Şimdi Ara

Nokia Gerçeği.(Sorunlu Nokia 701)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
642
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Almış olduğum Nokia 701 cihazın, 20 saat içinde çalışmaz olduğunu farkettim (cihaz açılışta takılıp kalıyordu.) - cihazı bayi kesinlikle geri almayacağını belirtti.

    Nokia müşteri hizmetlerine açmış olduğum kayda gelen yanıt aşağıdaki gibidir.

    "Belirttiğiniz telefon numarasından size ulaşılamadığından talebiniz kapatılmıştır"

    Nokia'nın kalite yönetimi hakkında ve Nokia telefon aldığınızda başınıza gelebilecekler hakkında fikir versin.

    ----------------


    Değerli Kullanıcımız,

    Bize ulaştığınız için teşekkür ederiz. Belirttiğiniz telefon numarasından size ulaşılamadığından talebiniz kapatılmıştır. Talebiniz ile ilgili size dönüş yapmamızı isterseniz bize tekrar e-posta göndermenizi rica ederiz.

    Teşekkürler
    Sedat
    Nokia Destek Hattı
    444 36 65

    ( ÖNEMLİ : Bu E-mail otomatik bir e-mail'dir lütfen bu e-mail üzerinden geri dönüş sağlamayınız. )


    [THREAD ID:1-5PDR0RQ]
    *--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*

    ---------------------------------------------------





    Müşteri hizmetlerine oluşturduğum şikayet kaydı.

    [Email address:.......@gmail.com]
    [Salutations:Mr.]
    [First name:K...]
    [Last name:....]
    [Country:Turkey]
    [Language:Turkish]
    [Gender:M]
    [Contact topic:Nokia Cihazları ve Aksesuarları]
    [Contact subtopic:Destek]
    [Message:Merhaba,
    Uzun yıllardır Apple ürünleri kullanmaktayım, geçmişte bir çok Nokia cihazım olmuştu, şu an aktif kullandığım Iphone'umun pil degisimi nedeniyle teknik serviste olmasından dolayı dün Brightstar garantili (vodafone shoplarda satılan) Nokia 701 orta seviye cihazınızdan (diğer telefonum servisten gelene kadar kullanmalık ve evde yedek telefon olarak durması için) bir satın alma gerçekleştirdim. Açıkçası yapmış oldğum bu satın alma bana yıllardır, apple kullanarak ne kadar doğru birşey yaptığımı ve Nokianın gün geçtikçe neden bu kadar kan kaybettiğini bir kere daha gösterdi. ( bu cihaz nokia Türkiye olarak sizin garantinizde değilse bile bu yazışmanın tamamının Türkiyede ve yurtdışındaki yetkilileriniz ile paylaşılmasını önemle rica ederim) satın aldığım cihazımı eve gelip sıfır kutusundan çıkardığımda ve kullanma klavuzundaki talimatlar doğrultusunda sim kartı yerine takmaya çalışırken sim kart yuvasının tamamen kapalı olduğunu görmek bir o kadar şaşırttı ve üzdü ( üretim sırasında sim kartı takacağım yerin üstte kalan kısmının ezilerek sim kartın girişinin kapandığını ve üretim sonrasındada bunun Nokia tarafından görülmediğini farketmem, sizlerin bir üretici olarak kalite ve kontrol standartlarınız hakkında beni kaygılandırdı. (ürünümün sıfır olduğu etiketleme, iç ambalajlamalrından net bir şekilde anlaşılmaktadır, problemi bilinen veya iade bir ürün olmadığını kolaylıkla farkedebiliyordum).800 küsür tl seviyelerindeki bir ürün için bu tip bir kalite problemi affedilemez, bu şikayetimi tüm forumlarda (yerli ve yabancı), iş ve arkadaş çevremde "Nokia kesinlikle alınmaması gereken bir markadır" diyerek cümleme başlayarak paylaşacağım.

    Ayrıca Cihazın ekran kilitlemek için yan tarafında bulunan tuşun "dizaynınından veya yine bir üretim hatasından" yerinde durmak durmamak, çalışmak, çalışmamak halinde olmasıda ayrı bir problem.

    iki kuruş daha fazla verip yedek cihazımıda Iphone almamış olmamın pişmanlığıyla peki ben ne mi yaptım, sim kart deliğini kendi imkanl]
    [Phone model:Nokia 701]
    [Mobile:90555xxxxxx]
    [Second Phone Number:]
    [CPF Or CNJP identifier:]
    [Province:]
    [City:]
    [IMEI:3582720426483xx]
    [Product code:]
    [Operator:]
    [Operating system:]
    [Web browser:]
    [Online shop order number:]
    [Product software version:]
    [Maps application version:]
    [Navigation licenses purchased:]
    [Map data installed:]
    [User ID/user name:]
    [Service name:]
    [Application name:]
    [Application version:]
    [Connection type:]
    [PC Suite/Ovi Suite software version:]
    [MS Communicator Mobile version number:]
    [Social Networks version number:]



  • tekrar mail at ulaşabilecekleri bir numara ver adamlara...

    elektronik birazcık şans işi ilk telefonumu 99 yılında almıştım o tarihten beri elime nokia dan başka telefon değmedi 20 küsür tane modelini kullandım bir tane sorunlusu beni bulmadı


    sendekide şans bendeki de şans...aradık bulamadık diyecek kadar ilgisiz olabileceklerini sanmıyorum ben..
  • Söylediğinizde çok haklısınız, elektronik şans işi ancak Nokia yetkililerinin formda özellikle belirttiğim telefon numarası dururken Nokia'ya kayıtlı eski telefon numaramdan bana ulaşmaya çalışmaları ve form üzerinde uzun uzun derdimi anlatmama rağmen sadece "Size ulaşamadık" diyerek dosya kapatmaları açıklanabilir gibi değil. (Sizde çok şanslıymışssınız markanın iyiliği sorunsuz işleyen bir cihazda değil, sorun (kriz) anında ortaya çıkar, benim için Nokia bitmiştir.)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.