Şimdi Ara

**** Dacia Citadine **** ( 5.000 Euro'luk Dacia Geliyor) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
94
Cevap
0
Favori
4.488
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    eskiden daciaya saygım vardı, dizel araçları gayet uygun fiyattan veriyorlardı, ama azıcık satınca bir tarafları kalktı afedersiniz.

    diğer araçlardan ne kadar daha ucuz onu karşılaştırmak gerekli, ben size söyleyeyim, 3000 lira daha verip esp li, güvenlik donanımlı araç sahibi olmanız mümkün

    http://forum.donanimhaber.com/m_55814152/tm.htm

    ayrıca dacia kullanıcısı olarak arabanın sadece yakıt tüketiminden memnunum. araç servis bakımlı sorunsuz ama frenler iğrenç, yol tutuş iğrenç 100 ü geçince orası burası oynamaya başlıyor, sürüş hissiyatı iğrenç sanki kütüğe teker bağlamışlar gidiyoruz. malzeme kalitesi iğrenç, 3000 fark daha verip aldığınız araçları yakından inceleyin, çok fark görürsünüz, loganda ön camın köşelerinde lastik var bildiğin.

    çöp bildiğin, motoru hariç, ama gene de daciayı corolladan daha çok seviyorum, az yakıyor kokluyor candır.

    Gamlı Baykuş. Arabayı 2. el almıştım. Gebze'ye doğru giderken deneme amaçlı 120 km'ye çıktım. Tam dediğin gibi. Araba geziyordu. gezme değil ama hiç güven vermemişti. Direksiyonu çok sıkı tutmam gerekiyordu. Yetkili serviste bakıma verdim. Ön düzen dahil her şey tek tek gözden geçirildi. Sonra Bolu -Ankara otobanında deneme amaçlı 140 km'ye çıktım. Zerre kadar gezmiyordu.

    Belki 140 bir şey değil ama bunu asıl Burhan'a sormak lazım. Sürekli otobanda gidip geliyor ve 180 km'den aşağı basmıyor. Benimki de, o da 2006 model ve ikisi de diesel. Sedan.

    Dediğiniz gibi. Bu arabaların en güzel yanı yakıtı koklamaları. Benim için en büyük artısı Renault motorunu taşıması. Bir de çok geniş olmaları. Öndeki koltukları en arkaya itseniz bile hala geniş. Tavan da bayağı yüksek. B segmentinin üstünde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi topaz42 -- 16 Nisan 2012; 12:17:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    eskiden daciaya saygım vardı, dizel araçları gayet uygun fiyattan veriyorlardı, ama azıcık satınca bir tarafları kalktı afedersiniz.

    diğer araçlardan ne kadar daha ucuz onu karşılaştırmak gerekli, ben size söyleyeyim, 3000 lira daha verip esp li, güvenlik donanımlı araç sahibi olmanız mümkün

    http://forum.donanimhaber.com/m_55814152/tm.htm

    ayrıca dacia kullanıcısı olarak arabanın sadece yakıt tüketiminden memnunum. araç servis bakımlı sorunsuz ama frenler iğrenç, yol tutuş iğrenç 100 ü geçince orası burası oynamaya başlıyor, sürüş hissiyatı iğrenç sanki kütüğe teker bağlamışlar gidiyoruz. malzeme kalitesi iğrenç, 3000 fark daha verip aldığınız araçları yakından inceleyin, çok fark görürsünüz, loganda ön camın köşelerinde lastik var bildiğin.

    çöp bildiğin, motoru hariç, ama gene de daciayı corolladan daha çok seviyorum, az yakıyor kokluyor candır.

    Gamlı Baykuş. Arabayı 2. el almıştım. Gebze'ye doğru giderken deneme amaçlı 120 km'ye çıktım. Tam dediğin gibi. Araba geziyordu. gezme değil ama hiç güven vermemişti. Direksiyonu çok sıkı tutmam gerekiyordu. Yetkili serviste bakıma verdim. Ön düzen dahil her şey tek tek gözden geçirildi. Sonra Bolu -Ankara otobanında deneme amaçlı 140 km'ye çıktım. Zerre kadar gezmiyordu.

    Belki 140 bir şey değil ama bunu asıl Burhan'a sormak lazım. Sürekli otobanda gidip geliyor ve 180 km'den aşağı basmıyor. Benimki de, o da 2006 model ve ikisi de diesel. Sedan.

    Dediğiniz gibi. Bu arabaların en güzel yanı yakıtı koklamaları. Benim için en büyük artısı Renault motorunu taşıması. Bir de çok geniş olmaları. Öndeki koltukları en arkaya itseniz bile hala geniş. Tavan da bayağı yüksek. B segmentinin üstünde.

    nasıl tarif etsem 100 ü geçince, sanki direksiyon elimden kaçacakmış gibi geliyor, böyle arada tık tık tık diye sağa sola oynuyor, sanki bir an kuvvet kazanıp farklı bir yöne dönecekmiş gibi. benimkinin km si çok az, 40.000 lere yeni geldi, servis bakımlı lastikler ve jantlar da yeni. ön düzeni zorlayacak bir şey yaptığımı sanmıyorum, 3 tane arabamız var, corolla, megane 2 (vardı) ve de logan, megane 220.000 km deydi ve alt düzenine bir şey olmamıştı, corolla 80.000 lere gelmek üzere onda da bu tarz bir şey yok, 3 araba da benzeri yollarda kullanıldı.

    zaten beklentilerimi çok yüksek tutmuyorum, sonuçta ticari araç mcv büyük ve yüksek araç, gene de 100 km de tedirgin olmamam gerektiğini düşünüyorum, frenleri de abs değil, frenlemesinden de pek memnun değilim, hem mesefe, hem hissiyat olarak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    eskiden daciaya saygım vardı, dizel araçları gayet uygun fiyattan veriyorlardı, ama azıcık satınca bir tarafları kalktı afedersiniz.

    diğer araçlardan ne kadar daha ucuz onu karşılaştırmak gerekli, ben size söyleyeyim, 3000 lira daha verip esp li, güvenlik donanımlı araç sahibi olmanız mümkün

    http://forum.donanimhaber.com/m_55814152/tm.htm

    ayrıca dacia kullanıcısı olarak arabanın sadece yakıt tüketiminden memnunum. araç servis bakımlı sorunsuz ama frenler iğrenç, yol tutuş iğrenç 100 ü geçince orası burası oynamaya başlıyor, sürüş hissiyatı iğrenç sanki kütüğe teker bağlamışlar gidiyoruz. malzeme kalitesi iğrenç, 3000 fark daha verip aldığınız araçları yakından inceleyin, çok fark görürsünüz, loganda ön camın köşelerinde lastik var bildiğin.

    çöp bildiğin, motoru hariç, ama gene de daciayı corolladan daha çok seviyorum, az yakıyor kokluyor candır.

    Gamlı Baykuş. Arabayı 2. el almıştım. Gebze'ye doğru giderken deneme amaçlı 120 km'ye çıktım. Tam dediğin gibi. Araba geziyordu. gezme değil ama hiç güven vermemişti. Direksiyonu çok sıkı tutmam gerekiyordu. Yetkili serviste bakıma verdim. Ön düzen dahil her şey tek tek gözden geçirildi. Sonra Bolu -Ankara otobanında deneme amaçlı 140 km'ye çıktım. Zerre kadar gezmiyordu.

    Belki 140 bir şey değil ama bunu asıl Burhan'a sormak lazım. Sürekli otobanda gidip geliyor ve 180 km'den aşağı basmıyor. Benimki de, o da 2006 model ve ikisi de diesel. Sedan.

    Dediğiniz gibi. Bu arabaların en güzel yanı yakıtı koklamaları. Benim için en büyük artısı Renault motorunu taşıması. Bir de çok geniş olmaları. Öndeki koltukları en arkaya itseniz bile hala geniş. Tavan da bayağı yüksek. B segmentinin üstünde.

    nasıl tarif etsem 100 ü geçince, sanki direksiyon elimden kaçacakmış gibi geliyor, böyle arada tık tık tık diye sağa sola oynuyor, sanki bir an kuvvet kazanıp farklı bir yöne dönecekmiş gibi. benimkinin km si çok az, 40.000 lere yeni geldi, servis bakımlı lastikler ve jantlar da yeni. ön düzeni zorlayacak bir şey yaptığımı sanmıyorum, 3 tane arabamız var, corolla, megane 2 (vardı) ve de logan, megane 220.000 km deydi ve alt düzenine bir şey olmamıştı, corolla 80.000 lere gelmek üzere onda da bu tarz bir şey yok, 3 araba da benzeri yollarda kullanıldı.

    zaten beklentilerimi çok yüksek tutmuyorum, sonuçta ticari araç mcv büyük ve yüksek araç, gene de 100 km de tedirgin olmamam gerektiğini düşünüyorum, frenleri de abs değil, frenlemesinden de pek memnun değilim, hem mesefe, hem hissiyat olarak.

    Frenleme benimkinde de kötü. Üstelik diskler ve balatalar değişmesine rağmen. Bu konuda dikkatliyim. Yetkili servise geri götürüp frenlri kontrol ettirsem lastiklere suç bulacaklar. Çünkü 40.000 km'dir kullanılıyorlar. Yüksek hızı sevmeiğim için 120 km'de sorun olmuyor. Beklentim de yüksek değil. Beni kesiyor bu araç.




  • Dacia bu işi biliyor. Uygun fiyata insanları araç sahibi yapıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aşkacısı

    quote:

    Orijinalden alıntı: righteous@

    quote:

    Orijinalden alıntı: aşkacısı

    quote:

    Orijinalden alıntı: laax

    quote:

    Orijinalden alıntı: aşkacısı

    quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    Türkiye'de 20.000 tl.

    +1

    Dizelse neden olmasın

    hocam bırak dizelse mizelse deme ya 1 yıl önce dacıa sandero aldık aldığımıza alacağımıza pişman olduk vallahi dümdüz yolda bile araba sallanıyor kısaca dacıa nın hiçbir arabasını almayın derim

    sıfır araçmıydı aldığınız dacia...birde sallanıyor derken?

    evet hocam sıfır araçtı 19.000 tl ye almıştık aslında para sorun değildi 40.000 tl bütçe ayırmıştık bu işin ama bizim bi akraba da dacıa sandero almıştı o babama gel sanada dacıa alalım demiş babamında bu ilk arabası olucaktı sonra arabayı biraz sürmüş daha ilk arabası olduğu için çok konforlu gelmiş ve hemen almış ama 1 ay sonra arabanın yüyüyen aksanında hep gıcırdama sesleri geliyo bide şunu somak isteiyorum hocam biz bu aracı ne kadara satarız 2011 model 1.4 motor var 75 beygir bunu satıp cruze almayı düşünüyoruz sizce iyi bir seçim olur mu?

    bıraz degil tam abartmiyormusunuz 19 000 TL sıfır araç almişsiniz alti yerden yüksek bir araç biraz sallanmasıda normal

    19bine baz olanınımı aldınız bilmiyorum ama klima dahil paketse bedavaya almişsiniz
    acemi adam için biçilmiş kaftan . artik yetmiyorsa degiştirebilirsin çok rahat aldigin paranin üzerine satabilirsin .

    dacia sever filan degilim bir antipatim de yok arkadaşim arabasına bindim sandero 1.4. benzinli blackline

    ne kadar ekmek o kadare köfte .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilyus -- 21 Nisan 2012; 14:04:12 >




  • 2 sene önce dacia logan mcv full modelini akrabamız almanyada 5500€ ya almıştı...Burdaki fiyatını biliyoruz...Buda aynısı olur...5000€ ise 5000€ da koyun üstüne en iyi ihtimal 10000€ yani 23000-25000 arası olur, o da baz modelidir...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    Dacia bu işi biliyor. Uygun fiyata insanları araç sahibi yapıyor.



    bu bakış açısıyla balmak bence dogru
    uygun fıyata sıfır araç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mnr980

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    Dacia bu işi biliyor. Uygun fiyata insanları araç sahibi yapıyor.



    bu bakış açısıyla balmak bence dogru
    uygun fıyata sıfır araç

    Araç ihtiyaçsa ve amaç bir yerden bir yere en ekonomik ve sorunsuz bir şekilde gitmekse Dacia şu anda bir numara.
  • Araç alımında kriterler çok önemli. Başkasının değil alıcının kriterleri.

    Şu anda gönlümdeki araç Dacia Duster. Bozuk yol, dağ-tepe, şehir vb. en önemlisi bütün bunları uygun fiyatla karşılayan Duster.
  • bu ülkede kimse alsa ucuz araç hiçbir zaman binemez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATOM ANT

    bu ülkede kimse alsa ucuz araç hiçbir zaman binemez

    İkinci el mi, sıfır mı?

    Sıfır araç olunca durum değişiyor gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATOM ANT

    bu ülkede kimse alsa ucuz araç hiçbir zaman binemez

    İkinci el mi, sıfır mı?

    Sıfır araç olunca durum değişiyor gibi.

    aynen öyle
  • reno neki onun çakması dacia iyi olsun ayrıca fiyata bakıp kimse aldanmasın vergilerle bu araç çok rahat 20 bini geçer o fiyatada zaten alınmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Manuel Mikser

    bunu alacağınıza bmw 3.20 alın


    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu klimanız gelir tek hava yastığı camlarda kollu gelir abs yoktur bazı opsiyonlar ekleyene kadar 25 i gecer vay arkadas marka imajı neymiş böyle bunun yerine sıkı bir pazarlıkla savyy alırsın 25 e en azından proton ilk çıktığında ingilterede f.gear test etmişti çok memnun kalmislardi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en az 20bin tl olur bu araba,vergiler hariç 5k euro diyor
  • tam öğrenci arabası .şekli güzel
  • Bu resimden çok daha kötü olacagı kesin
  • burda en az 25 bin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.