Şimdi Ara

dexterity ne ise yarar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
2.340
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar ben dexterity i vurus isabet oranini artirir diye biliyordum dogrumudur? barbaarian icin onemli olan strength ve vitality midir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Statların üstüne geldiğinde ne işe yaradıkları yazıyor orda.
  • Stat dağılımını bu şekilde otomatikte bırakırsa daha bu tarz muhabetlerle çok karşılaşacağız. Tecrübeli adamla tecrübesiz adamın Monk'u Barbar'ı Wizard'ı neredeyse aynı. Tek fark itemlardan geliyor. Bunu acilen patch ile düzeltmesi lazım Blizzard'ın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tigger_agc

    Stat dağılımını bu şekilde otomatikte bırakırsa daha bu tarz muhabetlerle çok karşılaşacağız. Tecrübeli adamla tecrübesiz adamın Monk'u Barbar'ı Wizard'ı neredeyse aynı. Tek fark itemlardan geliyor. Bunu acilen patch ile düzeltmesi lazım Blizzard'ın.

    Kardeş herkes eliyle verse yine herkesinki aynı olacaktı. Elle verseydik nolacaktı ? Acemi oyuncular rastgele dağıtıp işe yaramaz karakterleriyle normal zorlukta bitirip nm ye geçip isyan edecekti. Sonra internetten bakacaklardı. Bi build bulup yeni karakter açacaktı. Herkeste aynı build olacak yine.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tigger_agc

    Stat dağılımını bu şekilde otomatikte bırakırsa daha bu tarz muhabetlerle çok karşılaşacağız. Tecrübeli adamla tecrübesiz adamın Monk'u Barbar'ı Wizard'ı neredeyse aynı. Tek fark itemlardan geliyor. Bunu acilen patch ile düzeltmesi lazım Blizzard'ın.

    Diablo 2'de de aynıydı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neuro

    quote:

    Orijinalden alıntı: tigger_agc

    Stat dağılımını bu şekilde otomatikte bırakırsa daha bu tarz muhabetlerle çok karşılaşacağız. Tecrübeli adamla tecrübesiz adamın Monk'u Barbar'ı Wizard'ı neredeyse aynı. Tek fark itemlardan geliyor. Bunu acilen patch ile düzeltmesi lazım Blizzard'ın.

    Diablo 2'de de aynıydı.

    Benim de en çok şaşırdığım olay bu.
    D2 zamanı herkes bilip bilmeden dağıtırdı puanları ilk başlarda. Sonra nightmare, hell de dayak yemeye başlayınca yeni karakter açar,
    İstedikleri zırha kadar STR/DEX geri kalanı Vitaltye dağıtırlardı. Neredeyse bütün battlenet bu şekildeydi.

    Anca 3-4 tane değişik build çıkardı, sağdan soldan çok kuvvetli item satın almış karakterler HP dert etmeden STR/DEX abanırlardı (ve gene dayak yerlerdi)
    Ya da teleport+mana shield kasmış Vit+Energye abanmış Sorcererlar olurdu.
    Hele son zamanlarda Enigma gibi eşyalar çıktıkca iyici tek düze olmuştu.


    Eşya giymek dışında kullanımayan statlar ne olay oldu anlamadım ben... Statlardan yakınanlar oyunun crackli ve/veya tek başına oynayan kişilerdi galiba.
  • Hocam dediklerinizin alakası bile yok. Kaldı ki hack'n slash olsa da statları elle dağıtmak yeterli kişiselleştirmeyi yani oyunun rpg kısmını sağlayacaktı. Ama şu an rpg kısmı yok gibi birşey.

    Ben mesela şu an monk oynuyorum. lvl 44 oldum. NM'deyim. Şu an için pek sıkıntı yok gibi. 5500 hp ile yakın dövüş oynamak bazen can sıkıcı olabiliyor. Özellike 3'lü moblarda hp çok çabuk azalıyor. Stat dağılımı elimde olsa dexden biraz fedakarlık vitality yaparak en azından 7000 - 7500 hp olsa tercih ederdim açıkçası. Ama maalesef öyle bir tercih hakkımız yok. Veya sırf geyiğine str abanmış wizard yapmak istesem yapamıycam .

    Tabi bunlar benim görüşlerim katılan olur veya olmaz. Ama en azından manuel ve auto şeçenekleri olması lazım stat dağılımında. Stat dağılımının sadece otomatik olduğu tek rpg oyunu diablo 3 benim gördüklerim arasında.
  • Her classa yaramaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tigger_agc


    Tabi bunlar benim görüşlerim katılan olur veya olmaz. Ama en azından manuel ve auto şeçenekleri olması lazım stat dağılımında. Stat dağılımının sadece otomatik olduğu tek rpg oyunu diablo 3 benim gördüklerim arasında.

    Sadece stat dağıtarak oyun nasıl RPG (Rol yapma oyununa) dönecek o kısmı anlamıyorum ben, üzgünüm.
    Eşyaları istediğiniz statlara göre dizerek gayet kişisel bir karakter yaratabilirsiniz.
    D2 nin stat dağıtma olayından farkı yok bence.
    Ve sırf geyiğine üzerinde tamamen STR kıyafetleri olan bir Wizard yapabilirsiniz. Bütün kıyafetlerinizde sadece Vit olmasına özen gösterip sadece silah hasarı ile ilerlemeye çalışan bir karakter olabilirsiniz.


    Seviye atladıkça stat dağıtma olmayan "RPG" oyunları ,

    Fallout serisi,
    Baldurs Gate Serisi,
    İcewind Dale 1,
    Planescape,
    Diablo gibi bir hack&slash olan Dungeon Siege 1-2,
    Mass Effect serisi,
    Ultimalar,
    Might&Magicler,
    Freedom Force,
    Witcher serisi,


    Daha da artar liste ama işyerinde vaktim dar :) Ve nedense DH forumları açıkken Malware alarmı veriyor virus programı bugün...
  • bir kere bir oyunun rpg ( role playing game ) olabilmesi icin kendı rolunu kendın yapabılmelı o ozgurluge sahıp olmalısın.

    Diabloda sana onceden belırlenmıs bır rol var ve dısına cıkamıyorsun otomatık olarak dıablo rpg olmaktan cıkar hack'n slash olur. ( bır turlu şu türü doğru yazmayı beceremedım )

    Mesela ultima online bir mmorpg dır. Karakterının rolunu statını skıllını herseyını kendın belırlersın.

    Hangı meslekte uzman olacaksın karakterının durdugu yer neresı olacak ıyımı olacaksın kotumu olacaksın sınsımı takılacaksın vs. vs. hersey oyuncunun zevkıne kalmıstır.

    Bu acılardan bakarsak Dıablo hıc bır sekılde rpg degıldır. Cunku sana bıcılmıs olan rolden hıc bır sekılde dısarı cıkamazsın.


    Desemkı kardesım ben bu Zoltan Kull'a uyuz oldum canlandırmıyorum ulen oyun buna ızın vermıyor. Desemkı ben bu Lıah ın annesıne gıcık oluyorum oldurucem oyun bunada ızın vermıyor. Yuksek cennete cıktım Cesaret melegıne ( ımperıus ) uyuz oldum artıs artıs konusuyor cakayım azgının ortasına ıkı tane desem oyun bunada ızın vermıyor :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Treth -- 29 Mayıs 2012; 11:33:45 >

  • Valla seçeneğim olsa Zoltan Kulle'ye direkt katılırdım, bir saniye düşünmezdim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi


    Valla seçeneğim olsa Zoltan Kulle'ye direkt katılırdım, bir saniye düşünmezdim...



    Ingılızcem cok az benım ama sanırım o blackston da yanlıs bısı oldugunu anlayıp yardımcı olmaktan vazgecıyor. Benım sansım olsa ılk ıs ımperıusu tokatlarım :p

    Konuyu dagıttım sankı bıraz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tigger_agc

    Hocam dediklerinizin alakası bile yok. Kaldı ki hack'n slash olsa da statları elle dağıtmak yeterli kişiselleştirmeyi yani oyunun rpg kısmını sağlayacaktı. Ama şu an rpg kısmı yok gibi birşey.

    Ben mesela şu an monk oynuyorum. lvl 44 oldum. NM'deyim. Şu an için pek sıkıntı yok gibi. 5500 hp ile yakın dövüş oynamak bazen can sıkıcı olabiliyor. Özellike 3'lü moblarda hp çok çabuk azalıyor. Stat dağılımı elimde olsa dexden biraz fedakarlık vitality yaparak en azından 7000 - 7500 hp olsa tercih ederdim açıkçası. Ama maalesef öyle bir tercih hakkımız yok. Veya sırf geyiğine str abanmış wizard yapmak istesem yapamıycam .

    Tabi bunlar benim görüşlerim katılan olur veya olmaz. Ama en azından manuel ve auto şeçenekleri olması lazım stat dağılımında. Stat dağılımının sadece otomatik olduğu tek rpg oyunu diablo 3 benim gördüklerim arasında.

    işte bu noktada da auction house devreye giriyor zaten.o dediğiniz hp farkını 20-30 bin altına ah den alacağınız bir itemle hemen kapatabilirsiniz.
    ilk başta bana da saçma gelmişti yeni sistem ama düşününce blizzard oyunu daha zevkli ve hızlı hale getirmiş her anlamda.skill sistemi de öyle.mesela d2 yi sorcerers ile hell de ancak 3. karakterimde bitirebilmiştim.ilk 2 karakter yanlış skill dağılımı ve immune yaratıklar yüzünden 70 - 75 level de hell de tıkanmış günlerce emek boşa gitmişti.3. karakterde frozen orb-meteor kombinasyonu ile rahat bitirebilmiştim.d3 de hemen build değiştirip devam edilebilmesi bence daha mantıklı.

    tabi bir de itemlerin d2 de olduğu gibi minumum stat gerekliliği kalktığı için de blizard gerek duymamış olabilir statlarda manuel dağılıma
  • Beyler sonuc olarak dex ne ise yarar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: el_nino_09

    Beyler sonuc olarak dex ne ise yarar

    Monk ve Demon Hunter sınıfında damage arttırır.

    Aynı zamanda Dodge sansını yukseltır.

    Monk ve DH dısındakı sınıflarda sadece dodge oranını arttırmaya yarar bunun dısında bır faydası dokunmaz.


    Bır cok mmorpg de dex crıtıcal vurma oranınıda arttırır fakat Dıabloda Crıtıcal vurma şansı cok onemlı bır ozellık oldugu ıcın sadece eşyalar ıle elde edılebılır.Bunu elde etmek ıcın esyalarınız ya cok cok uber olması yada bazı seylerden fedakarlık edıp ona yuklenmenız gerekır.

    edit : Ayrıca Dıabloda yonettıgım karakterler hıc bır zaman mıss gecmez vururken o yuzden accuary rate olayı dıabloda yoktur. Dex ın bu ozellıgı dıabloda kullanılmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Treth -- 29 Mayıs 2012; 11:49:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wither

    quote:

    Orijinalden alıntı: tigger_agc

    Hocam dediklerinizin alakası bile yok. Kaldı ki hack'n slash olsa da statları elle dağıtmak yeterli kişiselleştirmeyi yani oyunun rpg kısmını sağlayacaktı. Ama şu an rpg kısmı yok gibi birşey.

    Ben mesela şu an monk oynuyorum. lvl 44 oldum. NM'deyim. Şu an için pek sıkıntı yok gibi. 5500 hp ile yakın dövüş oynamak bazen can sıkıcı olabiliyor. Özellike 3'lü moblarda hp çok çabuk azalıyor. Stat dağılımı elimde olsa dexden biraz fedakarlık vitality yaparak en azından 7000 - 7500 hp olsa tercih ederdim açıkçası. Ama maalesef öyle bir tercih hakkımız yok. Veya sırf geyiğine str abanmış wizard yapmak istesem yapamıycam .

    Tabi bunlar benim görüşlerim katılan olur veya olmaz. Ama en azından manuel ve auto şeçenekleri olması lazım stat dağılımında. Stat dağılımının sadece otomatik olduğu tek rpg oyunu diablo 3 benim gördüklerim arasında.

    işte bu noktada da auction house devreye giriyor zaten.o dediğiniz hp farkını 20-30 bin altına ah den alacağınız bir itemle hemen kapatabilirsiniz.
    ilk başta bana da saçma gelmişti yeni sistem ama düşününce blizzard oyunu daha zevkli ve hızlı hale getirmiş her anlamda.skill sistemi de öyle.mesela d2 yi sorcerers ile hell de ancak 3. karakterimde bitirebilmiştim.ilk 2 karakter yanlış skill dağılımı ve immune yaratıklar yüzünden 70 - 75 level de hell de tıkanmış günlerce emek boşa gitmişti.3. karakterde frozen orb-meteor kombinasyonu ile rahat bitirebilmiştim.d3 de hemen build değiştirip devam edilebilmesi bence daha mantıklı.

    tabi bir de itemlerin d2 de olduğu gibi minumum stat gerekliliği kalktığı için de blizard gerek duymamış olabilir statlarda manuel dağılıma

    Herşey pazar üzerine kurulmuş işte. Sıkıntı olan nokta o. Yani iş ticarete dönmüş. Hadi şimdilik pek bir sorun yok. Ama ilerde paralı sistem açıldığında o zaman ne olacak?? Parası olmayan item da alamayacak. Ya da buna nasıl bir denge getirirler bilmek zor tabi şimdiden. En iyisi paralı sistemin açılmasını beklemek.

    Günlerce emek verilen karakterin nigtmare de veya hell'de patlaması olayına ben de katılıyorum. Ama yine de skill dağılımı olayı bu kadar kolay vazgeçip geri dönülebilir olmasaydı. Örneğin (sanırım Titan Quest'te vardı tam hatırlamıyorum) Rune master diye bir herif olsa seçtiğim skilli belli bir para karşılığında ona gidip değiştirebilisek bence daha iyi olurdu.

    RPG meselesine gelince bilgisayar dünyasında bu işi hakkıyla bir kaç oyun var. Onlarda (en azından oynadıklarım diyeyim) Baldur's Gate, Icewind Dale, Neverwinter Nights ve Tempel Of Elementel Evil'dı. Bütün bu oyunlar bire bir AD&D kurallarına bağlı sistemleri vardı. Diablo dan tabi ki o tarz bir derinlik beklemek hata. Ama en azından statlar ile kişiselleşme biraz daha fazla olurdu. Şu an sadece itemlarla bir kişiselleşme mümkün ne yazık ki.
  • Eğer RMAH açıldığında olay "parası olan düdüğü çalar"a dönerse ve para verip item almadan pvp de veya infernoda başarılı olmak tamamen imkansız olursa Blizzard çok oyuncu kaybeder ben de dahil olmak üzere.

    Gerçi kaybetse ne yazar, oyunu alıp parayı verdik artık. Ama ileride Blizzard oyunlarını "orijinal" olarak almamaya and içerim.

    Gider Grim Dawn oynarım, Torchlight 2 oynarım, D3'ün de yüzüne bakmam. Blizzard'da biraz kafa varsa buna denge getirmek zorunda. Ben gidip elin sanal itemleri için kıl yün tüy için para verecek değilim. Bu kadar saçma bir şey de görmedim hayatımda. RMAH tamamen saçmalıktan ibarettir ve oyunda ilerlemenin, başarılı olmanın tek unsuru RMAH olursa Blizzard'a sayacağım küfürlerin haddi hesabı yok. EA gibi üçkağıtçı paragöz firmanın Launch day DLC'leri bile masum kalır bunun yanında.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dante -- 29 Mayıs 2012; 14:49:27 >
  • ben biyerde okumuştum sanırım itemi ister rael para ile ister altınla koya bileceğiz ve alabileceğiz
    yani olay sizin anlayacağınız KO mantığına döncek
    ben gidecem 1000000 altın kasacağım ve baba bir item alacağım(vaktin+şansınsınla)=emek+şans
    biri de gidecek 100 eu ya alacak itemi( realde maaşınla)=sadece ( real hayat emeği)
    ha birde bu oyunu zevk için oynayanla bir öküz olup caka satmaya calışan ayrılacak :)

    dex dodge den başka birde def oranına ekleniyor diye gene bir yazı okudum nerde okudum hatırlamıyorum yanlış biliyor olabilirm
  • Gerçek para muhabbeti çıktıktan sonra kimse iyi itemları altın ile satışa koymaz kanımca.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.