Şimdi Ara

AT&T Iphone Unlock Platformu / online chat eklendi [Konu Anlatımılı] (123. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4.144
Cevap
28
Favori
240.632
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 121122123124125
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar selamlar,

    Elinde faturası olmayanlar çok beklenti içerisinde olmasın. Boşuna yorulmamanız için söylüyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GecGec

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertcik


    rica ederim arkadaşım burda yanlış bilgi vermemek lazım bakın ben burda en az 8 yada 10 arkadaşla aynı dönemden itibaren mail chat yoluyla hatta bir arkadaşım skype ile görüştü benim telefonumun kontratı yok sadece alış tarihi var mesela burdaki bir çok arkadaşın imei info görüntülerinde kontrat bitiş tarihide görünüyor ama kontratlı olmayanlarda tek tarih var ben son 1 haftadır bakıyorum simlocked:yes yazıyor yani bu telefon hala kitli çok kişi ile görüştüm. hatta 45 tl para verdik.arkadaş skypede konuşması için kontur gerekliydi saolsun 1 kere aradı sonra baktık sonuç yok kendisi tekrar kontur yükleyip aramış ve hala bekleyin. diyorlar 1 ile 15 gün arası bekleyeceğiz. Benim ikiz kartım var vodafone ve telefonu sam ile unlock yapmışken ikiz kartımı aktif edeyim dedim o sırada açık kapanınca telefon açılmadı ve ikiz kartı heba etmiyim diye su anda 13 gündür telefon ipod sadece kesmemek için kartımı bu kadar bekledim ama nafile çünkü aynı dönemde beri olan arkadaşların ya açıldı ya olumsuz döndüler bana hiç bir mail gelmiyor imei infodada kapalı ben bu işten çok sıkıldım adamlara adam gibi konuşuyorsun rica minnet bir sürü şey ama yok.yani bizim elimizde olabilicek onlardan bunu talep edebiliceğimiz heryolu denediğimiz halde ellerinde hiç bir hakları yok iken bizim telefonları açmıyorlar görüntüde çok ciddi bir kurum gibi görünsede inanın vodafone turkiye turkcell belki çalışma prensibi olarak çok üzerindedir. adamın kontratı devam ediyor bakıyoruz o unlock olmuş yada hiçbir mail atmadan açmışlar arkadaşlar kontrol ediyorlar fark edip kendileri telefonlarını aktif ediyorlar nisanın 17 18 den beridir bu konuda sabırla bekledim en son verdikleri case id lerede yanlış dediler hatta case açan adamın logunu attım online chatte üzgünüm ı apologize yazıp duruyorlar yani seni adam yerine koyan yok sadece ordan o anki ruh hallerinin psikolojileri senin kurduğun diyalog şekillerine göre işlem yapıyorlar ama prosodür gereğide att acountunu soruyorlar. ben karar verdim. telefonu satacağım htc sensationu kullanıyorum onunla beraber. artık iphone bu şekilde kullanmayacağım çünkü simkilit olayı bana tövbe ettirdi hepimizin işleri güçleri var nedir telefonu rahat kulllanalım diye günlerdir heba olduk. Eğer gerçekten bu konuda ben yaparım diyen arkadaşım varsa benimle irtibata geçsin. saygılarımla.

    Durumunuzu cok iyi anliyorum. Emin olun, yalniz degilsiniz.

    AT&T gibi 100 milyonu askin musterisi olan bir firma bu kadar amatorce bir proje yurutmemesi gerekirdi.

    Oncelikle herkeze unlock islemi sunarken, daha sonra sirf fazladan ragbetin onune gecmek icin AT&T musterisi olmayanlari kurban ettiler.

    Ancak anlayamadiklari, ki gercekten anlayamadilar; burda alaka, AT&T musterisi olmak veya olmamak degil. Alaka, AT&T kilitli cihaz, bu cihazin sahibi degil. Onlarin alakasi, onceden kilitledikleri cihazin ustune olmali, cihazin sahibinin ustune degil.

    Soyle ki, cihaz icin tum ucretler odenmis, calinti ve kayip degil ise, sorun yok. Unlock yaparsiniz. Yapmamaniz icin bir sebep yok. Cunku AT&T musterisi olmayan, yurt disinda bir sahis ZATEN AT&T kullanmayacak, kullanamayacak. Bu durumda, kaybedecek birsey varmi? Peki AT&T musterisi olmayan hicbir cihaz actiramazken, AT&T musterisi olan bir sahis neden 5 cihaz actirabiliyor? Kim, ayni anda 5 cihaz kullaniyor? Gecmisteki, artik kullanamadigi cihazlarini actirabiliyorsa, birak gecmisi, suan elinde AT&T cihazi olanlar neden actiramiyor? Nerde burda mantik, nerde burda firmanin cikari? Anlayamadiklari veya bu kargasa icinde dusunemedikleri nokta; bu.

    Sayet boyle olmasaydi, en basta "SADECE AT&T musterileri icin" diyebilirlerdi. Ama bu kural sonradan geldi.

    Burda, sorunun AT&T musterisi olmak veya olmamasinin unlock islemi ile ilgili hicbir alakasinin olmadigini anlayabiliyoruz.

    Dusunsenize, AT&T gibi bir firma, tanitim ve PR icin belki yilda milyonlar ayiriyor. Ancak bu unlock islemi ile degil sadece Amerika'da, tum dunyada AT&T simkilitli insanlara ulasabilir, yaptiklari bu hos servis ile onlara guzel tecrube edindirebilirlerdi. Bedavadan tanitim. Tatminli tanitim. Bundan daha iyisi olabilirmiydi?

    Veya isletim ve marjinal olarak dusunursek; biz biliyoruzki ret alan bir musteri, israr edip 3-4 kez ya telefondan yada chat ile onlari mesgul etti. Belki 1, belki 2 saat. Ancak bu zaman sarfinda AT&T degil 1, belki 10 musteri ile ilgilenebilirdi. AT&T malesef bu isletim bakis acisindan da gafil oldu.

    Bastan sona tamamen kotu yonetim.

    Isin en kotu yani ise, her musteriye ret icin AYRI AYRI, ALAKASIZ VE BIRBIRIYLE UYUSMAYAN CEVAPLAR VERMELERI. YANI BIR ONCE DEDIKLERI, BIR SONRA DEDIKLERINI TUTMADI. Biz buna, onyargi, ne yaptigini bilmeme ve cuvallama diyoruz.

    Bunu bu gibi bir firmanin yapmasi aslinda bize bir sey hatirlatiyor; Her ne her kim olursan ol, icinden bir yonetici cuvalliyorsa malesef bu o yoneticiyi degil, o firmayi ezik dusuruyor.

    Suc corporal olarak AT&T degil, yonetici/menejer/ bu projeyi baslatan ve yonetende...

    Tamamen cuvallama.

    Ancak sizden istegim, sirf simkilitli cihaz ile bu kadar kotu tecrube yasadiysaniz lutfen bunu Apple ile alakadar etmeyiniz. Cihazi siz simkilitli aldiniz, bu cihaz iDevice'da olabilirdi HTC'de. Yani bu konunun sizi HTC'ye yoneltmesinin hicbir nedeni yok. O yuzden lutfen bu tecrubenizi Apple'a bagdasdirmayip, Apple ile devam ediniz. HTC ayni zamanda kullanabilir, elinizdeki kilitli iCihazi satip, garantili ve simkilitsiz iDevice alabilirsiniz.

    Saygilar.


    Sevgili dostum gayet iyi şeylerden bahsetmişsin fakat apple bir süre sonra pazarlamacı firmaya yaptırım uygulamalı burada mağdur kullanıcı ama apple adıda lekeleniyor kontratlı olmayan bir telefonu ve sitesindede unlock işlemleri ile ilgili yapacağı bütün değişiklikler gizlidir diyip bitiriyor. konuşmayı apple en azından kontrat süresi dolan abonelerin telefonlardaki kilit olayını kaldırması için yaptırımda bulunması lazım yoksa bu adamların hiç ilgilendirmiyor benden alan acountu varsa zaten açıyorum yok isede kullanmasın benmi hediye alacağın telefonu kilitli al dedim diyip çıkıyor. adam işin içinden ama mevzu öle değil işte inanın bir mahkeme olsa ciddi zararlara uğratılabilir kontrat süreci devam eden telefonda hiç bir hak idda edilemez ama bitenide ödenmiş çalıntı değil hiç bir ayıp unsur içeren bir durumda olmayan telefonu sen hala kitli tutup sadece att acountu ile açarım demen bu işi gerçekten eline yüzüne bulaştırman demektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertcik

    quote:

    Orijinalden alıntı: GecGec

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertcik


    rica ederim arkadaşım burda yanlış bilgi vermemek lazım bakın ben burda en az 8 yada 10 arkadaşla aynı dönemden itibaren mail chat yoluyla hatta bir arkadaşım skype ile görüştü benim telefonumun kontratı yok sadece alış tarihi var mesela burdaki bir çok arkadaşın imei info görüntülerinde kontrat bitiş tarihide görünüyor ama kontratlı olmayanlarda tek tarih var ben son 1 haftadır bakıyorum simlocked:yes yazıyor yani bu telefon hala kitli çok kişi ile görüştüm. hatta 45 tl para verdik.arkadaş skypede konuşması için kontur gerekliydi saolsun 1 kere aradı sonra baktık sonuç yok kendisi tekrar kontur yükleyip aramış ve hala bekleyin. diyorlar 1 ile 15 gün arası bekleyeceğiz. Benim ikiz kartım var vodafone ve telefonu sam ile unlock yapmışken ikiz kartımı aktif edeyim dedim o sırada açık kapanınca telefon açılmadı ve ikiz kartı heba etmiyim diye su anda 13 gündür telefon ipod sadece kesmemek için kartımı bu kadar bekledim ama nafile çünkü aynı dönemde beri olan arkadaşların ya açıldı ya olumsuz döndüler bana hiç bir mail gelmiyor imei infodada kapalı ben bu işten çok sıkıldım adamlara adam gibi konuşuyorsun rica minnet bir sürü şey ama yok.yani bizim elimizde olabilicek onlardan bunu talep edebiliceğimiz heryolu denediğimiz halde ellerinde hiç bir hakları yok iken bizim telefonları açmıyorlar görüntüde çok ciddi bir kurum gibi görünsede inanın vodafone turkiye turkcell belki çalışma prensibi olarak çok üzerindedir. adamın kontratı devam ediyor bakıyoruz o unlock olmuş yada hiçbir mail atmadan açmışlar arkadaşlar kontrol ediyorlar fark edip kendileri telefonlarını aktif ediyorlar nisanın 17 18 den beridir bu konuda sabırla bekledim en son verdikleri case id lerede yanlış dediler hatta case açan adamın logunu attım online chatte üzgünüm ı apologize yazıp duruyorlar yani seni adam yerine koyan yok sadece ordan o anki ruh hallerinin psikolojileri senin kurduğun diyalog şekillerine göre işlem yapıyorlar ama prosodür gereğide att acountunu soruyorlar. ben karar verdim. telefonu satacağım htc sensationu kullanıyorum onunla beraber. artık iphone bu şekilde kullanmayacağım çünkü simkilit olayı bana tövbe ettirdi hepimizin işleri güçleri var nedir telefonu rahat kulllanalım diye günlerdir heba olduk. Eğer gerçekten bu konuda ben yaparım diyen arkadaşım varsa benimle irtibata geçsin. saygılarımla.

    Durumunuzu cok iyi anliyorum. Emin olun, yalniz degilsiniz.

    AT&T gibi 100 milyonu askin musterisi olan bir firma bu kadar amatorce bir proje yurutmemesi gerekirdi.

    Oncelikle herkeze unlock islemi sunarken, daha sonra sirf fazladan ragbetin onune gecmek icin AT&T musterisi olmayanlari kurban ettiler.

    Ancak anlayamadiklari, ki gercekten anlayamadilar; burda alaka, AT&T musterisi olmak veya olmamak degil. Alaka, AT&T kilitli cihaz, bu cihazin sahibi degil. Onlarin alakasi, onceden kilitledikleri cihazin ustune olmali, cihazin sahibinin ustune degil.

    Soyle ki, cihaz icin tum ucretler odenmis, calinti ve kayip degil ise, sorun yok. Unlock yaparsiniz. Yapmamaniz icin bir sebep yok. Cunku AT&T musterisi olmayan, yurt disinda bir sahis ZATEN AT&T kullanmayacak, kullanamayacak. Bu durumda, kaybedecek birsey varmi? Peki AT&T musterisi olmayan hicbir cihaz actiramazken, AT&T musterisi olan bir sahis neden 5 cihaz actirabiliyor? Kim, ayni anda 5 cihaz kullaniyor? Gecmisteki, artik kullanamadigi cihazlarini actirabiliyorsa, birak gecmisi, suan elinde AT&T cihazi olanlar neden actiramiyor? Nerde burda mantik, nerde burda firmanin cikari? Anlayamadiklari veya bu kargasa icinde dusunemedikleri nokta; bu.

    Sayet boyle olmasaydi, en basta "SADECE AT&T musterileri icin" diyebilirlerdi. Ama bu kural sonradan geldi.

    Burda, sorunun AT&T musterisi olmak veya olmamasinin unlock islemi ile ilgili hicbir alakasinin olmadigini anlayabiliyoruz.

    Dusunsenize, AT&T gibi bir firma, tanitim ve PR icin belki yilda milyonlar ayiriyor. Ancak bu unlock islemi ile degil sadece Amerika'da, tum dunyada AT&T simkilitli insanlara ulasabilir, yaptiklari bu hos servis ile onlara guzel tecrube edindirebilirlerdi. Bedavadan tanitim. Tatminli tanitim. Bundan daha iyisi olabilirmiydi?

    Veya isletim ve marjinal olarak dusunursek; biz biliyoruzki ret alan bir musteri, israr edip 3-4 kez ya telefondan yada chat ile onlari mesgul etti. Belki 1, belki 2 saat. Ancak bu zaman sarfinda AT&T degil 1, belki 10 musteri ile ilgilenebilirdi. AT&T malesef bu isletim bakis acisindan da gafil oldu.

    Bastan sona tamamen kotu yonetim.

    Isin en kotu yani ise, her musteriye ret icin AYRI AYRI, ALAKASIZ VE BIRBIRIYLE UYUSMAYAN CEVAPLAR VERMELERI. YANI BIR ONCE DEDIKLERI, BIR SONRA DEDIKLERINI TUTMADI. Biz buna, onyargi, ne yaptigini bilmeme ve cuvallama diyoruz.

    Bunu bu gibi bir firmanin yapmasi aslinda bize bir sey hatirlatiyor; Her ne her kim olursan ol, icinden bir yonetici cuvalliyorsa malesef bu o yoneticiyi degil, o firmayi ezik dusuruyor.

    Suc corporal olarak AT&T degil, yonetici/menejer/ bu projeyi baslatan ve yonetende...

    Tamamen cuvallama.

    Ancak sizden istegim, sirf simkilitli cihaz ile bu kadar kotu tecrube yasadiysaniz lutfen bunu Apple ile alakadar etmeyiniz. Cihazi siz simkilitli aldiniz, bu cihaz iDevice'da olabilirdi HTC'de. Yani bu konunun sizi HTC'ye yoneltmesinin hicbir nedeni yok. O yuzden lutfen bu tecrubenizi Apple'a bagdasdirmayip, Apple ile devam ediniz. HTC ayni zamanda kullanabilir, elinizdeki kilitli iCihazi satip, garantili ve simkilitsiz iDevice alabilirsiniz.

    Saygilar.


    Sevgili dostum gayet iyi şeylerden bahsetmişsin fakat apple bir süre sonra pazarlamacı firmaya yaptırım uygulamalı burada mağdur kullanıcı ama apple adıda lekeleniyor kontratlı olmayan bir telefonu ve sitesindede unlock işlemleri ile ilgili yapacağı bütün değişiklikler gizlidir diyip bitiriyor. konuşmayı apple en azından kontrat süresi dolan abonelerin telefonlardaki kilit olayını kaldırması için yaptırımda bulunması lazım yoksa bu adamların hiç ilgilendirmiyor benden alan acountu varsa zaten açıyorum yok isede kullanmasın benmi hediye alacağın telefonu kilitli al dedim diyip çıkıyor. adam işin içinden ama mevzu öle değil işte inanın bir mahkeme olsa ciddi zararlara uğratılabilir kontrat süreci devam eden telefonda hiç bir hak idda edilemez ama bitenide ödenmiş çalıntı değil hiç bir ayıp unsur içeren bir durumda olmayan telefonu sen hala kitli tutup sadece att acountu ile açarım demen bu işi gerçekten eline yüzüne bulaştırman demektir.

    Cok iyi anliyorum.

    Yani evet, simkilitli cihaz alip suan kullanamadiginizi anliyorum.

    Bu konuda Apple'in sizin kilitli cihaz temin ettiginiz operatore, sirf siz yanlis secim yaptiginiz icin yaptirim uygulamasi ne kadar dogru olabilir?

    Apple sitesi. Evet. Dogrudan satis. Bundan daha iyisi olabilir mi? Dusunsenize, Apple; dogrudan satis sunuyor.

    Operatore ugramadan, disari ayak atmadan. Dogrudan simkilitsiz cihaz sunuyor.

    Bu durumda uzgunum, burda Apple'in yaptigi, baska bir ureticinin yapamadigi.

    Bunun icin Apple'a minnettar olmamiz gerekir.

    Degil mi?


    Siz, AT&T'den kilitli cihaz aldiysaniz artik SIM kilit kaldirip kaldirmamalari kendi kararlarinadir. Ulkede veya o eyalette/ yorede buna aksi bir kanun yoksa ve bunun tuketici haklarina ihlali yok ise, bunda serbesttirler. Bunu anlayabilmeniz icin sadece siradan bir vatandas olmaniz yeterli. Okumus olmamiza bile gerek yok.

    Apple, her operatorun kendi seciminden veya isleyis anlayisindan sorumlu tutulamaz. Apple, her operatorun sundugu servisi takip etmesi gibi bir durum soz konusu olamaz. Rekabet anlayisinda, size zaten simkilitsiz cihaz dogrudan satip, rekabet acisindan cikacak bir durumu zaten onluyor.

    Apple, satisa sundugu ulkede tuketici ve yorel kanunlarina boyun egmek zorundadir. Bunun otesi olamaz. Sansurlu olan ulkelerde FaceTime eklentisinin olmamasi, bir kac uzak dogu ulkelerinde "Shutter Sound" eklentisinin olmamasi gibi. Apple'in yukumlulukleri, bunlarla sinirlidir. Bundan sonrasi, kendilerini alakadar edemeyecegi gibi sorunlu da tutamaz.

    Bu dogrultuda, Apple'in sizin kendi tercihiniz ile yaptiginiz alisveris icin AT&T'ye yaptirim veya dayatma yapmasi soz konusu olamaz.

    Kaldiki Apple US Store'da isterseniz size AT&T kilitli cihaz, isterseniz de Unlocked cihaz sunuyor. Sprint ve Verizon operatorleri cabasi.

    Bunu ben, sizin gibi AT&T kilitli cihaz sahibi olamama ragmen soyluyebiliyorum. Cunku sirf kendi dusunce ve nefsimiz icin, on yargi yapmamamiz gerekir.

    Bu yuzden malesef, bu konunun Apple ile hic bir alakasi yoktur.

    En basitinden, bizi dogrudan alakadar eden ornek vereyim. TR'de, ben 2500TL lik iPhone 4S aldigimda nasil Apple bu "tuccarlara" yaptirim yapmiyorsa, sirf AT&T kilit kaldirmadigi icin AT&T'ye yaptirim uygulamasi hic yerinde olacak degil. Biz buna, isletim, yonetim anlayisi diyoruz. AT&T'nin isletim anlayisi Apple'i alakadar etmez. Ortada yasal olmayan bir durum varsa, bunu Apple degil yerel tuketici kanunlari degerlendirir. Bu degerlendirmenin ardindan Apple da kendi degerlendirmesini yapar. Ancak AT&T'nin SIM kilitli cihazlari unlock yapma gibi bir zorunlulugu olmadigi icin bunun Apple ile ne alakasi olabilir bunu biraz dusunmek gerekir

    Unutmayin, iDevice'inizi sattiginizda, her zaman geri donusunuz olacak. Bunu cok buyuk ihtimalle hissedeceksiniz. Ancak Android'ten iOS'a gecen kullanicilarin kaci tekrar Android ozlemi duyuyor bunu da degerlendirin.

    Saygilar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GecGec -- 11 Mayıs 2012; 13:29:35 >




  • Oncelıkle merhabalar defalarca deneme rağmen hep olumsuz cevap gelıyor maıl yontemı ıle cıhazım yurt dısı Att bende telefon sahıbının Att account hesabını ıstıyor bılmıyorum nasıl actırabılırım yontemı olan varmı yada yapan arkadaslar nasıl yapıyor ve halen Att fırması acıyormu sım kılıtlı telefonları bılgısı olan lutfen yassın 1 aydır cıhazım kılıtlı guncellemeden dolayı ne yapmam gerekıyor lutfen yardım?
  • Arkadaşlar,
    IMEI İnfodan kilidin açıldığını nasıl görebiliyoruz?
    Dün akşamdan beri uğraşıyorum ve sayfayı sürekli yenilediğim halde hala "Waiting" yazıyor.
    Yardım lütfen
    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: granodine

    Arkadaşlar,
    IMEI İnfodan kilidin açıldığını nasıl görebiliyoruz?
    Dün akşamdan beri uğraşıyorum ve sayfayı sürekli yenilediğim halde hala "Waiting" yazıyor.
    Yardım lütfen
    Teşekkürler

    yeni sorgu yapmalısın
  • Your iPhone-check history
    Waiting
    xxxxxxxxxx2602 yazıyor ve sayfayı yenilediğim halde sürekli olarak aynı sayfa çıkıyor.
    Yoksa ben eksik bir şeylermi yapıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a008mania

    quote:

    Orijinalden alıntı: granodine

    Arkadaşlar,
    IMEI İnfodan kilidin açıldığını nasıl görebiliyoruz?
    Dün akşamdan beri uğraşıyorum ve sayfayı sürekli yenilediğim halde hala "Waiting" yazıyor.
    Yardım lütfen
    Teşekkürler

    yeni sorgu yapmalısın

    Teşekkürler
  • AdeS23 nickli arkadas benim icin skype üzerinden görüştü ne görüştü icerigini hiç bilmiyorum fakat 2 günde açıldı imei.info dan kontrol ettim bende simlock: No görünce restore ettim ve hat geldi bu kadar ne fatura var nede at&t hat var sadece case id aldı bu kadar aslında nasıl yaptığını anlatsa iyi olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bodrum-48

    Oncelıkle merhabalar defalarca deneme rağmen hep olumsuz cevap gelıyor maıl yontemı ıle cıhazım yurt dısı Att bende telefon sahıbının Att account hesabını ıstıyor bılmıyorum nasıl actırabılırım yontemı olan varmı yada yapan arkadaslar nasıl yapıyor ve halen Att fırması acıyormu sım kılıtlı telefonları bılgısı olan lutfen yassın 1 aydır cıhazım kılıtlı guncellemeden dolayı ne yapmam gerekıyor lutfen yardım?

    Selamlar,

    Attığım mail örneğini paylaşabilirim: Maili icare3@amcustomercare.att-mail.com adresine attım.

    Aşağıdaki mail ile birlikte cihazın faturasını (Amerika Apple Store'dan almıştım) ve IMEI numarası vb. bilgilerin olduğu ekranının fotoğrafını ekledim.

    To Whom It May Concern;

    This is (Ad Soyad). I have an iPhone 4 that is locked by AT&T.

    I request an unlock code via Email. Please find attached my iPhone
    invoice and IMEI screen.
    Name: (Ad Soyad)
    Personel phone number : +90 533 xxxxxxxx
    iPhone IMEI Number : 01253xxxxxxxxxx
    E-mail: xxxxxx@gmail.com

    Thanks in advance
    Best Regards,

    (Ad Soyad)


    Cevap olarak: Sadece yetkili lokasyonlardan ve kontratsız olan cihazların unlock edileceği ve bunun ispatı olan evrağı 405-286-7560 numaralı faxa atmam gerektiğini anlatan klasik bir mail geldi.

    Bende aşağıdaki maili yazdım. Bu sefer sadece faturanın fotoğrafını mailin içeriğine koydum (ek olarak değil) mail açıldığında direkt görünebilsin diye. Herhangi bir fax vs. göndermedim.

    Hi,
    Thanks for your quick response.
    As i attached in my first mail, you may find my invoice as a proof of
    purchase below.
    I bought my iPhone from Apple Store in Florida Mall without any
    commitment. It was $ 637.94 means 'no commitment price'. Is this invoice
    picture enough or should i fax it?

    IMEI Number:01253xxxxxxxxxx


    Cevap olumlu şekilde geldi: "We have reviewed your request and confirmed that you are eligible to have the requested iPhone unlocked. Your request should be completed within 24 to 48 hours." Gönderen destek elemanının adı: CARMEN D PHILLIPS


    Imei.org adresini kontrol ettiğimde yaklaşık 4 saat sonra cihazımın sim kilidi kaldırılmıştı. Darısı tüm isteyenlerin başına. Umarım faydası olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nztekin -- 15 Mayıs 2012; 8:00:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: granodine

    Your iPhone-check history
    Waiting
    xxxxxxxxxx2602 yazıyor ve sayfayı yenilediğim halde sürekli olarak aynı sayfa çıkıyor.
    Yoksa ben eksik bir şeylermi yapıyorum.


    yok yanlış bir şey yapmiyorsun, sadece imei.info sitesi bugun biraz yavaş...eskiden 15 dk da döküyordu telefonun seceresini...sen ve bir kac arkadasiöm daha aynı sorunu yasiyor..gariptir
  • Bu imei.info sitesi güvenilir mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperdagli

    Bu imei.info sitesi güvenilir mi ?

    valla biz güvendik...her ne kadar imei numarasinin bir yerlere verilmesi fikrine hic sicak yaklasmasam da süreci en dogru ve hizli takip edebileceğimiz bildigim tek yer.
  • Ben faturayi bulamiyorum aldigim aPple store a mail atip su tarihte aldim fatura kopyadini atarmisiniz desem atarlarmi acaba
  • Birkaç mail de ben attım durumu anlattım; fatura, fiş türü cihazın kontratsız alındığını ispatlayan illa belge istiyorlar. İspatlayın açalım diyorlar. İşin acı tarafı eşimin telefonunu 17 nisan akşamı açtırdım ama aynı anda ikinci telefonu kabul etmediler bi daha bağlanın dediler. İki saat bekledim ve tekrar online olunca kendi adıma sevinirken uygulamanın değiştiğini yapamayacaklarını söylediler. 8 nisan'dan beri bu olayı bilmeme rağmen yoğunluk vardır diye müracaat etmedim. Bileydim her akşam sabahlardım bilgisayar başında. Diğer acı taraf ise önce eşimin emei'sini verdim sonra benimkini nasılsa hallederim diyerekten. Eşimin telefonunun faturası var benimkinin yok. Önce kendi telefonumu açtırsaydım, şimdi eşiminki çok rahat faturası olması sebebiyle açılacaktı. AT&T'ye güvendik yamuk yapmazlar dedik dedik ama yaptılar. Bugünün işini yarına bırakma demişler. Şimdi habire boşuna uğraşıyoruz.
  • arkadaşlar öncelikle önceki sayfalarda bahsedildiyse kusuruma bakmayın. kendi telefonumu ilk sayfalardaki linkten unlock yaptıktan sonra pek bakmamışım da sayfaya :D (linki veren arkadaştan tekrardan allah razı olsun :D )

    bir arkadaşımında telefonu kilitlenmiş benim unlock yaptıgım link artık çalışmıyormuş, başka bir online chat linki daha verilmiş onu denedim onlarda AT&T accountu olmadığı için yardımcı olamıyacaklarını söylediler. AT&T ye mail attım onlarda yanlış anlamadıysam en erken 60 gün içinde yardımcı olabilicekleri tarzında bir şey dediler. maili aşagıya ekledim.
    biri bana yardımcı olabilir mi arkadaşlar nolur ya ?




    "Greetings,


    Thank you for taking the time to e-mail AT&T regarding unlocking your iPhone. I am happy to help you with your inquiry.


    Unfortunately, we are unable to unlock iPhone devices for non-AT&T customers.
    AT&T will unlock an iPhone under the following circumstances:



    The person requesting the unlock must be a current AT&T customer or a former AT&T customer who can provide the phone number or account number for the account; the iPhone was designed for use on AT&T’s network; all contract obligations, including any term commitment, associated with the device to be unlocked have been fully satisfied; the iPhone has not been reported lost or stolen. Also, current customer accounts must be in good standing with no past-due amount or unpaid balance and has been active for at least sixty (60) days. Former customer account may be eligible for unlocking so long as they owe AT&T no Early Termination Fee or other unpaid balance. AT&T will unlock an iPhone for an active and deployed member of the military who is a current AT&T customer in good standing and is able to provide AT&T with deployment verification; and a person who purchased the iPhone from an authorized location at the 'no commitment' price and can provide proof of purchase.

    For questions regarding AT&T’s wireless service and iPhone, please contact AT&T Customer Care at (800) 331-0500. If you have questions while outside the U.S., contact AT&T by calling +1-916-843-4685."




  • quote:

    Orijinalden alıntı: savasg


    quote:

    Orijinalden alıntı: One-Turk

    quote:

    Orijinalden alıntı: baris.21.21.21

    selam arkdaşlar 3 gün önce unlock icin case numarasi verdiler bugun de 2 mail atmişlar. acaba ne diyor. yardimci olabilirmisiniz
    Dear Customer:

    Thank you for your recent inquiry regarding your AT&T service. We apologize for any inconvenience this may have caused you. The issue has been resolved.

    Should you have any further needs regarding this issue, please do not hesitate to call us at 1 800 331-0500 and reference the tracking number shown above.

    Sincerely,
    AT&T




    Attached is the information referenced during your discussion today with an AT&T Representative. If you have any questions, please refer to our online support site atwww.att.com.




    Cevap olumsuz değil , emei.info'dan kontrol edin. Açılmış olma ihtimali var.

    hergun bakyorum. yok bi gelişme. beklemeye devam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baris.21.21.21

    quote:

    Orijinalden alıntı: savasg


    quote:

    Orijinalden alıntı: One-Turk

    quote:

    Orijinalden alıntı: baris.21.21.21

    selam arkdaşlar 3 gün önce unlock icin case numarasi verdiler bugun de 2 mail atmişlar. acaba ne diyor. yardimci olabilirmisiniz
    Dear Customer:

    Thank you for your recent inquiry regarding your AT&T service. We apologize for any inconvenience this may have caused you. The issue has been resolved.

    Should you have any further needs regarding this issue, please do not hesitate to call us at 1 800 331-0500 and reference the tracking number shown above.

    Sincerely,
    AT&T




    Attached is the information referenced during your discussion today with an AT&T Representative. If you have any questions, please refer to our online support site atwww.att.com.




    Cevap olumsuz değil , emei.info'dan kontrol edin. Açılmış olma ihtimali var.

    hergun bakyorum. yok bi gelişme. beklemeye devam

    Alıntıları Göster
    Selamlar,

    Mesaj iceriginde benim anladigim kadariyla; kontratli iseniz mevcut at&t numaranizin olmasi ve bu numaranin borcu olmayan, calinti ihbari yapilmamis ve en fazla 60 gun oncesine kadar aktif olan bir hat olmasi gerektigi. Bu kosullar disinda askerlik ile baglantili bir isinizin olmasi ya da cihazinizi yetkili bir saticidan kontratsiz olarak aldiginizi ispat eden bir belge olmasi bekleniyor. 60 gun bekleme ile ilgili birseyden bahsedilmemis.
    Eger cihaziniz kontratsiz olarak alinmis ise ve bunu bir sekilde ispat edebilirseniz sizin icinde unlock yapabilecekler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nztekin -- 12 Mayıs 2012; 0:05:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: a008mania

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperdagli

    Bu imei.info sitesi güvenilir mi ?

    valla biz güvendik...her ne kadar imei numarasinin bir yerlere verilmesi fikrine hic sicak yaklasmasam da süreci en dogru ve hizli takip edebileceğimiz bildigim tek yer.



    bu site simlocked bilgisi veriyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: a008mania

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperdagli

    Bu imei.info sitesi güvenilir mi ?

    valla biz güvendik...her ne kadar imei numarasinin bir yerlere verilmesi fikrine hic sicak yaklasmasam da süreci en dogru ve hizli takip edebileceğimiz bildigim tek yer.



    bu site simlocked bilgisi veriyor mu?

    Verir...acildi maili geldikten sonra yeni sorgu yaparsan acildigini da gorebilirsiniz
  • 
Sayfa: önceki 121122123124125
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.