Şimdi Ara

Bugün şahit olduğum astra focus kazası (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
1
Favori
5.304
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim eski escortun sağ arka tampon köşesine passat sol çamurluğu ile vurmuştu adamın çamurluğu göçmüş benim tamponun boyası çizilmişti sanırım vuruş açılarıda etki ediyor olsa gerek.
  • 20-30 yl öncesine ait şu cahil muhabetti geçin artık.

    Çarpışmalarda oluşan hasara göre kaliteye, sağlamlığa karar verilmez.

    Önemli olan kazada, aracın kabin içindekileri ne kadar iyi koruduğudur. Günümüz güvenlik çalışmalarının ana hedefi budur, yolcuları korumak. Tamponu, çamurluğu korumak değil.
  • Bütün araçların arka tamponu doludur yani dağılmayacak şekilde yapılır. Ön tarafıda kolay dağılır bunun sebebi gelen darbeyi absorbe edip araç içerisindekileri sağlam çıkmasını sağlamaktır. Forumu araştırırsanız daha detaylı yorumları görürsünüz. Ayrıca aracın dağılıp dağılmaması sağlamlık göstergesi değildir.
  • 2 sene önce 2004 corsa ile efsane kasa toyotaya on kapi tarafından çarptım. Bende camirluk tampon gitti ve teker patladı. Stepleri takarken lastikci çamurluğu balyozla 20-30 darbe ile doğrultu stepneyi taktım ve eve geri dondüm. Hasar 3 bin tl idi. Toyota yandan aldığı darbeninde etkisi ile resmen hasat oldu. 9 bin tl lik hasar vardı. Kabın koruma ana kriter ancak ne olursa olsun opellere güvenim o günden sonra asırı arttı.
  • opel forda arkadan aynı açıyla çarpsa sonuç bu sefer ford taş opel teneke olurdu emın olun
  • 2005 Calos'taydım. Cep telefonuyla konuşan bir 6 silindir bir Mondeo sürücüsü sağ arka kapımdan çarptı.

    Calos : Kapı sacı içeri çöktü.

    Mondeo: Tampon, sağ çamurluk, sağ far, sis, kaput , panjur gitti.
  • Görüntüye bakarak sağlamlık ölçülmez.
  • Bu astralar çok dayanıklı bea. 2000 modellerinin fiyatı niye 20bin lira? 40 bin lira olmalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Lupara_

    Bu astralar çok dayanıklı bea. 2000 modellerinin fiyatı niye 20bin lira? 40 bin lira olmalı.

    2001 astram var. 20 ye satmayı düşünüyordum. Zam yapayım hemen.
  • Konu kazada vuran-vurulanın aldıkları hasar farkları iken bir anda Astra sağlam Focus dayanıksız ilan edildi. Tipik bir DH öyküsü. Ancak bu kadar olabiliyor.
  • aynı kasa aynı renk araç bendede vardı 2002 model uzun zaman kullandım sorunsuz ve çok sağlam bir kasadır.
    ama bu kazada bu araç ondan sağlam diyemeyiz.
  • Sağlamlıkta o focusun Astra dan geri kalır hiç bir yönü yok. Focusun darbe anında en çok deforme olacağı kısmı Astranın en az deforme olacağı kısmına çarmış. Hadi burun buruna çarpışsalar bir nebze neyse diyebiliriz ama bu kazaya bakıpta şu sağlam bu değil demek adil olmaz.
    Kısaca Bireysel kazalar araçların sağlamlığını göstermez.
  • bazı arkadaşlar focusun astraya arkadan çarptığını ima etmişler. kazada, astra sağ önü ile focusun sağ ön yanına çarptı.

    bazı arkadaşlar gerçekten yorumun dozunu kaçırıyor. hiç bir araca kötü bişey söylemedik veya kazaya bakarak şu araç şundan daha sağlam demedik. kazada astranın tamponu bile yerinden oynamamışken focusun bu derece dağılması dikkatimi çekti o kadar. sonuçta astra 4 yıldız focus 5 yıldız güvenliğe sahip.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harun

    bazı arkadaşlar focusun astraya arkadan çarptığını ima etmişler. kazada, astra sağ önü ile focusun sağ ön yanına çarptı.

    bazı arkadaşlar gerçekten yorumun dozunu kaçırıyor. hiç bir araca kötü bişey söylemedik veya kazaya bakarak şu araç şundan daha sağlam demedik. kazada astranın tamponu bile yerinden oynamamışken focusun bu derece dağılması dikkatimi çekti o kadar. sonuçta astra 4 yıldız focus 5 yıldız güvenliğe sahip.

    Günümüz araçları yaya güvenliğinede yönelik üretiliyor bu yüzden ön kısım kazada darbeyi emip eşit oranda dağıtacak şekilde üretiliyor yani eskisi gibi önden çarpıp çok az hasar alan araç modeli kalmadı. Bu sayede önden yayaya çarparsanız eskiden öldüren araçlar artık sadece yaralıyor. Bu yüzden Focus'un önünün dağılması normal kaldı ki Focus çarpılan değil çarpan konumunda. Astra ise pasif olarak duruyor. Çamurluk ve lastiğine çarpmış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SSamet.

    Amcamda var aynı astradan. Kaza olarak değil ama sevgili kuzenim hayvan gibi kullanmasına rağmen araç hala ayakta

    benim de teyze oğlunun kendi aracıydı... o araçla neler neler yapmadı, kimlerle kapışmadı, ankara'da eskişehir yoluyla konya yolu'nun, incek yolu'nun dili olsa da konuşsa... en son anlattığı biriyle kapışırken 90-100 gibi hızda 2'den 3'e atacam diye 1'e atmasıydı... ona rağmen bişey olmadı arabaya, sonra da sattı arabayı pek mutlu oldu

    istanbul'dan ankara'ya 3 saatte gelirdik (1 kez durup gaz almak da dahil) 200'den sonra araba gitmiyor diye benzine alırdı, şimdi gayet efendi efendi araç kullanıyor volvo'yla atlattığı kaza sonrasında



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 10 Nisan 2012; 17:18:10 >




  • İki aracıda kulanmış biri olarak şunu söyleyeyim.İki aracında birbirinden aşağı kalır yanı yok çarpma açısına göre serçe'ye çarpan bir mercedes'te aynı durumda olabilir.
  • Pendik Köprüsü'nden Kurtköye çıkanlar iyi bilir o yol eziyet yoludur.Sadece mecbur kalınca kullanırım .Benim o yolda 4 kaza görmüşlüğüm vardır. Sağ şeritte hep parketmiş arabalar vardır soldan gidersin birden sola girişler çıkışlar,sağdan girişler,ışıklar,otobüsler ve durakları,dolmuşlar,az gelişmiş yaratıklar.Hergün o yolu kullananlara allah sabır versin.
  • Yolcu bölgesinde yani kafeste yer alanlara hiç birsey olmadıysa o araba sağlamdır. Benim kriterim budur.
  • 3 Kuruşluk kaza görüntülerine bakıpta "X harbiden sağlam arabaymış" diyen tiplerin, "Vay anasını bak bu arabada 250 kadran var, 250 basıyormuş" diyen çocuklardan farkı yok gözümde.
  • arkadan çin malı arabaya bile çarpsa sonuç aynı olur. genelde arkadan çarpanda hasar oluyor.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.