Şimdi Ara

Kliksa.com da WORLD CARDA %10 Worldpuan Hediye (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
140
Cevap
1
Favori
18.322
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • teb worldcarda puan yatmadı benim ne ayak bunlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ElectroTech

    Sahtekar adamlar, dün milletle dalga geçtiler.

    Karga mı benden uzak olsun

    Hayirdir ya olay nedir anlamadim
  • TV alan arkadaşlar, kargo ödediniz mi yoksa kargo bedava mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: realgs

    TV alan arkadaşlar, kargo ödediniz mi yoksa kargo bedava mı?

    Yanlış hatırlamıyorsam 17,90 kargo bedeli ödedim tv alırken
  • Teb puani yatan yok sanirim. Benimde yatmadi. Teb musteri hizmetlerini aradim boyle bir kampanyadan bilgimiz yok arastirip sizi arayalim diyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SEGHRİ -- 18 Nisan 2012; 1:18:30 >
  • Sitenin altında SA yazısı olması sabancıya ait olduğunu göstermez. Çakma bir site de olabilir. Çakmalığı anlaşılana kadar malı götürüp dükkanı da kapatabilir. Ayrıca google'da haber sitelerinde sabancı holdingin kliksa açacağı haberleri de gerçeği yansıtmayabilir. Haber siteleri ajanslarla çalışır. Ajanslarda da çok sayıda yalan haber vardır. Bir ajans yanlış bir haber verdi mi bunu bütün gazeteler yazar. Bu da ispat olamaz. Bu tür şeylere aldanmayın. Bilgiye esas kaynağından ulaşın.

    Dün Sabancı Holding genel merkezini aradım. Santraldeki görevliye kliksa.com diye bir site var, Sabancı kuruluşu olduğunu söylüyor, doğru mudur diye sordum. Evet bizim kuruluşumuz dediler. Daha da araştırmaya gerek yok galiba.

    İsteyen arayıp teyit edebilir.

    Ama yaptıkları yalan reklamlar olmamış. Rahmetli olsa kapatmıştı siteyi.
  • Bugün %10 World kampanyası sona erdi onun yerine Chip para başladı. Önceki kapnayanın puanları 07. Hazirana kadar yüklenecekmiş.
  • Merhaba arkadaşlar,

    Sizlere kliksa.com'da yaşadığım sıkıntıyı aktarmak istiyorum. Benim başım ağrıdı, sizlerin ağrımasın...

    20.07.2012 tarihinde Kliksa.com'dan 43630242 sipariş numarasıyla TV aldım. 2 iş günü banka onayı beklediler. Sonra 3 iş günü içerisinde kargoya verilecek dediler. 08.08.2012 oldu; hala kargoya verilmedi ürünüm. Telefonla arayabileceğimiz bir numara yok! Canlı destek var güya, soru soruyoruz yardim@kliksa.com'a e-posta gönderin yazmaktan başka bir şey yapmıyorlar. E-posta gönderiyoruz 2 gün sonra cevap veriyorlar. Bu arada 7 gün -24 saat diyorlar; canlı destek elemanı haftasonu çalışmadıklarını söyledi. Yani kendileriyle çelişiyorlar.Daha önce adını bilmediğim onlarca siteden alışveriş yaptım; hiçbirisinde kliksa.com kadar mağdur edilmedim.

    Aşağıya da kliksa.com'la mail yoluyla yaptıgımız yazışmaları koyuyorum ki müşteri ilişkilerinde ne kadar ciddiyetsiz, alakasız olduklarını anlayın..

    Gönderilme Tarihi: 28.07.2012 12:11:21
    43630242 No'lu siparişim 3 iş günü dolmasına rağmen hala kargoya verilmedi. DÜn iletişime geçtim, bakıp döneceğiz dendi hala arayan yok. Acil dönüş istiyorum.


    Date: Mon, 30 Jul 2012 10:17:26 +0300
    From: yardim@kliksa.com
    Subject: RE: 43630242

    Sayın İlgili,

    kliksa.com'a gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz.

    Siparişinizin teslimat süreci ile ilgili geçici bir aksaklık yaşanmıştır. En kısa sürede siparişiniz tarafınıza teslim edilecektir. Yaşadığınız mağduriyet ve kırgınlık için özür dileriz. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
    Bilgilerinize sunarız.

    Saygılarımızla,
    kliksa.com

    To: yardim@kliksa.com
    Subject: RE: 43630242
    Date: Mon, 30 Jul 2012 03:39:04 -0700

    Ne zaman kargoya verileceği ve ne zaman elimde olacağı konusunda net tarih istiyorum; en kısa zamanda ifadesi muğlak bir tanım.


    Cevap yok!!

    Gönderilme Tarihi: 31.07.2012 08:44:32
    Konu: FW: 43630242

    Merhaba,
    Siparişimin ne zaman gönderileceğini öğrenmek istiyorum; sizden hala cevap alamadım. İnternette hakkınızda yazılan şikayetleri bilseydim hayatta bulaşmazdım, Sabancı grubu diye aldandık. Özür filan yazmayın, arayın gönderim tarihini söyleyin. Yeter artık oyaladığınız; göndermeyecekseniz iptal edip paramı iade edin!


    Date: Tue, 31 Jul 2012 10:03:44 +0300
    From: yardim@kliksa.com
    Subject: RE: FW: 43630242

    Sayın İlgili,

    kliksa.coma gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz.

    Sevkiyatıyla ilgili aksaklık yaşadığımız ürünlerin sevkiyatına bugün itibariyle başlanacaktır. Yaşadığınız mağduriyet ve kırgınlık için özür dileriz. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
    Bilgilerinize sunarız.

    Saygılarımızla,
    kliksa.com

    To: yardim@kliksa.com
    Subject: RE: 43630242
    Date: Tue, 31 Jul 2012 22:56:22 -0700

    Ürünüm neden hala kargoya verilmedi? Dün gönderiyoruz dediniz hala bir gelişme yok, anlayış beklemeyin sadece ürünümü gönderin! Bilgi istiyorum, tarih saat istiyorum artık..


    Cevap yok!!

    Gönderilme Tarihi: 02.08.2012 08:04:50
    Kime:
    Konu: FW: 43630242

    Merhaba,Dün attığım e-mailime hala dönmediniz. Müşteri memnuniyet anlayışınız bu mu sizin? 14 gün oldu, ürünüm hala kargoya verilmedi; üstüne cevap bile alamıyoruz. Böyle sorumsuzluk hiçbir online alışveriş sitesinde görmedim. En kısa zamanda cevap istiyorum;1) Ürünüm ne zaman gönderilecek?2) Elinizde olmayan ürünü neden satıyorsunuz?3) Sabancı kalitesi bu mudur?



    Sayın İlgili,

    kliksa.com'a gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz.

    Siparişinizin teslimat süreci ile ilgili geçici bir aksaklık yaşanmıştır. En kısa sürede siparişiniz tarafınıza teslim edilecektir. Yaşadığınız mağduriyet ve kırgınlık için özür dileriz. Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Bilgilerinize sunarız.

    Saygılarımızla,
    kliksa.com


    To: yardim@kliksa.com
    Subject: RE: 43630242
    Date: Thu, 2 Aug 2012 00:40:23 -0700

    Sayın ilgili diyorsunuz ama siz ilgisizsiniz; 3 gün önce attığınız mesajın aynısını kopyala yapıştır yöntemiyle gönderiyorsunuz; ayıptır.Bu kadar mağdur edilmez tüketici, hakkımı başka yollarla arayacağım.
    Sizden tarih istiyorum, bana net tarih verin artık yeter!


    Cevap yok yine!!

    To: yardim@kliksa.com
    Subject: FW: 43630242
    Date: Thu, 2 Aug 2012 23:51:44 -0700

    Merhaba,Sizden yine yanıt alamadım. Şaşırmıyorum artık, sizin kurumsal kimliğiniz belli oldu. Lütdedip ne zaman yollayacağınızı yazar mısınız? En kısa zamanda demeyin, müşteri memnuniyetine önem veriyormuşsunuz, geçiştirmeyin artık.


    Yine cevap yok!

    Gönderilme Tarihi: 07.08.2012 09:44:36
    Kime:
    Konu: FW: 43630242

    En son e-postamın üzerinden 5 gün geçmesine rağmen sizden bir yanıt alamadım. Online destek hattınıza yazıyorum; size yönlendiriyor. Siz zaten cevap vermiyorsunuz.Muhattabım kimdir söyleyin ona yazayım, yeter artık gerçekten. 43630242 nolu siparişimin akıbetini söyleyin, yollamayacaksanız iptal edin oyalamayın.



    Date: Tue, 7 Aug 2012 09:48:13 +0300
    From: yardim@kliksa.com
    Subject: RE: FW: 43630242

    Sayın İlgili,

    kliksa.coma gösterdiğiniz ilgiye teşekkür ederiz.

    Tarafımzıa gönderdiğiniz tüm mailler yanıtlanmıştır. Maillerinizi kontrol etmenizi rica ediyoruz. 43630242 nolu siparişinizin kargo takip numarası aşağıda belirtilmiştir. Kargo takip numarası ilehttp://ups.com.tr adresinden kargonuzun takibini yapabilirsiniz.

    Takip No: U000E5EA0098772

    Bilgilerinize sunarız.
    Saygılarımızla,
    kliksa.com

    Gönderilme Tarihi: 07.08.2012 09:58:36
    Kime:
    Konu: RE: 43630242

    Sayın ilgili,
    Her gün maillerimi düzenli olarak kontrol ediyorum, sizden junk klasörü dahil olmak üzere gelen hiçbir mail yok.Ayrıca bana gönderdiğiniz kargo takip numarasını zahmet edip bir kontrol ederseniz başkasına ait olduğunu görürsünüz. Zaten benim ürünüm kliksa.com'da hala "Siparişin Hazırlanıyor" olarak gözükmektedir.
    Hızlı dönüşünüzü rica ederim.



    Sayın İlgili,
    kliksa.com'a gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz.

    Talebiniz üzerine sevkiyatınız ile ilgili birimimize tekrar bilgi aktarıldı. Teslim tarihi ile ilgili net bilgi aktaramamaktayız. Dilerseniz siparişiniz için iptal talebinde bulunabilirsinz. Geri ödemeniz hesabınıza yapılacaktır.

    Bilgilerinize sunarız.

    Saygılarımızla,
    kliksa.com



    Öncelikle belirteyim, kliksa.com son maillerimden; ancak 3. e-postama 5 gün sonra cevap atabildi. Onu da yanlışlıkla atmışlar; sözde ürünüm kargolanmış. Gönderdikleri kargo takip numarası başkasına ait, kontrol bile etmemişler sorumsuzlar.
    Uyarım üzerine cevap olarak attıkları mailde ürünü ne zaman göndereceklerini bilemediklerini söylüyorlar. Çin'den sipariş verseydim gelmişti şimdiye; sanki kendileri üretiyorlar TV'yi. Üstüne bir de utanmadan dilersem siparişi iptal edebileceğimi belirtmişler.
    Kliksa.com resmen tüketiciyle dalga geçiyor; siz siz olun gerçekten bulaşmayın bu siteye. Resmen tüketiciyle en iyi dalga geçen alışveriş sitesi...

    Sonuç ne oldu diye merak edenleriniz varsa; kargolayacaklarından ümidi kesip sipraşimi iptal ettim. İptal sonucu paramı iade edildi mi peki?
    Tabii ki hayır; kliksa.com'un sürprizleri biter mi hiç! Telefonuma mesaj atıp özetle "İade talebiniz alınmıştır. İadenizin tarafımıza ulaşmasına istinaden işlemlerinize başlanacaktır.." dediler. 20 gündür göndermedikleri ürünün bir de iadesini bekleyecekmişiz.
    Hala bekliyorum...




  • Gercekten çok can sıkıcı. Dogrudan Sabancı Holding'e şikayet edin yukarıdaki yazismalarla birlikte.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • burayi okumadan bende siparis vermis bulundum...

    Kliksa,Sabancı güvencesi diye alışveriş yaptık ama kargo gecikti.

    43633398 05.08.2012 23:09:31 Siparişin Hazırlanıyor 1.666,00 TL Sözleşme

    Ürünün altında

    ''Siparişiniz Onaylandıktan Sonra Maksimum 3 İş Günü İçinde Kargoya Teslim Edilir''

    yazmasına rağmen hala siparişiniz hazırlanıyor diye yazıyor ve ne zaman göndereckleri hakkında ne arayan ne soran nede mail atan var,hiç memnun kalmadım alışverişten mağdur oldum.Sabancı güvencesi diye aldığımız buzdolabı hala gönderilmedi 4 gün oldu bugün evde dolapsız kaldık.

    adamlar bedava urun alanlarinkini bile nerdeyse ayni gun kargoya verdi biz paramizla rezil olduk iyimi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Christopher Moltisanti -- 9 Ağustos 2012; 10:44:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sikayetvar sitesinde onlarca benzer şikayet var; eminim sabancı holding'de durumdar haberdardır, ancak dediğiniz gibi bir e-mail atabilirim..

    @Christopher Moltisanti: hocam bence daha fazla vakit kaybetmeyin; madem acil ihtiyacınız olan bir şey, 3 kuruş fazla verip başka yerden alın.. hoş, siparişinizi iptal edince de hemen iade etmiyorlar; ne diyim geçmiş olsun..
  • Bu kliksa.com rezaleti gerçekten rezalet boyutunu aşmış.. Bu bölümü okumamıştım. diğer konu başlığı altında aşağıdakileri yazmıştım. Doğru yer burası diyerek yazıyı yapıştırıyorum.

    Sakın bu sitenin kampanyalarına kanmayın!! Buradan yeni nesil IPAD ve kılıf alma gafletinde bulundum. Önce yanlış kılıf gönderdiler. Siparişimden 15 gün sonra (yarın) inşallah doğru kılıfa ulaşacağım.
    IPAD'i merak mı ettiniz? :)) Hala IPAD'e ulaşamadım!!!!! Neden mi? Kliksa.com depo görevlilieri öyle bir paket ile gönderim yapmışlar ki. IPAD'in orjinal kutusunu çok daha büyük bir Kliksa kutusu içine Türkçe kitapçığı ile koymuşlar. Aradaki boşluğa da hiçbirşey koymamışlar. Ben bile cihazı adamların gönderdiği paket ile taşırken en az 6 defa cihazı abandone ettim. Kargoda kimbilir kaç defa sarsılmıştır. Akşam cihazı çalıştırdığımda ise mor renkli ekranda bir çizgi oluştu. Kliksa.com'a mail attım. Bu arada Sabancı Holding destekli Kliksa.com'da herhangi bir ticket sistemi yok. Uzaya mı, yerin dibine mi mail attığın belli değil. Mailini aldıklarına dair de herhangi bir teyit gelmiyor. Maili okuyan elemanın o anki durumuna göre cevap verebilir veya vermez. keyfi bilir.
    durumu kendilerine yazdım. Tık yok. mesai saatleri dışında çalışmıyorlarmış!! bu durumu da tabii ki mesai saatleri içinde imalı bir şekilde attıkları mail ile anlattılar. Sen 24 saat satış yap. Ama müşteriye mesai saatleri dışında hizmet etme. Nasıl bir çelişki!!! Sanırım Sabancı Holding'in ciddi paraya ihtiyacı oluştu. Ancak bu kadar ekonomik bir internet satış mağazası açılabilirdi!

    Gelelim benim sorunuma. Süper ötesi müşteri hizmetlerine karşın ben cihazı Bilkom'a emanet ettim. Bilkom ürünün bu hale genellikle darbe ile gelebileceğini iletti. Bilkom yetkililerinin söylediğine göre bu hafta içi yeni bir cihaz ile değişimim gerçekleşecekmiş. Yani IPAD'de 15-20 gün arasında elime geçiyor!!

    http://www.sikayetvar.com/firma/detay/kliksacom sitesine bir bakın.. sorunlar hep kargolama ve iğrenç müşteri hizmetleri ile ilgili..Bu kadar kısa zamanda ne kadar da şikayet oluşmuş. Neden acaba???

    Ne olur arkadaşlar bu sitenin kampanyalarına kanmayın. Ben yaptım siz yapmayın arkadaşlar..

    http://teknotavsiye.com/reviews/kliksa-com-acemi-internet-magazasi/


    Saygı ve sevgilerimle,

    Amacım internetten alışverişi baltalamak asla değil. Ben son 6 yılda hiç yapmasam internetten 80 defa ürün almışımdır. Ama hiç böyle bir vakayla karşılaşmadım. Beğenmediğimiz Çinli vatandaşlar bile müşteri memnuniyeti için yapmayacakları yok iken kliksa.com'un yaptıklarını kesinlikle içime hazmedemiyorum.

    Hoşçakalın..




  • kliksa kadar pislik ve aşağılık bir site yok ... Mail adresimi nereden bulmuşlarsa utanmadan spam maillerini yolluyorlar zırt pırt .
  • çarşamba günü verdiğim sipariş perşembe günü elimdeydi fakat ups kargoyla evim 200m mesafede olmasına rağmen sabah dağıtıma çıkan siparişimi 20.00'a kadar getirmediler arayıp durumu anlattım evde yoktunuz dediler(evden dışarı çıkmadım hadi geldin nottamı bırakmazsın)sonra birden tamam getiriyoruz oldu bekledik yok 2. arayışımda adres sordu tekrar verdik tamam tekrar yok 3. arayışımda gariptir yine adres sordular verince "aa yakınmış getiriyoruz" dendi ve geldi 10dk içinde sonuç olarak tekirdağdaki ups kargoda herkes bi haber başka illerdede fazla bir şey beklemeyin site hakkındaki fikirlerimde bonusu yatırıp yatırmamalarına göre şekillenecek
  • ben de bu kampanyadan faydalandım...1-14 eylül tarihli olandan.ancak ayın 22sinde puanlarım yatmadı. vakıfbankı arayarak meseleyi çözebildim.problem vakıfbank da mı yoksa kliksa da mı bilemiyorum. bilginize...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 18/10/2012 tarih 43654990 sipariş numarası ile LG 50PM6800 Full HD 3D Plazma TV + 2 Adet Aktif 3D Gözlük hediyeli TV aldım. yanında gönderilmesi gereken 2 Adet Aktif 3D Gözlük tarafıma
    gönderilmedi. Uzun yazışmalar sonucunda 09/11/2012 tarihinde bir adet gözlük geldi. Defalarca eksik gönderilen gözlükleri talep ettiğimde;

    "Sistemsel aksaklık nedeniyle hediye ürün gönderimi gerçekleştirilememiştir. Ancak talebiniz yetkili birime aktarılmış olup, kısa sürede gönderimi gerçekleştirilecektir. Yaşadığınız mağduriyet ve kırgınlık için tekrar özür dileriz. Anlayışınız için teşekkür ederiz. Bilgilerinize sunarız."

    kopyala yapıştır yöntemiyle Otomatik cevap veriyorlar.

    malesef muhatap olabileceğim herhangi bir telefonları yok.

    kliksa.com dan uzak durun.

    saygılar.
  • Sabancı ismine aldanıp burada alışveriş yapmayın sakın. İnternette yüzlerce şikayet okuyabilirsiniz bu site ile ilgili.
    Eğer telefonla ulaşmanız gerekirse:
    Kliksa Genel Merkez Telefon Numarası: 0216 369 55 72
  • Kliksa dan büyük bir ürün sipariş veripte gelen var mı acaba ?
  • Sıkıntı yaşamanız bir tık ötede. Uzak durun.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.