • Carlos Perez: Hello! My name is Carlos Perez and I am an International Care Representative. I’m reading your inquiry and I will be right with you.

    Carlos Perez: I will be happy to assist you with your international concern.

    Carlos Perez: What can I do to help today?

    Mehdi Senturk: Thank you

    Carlos Perez: What can I do to help today?

    Mehdi Senturk: I got case number. And I still lock my phone removed. Case ID CM20120423_39881492

    Carlos Perez: Thank you

    Carlos Perez: I can assure you we are working on your case and it is in progress at this time. You will be notified once your case has been resolved via your selected contact method.”

    Mehdi Senturk: When? Was still did not mail a week.

    Carlos Perez: Thank you for contacting International Care team. We are currently reviewing your device unlock request. Due to unusually high request volume, please allow the 5 to 7 business days for processing. You will be notified by email once your request has been completed. We apologize about any inconvenience this may have caused. Thank you for your business

    Carlos Perez: if you need to speak to an International Care Representative you can always chat with us again. You can also send us an email by logging onto your online account at att.com/mywireless >contact us. Or you can reach us by dialing +1-916-843-4685 while you are outside of the country.



    adam 5-7 diyo hala ya !! nasıl birşey bu ben anlamadım gitti. Unlock edilen arkadaşlar gerçekten çok şanslılar.




  • @mehdisenturk

    Bana da aynı cevabı verip duruyorlar. Bakalım 1 mayısı bekliyorum. Kayıt oluşturduğum zaman 1 mayısta sonuçlanır demişlerdi. Sizde benim gibi 23 nisanda kayıt oluşturmuşsunuz.
  • ondan önce 19 nisanda da mail attım ona tık yok . bunu 23 nisan da atmıştım normalde 5-7 gün dedi ve bugün sondu. geçen hafta sordum 1 mayıs dediler. şimdi 5-7 gün diyorlar dalga geçer gibi. Lan hem öss stresi hem telefon açıldı mı açılmadımı stresi kafayı yicem. her gün takip ediyorum çok da zamanımı alıyor. ama at&t keyfine göre iş yapıyor ! Adalet anlayışları sıfır. Bazı arkadaşların gününde açılmış. Tamam hayırlı olsun ama böyle de bizimkileri sallayıp duruyorlar.

    Arkadaşlar bu arada bir sorum olacak amerikada amcam var ona desem o bana at&t hesap numarasını verse hemen hallolur mu ? bu arada at&t hesabından kasıt ne ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blindearth

    quote:

    Orijinalden alıntı: matrack

    quote:

    Orijinalden alıntı: tuner106

    hepinize merhaba.
    case aldiktan 15 gun sonra, chat den durumumu sordum, case nin kapandigini, restore edip unlock yapabilecegimi soylediler (kontrol icin baska bi kisiye de sordum). backup ardindan da restore ettim ama telefon hala unlock olmadi. acaip morelim bozuk, sizce ne yapmaliyim, üstatlardan acil cevap bekliyorum.

    hocam aynı durum benim de başıma geldi.att den telefonun unlock edildiğine dair mail geldi.telefonu restore ettim ama hala kilitliydi.sonra tekrar sordum neden unlock edemiyorum diye bana cevap olarak 3 mayıstan sonra unlock edebileceğimi gelen mailinde yanlışlıkla gönderilmiş olabiliceğini söylediler.bende 3 mayısı bekliyorum bakalım ne olucak.

    Aynı durum benim de başıma geldi. Case numarası aldım 1 hafta sonra durum nedir diye chate bağladım, bana case in kapandığını ve telefonun unlock edildiğini söylediler. Bir heves telefonu güncelledim ve tabi olan oldu baseband yükseldi ama telefon açılmadı. Sonra da özür dileriz hata olmuş yeniden bir case numarası veriyoruz size Mayıs'ın ilk haftası dönceğiz dediler. Ama şimdi de at&t müşterisi değilseniz açmıyoruz gibi şeyler söylüyorlar. Bilmiyorum bizim gibi hala unlock bekleyenler ne yapacak? İş sarpa sarmaya başladı.

    bu sabah amerikadaki kuzenimle konustum, onumuzdeki 3-5 saat icinde at&t account uyla bizim erisemedigimiz chat sayfasina baglanacak ve durumumuzu soracak. bir gelisme olursa haber vericem. umarim çözerler ve kurtuluruz bu stressden... 6 ay unlock bekledik bir 6 ay daha beklemeyiz umarim :/ cumleten gecmis olsun...




  • Hayırlı haberlerinizi bekliyorum. :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amerikadan tanıdığım birine yaptırsam daha mı kısa sürede biter ? veya at&t hesab numarasını mı alsam burdan yapabilirmiyim ?
  • Her ikisi de olur, işlem hızlanır.
    Tanıdığınız arar ise adres verebileceğinden daha iyi olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 343345 -- 30 Nisan 2012; 20:44:03 >
  • Artık yarını beklicez.. Yarın mesaj gelmezse öyle yapacam artık.
  • vay anasını bee, adamların mail kutusu dolmuş, yollanan mailler bile geri dönüo :/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 343345

    Hayırlı haberlerinizi bekliyorum. :))

    Evet arkadaşlar at&t den bu akşam bir mail daha geldi.Önce unlock edebilirsiniz maili göndermiştiler,şimdi gelen mail de ise unlock edemicemi söylemişler.orjinal maili aynen yapıştırıyorum.

    Dear Customer:

    Thank you for contacting AT&T Customer Care about unlocking your iPhone ending in 1308. Unfortunately, we are unable to process your request. I do apologize for any inconvenience this may cause.

    AT&T will unlock an iPhone under the following circumstances: the person requesting the unlock is a current AT&T customer or a former AT&T customer who can provide the phone number or account number for the account; the iPhone was designed for use on AT&T’s network; all contract obligations, including any term commitment, associated with the device to be unlocked have been fully satisfied; the iPhone has not been reported lost or stolen. Also, current customer accounts must be in good standing with no past-due amount or unpaid balance and has been active for at least sixty (60) days. Former customer account may be eligible for unlocking so long as they owe AT&T no Early Termination Fee or other unpaid balance. AT&T will unlock an iPhone for an active and deployed member of the military who is a current AT&T customer in good standing and is able to provide AT&T with deployment verification; and a person who purchased the iPhone from an authorized location at the 'no commitment' price and can provide proof of purchase.


    Sincerely,

    Beverley Jones
    AT&T
    Online Customer Care Professional




  • Arkadaşlar bu chatten at&t hesabı olanlardan ne soruyolar ? Ona göre amerikadaki amcamın bilgilerini alıp ben burdan yeni bir case açtırcam. Cevaplarınızı bekliyorum ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehdisenturk

    Arkadaşlar bu chatten at&t hesabı olanlardan ne soruyolar ? Ona göre amerikadaki amcamın bilgilerini alıp ben burdan yeni bir case açtırcam. Cevaplarınızı bekliyorum ..

    Biraz önce chatte tekrardan durumu sordum.bunların hepsi ayrı bi cevap veriyor.şimdide 3 mayısı bekleyin diyolar.biri unlock edilmiceni söylüyo biri 3 mayısı bekleyin diyor.biizim çağrı merkezlerini geçtiler,hepsi bihaber.
  • mehdi ben bişi anlamadım bugun ve bir kaç gündür kafayı yicem her temsilciden başka bir ses çıkıyor kimisi benim case id valid diyor bende adama benim case id veren adamın bilgileri ile kopyalıyorum. bilgileri bakıyor diyor geçersiz iki kere kontrol ettim en son görüştüüğüm adamda bunu gönderdi bana

    Jose Aguirre : Thank you for contacting International Care team. We are currently reviewing your device unlock request. Due to unusually high request volume, please allow 7 to 14 business days for processing. You will be notified by email once your request has been completed. We apologize about any inconvenience this may have caused. Thank you for your business.


    kafayı yicem adamlar salladıkça sallıyorlar bizi nedir bu ya yani bu işlem için bir sistem geliştirirsin telefonumun kontrat süresi bitmiş bir defa ben yani direk açma hakkım var adama onu sölüyorum hala bana standart bilgi uyguluyorlar dedimki neden yani kontratı biten telefonun sim kilidini açmıyorsun kilit işlemleri bütün hakları gizlidir diyor bana.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: matrack

    quote:

    Orijinalden alıntı: 343345

    Hayırlı haberlerinizi bekliyorum. :))

    Evet arkadaşlar at&t den bu akşam bir mail daha geldi.Önce unlock edebilirsiniz maili göndermiştiler,şimdi gelen mail de ise unlock edemicemi söylemişler.orjinal maili aynen yapıştırıyorum.

    Dear Customer:

    Thank you for contacting AT&T Customer Care about unlocking your iPhone ending in 1308. Unfortunately, we are unable to process your request. I do apologize for any inconvenience this may cause.

    AT&T will unlock an iPhone under the following circumstances: the person requesting the unlock is a current AT&T customer or a former AT&T customer who can provide the phone number or account number for the account; the iPhone was designed for use on AT&T’s network; all contract obligations, including any term commitment, associated with the device to be unlocked have been fully satisfied; the iPhone has not been reported lost or stolen. Also, current customer accounts must be in good standing with no past-due amount or unpaid balance and has been active for at least sixty (60) days. Former customer account may be eligible for unlocking so long as they owe AT&T no Early Termination Fee or other unpaid balance. AT&T will unlock an iPhone for an active and deployed member of the military who is a current AT&T customer in good standing and is able to provide AT&T with deployment verification; and a person who purchased the iPhone from an authorized location at the 'no commitment' price and can provide proof of purchase.


    Sincerely,

    Beverley Jones
    AT&T
    Online Customer Care Professional


    anlaşılan unlock yapabilmek için güncel bit at&t kullanıcısı olmak lazım. dur bakalım benim abd deki kuzenden haber gelecek, eğer benimkini becerebilirse en azından yolunu yordamını öğrenmiş olucaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuner106

    quote:

    Orijinalden alıntı: matrack

    quote:

    Orijinalden alıntı: 343345

    Hayırlı haberlerinizi bekliyorum. :))

    Evet arkadaşlar at&t den bu akşam bir mail daha geldi.Önce unlock edebilirsiniz maili göndermiştiler,şimdi gelen mail de ise unlock edemicemi söylemişler.orjinal maili aynen yapıştırıyorum.

    Dear Customer:

    Thank you for contacting AT&T Customer Care about unlocking your iPhone ending in 1308. Unfortunately, we are unable to process your request. I do apologize for any inconvenience this may cause.

    AT&T will unlock an iPhone under the following circumstances: the person requesting the unlock is a current AT&T customer or a former AT&T customer who can provide the phone number or account number for the account; the iPhone was designed for use on AT&T’s network; all contract obligations, including any term commitment, associated with the device to be unlocked have been fully satisfied; the iPhone has not been reported lost or stolen. Also, current customer accounts must be in good standing with no past-due amount or unpaid balance and has been active for at least sixty (60) days. Former customer account may be eligible for unlocking so long as they owe AT&T no Early Termination Fee or other unpaid balance. AT&T will unlock an iPhone for an active and deployed member of the military who is a current AT&T customer in good standing and is able to provide AT&T with deployment verification; and a person who purchased the iPhone from an authorized location at the 'no commitment' price and can provide proof of purchase.


    Sincerely,

    Beverley Jones
    AT&T
    Online Customer Care Professional


    anlaşılan unlock yapabilmek için güncel bit at&t kullanıcısı olmak lazım. dur bakalım benim abd deki kuzenden haber gelecek, eğer benimkini becerebilirse en azından yolunu yordamını öğrenmiş olucaz

    Evet,yolu yordamı öğrenirsek ona göre hareket edebiliriz.




  • 
Sayfa: önceki 9899100101102
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.