Şimdi Ara

Company of Heroes 2 (2013) [ANA KONU] (318. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.593
Cevap
45
Favori
230.740
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 316317318319320
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu aralar maçlarda Türk oyunculara fazla denk gelmeye başladım, güzel bir şey. Ayrıca hafta içi düzenli yayın yapmaya çalışan bir kaç Türk arkadaş var Twitch de. Genel de akşamları yayın yapıyorlar 2vs2 ve 4vs4. Gece saatleri twithce bakarsanız mutlaka denk gelirsiniz.

    Bence aktif Türk az değil. Ama genelde yaş 25-40 arası olduğu için etkinlik vs gibi olaylar olmuyor. Şahsen benim yaş 38, maç atıp çıkıp yayın izlemeyi tercih ediyorum. Fazla community aksiyonuna giremiyorum. Benim gibi vatandaşların sayısının az olmadığını düşünüyorum.

    Cihan (pplhntr), 2vs2 zor da 1vs1 için daha fazla adam bulunur. Yayıncılardan biri canlı yayınlar maçları, eğlenceli olabilir. Biraz ırgalamak lazım.

    Beni tanımazsın buradan muhtemelen :) Cohturkiye.com'dan Nopass, siteyi beraber kurmuştuk seninle ama sonra ilgi olmayınca ve herkes o dönemde eski Coh'u övüp 2'yi yerden yere vurunca (sen de dahil :) benim de hevesim kaçtı. Keşke o zamanlar devam etseydik şimdi bir topluluk oluşmuş olurdu. Neyse kısmet.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nopasstr -- 9 Ağustos 2017; 10:28:53 >
  • Online maç eşleşme sıkıntısını acaba tek benmi çekiyorum geçenlerde 15 dakikada kimseyi bulamadım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: luskan

    Online maç eşleşme sıkıntısını acaba tek benmi çekiyorum geçenlerde 15 dakikada kimseyi bulamadım

    Genelde bu sorunu herkes oyuncu olmamasına bağlıyor. Ama gündüzleri 2500 civarında geceleri ise 4-6 bin arası online oyuncu var devamlı. Maçlar uzun sürüyor, bu sebeple yeni maç için beklemek gerekebiliyor. En kısa 2-3 dk en fazla 10-15 dk arası yeni maç geliyor. Sen de sorun yok genel bir bekleme süresi ama her zaman 15 dk bekliyorsan sorun olabilir.
  • Nopasstr kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler cevabın için. ben beklemeye alışkın esik amiga oyuncusuyum. Artık yeni nesil oyuncular beklemeyi hazmedemiyorlar. İyi oyunlar tekrardan.
  • maç eşleşmede ben de dengesiz rakipler bulmaktan sıkıntılıyım zaten 3-4 ayda bir oynayabildiğim oyunda sürekli ilk 100den rakip bulması oyundan soğutuyor ya da oyun bendeki potansiyeli mi gördü nedir
  • Arkadaşlar AoE 4 resmi olarak geliştirildiği duyuruldu. Ve geliştirici Relic.

    Düşünsenize;

    - Uzmanlık kazanan askerler, Retreat/Geri Çekilme mekaniği, unit preservation mekağini
    - Önden saldırıları kalkanıyla savuşturabilen, arkadan saldırılara savunmasız askerler (directional attack)
    - Ağır Zırhlı ve büyük kılıçlarıyla ölümcül ama hantal süvariler vs. hafif zırhları ve hafif kılıçlarıyla dayanıksız ancak süratli, kıvrak süvariler
    - Okçuların piyadeler üzerine supression uygulayarak manevra kabiliyetleri kısıtlaması
    - Line of Sight teknolojisi ile surların, sık ağaçların, binaların ardını görememek
  • Güzel özellikler ama Relic COH'a benzetmesin lütfen hepsinin yeri ayrı. AoE fanlarının en büyük beklentisi fizik motoru. Buna yoğunlaşmaları yeter.
  • Kurt Knispel kullanıcısına yanıt
    AoE 'da nasıl bir fizik motoru beklentisi var? Oyunda fizik gerektiren tek şey yıkılan binalar ki AoE 3 te parçalanma ve yıkılma animasyonları gayet güzeldi.
  • CoH3 için daha çok bekleyeceğiz :(((
  • yalnız oyunu çok kötü yerde bıraktılar bu son güncelleme çok daha güzel bir hale getirecekti.
  • furkan3191 kullanıcısına yanıt
    Güncelleme gelmeyeceğini mi duyurdular? CoH1 i terk edebilirler ama CoH2 için çalışmaya devam edeceklerdir. Eskisi gibi yoğun olmasa da, üzerinde çalışacaklardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pplhntr

    Arkadaşlar AoE 4 resmi olarak geliştirildiği duyuruldu. Ve geliştirici Relic.

    Düşünsenize;

    - Uzmanlık kazanan askerler, Retreat/Geri Çekilme mekaniği, unit preservation mekağini
    - Önden saldırıları kalkanıyla savuşturabilen, arkadan saldırılara savunmasız askerler (directional attack)
    - Ağır Zırhlı ve büyük kılıçlarıyla ölümcül ama hantal süvariler vs. hafif zırhları ve hafif kılıçlarıyla dayanıksız ancak süratli, kıvrak süvariler
    - Okçuların piyadeler üzerine supression uygulayarak manevra kabiliyetleri kısıtlaması
    - Line of Sight teknolojisi ile surların, sık ağaçların, binaların ardını görememek

    abi ben retreatin aoe'e hiç uyacağını sanmıyorum bilmiyorum güzel bir şekilde uydurabilirler mi ama bence coh2den olayları biraz daha basit tutma dersi çıkardığını düşünüyorum relic'in.

    Hiç yoktan o insansız mancınıkların bir takımı olacağına umutluyum :D Bir de hep benim hoşuma gitmeyen surların boş kalması bence o surları relic kullanacak surlarda savunma yapan menzilli askerleri göreibliriz. Kafasında yeşil savunma işareti görürsek şaşırmam :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkan3191


    quote:

    Orijinalden alıntı: pplhntr

    Arkadaşlar AoE 4 resmi olarak geliştirildiği duyuruldu. Ve geliştirici Relic.

    Düşünsenize;

    - Uzmanlık kazanan askerler, Retreat/Geri Çekilme mekaniği, unit preservation mekağini
    - Önden saldırıları kalkanıyla savuşturabilen, arkadan saldırılara savunmasız askerler (directional attack)
    - Ağır Zırhlı ve büyük kılıçlarıyla ölümcül ama hantal süvariler vs. hafif zırhları ve hafif kılıçlarıyla dayanıksız ancak süratli, kıvrak süvariler
    - Okçuların piyadeler üzerine supression uygulayarak manevra kabiliyetleri kısıtlaması
    - Line of Sight teknolojisi ile surların, sık ağaçların, binaların ardını görememek

    abi ben retreatin aoe'e hiç uyacağını sanmıyorum bilmiyorum güzel bir şekilde uydurabilirler mi ama bence coh2den olayları biraz daha basit tutma dersi çıkardığını düşünüyorum relic'in.

    Hiç yoktan o insansız mancınıkların bir takımı olacağına umutluyum :D Bir de hep benim hoşuma gitmeyen surların boş kalması bence o surları relic kullanacak surlarda savunma yapan menzilli askerleri göreibliriz. Kafasında yeşil savunma işareti görürsek şaşırmam :D

    DLC ile gelen ırkta brace yapan topçu kulesi olabilir :P
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pplhntr


    quote:

    Orijinalden alıntı: furkan3191


    quote:

    Orijinalden alıntı: pplhntr

    Arkadaşlar AoE 4 resmi olarak geliştirildiği duyuruldu. Ve geliştirici Relic.

    Düşünsenize;

    - Uzmanlık kazanan askerler, Retreat/Geri Çekilme mekaniği, unit preservation mekağini
    - Önden saldırıları kalkanıyla savuşturabilen, arkadan saldırılara savunmasız askerler (directional attack)
    - Ağır Zırhlı ve büyük kılıçlarıyla ölümcül ama hantal süvariler vs. hafif zırhları ve hafif kılıçlarıyla dayanıksız ancak süratli, kıvrak süvariler
    - Okçuların piyadeler üzerine supression uygulayarak manevra kabiliyetleri kısıtlaması
    - Line of Sight teknolojisi ile surların, sık ağaçların, binaların ardını görememek

    abi ben retreatin aoe'e hiç uyacağını sanmıyorum bilmiyorum güzel bir şekilde uydurabilirler mi ama bence coh2den olayları biraz daha basit tutma dersi çıkardığını düşünüyorum relic'in.

    Hiç yoktan o insansız mancınıkların bir takımı olacağına umutluyum :D Bir de hep benim hoşuma gitmeyen surların boş kalması bence o surları relic kullanacak surlarda savunma yapan menzilli askerleri göreibliriz. Kafasında yeşil savunma işareti görürsek şaşırmam :D

    DLC ile gelen ırkta brace yapan topçu kulesi olabilir :P

    oo ben asıl o coh2 oyuncularına yaptığı dlc eziyetlerini yapabilcekler mi onu merak ediyorum.
  • Benim merak ettiğim birimleri tek tek çıkarma mantığı devam edecek mi yoksa her şeyi göze alıp bu oyundaki gibi bölük yoluna mı gidilecek.
  • StartaBafras kullanıcısına yanıt
    Bölük bölük olursa retreat,reinforcement yapabileceğin araba gibi özellikler de otomatik gelir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SEPTEMBER 19th 'CHARITY SKIN' UPDATE

    In Relic and SEGA's ongoing effort to support the conservation of wildlife and endangered species, we have partnered with Whales and Dolphins Conservation and The David Sheldrick Wildlife Trust to help raise funds for these great causes.

    NEW CONTENT

    6 new conservation-themed skin sets created by community member RitaRush have been added to the game. All of Relic's / SEGA's associated revenue from the sales of these items will go to their associated charity. If you would like to help protect endangered species and give your favorite COH2 faction a fresh new coat of paint, you can buy the WDC Charity Camo Pack and the David Sheldrick Wildlife Conservation Charity Camo pack on Steam.

    Whale and Dolphin Conservation Charity Camo Pack

    British Dolphin-themed skin set
    USF Ocra-themed skin set
    OKW Whale-themed skin set
    David Sheldrick Wildlife Conversation Charity Camo Pack

    Soviet Lion-themed skin set
    Soviet Elephant-themed skin set
    Wehrmacht Rhino-themed skin set
    Note: These items are available on their corresponding Steam store pages only and are not available in the in-game store.
  • Renegade Havoc R kullanıcısına yanıt
    saçmalığa bak ya
  • furkan3191 kullanıcısına yanıt
    Şu anda tanesi 38 lira
  • Boş beleş skinler için 500mb... Balance patchide iptal ettiler
  • 
Sayfa: önceki 316317318319320
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.